שיחת משתמש:יצחק/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת יצחק בנושא תצוגה מקדימה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ברוכים הבאים לדף השיחה שלי
ארכיון דיונים
משתמש זה שומר שבת, ומבקש לא להשאיר לו הודעות בשבתות וחגים
משתמש זה נמצא בוויקיפדיה במשך
16 שנים, חודשיים ו־21 ימים.


כאן תוכלו לכתוב לי ואשתדל אי"ה לענות. נא להקפיד על הוראות לדיון בדף שיחה זה


הודעה:
משתמש זה לא חסום


אני מארכב מייד כשההודעה כבר לא רלוונטית. אם ברצונך שלא אארכב מייד נא לבקש זאת בהודעה. תודה

1,
2,
3,
4,
ההנגשה,
לכשירחיב
הדפים שלי
תרומות

חתימה[עריכת קוד מקור]

אתם מוזמנים לבקר בארכיון 3 שלי ולומר מה דעתכם על החתימה שהיתה לי? נא להתיחס באופן רציני, מכובד ומנומק

הערות ציניות או מטופשות במיוחד יאורכבו מייד


יצחק - זו אנציקלופדיה, ולא אתר לדיון בחתימות. כתוב ערך או שניים, אחר-כך עוד חמישה, ואז, אם הנושא עדיין יבער בעצמותיך, תוכל להעלות אותו במזנון. עוזי ו. - שיחה 18:58, 12 במרץ 2008 (IST)

מאחר וההערה הזו לא הייתה צינית, והיא רלוונטית ביותר לנושא, עלי להזהיר אותך שהכתרת דברים אלה כ"מטופשים" כדאי שלא תחזור על עצמה. דניאל צבישיחה 15:17, ו' באדר ב' ה'תשס"ח (13.03.08)
לדעתי זו היתה צינית. לאור האיום אני לא אסיר אותה מכאן. לא הכתרתי אותה כמטופשת אלא כלא רלוונטית. שמתי אותה בכותרת שהיתה אמורה לכלול גם הודעות מטופשות ולא רק. לדיון אותו ניסיתי לפתח הודעה זו לא תורמת מאומה-היא מערערת על עצם קיומו. יצחק בן אליעזר
נכון, אכן אין לו זכות קיום, והצבעה על עובדה זו היא התרומההגדולה ביותר שניתן לעשות בנושא. דניאל צבישיחה 17:38, ו' באדר ב' ה'תשס"ח (13.03.08)

קייס[עריכת קוד מקור]

שלום יצחק,

תוכל בבקשה לציין את המקור עליו הסתמכת בעריכתך זו? תודה, ליאור ޖޭ 19:30, 12 במרץ 2008 (IST)

שלום ליאור הידע שלי לגבי העדה האתיופית נובע מהכרות עם מספר חברים ממוצא זה. חברים אלו הביאו לי מספר ספרים בנושא אותם קראתי. כמו כן שאלתי היום לוודא את העניין ואכן כך. יום טוב יצחק בן אליעזר

אזהרה חמורה ואחרונה בהחלט[עריכת קוד מקור]

מסתבר שיצרת את החשבון משתמש:סנילי בזמן שהיית חסום. מעבר לכך שהפעלה של בובות קש באופן כזה אסורה, המעשה הזה חמור במיוחד משום שהוא בא לאחר עימות שהיה לך עם משתמש:שנילי, וניכר שזהו נסיון ללעוג לשם המשתמש שלו. בנסיבות כאלה, קשה להסביר מדוע אינך נחסם לצמיתות.

עם זאת, אני מנסה ליצור עבורך הזדמנות אחרונה להצטרף לויקיפדיה כמשתמש תורם. זוהי תקופת מבחן - ללא ויכוחי סרק, ללא עריכות מתריסות, וללא דירוג של משתמשים לפי אורך החצאית שלהם. הרווחת בצדק את האצבע הקלה על הדק החסימה, אצל כל המפעילים. אם תתמקד בכתיבת ערכים, יתכן שתצליח לעבור אותה בשלום.

כצעד ראשון, אני מצפה שתתנצל בפני שנילי. אל תמחק ואל תארכב הודעה זו לפני 12.5.2008. עוזי ו. - שיחה 22:24, 12 במרץ 2008 (IST)

לאור תגובתך לאזהרה זו (ששוחזרה בינתיים על ידי דניאל צבי), החלטתי שנזקך לוויקיפדיה עולה על תועלתך לה עשרות מונים. שלום ולא להתראות. ‏Harel‏ • שיחה 15:18, 13 במרץ 2008 (IST)
הראל, איני מבין, ההודעה שלי להתנצלות שלחתי לעוזי ו כאשר לא יכלתי להיכנס לויקיפדיה גם כעת איני יכול לכתוב בדף השיחה של שנילי את מה ששלחתי לעוזי ו . משום כל ביקשתי מעוזי שישים את ההתנצלות במקום שראוי לשימה. בכבוד יצחק
אולי זה לא מספיק ברור לי אין אינטרנט. יש מקומות בהם אני יכול להיכנס לאימייל בלבד ויש שגם לויקיפדיה. הבוקר שלחתי אימייל לעוזי ובו ביקשתי ממנו לשים נוסח התנצלות מסויים (כתבתי לו את הנוסח) במקום שצריך. עד כה דבר זה לא נעשה אך אני מסיר ממני את האחריות מכך. בעבר כבר ביקשתי ממפעיל אחר למחוק דברים בדף המשתמש שלי והוא עשה זאת לפיכך חשבתי שכך יהיה גם עתה

המקרה הראשון בו ביקשתי מאחר לשנות את הדף שלי

שמתי לב עכשיו שהייתה תקלה בעת שערכתי את הדף הזה קודם פרטתי את עניין ההתנצלות ובהיתנגשות עריכה לא העברתי את ההתנצלות לגירסה הנשמרת. על מנת שלא תהיינה 3 גירסאות שונות אחכה שעוזי ו ישים את הגירסה הראשונה ולא אוסיף גירסא נוספת בתקוה להבנה יצחק בן אליעזר

אני מודה לך על השליחות, אבל אין לי שום כוונה להתנצל בשמך. עוזי ו. - שיחה 17:37, 13 במרץ 2008 (IST)
זה היה הנוסח שביקשתי מעוזי לשים אני שם את זה כאן

מר שנילי הנכבד. שלום. לאור דבריו של עוזי ו. הרני מבקש את סליחתך באם נפגעת ממני. והרי הסברי לא היתה לי כוונה לפגוע בך השם החדש היה לעג על חשבוני שבמקום ללכת אני חוזר לתרום לוויקיפדיה על אף הפגיעות החוזרות ונשנות בי. אנא אם היתה בזה לדעתך טעות סלח לי יצחק • ז' באדר ב' ה'תשס"ח •

יש לך החוצפה להתנצל ולחתום בשם סנילי. מספיק בזבזת את זמננו בשיחות איתך. אני מפעילה הגנה על דף השיחה שלך. סקרלטשיחה 18:26, 13 במרץ 2008 (IST)
תיקנתי את התקלדה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

תמיהה לא ידוע לי על ויכוח כלשהו שהיה לי עם משתמש שנילי. חיפשתי ולא מצאתי כלל • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •


לבקשתך[עריכת קוד מקור]

שחררתי אותך לבקשתך כדי שתוכל לסגור כמה קצוות. לאחר שתסיים תחסם שוב. זכור שהבטחת לא להשתתף בשום דיון בזמן שאתה משוחרר. חריגה מהתנאים תגרור את חסימתך בשנית ללא התרעה. דניאל ב. 21:43, 19 במרץ 2008 (IST)

לדעתי חתימת "ייבנה המקדש" אינה לגיטימית פחות מ"שלום עולמי" הזכורה לטוב. יחסיות האמת • י"ד באדר ב' ה'תשס"ח 02:44:53

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

בערך פניני הלכה אני מנסה לשפר את התצוגה בגירסה משעה 10:27 היום תיבת ההסתרה של התוכן בלעה את ההמשך. דבר שכמובן לא אמור לקרות. מי שיודע לטפל בבעיה אשמח אם יטפל/יגיד איך. הבעיה התחילה כשעיצבתי את התוכן כטבלה. תודה מראש יצחק בן אליעזר

רציתי לפנות ליונתן בנושא כפי שפניתי אליו בזה בעבר אך לא הייתי בטוח שזה במסגרת הסיכום אשמח להבהרה אם אפשר או לא יצחק

הצילו[עריכת קוד מקור]

מישהו יודע אם מותר לי לשאול את יונתן איך לפתור את הבעיה בדף שלו? • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

לא יודע אם מותר או אסור, אבל ביטלתי את הצורך בפתרון הבעיה. דוד שי - שיחה 21:34, 24 במרץ 2008 (IST)

אם הגעתי למקום הנכון...[עריכת קוד מקור]

לא יודע אם הגעתי למקום הנכון אבל אני ויקיפד חדש הספקתי לכתוב מספר ערכים בפילוסופיה, היסטוריה, מוסיקה, וקולנוע והעיקר זה שאני אפיקורס גמור ככה שאני מתנדב לתת פידבקים לכל מיזם תרי"ג המצוות. תבורכו על היוזמה. אפשר לדבר איתי בדף המשתמש שלי מיקרוז - שיחה 10:12, 30 במרץ 2008 (IDT)

עדיף לדבר בדף הזה ובמרחב המשתמש שלי בלבד התוכל? • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 11:59, 30 במרץ 2008 (IDT)

חסימה מחודשת[עריכת קוד מקור]

נראה שכמעט סיימת לסגור קצוות ולכן החסימה תחודש בעוד יומיים. דניאל ב. 15:50, 30 במרץ 2008 (IDT)

עד כה הספקתי לכתוב את הבסיס בלבד של מצוות תלמוד תורה.

צריך עוד:

  1. לעבור שוב על הלכות תלמוד תורה של היד החזקה ולבחון לאורו את הכתוב
  2. לקבל תיקונים ממספר משתמשים חסרי בסיס בענין
  3. לעבור על הערך עם מספר אנשים המבינים בעניין

רק כך הערך יצא ראוי לפרסום. נכון ברור ומדוייק

שים לב זה רק על מצוות תלמוד תורה יש לי עוד מצוות לעסוק בהן כאיסורי עריות. צריך לסיים את הטבלה של מיזם תרי"ג שתהיה מוכנה לשימוש. ולסיים את הערכים פניני הלכה ורביבים.

לא כל יום יש לי זמן ולא כל יום יש לי מחשב עם אינטרנט לעבוד עליו.

אין באפשרותי לסיים בזמן שנקבת

אני עוסק כמו כן בחיפוש מישהו - מעין יורש שימשיך להפעיל את המיזם נראה לי שאמצא עד סוף השבוע • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 16:25, 30 במרץ 2008 (IDT)

לא הבנתי. הוא גומר עבודה מועילה ונחסם? מה הכוונה? אם חסום - שישאר חסום. ואם תורם, סימן שחזר בתשובה ויש להתיר את פועלו. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ג באדר ב' ה'תשס"ח • 16:59, 30 במרץ 2008 (IDT)
המשתמש נחסם לצמיתות, אך ביקש ממני במייל לקבל הזדמנות לסיים כמה דברים והבטיח לא להשתתף בדיונים. נעטרתי לבקשתו ושיחררתי אותו באופן זמני. אני לא חושב שיש בעיה לשחרר את המשתמש ולחון אותו מחסימתו לצמיתות, אך יש לפנות בשביל כך להראל שחסם אותו במקור. דניאל ב. 17:44, 30 במרץ 2008 (IDT)
ובכן אפנה. אם אכן הוא תורם ולא מזיק כבעבר אין סיבה שיהיה חסום. חסימה אינה ענישה אלא הגנה והרתעה. האם אתה חש שהמשתמש תורם עתה ואינו גורם לבלגן? חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ג באדר ב' ה'תשס"ח • 17:51, 30 במרץ 2008 (IDT)
כן, נראה שהוא לא עושה בלגן יותר, לדעתי אפשר לשחרר. יצחק כמובן צריך להבין שעם עוד פעם ייכנס לבלגן כזה וייחסם, אין לו הרבה סיכוי לחזור. דניאל ב. 17:54, 30 במרץ 2008 (IDT)

מה מעמדי[עריכת קוד מקור]

כמה זמן יש לי? • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

מצוות תלמוד תורה[עריכת קוד מקור]

האם במצבו הקיים של משתמש:יצחק בן אליעזר/ארגז חול ללימוד תורה הוא ראוי להחליף את הערך הקיים? אם כן כיצד

הערה: הערך עוד לא מושלם הוא זקוק לעריכה ושיפור סיגנון, להנגשתו לציבור שאינו בקי ביהדות, להוספת פרקים "גזרות על לימוד תורה", "לימוד תורה לגוי" וכתיבת הפרק "סוגי לימוד תורה". הגהותכם הבונות נידרשות בדף הזהיצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 14:53, 3 באפריל 2008 (IDT)

שלום יצחק,
א. לא התעמקתי בערך שלך כדי לוודא שהוא ראוי, אבל ניכר שעבדת קשה ושכוייח על זה.
ב. אם הטקסט של הערך הקיים משולב גם בערך שלך, הכי כדאי פשוט להעתיק את קוד המקור (להכנס למצב עריכה, ולהעתיק הכל) ולהדביק במקום הערך הקיים. המחשב יזהה לבד את השינויים, והתורמים הקודמים עדיין יימצאו ב"גרסאות קודמות".
בברכה, יאירשיחה 14:59, 3 באפריל 2008 (IDT)
לא נשאר הרבה מהערך הקודם
אני צריך הערות בונות
יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 17:03, 6 באפריל 2008 (IDT)
כדאי להעביר את הערך טיפול הגהה אצל אחד המגהים שלנו (אלדד, תומר ט וכ'ו) וטיפול אצל אחד ממומחי היהדות שלנו (תוכל לפרסם הודעה בוִיקִרְעטשְׁמֶע). בברכה, דניאל ב. 17:31, 6 באפריל 2008 (IDT)

שחזורים ותבנית מחק[עריכת קוד מקור]

שלום, תוכל בבקשה לכתוב תקציר ערכיה כשאתה משחזר כך שידעו שזה שחזור (אפילו רק את האות "ש")? ואנא אל תחליף ערכי הבל חדשים בתבנית מחק. בברכה, Nir‏ - שיחה 17:09, 6 באפריל 2008 (IDT)

קיבלתי. • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •
תודה, Nir‏ - שיחה 17:11, 6 באפריל 2008 (IDT)


מצוות תלמוד תורה[עריכת קוד מקור]

האם במצבו הקיים של משתמש:יצחק בן אליעזר/ארגז חול ללימוד תורה הוא ראוי להחליף את הערך הקיים? אם כן כיצד

הערה: הערך עוד לא מושלם הוא זקוק לעריכה ושיפור סיגנון, להנגשתו לציבור שאינו בקי ביהדות, להוספת פרקים "גזרות על לימוד תורה", "לימוד תורה לגוי" וכתיבת הפרק "סוגי לימוד תורה". הגהותכם הבונות נידרשות בדף הזהיצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 14:53, 3 באפריל 2008 (IDT)

שלום יצחק,
א. לא התעמקתי בערך שלך כדי לוודא שהוא ראוי, אבל ניכר שעבדת קשה ושכוייח על זה.
ב. אם הטקסט של הערך הקיים משולב גם בערך שלך, הכי כדאי פשוט להעתיק את קוד המקור (להכנס למצב עריכה, ולהעתיק הכל) ולהדביק במקום הערך הקיים. המחשב יזהה לבד את השינויים, והתורמים הקודמים עדיין יימצאו ב"גרסאות קודמות".
בברכה, יאירשיחה 14:59, 3 באפריל 2008 (IDT)
לא נשאר הרבה מהערך הקודם
אני צריך הערות בונות
יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 17:03, 6 באפריל 2008 (IDT)
כדאי להעביר את הערך טיפול הגהה אצל אחד המגהים שלנו (אלדד, תומר ט וכ'ו) וטיפול אצל אחד ממומחי היהדות שלנו (תוכל לפרסם הודעה בוִיקִרְעטשְׁמֶע). בברכה, דניאל ב. 17:31, 6 באפריל 2008 (IDT)

מעניין[עריכת קוד מקור]

קישור מעניין לדעתי אם שמים לב לתאריך 17 במרץ

עוד דבר מעניין: מצד אחד אתה משוחרר מהחסימה עם אזהרה שאם תגרום לעוד מהומות תחסם, ומצד שני זה לא מונע ממך לשחזר משתמשים אחרים. הדס - שיחה 20:04, 6 באפריל 2008 (IDT)
שיחזרתי לא על מנת לעורר מהומות אלא כי סברתי שהקישור הזה מוסיף וחשוב. אין בכוונתי לעורר מהומות ולא תיכננתי לקבל על הדבר המעניין תגובה.
אני לא רואה מה הקשר בין לעורר מהומות לעריכה מקובלת ורגילה בויקיפדיה.
ראיתי את דבריך בשיחה תענית אסתר ויש ביכולתי להשיב-לא עשיתי זאת על מנת שלא לעורר מהומות. אבקשך לכבד את זה ולהשתדל במידה וניתן לא לכתוב לי ולא לכתוב עלי וגם אני אשתדל כך. אני מקווה שזה בסדר מבחינתך.
כדי לא לעורר מהומות אני רוצה לארכב את מה שכתבת לי יש היתנגדות? • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •
זה לא נראה לך קצת חוצפה לקשר לדף השיחה שלי, וברגע שהדברים לא מתנהלים לפי ציפיותיך לארכב? הדס - שיחה 20:52, 6 באפריל 2008 (IDT)
לא. אחכה עד האירכוב הבא. אבקשך להימנע מלכתוב לי שוב במידה וניתן • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

אבקש לא להמשיך את הפיסקה הזו • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

אתעלם מבקשתך, שכן בעקבות פסקה זו החזרתי את חסימתך לצמיתות. כבר כתב לך עוזי שאתה מקבל הזדמנות להפוך למשתמש תורם, ואתה בחוצפתך כי רבה צירפת אל דבריו תמונה של עמוד קלון, במקום להעריך את רוחב הלב אתה יורק על האנשים פה בקשת. ואז הגדלת וקישרת תחת פסקה זו קישור "מעניין", כמובן ש"סברת שהקישור הזה מוסיף וחשוב, ואין בכוונתי לעורר מהומות ולא תיכננת לקבל על הדבר המעניין תגובה". לא ברור לי למה שוחררת, אבל ברור לי שזו הייתה טעות. אל תשוב הנה. ‏odedee שיחה 12:27, 7 באפריל 2008 (IDT)
לא הבנתי מה אתה רוצה ממני? הרי רציתי לארכב כשראיתי שזה עשוי לעורר מהומה (לפי ההתפתחות). למה כשאדם מקבל עליו את רע הגזרה ומשאיר את ההודעה שנגזר עליו להשאיר במקום מכובד ובולט ועם זאת בלי להפריע לכתיבה בדף השיחה זה רע? לא באתי להפריע ואני תמה מאוד על מעשך זה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח •

בא להפריע?[עריכת קוד מקור]

תרומות מהומות?
  • התכתבות עם הדס
  • ההנגשה
  • בקשת עודדי שיתנצל על פגיעתו ב prrp
  • חתימה
  • דף המשתמש

נראה לי שאני תורם הרבה לויקיפדיה. נחסמתי בטענה שבאתי להפריע זה לא נכון באתי לעזור לאנשים לקבל ידע באופן הכי טוב ומדוייק שניתן. נחסמתי בלי הסבר ברור ובלי לתת לי להסביר למה עשיתי את מה שעשיתי אם עשיתי. לא הבנתי על מה אני חסום.

מצטרף לבקשת היהודי, נראה לי שחומרת העונש הובהרה לו. קוני למלי"ג באייר ה'תשס"ח23:31, 17 במאי 2008 (IDT)

בית כנסת[עריכת קוד מקור]

בס"ד
יצחק יקירי ערב טוב, עניתיך בדף שיחתי. ואגב אורחא יש לי כמה הערות לגבי ארגז החול לימוד תורה, נוכל לשוחח על כך בדף שיחתי. בברכה, יהודה מלאכישיחהויקיהדות • ב' בניסן ה'תשס"ח• 21:12, 6 באפריל 2008 (IDT)

רביבים (ספר)[עריכת קוד מקור]

לצערי הורידו לך את תבנית העבודה משום שלא הופעת יותר מחודש, עכשיו רוצים חאד, אם תגיע ותרחיב בע"ה זה יישאר ערך אחד, נשמחה לראותך כאן ביננו. קוני למלי"ב בניסן ה'תשס"ח13:52, 17 באפריל 2008 (IDT)

דבר זה גורם לי צער רב. האין אף אחד שיכול לשלוח לי איימיל הרי לא הייתי בדף זה כ20 יום (פסח והחסימה גרמו לכך). הרי הייתי בכתיבת ערך זה וטרם סיימתי מה עוד שאני רואה שלא רבים היו בעד. נראה לי שזה ניצול של מצבי הביש ואבקש לנסות בדברים דומים לשלוח לי איימיל או לחכות יותר זמן תודה• יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 13:20, 29 באפריל 2008 (IDT)
מצטער, אבל כך הוחלט ואבקשך להמשיך בכתיבתך אך במקום לערוך בערך הספר רביבים ערוך את זה תחת הכותרת של דעות הרב אליעזר מלמד בתודה ובשמחה קוני למלכ"ד בניסן ה'תשס"ח14:15, 29 באפריל 2008 (IDT) (ברוך שובך)

בקשה לחסד של אמת[עריכת קוד מקור]

אנא פתחו דיון בבירורים על חסימתי בתודה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 15:22, 18 במאי 2008 (IDT)

פניתי בעניינך הן לעודדי שחסם אותך אז והן בבקשות ממפעילים, אם הבנתי את הנוהל, זה מה שעושים לפני שעוברים לדף הבירורים, אשתדל לעזור בשמחה, רק עלייך להתחייב שלא להפריע ולא להכנס לצרות יותר קוני למלי"ג באייר ה'תשס"ח15:53, 18 במאי 2008 (IDT)
ודאי. אשתדל שלא להכנס לצרות וכו' . תודה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 16:01, 18 במאי 2008 (IDT)
אני חושב שמיותר להטריד את עודדי שוב בדף שיחתו, כבר פניתי אליו לא מזמן בנושא כפי שאפשר לראות בדף שיחתו. יחסיות האמת • י"ד באייר ה'תשס"ח 04:41:11
ואולי אתה מכיר דרך להכנס אל ליבו? קוני למלי"ד באייר ה'תשס"ח06:35, 19 במאי 2008 (IDT)
בעקבות בקשה בדף השיחה שלי, החלטתי לשחרר אותך, תחת אזהרה. שיהיה ברור: לאור התנהגותך הבעייתית החוזרת, זהו שחרור לפנים משורת הדין. מבחינתי, משמעותו של השחרור תחת אזהרה היא: אם תעורר ולו את המהומה הקטנה ביותר - תיחסם שוב לצמיתות, ומחסימה זו לא תשוחרר עוד, בשום מצב. היזהר בקלה כבחמורה, והקפד לפעול בהתאם לכל הכללים בוויקיפדיה. אני מציע שתקדיש את הימים הקרובים לקריאת אותם הכללים (כללי התנהגות, נייטרליות, מלחמות עריכה, בובות גרב - כל הדברים שהספקת להפר תוך זמן קצר), שכן הפרה כלשהי שתנומק ב"לא ידעתי" לא תתקבל. בהצלחה, ‏odedee שיחה 01:27, 21 במאי 2008 (IDT)
תודה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 13:50, 22 במאי 2008 (IDT)

שחרורך[עריכת קוד מקור]

לאור היותך משוחרר, אני חושב שהדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לך ולשם שלך, הוא לכתוב/להרחיב/לשכתב ערך. בתור האחראי על מיזם ביקשתם קיבלתם, אני מציע לך את אחד הערכים ברשימת 50 הגדולים: תענית אסתר, עם נתוני צפייה של כ-8,419 צפיות בחודש האחרון. הערך קצר (לעניות דעתי), הבנתי שאתה בעל ידע בעניין; אשמח אם תרחיב אותו על-פי הידע האישי שלך, אם תערוך אותו כדי שיתאים לוויקיפדיה, סתם תעשה לו הגהה, או כל אשר יעלה ברוחך. אני אעקוב אחר השינויים שתעשה בערך, ואתן לך עזרה למקרה שתצטרך. לדעתי, זה הדבר הנכון ביותר שאתה יכול לעשות עכשיו (בשילוב עם הפחתת נוכחות בדפי השיחה השונים). הדלת אצלי פתוחה. מה דעתך? אלירן d שיחה 14:05, 21 במאי 2008 (IDT)

תודה על ההצעה, טוב. יש לזכור שיש לי את מיזם תרי"ג (המסכן) • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 13:49, 22 במאי 2008 (IDT)

שיחה:יהדות משיחית[עריכת קוד מקור]

אין למחוק דברי אחר, גם אם אלה לא נאים לך. זכור שהבטחת לא לעורר מהומות. דניאל ב. 15:58, 25 במאי 2008 (IDT)

ראה בדף של עודדי פנייתי אליו. לדעתי יתכן וזה מסיונר לפי היותו מקשר לאתר הזה לכן כעזרה ראשונה ביטלתי. בכבוד רב • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 16:01, 25 במאי 2008 (IDT)
ראה תשובתו של עודדי בדף שיחתו. דניאל ב. 16:10, 25 במאי 2008 (IDT)

מסכת כלה[עריכת קוד מקור]

להזכירך, בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk03:59, 14 ביוני 2008 (IDT)

תודה רבה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:14, 24 ביוני 2008 (IDT)

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מדרשת בינת". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, אורי שיחה 15:54, 25 ביוני 2008 (IDT)

יש לי זכות הצבעה! ראה מדיה:זכו.ת_הצבעה.pdfיצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 16:11, 25 ביוני 2008 (IDT)
תיקון. בדקתי שוב ואכן לא היתה לי זכות הצבעה. • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 16:17, 25 ביוני 2008 (IDT)

עיקור בעלי חיים בהלכה[עריכת קוד מקור]

העברתי למשתמש:יצחק/עיקור בעלי חיים בהלכה בגלל שכנראה שכחת מהערך. ליז'אנסק - שיחה 23:09, 4 באוגוסט 2008 (IDT)

תודה• יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 01:48, 29 בספטמבר 2008 (IDT)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

שלום, לאחר שבחנתי את עריכותיך הרבות מספור בחתול, אבקש שתוריד דרסטית את קצב השמירה. זה מפריע לניטור השחתות ולמעקב עתידי אחר היסטוריית הערך. אתה מוזמן להשתמש בכפתור "תצוגה מקדימה" הנמצא משמאל לכפתור "שמירה" ויראה לך את מראה העריכה שלך. כמו כן אל תוסיף שוב תבניות כמו כאן - השתמש כמו כולם ב{{בעבודה}}. תודה, ‏odedee שיחה 16:38, 6 באוגוסט 2008 (IDT)

לא תודה • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 01:48, 29 בספטמבר 2008 (IDT)