משתמש:Eddau/ארכיון 6

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ברוך השב[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברוך השב לארצנו היפה. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:37, 23 במרץ 2010 (IST)

תודה! ברוך הנמצא.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 16:34, 24 במרץ 2010 (IST)
@. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:01, 28 במרץ 2010 (IDT)
תודה. באמת הגיע הזמן לחזור אחרי כמעט עשור בחו"ל. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 01:00, 29 במרץ 2010 (IDT)
ברוך הבא! תגיד, לא כדאי לרענן את היותך "שותף זוטר בסניף שינוי", שהלא הסניף וגם המפלגה כבר לא קיימים?! תמרה שיחה 21:20, 17 באפריל 2010 (IDT)
צריך לרענן הרבה דברים. בכל מקרה, אני מבסוט לחזור. באמת שהגיע הזמן.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:43, 17 באפריל 2010 (IDT)

ענת קם[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה דף השיחה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:57, 8 באפריל 2010 (IDT)

טוב ויתרתי. תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 16:08, 8 באפריל 2010 (IDT)

ארגון נכי צה״ל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו תודה על החלוציות ביצירת הערך נכה צה"ל
אני עצמי נכה צה"ל סא"ל במיל. ומרגיש לא טוב עם ההגדרה שהעלית
אני חבר בארגון יחד עם כ 50 אלף אחרים-
אך לא פעיל בו, גם עתרתי בבג"צ 529/07[1] נגד הארגון עם אחרים וזכינו - מה שמלמד על חיבתי אליו:

הטקסט שלך הוא:
ארגון המייצג את מקבלי קצבאות קבועות מאגף השיקום של משרד הביטחון (בעיקר נכי צה"ל מעל 19% נכות). הארגון עוסק בפעילות כמה סוגים:
ההגדרה כפי שנראית לי הוגנת:
ארגון נכי צה"ל הוא עמותה רשומה ברשם העמותות[2], מוכרזת ע"י שר-הביטחון כארגון יציג של נכי צה"ל.
הארגון כולל כ 50 אלף נכים רשומים המשלמים דמי חבר חודשיים מתוך כ 54 אלף נכים בסה"כ המוכרים ע"י אגף השיקום של משהב"ט ואשר נכותם היא מעל 19% ובכללם גם נכים בעלי נכות של 10% שהוכרו לפני 1.1.96
ציבור הנכים כולל 89% נכים חיילים והיתר אנשי משטרה ומג"ב, שב"ס, שב"כ מוסד,משמר הכנסת, כיתות כוננות ומס חריגים שהוכרו
המעמד של ארגון יציג כפי שהוכרז ע"י שר הביטחון מאפשר לראשי הארגון להידבר עם משהב"ט ולייצג את כלל הנכים בפני אגף השיקום, להכריז על שביתה כמו ההסתדרות ומנגד אין אפשרות של התארגנות קבוצת נכים אחרת לייצג נכים מול המדינה. בראש הארגון מהכן יו"ר הנבחר אחת ל 5 שנים בבחירות וכהונתו מוגבלת בתקנון לשתי תקופות של 5 שנים בלבד

אני פעיל לתיקון עוולות שאגף השיקום עוול כלפינו הנכים
אני נוכח קבוע בועדת גורן ובקשר עם ח"כ ישראל חסון[www.israel-hason.com/] בעניין ועדת חסון שהוקמה ע"י ועדת חו"ב בכנסת
כאמור גם עתרתי נגד עוול שהארגון עוול כלפי כמה אלפי נכים והייתי שותף לתיקון העוול
אם תרצה סיוע להרחבת הערך ולתועלת הקוראים - אשמח לסייע

ZG

בויקיפדיה זה די פשוט לתקן שגיאות. עליך פשוט להעתיק את מה שכתבת לי פה אל דף השיחה של הערך, לחזור אל הערך עצמו, ללחוץ על לשונית העריכה ולשנות את התמליל של הערך על פי הבנתך. תודה ובהצלחה.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 09:26, 10 באפריל 2010 (IDT)\\\

רפי אדיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

עדו, שלום, הבוקר, בעקבות המחיקה של הדף אודות האמן רפי אדיר כתבתי לפיקוח והגבתי על העניין. אלא, שעכשיו נכנסתי ואיני רואה בכלל את הרישום שלי. האם אתה יכול לעזור לי בנבכי הויקיפדיה. אני לימור והשארתי מייל. זה היה בדלפק יעוץ. להשתמע.

אני חושב שהעסק די אבוד. מדובר בערך אוטוביוגרפי, דבר שאינו קביל כשלעצמו וחוץ מזה שדיון החשיבות שלו היה מאוד לא מוצלח ואוהדי הערך כתבו שם דברים שויקיפד מנוסה לא היה כותב (כגון "היה נר לרגליו של דור שלם"). אני מציע לוותר.
דרך אגב, אני מנסה כעת להכניס את עניין אופן הדיון בחשיבות ערכים ביוגרפיים להוראות הכתובות של ויקיפדיה כדי שנסביר מהר ובאופן ברור איך לא להתווכח על החשיבות של ערכים אוטוביוגרפיים. מאוד מאכזב אותי שמי שניסה לעזור לי בויכוח הזה, למעשה הכשיל אותי עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:52, 12 באפריל 2010 (IDT)

בסופו של דבר העובדות מדברות בעד עצמן. הרקורד שלו מעיד על עשייה שוטפת בעלת משקל אומנותי לאורך שנים בתיאטרון ובקולנוע, כשבדרך עשרות תפקידים מגוונים, ראשיים. דברים שכבר אמרתי והתקבלו ע"י העורכים באופן מוזר. אלו הן עובדות פשוטות ואין שום קשר לאהדה או חוסר אהדה. כמו שהעורכים מציינים - כל עובדה יכולה להיכנס, הרי מוזהרים שגם דברים שליליים. ובכן, קל וחומר שיכנס חומר ביוגרפי כזה או אחר. ראו, למשל, אנשים בעלי רקורד של שנתיים שנכנסו כערך - מבלי לנקוב בשמות.

טרם קיבלתי תשובה למה שכתבתי לפיקוח בנוגע לשקילה מחדש של נושא הערך. לאן נעלם תיעוד זה? לסיום, אני רוצה לשאול ולקבל תשובה רצינית: מה הם הפרמטרים על-פיהם מוכנס ערך או מחליטים למחוק אותו? נוכח הרקורד הרפרטוארי והקולנועי שלו, אין עוררין שעשה תפקידים הן ראשיים והן משניים אז מה הייתה הקטנוניות הזו של וידוא תאריכי יציאה לאקרנים וכל שאר הדקויות המסחריות משהו??

אם זה היה תלוי רק בי, היה ערך לרפי אדיר. אלא שלשכנע אותי זה לא מספיק וניסיון השכנוע של האחרים, נכשל. לפחות בייניים זה נכשל.
מי שמחק לך את הערך הוא המשתמש מוטי שיחת משתמש:מוטי. יש לו סמכות לעשות זאת. שאל אותו לגבי הפרטים. . עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:13, 13 באפריל 2010 (IDT)


היי עידו , אשמח להזמינך לערך שלי בגוגל ( תוצאות וידאו - רפי אדיר )ע"מ שתוכל לצפות ב"אבני יסוד" סרטו של אור שקולניק.

תודה רפי אדיר

תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 17:02, 15 באפריל 2010 (IDT)

טעות בערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

בערך הנ"ל מופיע טעות עריכה שנראה לי שבוצע על-ידך: מצד אחד כתוב שם: משתמש זה עומד להיות תושב חוזר למדינת ישראל, ככל הנראה באפריל 2010. אך אתה ביצעת את ההוספה התמוהה הבאה. ללא השינוי הנדרש בהמשך • קוני למל •כ"ט בניסן ה'תש"ע• 09:13, 13 באפריל 2010 (IDT)

באמת תמוהה. אבל למרות שנשללה ממני הזכות לביטוח בריאות ולמרות שנשללה מהבן שלי הזכות לחינוך, חזרתי לארץ. אין כמו הבית. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 13:00, 13 באפריל 2010 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה נשמע? ראיתי שהוספת לערך את עובדת היותה בת לנכה צה"ל מפעילות מבצעית. אני חושב שהפרט הזה לא רלוונטי כלל מכיוון שזה לא נוגע לתולדותיה, לתפיסת עולמה, למניעיה ולמעשים בהם מתמקד הערך. אני מניח שפרט זה הוא מסוג הדברים שהיא תעלה בטיעונים לעונש. אבל החלטתי לא למחוק לפני שאני שואל אותך. מאידך גיסא, מחקתי את המילים "מפעילות מבצעית" מכיוון שאותי לימדו שנכה צה"ל הוא נכה צה"ל ואין "דרגות" או "סיווגים" ביניהם. מה אתה אומר? חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 20:08, 16 באפריל 2010 (IDT)

בסדר. אבל למה הדיון הזה פה ולא בדף הדיון של הערך?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:12, 16 באפריל 2010 (IDT)
כי אתה הוספת את המשפט ואני מכיר אותך מספיק טוב כדי לדעת שאפשר לדבר איתך בלי צורך בפתיחת עוד דיון בדף השיחה שעלול להפוך עניין טכני כמעט למלחמת עולם כלל ויקיפדית רוויית יצרים. הרי כבר נכתבו מאות, עם לא אלפי קילובייטים על הבחורה הזו. למה לעורר דובים מרבצם? חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 20:18, 16 באפריל 2010 (IDT)
נו, טוב. שיהיה לך יום מקסים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 07:51, 17 באפריל 2010 (IDT)

כתב ברייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר לא בעייתי - הקישור לתמונה מאתר אחר ישירות, על מנת לעקוף את בעיית זכויות היוצרים היא הדבר הבעייתי. אתרים מאחסנים תמונות אצלהם ולא כולם מגנים נגד אפשרות לקישור ישיר אליהם, אבל הקישור עדיין בעייתי - במיוחד כשכתוב שזכויות היוצרים שייכות לאתר בעמוד הראשי, ובמיוחד כשהתמונה נועדה ללוות משהו אחר ולא להיראות לבד.
בנוסף, כל מה שצריך זה ספר בכתב ברייל כדי ליצור תמונה חופשית, או שאפשר להשתמש בתמונה שבויקיפדיה האנגלית שמראה קריאת לוח גדול, ואין דחף להשתמש דווקא בזאת.
אתה לא מסכים? אריה ה. - שיחה 18:28, 17 באפריל 2010 (IDT)

אם זה העניין, אז אפשר לקשר לדף המלא באותו אתר. בוא ונמשיך את הדיון בדף השיחה של הערך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 18:47, 17 באפריל 2010 (IDT)
עניתי לך בדף השיחה. אריה ה. - שיחה 18:56, 19 באפריל 2010 (IDT)

עינית (חרקים)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עידו, העברת רק את דף השיחה בלי הערך עצמו ועשית קצת בלגן. מציע שתחזיר ל"חרקים" וכמו שהצעתי נעבוד על בניית ידע בנושא לפני שינוי נוסף. ‏Setresetשיחהמתקפת איכות בפיזיקה! 17:30, 22 באפריל 2010 (IDT)

סליחה על הבלגן. עשה מה שאתה מבין. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 18:24, 24 באפריל 2010 (IDT)
שלום עדו, לגבי התוספת לתבנית:לטיפול דחוף - האם הבינוויקי המתאים הוא Compound eyes שהוא פיסקה בערך האנגלי על עיניים? ‏עמיחישיחה 12:14, 25 באפריל 2010 (IDT)
כן. תודה שמצאת את התרגום. שיבצתי אותו בתבנית בעזרת תרומתך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 08:22, 26 באפריל 2010 (IDT)

זוכרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשיחה על ענת קם כתבת "אותה עמותת זוכרות שאסור בויקיפדיה העברית להביא שום ציטוט מדבריה כי האמינות שלהם נמוכה מים המלח". נדמה לי שכבר ראיתי אותך כותב זאת בעבר. מהיכן קביעה זו? אני רק זוכר הצבעת מחלוקת על אתר אחר על הנכבה בה ביקשו לאסור בצורה גורפת על שימוש באתר והוחלט מפורשות שאין לעשות כן. כל דבר יבחן לגופו ואין איסור גורף של שימוש במקור. המדרון חלקלק מאוד... אז אני שואל, מה הביסוס לקביעתך זו? האם פיספסתי משהו או שזו דעתך האישית? אורי שיחה 16:41, 24 באפריל 2010 (IDT)

העמותה הזו עוסקת כמעט ורק בנבכה כך שההצבעה הזו היא הצבעה כמעט לגבי כל מידע מהעמותה הזו.
לגבי טעוני מדרונות חלקלקים, אז כמו שמסביר אסא כשר בספרו "אתיקה צבאית", יש טעוני מדרון חלקלק משכנעים ויש כאלה שאינם משכנעים. טעון המדרון החלקלק שעל פיו אם לא נקפיד להאמין פה ושם לשקרן כרוני, אז מי יודע לאן נגיע, הוא טעון מדרון חלקלק שאינו משכנע אותי.
אני מאחל לך שיהיה יום מקסים ושלעולם לא תהיה תלוי במידע של עמותת זוכרות כדי להסביר את דעותך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 18:23, 24 באפריל 2010 (IDT)
תודה. לא ענית לשאלתי. אתה מכריז בדפי שיחה הצהרות מהן משתמע שיש החלטה כזו או אחרת שאסור להשתמש בעמותת זוכורת כמקור. אני אינני שואל מה דעתך, אלא מה הביסס להצהרה זו לכאורה בשם הקהילה? אורי שיחה 15:35, 26 באפריל 2010 (IDT)
ההצבעה אליה התכוונתי אני היא ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:קולה (יישוב). בדברי שם תמצא גם את נימוקי המדרון החלקלק. אורי שיחה 15:49, 26 באפריל 2010 (IDT)
ומתוכה: "בשביל לאסור או לאפשר באופן כללי - צריך הצבעה בפרלמנט. בשביל לדון בקישורים מערכים אלו - דיינו בהצבעת מחלוקת, שכמובן לא תאמר דבר וחצי דבר לגבי ערכים שלא כלולים בה (אם כי יהיה טיפשי לא להתייחס לתוצאותיה, יהיו אשר יהיו, כמעין קו מנחה)." אין איסור גורף, אבל אפשר להיות חכמים. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 15:56, 26 באפריל 2010 (IDT)
תיקון: צריך להיות חכמים, ואת החוכמה הזו יש להראות כשבוחרים שלא להשתמש באתר X במקום Y מסיבה Z ספציפית, ולא על ידי איסור גורף להשתמש באתר X בכל מקום מסיבה אידיאולוגית (ועו לטעון שזו מדיניות). ולא הבנתי בסביל מה הבאת את הציטוט הזה בכלל. אורי שיחה 16:19, 26 באפריל 2010 (IDT)
להדגים את הפואנטה, וכן את הדעה שלי. אם החלטנו בעקבות הצבעת המחלוקת שהאתר איננו אמין בנושא מסויים, לא חכם במיוחד להשתמש בו עבור שום דבר ללא הצלבת מקורות (ואז נשאלת השאלה - למה לא פשוט להביא את המקור עימו הצלבת). כתבתי שם עוד, שאולי יבהיר הנושא: "אם ישנו מקור, נגיד ספר ביוגרפי בן 100 עמודים על אישיות זו או אחרת, שנמצאו בו טעויות בעמודים 1-40 ו-53 עד 100 - כל הספר לא אמין ולא יכול לשמש במקור. גם אם ניתן רפרנס למשהו מסוים המצוין בספר בעמוד 42 - אנחנו כבר לא יכולים להיות בטוחים באמינותו" זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 16:24, 26 באפריל 2010 (IDT)
אבל בהצבעת המחלוקת הוחלט שאפשר לקשר לאתר, ולא "שהאתר איננו אמין בנושא מסויים". כמו כן הודגם בה יפה מדוע אתר הכנסת איננו אמין בנושאים מסויימים. יוסאריאןשיחהערביי הרצליה כבר לא כועסים 16:33, 26 באפריל 2010 (IDT)
זו בדיוק התהייה הראשונית שלי לגבי דבריו של אדו - לא הייתה שום החלטה שכזו על אמינות האתר. וגם אם יש מי שחושבים כך, הדיון הראה בדיוק למה זה לא מספיק כדי לפסול בצורה גורפת אתר מסויים. הפתרון שהבאת הוא יפה (הנחתום וגו') אבל הוא מדבר על פתרון מקומי - לא רוצה לקשר לאתר זוכורת בערך מסויים - יופי, תמצא קישורים אחרים. תעשה את העבודה, ואל תפעיל צנזורה אידיאולוגית. בטח אם בעבר הקהילה כבר החליטה שלא לעשות זאת. אורי שיחה 16:39, 26 באפריל 2010 (IDT)
לא יודע מה אתם רוצים - לא אמרתי אחרת. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 16:40, 26 באפריל 2010 (IDT)
אז כנראה שלא הבנתי מה אמרת. ואני חוזר לשאלתי המקורית לאדו: מהיכן הקביעה כי "אסור בויקיפדיה העברית להביא שום ציטוט" מעמותת זוכרות? הדבר הדומה ביותר שאני מצאתי דווקא קובע בדיוק להפך. אורי שיחה 16:51, 26 באפריל 2010 (IDT)
מותר לצטט אותם אבל לא בתור הוכחה לשום דבר שנוגע בנושא המרכזי שהם עוסקים בו. אכן הבדל אדיר וכביר ממה שחשבתי קודם. זה משנה את כל התמונה. אני עומד נפעם ופעור פה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 17:40, 26 באפריל 2010 (IDT)
אדו, בבקשה בלי אירוניה והתחכמויות. מהיכן קביעתך שאסור להשתמש ב"זוכרות" כמקור לאיזו טענה שהיא? אורי שיחה 17:50, 26 באפריל 2010 (IDT)
באמת מעניין מאיפה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 17:51, 26 באפריל 2010 (IDT)
בקיצור, אני מסכם: לקביעתך לעיל כי "אסור בויקיפדיה העברית להביא שום ציטוט מדבריה" של עמותת זוכורת היא קביעה חסרת כל תוקף שאין לה שמץ של ביסוס. זכותך לחשוד במקור זה, כבכל מקור אחר, ועליך לנצל חשד בריא זה על מנת לחפש סימוכין אחרים או להצביע על בעיות במראה מקור ספציפי. השימוש במידע מעמותת זוכרות לכל דבר ועניין בוויקיפדיה מותר לחלוטין ואין שום איסור גורף על הדבר. תודה על ההבהרות ושיתוף הפעולה. אורי שיחה 17:55, 26 באפריל 2010 (IDT)
הבהרת כעת דבר אחר לגמרי והדבר שהבהרת קשור אל דרך הבנתך את סובביך. זה מאוד מצער. להבין שיש עבורך הבדל תהומי בין גוף לא אמין לבין מי שכל דבר שהוא אומר דורש בדיקה. פשוט מצער. לפני חמש דקות הייתה לי דעה הרבה יותר אוהדת עליך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 17:58, 26 באפריל 2010 (IDT)
אתה טועה. כתבתי זכותך לחשוד במקור זה, כבכל מקור אחר, כפי שזכותו של נרו יאיר לחשוד בכל כתבה ב"הארץ" וזכותי לחשוד בכל כתבה ב"ערוץ 7". בעיני ערוץ 7 הוא מקור לא אמין. בעיני הדוחות של א תרצו הם מקור לא אמין. בעיני אחרים אורי מילשטיין הוא מקור לא אמין. אז מה. אני לא יכול לפסול אפריורית את ערוץ 7, נרו יאיר לא יכול לעשות זאת להארץ, ואתה לא יכול לעשות זאת לזוכרות. פררפ ניסה לעשות זאת לנכבה און-ליין ונכשל, לא כי כולם חושבים שנכבה און-ליין זה אתר נהדר שכזה, אלא מכיוון שמסוכן עוד יותר לפסול אפריורית מקורות, בעיקר כשמדובר על פסילה אידיאולוגית. כולנו יכולים להסביר מדוע הסתמכות על מקור מידע X במקרה Y בעייתית בעיניינו ומוטב - להציע חלופות. נרו יאיר ואני לפחות לא ניסינו להציג את גישתינו כאילו היא החלטת קהילה. אבל אם זה מה שהבנת מדברי למרות כל האמור לעיל אז אינני יכל לסייע לך יותר. אינני איש מקצוע בתחום. אורי שיחה 18:06, 26 באפריל 2010 (IDT)
שמע, אורי. אני לא רוצה לפתח את הדיון הזה עד אין סוף, לא רוצה לכעוס ולא רוצה להכעיס. אקרא את דבריך בעוד מספר ימים כי הדינמיקה פה מתחילה שלא להסתדר עם החולשות שלי. שיהיה לך יום נהדר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 18:09, 26 באפריל 2010 (IDT)
בסדר גמור. ובנתיים, בבקשה, אל תחזור על הדברים לעיל, שכן אין שום החלטה שמאפשרת פסילה גורפת של שום מקור. זה מצג שווא. אורי שיחה 18:13, 26 באפריל 2010 (IDT)
אני ממש לא חושב שזה מצג שווא. אחרי שתגיב כאן, אתה מוזמן להעתיק אוטומתית את תשובתי, להגיב שנית וחוזר חלילה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:42, 28 באפריל 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקציר העריכה שכתבת "שינוי נוסח קל במטרה לגרום לתירוצי המחיקה להיות קטנוניים ועלובים יותר" הוא תקציר עריכה קנטרני. לטקסט זה אין מקום בדף שיחה, ובוודאי אין לו מקום בתקציר עריכה. בשלב זה מחקתי את התקציר. בפעם הבאה תיחסם. דוד שי - שיחה 19:35, 28 באפריל 2010 (IDT)

אני מבין אותך ומתנצל. אני רק מבקש ממך להבין שלמרות שהצעד שלי היה שגוי, הוא לא היה חסר סיבה. יושבים שם כמה חבר'ה שמחפשים כל תירוץ. הם משקיעים בהטיית הערך הזה את מיטב זמנם. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:39, 28 באפריל 2010 (IDT)
אתה מאוד מתקרב להקמת מהומה לשם הדגשת עמדה. ראה זאת בתור אזהרה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 21:05, 28 באפריל 2010 (IDT)
אני באמת מנסה למנוע מחיקה או לפחות למנוע מחיקה מכובדת. בדוק איך המידע שאנחנו מתעסקים אתו נעלם מהערך בפעם הקודמת. אני גם לא צריך להקים שום מהומה כדי להבהיר את דעתי. דעתי ברורה כבר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:13, 28 באפריל 2010 (IDT)
תנסה יותר חזק. אני רואה בכותרת שכתבת בשיחה:נעמי חזן התגרות ופרובוקציה מיותרת. שנה אותה בבקשה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 18:19, 29 באפריל 2010 (IDT)
בפעם הבאה בה אראה פרובוקציה ממך בדיון או דבר מה דומה - תחסם. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 19:19, 29 באפריל 2010 (IDT)
איזו פרובוקציה בדיוק? להסביר לעמנואל שיש שיש הבדל בין טעם אישי שלו לבין חשיבות אנציקלופדית זו לא פרובוקציה. לא לגלות לציבור מה מישהו אמר בגלל שדבריו לא תואמים את דעתו של עמנואל זו ממש לא המדיניות בויקיפדיה ואני כבר שנים מנסה להסביר לו את זה גם בלי קשר לערכים פוליטיים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:22, 29 באפריל 2010 (IDT)
אני אוסיף ואקדים תרופה למכה - המנע ממלחמות עריכה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 19:29, 29 באפריל 2010 (IDT)
המצב בו לפי ויקיפדיה לא חשוב מה הטעון של המפגינים אבל כן חשוב לדעת שחזן אמרה שהם שקרנים, הוא מצב לא תקין. אם אתם המפעילים לא תמנעו מקיצונים שקוראים לעצמם ימנים ומקיצונים שקוראים לעצמן שמאלנים להציג רק את חציה של המציאות, מלחמות העריכה ימשכו לנצח. גם אחרי שתחסמו אותי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:32, 29 באפריל 2010 (IDT)
מלחמות עריכה אינן כלי לגיטימי בשום דיון. אני לא בטוח שלא הייתי צריך לחסום אותך אחרי ההבטחה הזאת שלך. ארחיב את אזהרתי, כי נראה שאינך מבין את הרמז - כל פעולה שלך שתעבור על כללי ההתנהגות בדיונים או בתקצירי העריכה, כל כניסה למלחמת עריכה, כל רמז להקמת מהומה או פרובוקציות - יביאו לחסימתך. הרגע ונהל דיון ענייני, ללא הפרת כללי ההתנהגות, ללא מלחמות עריכה, ללא מהומות וללא פרובוקציות. האזהרה תקפה מעתה ועד להודעה החדשה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 19:37, 29 באפריל 2010 (IDT)
להתראות, זהר. היה נחמד מאוד לערוך את ויקיפדיה לצידך כל זמן שהיה נחמד לערוך את ויקיפדיה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:51, 29 באפריל 2010 (IDT)

נחסמת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בגלל מלחמת עריכה. מוטי - שיחה 19:43, 29 באפריל 2010 (IDT)

הפעם אני גאה בחסימתי. גאה ושמח. ברור לי שמלחמות עריכה הן דבר פסול. ברור לי שיש גם דברים פסולים אחרים. דברים שלשם שינוי, אתם המפעילים בחרתם להעלים מהם עין. דברים כמו האוביקטיביות של הערך ושל כמה מהעורכים שהיו צריכים להחסם מכאן מזמן בגלל הטיות שיטטיות.
הערך הזה אומנם רחוק מלייצג את ויקיפדיה אבל אומר לך בכנות שאני גאה להיות חסום מויקיפדיה רק בגלל שהיא מכילה ערך אחד כל כך מוטה. ערך שעל פיו לא חשוב לדווח מה טעוניו של אדם אבל מאוד חשוב לדווח שלדעת מישהו הם שקריים.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:50, 29 באפריל 2010 (IDT)
אגב, למה החסימה רק ליום ולא לצמיתות?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:52, 29 באפריל 2010 (IDT)
בפעם הבאה פתח הצבעת מחלוקת. זה חוסך חסימות ושיחזורים ולפעמים, במהלך הדיונים, לפני פתיחת ההצבעה מגיעים לפשרה מוסכמת על הצדדים. ותרשה לי לא להגיב על השאלה מוטי - שיחה 19:54, 29 באפריל 2010 (IDT)
אם מה שמפריע לך זה אורך החסימה, ניתן לתקן את זה בקלות. גילגמש שיחה 19:55, 29 באפריל 2010 (IDT)
גילגמש, אני לוקח סיכון ומרשה לעצמי לדבר בשמם של מרבית הויקיפדים כשאני אומר שהערותיך בזמן האחרון מאוסות במיוחד ולא תורמות דבר לדיון או לתדמיתך. יורי - שיחה 20:01, 29 באפריל 2010 (IDT)
גילגמש, בלי שום התגרות אומר לך שלא מתחשק לי להשתתף בעריכת ויקיפדיה בזמן הקרוב ואני אשמח אם מפעילי המערכת יעזרו לי לא לחזור לכאן מתוך הרגל שאיבד את הטעם. אני לא מנסה להשמיץ את ויקיפדיה או לזלזל בכבודו של מישהו. בשיא הרוגע והכנות אני מבקש מכל מי שיש לו סמכות לעזור לי לקחת חופשה ארוכה מויקיפדיה. תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:34, 29 באפריל 2010 (IDT)
עדו, הדברים שאתה אומר גורמים לי לתהות האם יש טעם שתמשיך להיות חלק מהקהילה שלנו. חוש צדק זה דבר חיובי, אבל לא על חשבון דרך ההתנהלות בצורה כה בוטה. זה לא משנה אם אתה צודק או לא - מי ש"גאה" בחסימה שלו, ככל הנראה לא צריך להיות כאן. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 20:03, 29 באפריל 2010 (IDT)
סליחה על הבוטות. היא כנראה באמת מראה שאני צריך חופשה ארוכה מויקיפדיה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:37, 29 באפריל 2010 (IDT)

עדו, לפני כמה ימים נתת לי עצה לא להתרגש, להרגע קצת, לא להגיב לכל דבר ולהיכנס לפרופורציה (או משהו דומה). עכשיו אני נותן לך את אותה העצה. לזהר, אני חושב שתהייתך שגויה. כשאדם פועל מתוך תחושת צדק, אזי כשמופעלות נגדו סנקציות הוא מרגיש שנעשה לו עוול, ורואה בסנקציות לא צודקות אלו, להשקפתו, עיטור, ולא אות גנאי. זו גם הסיבה מדוע כולנו לוקחים ברצינות הערות עדינות של משתמשים מסויימים ולא ממש מתרגשים מאזהרות חמורות של אחרים. אני לא הייתי ממהר להרחיק את עדו מהקהילה, למרות שאני חולק עליו לעתים קרובות. צריך לעשות הרבה יותר ממלחמת עריכה וקצת כעס בדפי שיחה בשביל זה. למרות שאתה חושב שעדו טועה ונוהג שלא כשורה, ולמרות שאני חושב כמוך. אורי שיחה 20:13, 29 באפריל 2010 (IDT)

חבר'ה. לא ממש מתחשק לי וגם לא ממש מצליח לי לתת נאום פרדה. מה גם שאני לא לגמרי בטוח שאנחנו נפרדים. אני לא חש סערת רגשות ואני לא תופס מה מושך אותי לטפל דווקא בחוסר הצדק שבערך הספציפי הזה. בכל מקרה, אם אנחנו נפרדים זה לא בגלל שיש איזה כמה ערכים או כמה עורכים שלדעתי הם חסרי תקנה. ההתרכזות שלי בזה היא רק סימפטום. כמו שמעולם לא הבנתי מה משך אותי בויקיפדיה אני גם לא מבין מה בדיוק דוחה אותי בויקיפדיה כרגע. אולי מכל עיסוק צריך לקחת חופשות? אולי יש גבול לזמן שבו אדם יכול להחזיק בתחביב אחד?...אמרתי לכם שאני לא ממש מצליח לנסח נאום פרדה. זהו. תהיו בריאים ותהנו מהעריכה בויקיפדיה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:30, 29 באפריל 2010 (IDT)
אורי, הדברים שאמרת הם שעברו בראשי כשהחלטתי לא לפתוח דיון או בקשה על הארכת החסימה. בסוף יהיה בסדר. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! ‏ 21:48, 29 באפריל 2010 (IDT)

יופי חבר'ה. עבודה יפה. עושה רושם שאיבדנו עוד עורך. המשיכו ככה. יורי - שיחה 21:47, 29 באפריל 2010 (IDT)

פרימדונות. גוונא + שיחה + פורטל הלכה זקוק לדם חדש 22:19, 29 באפריל 2010 (IDT)
יורי, זה לא רק העניין הזה ולחסרונות של ויקיפדיה אני מודע כבר מזמן. גם העובדה שפתאום יש לי הרבה דברים חשובים לעשות מחוץ לויקיפדיה תורמת לאיבוד העניין שלי בנעשה פה. אני לא רוצה להצביע אל מישהו ולומר לו שרק בגללו אני עוזב. זה לא נכון. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 15:21, 30 באפריל 2010 (IDT)

יד עזר למוגבל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום! ראיתי את הערך "יד עזר למוגבל", שכתבת.

רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בוויקיפדיה שמקשר אליו.

  • אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/יד עזר למוגבל.
  • אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
  • כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".

תודה רבה! Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 19:17, 28 במאי 2010 (IDT)

נמשיך את הדיון בדף השיחה של הערך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:25, 28 במאי 2010 (IDT)

לילית נגר[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, מנין שמשפחתה השתקעה בקיבוץ הדתי? ‏odedee שיחה 23:34, 20 ביוני 2010 (IDT)

מדף אינטרנט אחר. אם זה לא מספיק טוב, אז אפשר למחוק מצדי. בתקופת פעילותי זו בויקיפדיה אני משקיע כמעט ורק בערכים על נושאים שקשורים לעיסוקי מחוץ לויקיפדיה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 13:23, 21 ביוני 2010 (IDT)
אז עד הבאת מקור, אני מוחק את זה. לא ידוע לי אם היא בכלל יהודייה. ‏odedee שיחה 13:35, 21 ביוני 2010 (IDT)
היא מאוד יהודיה. על זה קל להביא מקורות. אגב, המוסלמים היו מיעוט בקרב עובדי קול ישראל בערבית. חוץ מזה היא גם פעילה מחוץ לתרבות הערבית. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 13:41, 21 ביוני 2010 (IDT)
אם קל, תביא :) בערך אין על זה מילה. ‏odedee שיחה 13:51, 21 ביוני 2010 (IDT)
מיד אחרי שתוכיח לי את יהדותו של כל אחד אחר בויקיפדיה שכתוב עליו שהוא יהודי. האמת, גם מחוץ לויקיפדיה זו בעיה. מתעודת הזהות החדשה שלי נמחק סעיף הלאום כליל. פעם היה כתוב אצלי "לאום: יהודי" וכעת כתוב "לאום:*******".
אחרי שתגמור להוכיח את הלאום של כל מי שיש עליו ערך בויקיפדיה, התחל להוכיח את שנות הלידה של כולם. באף ערך לא מופיעה שום הוכחה לגבי שום תאריך לידה. אולי נמחק בכלל את כל תאריכי הלידה מויקיפדיה? מה דעתך?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 14:08, 21 ביוני 2010 (IDT)
אני מתנצל שאני מתפרץ לכם לשיחה, אבל במאמר על זוזו מוסא, שהיה מנצח התזמורת קול ישראל בערבית, כתוב (לקראת הסוף):

בשנת 59' נישא לזמרת לילית נגר, שהופיעה בליווי התזמורת. ... הם התחתנו בבית הכנסת הגדול בתל אביב, אבל הנישואים לא האריכו ימים.

בברכה - Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:42, 21 ביוני 2010 (IDT)

מזל טוב על מינוייך כדובר "NGO Monitor" בויקיפדיה.[עריכת קוד מקור | עריכה]

מזל טוב על מינוייך כדובר "NGO Monitor" בויקיפדיה.

אבל תשתדל לפחות להוסיף רק דברים שבאמת יש בהם מידע, ולא סתם קונוטציות. לאמר "גופים זרים" זה לא אומר כלום. אם יש לך מידע אילו גופים תכניס. אם לא, אז אל תכניס ביטויים ריקים מתוכן ממשי שנועדו רק לגרום לקונוטציה שלילית. emanשיחה 00:29, 26 ביוני 2010 (IDT)

אני לא דובר של אף אחד ואם אתה מוצא שגיאות בניסוח שלי או השמטה של פרטים חשובים, אתה מוזמן להוסיף אותם. אגב, אתה אינך יכול לקרוא את מחשבותי ואינך יודע לאיזו מטרה אני מייעד ביטוי זה או אחר. זכור זאת. תודה.
ואגב, אני מקווה שאתה מעריך את הניסיון שלי להיות אוביקטיבי אחרי המאבק שלי שלא להסיר את הרב אליהו מרשימת המחבלים, גם בשבוע בו דעת הקהל נוטה ימינה ולא להסיר את עמוס קיינן מאותה רשימה, גם בשבוע בו דעת הקהל נוטה שמאלה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 00:33, 26 ביוני 2010 (IDT)
וחוץ מזה, הביטוי "זר" אינו חסר משמעות. גוף זר הוא גוף שאינו מורכב מאזרחי המדינה. בדיוק אותו סוג של גוף שאסור לפוליטיקאי אמריקני לקבל ממנו שום תרומה אישית. או שהוא חייב להמשיך ולתרום את סך כל התרומה הזו לארגון צדקה שאינו קשור אליו אישית. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 00:41, 26 ביוני 2010 (IDT)

כפילות וגם שגיאת כתיב[עריכת קוד מקור | עריכה]

המכון לאסטרטגיה ציונית http://www.ngo-monitor.org/trojan_horse.pdf ריבונות על תנאי, דוח של המכון לאסטרטגיה ציונות

תשתדל לקרוא לפני שאתה משחזר סמי - שיחה 00:39, 26 ביוני 2010 (IDT)

אני מאוד משתדל לקרוא. אני מתנצל על שגיאת הכתיב אבל כפילות אין שם. זאת משום שביטוי אחד מופיע בפיסקה אותה עורכים והשני בהערות השוליים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 00:41, 26 ביוני 2010 (IDT)
קרא בבקשה את המשפט שהעתקתי לכאן. סמי - שיחה 00:44, 26 ביוני 2010 (IDT)
אולי אחר שאתעורר. אני לא בטוח שדיסלקט עייף יתפוס את הפואנטה. תהייה בריא, סמי. אני הולך לישון. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 00:49, 26 ביוני 2010 (IDT)
הפואנטה מאד פשוטה, המילים "המכון לאסטרטגיה ציונית" מופיעות פעמיים באותו משפט, פעם בראשיתו ופעם בסופו. סמי - שיחה 01:09, 26 ביוני 2010 (IDT)

ספרייה לעיוורים ודיסלקטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר לשיחה:ספרייה לעיוורים ודיסלקטים

עריכות קטנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי עדו. יהיה נוח יותר אם תשתמש בכפתור תצוגה מקדימה במקום לשמור כל פעם שינוי של מילה אחרת. בברכה, אנדר-ויק • 19:46, 8 ביולי 2010 (IDT)

אשתדל. הצרה היא שאני לא בטוח שתהייה לי עוד דקה להמשיך את העריכות.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:48, 8 ביולי 2010 (IDT)

שתיקת הכבשים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שכתבתי את הערך מבראשית והפכתי אותו מערך לא ברור שחלקו על הספר וחלקו על הסרט לערך ברור יותר על הסרט. לשיקולך. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 15:51, 18 ביולי 2010 (IDT)

אני סומך עליך. תעשה מה שאתה מבין. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 16:02, 18 ביולי 2010 (IDT)
תראה, מן הסתם אני לא חושב שתוכן שאני כותב מצריך שכתוב - אחרת לא הייתי כותב אותו. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 16:05, 18 ביולי 2010 (IDT)

תפעול מחשב במתגים וסריקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שבוע טוב! בהמשך לשיחה:יד עזר למוגבל, הערך תפעול מחשב במתגים וסריקה‎ (שהוא באמת ערך מקסים - רחב ומעניין), הוא כעת "יתום". אודה לך אם תצליח למצוא לו ערך מאמץ. בתודה מראש- Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:25, 25 ביולי 2010 (IDT)

אני יודע, לא גמרתי לעבוד על הערך. תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 09:52, 25 ביולי 2010 (IDT)
איך עכשיו?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 22:32, 25 ביולי 2010 (IDT)
מעולה, כל הכבוד! תודה רבה - Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:04, 26 ביולי 2010 (IDT)
ההבדל בין שני הערכים שציינת הוא הבדל אדיר. יד עזר למוגבל הוא מכשיר שכמעט ולא נעשה עליו שום מחקר והוא מופיע בספרות בצורה לקונית. בניגוד לזאת, תפעול מחשב במתגים וסריקה‎ הוא תחום שנעשה בו הרבה מחקר ויש עליו פרקים שלמים בספרים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 07:46, 26 ביולי 2010 (IDT)
תודה רבה. כעת אבקש ממך עזרה גם על הערך היפה והמעניין העט החכם של לייבסקרייב. שוב תודה - Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:54, 29 ביולי 2010 (IDT)
הוא לא יתום. הוא לא היה יתום לפני ששינו לו את השם עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 08:11, 29 ביולי 2010 (IDT)

"לפח"[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. לאסתם העיר לך באחת מהצבעות המחיקה האחרונות, ועתה גם אני מעיר - דרך ההתבטאות הזו איננה נעימה לקריאה ולא מעודדת דיון, אלא להיפך - אנטגוניזם. אשמח מאוד אם תשתדל להשתמש במילים מעט פחות בוטות בתארך את דעותיך על ערכים. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 23:20, 25 ביולי 2010 (IDT)

זאב רווח[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברגע שהצבת תבנית עריכה על זאב רווח (כי הפילמוגרפיה לא מסודרת), תיכננתי לערוך בצורה רצינית את הערך, אך הקדמתני... 18:30, 1 באוגוסט 2010 (IDT)

אתה עדיין מוזמן לשפר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:15, 1 באוגוסט 2010 (IDT)
כשיהיה לי זמן, בעזרת ה'. מעט מן האורשיחה • כ"א באב ה'תש"ע • 19:43, 1 באוגוסט 2010 (IDT)

פתיחת הצבעת מחלוקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא פותחים הצבעת מחלוקת אחרי דקה ורבע. שים הודעה בלוח מודעות, שישתתפו עוד אנשים בדיון. הצבעה היא מוצא אחרון. מה גם שבכלל לא בטוח שהקטגוריה תישאר, ואם היא לא תישאר, גם לא תהיה מחלוקת. עידושיחה 21:50, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

אתה יורה בשלוש מאות שישים מעלות. גם מנסה למחוק את הקיטלוג, גם את הקטגוריה וגם את הצבעת המחלוקת. זה לא סביר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות
לא, מה שלא סביר זה הקיטלוג עצמו, יצירת הקטגוריה ופתיחת הצבעת מחלוקת כשהדיון לא מוצה. עידושיחה 21:52, 3 באוגוסט 2010 (IDT)
מותר לומר "קיטלוג" בויקיפדיה או שגם זו מילה גסה שחייבים לשמור רק לסוסים. רוץ לבטל את כל הקיטלוגים שקשורים בבני אדם. רוץ גם להשוות אותם לסלקציה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:57, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

לא יודע מה יעלה בגורל הקטגוריה, אבל בונסאי לבטח אינו שייך אליה (למרות שהוא ניכר בגזע קטן). ראשית, גזע במובן של תת מין הוא מונח מעולם החי ולא מעולם הצומח. שנית, מדובר על פרטים שטופחו במיוחד ולא על זנים שונים. אמנון שביטשיחה 22:42, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

אם כך, אתה מוזמן למחוק משם את הבונסאי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 22:43, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

התבטאות לא תקינה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום Eddau

באקראי הגעתי לדף השיחה של הערך 12 הקופים והזדעזתי לקרוא את תגובתך לדבריו של הייתשלהדוס "בלע משהו וקרא את היסטוריית הגירסאות. כשתגמור עם זה, גש לרשימת התרומות שלך לויקיפדיה ובדוק מה בדיוק אתה עושה כאן מזה כמה חודשים. אתה כמעט ורק נובח פקודות ומעיר הערות מופשטות וגסות" (ההדגשות שלי) שחורגת מכללי ההתנהגות בין חברי הקהילה ולא ניתן לעבור עליה לסדר היום. אין שום סיבה גם כשאתה כועס להתבטא בצורה זו, ורצוי לשמור התייחסויות כאלו למצבים רציניים יותר, בסך הכל מדובר בערך בוויקיפדיה לא בחיי אדם. אם אתה לא מסוגל להגיב עניינית אולי מקומך אינו פה? אביהושיחה 11:57, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

לקחתי את דבריך לתשומת ליבי. שבת שלום. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:48, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

קטגוריה:ניסויים מחשבתיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלא עדיף שהקטגוריה תהיה תחת קטגוריה:פיזיקה והערך ניסוי מחשבתי יהיה רק תחת קטגוריה:ניסויים מחשבתיים? Keleti - שיחה 19:05, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

טוב. בסדר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:58, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

מלחמת ששת הימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו,

אני מבין שאתה רוצה להראות למישהו שגם אתה יודע לפזר תבניות המורות לאחרים מה לעשות, אולם לאחר עריכות מסוג זה יהיה צורך להחליף את התבנית לתבנית "שכתוב". אם אינך מכיר את המטריה, אולי עדיף שתשאיר את הטיפול בערך זה לאחרים, שמכירים טוב יותר את הנושא. בברכה. ליש - שיחה 22:21, 6 באוגוסט 2010 (IDT)
אני כבר גמרתי להראות לאותו מישהו את כל מה שרציתי להראות לו. כעת אני מנסה ליישם את הביקורת שהייתה לו על הערך מלחמת ששת הימים. חלק מאותה ביקורת היה מוצדק. זה הכל. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 22:27, 6 באוגוסט 2010 (IDT)
עדו, עריכותיך מסגירות אי הכרת הנושא לעומק וכתוצאה מכך אתה לא משפר, אלא גורם נזק. אנא, הפסק לטפל בכך עד שתלמד את הנושא לעומקו. בברכה. ליש - שיחה 22:35, 6 באוגוסט 2010 (IDT)
קצת קשה ללמוד את הנושא לעומקו כשהערך כל כך מבולגן. נו, טוב. שישאר ערך מבולגן. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 22:38, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

הרפורמה בשירותי הבריאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מציע שתחזיר את הדברים שלך לדף השיחה. ‏Gridge ۩ שיחה 19:33, 7 באוגוסט 2010 (IDT).

לא יזיק לחשוב על זה עוד קצת. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:35, 7 באוגוסט 2010 (IDT)
כתבת בתבנית: ראו דף שיחה. ‏Gridge ۩ שיחה 19:38, 7 באוגוסט 2010 (IDT).
שים לב לאופן שבו מוצג ההווה כמצב שהיה "לפני הרפורמה". אני מפספס משהו? ‏Gridge ۩ שיחה 19:42, 7 באוגוסט 2010 (IDT).

הסתבכתי עם המקור[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה על צרוף התימוכין לערך מילת נשים. לא הצלחתי לייצר את הקישור לתימוכין השני ששמתי בדף השיחה. אשמח אם תתקן ... אייל המהולל - שיחה 23:04, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

אשתדל. קשה לי לערוך את הערך ההוא בשל תוכנו. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 23:05, 7 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה אייל המהולל - שיחה 23:21, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

יושירו נאקאמטסו[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני שאתה יוצא בהאשמות חמורות כלפי אחרים רצוי שתבדוק את הדברים. על העריכה הזו שביטלת, כתבת בתקציר העריכה "ביטול הטיה קשה מאוד". כנראה שלא טרחת לבדוק את מהות העריכה, אז אספר לך בדיוק מה היא כוללת:

  1. הוספת קטגוריה:ממציאים.
  2. שינוי סדר המשפטים בערך (ללא השמטת או הוספת משפטים).
  3. "בלי קשר לעבודתו כממציא, נאקאמטסו זכה..." −> "בלי קשר לעבודתו כממציא, זכה נאקאמטסו..."
  4. הסרת תבנית:להשלים משום שהערך מכיל כבר תבנית קצרמר.

אכן הטיה קשה. Crazy Ivanשיחה 23:35, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

האמת, ההטייה שהסרתי כל כך חמורה, שהיא שווה גם הסרה של כל הדברים הטובים שמנית. אגב, חבל שאת הסרת ההטיה עצמה אתה לא מונה פה. החזרתי את המצב בו הערך טען שהשגיו של האיש לא ברורים. זאת במקום שהערך יטען שהאיש הרבה יותר חשוב מאדיסון. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 08:45, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

דרישה למחיקת דברים והבטחה שלא לחזור על דברים בסגנון אלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום

ההתבטאות האחרונה שלך בדיון החשיבות על ערך שבזמנו כתבתי, היא פגיעה אישית בי. הסגנון הזה שהעירו לו עליך לא פעם, ולא פעמים ולא עשר ולא עשרים, הוא בלתי נסבל. אני מבקש שתמחק לאלתר את דבריך שם, ושתבטיח שלא לחזור על דברים בסגנון זה ("להוריד את הזבל" וכו') או שאבקש את חסימתך לזמן ארוך. הסגנון הזה סתם מעכיר את האווירה ללא כל צורך. emanשיחה 14:05, 11 באוגוסט 2010 (IDT)

לאור פנייתך, החלפתי את המילה "זבל" במילה "ערך". לגבי שאר הדרישות שלך, לא השתכנעתי בצדקתן. לפחות לא לפי שעה. שיהיה לך יום מקסים - יום שבו לא תהפוך את שמו של אף אדם או ארגון לשם גנאי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 14:32, 11 באוגוסט 2010 (IDT)

שיחה:דיכאון[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשמח לתגובתך על הערתי שם לגבי השינויים שביצעת לאחרונה בערך. תודה, Ravit - שיחה 11:46, 12 באוגוסט 2010 (IDT)

תודה על הסבת את תשומת ליבי. בהזדמנות זו אספר לך שאני רואה בחיוב את הרוב המוחץ של עריכותייך והערותייך ודי חבל לי שבשנים האחרונות כמה מקרים בודדים של התנצחויות בינינו עשויים לתת רושם אחר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:23, 12 באוגוסט 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אם פעם נוספת תיתן תקציר עריכה קנטרני [כמו זה, תיחסם. דוד שי - שיחה 21:04, 12 באוגוסט 2010 (IDT)