שיחת משתמש:עט הזמיר/ארכיון 7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שיח על מצב דף המחלוקת 2018 ...[עריכת קוד מקור]

אבקשכם בכל לשון של בקשה מי שרוצה להתייחס לשיחה הזו שיפתח פיסקה נפרדת. בפיסקה זו רק מי נהר ואני נשוחח. תודה על ההבנה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 21:27, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

שלום עט הזמיר הנכבד. האם תרצה שאתה ואני נשוחח על המצב כאן בדף שיחתך ? אני מציע כאן בכדי לעשות מכך שיחה בעלת אופי אישי, רגועה ללא המטען של הדפים הללו. אם אתה מעוניין בכך. אתה גם יכול להתעלם מכותרת זו ואף למחוק אותה ואכבד זאת בהחלט. מי-נהר - שיחה 21:15, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

מקובל עלי. תשמע הפערים בינינו הם גדולים, להכניס אחד ולהוציא אחד זו לא בעיה אפשר להסתדר (12-14 או 16). הבעיה כאן שכשאתה תצביע בשיטה שלי לא תהיה מרוצה, ובשיטה שלך אני כלל לא אצביע כי אין לי למי. אני לא רואה דרך לגשר בין הפערים. השקעתי על כך המון מחשבה. הדרך היחידה היא לערוך הצבעה האם להכניס את כל סגל א' {{בעד/נגד}}, אם רובם יצביעו לא, חזרנו לנקודת ההתחלה. אם כן, נשאיר את זה ככה. כי אם מורידים אפילו 1 מסגל א' מתחיל צרות. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 21:27, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
ערב טוב עט הזמיר.
ראשית ברצוני להקדים ולומר שאני בטוח שאתה לכל אורך הדרך מחפש לקדם את המחלוקת על מנת להגיע לפיתרון הגון ומוסכם בדרך שיתופית בצורה היעילה והנכונה ביותר להבנתך.
אין זה סותר את ההערות שהשמעתי אודות בעייתיות שישנן להבנתי.
כמו כן מאחר ומצאת עצמך כמי שמנהל את המחלוקת מראשיתה, הרי שבכך נשאת עול כבד ושאני מאד מבין כמה שחשוב גם בשל כך להגיע למצב שזה לא יהיה יושב על כתפיך.
כפי שציינתי בעבר אין זה משנה מה ההצעה שלי או שלך זה כבר לא בידיים שלנו במובן שמי מאיתנו יכול למחוק את הצעתו. חברי הקהילה כבר סמכו ידיהם על הצעות ובכך הן עומדות על כתפיהן גם בלעדינו.
גם אין בכוונתי לדון על שאלה זו (מה השיטה העדיפה) אלא לשוחח על המצב של הדף. כלומר - מה המצב בו אנו נמצאים כעת כקהילה מבחינת "התפתחות" הדיון עד כה.
ועל כך אנסה ברשותך להגיב בתגובה הבאה. מי-נהר - שיחה 21:46, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אני רוצה בבקשה להסביר משהו.
הזכרת לאחרונה כמה פעמים שפתחתי הצבעה על שיטת ההצבעה. אין זה נכון כפי שהבהרתי מפורשות בראשית הפרק הזה.
זה מבלבל כי זה נראה ככה, אבל זה לא במעמד של הצבעה אלא במעמד של ספירת עמדות בדיון ויש לכך משמעות שונה, מורכבת יותר בהליכי קבלת החלטות במיזם. זה לקונה שטרם פתרו אותה כפי שתבין בהמשך.
  • אבל אקדים משהו. גם אם נראה את המצב בדרך הפשוטה הבאה: לכאורה הייתה הצבעה על איזה שיטה להצביע. ונספרו יותר מצביעים לשיטה שהצגת. אז הנה התקבלה החלטה וכעת מישהו צריך לקום ולפתוח דף הצבעה מסודר לפי השיטה הזו נכון ?
מדוע זה לא קורה ? (כאן אתה יכול להשיב מה מונע ממך לעשות זאת ? מבחינתך עשית את כל מה שנדרשת ולהבנתך אתה רשאי ויש לך תומכים לכך)
אסביר מדוע אני לא יכול להיות מי שיכריז ויאמר הנה התקבלה החלטה.
הסיבה לכך היא מפני שמבחינתי הצביעו על אפשרות שאינה קבילה ע"פ הכללים. זה כמו שיצביעו מול הצעה אחת מקובלת, יצביעו על הצעה שההחלטה תתקבל בהגרלה. ומשום מה, נמצאים ויקיפדים מחליטים לתמוך בכך. הרי זה לא קביל בנהלים.
לכן היו גם מי שכלל לא הביעו עמדותיהם בתבנית בעד ונגד אלא רק נימקו מפורשות עמדתם בדיון. כי מבחינתם זה לא קביל בכלל להשתתף בהכרעה על כך.
אבל מבחינה שיתופית זה שאני ואחרים אומרים שזה לא קביל לא עוזר לנו מול זה שאחרים אומרי לכא' שזה כן קביל. בכך אין לי יכולת לכפות מול זה דבר לכשלעצמי. ולכן גם לא ביצעתי את העמדה שהצגתי למרות דעתי הנ"ל.
אבל תוכל להבין מדוע איני יכול לעשות כמו שעושים לאחר הצבעה כשאומרים זה מה שהוחלט.
  • ועתה נחזור למקום הראשון. שזה לא במעמד הצבעה ולכן זה אפילו מסובך עוד יותר.
אינני יודע כמה אתה מודע לכך, אבל ישנם לא מעט הליכים בויקיפדיה שבהם דיון לא מסתיים ללא הכרעה מובהקת. ולכן אם אין יחידים מול רוב משמעותי אזי רוב אינו מספיק מול התנגדות. במקרה שלנו מאחר ויש לספור את כל משתתפי הדיון. הרי שמשתמש:עוזי ו. ומשתמש:יוניון ג'ק וייתכן שגם משתמש:אגלי טל הביעו התנגדות מוחלטת להצעתך. ותמיכה בשניה. מצב בו ישנם 7 מול 6 או 5 זה לא מספיק כדי להכריע דיון. תוכל לשאול את משתמש:גילגמש אם אני מתאר להבנתו נכון את הסיטואציה האחרונה אודות מעמד הדיון בסיפא של דבריי.
לכן כנראה כולם עומדים חסרי אונים מול המצב.
ולכן נשאלת השאלה מה עושים כעת ? מי-נהר - שיחה 22:11, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אני מתנצל על אריכות הדברים. אני מקווה שאני מסביר טוב.
אבל ברשותך אעיר כעת כמה הערות לגבי הקדימה כי אני כבר כותב.
לענ"ד לאחר ההכרעה שאיני יודע איך תתקבל ללא התערבות. צריכים לחתור לשלב בו תהיה הפוגה מהצגת הערכים הנ"ל במחלוקת. כי כעת הקהילה רדומה מרוב שהדף בפרונט זמן כה רב. הפסקה של העניין ופתיחתו מחדש לאחר פסח למשל תהיה דרך להחזיר לחיים במובן החיובי של המילה את המחלוקת. בהתחשב בכך שזה יהיה בשבוע של יום העצמאות אז זה אפילו מתאים לאווירה.
מצד שני אני מבין את זה שאולי אתה משאיר את המצב תלוי ועומד כדי להכריח מישהו לקחת אחריות על המצב ולנהל אותו. הבעיה בכך היא שזה יסית כעס נגדך בצדק או שלא בצדק ובכך יכול ליצור כלפיך אנטיגוניזם או כלפי העמדות שלך. בין אם זה השיטה להצבעה או הסיבה העיקרית למחלוקת שהינה הרבניים הראשיים. ואתה יודע שחלק מההצבעה כאן זה לצערינו מהבטן.
הערה אחרונה ברשותך. הניסיון מלמד שככל שמישהו מגיב יותר מדי לכולם בדיונים ככה זה מכעיס יותר את המשתתפים. אני מציע שלאחר שייפתח דף מחלוקת חדש ומסודר שכולנו נשתדל להסתפק בהבעות עמדותינו בפרקי הדיונים ולא נגיב לכל אחד ואחד בנפרד בעצמינו. זה לא מקובל ולא מועיל לדיון. בפתיחת דף חדש שכבר נע בצורה ברורה. תוכל להרשות לעצמך זאת. בברכה. מי-נהר - שיחה 22:20, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
שמעתי מה שאמרת, אני כעת לא מבין כלל למה פתחת את ההצבעה ההיא, לפחות ראית שאני לא לבד. אני לא מבין מדוע אתה חושב שהשיטה שלי (ולו בגירסא הראשונה שלה) היא לא קבילה, אבל לא אכנס לזה. מבחינתי שולצה לא מתאים לכאן כלל, לא אפרט. (ניסו לפגוע בי כמה פעמים שאני לא מבין מה זה שולצה, גם לזה לא אתייחס) כפי שאמרתי המנוס היחידי הוא מבחינתי זה להצביע בעד ונגד הכנסת כל סגל א'. אם ההצבעה (בעד) תיכשל נחזור שוב לדיונים עד ראש השנה.
אני לא מבין מדוע אתה חושב שאני רוצה להכריח מישהו ולכן אני משאיר את התבנית בערכים זה לא נכון.
לגבי מה שכתבת שאם הרוב תומך בדעתי מדוע לא פתחתי הצבעה. כי אני בא מתוך מקום של כבוד, ולא חשוב מי נמצא מולי וכמה נמצאים מולי. היה 1 שביקש להכניס את נגיד הבנק כיבדתי אותו. ובגלל הכבוד שאני רוכש לכל אחד ואחד אשמח שיוכל לבטאת את רחשי ליבו בהצבעה (אני לא מבין מדוע אתה חושב שהיא מהבטן, זה הכל מהראש), רציתם תלויות פתחתי עוד סוג הצבעה, עכשיו אתם אומרים שהיא לא קבילה חזרתי לישנה.
אין שום עניין וטעם למחוק את הדפים או לארכב או לאחד אותם טרם נסגרה ההצבעה.
גם לא מקובל עלי שמישהו אחר יכריע. כי כולנו שווים.
יש לי הרבה פיתרונות אך הם לא נעשו קודם בויקיפדיה ומבחינתי הם ביזבוז זמן.
לגבי האדישות של המשתתפים, אני רואה אותה גם בהצבעות, הם בחינם, לא עולות כסף, ישנם 300 ויקיפדים פעילים, ותמיד אני רואה את אותם 30 שמשתתפים בהצבעות. לא נצליח לשנות אותם. (מאחר ואנו מדברים כאן לבד ואף אחד לא שומע אומר לך מדוע. הרי אם אני היום יגיש בקשה להיות מפעיל, בשלוף 1 אני ימנה לך 30 ויקיפדים שמתנגדים ומקללים, למה כי אני נכנס למקומות שהרבה לא רוצים להיכנס. וזה דרכו של ויכוח כמאמר הפסוק "את והב בסופה" אבל בהתחלה יש המון שינאה, ותאמין לי שפה יש חברה שיודעים לשנוא. אז למה אני עושה את מה שאני עושה? כי אכפת לי, כואב לי שיש אי סדר ואחידות ב70 ערכים. אבל זה לא חכם לעשות את מה שאני עושה, (העיר לי על כך מישהו מאד מאד חשוב) התשובה היא פשוטה, "אני לא רוצה להיות מפעיל" וביום שאני אחשוב איך לשמור על הכסא שלי, זה יהיה היום שבו אצטרך לפנות את מקומי.) ולכן הרבה ויקיפדים לא משתתפים במחלוקת ביננו וגם לא ישתתפו, וספר אם הם יצביעו. רובם מעדיפים להיות הסבא הטוב שמחלק סוכריות.
אם אנו לא ניקח את העניין לידיים, אף אחד לא יגע בזה (פוליטיקה). ישנם לדעתי מנין של ויקיפדים שהענין הזה הדיר (כפשוטו) שינה מעיניהם ואם אנו לא נגיע להסכמה אל תחשוב שמישהו אחר יעזור לנו להגיע להסכמה. מה שאנו צריכים זה או להגיע להסכמה by hook or by crook, או ש(על אפינו ועל חמתינו) נצביע על סגל א'.
יתכן שיש לי כאן בעיות הקלדה או חזרה על משפטים. לא הגהתי, מקווה שתבין.
תודה לך על כל הדיונים והמאמצים הכנים עד כה. ובהצלחה לכל החתיכולים שרוצים להיות מפעילים ופוחדים לגעת בכל מיני מקומות כדי לא להתלכלך. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 22:45, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
מודה לך על תגובתך. כתבת על כמה וכמה דברים שאתה שואל וכן על דברים שאתה רוצה לומר אבל בוחר שלא להתייחס. זה הדדי גם לי יש כפי שאתה מבחין מה לומר על שאלות ודברי נוספים אבל בוחר שלא להתייחס אליהם. כי המטרה היא להתקדם ביעילות.
אני כן אתייחס לעניין של ההתערבות. כאשר יש תקיעות כתוצאה מחוסר יכולת להתקדם בגלל מחלוקת לעתים צריכים בורר. לעתים הבוררות אף נכפית על כל המתדיינים ובלבד שיהיה סופיות להליך. בכך אין זה אומר שצד שלי יתקבל או להיפך.
בהקשר לכך, גם זה לא בחירה שלך נכבדי האם להכניס עמדה של מישהו להצבעת המחלוקת. לכן השיח בו נקטת כשאמרת "ביקש או כיבדתי" , אינו רלוונטי. אין זה בידייך.
כמו כן אני מתנצל אם ייחסתי לך בתגובה הקודמת משהו לשווא. אף אם זה הובע כאפשרות בלבד. כגון מה שציינת.
ברצוני להציע בתגובה הבאה, הצעה שלא ממש דנו עליה שיכולה אולי לפתור חלקית כמה בעיות אשמח לשמוע מה דעתך. מי-נהר - שיחה 23:15, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

עט הזמיר, אנא הרגש בנוח גם להפסיק את השיחה הזו אם היא מתארכת או נהיית כבידה. היה לך כבר מספיק מכל זה. ומבחינתי זה בסדר אם תבחר בכל שלב לעצור בדף זה. אני גם עשוי לעשות כן בהמשך. ליל"ט. מי-נהר - שיחה 23:23, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

רשימת סגל א'[עריכת קוד מקור]

הזכרת את הענין של הכנסת האישים של כל סגל א' ככה כפי שהם ובכך לחסוך מחלוקת שלא נגמרת ויש בכך היגיון מתודי בעל אסמכתא כפי שכזכור לך ציינתי בעצמי בראשית הדיונים.
אני משער שכוונתך היא למי שמוזכרים תחת מספרים 1-15 ברשימה הראשונה שבסדרי קדימה ממלכתיים.
כאן אני רוצה להציע הצעה.
הרי יש לשער שתהיה התנגדות רבה להזכיר את כולם ועוד תחת ההגדרה של הנהגה.
אבל מה אם ללא קשר למי שיוזכרו בפרק "ההנהגה" יהיה פרק נוסף או משני בשם כגון: "בעלי תפקידים בולטים"
שמה פשוט יוכנסו ללא ויכוח שלא נגמר אכן כל הרשימה הנ"ל שימלאו בתבנית מוסתרת. מה שנקרא סוג של תבנית ניווט/מידע בגוף הדף/ערך.
זה פותר את הרצון הראוי לראות את בעלי התפקידים. וזה משאיר למחלוקת על מי יוזכרו כמנהיגים לרשימה מצומצמת יותר להכרעה.
יתר על כן ייתכן וניתן להתחיל ליישם את זה לאחר דיון קל בדף השיחה של הערכים. ללא מחלוקת מאחר ואין זה בא במקום המחלוקת.
כאן המקום לציין שמאחר והמטרה העיקרית היא ההנגשה של המידע. לכן ניתן להסתפק באותה תבנית בהפניה לערכים ממשלת ישראל ה-YY וכנסת ישראל ה-XX שמהם ניתן לראות את כל בעלי התפקידים מסגל א' שהם השרים היו"רים וכד'.
אם תתקבל הסכמה בסיסית לכך ויוכנסו בעלי התפקידים בפרק המשנה. ייתכן וגם הסרה או הוספה של מי מהם מאותה תבנית תתקבל בדיונים רגילים ברוב רגיל ללא צורך בהגעה למחלוקת.
כל זאת ללא קשר לשאלה מי יוזכרו בהדגשה בפרק הנהגה. מי-נהר - שיחה 23:07, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
לגבי הכותרת, אין בעיה, תרשום "סגל א'" וכך לא נביך את הנשיא מדוע הוא רשום ברשימת ההנהגה. ונמנע מראש ויכוחים, (הרי זו המטרה, להקל ולא להכביד) מי יהיה לפני מי וכו'.
לגבי השרים נהיה חייבים או להסתפק בהפנייה, או, אם תהיה הסכמה נכניס את רק את השרים הבכירים. (למיטב ידיעתי הם 3 ביטחון חוץ ואוצר). למרות שזו לא דעתי. גדול השלום.

✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 23:51, 26 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

נכבדי שמא לא קראת את תגובתי בעיון. אין הכוונה שישנו את הכותרת הראשונה לסגל א' זה לא סביר שיעשו כך מתודית. סגל א' זה מינוח שלנו לטובת הדיון.
גם אין הצעתי נוגעת במישרין לשאלה מי יוזכרו בפרק הראשון - ההנהגה.
הדבר העיקרי בדיון המחלוקת הוא מי הם ההנהגה. בכך לא עסקתי בתת דיון זה. והצעתי איננה במקום הפרק הראשון הנ"ל. מי-נהר - שיחה 00:02, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
זאת ליבת המחלוקת האם ראוי להכניס את ההנהגה בלבד או לא. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 00:13, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
לא נכבדי ליבת המחלוקת היא מי הם ההנהגה. מאחר ורוצים לציין את ההנהגה. ולא לקרוא למי שאינו ההנהגה -- שהוא נחשב שכן. אבל לא דנו לגבי ציון דברים אחרים שאינם ההנהגה. כל עוד לא מציגים אותם כהנהגה. מי-נהר - שיחה 00:23, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

כתבתי לפני התנגשות עריכה: אולי ההסבר הבא יסייע. אם מחליטים שהרשימה וסדר הרשימה של 15 הסעיפים של סגל א' הם התשובה לשאלת הרשימה והסדר שלה. ושבכל מקרה הללו יוצגו כך בערך אזי הדבר היחידי שנותר הוא לקבוע מי מהם יוצג בפרק ההנהגה. כל מי שיוצג בהנהגה לא יוזכר בפרק המשנה. ומאחר ובפרק המשני תוצג התבנית אז זה פותר במידה חלקית את שאלת ההתנייה מאחר וכולם מוזכרים בערך ובסדר שנקבע כבר. יוצא שהכותרת הראשית ההנהגה היא דו משמעית. מצד אחד אפשר לומר שגם מי שבפרק המשנה הם חלק מזה. ומצד שני מאחר והם הוצגו בפרק משני בכותרת כללית "בעלי תפקידים נוספים" אזי הם לא ההנהגה בהא הידיעה. תלוי בפרשנות של הקורא. לכן אפילו אם יקבלו את ההצעה להצביע רק בעד ונגד כל אחד ממעט המוצעים להנהגה זה יהיה הצבעה על מקרה פרטי בלבד. ולא על המכלול. מי-נהר - שיחה 00:23, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

זה חלק מהמחלוקת שלנו, אך זה לב העניין. עכ"פ המילה הנהגה היא בעייתית, הנהגה פוליטית? הנהגה רוחנית? מתכון לצרות. בחיים למדתי, מה שהולך חלק זה הכי טוב. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 00:28, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
לא העמידו את השאלה איך לקרוא לפרק לדיון וממילא את מהות תוכנו המבוקש. אתה תמיד רשאי לעשות זאת. משום מה אתה משנה את מרחב הדיון לפי מה שאתה רוצה שיהיה ולא לפי מה שמתנהל. אני לעומת זאת לא מגיב רק לפי מה שאני רוצה שכן או לא יהיה אלא לפי מה שלהבנתי יכול להיות אפשרי מבחינת המתדיינים לכאן או לכאן. מי-נהר - שיחה 00:33, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
ידידי הנכבד אני מסיר את כל התנגדותי, עשה כחוכמתך. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 00:37, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
זה מחזיר אותנו לתחילת הדיון. איננו יכולים לעשות משהו בגלל שהשני לא מתנגד כי זה לא החלטה שלנו. אני לא יכול להכריז על משהו ששונה מהדיון על שיטת ההצבעה כשאפילו לא היה רוב לדבריי. גם אני נמצא בידיים מורמות מהיגררות המצב. אבל מאחר ופתחנו את הדיון באופן כללי הזכרתי כאן מחשבה שיכולה לסייע אם וכאשר יציעו דרך אחרת. מי-נהר - שיחה 00:48, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
לדעתי טוב ונכון יהיה לעתור לבירוקרטים שיפתרו את המצב. מי-נהר - שיחה 00:51, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אף אחד לא יתערב, ואם הוא יתערב טוב לא יצא מזה. ביזבזתי כל כך הרבה שעות עבודה לריק, מי ישלם לי את כל זה? אני חושב שמאחר והדיון נקלע למבוי סתום יש לי את כל הזכות לגרור את רגלי מהדיון הארוך הפתלתל והעיקש הזה. 3 ימים דנתי אתך, נחת קצת בא יוניון, הוא נח קצת בא דובנו. יצא לי מזה משהו? 3 ששונאים אותי. מי הפסיד מכל זה? המשפחות שלנו. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:03, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אינני שונא אותך ח"ו. אני מאמין שגם האחרים לא. אתה צודק שחבל מאד על זמן ומאמץ וזה למה כולם מדירים מניסיון רגליהם מדיונים כאלה. יש לך בהחלט את כל הזכות להדיר עצמך. לכולנו יש. אחת הדברים העיקריים שמסגלים כאן במיזם זה לשים את הצדק במקום השני אחר היעילות של הפניית המשאבים. זה באמת מתסכל. להט הויכוח איננו נגדך אלא נגד עניינים שבויכוח או בקשיים שנוצרים. נניח כעת לכך. מי-נהר - שיחה 01:19, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
לילה טוב, תודה על הרצון לפתור את הבעיה. תמשיך את זה בלעדי. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:40, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
שלום עט הזמיר , אני מקווה שזה בסדר מצידך שהפניתי לשיחה זו מהדיון במקום אחר. אם לא אנא אמור לי ואסיר זאת. תודה. מי-נהר - שיחה 01:44, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אין לי בעיה, רק שהנושא הזה יפתר. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 02:43, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

כוכב על עריכה[עריכת קוד מקור]

תודה לך משתמש:עט הזמיר על הכוכב עבור עריכת הערך "עמנואל לוי" Emgaz - שיחה 17:34, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

בבקשה Emgaz היקר, מגיע לך. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 23:20, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

בכל הכבוד, אתה לא יכול להמציא מושגים. המונחון שצרפת הוא פרי דמיונך כל עוד אינו ממוסמך. שחזר את עצמך או צרף אסמכתא לבדיקה. תודה.--כ.אלון - שיחה 17:52, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

כ.אלון דבר ראשון תדבר יפה, דבר שני כעת אעלה מקור. תמתין 2 דקות בבקשה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 17:52, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
העלתי כעת מקור, מציע לך לשנות את הדיבור התוקפני שלך, בסופו של דבר כולנו עובדים יחד בחינם ונותנים את כל נשמתנו כאן. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 17:57, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
אני כמובן לא צריך לקבל ממך שיעורים בעברית. ראיתי וקראתי את תקציר העריכה שלך ואת המקור. מדובר בכתבה עיתונאית ובתיאור "צבעוני" של תפקיד צבאי שמקובל לכנותו "מפקד". בצה"ל אין מצביאים. נראה לי שאתה מנסה להתנהל כאן כפי שניסית לעשות בכינוייך הקודם לפני מספר חודשים, בערך אודות עמנואל מורנו. השתדל להמנע מכך. אני חוזר על בקשתי לניסוח מקובל או לצרף אסמכתא ממקור צה"לי לקיומו של תפקיד רשמי כזה.--כ.אלון - שיחה 18:07, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
מתייג את משתמש:Tomtom שהיה מעורב לאחרונה בעריכת הערך לחוות דעתו.--כ.אלון - שיחה 18:12, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
כתבתי לפני התנגשות עריכה: מאחר ואינך מתנצל על סגנונך, איני מעוניין לשוחח איתך, תחפש לך משתמש אחר להתקוטט איתו. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 18:13, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

פסח כשר ושמח!!![עריכת קוד מקור]

רציתי לאחל לך שיהיה חג כשר ומאושר, ושוב, תודה על כל מה שאתה עושה ומסייע לכולם ובמיוחד בשבילי...קריצה חג שמח! התו השמיניבא ונדבר על זה... 09:35, 30 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

פסח כשר ושמח גם לך, אני עושה בשבילך? עפר אני לרגליך. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 09:58, 30 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
התו השמיניבא ונדבר על זה... 16:11, 30 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

אין צורך להציף ב-72 הצבעות. זה מעלים את כל ההצבעות האחרות. אנא השאר התבנית רק באחת. כאשר תהיה הצבעה, תהיה את כל הרשימה בדף ההצבעה. בורה בורה - שיחה 06:38, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

תדבר עם גילגמש. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 12:58, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
מה גילגמש קשור? אתה הצבת את התבניות. • בקרה וייעוץשיחה • י"ט בניסן ה'תשע"ח -ד' למט-מונים13:11, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
הוא מבין הרבה יותר טוב ממני וכך הוא ייעץ לי על סמך זה שעשו כך בעבר. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 13:19, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
משתמש:Gilgamesh, אתה ייעצת עצת אחיתופל זו? בורה בורה - שיחה 20:56, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בהלחט וגם עומד מאחוריה. ככה נהוג אצלנו. ראה למשל: ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:ח'דיתה. כשלא ציינו את כל הערכים תמיד היה קם מישהו והיה אומר "אבל זה לא היה חלק מההצבעה". הרשימה הארוכה נועדה למנוע את המקרה הזה. בכל אופן, החג תיכף נגמר ואחר כך אמורים לגבש כבר את המתווה הסופי הצבעה והכל יהיה בסדר. אני מניח שנתחיל להצביע כבר בשבוע הבא. גילגמש שיחה 20:58, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
לא גילגמש הנכבד סליחה שום דבר לא בסדר והינך מתעלם מכך שנמנעה האפשרות לקיים דיון מסודר בדף מסודר ואתה מוביל כל הדרך את קיום כל הבלגן הזה דרך הדף הנ"ל. במקום לעצור ולנעול ולתת צפירת הרגעה לקהילה ואחרי זה כשיתחילו בצורה מסודרת לנהל דף הצבעה אז להציג קצר ולעניין את מה שצריך בתבנית המחלוקת. מי-נהר - שיחה 00:08, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
מי-נהר מדוע אתה כועס? ואיך זה קשור לדף השיחה שלי? ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 00:11, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
עט הזמיר היקר והנכבד הערה זו אינה מתייחסת אליך אבל כןן מתייחסת לדיון. דף השיחה גם של המשתמש איננו אישי למרות שיש לו אופי כזה ושמשתדלים לכבד זאת ברם ככל שעולה עניין שנידון בו אזי כל חבר קהילה רשאי להגיב בו לגופם של דברים ובהקשר זה הגבתי את אשר הגבתי. מי-נהר - שיחה 00:17, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
משתמש:Gilgamesh, אתה מתבלבל בין לשים את רשימת הערכים בדף ההצבעה לבין לשים על כולם תבנית הצבעת מחלוקת! ראה למשל את הערך נטועה שהיה בהצבעת המחלוקת שציינת. עברתי על השינויים מ-2015 ואין זכר לתבנית שהיתה בערך. רק ציינו אותו בדף ההצבעה. אי אפשר 72 הצבעות פתוחות... איך ידעו היכן להצביע? בורה בורה - שיחה 00:21, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בורה בורה, כל התבניות מפנות לדף הצבעה אחד. (זה סתם מכביד על הקטגוריה, אבל ההצבעה היא אחת). מי-נהר, אני יותר מידי נתקל בך זועם, ולטובת המיזם אני מבקש שתנמיך את הלהבות. לא ייתכן שכולם טועים ואתה תמיד צודק. (גם אם אתה צועק). • בקרה וייעוץשיחה • כ' בניסן ה'תשע"ח -ה' למט-מונים00:52, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
שיחה הערותיך הנשנות אלי אינן הולמות את הסיטואציות כל אחת לגופה ואני בוחר שלא להשיבך בפרוטרוט לכל אחת ואחת מהן להסביר לך מדוע ותאמין לי שאני יכול וזה חלילה לא מזלזול בך כלל. אין זה נוגע לשאלה האם אחרים אינם צודקים אלא לזכות להתבטא. בפעם הקודמת עשיתם את זה לאחר שהתבטאתי במסגרת הבעת עמדה בהצבעה. יש לך את הזכות להתעלם מתגובותיי יבחרו מי שירצו האם לקרוא ולהשתכנע.
בורה בורה אתה צודק והסברת את זה טוב ובפרט שברור מהגדרת ההצבעה שהיא תעסוק בכל מרחב הערכים הללו שלא ניתן לטעות בהם. 1948 ואילך ללא יוצא מן הכלל. ולכן לאור קבלת ההחלטות בשיחת ההצבעה מסרתי הודעה על הורדת הערכים עד לפתיחת ההצבעה המסודרת ראו שם. מי-נהר - שיחה 01:06, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
חמודים שלי תקשיבו, התבניות הללו עומדות לנו כבר חודשיים בגרון. בע"ה בשבוע הבא תפתח הצבעה שלא אני אפתח ולא אני אנהל (למען השלום ירדתי מזה) ועוד כשבוע וחצי התבניות ירדו ואז תחל העבודה הגדולה לשבץ את הנבחרים בתוך הערכים ומי שיוכל לעזור ולסייע בזה תבא עליו ברכה. בסה"כ כולנו נותנים כאן מזמננו ובחינם, וכדאי שנעריך ונכבד אחד את השני. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:22, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אין כעת הצבעה והקהל צריך לדעת שמה שהיה עם כל ההערכה והתיעוד לכך, לא עומד על הפרק עד להודעה החדשה שתפורסם מחדש. שיידע לא להשתתף בדף, לא לקרוא ולא להסתבך. הקהל לא יודע כמו זה שהגיב היום.
בנוסף מסתבר שבשוגג הסרת עט הזמיר את תבנית הניווט של השנים בערכים בהם הצבת את התבנית במחלוקת. מי-נהר - שיחה 01:38, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אכן טעיתי וזה נעשה בשוגג. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:42, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

עט הזמיר היקר, באשר להצבעה אמנם כתבת שלא תפתח ולא תנהל , רצונך הוא כבודך, (אם כי אף אחד לא מנהל אלא כל הקודם לשאת בעול, נוטלו). ברם אבקשך מאחר ולא אני יוזם המחלוקת בערכים הללו, וכן כי יהיה זה נאה אם אתה תכבד אותנו בלהיות החותם הראשון בדף לכשייפתח. בהציגך ראשון את הצעתך לבחירה לקהל. כהבנתך. בברכה. מי-נהר - שיחה 01:49, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אחת הסיבות שאני לא אנהל משום שאני מכיר בחסרונותי (ולא אמנה אותם כאן), מפני שאני רוצה להרבות שלום ולא להכנס למחלוקות אני לא אנהל. אשמח אם מישהו אחר ואולי אתה י/ת/נהל את הדף. צריך לחשוב איך לנהל אותו, זה לא פשוט. מצד אחד צריך לתת לכל אחד תבנית שהוא יוכל להצביע, מצד שני אוי ואבוי אם בשביל הבדל של אישיות אחת תפתח עוד תבנית. על המצביעים לגלות הבנה ואחריות, אני בטוח שאתה תיטיב להסביר להם את זה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:58, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
דרכינו במיזם היא שכל אחד רשאי להציע את עמדתו להצבעה. ובכך זו אחריותו של כל אחד האם להשתתף והאם להציע. וזו תכלית פרסום דפים קהילתיים אלה וגם הסיבה לכך שאין להצביע לפני תום 72 שעות מסיום הצגת כל העמדות הנכתבות תוך כדי. ולכן לאחר מכן לא יוספו עמדות באמצע. ולכן סבורני שחשוב שתציג את הצעתך מי האישים שצריכים להופיע. והינך רשאי לאחר מכן גם לנמק את שיקולי הדעת להבנתך. וכבר קיים דף בהכנה שבו תוכל לעבוד כך כך אם תרצה בכך כאן גם אם ישתנה עד לפתיחה תוכל להעביר דבריך בהתאם. בברכה מי-נהר - שיחה 02:13, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אני מצטער שהדברים הגיעו לכדי כך. בסך הכל מדובר בהצבעה על כמה פרטים. לא שינוי סדרי עולם. למה כל הכעס..? אם רוצים להוריד את התבניות - בסדר, לא צריך להלחם על זה. אני מקווה שנוכל לפתוח את ההצבעה אחרי פסח ולא נגרר עד אחרי יום העצמאות. גילגמש שיחה 05:14, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
באמת אין שום סיבה לכעוס, אני ויתרתי על הכל, כדאי להתניע את ההצבעה קדימה, כי יש עוד הרבה הצבעות בקנה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 05:36, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
למשתמש:גילגמש היקר, המצב היה בעייתי לכל הקהילה אנשים ביקשו להוריד התבניות ואנשים ביקשו לנהל את ההצבעה בדף מסודר כי לא היה אפשר למצוא יד ורגל. כעת הוסרו התבניות. נערך דף הצבעה חדש שנשמח לשמוע בו את תובנותיך. כעת אנשים יראו שאין הצבעה. ויודיעו כשהיא תיפתח בלוח המודעות. אז יוצבו תבניות בערך של שנים 2018 ו-1948 בעוד כל הרשימה תצוין בדף, ודי בכך במקרה זה. כעת הכל מאחרינו. תודה לכל מי שתרמו להתמודדות עם הסוגיה. שיהיה יום טוב לכולם. מי-נהר - שיחה 06:01, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בסדר, עשית אז עשית. אני קצת עסוק בימים הקרובים אבל מקווה לחזור לפעילות שוטפת בעוד כמה ימים. גילגמש שיחה 07:53, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

בטעות פתחתי ערך אתה יכול למחוק אותו? 79.181.244.167 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אני לא יכול למחוק משום שאין לי הרשאות מפעיל, אך הגשתי בקשה, גם אתה יכול להגיש כאן. בברכה ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:47, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

איך מצטרפים למיזם?[עריכת קוד מקור]

איך מצטרפים למיזם?--79.182.227.17 00:20, 7 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אתה מתמצא בזה? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ד בניסן ה'תשע"ח -ט' למט-מונים12:28, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

מבין חלקית. עושה רושם שהבחור מקצועי ביותר, גם בהבנה בנושאים צבאיים וגם בניסוח. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 12:51, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

מכיר את דף RTRC ?[עריכת קוד מקור]

הי מיוחד:דף_ריק/RTRC אפשר לשלוף לפי שם משתמש, ולבדוק גם רק עריכות לא בדוקות שלו. אמא של גולן - שיחה 13:23, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

מכיר, לא שמתי לב שאפשר לסנן לפי משתמש. תודה רבה על הרעיון. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 13:28, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אני כבר כמעט בתחילת אפריל (הולכת אחורה) לגבי המשתמש. אמא של גולן - שיחה 13:29, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

קריאת התורה[עריכת קוד מקור]

אני טועה? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ח -י' למט-מונים15:18, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

קודם כל אתה צודק, וזה נכון מה שכתבת, רק היית צריך להוסיף שלפי חלק מהספרדים קוראים (בתעניות) הפטרת שובה ישראל, חוץ מצום גדליה, כדי שלא לומר באותו השבוע פעמיים הפטרת שובה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:26, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
ומה הם מפטירים בצום גדליה? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ח -י' למט-מונים15:30, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אני לא יודע, אני צריך לבדוק. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:33, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
כשבעז"ה תעלה בחכתך מענה, טוב יהיה אם תעדכן את הערך. תודה! • בקרה וייעוץשיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ח -י' למט-מונים15:34, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
חיפשתי קצת כאן עמ' 19 לא כתוב. וגם כאן לא כתוב. מה שכן כתוב שיש ספרדים שנוהגים להפטיר שובה ישראל. אם תרצה תוכל לעדכן חלקית. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:39, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
הרב חננאל זייני, ‏צום גדליה: תזכורת להלכות התענית, באתר "סרוגים", 8 בספטמבר 2013 מצאתי כאן, הספרדים מפטירים דרשו (בצום גדליה). ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:44, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
תראה מה מצאתי... • דגש חזק (מלפנים בקרה וייעוץ)שיחה • ל' בניסן ה'תשע"ח -טו' למט-מונים12:52, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
חרוץ אתה!!!, עכ"פ זה רוח הדברים שגם אני כתבתי, רק לא פירטתי עדות, אלא כתבתי שאצל הספרדים יש נוהגים ככה ויש נוהגים אחרת. וציינתי מקור. עכ"פ צריך שתהיה אחידות. כל הכבוד. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:48, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]