משתמש:WikiJunkie/ואן פיס - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: פירוט יתר קיצוני.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: פירוט יתר קיצוני.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב

שמאל|ממוזער|250px|צוות שודדי כובע הקש. בכיוון השעון מלמעלה: פרנקי, יוזופה, ניקו רובין, סאנג'י, מונקי די. לופי, רורונואה זורו, נאמי, ברוק וטוני טוני צ'ופר (במרכז). סדרת המאנגה והאנימה היפנית ואן פיס, מכילה אוסף רב של דמויות אשר נוצרו על ידי על ידי אמן המאנגה היפני אייצ'ירו אודה. בערך זה יוצג ריכוז של הדמויות הראשיות והמרכזיות בסדרה.

הדמויות הראשיות (צוות שודדי כובעי הקש)[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיבורי הסדרה הם צוות שודדי כובע הקש. במהלך הסדרה, הקבוצה גדלה בהתמדה. כל אחד מחברי צוות שודדי כובע הקש הוא לפחות בעל כישרון אחד בו הוא מתמחה, וחלק מהם בעלי כוחות על-אנושיים. לכל אחד מחברי צוות שודדי כובע הקש יש חלום שהוא מעוניין להגשים. החלומות הללו הם הסיבה העיקרית לכך הם הצטרפו מלכתחילה לצוות שודדי כובע הקש ולמעשה הכוח המניע בחייהם. כל אחד מהחלומות של חברי הצוות מושפע מטרגדיות אישיות שונות שאירעו בחייהם בהם היו מעורב לפחות אדם אחד אותו הם העריצו או אשר עימו היה להם קשר עמוק.

  • מונקי די לופי – הקפטן והמנהיג של צוות שודדי כובע הקש, והדמות הראשית בסדרה. חולם להפוך למלך של כל צוותי הפיראטים. בגיל 7 לופי אכל בטעות פרי שטן אשר נתן לו כוחות ומאפייני גוף של גומי. לאחר ששאנקס הציל את חייו ונתן לו את כובע הקש שלו, לופי החליט להקדיש את חייו למציאת האוצר האגדי המכונה 'ואן פיס' על מנת להפוך למלך הפיראטים. עשר שנים לאחר מכן, בעודו לובש את כובע הקש של שנקס, הוא יוצא לים כדי לאסוף צוות פיראטים משלו, ולהפליג לאזור הקו הגדול, שבו האוצר המכונה "ואן פיס" נמצא כביכול.
  • רורונואה זורו – הקצין הראשי ואיש החרבות של צוות שודדי כובע הקש. מומחה בסייף אשר נוהג לרוב להילחם עם שלוש חרבות בו זמנית. אדם אדיש ועצלן. החלום שלו הוא להפוך לסייף הטוב ביותר בעולם. זורו הוא צייד ראשים לשעבר אשר נודע בכינוי "צייד הפיראטים". בתחילת הסדרה הוא היה אכזרי כלפי אחרים ונתפס כאשר עשה את המעשים האלו, לופי הציל את זורו מהוצאה להורג ובעקבות כך זורו הפך לחבר הצוות הראשון שהצטרף ללופי לצוות "שודדי כובע הקש". בעל כישורי ניווט גרועים אשר גורמים לכך שבאינספור פעמים לאורך הסדרה הוא הולך לאיבוד. לאחר שנתיים של אימונים אינטנסיביים עם מיהוק, זורו הופך חזק יותר מאי פעם.
  • נאמי – הנווטת הג'ינג'ית של צוות שודדי כובע הקש. מאופיינת בתאוות בצע. כייסנית מצוינת. נשקה הוא מטה בו העשוי עץ חזק. בהמשך הסדרה אוסופ מספק לה גרסה משודרגת של נשק זה המכונה "קלימה טקט" אשר מאפשר לה לשלוט במזג האוויר. החלום שלה הוא ליצור את מפות של כל האוקיינוסים בעולם.
  • אוסופ (יוזופה בדיבוב העברי) – התותחן והצלף של צוות שודדי כובע הקש. בעל אף ארוך במיוחד. בקרבות הוא נוהג להשתמש בעיקר ברוגטקה, אותה הוא מכנה "קאבוטו", בשילוב סוגים שונים של תחמושת. החלום שלו הוא להיות שודד הים האמיץ ביותר בים, ולפגוש את אביו. פיתח אלטר אגו (זהות נוספת) בשם סוגה-קינג (מלך הצלפים). במהלך ילדותו אביו עזב אותו ואת אמו כדי להצטרף לצוות השודדים של שאנקס. חולם להפוך לפיראט גדול בדומה לאביו.
  • סאנג'י – הטבח של צוות שודדי כובע הקש. מכונה "הרגל השחורה". טבח צעיר, רודף שמלות ומכור לסיגריות. החלום שלו הוא למצוא את "הכחול הגדול" (אזור ים אגדי שבו נמצאים כל סוגי הדגים בעולם). הצטרף ללופי לאחר האירוע במסעדת באראטייר. סאנג'י נוהג להילחם באמצעות רגליו מכיוון שבתור טבח, ידיו הם הדבר הכי חשוב לו והוא אינו מוכן לסכן אותם. כאשר שהוא רואה אישה בצרה, אפילו אם היא משתייכת לצוות האויב, הוא חייב להציל אותה.
  • טוני טוני צ'ופר – הרופא של צוות שודדי כובע הקש. צ'ופר הוא איל אנטרומורפי נמוך קומה בעל כובע צילינדר וורד. מכונה "אוהב הצמר הגפן המתוק". צ'ופר, אשר היה במקור איל, הפך להיות חצי בן-אנוש וחצי איל כאשר אכל בטעות 'פרי שטן'. לצ'ופר 3 צורות מפרי השטן – צורת האייל המקורית שלו, צורת כלאיים וצורת בן אדם. בנוסף לכך, באמצעות סם מיוחד המכונה "כדור ראמבל" צ'ופר מסוגל לשנות את צורתו אף למספר צורות נוספות. צ'ופר הצטרף במקור לצוות כובעי הקש על מנת לממש את החלום האולטימטיבי שלו להפוך לרופא שמסוגל לרפא כל מחלה.
  • ניקו רובין – הארכאולוגית של צוות שודדי כובע הקש. מכונה "ילדת השטן". אכלה בעבר 'פרי שטן' אשר העניק לה את היכולת ליצור שיבוטים זמניים של עוצמה ועותקים זמניים של איברי גוף על משטחים בקרבתה. אף על פי כן, אם החלקים המשוכפלים נפגעים, היא מרגישה את הכאב בגופה. היא הפכה להיות ארכיאולוגית בגיל 8 ולמדה כיצד לפענח את כתבי האבנים העתיקות, המכונים "פונוגליף", אשר פזורים ברחבי העולם. החלום שלה כדי למצוא ולפענח הפונוגליף אשר מכיל את הההיסטוריה של העולם האבוד. מסירותה לשימור ההיסטוריה מרחיקת לכת, שכן היא אפילו עשויה לסכן את חייה כדי להגן על חפצים ומבנים עתיקים.
  • פרנקיבנאי/מתקן הספינות של צוות שודדי כובע הקש. מכונה "פרנקי הסייבורג". פרנקי ננטש על ידי הוריו הפיראטים באי שנמצא באזור הגראנד ליין בעת שהיה בן 10. בהמשך הפך שוליה לחרש-אוניות רב-אומן בשם טום. בעת שטום נעצר על ידי ממשלת העולם משום שבנה את ספינתו של קפטן גולד רוג'ר, פרנקי נפצע באופן אנוש כאשר ניסה לעצור רכבת בגופו על מנת למנוע את מעצרו של טום, ועל מנת לשרוד הוא בונה מחדש את חלקי גופו והפך בעקבות כך לסייבורג (שילוב של אדם ומכונה) בעל כוחות על-אנושיים. החלום שלו הוא לבנות את הספינה הטובה ביותר בעולם, להפוך למתקן הראשי של הספינה, ולשוט עימה ברחבי העולם. לשם כך, הוא בנה ספינת מלחמה בריגנית והצטרף לצוות שודדי כובע הקש. פרנקי הוא רגשן ונוטה לעתים קרובות אף לבכות.
  • ברוק – המוזיקאי של צוות שודדי כובע הקש. מכונה "הסייף המזמזם". ברוק הוא שלד אנטרומורפי. ברוק קם לתחייה משום שאכל 'פרי שטן' עוד כאשר היה בין החיים, אשר החזיר בהמשך את נשמתו לחיים כאשר נהרג לפני 50 שנים. ברוק הוא מוזיקאי מוכשר בצורה יוצאת דופן אשר מסוגל לנגן בכל כלי הנגינה, אף על פי שלרוב הוא נוהג לנגן רק בכינור. כמו כן, ברוק הוא סייף מיומן, אשר נוהג להשתמש בחרב יפנית מיוחדת במהלך הקרבות. בזכות קלילות גופו, הוא מסוגל לקפוץ לגובה רב במיוחד ולרוץ על פני המים. למרות גילו המופלג (הוא בן 88), ברוק הוא אחד מהדמויות הילדותיות והאנרגטיות ביותר בסדרה. כאשר הצוות המקורי של ברוק, "שודדי ראמבר", הגיעו לגראנד ליין, הם הותירו את חיית המחמד של הצוות, הלווייתן לבון, מאחור באזור ההר ההופכי, ונשבעו כי יחזרו אליו לאחר שיפלגו מסביב לעולם. חמישים שנים לאחר מכן, ברוק סבור כי חובתו לקיים את הבטחה זו. אף על פי שברוק הוא שלד, יש לו שיער אפרו ענקי והוא מסוגל לבכות ולדמם.

דמויות מרכזיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמאל|ממוזער|220px|דמויות מרכזיות נוספות בסדרה. משמאל לימין ומלמעלה למטה: בלאקבירד, באגי, סנגוקו, אאוקיג'י, מיהוק, שנקס, קומה, סמוקר, וייטבירד, קובי, קאקו, דו פלאמינגו, בלאמי, דראגון, פנדמן, אייס, לוצ'י יחד עם האטורי, פוקסי, ארלונג, אנרו, דון קריג, קורו, ספאנדאם וואפול.

ממשלת העולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

דגל ממשלת העולם

ממשלת העולם, בראשות חמשת הכוכבים, מזוהה עם מעל ל-170 מדינות מרחבי העולם. ממשלת העולם הוקמה על ידי 20 המלכים, אשר צאצאיהם, אצילי העולם המכונים גם בשם הדרקונים השמימיים, מסוגלים לרכוש אנשים, בהם פיראטים, אשר נלכדו ונשלחו לעבדות.

המארינס[עריכת קוד מקור | עריכה]

קובץ:Marines flag- one piece.png
דגל המארינס

המארינס הוא הכוח הצבאי הימי אשר נמצא תחת פיקוד ממשלת העולם ואשר הוא מהאויבים העיקריים של צוות כובעי הקש וכל יתר הפיראטים. מרבית כוחות המארינס מצויים באזור הגראנד ליין משום שבאזור זה נמצאים מרבית הפיראטים החזקים ביותר. המטה העליון של המארינס היה בעבר ממוקם במארין-פורד, אולם לאחר מלחמת וויטבירד הוא הועבר ונבנה מחדש בחצי השני של הגראנד ליין, באזור הניו וורלד. מטרתם של המארינס להגן על אוכלוסיית העולם מפני הפיראטים ולהמחיש לתושבי העולם את מידת הכוח והעוצמה של ממשלת העולם.

  • אדמירל צי סאקאזוקי אקאינו – ידוע בכינוי הכלב האדום. אדמירל הצי של המארינס. הקצין האכזרי ביותר במארינס. אכל בעבר מפרי השטן אשר נתן לו את היכולת להפוך את גופו למגמה. אקאינו אחראי לרוב הפגיעות אשר הובילו למותו של וואייט-בירד, והוא גרם באופן אישי למותו הטרגי של אייס. במהלך הקרב על מארין-פורד גילה אקאינו שלופי הוא בנו של המהפכן דרגון, ומשום כך הוא נשבע לחסל אותו. בעת פרישתו של סאנגוקו מתפקיד אדמירל הצי הוא ממנה את אאוקיג'י כיורשו, אף על פי כן אאוקיג'י ואקאינו עורכים בהמשך קרב שנמשך 10 ימים על התפקיד שהתפנה אשר בסופו אקאינו מנצח וזוכה בתפקיד. דמותו מבוססת על השחקן היפני בונטה סאגאווארה.
  • סאנגוקו – ידוע בכינוי "בודהה". לשעבר אדמירל הצי של המארינס,כרגע המפקח הראשי של המארינס. נחשב לאחד האנשים החזקים והמשפיעים בעולם כאשר גול ד. רוג'ר היה עדיין בחיים. אכל בעבר פרי שטן אשר העניק לו את היכולת להפוך עצמו למושג ענק עשוי זהב טהור. לאחר מלחמת וויטבירד פורש מהתפקיד. לאחר קפיצת הזמן הפך למפקח הראשי של המארינס.
  • אדמירל בורסלינו קיזארו – ידוע בכינוי הקוף הצהוב. אחד משלושת האדמיראלים הגדולים של חיל הים. אכל בעבר פרי שטן המאפשר לו להפוך לאלמנט אור. דמותו מבוססת על השחקן היפני קוני טאנקה.
  • אדמיראל איסו פוג'יטורה- ידוע בכינוי הטיגריס הסגול . עיוור ובעל צלקת על פניו. נשלח על ידי אקינו לבטל את הברית בין פיראטי הלב לפיראטי כובע הקש. מבוסס על הדמות "זאטואיצ'י", של השחקן היפני שינטארו קאטסו.
  • מונקי די גארפ – לשעבר סגן אדמירל במארינס,כרגע מפקח של המארינס, סבו של לופי. גידל את לופי בילדותו. במהלך תקופה זו גארפ אימן את לופי ואת אייס במטרה שיהפכו לאנשי מארינס רבי-עוצמה. נודע בשל חלקו המרכזי בלכידתו של הפיראט גול ד. רוג'ר. לאחר הוצאתו להורג של רוג'ר, מונקי די גארפ גידל את בנו של רוג'ר, אייס. בעל כוח על-אנושי המאפשר לו להרים ולהשליח כדורי תותחים כאילו היו כדורי בייסבול. לאחר מלחמת וויטבירד גארפ מחליט לפרוש מהתפקיד שמילא בקו הקדמי. בהמשך הוא לוקח על חסותו את קובי והלמפו ומאמן אותם כדי להיות אנשי מארינס רבי-עוצמה. לאחר המלחמה במארינפורד הפך למפקח במארינס שתפקידו הוא לאמן חיילים חדשים.
  • סנטומארו – קפטן יחידת המדע של המארינס, מפקד על רובוטי הפאציפיסטה שנוצרו בצלמו של קומה. נלחם באמצעות גרזן גדול ממדים.
  • סגן אדמירל סמוקר – ידוע בכינוי הצייד הלבן. קצין במארינס אשר אכל בעברו פרי שטן שהעניק לו את היכולת להפוך את גופו לעשן.
  • דוקטור וגאפונק – ראש יחידת המדע של המארינס. הפך את קומה לסייבורג והמציא את רובוטי הפציפיסטה. מבצע מחקר רבים בנושא פירות השטן ואף הצליח בעבר לייצר פרי שטן מלאכותי.
  • קפטן קובי – לשעבר עבד על ספינת הפיראטים של אלבידה, עד שלופי שחרר אותו. לאחר שלופי הביס את קפטן מורגן הצטרף למארינס, ולאחר אימונים שעבר יחד עם הלמפו על ידי גארפ קודם לתפקיד מש"ק. לקח חלק במלחמה במארינפורד. לאחר קפיצת הזמן קודם לתפקיד קפטן.
  • סגן הלמפו – בנו של הקפטן לשעבר מורגן. לאחר שלופי הביס את אביו הצטרף למארינס, ולאחר אימונים שעבר יחד עם קובי על ידי גארפ קודם לתפקיד מש"ק. לקח חלק במלחמה במארינפורד. לאחר קפיצת הזמן קודם לתפקיד סגן.

מארינס לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אדמירל קוזאן אאוקיג'י – ידוע בכינוי הפסיון הכחול. אחד משלושת האדמיראלים הגדולים של חיל הים. אקואיג'י הוא אדם נינוח ועצל במיוחד המבלה את רוב זמנו בשינה. אכל בעבר פרי שטן אשר מאפשר לו לשלוט בקרח. מפסיד לאקאינו לבסוף בקרב על תפקיד מפקד הצי ובעקבות כך הוא מחליט לפרוש מהצי. דמותו מבוססת על השחקן היפני יוסקו מאטסודה
  • המדען סזר קלאון – לשעבר עוזרו של דוקטור וגאפונק, והיריב הראשי בארק פאנק האזארד. עבד בשביל דון-קישוט וקאידו, שבשבילם הכין את פירות השטן המלאכותיים. אכל פרי שטן מסוג לוגיה המאפשר לו לשלוט על כל גז שהוא רוצה.
  • סגן אדמירל ורגו – מכונה שד הבמבוק, חלק מצוות הפיראטים של דון-קישוט דופלאמינגו,שימש כמרגל במארינס,הגיע לדרגת סגן אדמירל והיה מפקד על בסיס הG-5.
  • קפטן מורגן - מכונה מורגן יד הגרזן. איש מארינס אכזר, ולשעבר ראש בסיס המרינס של העיר שלס. נהג להשתמש בפחד כדי לגרום לאנשי העיר ולחייליו לציית לו. לאחר שהובס על ידי לופי, היה אמור להישלח לבית הסוהר אבל הצליח לברוח. בעל גרזן במקום ידו הימנית, ובעל לסת מברזל לאחר שזו נשברה על ידי הפיראט קורו.

סייפר פול מספר 9 (CP9)[עריכת קוד מקור | עריכה]

יחידה סודית של רוצחים מיומנים ורבי עוצמה המשתייכת לסוכנות הביון של ממשלת העולם "סייפר פול". בניגוד ליתר היחידות של הסייפר פול, הפעילות של יחידת CP9 איננה מתמקדת באיסוף מודיעין, אלא בהתנקשות באזרחים הפועלים בניגוד לאינטרסים של ממשלת העולם. מפקד היחידה הוא ספאנדאם אשר חובש מסכה המכסה חלק מפרצופו בעקבות צלקות שפרנקי גרם לו בצעירותו. סוכנים בולטים שונים ביחידה לאורך הסדרה כוללים בין היתר את רוב לוצ'י, קאקו, ג'בארה, באלוניו, קומדורי וקאליפה. כל אחד מחברי ה-CP9 הוא חזק מאוד ורובם שולטים בפירות שטן. רוב פירות השטן הם מסוג זואן.

אימפל דאון[עריכת קוד מקור | עריכה]

אימפל דאון הוא בית סוהר גדול הממוקם בקרקעית האוקיינוס, באזור החגורה שקטה. זהו מתקן הכליאה החשוב ביותר של הממשלה העולמית. במתקן כלואים הפיראטים והפושעים המסוכנים ביותר בעולם. דמויות בולטות באימפל דאון כוללות את מנהל הכלא מאגלן וסגנו חניבעל.

שבעת השיצ'יבוקאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שבעת השיצ'יבוקאי הם פיראטים רבי-עוצמה אשר כרתו ברית עם ממשלת העולם. במסגרת ההסכם עם ממשלת העולם, הם מחויבים להילחם לצדם כשהממשלה קוראת להם ולמסור חלק מהשלל שלהם לממשלה העולמית, ובתמורה הממשלה העולמית נותנת להם חנינה על פשעיהם ומבטלת את הבאונטי שלהם.

  • דראקול מיהוק – ידוע בכינוי עין הנץ. פיראט אשר נוהג לנוע באמצעות רפסודה קטנה בצורת ארון קבורה אשר מסוגל להביס ציים שלמים של ספינות בעזרת חרב גדולת ממדים המכונה "יורו" ובעזרת פגיון המכונה "קוגאטאנה". נחשב לסייף החזק ביותר בעולם.
  • דון קישוט דו פלאמינגו – ידוע בכינוי ג'וקר. הקפטן של פיראטי דון קישוט, והמלך של ממלכת דרסרוסה הנמצאת "בעולם החדש". סוחר עבדים של העולם התחתון. אכל פרי שטן שנתן לו את היכולת ליצר חוטים מגופו.
  • ברתולומיאו קומה – ידוע בכינוי הרודן. נודע בתור השיצ'יבוקאי היחיד שאכן נאמן באופן מוחלט לממשלת העולם, על שבפועל הוא הוא קצין בצבא המהפכנים. אכל בעבר פרי שטן שהעניק לו את היכולת להדוף כל דבר בו הוא נוגע בכפות ידיו, כולל אובייקטים פיזיים כגון בני אדם או לחלופין דברים מופשטים כגון כאב ועייפות. בשלב מאוחר יותר בסדרה המארינס הופכים את קומה לסייבורג (אדם מכונה) ומוחקים את כל זכרונותיו. כמו כן, המארינס יוצרים צבא שלם של רובוטים רבי-עוצמה בצלמו.
  • בואה האנקוק – ידועה בכינוי מלכת הנחשים. גדלה במקור באי "אמזון לילי" שם הייתה חברה בשבט קוג'ה. במהלך ילדותה נלכדה ביחד עם שתי אחיותיה על ידי אצילי העולם (טנריוביטו) אשר הכילו אותה ואת אחיותיה בפירות שטן, והטביעו על גופם את סמל הטנריוביטו. בסופו של דבר היא ואחיותיה שוחררו מהשבי ביחד עם עבדים רבים אחרים. האנקוק ואחיותיה הצליחו לחזור לאי אמאזון לילי שם היא הפכה בסופו של דבר לשליטת האי ולאחת משבעת השיצ'יבוקאי. האנקוק מנסה להסתיר את העובדה שהייתה בעבר עבד. פרי השטן שהיא אכלה בעברה העניקה לה את היכולת היכולת להפוך את כל מי שמתאהב בה לאבן.
שיצ'יבוקאי לשעבר
  • גקו מוריה – בתום מלחמת ווייטבירד איבד את מעמדו כשיצ'יבוקאי והוא היה אמור להיות מוצא להורג על ידי דון קישוט דו פלאמינגו אך הוא הצליח להימלט. אכל פרי שטן מסוג פאראמסיה המאפשר לו לשלוט על צללים.
  • ג'ינביי – ממשלת העולם העניקה לו במקור את המעמד "שיצ'יבוקאי" בתמורה לכך שהוא יפרק את צוות הפיראטים שלו "שודדי סאני". איבד את מעמדו כשיצ'יבוקאי כיוון שהתנגד להוצאתו להורג של אייס.
  • קרוקודייל – ניסה בעבר לכבוש את ארץ החול (אראבאסטה) ולהשיג כלי נשק עתיק ורב עוצמה במטרה להשתלט על הממשלה העולמית. אכל פרי שטן מסוג לוגיה שמאפשר לו לשלוט על חול
  • מרשל די. טיץ' – ידוע בכינוי בלאקבירד – ראו 'צוות של בלאקבירד'.
  • טראפאלגר לאו – ידוע בכינוי מנתח המוות. הממשלה העולמית העניקה לו את מעמד השיצ'יבוקאי לאחר ששלח 100 לבבות של פיראטים למפקדה הראשית של המארינס. היה בעבר חלק מצוות הפיראטים של דון קישוט דו פלאמינגו.

צוותי פיראטים ופושעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יונקו[עריכת קוד מקור | עריכה]

"יונקו" (המכונים בגרסה העברית "ארבעת הקיסרים") הם ארבעה פיראטים רבי עוצמה אשר שוכנים בעולם החדש. קבוצה זו כוללת את:

  • שאנקס – ידוע בכינוי "אדום השיער". המנהיג של שודדי הים אדומי השיער ואחד מארבעת היונקו. לאחר ששירת בספינתו של גול ד. רוג'ר כשוליה, הוא מחליט להקים צוות פיראטים משלו המכונה שודדי הים אדומי השיער. הופך בהמשך לאחד מארבעת היונקו לאחר שהוא מאבד את זרועו בעת שהוא הציל את לופי ממפלצת ים והעניק לו את כובע הקש שלו.
  • ווייטבירד – המנהיג של צוות שודדי ווייטבירד ואחד מארבעת היונקו. אכל בעבר פרי שטן שהעניק לו את היכולת ליצור גלי הלם חזקים המסוגלים לגרום לרעידות אדמה ולצונאמי. נחשב לשודד הים החזק ביותר בעולם והיחיד שחוזקו שווה לזה של גולד די. רוג'ר. בסופו של דבר, לאחר שנפצע באופן אנוש בעת שנלחם להציל את חייו של אייס בעת הוצאתו להורג, הוא נרצח על ידי צוות הפיראטים של בלאקבירד.
  • קאידו – אחד מארבעת הקיסרים. לוחם אכזר אשר הרג את כל צוות של מוריה, ואשר ניסה להרוג את וייטבירד. בעל צבא של מעל ל-500 לוחמים, משתמשי פירות שטן מלאכותיים מסוג זואן.
  • ביג מאם – אחת מארבעת הקיסרים. פיראטית גדולת ממדים, אנוכית, חסרת רחמים, ובעלת תיאבון ענקי. מחזיקה תחת חסותה מספר איים אשר אחראים על אספקת סוגים שונים של ממתקים עבורה. היא נוהגת להשמיד את האיים אשר אינם מצליחים לספק עבורה את אספקת הממתקים במועד הקבוע.

צוות הפיראטים של ווייט בירד[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות הפיראטים החזק בעולם. הצוות מונהג על ידי הפיראט אדוארד "ווייט בירד" ניו-גייט ועשרה מפקדים נוספים. כל אחד מהמפקדים אחראי על צוות של מאה פיראטים. מפקדים בולטים בצוות זה כוללים את המפקד פניקס מרקו אשר מסוגל להפוך לפיניקס, את המפקד פורטוגס ד. אייס אשר הוא בנו של מלך הפירטים גול ד. רוג'ר ואשר בעל היכולת לשלוט באש, ואת המפקד מרשל די טיץ' אשר בוחר לכנות עצמו "בלאקבירד" לאחר שהוא נוטש את צוות הפיראטים של ווייט בירד.

שודדי הים אדומי השיער[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות פיראטים בראשותו של שנאקס "אדום השיער". חברים בולטים בצוות זה כוללים את הקצין הראשון בן קמן, הצלף יאסופ אשר הוא גם אביו של אוסופ. צוות זה היה צוות הפיראטים שהעניק ללופי השראה להפוך לפיראט.

צוות הפיראטים של בלאקבירד[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות פיראטים המונה 12 חברים. הקבוצה מונהגת על ידי הנבל הראשי בסדרה, הפיראט בלאקביארד, אשר שמו האמיתי הוא מרשל די טיץ'. דמותו מבוססת על דמותו של הפיראט האמיתי בן המאה ה-18 אדוארד "שחור הזקן". בלאקביארד אכל בעבר מפרי שטן אשר העניק לו את היכולת להפוך את גופו לאפלה המאפשרת לו לשאוב לתוכו דברים. הפך לשיצ'יבוקאי לאחר שהביס את אייס. לאחר שהרג את ווייטבירד הפך לאדם היחיד בעל כוחות של שני פירות שטן ועל כן נחשב לאיש החזק והמסוכן ביותר בעולם. צוותו של בלאקבירד כולל את הצלף ואן אוגר, את ההגאי ישו ברג'ס אשר הוא בעל כוח פיזי עצום, הרופא "Doc Q" והשוטר לשעבר לאפייט. באימפל דאון, בלאקבירד מגייס חמישה חברים אכזריים במיוחד לצוותו אשר הם אסירים לשעבר.

צוות הפיראטים של באגי הליצן[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות פיראטים אשר מונהג על ידי הפיראט האכזר ותאב הבצע באגי, אשר בעל מראה של ליצן ואשר ידוע במיוחד בשל חיבתו לתותחים. באגי אכל בעברו פרי שטן אשר העניק לו את היכולת לפרק את גופו לחלקים ולחבר אותו מחדש בכל צורה בה הוא חפץ. צוותו של באגי כולל את מוג'י אשר הוא הקצין הראשון בצוותו ומאלף חיות, כמו גם את קאבאג'י ואלבידה. לאחר קפיצת הזמן הממשלה העולמית נתנה לבאגי את מעמד השיצ'יבוקאי, ובאגי נתן לעצמו את הכינוי הליצן הכוכב

צבא המהפכנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגון מסתורי אשר מנסה במשך שנים רבות להפיל את הממשלה העולמית. צבא המהפכנים נחשבים על ידי הממשלה העולמית כאיום הגדול ביותר, גדול אף יותר מהאיום שמהווים כל הפיראטים יחדיו. דמויות בולטות בארגון אשר נחשפו עד כה:

  • מונקי די דראגון – אביו של מונקי די לופי ובנו של מונקי די גארפ. מנהיג צבא המהפכנים אשר היה אחראי לנפילתן של מונרכיות רבות ברחבי העולם. אחד מהאויבים הגדולים ביותר של ממשלת העולם ועל כן נחשב על ידי ממשלת העולם ל"איש המבוקש ביותר בעולם".
  • אמפריו איוונקובטרנסווסטיט אשר הוא השליט של ממלכת קאמאבאקה. אחד הסגנים בצבא המהפכנים. דמותו מבוססת על דמותו של ד"ר פרנק נ' פורטר מהמחזמר "מופע הקולנוע של רוקי" ועל דמותו של השחקן והמדבב היפני נוריו אימאמורה. בעל פרי שטן המאפשר לו להזריק הורמונים שונים לגופו ולגופם של אחרים, שאחד מההורמונים מאפשר לו לשנות את מינם של אנשים מגבר לאישה ולהפך.
  • אינזומה- מהפכן המשרת תחת איוונקוב, ובגלל כוחותיו הוא מופיע גם בתור גבר וגם בתור אישה. בעל פרי שטן המאפשר לו להפוך את ידיו למספריים

11 הסופרנובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קבוצה זו כוללת 11 פיראטים צעירים שונים ובולטים, מ-9 צוותים שונים, אשר הפרס על ראשם הוא גבוה במיוחד, ואשר הגיעו לארכיפלג שאבודי באותה העת, לפני מלחמת וייטבירד. הם נודעו בכינוי זה בעיקר מכיוון שרוב הקונפליקטים המרכזיים שהתרחשו לאחר קרב במארינפורד סובבו סביבם. 11 הסופרנובות הם (מוצגים בהתאם לגובה הפרס שעל ראשם) יוסטאס קיד, מונקי די לופי, באסיל הוקינס, X דרייק, טראפאלגר לאו, סקרטצ'מן אפו, קילר, ג'וולרי בוני, קאפונה בג' (אשר דמותו מבוססת על דמותו של המאפיונר האמריקני הנודע אל קפונה), רורונואה זורו, ואורוג'.

בארוק וורקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

בארוק וורקס הינו ארגון פשע המונה עשרות פיראטים ופושעים אשר נוסד במקור על ידי השיצ'יבוקאי לשעבר קרוקודייל במטרה להשתלט על ממלכת אלאבאסטה. כל החברים בארגון נוהגים לקבל שמות קוד ייחודיים אשר באמצעותם הם פונים זה לזה כאשר אף אחד בארגון לא יודע למעשה את השמות האמיתיים של יתר החברים. הגברים החברים בארגון מקבלים שמות קוד שונים מהנשים החברות בארגון – לכל אחד מהגברים מספר ייחוד שבו הוא ידוע, בעוד שכל אחת מהנשים מכונות בשמות של ימות השבוע וחגים שונים. ההיררכיה של החברים בארגון תואמת למעשה את המספר שבו מכונים החברים – ככל שהמספר קטן יותר, כך התפקיד של האדם חשוב יותר בארגון.

בראש הארגון עומד פושע בשם קרוקודייל, אשר מכנה את עצמו "מר 0". סגניתו של קרוקודיל היא ניקו רובין, הידועה בכינוי גברת יום ראשון. מלבדם ישנם 26 חברים נוספים בארגון, מחולקים לצוותים המונים 2 חברים – גבר ואישה.

פיראטי השמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

פיראטי השמש היו צוות פיראטים אשר היה מורכב רק מאנשי דג והוקם על ידי ההרפתקן, פישר טייגר. כל אנשי הדג אשר היו פיראטים בפיראטי השמש היו עבדים אצל הדרקונים השמיימים, ולכן הם הטביעו את הסמל שלהם על סמלם של הדרקונים השמיימים. אנשי הדג אשר היו חלק מפיראטי השמש הם: פישר טייגר, ג'ימבי, אלדין, ארלונג, צ'ו, האטצ'ן, קובארי, קאנשירו, מאקרו,ג'ירו וטאנשו.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:רשימות של דמויות טלוויזיוניות]]