לדלג לתוכן

משתמש:דוד אחיה/אודות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבות משתמש/ת
משתמש זה אוהב מתמטיקה, במיוחד קומבינטוריקה!
משתמש זה היה שמח להאזין ללהקת המכשפות, אך איננו יכול מפאת שירת נשים.
משתמש זה מתנגד לשימוש בתיבות משתמש
משתמש זה נשוי לאשה הנפלאה בתבל

שמי דוד אחיה. זה לא שם המשפחה שלי, זה פשוט שם כפול. בעמוד זה אני מתכנן לעשות חפירה ויקיפדית בתקווה שתהיה מוצלחת, אבל זה ממש בסדר אם אתם רוצים לדלג. זה יהיה מחולק ללשוניות, בחלק יהיה כתוב עליי, בחלק על ויקיפדיה באופן לא ענייני ובחלק פשוט תיעוד של שינויים ויצירות שעשיתי.

אמ;לק: הדבר שאני הכי גאה בו בעולם בערך, הוא זה שאני ברוני. לצד זה שאני ברוני, עצם העובדה שיש לי מעל ל850 פתרונות באתר Project Euler.

טוען את הלשוניות...
תיבת כישורי שפה
he משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
en-4 This user speaks English at a near-native level. (אנגלית)
משתמש זה מיומן בכתיבת נוסחאות מתמטיות באמצעות LaTeX.
תיבות משתמש
משתמש זה מכיר בחשיבותו של חופש הביטוי אך מאמין שצנזורה היא בלתי נמנעת ואף הכרחית לפעמים.
משתמש זה הוא נגד צנזורה
משתמש זה הוא סטודנט
משתמש זה הוא ירושלמי
משתמש זה נוסע בתחבורה ציבורית
משתמש זה הוא סביבתן
משתמש זה מאמין כי חייבים לפעול נגד התחממות גלובלית
משתמש זה מעשן כבד
משתמש זה בעד לגליזציה של מריחואנה/קנאביס
משתמש זה הוא יהודי דתי
משתמש זה מרכיב משקפיים
משתמש זה פריק מושבע של כוורת, ה-להקה של ה-70s.
משתמש זה נוהג לברך את הבריות בברכת בוקר טוב, שבוע טוב, חודש טוב, שנה טובה, שבת שלום וחג שמח.
משתמש זה הוא אשכנזי
משתמש זה הוא בעל ידע בהיסטוריה
משתמש זה מכור לפיצה.
משתמש זה נהנה להקשיב למוזיקת ג'אז.
משתמש זה הנו טנקופיל
משתמש זה נמצא על הרצף האוטיסטי
משתמש זה מנגן בחליל צד
משתמש זה אוהב רכבות תחתיות
משתמש זו לומד שפות באתר דואולינגו

קראתי כבר די הרבה עמודי ויקיפדיה, לפני ואחרי שהצטרפתי לאתר. בגדול, השיטה שבה אני מתכנן לפעול בויקיפדיה היא ”לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר, וְלֹא אַתָּה בֶן חוֹרִין לִבָּטֵל מִמֶּנָּה” (משנה, מסכת אבות, פרק ב', משנה ט"ז)

זה מקסים שיש המון ערכי ויקיפדיה. זו הדרך לבנות מאגר מידע גדול. לשיטתי, צריך לאפשר לכל משתמש ללא הגבלה לכתוב את אשר ברצונו, אך כמובן לאפשר את פורמט ההערות המתאים. הרבה פעמים אני רואה כאן התבטאויות רעילות מיותרות, ולחלוטין מאמין בהסגברה ידידותית. עוד שמתי לב שככל שערכתי יותר, שמתי לב כמה עריכותיי נישתיות יותר ויותר, ולא בכדי. אני, וסביר להניח שעוד רבים, כותבים על מה שהם מבינים בהם. אצלי זה מאחזים, אצל אחרים זה מתמטיקה ומישהו אחר כותב על ספרות ארצישראלית. וזה ממש בסדר, זה ממש יפה, וממש מגניב לדעתי. אני חושב שמנוע שעבור כל שאילתא בתקווה יוכל להוציא מידע רלוונטי, הגם אם מדובר ב3 שורות זה פשוט מטורף.

מה שמחזק אפילו יותר את טענתי היא ששמתי לב שהרבה פעמים אני, או אנשים אחרים שגרים איתי מחפשים בויקיפדיה דברים ממש מצחיקים, אפילו שהם די נישתיים. למשל, אדם שאני מכיר חיפש את השאילתא 'מצפה יצהר פינוי'. אין תשובה אמיתית כי הערך מאחזים בויקיפדיה הוא ממש מזעזע, וזה אחד הדברים שאני רוצה לעבוד עליהם. אני לחלוטין תומך גם בהפנייה לויקיפדיות אחרות, כמו למשל חב"דפדיה במקרה שדיברנו עליו, ולויקימקדש שאני בזמן לימודיי פניתי אליו לא מעט. באנגלית יש ויקיפדיות כמו למוזיקה קסןהרמונית שהיא ממש מדהימה, ויצירת רשת מבוזרת של ויקיפדיות עדיף מאשר המון תוכן באחד, אבל זה ממש חפירה עכשיו לדון בפרקטיקת הדבר, ואני מעדיף שלא, אבל תמיד אפשר לפנות אליי בפרטי, בדף השיחה או במייל שלי.

עכשיו אני עומד לחפור קצת עליי. אני חושב שהחלק הזה חשוב במיוחד כי זה יעזור להבין את פשר העריכות שלי, ובכללי, אם זה מעניין מישהו והוא רוצה לדבר איתי אז אני חושב שלדעת קצת עליי זה בסדר. אפילו חשוב, יש האומרים [או, בציטוט של חברי דרור פריד, אתה קצת מוזר אבל אם מכירים אותך זה מובן שאתה לא רע]

אני אוהב מתמטיקה. זה אולי הדבר שאני הכי אוהב, למרות שאני ממש גרוע בו. מעבר לזה, אני נהנה לחפור לאנשים על מגילת קהלת ככלל ובפרט על האספקטים של איכות הסביבה שבה, שזה די הגיוני עבורי בהינתן העובדה שאני סביבתן. מעבר לזה, אני תמיד שמח לחפור לאנשים או ללמוד מאנשים על סוגיות ממסכת בבא מציעא. אני יחסית מבוסס פוליטית, שוב, בקטעים יחסית נישתיים שאין לי בעיה לדון בהם, אבל אני משתדל כמה שיותר לא להכניס את זה למקצועיות הויקיפדית שלי. בתקווה שהיא קיימת. אני אציין, כמו כן, שאני אוטיסט ולפעמים כשנפגשים איתי במציאות זה קצת מוזר כי אני מתבייש ודברים כאלה, אבל זה לא שאני לא שמח לפגוש אתכם, אני פשוט בחרדה.
1
#006400
#8888cc