שיחת משתמש:Scorpion272/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת יונה בנדלאק בנושא דף שיחתך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך MSN Groups שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • שיחהתל אביב 100 - לא רק מדד! 16:40, 2 באפריל 2009 (IDT)

ברוך בואך[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Scorpion272, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דניאל ב. 21:23, 2 באפריל 2009 (IDT)

ICity[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ICity שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, דניאל ב. 21:23, 2 באפריל 2009 (IDT)

פרטנר תקשורת[עריכת קוד מקור]

שלום,
הסרתי את הקישורים לאתר הסלולרי מתוך הערך שכן קישורים אלו אינם מוסיפים לקורא הערך דבר • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 13:57, 24 באפריל 2009 (IDT)

HSGSM[עריכת קוד מקור]

שלום. לא סביר להפוך הדבר להפניה לפלאפון, מדובר במושג בפני עצמו ובטכנולוגיה בה פלאפון, בין השאר, משתמשת. זהר דרוקמן - I♥Wiki16:30, 24 באפריל 2009 (IDT)

שים לב[עריכת קוד מקור]

באנציקלופדיה אין לכתוב "שימו לב ש..." או "חשוב לציין כי..." - לולא היה חשוב, לא היינו מציינים. קרא בבקשה את ויקיפדיה:סגנון, ויקיפדיה:לשון והמדריכים המקושרים מהם כדי להכיר את הסגנון הרצוי. תודה, ‏odedee שיחה 00:13, 26 באפריל 2009 (IDT)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פלאפון תקשורת. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,‏odedee שיחה 21:39, 17 במאי 2009 (IDT)

התוספות שלך לערך בוטלו אתמול, וכעת ביטלתי אותן שוב. אל תערוך את הערך הזה באופן פרסומי. כדאי מאוד שתתייעץ בדף השיחה של הערך. ‏odedee שיחה 15:41, 27 במאי 2009 (IDT)
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • PTT17:45, 21 ביוני 2009 (IDT)

פלאפון תקשורת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

כל זאת בנוגע לעריכתך האחרונה בערך, לפני כשבוע שרק עתה גיליתי אותה בזכות עירנות של חבר קהילה אחר. בפעם הבאה בה אראה עריכה כזו מצידך - תחסם. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:27, 7 ביולי 2009 (IDT)

גלי צה"ל ו-MSN[עריכת קוד מקור]

שלום, כתבת בזמנו בשני ערכים כי MSN מזניח את האתר של גלי צה"ל. נכנסתי לאתר ומצאתי תוכן מעודכן ומתחדש, הן בגזרת הכתבות והמבזקים והן בגזרת התוכניות המוקלטות. על סמך מה קבעת שהאתר נזנח? AMIRBL25 - שיחה 22:14, 8 באוקטובר 2009 (IST)

Ovi[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

עודד (Damzow)שיחההמלחמה הגדולה גדולה על ויקפידיה? 16:55, 1 בינואר 2010 (IST)

הסרת מלל מדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום. אנא הפסק להסיר מלל מדפי שיחה. העניין איננו מקובל אצלנו. מעבר לכך אתה עורך תחת שם משתמש ואין זיהוי פרסונלי, כך שאין בכך טעם. תודה --Assayas שיחה 17:17, 7 באוקטובר 2011 (IST)

אם תחפש Scorpion272 בגוגל תמצא הרבה מידע עליי ולכן יש כאן זיהוי פרסונלי.. כך שיש בכך טעם. תודה Scorpion272 - שיחה 19:20, 7 באוקטובר 2011 (IST)
בדף שיחתך האישי באפשרותך לארכב את הדברים ראה ויקיפדיה:ארכיון. אם תהיה מעוניין אעזור לך. בדפי ערכים איננו מסירים תוכן דף שיחה --Assayas שיחה 19:47, 7 באוקטובר 2011 (IST)
אני עצבני בעיקר אני רוצה למחוק על פרט שלי בויקיפדיה... Scorpion272 - שיחה 21:04, 7 באוקטובר 2011 (IST)

זה כל כך מעצבן.. מה עם פרטיות?

טוב גם אם אסור למחוק את דף השיחה שלי אז תארכב לי אותו.. אין ברירה...

דף שיחתך[עריכת קוד מקור]

דף שיחתך אינו רכושך, אין למחוק תוכן דף שיחה, ניתן להעביר תוך הפניה לארכיון וכמובן שאותו אין לרוקן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה22:31, 28 באפריל 2013 (IDT)

מה עם הפרטיות? מה אם אני רוצה שזה יהיה אישי וזמין אך ורק לי? Scorpion272 - שיחה 22:33, 28 באפריל 2013 (IDT)
ויקיפדיה הוא אתר הפועל בשקיפות ולכן אם אתה רוצה משהו פרי רק לך, ויקיפדיה אינה המקום. -יונה בנדלאק - שיחה 22:35, 28 באפריל 2013 (IDT)
ולו מותר? http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%A6%D7%97%D7%99&offset=&limit=500&action=history למה לויקפדים אחרים מותר ולי אסור? מה זאת האפליה הזאת? זה לא נוגד את תקנון ויקיפדיה? Scorpion272 - שיחה 22:37, 28 באפריל 2013 (IDT)
למה אתה אומר שלו מותר? ואם אני מבין נכון, אתה רוצה שהמידע שיש בדף השיחה בויקיפדיה לא יופיע בחיפוש בגוגל? אם כן, יש דרך לעשות זאת. -יונה בנדלאק - שיחה 22:40, 28 באפריל 2013 (IDT)
גם שלא יופיע בדף החיפוש בגוגל וגם שלא יופיע בויקיפדיה בכלל. ואם אי אפשר למחוק לגמרי את הדף, אז שלפחות יהיה כמו שצחי עשה שזה מחיקה עצמית. Scorpion272 - שיחה 22:42, 28 באפריל 2013 (IDT)
כדי שלא יופיע במנוע חיפוש צריך להוסיף משהו בראש הדף, אני לא זוכר מה אבל אולי גיל יודע. והדף של צחי קיים הוא פשןט לא נכנס לכאן יותר, אתה יכול לעשות אותו הדבר. -יונה בנדלאק - שיחה 22:47, 28 באפריל 2013 (IDT)