שיחת משתמש:Mena1p

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת האיש והאגדה בנושא יפתח הגלעדי
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף יצחק רבין אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה,--ליז'אנסק - שיחה 19:40, 7 במאי 2009 (IDT)תגובה

שלום ליז'אנסק.

עשיתי את זה די מהר, כך שאינני זוכר בדיוק את השינויים, אבל בגדול- א. הובא שם סיפור הכרזה על רבין לבוש במדי אס.אס. כרזה זו, כפי שדובר רבות, היא מעשה ידי אבישי רביב, והושתלה ע"י השב"כ. לפיכך, אין לה כל קשר עם ההסתה נגד רבין. ב. מלבד זאת, בעיקר שינויים סמנטיים. תודה וערב טוב.

תאוריות הקשר על רצח רבין[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

נת- ה- - שיחה 21:19, 7 במאי 2009 (IDT)תגובה

יפתח הגלעדי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

אני ממליץ לך גם להקשיב למה שנאמר לך בפסקה הקודמת. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חייגו בקליק - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 19:12, 23 ביוני 2009 (IDT)תגובה