שיחת משתמש:אילון גבירצר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אילון גבירצר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

שלום אילון גבירצר,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מייק פולוק" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אילון גבירצר/‏מייק פולוק". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Uziel302 - שיחה 09:47, 4 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

יוג'י נאקה

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך יוג'י נאקה שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Assayas - שיחה 09:27, 5 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

עבודה במרחב טיוטה

שלום. מומלץ שאת ערכיך הראשונים תכתוב במרחב טיוטה או מרחב המשתמש ורק לאחר גמר עבודה תעביר אותם למרחב הערכים. לדוגמא באופן הזה: [[משתמש:אילון גבירצר/שם הערך]]. עוד מומלץ לקרוא את: ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. במידה ואתה זקוק לעזרה מקצועית תוכל לפנות לוויקיפדיה:חממה ולהיעזר בחונך שילווה אותך בצעדיך הראשונים. --Assayas - שיחה 09:42, 5 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מסכים עם מוטי. הערך יוג'י נאקה שהעלת היום היה עובר לטיוטה או נמחק אם לא הייתי עובר אחריך. יש להימנע מהעלאת ערכים שאינם ראויים. Amiroשיחה 10:08, 5 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף תרפד מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Assayas - שיחה 09:30, 6 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

ויקיפדיה:מוגן

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם ויקיפדיה:מוגן. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, היידן 16:29, 7 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

ערך של שורה

מחקתי. לא מקובל. Uziel302 - שיחה 07:45, 9 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

חסימה

שלום רב
העלת מספר ערכי הבל. אני מבקש כי תחדל לעשות זאת ותגיב בבקשה בדף שיחתך. המשך התנהלות זו תביא לחסימתך לזמן ארוך יותר.--היידן 09:45, 10 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עמנואל לוי. הסיבה לכך היא: אין להפנות לקישור נוסף לערך שאינו קיים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Amiroשיחה 13:30, 12 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

שלום. נאלצתי למחוק את הקובץ משום שהועלה עם רשיון מונפץ. מתי בדיוק צולמה התמונה (תאריך מדויק)? , מי הצלם?, האם זו אכן ניקול המצולמת בה?. באופן כללי לעניין העלאת תמונות ראה בבקשה:
בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד על הדברים הבאים:

1. יש לעשות שימוש בתמונה בערך בוויקיפדיה או בדף משתמש. תמונות שאינן בשימוש יימחקו.
2. יש לציין בדף התמונה את מקורה של התמונה ואת מצב זכויות היוצרים שלה.
3. יש לוודא שהשימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. בפרט יש לבדוק את הפרטים הבאים:
  • כאשר מדובר בשימוש הוגן יש לפרט בדף התמונה מדוע בשימוש הוגן.
  • תמונה ישראלית שפותחה לפני יותר מ-50 שנה נמצאת ברשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון cc-by-sa.
4. שם התמונה צריך להיות בעל משמעות שמתאר את תוכנה.
5. בדף התמונה יש להציג תיאור מתאים (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום, מתי צולמה וכדומה).
6. התמונה איננה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך. למשל, בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הנ"ל, סביר להניח שתימחק.

תודה, --Assayas - שיחה 09:54, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

אזהרה אחרונה לפני חסימה ללא הגבלת זמן

אילון שלום. בהמשך להערות קודמות ולשורה ארוכה של "ניסויים" שאתה מבצע במרחב הערכים, נראה שאינך מפנים את הבקשה לחדול. אם הדבר יימשך, לא תהיה ברירה אלא לחסום אותך מעריכה ללא הגבלת זמן. תוכל להיעזר בוויקיפדיה:צעד אחר צעד וכן לגשת לחממה ולבחור לך חונך שיעזור לך בצעדיך הראשונים בוויקיפדיה. אם אכן הגעת לתרום ולא "למגרש משחקים", קרא בעיון את שכתבתי ויישם בבקשה. ראה זאת כאזהרה אחרונה לפני חסימה. --Assayas - שיחה 09:58, 13 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

לאור המשך התנהלותך וחוסר התקשורת מצידך למרות הערות חוזרות ונשנות, נאלצתי לחסום אותך מעריכה ללא הגבלת זמן בשלב זה. אם אתה מעוניין לנהל דיאלוג ולתקשר איתנו תוכל לכתוב כאן ונוכל להתקדם בעבודה משותפת ולשחרר אותך מהחסימה.--Assayas - שיחה 18:22, 18 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
פתיחת שמות משתמש נוספים לא תועיל לך ל"עקוף" את החסימה. רק אם תגיב כאן ובנימוס, ותואיל לשתף פעולה נשקול לשחרר אותה. --Assayas - שיחה 10:13, 19 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

המחלקה לחפצים מיוחדים

שלום אילון גבירצר,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "המחלקה לחפצים מיוחדים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אילון גבירצר/‏המחלקה לחפצים מיוחדים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 15:59, 18 במאי 2019 (IDT)[תגובה]