מת לצעוק 3

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מת לצעוק 3
Scray Movie 3
בימוי דייוויד צוקר עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי רוברט ק. וייס
הארוי ויינשטיין
בוב ויינשטיין
אנדרו רונה
בראד וסטון
תסריט קרייג מייזין
פט פרופט
עריכה מלקולם קמפבל
ג'ון פול
שחקנים ראשיים אנה פאריס
רג'ינה הול
סיימון רקס
צ'ארלי שין
לזלי נילסן
קווין לטיפה
אנתוני אנדרסון
קווין הארט
ג'ני מקארתי
פמלה אנדרסון
מוזיקה ג'יימס ל. ונאבל
צילום מארק אירווין עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Dimension Films
Brad Grey Pictures
חברה מפיצה מירמקס
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית24 באוקטובר 2003
ישראלישראל20 בנובמבר 2003
משך הקרנה 84 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה אימהקומדיהמדע בדיוני
תקציב $48,000,000
הכנסות $220,673,217
הכנסות באתר מוג'ו scarymovie3
סרט קודם מת לצעוק 2
סרט הבא מת לצעוק 4
סרטים בסדרה מת לצעוק
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מת לצעוק 3אנגלית: Scary Movie 3) הוא סרט פארודי אמריקאי משנת 2003 שלועג לסרטי אימה שונים.

הסרט היה הסרט השלישי בסדרת סרטי מת לצעוק.

עלילת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

קייטי (ג'ני מקארתי) ובקי (פמלה אנדרסון) מדברות על קלטת, שקייטי חושדת שהיא קלטת לוהטת לעומת בקי המניחה כי היא קלטת מקוללת. לאחר מספר תקריות מוזרות, הן מתות. בחווה מחוץ לוושינגטון די. סי., חוואי אלמן וכומר לשעבר בשם טום לוגן (צ'ארלי שין) ואחיו המגושם ג'ורג' (סיימון רקס) מגלים מעגלי תבואה בצורת מילים המרכיבות את המשפט "תפגע כאן!". בינתיים, סינדי קמפבל, כעת מגישה, מודיעה על מעגלי התבואה בחדשות.

סינדי אוספת מבית הספר את האחיין שלה קודי (דרו מיקוסקה), שניחן בכוחות על טבעיים, כאשר המורה שלו היא לא אחרת מאשר ברנדה מיקס, שהפסיקה לצאת עם ריי וילקינס, וג'ורג' לוגן מגיע אל בית הספר כדי לאסוף את האחיינית שלו סו (ג'יאנה בלארד), הבת של טום, אשר לומדת איתו באותה הכיתה. סינדי מתאהבת בג'ורג', והוא מאתגר אותה ואת ברנדה בקרב ראפ איתו ועם חבריו הראפרים מאליק (אנתוני אנדרסון) וסיג'יי (קווין הארט). הם נלחמים וג'ורג' מתגלה ככישרוני במיוחד, אולם טעות גזענית שלו שלא במתכוון מביאה לגירושו.

מאוחר יותר, ברנדה מבקשת מסינדי לארח לה חברה בביתה מאחר שהיא צפתה בקלטת המקוללת. לאחר מספר מתיחות על סינדי, ברנדה הולכת להביא את הפופקורן מהסלון, כאשר לפתע הטלוויזיה נדלקת. ברנדה לא מצליחה לסגור את הטלוויזיה, שמראה תמונה של ילדה בשם טביטה (מארני אנג) יוצאת מתוך באר, ובהמשך יוצאת מתוך מסך הטלוויזיה ומתחילה להתקוטט עם ברנדה. לאחר שמתחה אותה פעמים רבות, סינדי לא מאמינה למהומה שברנדה מדברת עליה, וטביטה לבסוף רוצחת את ברנדה. ג'ורג' מקבל שיחת טלפון על הרצח, בעוד טום נפגש עם סאיימן (אג'יי ניידו), שמתנצל על התאונה בה היו מעורבים הוא ואשתו אנני (דניס ריצ'רדס).

במהלך האשכבה של ברנדה, ג'ורג' ומאליק מחללים את גופתה של ברנדה בשל ניסיון להחיות אותה, זאת בעקבות אי הבנה, ולבסוף קורעים חלקים מגופה ונזרקים מהטקס. בהמשך, מחליטה סינדי לצפות בקלטת המקוללת וחושבת שהיא מוזרה. לאחר מכן היא מקבלת שיחת טלפון שמבשרת לה על מותה העתיד לבוא בעוד שבוע. בעקבות השיחה היא מתקשרת לג'ורג', סי.ג'יי ומאליק לעזרה. סיג'יי מזכיר את דודתו שאניקה (קווין לטיפה) וחושב שהיא יכולה לעזור. בעקבות זאת, הדודה ובעלה מורפיאוס (אדי גריפין) מסכימים לצפות בקלטת. שאניקה מזהה בקלטת תמונה מוסתרת של מגדלור, ומתחילה להתקוטט עם אמה של טביטה. לאחר מכן אניקה מודיעה לסינדי שעליה לחפש את המגדלור על מנת להסיר את הקללה מעליה, וכשסינדי מגיעה הביתה היא מגלה שהאחיין שלה קודי צפה בקלטת.

טרם יציאתה לעבודה, סינדי מחפשת את המגדלור מהקלטת מתוך תמונות של מגדלור. נואשת להציל את עצמה ואת קודי, סינדי מנסה להזהיר את כולם על ידי שתילת הודעה בטלפרומטר של מגיש החדשות, פעולה שעד מהרה נעצרת על ידי הבוס שלה והשרת במקום, שמנצל את המצב כדי להעליב את הבוס בשידור חי. האחים לוגן שומעים על ההודעה ולוקחים אותה ברצינות, מאחר שהם פגשו בחייזר מחופש למייקל ג'קסון (אדוארד מוס) ובנשיא בקסטר האריס (לזלי נילסן), שביקר באופן פרטי בחווה על מנת לחקור את מעגלי התבואה. סינדי מסתכנת והולכת אל המגדלור, שם היא פוגשת באדריכל (ג'ורג' קרלין). האיש הפטפטן והתאוותני מסביר לה שטביטה הייתה בתו השטנית שהייתה מאומצת ואשתו הטביעה בבאר שבחווה, אך לא לפני שהטביעה את חותמה השטני על קלטת. למרבה הצער, הוא בלבל את הקלטת המקוללת עם קלטת אחרת שהשאיל מבלוקבסטר, ובכך שחרר את הקללה לחופשי.

בחזרה בבית, סינדי מגלה שתחנת החדשות שלה שידרה את הקלטת המקוללת במשך שעות ארוכות, ושהיו מספר צפיות של חייזרים ברחבי העולם, ואם לא מספיק בכך - קודי כעת נעלם. היא מאתרת אותו לבסוף בחווה של האחים לוגן, שם הוא מצא מקום מקלט ביחד עם ג'ורג'. טום מצווה על כולם לרדת למרתף כדי להיות מוגנים, בעוד שהוא, ג'ורג' ומאליק יוצאים החוצה כדי להילחם בחייזרים (טום קני), שמתגלים כידידותיים כאשר הם חושפים את מטרת ביקורם - לעצור את טביטה, זאת משום שכל הכוכב שלהם צפה בטעות בקלטת המקוללת, לאחר ששידרו את מה שהם חשבו שהיה סרט כשהושאל מבלוקבסטר.

בינתיים במרתף, סינדי מבינה שהוא דומה למרתף שנראה בקלטת, ועד מהרה היא מוצאת בתוך הרצפה את הבאר בה טביטה טבעה, כשלפתע טביטה מופיעה מאחוריה. בין השתיים מתפתח קרב קצר שבסופו לוקחת טביטה את קודי כבן ערובה. סינדי וג'ורג' מנסים לרכך אותה ומציעים לה להצטרף למשפחה. נראה שטביטה מסכימה להצעה, אולם מחליפה בפתאומיות בחזרה לצורתה המפלצתית ומתקדמת לעברם. היא נעצרת על ידי הנשיא האריס, שבטעות נותן לה מכה שמחזירה אותה חזרה היישר אל תוך הבאר. החייזרים עוזבים בדרכי נועם, וסינדי וג'ורג' מתחתנים. בדרכם לירח הדבש, הם מבינים ששכחו לקחת את קודי איתם, וג'ורג' נוסע עם הרכב לאחור במהירות, עד כי נראה שהוא עומד לפגוע בקודי, שרץ לעברם. אולם ג'ורג' לוחץ על הבלמים בזמן והתאונה נמנעת, לרווחתו של קודי, אם כי הוא נפגע בסופו של דבר מרכב אחר שחלף במקום.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקן דמות הערות
אנה פריס סינדי קמפבל
רג'ינה הול ברנדה מיקס
סיימון רקס ג'ורג' לוגן אח של טום
צ'ארלי שין טום לוגן אח של ג'ורג'
לזלי נילסן הנשיא האריס
קווין לטיפה שאניקה דודה של מאליק
אנתוני אנדרסון מאליק
קווין הארט סי ג'יי
קמרין מנהיים השוטרת צ'מפלין
ג'ורג' קרלין האדריכל האבא המאמץ של טביטה
אדי גריפין מורפיאוס בעלה של שאניקה
פמלה אנדרסון בקי
ג'ני מקארתי קייטי
דרו מיקוסקה קודי האחיין של סינדי
דניס ריצ'רדס אנני לוגן אשתו של טום
ד.ל. האגלי ג'ון ווילסון
ג'ה רול הסוכן תומפסון
דארל המונד האב מולדון
ג'רמי פיבן רוס גיגינס
סיימון קאוול בתור עצמו
מארני אנג טביטה
אדוארד מוס החייזר אם. ג'יי
אג'יי ניידו סאיימן
טום קני קולות של החייזרים
ג'יאנה בלארד סו לוגן אחיינית של ג'ורג'

פרודיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]