שיחת משתמש:46.19.85.44

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זאת כתובת ip שמתניידת הרבה ממקום למקום, מספר החסימה הוא #174949. אבקש אם תוכלו לשחרר את החסימה. תודה. 46.19.85.44 03:15, 14 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אין אפשרות לשחרר את החסימה. מומלץ להירשם לויקיפדיה (זה לא פוגע בפרטיות) וכך להמנע מבעיות שתלויות בכתובות IP. בריאן - שיחה 11:00, 14 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
תודה לך על תרומתך לערך ג'ון הג'יהאדיסט, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אלדדשיחה 10:00, 14 באוקטובר 2018 (IDT)[תגובה]

הזמנה להירשם לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, אלדדשיחה 10:00, 14 באוקטובר 2018 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "סהר קליזו". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

עריכתך בדף קדר[עריכת קוד מקור]

אתה חוזר שוב ושוב על אותה עריכה ההופכת את הגדרת קדר מהתנחלות להתיישבות. פרקטיקה זו מוטעית מכמה סיבות:

  1. גם אם עריכתך הייתה מוצדקת, והיא לא, לאחר שערכת ושוחזרת, פעם ופעמיים, לא היית אמור להיכנס למלחמת עריכה, אלא לנמק בדף השיחה של הערך מדוע לדעתך עריכתך מוצדקת. זאת משום שגירסתו היציבה והמקובלת של הערך (זאת שהתקבלה בערך ללא כל שינוי עד היום, מאז 27 ביוני, לפני כחצי שנה), אינה מתאימה לעריכתך. אם דעתך הייתה מתקבלת ללא כל התנגדות (מקובל להמתין שבוע לתגובות), יכולת לבצע אותה. אם לא, היית יכול לפתוח הצבעה בעניין, ואם עריכתך הייתה מקבלת רוב, היית יכול לבצע אותה.
  2. המושג התנחלות מוגדר היטב בערך המתאים. פירושו יישוב יהודי שהוקם בשטחי ארץ ישראל שנכבשו (שוחררו, נגאלו, או איך שתגדיר את זה) במהלך מלחמת ששת הימים. קדר עונה להגדרה הזו ולכן הוא התנחלות. אין צורך לנסות לשנות זאת בערך כי זה לא ישנה את המציאות העובדתית. מפריעה לך הקונוטציה השלילית שהוענקה (לדעתי, שלא בצדק) למושג, אך לא זו הדרך להילחם בעניין, וזוהי דרך השוללת מקוראים מידע, החשוב להם, בערך.
  3. הערך שאליו הפנית, התיישבות, אינו מגדיר את שם העצם - יישוב, אלא את פעולת ההתיישבות, וראה ערכים דומים, התיישבות על מאדים, התיישבות הבהאים במזרח הכנרת ועמק הירדן, התיישבות המדיארים במרכז אירופה, התיישבות נתיני המעצמות בחיפה. לכל היותר, גם אם כל הנימוקים לעיל לא היו נכונים, יכולת להפנות ליישוב.

אשמח אם תקבל את הדברים ולא תנסה לשחזר עוד פעם את עריכתך ללא כל דיון מקדים בדף השיחה. בדרך כלל אתה עורך פרודוקטיבי, המועיל למיזם וחבל שתיכנס למלחמת עריכה שלא תועיל לאף אחד וגם לא תשיג את מטרתה, שינוי תוכן הדף: לכל היותר, אם תתמיד בעריכתך, הדף ייחסם לעריכתם של בלתי רשומים (ואולי כך כבר נעשה), ועריכתך תבוטל.

מקווה שהדברים ייתקבלו ברוח חיובית. בתודה, אביתר ג'שיחה12:41, 19 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אלי כהן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: השחתה לאחר אזהרה.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
אמא של גולן - שיחה 13:50, 1 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בגס". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בגס". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הוספת שטויות לדפים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
eli - שיחה 15:35, 29 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

לתשומת לבכם[עריכת קוד מקור]

מן הכתובת הזאת המשיכו להשחית דפים בוויקיפדיה, ולכן נחסמתם לתקופה ממושכת. אבל ראו בבקשה את הסעיף הבא:

לידיעת אלה מכם המעוניינים לתרום לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

חסמנו את אפשרות ההשחתה בפני אנונימים, לתקופה ארוכה.
עם זאת, לא חסמנו את יכולתכם לתרום לוויקיפדיה דרך הכתובת הנוכחית. אם ברצונכם לתרום, אתם מוזמנים להירשם לוויקיפדיה (ראו ויקיפדיה:הרשמה), ולהמשיך לתרום גם מכאן. בהצלחה! eli - שיחה 15:35, 29 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף מולדת (יישוב) מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Alon112 - שיחה 17:22, 26 ביולי 2019 (IDT)[תגובה]

בית"ר כפר יונה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם בית"ר כפר יונה. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, היידן 20:54, 23 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מולקולה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף שיחה:מולקולה.

איתי פ.שיחה 17:49, 12 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה