שיחת משתמש:Arieleisenhammer

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Arieleisenhammer, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:19, 27 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

בקשר לפנייתך[עריכת קוד מקור]

שלום, לא הבנתי במה אתה זקוק בדיוק לעזרה? האם התכוונת שאתה רוצה לכתוב ערך על עצמך בוויקיפדיה? או שאתה מעוניין לערוך את הדף האישי שלך בצורה שונה מכפי שהוא מעוצב עכשיו? גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:19, 27 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

אתה מכוער 2A02:6680:210B:BE70:B377:4667:AA2E:7F5E 15:42, 10 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

יציאת נוייר (כדורגל)[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך יציאת נוייר (כדורגל) שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, היידן 15:09, 28 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

שלום,

העלית לוויקיפדיה או לשרתי ויקישיתוף תמונה המוגנת בזכויות יוצרים, דבר האסור על פי הכללים. אנו בוויקיפדיה מקפידים לעשות שימוש בתמונות חופשיות. הכוונה היא לתמונות שהאדם המחזיק בזכויות היוצרים שלהן, בדרך כלל הצלם, ויתר על חלק מזכויותיו ביצירה, או על כולן. אין לקחת סתם כך תמונות שאותרו באתרים ברחבי הרשת, תוך שימוש ב-Google למשל, ולהעלותן לוויקיפדיה. תמונות אלה תימחקנה.

על מנת לעטר ערך של אדם בתמונה, יש לאתר תמונה חופשית, למשל באחד האתרים המופיעים ברשימה "ויקיפדיה:מקורות לתמונות". ניתן גם לפנות אל אדם שסביר שהוא מחזיק ברשותו את התמונה המבוקשת כחוק, למשל נשוא התמונה עצמו, ולבקש ממנו אישור להצגתה ברישיון חופשי. במקרה זה יש לפעול על פי ההנחיות בדף "ויקיפדיה:OTRS". אפשר גם להעלות תמונות שצילמנו בעצמנו, ולתת להן רישיון חופשי.

אם טעות בידי וצילמת בעצמך את התמונה, או אם ברשותך אישור מתאים מיוצר התמונה, אפשר לפנות אלי כאן, או בדף שיחתי. אפשר גם להתייעץ בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים. תודה, עמרישיחה 13:52, 11 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

גבריאל פאוליסטה[עריכת קוד מקור]

שלום Arieleisenhammer,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "גבריאל פאוליסטה" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Arieleisenhammer/‏גבריאל פאוליסטה". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 12:45, 5 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

דניאל ואס[עריכת קוד מקור]

היי. לא מכפילים ו' כשהיא אות ראשונה במילה, אלא אם כן יש לזה הצדקה (למשל "וורד" במובן של Word) GHA - שיחה 11:27, 15 בדצמבר 2021 (IST)[תגובה]

יש הצדקה, השם נכתב כך. Arieleisenhammer - שיחה 12:47, 24 בדצמבר 2021 (IST)[תגובה]

דוד אדמובסקי[עריכת קוד מקור]

שלום Arieleisenhammer,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "דוד אדמובסקי" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:דוד אדמובסקי.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:דוד אדמובסקי. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 10:20, 11 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

החלפת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום. נאלצתי לבטל חלק מעריכותיך האחרונות בערכי כדורגלנים בהם החלפת את תמונות שהוצגו בתבנית לתמונות אחרות. חלק מהבחירות שלך תמוהות. בערך מיקל אויארסבאל החלפת את התמונה הקיימת בתמונה שבה הוא מצולם מאחור ולא רואים את פניו. מה ההיגיון בזה? בערכים אלברטו מורנו וג'רום בואטנג הוספת תמונות בהן פניהם לא מוצגרות בצורה מספיק ברורה, לעומת התמונות הקודמות שם הם צולמו בתקריב. אנא הקפד להוסיף תמונות בהן פני השחקנים מוצגות בצורה ברורה. עמרישיחה 12:01, 27 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

העלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום,

העלית לוויקיפדיה או לשרתי ויקישיתוף תמונה המוגנת בזכויות יוצרים, דבר האסור על פי הכללים. אנו בוויקיפדיה מקפידים לעשות שימוש בתמונות חופשיות. הכוונה היא לתמונות שהאדם המחזיק בזכויות היוצרים שלהן, בדרך כלל הצלם, ויתר על חלק מזכויותיו ביצירה, או על כולן. אין לקחת סתם כך תמונות שאותרו באתרים ברחבי הרשת, תוך שימוש ב-Google למשל, ולהעלותן לוויקיפדיה. תמונות אלה תימחקנה.

על מנת לעטר ערך של אדם בתמונה, יש לאתר תמונה חופשית, למשל באחד האתרים המופיעים ברשימה "ויקיפדיה:מקורות לתמונות". ניתן גם לפנות אל אדם שסביר שהוא מחזיק ברשותו את התמונה המבוקשת כחוק, למשל נשוא התמונה עצמו, ולבקש ממנו אישור להצגתה ברישיון חופשי. במקרה זה יש לפעול על פי ההנחיות בדף "ויקיפדיה:OTRS". אפשר גם להעלות תמונות שצילמנו בעצמנו, ולתת להן רישיון חופשי.

אם טעות בידי וצילמת בעצמך את התמונה, או אם ברשותך אישור מתאים מיוצר התמונה, אפשר לפנות אלי כאן, או בדף שיחתי. אפשר גם להתייעץ בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים. תודה, עמרישיחה 18:01, 28 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום. אתה מעלה לשיתוף תמונות המוגנות בזכויות יוצרים. לא ניתן "להוריד" תמונות מהגוגל ולהשתמש בהן ללא אישור מפורש לשימוש חופשי מבעל זכויות היוצרים. הוזהרת כאן ושם ואתה ממשיך. קובץ:Nuñez-parte-medico.jpg, וקובץ:Luis rioja for Alaves.jpg הועתקו ללא קבלת רשות ויימחקו. נחסמת כבר לתקופה מסוימת בשיתוף. המשך פעולה במתכונת זו יביא לחסימתך ללא הגבלת זמן. באופן כללי לעניין העלאת תמונות ראה:
בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד על הדברים הבאים:

1. יש לעשות שימוש בתמונה בערך בוויקיפדיה או בדף משתמש. תמונות שאינן בשימוש יימחקו.
2. יש לציין בדף התמונה את מקורה של התמונה ואת מצב זכויות היוצרים שלה.
3. יש לוודא שהשימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. בפרט יש לבדוק את הפרטים הבאים:
  • כאשר מדובר בשימוש הוגן יש לפרט בדף התמונה מדוע בשימוש הוגן.
  • תמונה ישראלית שפותחה לפני יותר מ-50 שנה נמצאת ברשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון cc-by-sa.
4. שם התמונה צריך להיות בעל משמעות שמתאר את תוכנה.
5. בדף התמונה יש להציג תיאור מתאים (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום, מתי צולמה וכדומה).
6. התמונה איננה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך. למשל, בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הנ"ל, סביר להניח שתימחק.

תודה, Assayas - שיחה 19:03, 18 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

ערכי כדורגלנים[עריכת קוד מקור]

שלום, עברתי על ערכי הכדורגלנים האחרונים שיצרת. בעת יצירת ערך חדש חשוב להקפיד על הנקודות הבאות:

  • תבנית הכדורגלן אמורה להופיע בראש הערך ויתר הטקסט אמור להופיע אחריה.
  • יש להוסיף פסקת קישורים חיצוניים אליה יש להסיף את {{פרופילי כדורגלנים}} שמוסיפה קישורים לאתרי סטטיסטיקות.
  • הוספת קטגוריות רלוונטיות + מיון עפ"י שם המשפחה.

ראה לדוגמה את התיקון שלי כאן. אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלי. עמרישיחה 19:49, 30 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

אותו עניין גם בערכים דני רודריגס ומרטין ואליינט. אנא הקפד על הכתוב לעיל. עמרישיחה 17:20, 22 בינואר 2024 (IST)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף גבעתיים. הסיבה לכך היא: שבת שלום. להבא, כשתרצה להחליף תמונה במסגרת תבנית מידע, נא הקפד להכניס תיאור לתמונה שהצבת, הגבל אותה לגודל סביר של עד 250 פיקסלים, ואת התמונה שהחלפת, שלב בבקשה בערך, שאחרת היא הופכת פעמים רבות, לתמונה ללא שימוש. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 18:51, 1 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

תוספת מאוחרת: כך גם ברבות מערי גרמניה ואחרות. תעבור בבקשה על כולן ותתקן בהתאם לאמור לעיל. בברכת שבת שקטה, ירונש שיחה 19:38, 1 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מודיעין-מכבים-רעות". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הר הזיתים. הסיבה לכך היא: כפי שכבר הבהרתי לך בעבר, יש להציב תמונה בגודל של לא יותר מ-250 פיקסלים בתיבת המידע ואף רצוי של עד 220 לפי דף התבנית. כמו כן, את התמונה הקיימת שאתה דורס, נא הצב בערך כדי שלא תהפך לחסרת שימוש. אם תחזור על מעשייך, אפעל לחסום אותך.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 15:12, 11 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הכנרת. הסיבה לכך היא: כמו שכבר כתבתי קודם. כמו כן, הוספת מרווחים לאחר סימני השווה (=) מיותר, אלא אם כן אתה מכניס פרמטר לשדה ולא משאיר אותו ריק. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 15:16, 11 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף טבריה. הסיבה לכך היא: כנ"ל. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 15:18, 11 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

ראה את עריכתך כאן (כבר תיקנתי). אנא השתדל להשתמש בתצוגה מקדימה בכדי להימנע ממקרים כאלה בעתיד. עמרישיחה 16:35, 27 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

ראה תיקון נוסף שלי מלפני כמה ימים. עמרישיחה 17:38, 27 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]
וגם זה. עמרישיחה 21:23, 27 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רוסיה. הסיבה לכך היא: נא לא להוריד שורות בין פסקאות. אין לכך הצדקה והדבר פוגע בניראות הערכים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 10:48, 6 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קים ג'ונג-און. הסיבה לכך היא: כנ"ל. הסרת שורות הפרדה ללא שום הצדקה כלך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 10:50, 6 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פרנקפורט. הסיבה לכך היא: אין סיבה מוצדקת לשינוי שביצעת וגם ככה לא מציבים תמונה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 15:56, 16 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

שלום Arieleisenhammer,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "דודג'ר (סדרת טלוויזיה)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Arieleisenhammer/‏דודג'ר (סדרת טלוויזיה)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יוניון ג'ק - שיחה 18:41, 2 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]