All My Loving

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"All My Loving"
עטיפת הסינגל הקנדי
עטיפת הסינגל הקנדי
שיר בביצוע הביטלס
מתוך האלבום With the Beatles
יצא לאור 22 בנובמבר 1963
הוקלט 30 ביולי 1963
מקום הקלטה EMI, לונדון
סוגה פופ רוק
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 2:04
חברת תקליטים פרלופון
כתיבה לנון-מקרטני
לחן ג'ון לנון, פול מקרטני עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה ג'ורג' מרטין
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"All My Loving" (בעברית: "כל אהבתי") הוא שיר של להקת הרוק הבריטית הביטלס מאלבומם השני, With the Beatles, משנת 1963. השיר נכתב על ידי פול מקרטני (קרדיט ניתן ללנון-מקרטני), והופק על ידי ג'ורג' מרטין. אף על פי שלא יצא באופן רשמי כסינגל בבריטניה או בארצות הברית, השיר זכה להשמעות רבות ברדיו, מה שגרם ל-EMI להוציא אותו כשיר הנושא של המיני-אלבום All My Loving. השיר יצא כסינגל בקנדה, שם הפך ללהיט מספר אחת. הסינגל הקנדי יובא לארצות הברית בכמויות מספיקות כדי להגיע למקום ה-45 במצעד הבילבורד הוט 100 באפריל 1964.

הקלטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הביטלס הקליטו את השיר ב-30 ביולי 1963 באחד-עשר טייקים עם שלושה אוברדאבים. המאסטר טייק היה טייק ארבעה-עשר שאוברדאב על טייק אחד-עשר. השיר עבר רמיקס ב-21 באוגוסט (מונו) וב-29 באוקטובר (סטריאו).

מהדורת סטריאו מעט ארוכה יותר של השיר, הכוללת מבוא לכלי הקשה היי-האט שלא נמצא במיקסים הסטריאופוניים או המונו הנפוצים, שוחררה בגרסת הסטריאו הגרמנית של With the Beatles בשנת 1963. מאוחר יותר, הוא יצא בגרמניה ובהולנד בשנת 1965 באלבום אוסף בשם Beatles' Greatest. גרסה זו שוחררה מאוחר יותר בבריטניה, אך רק כחלק מ-The Beatles Box מ-1980. האלבום הופיע גם בהוצאת בוטלג אירופאית של האלבום Rarities האמריקאי עם רצועות בונוס אחרות שלא נכללו באלבום המקורי.

משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצעדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצעדי כל הזמנים
ארגון שם מיקום
כאן 88 מצעד שירי הביטלס של כאן 88 30[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]