שיחת משתמש:Zozoar/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

זאת הייתה טעות[עריכת קוד מקור]

חשבתי שאפשר לצרף משם את הדף לרשימת מועמדים למחיקה (וזה לא מצדיק את התבנית ששמת לי).זה לא קשור לכוכב
היידן, תגיב אם ראית את זה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קברו של הרודן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

גרטל הפיקחית[עריכת קוד מקור]

שלום Zozoar,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "גרטל הפיקחית" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Zozoar/‏גרטל הפיקחית". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 19:22, 1 במרץ 2021 (IST)

בפרט: בערך יש בעיות תרגום משמעותיות. Dovno - שיחה 19:22, 1 במרץ 2021 (IST)
גארפילד, בתור מפעיל שלא מעורב בערך זה, אבקש שתסייע להחזיר דף זה למרחב הטיוטה עד לשיפורים הנחוצים בו (כתיבה לחלוטין לא אנציקלופדית מלווה בשגיאות תרגום מכונה גסות). כמו כן יש לעצור את מלחמת העריכה/העברה הזו ע"י או הגנה מפני העברות או חסימת המשתמש מהעברת הערך שוב. Dovno - שיחה 22:12, 1 במרץ 2021 (IST)
אני מסכים.Zozoar - שיחה 22:13, 1 במרץ 2021 (IST)

שלום Zozoar/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "קברו של הרודן" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, גילגמש שיחה 19:31, 1 במרץ 2021 (IST)

אזהרה אחרונה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

אין להסיר תבניות אזהרה מדף השיחה שלך. חזרה על דפוס פעולה פסול תביא לחסימתך מעריכה בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 19:39, 1 במרץ 2021 (IST)

אזהרה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום זוזואר, אתה פועל כרגע בניגוד לנהלים שלנו. משחזר עריכות, משתלח בעורכים אחרים ומבקש חסימות לא מוצדקות. במידה ותמשיך בצורה זו, תחסם, וחבל. אתה יכול להסביר מה קרה פה, וננסה להבין איך לפתור את זה. אבל המשך זעקות שבר ושחזורים רק יובילו לחסימתך. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 21:05, 1 במרץ 2021 (IST)

משתמש:גארפילד - אני מנסה להסביר את המצב הבא: כל עריכה שאני עושה, גילגמש מוחק. הוא כבר מחק לי משהו כמו 7 עריכות בלי שום סיבה הגיונית. זה התחיל רק כי הוספתי תבנית בערך שגודלו קטן כמעט כמו חיידק. אני אשמח אם תגידו לו להפסיק למחוק את כל מה שאני עושה.Zozoar - שיחה 21:19, 1 במרץ 2021 (IST)
לפחות בערך רבן גמליאל דיבנה זו בכלל עריכה של צפריר. אתה לא יכול לחזור על עריכה שיש לה התנגדות, וגם אין טעם שתתחיל לפנות למשתמשים אקראיים בבקשה שיעזרו לך. כשיש התנגדות לעריכה שלך אתה צריך לפנות לדף השיחה של הערך ולנסות לשכנע. כדאי שתקשיב לפניות אליך אם אתה לא רוצה להיחסם. זה אמיתי, חוסמים פה. נרו יאירשיחה • י"ז באדר ה'תשפ"א • 21:37, 1 במרץ 2021 (IST)
סליחה, אבל לא אני ביקשתי שיכתבו או כתבתי את הדבר הזה בשיחה של גילגמש. תראה את היסטורית השינויים.
התייחסתי למה שכתבת כאן. הראשון ששחזר אותך היה צפריר, והוא כתב סיבה הגיונית. חבל על הדיבורים. אתה צריך לפנות לדפי השיחה של הערכים. נרו יאירשיחה • י"ז באדר ה'תשפ"א • 21:44, 1 במרץ 2021 (IST)

שלום Zozoar/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "תנ"ך" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, אלעדב. - שיחה 23:20, 1 במרץ 2021 (IST)

אין שום סיבה לאזהרה. בסך הכל, מה שהוספתי לערך הוא קישורים פנימיים, תיקנתי קישור שנכתב לא נכון, והוספתי כמה רווחים במקומות שהיה צריך אותם.משתמש:אלעדב., האם יש סיבה כלשהי לבטל את השינויים שלי?
Zozoar - שיחה 23:26, 1 במרץ 2021 (IST)
אומרים לך ואתה לא קולט. אתה לא תזיז פסיק אחד בניגוד לנהלים. שיהיה ברור. מפתיע קצת שעוד לא נחסמת על כל העבירות שביצעת עד כה. גילגמש שיחה 23:28, 1 במרץ 2021 (IST)
איזה עבירות בראש שלך? רוב האנשים שאני אשאל עכשיו יאמרו לי שאני צודק לפחות במקרה הזה (אם לא בכולם).
עכשיו תתחיל עוד מלחמת עריכה רק בגלל שאני עוזר לשפר את ויקיפדיה?
Zozoar - שיחה 23:35, 1 במרץ 2021 (IST)
יש סיבה. לא חוזרים על עריכה שהובעה לה התנגדות. כל עריכה. אלעדב. - שיחה 23:29, 1 במרץ 2021 (IST)
👍.
למרות שאם אני לא אעשה את זה - מישהו בטוח יעשה את העריכה הזאת יום אחד. Zozoar - שיחה 23:35, 1 במרץ 2021 (IST)

נחסמת ליום[עריכת קוד מקור]

אם תמשיך להתנהל כמו פיל בחנות חרסינה, תחסם לתקופה ארוכה יותר. יש באתר הזה נהלים, אי אפשר למחוק על דעת עצמך דברים של אחרים מדף שיחה של מישהו אחר (גם לא מדף השיחה שלך), ואי אפשר לפזר האשמות ובקשות חסימה ברחבי האתר רק משום שאינך מבין את הבקשות ממך. כשמישהו פונה אליך, עליך לנסות ולתקשר ולהבין מה רוצים ממך. אם לא הבנת תפנה לאותו עורך ותבקש ממנו הבהרות. אם ההבהרות לא ברורות או לא לרוחך, תבקש שיפנה אותך לנוהל הכתוב או למקור שעליו הוא מסתמך. קח את היום הזה להרגע, ותחזור בגישה יותר עניינית ופחות תוקפנית. בהצלחה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:47, 2 במרץ 2021 (IST)

ואני אבדוק שאתה פועל בהתאם לכללים שלנו. כל חריגה תביא לחסימה נוספת. גילגמש שיחה 06:51, 2 במרץ 2021 (IST)
1.לא הייתה שום השחתה, תעברו על תרומות המשתמש שלי.
2.כדאי שתעברו גם על יומן ה"תרומות" של גילגמש מהזמן האחרון, ותראו מי היה המשחית.
משתמש:גארפילד, בקשר לבקשת החסימה, לא שמתי לב שבטעות ביקשתי לחסום את גילגמש ולא את gilgamesh, ואולי לכן לא טרחתם בכלל להסתכל על הפרטים שלו.Zozoar - שיחה
הי זוזאר - הבעיה היא לא עם השם שביקשת לחסום, אלא עם ההתנהלות שלך. אם מעירים לך ולא מקבלים את העריכות שלך - אתה אמור לשאול למה? ולנסות להבין איך לשפר את התנהלותך להבא. במקום זאת, העלית ערך שאינו מתאים לסטנדרט שלנו, נכנסת למלחמת עריכה, והתעלמת בגדול מכל הפניות שנעשו אליך/התייחסת אליהן תחת ההנחה שכולם טועים ואתה צודק. צר לי, אבל ככה לא תוכל להיות חלק מקהילת עורכי ויקיפדיה. נחסמת בגלל שאחרי שפניתי אליך המשכת בהתנהלות של "ראש בראש". שוב ממליץ לך לנשום עמוק ולנסות לשאול שאלות במקום לפזר האשמות חד משמעיות. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:12, 2 במרץ 2021 (IST)
משתמש:גארפילד, אם אפסיק את מלחמת העריכה אחרי שתסתיים החסימה, אוכל למחוק את כל הדיונים האלו מדף השיחה? זה כבר לא יהיה רלוונטי, וזה מוציא לי שם רע כך שכל עורך שני יעקוב אחרי הפעולות שלי, במקום לעזור לשפר את ויקיפדיה. וזה אחרי שקיבלתי תוך כמה ימים 4 תודות וכוכב.Zozoar - שיחה 13:38, 2 במרץ 2021 (IST)
לפי הנהלים שלנו אסור למחוק. אבל מותר לך לארכב. ליצור ארכיון ולהעביר לשם את הדיונים השונים מדף השיחה שלך. פרטים נוספים תוכל למצוא ב- ויקיפדיה:ארכיון. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:11, 2 במרץ 2021 (IST)