שיחת משתמש:Yehuz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Hanay בנושא קובץ:Motke01.jpg
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yehuz, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Yonidebest Ω Talk 21:41, 5 אוקטובר 2005 (UTC)

ברוך הבא

יאיר בן-צבי, אילת 21:27, 6 אוקטובר 2005 (UTC) ד' תשרי תשס"ו

תיכון מקיף יהוד[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחר שעיינתי בערך תיכון מקיף יהוד דעתי היא שראוי להשאירו כערך בוויקיפדיה, ולכן שחזרתי אותו. את נימוקי כתבתי בשיחה:תיכון מקיף יהוד. לאחר מכן הסרתי מהערך פרטים שנראו לי מיותרים בערך אנציקלופדי (אך הקורא החפץ בכך יוכל למוצאם באתר בית הספר). עדיין יכולה להתעורר התנגדות לערך, אך אני מקווה שדעתי תתקבל. אם ביכולתך להוסיף מידע מהותי לערך, אשמח אם תעשה זאת, משום שככל שהערך יהיה עשיר יותר, כך תיקטן ההתנגדות לקיומו. דוד שי 11:38, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

עניין של סקרנות אישית: האם אורי ליניק הוא בנו של מרדכי ליניק? דוד שי 11:39, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
אם אני לא טועה אז כן, ובנוסף בעלה של אתי אנקרי. Shayakir 11:45, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
לא נכון, בעלה של אתי אנקרי הוא אחיו, דורון ליניק. שניהם בניו של מרדכי ליניק שהיה ראש המועצה המקומית/עיריית יהוד.85.64.169.72 09:26, 3 אפריל 2006 (UTC)

דוד שי תודה על החזרת הערך

בתשובה לשאלתך : אכן אורי ליניק (שהיה מנהל התיכון 3 שנים וחזר להיות סגן מנהל) הינו בנו של מרדכי ליניק (שהיה ראש מועצת יהוד) . בעלה של אתי אנקרי (לפחות היה) הוא אח אחר במשפחה : דורון ליניק.

אני "מעריץ" של ויקיפידה מזה כחודש ואני מעוניין מאוד להכניס את תוכנת הויקי לשימוש בבניית מאגר מידע פנימי במפעל שאני עובד בו (3000 עובדים). אשמח אם תמליץ לי על מישהו שאוכל להעזר בו בהיבטיים התוכנתיים. בינתיים אני שגריר מאוד טוב של ה"ויקיפדיה" . מ-100 אנשים שספרתי להם על הויקיפדיה , רק כ-10 הכירו אותה (וגם הם לא ממש הכירו רעיון התוכן הפתוח).

Yehuz 11:58, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

אינני מכיר את צד התוכנה של ויקיפדיה, אולי ערן יוכל לעזור. דוד שי 12:14, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום, ראיתי שאתה משתמש בארגז החול הכללי של הויקיפדיה. אך אתה יכול ליצור לך ארגז חול פרטי משלך - משתמש:Yehuz/ארגז חול. בברכה, דורית 22:08, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

דורית תודה על התיקון Yehuz 10:02, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום לך. מה מקור התמונה הנ"ל? 80.178.194.95

מהאינטרנט. להבנתי זהו שימוש הוגן בתמונה. Yehuz 22:01, 17 אוקטובר 2005 (UTC)

ייתכן. אם כך, היה עליך לסמן תחת "רשיון" (בעת העלאת התמונה) את הרשיון המתאים, או להוסיף את התבנית המתאימה ידנית. (במקרה הזה, התבנית {{שימוש הוגן}})
אוסיף אותה עבורך במקרה זה. יובל
אני חוזר בי כיוון שאיני יודע מה מקור התמונה.
יהיה עלייך להוסיף את התבנית {{שימוש הוגן|****}} לתמונה. (כאשר במקום הכוכביות, תכתוב את כתובת העמוד שבו מצאת את התמונה) יובל

שלום יהוז,

נהניתי לקרוא את הערך על אפקט קולידג'. שים לב שהוספתי לו בינויקי, והוספתי אותו גם לערך באנגלית. הוספה כזו מוודאת שהבוט האוטומטי יידע להוסיף את יתר השפות, כשיהיו כאלה.ladypine 13:53, 24 אוקטובר 2005 (UTC)

בקשת עזרה לקסטומיזציה של ויקי ברשת מקומית[עריכת קוד מקור]

אודה למי שיכול לעזור לי בקסטומיזציה של הויקי לאחר שינוי ל-He קבלתי כיוון של המסך הראשי מימין לשמאל אבל עדיין באנגלית אשמח לעזרה Yehuz 11:42, 4 ינואר 2006 (UTC)

מתקפת איכות, הקולנוע הישראלי[עריכת קוד מקור]

שלום יהוז. כמי שיש לו כמה עריכות יפות וכמה ערכים יפים בנושא הקולנוע הישראלי, אני מזמין אותך להשתתף בויקיפדיה:מתקפת איכות/הקולנוע הישראלי. המטרה היא לתת בשלושה שבועות החל ב-1 במאי כיסוי יפה לנושא. נוכחותך מאד מתבקשת, ואשמח לראות כל תרומה שלך. ראשית, יש להרשם בויקיפדיה: מתקפת איכות כי יש כמה הצעות ל"מתקפות", ויש צורך בכך שבנושא זה יירשמו יותר ויקיפדים מבנושאים אחרים. תודה על תרומתך לנושא עד עכשיו, ומצפה לראותך במהלך המתקפה. אלמוג 10:54, 22 אפריל 2006 (IDT)

יוסף קסטל[עריכת קוד מקור]

יש ערך התחלתי ביותר עם תבנית עבודה. אתה מוזמן להיכנס לערוך. Monosig 04:56, 29 אפריל 2006 (IDT)

שלום, ראה בבקשה את השינויים שעשיתי בערך. בברכה, Pacman 19:46, 28 מאי 2006 (IDT)

משפחת סרני[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה כותב שבאסון מעגן נהרג בנו יחידו של אנצו סרני, אפשר להבין זאת בשני מובנים:

  • בן יחיד (כלומר לא היו לו יותר ילדים)
  • בן יחיד, אבל היו גם בנות.

לאנצו סרני ולעדה סרני (עליה הכנסתי היום ערך) היו שלושה ילדים. שתי בנות (חנה שנולדה ב-1925 עוד לפני עליית המשפחה ארצה) הגר (שנולדה ב-1927 בארץ, אבל לפני שהמשפחה התיישבה בגבעת ברנר) ובן זקונים - דניאל, שנולד ב-1930.

הצירוף בנו יחידו "מעלים" את הבנות - ואני לא חושב שזה ראוי.

אני משנה את הניסוח כך: " ... דניאל סרני (בנם של עדה ואנצו סרני) ורעייתו עופרה..."

בברכה Leono 18:18, 14 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תמונה:ערב שירי לוחמים.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום ייחוז, אשמח אם תאמר תחת איזה רישיון אתה משחרר את התמונה הזו שצילמת: תבנית:GFDL, תבנית:Cc-by-2.0, תבנית:ייחוס, תבנית:שימוש חופשי וכו'. בנוסף, אשמח אם יש בידייך את התאריך שבו צילמת את התמונה: האם זה 7 במאי 2005 (כ"ט בניסן תשס"ה) כמו שכתוב במידע נוסף על התמונה? צהוב עולה 22:06, 22 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תודה על התשובה. מה עם הרישיון שאתה מוכן לתת לתמונה מהרשימה שנתתי? צהוב עולה 16:21, 24 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תודה. אשמח להעזר בשירותיך[עריכת קוד מקור]

יבדוא 16:28, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:שק לי בתחת". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 19:23, 26 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

קאז'יק.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 19:06, 23 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

מספיק[עריכת קוד מקור]

אני מבקשך להפסיק להטרידני בדף שיחתי. פנית לדוד. הנח לי. מכאן ואילך אמחק כל פנייה קנטרנית שלך. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 17:29, 29 בינואר 2011 (IST)תגובה

אוכל רק להגיד לך שמפעיל מערכת שמוחק קטעים לגיטימיים (שאינם בלתי ראויים!) מדף השיחה שלו, לא ראוי להיות מפעיל מערכת. מקווה עכשיו שלא תחסום אותי כמשתמש. שבוע טוב.

אני יכול רק להבטיח לך שאף מפעיל מערכת לא יסכים לקינטורים מהסוג שהוספת בדף שיחתי. אני גם יכול לומר לך שאיני רשאי על פי הכללים לחסום את מי שמטריד אותי, אך לא אהסס לבקש את חסימתך ממפעיל אחר אם תוסיף לקנטר. כבר ברור לי לגמרי שאתה לא פה כדי לתרום. אחרת היו לך יותר מ-9 תרומות למרחב הראשי במשך השנתיים האחרונות. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 17:41, 29 בינואר 2011 (IST)תגובה

קובץ:Motke01.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום רב ותודה על תרומתך, שים לב שתמונה של אדם חי אינה בכלל שימוש הוגן, ראה ויקיפדיה:רישוי תמונות/שימוש הוגן. שבוע טוב. ציון הלוישיחה • י"ג באייר ה'תשע"ו 20:55, 21 במאי 2016 (IDT)תגובה

שלום,

העלית לוויקיפדיה תמונה שרישיונה הוא, על-פי הגדרתך, "שימוש הוגן", למרות שעל פי כללי ויקיפדיה העברית, התמונה לא יכולה להיות מוצגת בסטטוס זה. ניתן לעשות בה שימוש במיזם רק אם היא תמונה חופשית. לפיכך, אם התמונה אכן מתאימה להגדרה "חופשית", יש לתקן את הרישיון שנלווה לתמונה ולהחליפו ברישיון חופשי.
אם אינך בעל זכויות היוצרים, יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן להמשיך את השיחה כאן, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 21:09, 21 במאי 2016 (IDT)תגובה