שיחת משתמש:DiplomaticBear

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 ימים מאת EranBot בנושא המקבץ השבועי: נשים-2
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום DiplomaticBear, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Alon112 - שיחה 21:01, 12 באפריל 2019 (IDT)תגובה

SANYI[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך SANYI שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ערן - שיחה 22:49, 3 באפריל 2019 (IDT)תגובה

המטבח הסינגפורי[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear. ביטלתי את עריכתך בערך. הקישור שצירפת כבר קיים בערך, יחד עם קישורים לערכים דומים בוויקיפדיות בשפות נוספות. הקישורים נמצאים מימין לערך עצמו. תוכל לראות יותר מידע בדף הבא - עזרה:בינוויקי בוויקינתונים. תודה רבה על התרומה בכל מקרה. שבת שלום, Alon112 - שיחה 18:57, 12 באפריל 2019 (IDT)תגובה

ראה גם ויקיפדיה:קישורים פנימיים בבקשה. Alon112 - שיחה 19:01, 12 באפריל 2019 (IDT)תגובה
ברשותך, פתחתי לך דף משתמש עם המידע שהצגת כאן ושחזרתי את התוכן המקורי שהיה פה. Alon112 - שיחה 20:56, 12 באפריל 2019 (IDT)תגובה
החזרתי את המידע לדף הזה ואת המידע שהוספת שמתי בדף המשתמש שלך, כאן - משתמש:DiplomaticBear. אנא ראה ויקיפדיה:דף משתמש. Alon112 - שיחה 12:26, 13 באפריל 2019 (IDT)תגובה

ערך חדש[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
התו השמיניהבה נשוחחתובנות 19:15, 27 ביוני 2019 (IDT)תגובה

סטנדרט ערים תאומות[עריכת קוד מקור]

שלום לך ותודה על התרומות שלך בנושא. שמתי לב שאתה לא עושה את הרשימות לפי הסטנדרט הרגיל. בעיקרון ברשימות כאלה הנוהג המקובל הוא רשימת תבליטים, כך שבתחילת כל שורה אתה רושם את הסימן "*". למשל:

  • עיר תאומה 1
  • עיר תאומה 2

מחוסר זמן איני יכול לטפל בהכול בעצמי, אז אשמח אם תוכל בבקשה לטפל בהרחבות שכבר עשית ולפעול בצורה הזו גם בעתיד. Mbkv717שיחה • ו' באב ה'תשע"ט • 11:23, 7 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

ולינגטון (ניו זילנד)[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ולינגטון (ניו זילנד). הסיבה לכך היא: מחקת את תבנית המידע שבראש הערך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נחמה קרובה לבוא, בן עדריאלשיחה • ז' באב ה'תשע"ט 10:20, 8 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

תסכים לסייע לי פעם בשבוע[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear,
הוטלה מגבלה קשה על האפשרות שלי לתרום לויקיפדיה אבל נאמר במפורש שאין כל מניעה שאבקש ממשתמש לאחר להכניס את התוכן למרחב הראשי אם התוכן בעל חשיבות בעיניו.
האם תסכים שפעם בשבוע אציג לעיונך פיסקה בתחום הדיפלומטיה או המדיניות שלדעתי ראויה להיכלל בערך מסויים, וככל שהיא (או חלק ממנה) יהיה בעל חשיבות בעיניך - תכניס אותה בעצמך לאותו ערך? בן נחום - שיחה 15:59, 11 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

הפניה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

לילה טוב DiplomaticBear, מקווה שהתחום דלהלן כלול בנושא "מדיניות" שמעניין אותי.
אם הטקסט דלהלן (או חלקו) בעל חשיבות אנציקלופדית בעיניך, בבקשה תעתיק אותו לערך ארגון עובדים בחלק מפיסקה חדשה "איגוד עובדים במגזר הציבורי" (אגב, ויקיפד אחר הכניס לבקשתי טקסט מורחב הרבה יותר בנושא, לערך מגזר ציבורי):
1.

לצד התפתחות איגודי עובדים במאה ה-18, ברוב מדינות העולם לעובדי המגזר הציבורי לא עמדה היכולת להתנהל ולשבות במסגרת איגוד עובדים מייצג. בחלק מאותן מדינות עובדי המגזר הציבורי יכלו להצטרף כיחידים לאיגודי עובדים, אך לאותם ארגונים לא היה כל מעמד ייצוגי מול המדינה כמעסיק. בארצות הברית כולה, עד אמצע המאה ה-20 נאסר על עובי מדינה לשבות ובמדינות רבות בתוך ארה"ב נאסר עליהם לחלוטין להצטרף לארגוני עובדים.
לעומת זאת בבריטניה ובמדינות נוספות ששיטת המשפט בהם היא המשפט המקובל במודל הבריטי ובמדינת ישראל שירשה את צורת המנגנון הציבורי מבריטניה, לא היה הבדל בין יכולת ההתאגדות במגזר הפרטי לבין יכולת ההתאגדות של עובדי המגזר הציבורי[1].
משנות ה-50 ואילך קיים טשטוש בהבדל בין עובדי המגזר הפרטי לעובדי המגזר בציבורי ביחס ליכולת להתנהל ולשבות במסגרת איגוד עובדים מייצג;
בשנת 1958 העניק ראש עיריית ניו-יורק, רוברט ווגנר, זכות ייצוג לארגון עובדים של עובדי העירייה, וניהל איתם מו"מ על הסכם קיבוצי. בשנת 1959 העניק מושל ויסקונסין, גיילורד נלסון, את הזכות לעובדי המגזר הציבורי במדינה כולה לנהל מו"מ קיבוצBי. בינואר 1962 חתם נשיא ארצות הברית ג'ון קנדי על צו נשיאותי שהעניק לכלל עובדי הממשל הפדרלי את היכולת להתאגד, אם כי היכולת לנהל מו"מ באופן קיבוצי הוענקה רק לחלקם. הזכות של עובדי המגזר הציבורי להתאגד התפשטה לכלל מדינות ארצות הברית, ובמאה ה-21 רק בשלושה ממדינות ארצות הברית אסור לחלוטין לעובדי המגזר הציבורי לנהל מו"מ קיבוצי (וירג'יניה, צפון קרוליינה ודרום קרוליינה)
באירופה בשנות ה-60 וה-70 החלו מדינות רבות לאפשר גם לעובדי המגזר הציבורי לנהל מו"מ קיבוצי, אם כי בחלקם נותרו עדיין הגבלות לעומת ניהול מו"מ קיבוצי במגזר הפרטי. בשנות ה-80 וה-90 עברו חלק ממדינות אירופה להשתמש במו"מ קיבוצי כדרך מרכזית לקביעת שכר עובדי המגזר הציבורי[1].

2.
מכיוון שהכתבה הנ"ל כוללת סקירה מקיפה ומעמיקה בנושא "ארגון עובדים" גם מעבר ליישום שלו במגזר הציבורי,, אני משוכנע שיתרום מאוד להוסיף אותו ב"קישורים חיצוניים" בערך הנ"ל. אם אתה גם חושב ככה, בבקשה תעתיק לשם את הקישור דלהלן.

  1. ^ 1 2 ריקי ממן (מנכ"לית ארגון "בצדק"), ‏"הוועדים החזקים מול המדינה של כולנו", השילוח, 12, דצמבר 2018
תודה רבה בן נחום - שיחה 22:33, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

חנוכה שמח DiplomaticBear.
להלן 2 טקסטים קצרים בנושאי 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותם (או חלקן) לפי המפורט דלהלן:

1. בערך משבר ההגירה באירופה בפסקה "יחס מדינות אירופה ואזרחיהן לתופעה":

היהודים באירופה חשים יחס אמביוולנטי כלפי משבר ההגירה; מחד יהודים רבים חשים רתיעה כלפי הזהות הערבית-מוסלמית של רוב הפליטים, ויהודים רבים המשתייכים למעמד הבינוני-גבוה חשים צורך לגונן על לאומיותם האירופית. מאידך יהודים רבים מרגישים גם חשש כבד מתנועות ומפלגות שבולטת בהם התנגדות ל"זרים", מפני שבעיניהם גם היהודיים המקומיים עלולים להיחשב "זרים". הרב הראשי של בריטניה, אפרים מירוויס, התייחס לתופעה בדרשה שנשא בשנת 2016 בבית הכנסת הגדול באדינבורו, והסביר כי ”היהודים תמיד ידעו, ואם לא ידעו אז חשו, כי כאשר נמתחים מחדש גבולות ה'אני' וה'אחר' הרי שבסופו של דבר גדולים סיכוייהם למצוא את עצמם דווקא בצד 'האחר'.”[1].

2. בערך הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016 בפיסקה "תוצאות הבחירות":

למרות שבמעכת הבחירות ולאחריה טראמפ הואשם בידי יריביו בשובניזם, ניתוח תוצאות הבחירות הראה כי על מצביעיו של טראמפ נמנו כ-53% מקולות הנשים הלבנות, 39% מתוכן היו מוטרדות מהתבטאויות של טראמפ על נשים ו-33% מתוכן מגדירות עצמן כמתונות או ליברליות אך הצביעו לטרמפ בכל זאת. חלקן אמרו כי הפמיניזם המודרני מגלה רגישות מוגזמת וכי "נשים טועות תדיר לפרש מצבים תמימים כהתנהגות סקסיסטית"[2].
תודה רבה! בן נחום - שיחה 09:41, 27 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
  1. ^ יצחק מור, ‏"המקומיים האחרים", השילוח, 4, מאי 2017
  2. ^ דוד וינברג, ‏"תנועת האישה האחרת", השילוח, 4, מאי 2017
הועתק מדף השיחה שלי:
שלום בן נחום, כל עריכותיך מצוינות וראויות לשבח! אינך צריך את עזרתי בכלל! הינני חושב שכל עריכותיך טובות בתחום הזה :) --DiplomaticBear - שיחה 15:56, 27 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
סוף העתקה
היי DiplomaticBear, קודם כל אני שמח מאוד לקרוא את האהדה שלך לעריכות שלך!
עם זאת כפי שכתבתי לך בעבר, לצערי הואלה עלי מגבלה שמונעת ממני להכניס בעצמי את התרומות שציינתי בדף השיחה שלך.
לכן, מאחר ואתה סבור שהעריכות ראויות, בבקשה תעתיק אותם בעצמך לערכים. בן נחום - שיחה 19:21, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
תודה רבה על הכוכב שמחמם את הלב, וגם שאתה מאפשר לי לתרום דרכך לויקיפדיה!
כנראה לא שמת לב, אבל לא העתקת את המקור שנמצא בדף השיחה שלך בסוף הטקסט שהעתקת...
למעשה התרומה בדף הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016 נמחקה בגלל העדר מקור, וגם התרומה בדף משבר ההגירה באירופה עלולה להימחק אם לא יוצב מקור.
אז בבקשה תעתיק את המקור הנ"ל לתרומה ב"משבר ההגירה באירופה"בן נחום - שיחה 13:49, 30 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

לילה טוב DiplomaticBear.
להלן 2 קישורים 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותם (או חלקן) לפי המפורט דלהלן:
1.
בערך גרטה טונברי בפיסקה "קישורים חיצוניים", אין אפילו קישור אחד ביקורתי כלפיה.
להבנתי יש חשיבות אנציקלופדית להוסיף את הקישור דלהלן, שמהווה ניתוח מעמיק וביקורתי של ה"הילה" שנוצרה סביבה:

2.
הטקסט דלהלן מופיע בערך של האביב הערבי, וכדאי להעתיק גם לפתיח של הערך המהפכה בתוניסיה (2011):

לפי מגזין Foreign Affairs (של "המועצה ליחסי חוץ" בארה"ב), כעשור לאחר התחלת האביב הערבי תוניסיה היא "המדינה היחידה שאפשר לומר שהצליחה להפוך מרודנות מוסלמית טיפוסית לדמוקרטיה חדשה"[1]
  1. ^ ישי פלג, ‏"מגדלור האביב הערבי", השילוח, גיליון 17, דצמבר 2019
תודה רבה בן נחום - שיחה 18:15, 8 בינואר 2020 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear.
להלן קישור בנושאי 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותו (או חלקו) לפי המפורט דלהלן:

בערך דטרויט בפיסקה "השגשוג הכלכלי והמשבר הכלכלי:

לאורך המחצית הראשונה של המאה העשרים נחשבה דטרויט לעשירה בערי ארצות הברית[1].
ב-1946 הפך וולטר רויטר ליו"ר "איגוד העובדים של תעשיית הרכב" בעיר, והצליח להשיג לעובדים הסכמי שכר קיבוציים, פנסיות וביטוח רפואי, שכר גבוה, קביעות ועוד[1].
בין הגורמים להתרסקות תעשיית כלי הרכב בעיר נמנים הסכמי השכר הקיבוציים המפליגים, שמנעו את הגמישות וההתייעלות שנדרשו בתחרות מול הייצור במזרח הרחוק[1]. \
  1. ^ 1 2 3 עמיעד כהן, ‏"חיבוק חונק לחקלאות", השילוח, 5, יולי 2017
תודה רבה ושבת שלום --בן נחום - שיחה 16:48, 31 בינואר 2020 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear.
להלן 2 קישורים בנושאי 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותם (או חלקם) לפי המפורט דלהלן:

1. בערך ערב הסעודית בפיסקה "פוליטיקה":

פרופ' גרגורי גאוז מאוניברסיטת A&M בטקסס (מהמומחים המובילים בארה"ב לענייני סעודיה) פרסם בספטמבר 2018 מאמר ב'פורין אפיירז', בו הסביר כי בעוד בעבר הפוליטיקה בערב הסעודית התבססה על חיבור בין משפחת המלוכה, הממסד הדתי והאליטה הכלכלית, כיום "כוהני הדת הם עתה פקידים ממשלתיים, לא שותפים שווים בשלטון; והקהילה העסקית אף היא רק שותף זוטר, יותר שדולה מאשר שחקן עצמאי".[1].

2. בערך מוחמד בן סלמאן אאל סעוד בפיסקה "ביוגרפיה":

פרופ' גרגורי גאוז מאוניברסיטת A&M בטקסס (מהמומחים המובילים בארה"ב לענייני סעודיה) פרסם בספטמבר 2018 מאמר ב'פורין אפיירז', בו הגדיר את מוחמד בן סלמאן "האיש החזק בסעודיה"[2].

  1. ^ דוד וינברג, ‏"המב"ס של סעודיה", השילוח, 11, ספטמבר 2018
  2. ^ דוד וינברג, ‏"המב"ס של סעודיה", השילוח, 11, ספטמבר 2018
תודה רבה בן נחום - שיחה 10:55, 7 בפברואר 2020 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear, מה שלומך?
להלן קישור 1 בנושא 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותו לפי המפורט דלהלן:

בערך ישעיהו בפסקה "קישורים חיצוניים" (ניתוח "תפיסתו המדינית של הנביא ישעיהו"): דוד סבתו, ‏כי מציון תצא אוניברסליות לאומית: חזונו המדיני של ישעיהו, השילוח, 6, ספטמבר 2017

תודה רבה ובשורות טובות! בן נחום - שיחה 11:03, 19 במרץ 2020 (IST)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear, מה שלומך?
להלן קישור 1 בנושא 'מדיניות ודיפלומטיה' שבעיני בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותו לפי המפורט דלהלן:

בערך דמוקרטיה ליברלית בפיסקה "קישורים חיצוניים": (מאמר מקיף ומעמיק על היחס המורכב בין העקרונות הדמוקרטיים לעקרונות הליברליים)

תודה רבה ובשורות טובות! בן נחום - שיחה 14:19, 2 באפריל 2020 (IDT)תגובה

הצעה למודל חדש[עריכת קוד מקור]

מועדים לשמחה DiplomaticBear,
חשבתי על יצירת הסדר חדש שיאפשר לי לתרום באיכות וביעילות רבה יותר לויקיפדיה, לפיו:

  1. אעשה עריכה שמבוססת על "השילוח" רק אחרי שויקיפד ותיק אחר יאשר שהעריכה ראויה בעיניו.
  2. בתקציר העריכה אציין את שמו של הויקיפד שתמך בעריכה (כך שאם מישהו יערער על התוספת, תהיה לו כתובת של מי שתמך בה)
  3. אפנה לכל ויקיפד (שיסכים לכך) רק פעם או פעמיים בשבוע.
  4. כמובן אם ויקיפד עמו אתייעץ יחשוב שאין מספיק חשיבות אנציקלופדית, ארד מהעניין ולא אתייעץ עם ויקיפד נוסף
  5. אם ויקיפד אחר (ללא יוצא מן הכלל) יביע התנגדות לתוכן העריכה לא אמשיך להתעסק עם אותה עריכה (לכל היותר אציין בתמציתיות את תוכן התרומה בדף השיחה - למקרה שבעתיד ויקיפד אחד ירצה לעסוק בנושא).
    מה דעתך? תסכים לתמוך בהצעה הזו?
    לחילופין, יש לך אולי רעיון לשיפור ההצעה? בן נחום - שיחה 12:07, 14 באפריל 2020 (IDT)תגובה

הפנייה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב ושבוע טוב DiplomaticBear, מה שלומך?
להלן הצעות עריכה בנושא 'מדיניות ודיפלומטיה'. אם גם בעיניך הם (או לפפחות חלקם) בעלי חשיבות אנציקלופדית. אם גם אתה חושב ככה, בבקשה תעתיק אותם כמפורט דלהלן:

1. בערך דונלד טראמפ בפסקה "מדיניות חוץ" בתת-פסקה "מדיניות חוץ" (כרגע יש בה (תבנית:להשלים): לפי ריצ'רד האס, 'נשיא המועצה האמריקנית ליחסי חוץ': "טראמפ הוא הנשיא הראשון מאז תום מלחמת העולם השנייה הרואה במנהיגות הבינלאומית של ארה"ב נטל יותר מאשר ברכה." האס המחיש שתפיסה זו של טראמפ הובילה בפועל לכך שארה"ב הפסיקה להיות "משמרת-הסדר העיקרית" בעולם[1]

2. בערך השותפות הטראנס-פסיפית (קצרמר ללא פסקאות) אחרי המשפט "ארצות הברית, בנשיאות אובמה חתמה על ההסכם, אך משכה את חתימתה ב-23 בינואר 2017 בהתאם להחלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.":

סין הביעה שביעות רצון על פרישת ארה"ב מ"השותפות הטראנס-פסיפית", והגנרל ג'יון יינאן (אסטרטג במכללה הצבאית הלאומית של סין) הכריז בתגובה בפני בכירים במפלגה הקומוניסטית של סין: "ארצות הברית נסוגה ברחבי העולם – וסין מתייצבת במקומה"[2].

  1. ^ דוד וינברג, ‏"אמריקה מסתלקת", השילוח, 8, פברואר 2018
  2. ^ דוד וינברג, ‏"סין משתחלת", השילוח, 8, פברואר 2018
תודה רבה ובשורות טובות! בן נחום - שיחה 08:45, 19 באפריל 2020 (IDT)תגובה

תום עידן[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear היקר,
משתמש:בריאן קבע כעת בויקיפדיה:בירורים הסדר חדש עבור תרומות שלי על בסיס "השילוח" ובמסגרתו גם נקבע שלא אפנה לויקיפדים אחרים בעניין.
זה הזמן לומר שהיה לי כיף להתנהל מולך בחודשים האחרונים, והתרומות שביצעת לפי הצעתי גרמו וגורמים לי סיפוק עצום!
תודה רבה ובהצלחה בכל אשר תעשה --בן נחום - שיחה 14:03, 19 באפריל 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה, הייתי יותר משמח לעזור . אני שמח מאוד על ההחלטה לאפשר לך ליצור ולערוך. DiplomaticBear - שיחה 08:17, 20 באפריל 2020 (IDT)תגובה

כיף לשמוע
למיטב הבנתי עדיין אתה מוזמן לבצע את ההצעות בפסקה הקודמת שנכתבו לפני ההסדר החדש. בן נחום - שיחה 10:44, 24 באפריל 2020 (IDT)תגובה

הכרה בישראל[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "הכרה בישראל" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Wikiped201820 - שיחה 15:10, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

עוד לא כוננו יחסים. ההסכם מדבר על צעדים לקראת כינון יחסים. נא לא לחזור על עריכתך השגויה. Wikiped201820 - שיחה 15:12, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

הדף באנגלית על היחסים, כותב שהם כבר כוננו. אלא אם כן זאת טעות. --DiplomaticBear - שיחה 15:23, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

טעות. הוסבר לך בדף שיחתי. Wikiped201820 - שיחה 15:26, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: פמיניזם ולהט"ב באסיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פמיניזם ולהט"ב באסיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 21 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: כ' זה כביר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כ' זה כביר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 28 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: נובל-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נובל-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 5 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: חוג הסרטן וחוג הגדי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חוג הסרטן וחוג הגדי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 12 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: חי, צומח, דומם-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חי, צומח, דומם-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 19 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: מיליארדרים יהודים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מיליארדרים יהודים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 26 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: שרה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שרה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 2 בינואר 2021 (IST)תגובה

Wikipedia Asian Month 2020 Postcard[עריכת קוד מקור]

Wikipedia Asian Month 2020
Wikipedia Asian Month 2020

Dear Participants, Jury members and Organizers,

Congratulations!

It's Wikipedia Asian Month's honor to have you all participated in Wikipedia Asian Month 2020, the sixth Wikipedia Asian Month. Your achievements were fabulous, and all the articles you created make the world can know more about Asia in different languages! Here we, the Wikipedia Asian Month International team, would like to say thank you for your contribution also cheer for you that you are eligible for the postcard of Wikipedia Asian Month 2020. Please kindly fill the form, let the postcard can send to you asap!

  • This form will be closed at February 15.
  • For tracking the progress of postcard delivery, please check this page.

Cheers!

Thank you and best regards,

Wikipedia Asian Month International Team, 2021.01

המקבץ השבועי: ניו אינגלנד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ניו אינגלנד. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 9 בינואר 2021 (IST)תגובה

Wikipedia Asian Month 2020 Postcard[עריכת קוד מקור]

Wikipedia Asian Month 2020
Wikipedia Asian Month 2020

Dear Participants and Organizers,

Kindly remind you that we only collect the information for Wikipedia Asian Month postcard 15/02/2021 UTC 23:59. If you haven't filled the Google form, please fill it asap. If you already completed the form, please stay tun, wait for the postcard and tracking emails.

Cheers!

Thank you and best regards,

Wikipedia Asian Month International Team, 2021.01

המקבץ השבועי: משקאות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא משקאות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 16 בינואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: האוקיינוס ההודי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האוקיינוס ההודי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 23 בינואר 2021 (IST)תגובה

סוגי קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לתחום הדיפלומטיה רציתי לציין שפרקי הקישורים החיצוניים מיועדים לקישורים כלליים בנושא של הערך. אם אתה רוצה להכניס מקור לטענה מסוימת, הדרך המתאימה לעשות זאת היא באמצעות הערת שוליים. בערך על נציגויות ישראל סידרתי את זה בעצמי בכיף, אבל זה משהו שכדאי לדעת להבא. אם יהיו לך שאלות או התלבטויות טכניות או אחרות, מוזמן לכתוב לי בכל עניין. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 13:26, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה

אקח לתשומת ליבי, תודה רבה! --DiplomaticBear - שיחה 13:29, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה

מצוין ובנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:01, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה
ואגב, אתה פחות או יותר בוותק המתאים אליו ייעדתי את דף הטיפים הזה. מקווה שתמצא אותו שימושי (הוא דף טיוטה אישי ולא רשמי שעדיין לא החלטתי מה לעשות איתו, אז אם תרצה גם לתת לי פידבק כלשהו עליו, אשמח). איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:03, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: גן חיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גן חיות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: אדום, צהוב, ירוק[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אדום, צהוב, ירוק. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 6 בפברואר 2021 (IST)תגובה

רפובליקת לוגון[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "רפובליקת לוגון" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:DiplomaticBear/‏רפובליקת לוגון". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! חזרתישיחה 22:22, 7 בפברואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: האוקיינוס האטלנטי הצפוני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האוקיינוס האטלנטי הצפוני. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 13 בפברואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: יעקב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יעקב. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: נופי חלונות 10 - אירופה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נופי חלונות 10 - אירופה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 27 בפברואר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: יום האישה הבינלאומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום האישה הבינלאומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 6 במרץ 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: יום הולדת 10 למקבץ השבועי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום הולדת 10 למקבץ השבועי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 13 במרץ 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: בחירות-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בחירות-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 20 במרץ 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: היפ הופ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא היפ הופ. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 28 במרץ 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ואן גוך[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ואן גוך. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 4 באפריל 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ישראל-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ישראל-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 11 באפריל 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: סרטי אימה קלאסיים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סרטי אימה קלאסיים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 18 באפריל 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: חיות מחמד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חיות מחמד. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 25 באפריל 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ראשי מדינות-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ראשי מדינות-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 2 במאי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אופנועים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופנועים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 9 במאי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אירוויזיון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אירוויזיון. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 16 במאי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: מיזם המקבץ השבועי בחופשה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מיזם המקבץ השבועי בחופשה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 30 במאי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אולימפיאדה - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אולימפיאדה - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 18 ביולי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: מיזם המקבץ השבועי בחופשת קיץ.[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מיזם המקבץ השבועי בחופשת קיץ.. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: יפן - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יפן - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 1 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: האוקיינוס האטלנטי הדרומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האוקיינוס האטלנטי הדרומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 8 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: פירות הדר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פירות הדר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 15 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אוסטרליה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אוסטרליה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 22 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: למידה במאה ה-21[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא למידה במאה ה-21. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 29 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: קולנוע ישראלי קצר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קולנוע ישראלי קצר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

ניסיון ההפיכה הצבאית בגינאה 2021[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ניסיון ההפיכה הצבאית בגינאה 2021" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:DiplomaticBear/‏ניסיון ההפיכה הצבאית בגינאה 2021". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 20:16, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: להט"ב-3[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא להט"ב-3. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 12 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: זוכי פרס אופיר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זוכי פרס אופיר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 19 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: מישור החוף הדרומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מישור החוף הדרומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 26 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: נשק להשמדה המונית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נשק להשמדה המונית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 10 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: יהודה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יהודה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 17 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: האימפריה האיטלקית ופשיזם[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האימפריה האיטלקית ופשיזם. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 24 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: קוריאה הצפונית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קוריאה הצפונית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 31 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: המפרץ הפרסי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא המפרץ הפרסי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 6 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: אישים - אסיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אישים - אסיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 13 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: איחוד האמירויות הערביות ובחריין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא איחוד האמירויות הערביות ובחריין. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 20 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: לטיפול דחוף-9[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא לטיפול דחוף-9. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 27 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: האימפריה היפנית ויפן במלחמת העולם השנייה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האימפריה היפנית ויפן במלחמת העולם השנייה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 4 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: קוסובו וסרביה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קוסובו וסרביה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 11 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: המרוץ לדראג של רו פול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא המרוץ לדראג של רו פול. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 18 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: פנים וחוץ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פנים וחוץ. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 25 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: אנדורה ומונקו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אנדורה ומונקו. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 1 בינואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: קזבלנקה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קזבלנקה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 8 בינואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: בואנוס איירס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בואנוס איירס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: ל' זה לב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ל' זה לב. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 22 בינואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: הים האגאי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הים האגאי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 29 בינואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: סן מרינו וליכטנשטיין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סן מרינו וליכטנשטיין. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 5 בפברואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: יחסי אוקראינה–רוסיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יחסי אוקראינה–רוסיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 12 בפברואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: קו התאריך הבינלאומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קו התאריך הבינלאומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 19 בפברואר 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: הרפובליקה העממית של דונצק והרפובליקה העממית של לוהנסק[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרפובליקה העממית של דונצק והרפובליקה העממית של לוהנסק. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 26 בפברואר 2022 (IST)תגובה

ג'ורג' מנדלוק[עריכת קוד מקור]

שלום DiplomaticBear,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "ג'ורג' מנדלוק" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:ג'ורג' מנדלוק.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
גילגמש שיחה 15:24, 4 במרץ 2022 (IST)תגובה

שלום גילגמש, אינני מבין למה הערך הועבר לטיוטה - הוא תורגם כחלק מהחודש התרבותי האוקראיני, כמיזם של ויקיפדיה. אין בו שגיאות כתיב, וכן זהו ערך שמעודד על ידי ויקיפדיה רשמית לתרגום לשפות שונות אז מבחינת התוכן לא אמורה להיות בעיה. מדוע הערך הועבר לטיוטה? תודה מראש, DiplomaticBear. DiplomaticBear - שיחה 20:54, 6 במרץ 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: רוסיה-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רוסיה-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 5 במרץ 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: בדלנות ולאומיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בדלנות ולאומיות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 12 במרץ 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: רות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 19 במרץ 2022 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: סמואה האמריקנית ופוארטו ריקו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סמואה האמריקנית ופוארטו ריקו. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:17, 27 במרץ 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: לטיפול דחוף-10[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא לטיפול דחוף-10. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 3 באפריל 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: גואם ואיי מריאנה הצפוניים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גואם ואיי מריאנה הצפוניים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 10 באפריל 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: טורקיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טורקיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 17 באפריל 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: טקסס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טקסס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 24 באפריל 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: נאציזם וגרמניה הנאצית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נאציזם וגרמניה הנאצית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 1 במאי 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: הכדור הוא עגול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הכדור הוא עגול. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 8 במאי 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: מ' זה מעולה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מ' זה מעולה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 15 במאי 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ערכים יוצאי דופן[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ערכים יוצאי דופן. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 22 במאי 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: המדינה הספרדית ומלחמת האזרחים בספרד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא המדינה הספרדית ומלחמת האזרחים בספרד. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 29 במאי 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אמזונאס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אמזונאס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 5 ביוני 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אש וקרח[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אש וקרח. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 12 ביוני 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ברית המועצות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ברית המועצות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: גאוגרפיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גאוגרפיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: קצב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קצב. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 9 באפריל 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: בגדי נשים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בגדי נשים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 16 באפריל 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: ישראל-3[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ישראל-3. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: סהרה המערבית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סהרה המערבית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 30 באפריל 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: סגנונות מוזיקליים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סגנונות מוזיקליים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 7 במאי 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: הרי אנטארקטיקה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרי אנטארקטיקה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 14 במאי 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: אבחזיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אבחזיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 21 במאי 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: פרלמנט[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פרלמנט. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 28 במאי 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: דרום אוסטיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דרום אוסטיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 4 ביוני 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: דיבורים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דיבורים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 11 ביוני 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: הרשות הפלסטינית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרשות הפלסטינית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 18 ביוני 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: סומלילנד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סומלילנד. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: מיזם המקבץ השבועי בחופשת קיץ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מיזם המקבץ השבועי בחופשת קיץ. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: קיי-פופ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קיי-פופ. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 8 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: צפון קפריסין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צפון קפריסין. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 15 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: יחסי החוץ של ארצות הברית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יחסי החוץ של ארצות הברית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: גאוגרפיה אסייתית-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גאוגרפיה אסייתית-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:16, 29 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: סין-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סין-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 4 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: קזחסטן[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קזחסטן. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 18 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: וייטנאם, קמבודיה ולאוס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא וייטנאם, קמבודיה ולאוס. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 25 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: המדינה החדשה והאימפריה הפורטוגזית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא המדינה החדשה והאימפריה הפורטוגזית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 2 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: האי היספניולה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האי היספניולה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 9 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: על טבע היקום[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא על טבע היקום. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 16 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: סטודיו ג'יבלי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סטודיו ג'יבלי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 23 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: בשימוש יומיומי-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בשימוש יומיומי-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 30 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: התקופה הוויקטוריאנית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא התקופה הוויקטוריאנית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: רופאים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רופאים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 13 בינואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: ימים-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ימים-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 20 בינואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: קרוליין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קרוליין. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 27 בינואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: נ' זה נפלא[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נ' זה נפלא. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 3 בפברואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: הפיכות ומהפכות שלטוניות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הפיכות ומהפכות שלטוניות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 10 בפברואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: נינטנדו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נינטנדו. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:16, 17 בפברואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: שמונה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שמונה. שבוע טוב, EranBotשיחה 23:16, 24 בפברואר 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: אנימציה-4[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אנימציה-4. שבוע טוב, EranBotשיחה 23:17, 2 במרץ 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: איי הים התיכון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא איי הים התיכון. שבוע טוב, EranBotשיחה 23:16, 9 במרץ 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: ס' זה סבבה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ס' זה סבבה. שבוע טוב, EranBotשיחה 23:16, 16 במרץ 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: דק ורחב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דק ורחב. שבוע טוב, EranBotשיחה 23:16, 23 במרץ 2024 (IST)תגובה

המקבץ השבועי: מרובעים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מרובעים. שבוע טוב, EranBotשיחה 00:16, 31 במרץ 2024 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: גאוגרפיה של אמריקה הדרומית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גאוגרפיה של אמריקה הדרומית. שבוע טוב, EranBotשיחה 00:16, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: הגדה של פסח[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הגדה של פסח. שבוע טוב, EranBotשיחה 00:16, 14 באפריל 2024 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: פריז[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פריז. שבוע טוב, EranBotשיחה 00:16, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה

המקבץ השבועי: נשים-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נשים-2. שבוע טוב, EranBotשיחה 00:16, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה