דניאל זילברשטיין (זמר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דניאל זילברשטיין
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 8 באוקטובר 1986 (בן 37)
רעננה, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2006
סוגה פופ, דיבוב
שפה מועדפת עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דניאל זילברשטיין (נולד ב-8 באוקטובר 1986), זמר פופ ומדבב ישראלי בעבר ומעצב אופנה החי בניו יורק בהווה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

זילברשטיין נולד ברעננה. במשך שבע שנים למד נגינה בחצוצרה בקונסרבטוריון למוזיקה ברעננה, וניגן בהרכבים שונים. התגלה בקיץ 2003 על ידי אנשי "פופ ארט", כשעבד כמלצר מזמר. היה חבר בלהקת "המורדים הישראלים" שהוקמה לקראת ביקורה בישראל של להקת "erreway" וכוכבי הסדרה "המורדים" מארגנטינה. כמו כן ב-2002 השתתף במחזמר "קטנטנות".

באוקטובר 2004 התגייס לצה"ל, תוך כדי העבודה על אלבומו הראשון, כשהוא משרת בשלישות ברמת גן.[1] במאי 2006 יצא הסינגל הראשון מאלבומו, הנקרא "אלייך", שיר פופ בעל נגיעות של דאנס. בעקבותיו יצאו הסינגלים "זמן", "מה שאת עושה לי", "זה לא אני" ו"ונרקוד".

אלבומו הראשון, "מה שאת עושה לי", הופק על ידי המפיק השוודי ג'ורג' סמואלסון יחד עם המפיקים המקומיים מומי לוי, רוי אדרי וחגי מזרחי. יצא לחנויות בדצמבר 2006.

במהלך דצמבר 2006 יצא לסבב הופעות בקניונים בחסות "ICQ".

ביוני 2007, הוציא זילברשטיין את הסינגל הראשון מהאלבום השני "סדר יום", אותו הפיקו סאבו וקותי. זהו קאבר ללהקה רטורית.

זילברשטיין מתפרנס גם מדיבוב סרטים וסדרות מצוירות ושירה, בהם: "נארוטו" (בעונה הראשונה), "פוקימון", "דיג'ימון", "טוקיו מיו מיו" (בעונה הראשונה), "ג'וניפר לי" (שירה בלבד), "רוץ, דייגו, רוץ!" (תיק הפלא), "קוד ליוקו", "דואל מאסטרס", "יו יו האקושו", "ג'ים על הירח", "קפטן פלמינגו", "מועדון ווינX" ועוד. בשנת 2008 נבחר זילברשטיין להחליף את עוז זהבי בפסטיגל של אותה שנה.

בהמשך החליט זילברשטיין להתפתח לכיוונים חדשים, ועל כן עבר להתגורר בניו יורק, שם למד עיצוב אופנה בבית הספר לאופנה, ה-Fashion Institute of Technology. בנוסף, פיתח מותג אישי משלו – Daniel Silverstain והחל לעבוד כמעצב אופנה. בין השאר עבד עם מעצבי האופנה מנדי קון ופרנק טל ועם ירחון האופנה הבינלאומי מארי קלייר.

בשנת 2021 השתתף בעונה השמינית של תוכנית המציאות "הכוכב הבא".

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Eonline.co.il, archive.ph, ‏2006-07-21