משתמש:Smartedh/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Smartedh.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Smartedh.


יזם ומנכ"ל הסטארט אפ: Get media סחר וניהול לעולם הפירסום![עריכת קוד מקור | עריכה]

יזם ומקים פלטפורמת הצרכנות הגדולה למגזר החרדי "דוסיז צרכנות"[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחבר הספר: "איך למכור ארטיק לחרדים?" על שיווק ופרסום למגזר החרדי[עריכת קוד מקור | עריכה]

חיים קליגר

ביוגרפיה:[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצב משפחתי: נשוי ליעל ואבא לחמישה ילדים

מגורים: ביתר עילית

תאריך לידה: 10.6.1971

רקע כללי:

נולד בחיפה להוריו יוסף ואלה קליגר (לבית הומינר), גדל וחונך בכל שנות לימודיו במוסדות סערט ויז'ניץ בחיפה. נישא ליעל (לבית קנפלר) בשנת 1997, מתגוררים בביתר עילית.

רקע מקצועי:

בגיל 18 למד לראשונה את תחום השיווק והפרסום במסגרת קורס ייעודי לציבור החרדי "קורס פרסום שופר".

סיים את לימודיו כמצטיין הקורס. לאחר כחמש שנים למד קורס פרסום ושיווק באוניברסיטת בר אילן.

רקע תעסוקתי:

Get-media בע"מ
דוסיז צרכנות

עם סיום לימודיו נקלט במשרד הפרסום של שפרה ושמואל קרימלובסקי, שם עשה את הסטאז' בתחום הפרסום במשך כשנה.

לאחר כשנה התמנה לנהל את המקומון של רשת "קו עיתונות דתית" בחיפה – דתי צפוני, במשך כשלוש שנים, עד לנישואיו והמעבר להתגורר בירושלים. עם המעבר לירושלים ניהל את מוסדות אונגוואר ברמות במשך כשנתיים,

לאחר כשנתיים עבר לנהל את מערך יחסי ציבור של מוסדות "קרלין סטולין", במשך עשר שנים היה מנהל יחסי הציבור של מוסדות קרלין סטולין, הקים את "חבר נאמנים" של "קרלין סטולין" שגובש מקבוצה של אישי כלכלה בכירים, מנהלי בנקים, עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח, אישי ציבור רמי דרג שהיו מפתח לתהליכים משמעותיים שסייעו להתפתחות המוסדות.

במסגרת עבודתו יצר חיים קשרים הדוקים עם מוסדות הסוכנות היהודית, קרן החינוך  וקרן ה UJC  בארה"ב באמצעותם גייס סכומי כסף גדולים לבניית קמפוס לבנות עולות ממדינות חבר העמים.

במסגרת תפקידו יצא לשליחות של חצי שנה לאוקראינה ללוות את פעילותו של הרב הראשי לאוקראינה הרב יעקב בלייך, שליחו של האדמו"ר מקרלין, גם שם פעל לבניית מערכת קשרים וגשרים עם קהלים שונים, פעילות השיא הייתה ארגון של משלחת של כ 150 אנשי עסקים יהודים ישראלים, אמריקאים ומקומיים בהשתתפות הרב הראשי לישראל דאז הרב ישראל מאיר לאו שליט"א.

לאחר עשר שנות עבודה בתחום יח"צ ביקש לשנות מעט את אופי פעילותו ופתחת משרד ליעוץ אסטרטגי, שיווק ויח"צ עצמאי,

במסגרת פעילותו כעצמאי יזם את "פורום המנהלים" של עיתון המודיע אותו ליווה שלוש שנים.

יזם את כנס הנשים הראשון "אשת חיל" של עיתון יתד נאמן, ליווה את השקת ופתיחת מלון היולדות של בית החולים הדסה "הדסה בייבי",

ליווה פעילות של עמותות רבות במגזר החרדי, הייה יועץ אסטרטגי של גופים רבים, כמו, עיתון המודיע, עמותת שיח סוד, עמותת ברוך ומרפא, סולם, מוסדות שומרי החומות, עמותת רבי מאיר בעל הנס כולל פולין ועוד ועוד

בשנת 2009 בשלבי החשיבה להקמת עיתון יומי חדש במגזר החרדי "המבשר" גויס ע"י סגן שר החינוך, הרב מאיר פרוש מקים העיתון לצוות ההקמה של העיתון לצורך בניית והקמת מערך השיווק של העיתון, במשך כשבע שנים הייתי סמנכ"ל השיווק של עיתון "המבשר", בנה את אגף השיווק והפרסום של העיתון מהמסד עד הטפחות, יזם מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים שהביאו אותו בתקופה קצרה להיות אחד משלושת היומונים המובילים בציבור החרדי.

יזם כנסים כלכליים לעיתון, הפקת מגזינים ומוספים ייחודיים, יזם את כנס הנשים "לבית" שהפך לכנס הנשים הגדול ביותר במגזר החרדי.

במסגרת שבוע הספר הושק "יריד ספרים חסידי" בו השתתפו כל החסידויות והפלגים של כלל הציבור החרדי, האירוע התקיים גם בירושלים וגם בבני ברק בהשתתפות מעל 10.000 איש.

במטרה למצוא מענה לנושא הדיגיטל במגזר החרדי יזם את הפצתו של עיתון "המבשר" במייל, יוזמה חדשנית בציבור החרדי, מידי יום מופצת מהדורת מייל מיוחדת של העיתון לעשרות אלפי כתובות מייל בכל הארץ ולכל קצוות תבל. יוזמה שהביאה את התפוצה של העיתון למימדי ענק.

עם סיום תפקידו בעיתון "המבשר" חזרתי להיות עצמאי כשמאחוריו מעל 20 שנות פעילות בתחומי התקשורת, השיווק ויחסי הציבור. מונה לתפקיד מנכ"ל מגזין זמן, והביא אותו לתוצאות מרשימות ביותר ב"ה כאשר בשני הסקרים האחרונים של TGI הוא מגיע למקום הראשון ברמת החשיפה כמגזין הנמכר ביותר בציבור החרדי.

במהלך שנת 2013 הצטרף לצוות ניהול קמפיין הבחירות לראשות העיר (2013) אלעד שהביאו לבחירתו של ראש העיר ישראל פרוש.

בסבב השני של הבחירות בבית שמש 2014 (מרץ) נקרא להוביל את קמפיין הבחירות בבית שמש לציבור הכלל חסידי, לאחר מאבק קשה זכתה הרשימה בשלושה מועמדים והביאה לניצחונו של ראש העיר לשעבר משה אבוטובול.

חיים ניהל את קמפיין הבחירות של הרשימה החרדית – דתית שהתמודדה לראשונה ללשכת עורכי הדין בישראל, הביא לתוצאה מדהימה של כניסת שני נציגים לוועד הארצי ושני נציגים נוספים לוועד מחוז ת"א. וליווה במשך תקופה את הפעילות של הנציגות החרדית – דתית בלשכת עורכי הדין בישראל.


פעילות התנדבותית – במסגרת קשריו והחיבורים אליהם הגיע במהלך השנים יצר חיים היכרות עם אישים רבים, את הקשרים הללו ממנף חיים גם לפעילות התנדבותית ולעזרה לזולת.

זכה להקים וזוכה לקיים מספר מסגרות התנדבותיות לעזרה ולסיוע במספר תחומים ביניהם קבוצת הווצאפ "חסד לישראל" לסיוע במתן ייעוץ רפואי חינמי.

קמפיינים שחיים קליגר ליווה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברמה החברתית מעורה ומעורב בנושא של יחסי חרדים חילונים, פעיל חברתי בתחום הרפואי.[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:עסקים