שיחת ויקיפדיה:מזנון/פתיח

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא מצליח לערוך את הערך הזה בגלל מנגון הספאם. Yonidebest Ω Talk 21:36, 1 פברואר 2006 (UTC)

תיקנתי את זה, במחיר קל. ‏– rotemlissשיחה 14:12, 15 פברואר 2006 (UTC)

התבנית לא נראית משהו כרגע. אולי כדאי להעיף (לכל הרוחות) את הקישורים שבצד שמאל, אפשר מקסימום להכניס אותן לדף נפרד ולתת הפניה לשם. Yonidebest Ω Talk 21:24, 22 פברואר 2006 (UTC)

מסכים. חשבתי על כזה דבר לא מזמן. אביעד-מים 21:32, 22 פברואר 2006 (UTC)
מתנגד, הקישורים הללו אמורים לשמש אותנו בשביל שלא נחזור על הדיונים שוב ושוב, לרוע המזל הם ממש לא מנוצלים. טרול רפאים 21:38, 22 פברואר 2006 (UTC)
הקישורים הללו לא עוזרים בלאו הכי, כפי שאמרת - חבל שיבזבו מקום יקר בראש המזנון, אפשר לשים אותם בדף ויקיפדיה:דיונים חשובים שאף אחד לא בודק אלא אם הנושא מועלה שוב במזנון, וגם זה בערבון מוגבל. אגב, אולי כדאי ליצור דף תוכן עניינים כמו בוויקיפדיה אנגלית? Yonidebest Ω Talk 21:43, 22 פברואר 2006 (UTC)
אני לא מסכים בכלל עם הטענה הזאת, אני לפחות משתמש בהם לא מעט ואני סבור שבפעם הבאה פשוט אעביר את הדיונים ישר לשם במקום שיחזרו על עצמם שוב ואולי יחסכו מאיתנו את החזרות המייגעות. טרול רפאים 21:53, 22 פברואר 2006 (UTC)
הקישורים יהיו מנוצלים יותר אם הם היו עיניניים. לדעתי יהיה יותר נכון אם הרשימה תהיה, כשמה, דיוני מדיניות עיקריים, פעילים, ולא מאורכבים. דיונים סגורים שחשוב לשמר בצורה יותר נגישה מסתם ארכוב בדף לא ידוע יכולים להיות מקושרים מדף אחר (כמו בהצעה של יוני), אולי בויקיפדיה:דיונים שדורשים התייחסות. בנוסף, אולי יהיה נכון לעבור על דיוני המדיניות האלה וללקט מהם החלטות מדיניות, להעביר אותם בפרלמנט, וליצור מהם דפי מדיניות שאפשר להסתמך עליהם. לדעתי אם את מישהו מעניינת החלטה מדיניותית, ההחלטה עצמה מעניינת אותו והוא לא רוצה לפשפש בדיון של כמה דפים רק כדי להגיע לעיקר. הדיונים בהחלט יכולים להיות מקושרים מדף המדיניות, אבל בתור רקע ולא בתור 'מדיניות'. אני מוכן לעבור לפחות על חלק בעצמי, אבל בגלל שאני חדש פה אני לא מספיק בקיא בשלל הפרשות וכו' (אולי זאת הזדמנות דווקא כן לעבור עליהם...) גרוטאון 02:15, 23 פברואר 2006 (UTC)
טרול רפאים, אפשר לערוך סקר, ואני סבור שרק 1% מהוויקיפדים משתמשים בקישורים הללו בקביעות. יש לנו אי ספור דיונים חשובים, רובם למעשה בארכיון הפרלמנט, אולם אם תעביר דיונים חשובים הרשימה הזו תהיה גדולה ומסורבלת. אולי ניצור קט' מתאימה (שגם אותם אף אחד לא יבדוק)? בכל מקרה, הרשימה הזו לא מונעת דיונים שיחזרו על עצמם, הנטייה של אנשים זה ישר לשאול שאלות מבלי לחפש אם היה דיון בעבד או לא היה דיון בעבד. אני חושב שבמקרה הזה כבר עדיף רשימה כיוון שניתן יהיה לחלק אותה לפי נושאים וגם לסדר לפי א-ב במקרה הצורך. גרוטאון, בדף לא יהיה לא ידוע, הוא יקבל קישור במקום רשימת הקישורים הנוכחית. לדעתי אותה טועה, אם את מישהו מעניינת החלטה מדיניותית, ההחלטה עצמה לא מעניינת אותו אם הוא לא מסכים איתה, ואז הוא מעוניין בדיון עצמו כדי לראות איך הגיעו להחלטה כה טיפשית. Yonidebest Ω Talk 06:06, 23 פברואר 2006 (UTC)
לא התכוונתי שהדיון שהביא להחלטה לא יעניין אף אחד אף פעם, הוא בהחלט יכול לעניין, אבל אם מישהו ירצה לדעת מה ההחלטה עצמה (למשל בשביל לתת סימוכין) יהיה לא הרבה יותר קל ונוח להשתמש בדף מדיניות מאשר בדף דיון. אם אח"כ הוא רוצה לקרוא את הדיון? בכיף, כמו שאמרתי, אפשר לקשר את הדיון לדף המדיניות. אבל הדיון הוא לא הנושא, הדיון הוא לא יותר מרקע לקבלת ההחלטה, והדיון מפריע כשכל מה שאתה רוצה הוא לדעת מה ההחלטה. אפילו בדוגמא שנתת, איך הוא ידע שההחלטה טיפשית אם הוא צריך לנבור בדיונים ארוכים רק כדי למצוא אותה? גרוטאון 10:02, 23 פברואר 2006 (UTC)
עכשיו הבנתי אותך גרוטאון - ההחלטות החשובות מקבלות ביטוי בדפי המדיניות כך שאין צורך לחפש את הדיון וההצבעה, אלא אם אתה כמובן מעוניין לשנות אותה. Yonidebest Ω Talk 10:16, 23 פברואר 2006 (UTC)
אין צורך בסקר בשביל לדעת שהדיונים הללו לא מנוצלים, השאלה היא האם אנחנו צריכים לעודד מצב זה. לדעתי התשובה היא לא. ואגב, צריך לנסות ולהעביר את הדיונים שקבעו את ההחלטות לדפי השיחה של דפי המדיניות וזה מה שאני מנסה לבצע כרגע. טרול רפאים 18:15, 23 פברואר 2006 (UTC)
אגב, אני חושב שהיינו חוסכים הרבה מהבלאגן אם מישהו היה קורא את הדיון שהעברתי לויקיפדיה:מזנון/הדמוקרטיה לא כאן. טרול רפאים 18:38, 23 פברואר 2006 (UTC)

טרול, אם אתה חושב שהקישורים כל כך חשובים, תמצא דרך טובה לשלב אותם בתבנית. לא ייתכן שהוספת הדיונים הללו ייצור תבנית מכוערת. לי יש רזולוציה נמוכה (כמו שיש לרבים אחרים) ושם יש לי בקושי 4 מילים בשורה, זה פשוט עיצוב דבילי, זה הכל. כן, אני יודע שהם היו שם קודם, ולא מדובר בהוספה של ממש, אז בשביל אלו שחושבים כך: לא ייתכן שהשארת הדיונים הללו ייצור תבנית מכוערת. Yonidebest Ω Talk 19:01, 23 פברואר 2006 (UTC)

אין לי דעה בנושא, אבל אם יוחלט לוותר על הרשימה (או להעבירה למקום אחר), אני מציע את העיצוב שלי לתבנית המזנון מוויקיציטוט (שם אין דיוני מדיניות עיקריים כלל, ולכן ויתרתי על התיבה), בשינויים קלים כיוון שאין (עדיין?) שימוש בארכיון חודשים במזנון. ‏– rotemlissשיחה 19:04, 23 פברואר 2006 (UTC)
לדעתי, אע"פ שהשאלות חוזרות על עצמן, יש טעם בהשארת הקישורים האלה ובהוספת קישורים לדיונים מאוחרים יותר שהיו ואורכבו בנפרד. זאת, על"מ להקל על הפניית השואלים לדיונים אלה והקלה על הגישה אליהם בכלל. מארק ברלין 21:06, 24 פברואר 2006 (UTC)
אולי כדאי ליצור ארכיון דיוני מדיניות חשובים. אביעד-מים 21:08, 24 פברואר 2006 (UTC)
יש דבר כזה, ושמו בוויקיפדיה ארכיון הפרלמנט. הצרה היא, שיש גם דיונים תיאורטיים שלאו דווקא הגיעו לידי הכרעה, ואשר אורכבו במזנון. כמו כן, יש גם דיונים שאורכבו במזנון לפני שהיה בכלל פרלמנט לוויקיפדיה. לכן אינ חוזרת על טענתי בדבר החשיבות של קישורים לדיונים אלה. כשם שיש ארכיונים של פסקי דין ודיונים בכנסת, כך גם ראוי שארכיוני הדיונים שלנו יהיו נגישים גם כן. מארק ברלין 21:12, 24 פברואר 2006 (UTC)

עיצוב קודם[עריכת קוד מקור]

אני מעדיף את העיצוב הקודם. עכשיו נראה לעין הרבה רווח לבן "מת" ומיותר. Yonidebest Ω Talk 13:55, 24 יוני 2006 (IDT)

לצערי אני נאלץ להנחית עוד מכה קשה על הקהילה[עריכת קוד מקור]

הועבר מהמזנון 21:30, 26 ביוני 2007 (IDT)

מסתבר שתמונת ספלי הקפה שבראש המזנון עומדת להמחק מהקומונס. יחסיות האמת 16:07, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

יש בוויקישיתוף מספיק תמונות שמשקפות טוב יותר את הדיונים במזנון [1]. עידו 16:11, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
אם מישהו יואיל בטובו לשלוח אימייל ליוצר המקורי ב-SXC.HU ולבקש ממנו לשחרר תחת רישיון חופשי - רוב הסיכויים שהוא יסכים לכך. הסיבה לכך שהוסיפו את התבנית במקום ישר למחוק את התמונות היא על מנת לתת צ'אנס למשתמשים ולקהילות השונות לבקש שחרור מהיוצרים המקוריים (שיכול להיות שהתכוונו לעשות זאת מלכתחילה אך לא הבינו את התנאים של SXC.HU). יונתן שיחה 16:12, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
תמיד אפשר להחליף בתמונה של רוגעלך. זה הרבה יותר טעים מקפה. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 16:15, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
החלפתי את התמונה בסדרת תמונות. ‏Yonidebest Ω Talk 16:26, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
נחמד. יונתן שיחה 16:29, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
זה בהשראת מתקפת האיכות? עידו 16:30, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
לא, זה בהשראת דף המשתמש שלי שיצרתי לפני שנה. ‏Yonidebest Ω Talk 17:18, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

תוספת לתבנית[עריכת קוד מקור]

האם יש התנגדות להוספת השורה:

? לירן (שיחה,תרומות) 23:59, 30 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]

שינוי עיצוב[עריכת קוד מקור]

אני מציע לשנות את העיצוב של התבנית בצורה ש:

  • יוסרו רוב התמונות של המזנון כדי לפנות מקום לתמונות לכל אחד מדפי הייעוץ
  • אחת התמונות של המזנון (למשל החומוס) תועבר לצד של הארכיון. אפשר גם לעשות את זה כתמונה מתחלפת אם יש חפצים בכך.
  • יוזכרו כל דפי הייעוץ ובפרט סדנת הגרפיקה, ייעוץ לשוני וייעוץ בענייני זכויות יוצרים

העיצוב לקוח בחלקו מויקיפדיה:ייעוץ

טיוטה[עריכת קוד מקור]

ברוכים הבאים למזנון! ארכיון דיונים

המזנון משמש לדיונים כלליים שמטרתם קביעת מדיניות וקבלת החלטות כלליות בלבד, ואשר אין להם מקום מתאים אחר. בעניינים אחרים יש לפנות לדפים הבאים:

דלפק ייעוץ שאלות בנוגע לכללים והוראות עריכה בוויקיפדיה
ייעוץ לשוני שאלות תרגום, תעתיק ודקדוק
הכה את המומחה שאלות תוכן וחיפוש מידע הנוגעות לערכים בוויקיפדיה
סדנה לגרפיקה שאלות ובקשות בענייני תמונות
זכויות יוצרים שאלות בנושא זכויות יוצרים
כיכר העיר שאלות אחרות שאינן קשורות ישירות לוויקיפדיה
לוח מודעות הפניית הוויקיפדים לדיונים בדפי שיחה
פרלמנט המקום לקיום הצבעות מדיניות לאחר דיון מקדים במזנון

לפתיחת דיון חדש, לחצו כאן.

הוראות לדיון במזנון:

  • נא לא לערוך את כל הדף אלא לערוך פסקאות בודדות באמצעות קישורי "עריכה" לצד הכותרות.
  • נא לחתום בסוף תגובה באמצעות ארבעה סימני טילדה (~~~~).
  • נא להקפיד על כללי ההתנהגות, ולהתבטא בצורה ראויה כלפי חברים בקהילה.
  • נא להקפיד על תרבות הדיון: הימנעו מסטייה לנושאים אחרים ושימוש בטיעונים לא ענייניים.
[ עריכה ]

ארכיון המזנון (האחרון) – המזנון הנוכחי

המזנון
המזנון
המזנון במיזמים עבריים נוספים
ויקימילון ויקיספר
ויקיציטוט ויקיטקסט
ויקיחדשות

ערן - שיחה 21:07, 19 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

אין לי בעיה עם הרעיון הכללי, אבל דיי מיותר להכניס את שמונה התמונות הקטנות. יש הצעה פחות צועקת? זה נורא זברה like ‏Ori‏ • PTT21:10, 19 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]
בלי תמונות יותר טוב?
ברוכים הבאים למזנון! ארכיון דיונים

המזנון משמש לדיונים כלליים שמטרתם קביעת מדיניות וקבלת החלטות כלליות בלבד, ואשר אין להם מקום מתאים אחר. בעניינים אחרים יש לפנות לדפים הבאים:

דלפק ייעוץ שאלות בנוגע לכללים והוראות עריכה בוויקיפדיה ייעוץ לשוני שאלות תרגום, תעתיק ודקדוק
הכה את המומחה שאלות תוכן וחיפוש מידע הנוגעות לערכים בוויקיפדיה סדנה לגרפיקה שאלות ובקשות בענייני תמונות
זכויות יוצרים שאלות בנושא זכויות יוצרים כיכר העיר שאלות אחרות שאינן קשורות ישירות לוויקיפדיה
לוח מודעות הפניית הוויקיפדים לדיונים בדפי שיחה פרלמנט המקום לקיום הצבעות מדיניות לאחר דיון מקדים במזנון

לפתיחת דיון חדש, לחצו כאן.

הוראות לדיון במזנון:

  • נא לא לערוך את כל הדף אלא לערוך פסקאות בודדות באמצעות קישורי "עריכה" לצד הכותרות.
  • נא לחתום בסוף תגובה באמצעות ארבעה סימני טילדה (~~~~).
  • נא להקפיד על כללי ההתנהגות, ולהתבטא בצורה ראויה כלפי חברים בקהילה.
  • נא להקפיד על תרבות הדיון: הימנעו מסטייה לנושאים אחרים ושימוש בטיעונים לא ענייניים.
[ עריכה ]

ארכיון המזנון (האחרון) – המזנון הנוכחי

המזנון
המזנון
המזנון במיזמים עבריים נוספים
ויקימילון ויקיספר
ויקיציטוט ויקיטקסט
ויקיחדשות

ערן - שיחה 21:23, 19 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

אני חושב שכן. אפשר האמת להעיף גם את החומוס. מה שאני חושב זה לשים שמונה תאים של שורה אחת במקום 4X2 ‏Ori‏ • PTT21:26, 19 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

תמונות מזון[עריכת קוד מקור]

אני לא אוהב אותן. הן מוסיפות עומס ויזואלי על הקיים שם ממילא. זה מזכיר אתרים מהזן הנחות שהיו שכיחים בשנות ה-90.--גמדקנאי - שיחה 00:50, 27 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

בוודאי ראוי לסלק את הפרסומת הבוטה לדיאט קולה. דוד שי - שיחה 07:38, 11 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]

היכן מתקנים את ההפניה לארכיון האחרון?[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, ההפניה כרגע לארכיון 387, במקום 388 שגם הוא כבר מלא. לא מצאתי היכן מתקנים את ההפניה, תוכל לטפל בכך ולהסביר לי? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 05:56, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

חנה, ראי תבנית:ניווט בארכיון המזנון. מה שאני עשיתי כדי להגיע לשם: הלכתי לעורך קוד מקור, חיפשתי "387", לא מצאתי. הסקתי שמדובר בהכללה. למטה יש דבר שנקרא "תבניות המופיעות בדף זה"[2] ואז פשוט לחצתי על מה שהיה נראה לי הגיוני. אני משאיר לך לתקן.. אורשיחה06:03, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
בוקר טוב אור, זה גם מה שאני עשיתי. יתר ההסבר שלך לא מובן לי ואין לי סבלנות להשקיע את המאמץ בלימוד. פתחתי כבר ארכיון 389, תוכל לתקן זאת בבקשה? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:07, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
תיקנתי. יכול להיות שזה יעזור לך בעתיד, כי זה כלי שימושי. מתחת לחלון העריכה יש את האופציה הזאת, וזה יחסוך לך חיפוש מיותר. בוקר טוב, אורשיחה06:10, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
תודה לאור על התיקון. חנה Hanay, אני ממליץ להסתכל על התמונה שאור צירף, גם אני מוצא את האפשרות של "תבניות המופיעות בדף זה" כמאוד שימושית במקרים כאלו. ערן - שיחה 07:49, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
ערן ואור, כל כך רציתם שאלמד אז החלטתי לנסות שוב, לא הבנתי את ההסבר כאן היכן אני רואה אות אותה הפניה שימושית, אז נכנסתי שוב לפתיח במצב עריכה ולא במצב עריכה והסתכלתי והסתכלתי, ונשברתי. אם אתם רוצים שאלמד, אז נא להסביר טוב יותר (צילום מסך היה עוזר). חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 04:48, 11 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
צילומסך: [3]. ויקיפדיה:מזנון/פתיח => עריכת קוד מקור => לרדת הכי למטה => יש חלונית נפתחת בשם "תבניות המופיעות בדף זה", לוחצים עליה כדי שתפתח. בדף הזה אין את החלונית הזאת. בברכה, אורשיחה05:44, 11 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
תודה אור , הבנתי, כשמסבירים לי בצורה טובה, אני גם מבינה (: חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 08:48, 11 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

את הספרור יש לתקן בתבנית:ניווט בארכיון המזנון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:56, 28 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

הוספתי קישורים לדפי דיונים נוספים[עריכת קוד מקור]

נגזרו ישירות מסעיף "דיונים" במדיה ויקי:Recentchangestext. קיפודנחש 23:03, 24 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

תודה רבה.
מתכנן להחזיר את המבנה הקודם שהיה לכמה רגעים עם תבניות מאוחר יותר. —מקף 23:39, 24 במרץ 2022 (IST)[תגובה]