שיחה:כוכב נולד/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תסתום ואל תשחיט[עריכת קוד מקור]

זה פרסום סמוי ולא חסויות (חסויות זה לא סמוי) http://e.walla.co.il/?w=/201/573562 http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=45444&sid=10

משתמש מיוחד - אבקשך לא להשתמש בגסויות בויקיפדיה, ולא, תחסם לאלתר. יש דרך דיבור מכובדת, ולא נהוג כאן להגרר לגסויות. ראה הוזהרת.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:16, 17 אוג' 2004 (UTC)

למה בעצם מתעקשים לשנות את עריכתו. הרי יש טעם במה שהוא כותב. אולי יש מקום לעריכה, אבל למה למחוק לגמרי? גילגמש 13:17, 17 אוג' 2004 (UTC)

מהסיבה הפשוטה שהשמצות שכאלו כבר הביאו אותנו לאן שהביאו (ע"ע אמנון ז'קונט), ויש לנהוג מעתה במשנה זהירות בדברים כאלו. That's to begin with. באשר לתוכן הדברים, גם אם יש מקום להכניס אותם, יש לעשות זאת בצורה מתורבתת ולנסח אותם בזהירות רבה יותר.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:26, 17 אוג' 2004 (UTC)
גם אם יש פרסומות סמויות ב"כוכב נולד", הרי שיש לערוך את הערך בצורה שונה. עיקר הערך צריך לעסוק בתוכנית, לא בפרסומות הסמויות. כרגע התוכן העוסק בפרסומות סמויות מנופח מעבר לכל פרופורציה ביחס לתוכן שיש בערך, כמו גם מופיע לפני תוכן העניינים, ולא שם מקומו. אנסה לערוך מעט את הערך כדי להגיע לגרסה סבירה.Eranb 13:42, 17 אוג' 2004 (UTC)
אז תערוך לו אותם. למה למחוק? גילגמש 13:31, 17 אוג' 2004 (UTC)
המ... לא אני מחקתי. בכל מקרה, חשבתי על זה, וכל העיסוק בפרסומות סמויות מקומו בערך ערוץ 2 או בערכי הזכיניות של הערוץ - רשת מדיה, שידורי קשת וטלעד. בכל מקרה, אני מנצל את הבמה כדי לגנות את מנהגו של משתמש:משתמש מיוחד להשאיר הערות עריכה בסגנון לא לשנות!!! ואת סגנונו הבוטה. ראוי שינהג כבוד בוויקיפדים אחרים, ואז אולי ינהגו בכבוד גם בו. Eranb 13:42, 17 אוג' 2004 (UTC)

אז תעבירו את דבריו למקום הראוי. הרי גם בערוץ 2 מחקתם לו. הוא התחיל להתלונן רק כשמחקקו לו פעמיים או 3 פעמים ללא כל הסבר. לדעתי לא כך צריך להתיחס לויקיפדים חדשים. אולי הוא ילמד את דרכינו וישתנה. גם אני עשיתי טעויות בהתחלה. גילגמש 14:31, 17 אוג' 2004 (UTC)

לדעתי, לפני הוכחה מוחלטת, אין טעם בכלל להכניס את טענותיו לאף ערך. אבל אם Eranb חושב שהוא יצליח להכניס את זה בצורה מתורבתת לאיזהשהו ערך, בבקשה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 16:21, 17 אוג' 2004 (UTC)
ההסבר למחיקות הופיע בדף השיחה. גם אני קראתי את הכתבה (במקור ב"הארץ" אם אני לא טועה), אבל מכאן ועד אשמה בעבירה על החוק, לשקר בקשר לדעתם של מבקרי הטלוויזיה (שהיחס שלהם לתוכנית דו ערכי ולא כפי שנכתב), לכנות בשמות גנאי את התוכנית ולהמציא עבירה על החוק במקום שאין, יש הבדל.


חשד להעתקה[עריכת קוד מקור]

משום מה האתר הזה לא נפתח לי, אך יש חדש כבד שהקטע שהוסף הועתק מפה [1] בפרק הדן בתוכנית הלינק לכתבה שלא נפתח לי מופיע בכתובת הבאה : [2]

אני הוספתי את העריכה האחרונה על הזוכה, ולא העתקתי את זה, בטח לא מהאתר הזה. בכלל לא ידעתי שהוא קיים. כתבתי את הקטע בהסתמך על הפורומים, Ynet, Nrg ו- Walla. והכתבה היא בכלל לא על כוכב נולד. --Noname1 10:09, 18 אוג' 2004 (UTC)
אני מצטער על האי הבנה, היות ולא נכנסת בכינוי רשום. פשוט לאחרונה יש פה מבול של מאמרים חשודים. שוב סליחה. גילגמש 10:11, 18 אוג' 2004 (UTC)


למה יש ערך של כוכב נולד בויקיפדיה???[עריכת קוד מקור]

ברצינות, למה?? מכל הדברים בעולם, למה דווקא כוכב נולד??. זוהי אחת הסדרות הכי מזעזעות שראיתי בחיים שלי! מה זה עושה באנציקלופדיה???ורדה 12:38, 24 מאי 2005 (UTC)

התשובה לשאלה שלך קלה - הערך משרת את הקוראים. זה בדיוק מה שהוא עושה פה. אם אינך רוצה לקרוא על כוכב נולד, איש לא מכריח אותך הרי - זאת אנציקלופדיה חופשית. גילגמש 12:48, 24 מאי 2005 (UTC)

אני פשוט לא חושבת שיש סיבה להכניס ערך כזה לויקיפדיה. לדעתי הוא פשוט לא ערך מתאים לאנציקלופדיה.ורדה 12:57, 24 מאי 2005 (UTC)

כפי שאת רואה, היו כאלה שחשבו אחרת ממך. את יכולה, כמובן, לעלות את הדף הזה להצבעת מחיקה, אבל אין סיכוי שהוא ימחק. גילגמש 12:58, 24 מאי 2005 (UTC)
ורדה, מה מפריע לך שהדף קיים? אנשים אחרים טרחו עליו ואנשים אחרים קוראים אותו. לא היית רוצה שויקיפדיה תשרת אנשים רבים ככל האפשר? אורי מוסנזון 13:05, 24 מאי 2005 (UTC)

אני לא רוצה שהדף יימחק אני רק מוחה על העובדה שהוא כאן מלכתחילה. הרי דפי השיחה נועדו לאנשים שרוצים להביע את דעתם גם אם היא שלילית הלא כן? (תשובה לגילגמש ולאורי מוסנזון)ורדה 13:15, 24 מאי 2005 (UTC)

כן, זהו אחד מתפקידיו של דף השיחה. גילגמש
זה חופש: את יכולה להביע את דעתך השלילית כאוות נפשך ואני יכול להתנגד לה. עדיין לא הבנתי מדוע אינך רוצה שהערך יתקיים. נניח שמשהו יצר אותו (אולי אפילו משתמש אנונימי) וכתב עובדות נכונות. האם היית רוצה שנמחק מייד לאחר היצירה? אורי מוסנזון 13:26, 24 מאי 2005 (UTC)

אני לא רוצה שהערך יימחק, אני רק אומרת שהוא מיותר ואני לא חושבת שערך כזה צריך להיות קיים בויקיפדיה. זה הכל.ורדה 17:03, 24 מאי 2005 (UTC)

שינויים קטנים[עריכת קוד מקור]

נעשו מספר שינויים קטנים בערך ההתחלתי, "רעיון". לכל מי שיש עוד שינויים, נא להזין בתיבה זו.

הצעה בנושא כוכב נולד[עריכת קוד מקור]

הערך ארוך ומסובך מאוד, ורק ילך והתרחב עם העונות הבאות של התוכנית. כפי שכבר הצעתי בעבר לגבי ארץ נהדרת, אני מציע לחלק אותו לתבנית קבוצתית (כפי שפועלים בויקיפדיה האנגלית בערך של "Amerian Idol") משתמש:Havivito

הצעה לתבנית קבוצתית:

"כוכב נולד (לא נפסיק לשיר)"

התוכנית: כוכב נולד | עונה ראשונה | עונה שנייה | עונה שלישית | עונה רביעית | תוכנית הבת: נולד לרקוד

השופטים: צביקה הדר | ריקי גל | צביקה פיק | צדי צרפתי | רוני בראון | מרגלית צנעני | גל אוחובסקי

הזוכים: נינט טייב | הראל מויאל | יהודה סעדו

משתתפים נוספים: שירי מימון | שי גבסו | הראל סקעת | עדי כהן
מיכאל קירקילן | שיר ביטון | לירון לב | שירלי לילו

אם כבר, אז להעביר את השופטים לתחתית התבנית. לא הם העיקר, לדעתי. ערןב 17:04, 21 מאי 2006 (IDT)
ולענייננו, לדעתי דווקא טוב שהוא מרוכז בערך אחד ולא מפוזר על פני כמה ערכים. אני בעד צמצום וכינוס ערכים על פני פיזור והתבדרות. אני מעדיף ערך אחד ארוך ומושקע על פני ערכים רבים מבוזרים ובדרך כלל פחות איכותיים, אשר נפתחים בגלל ה"צורך" לפתוח ערך שמופיע כקישור אדום ולאו דווקא בשל העובדה שיש בהם די "בשר". ערןב 17:07, 21 מאי 2006 (IDT)
לדעתי שווה להתייחס לערכים פופולאריים של תוכניות מצליחות בהתאם למעמדן. תוכניות כמו "כוכב נולד" ו"ארץ נהדרת" רק ימשיכו לגדול עם כמות העונות הצפויות. לדעתי זה לגיטימי לסדר את הערכים לפי קבוצות, דבר שימנע בלאגן גדול בעתיד, וגם יוסיף לארגון ולסדר של הערך. משתמש:Havivito
טוב, אז איך מחליטים? משתמש:Havivito
מנסים לשכנע אחד את השני, עד שלמישהו נמאס, או שמישהו קם ועושה מעשה. אני שב וטוען שכרגע אין כאן בעיית ארגון וסידור אלא להיפך - דווקא פיצול יגביר את הבלאגן (זוהי אחת הסיבות שאני מעדיף ערכים מרוכזים על פני ביזור). התחושה שלי היא שאם יש משהו שגורם כרגע לבלאגן הרי זהו כנראה מידע מיותר בערך ויש להסירו. ערןב 17:49, 21 מאי 2006 (IDT)
בשלב זה הערך אינו ארוך במיוחד (פחות מ-30K), וגם המבנה שלו פשוט למדי, כפי שקל לראות בהצצה בתוכן העניינים, ולכן אינני רואה צורך בפיצולו. אם תהיה הרחבה משמעותית של הסעיפים הקיימים, יהיה מקום לשקול זאת שוב. אם ההרחבה צפויה רק בגלל עונות נוספות, אפשר לחכות עוד שנים אחדות עד לפיצול. דוד שי 19:45, 21 מאי 2006 (IDT)

רשימת השירים[עריכת קוד מקור]

האם באמת יש צורך ברשימת השירים? גילגמש שיחה 12:43, 10 יולי 2006 (IDT)

פרק מיותר. מועמדים ליחסי ציבור.[עריכת קוד מקור]

כוכב נולד 4 עדיין בהתהוות. סיכומו יכול להוות ערך בפני עצמו. רשימת המועמדים אינה רלוונטית בכלל ( היא גם לא הוצגה בפרקים הקודמים). עכשיו זה נראה ממש כמו מסע יחצנות לתכנית.Roniva 14:07, 29 יולי 2006 (IDT)

סדרה בת[עריכת קוד מקור]

מי אמר שנולד לרקוד היא סדרה בת של כוכב נולד? יש צורך בסימוכין. תומר 19:04, 12 במאי 2007 (IDT)

סדרה אמריקאית שיובאה ארצה[עריכת קוד מקור]

לדעתי נותנים כאן קרדיט מוגזם ל"יוצרים" טדי הפקות צביקה הדר ויואב צפיר כאילו פיתחו את הרעיון כאבולוציה מ - "לא נפסיק לשיר" לכוכב נולד - תחרות זמר. יש להדגיש שאת הרעיון לא פיתחו בארץ כלל אפילו לא באופן חלקי, אלא לקחו אותו מראשיתו ועד סופו מאמריקן אידול - סידרה אמריקאית שכבשה את העולם בעשרות גרסאות מקומיות, אחת הגרסאות היא זו הישראלית. אפשר להוסיף ולציין גם שענין התמלוגים לאמריקן אידול נתון כעת במאבק משפטי. קשת מסרבת להכיר בפלאגיאט וטוענת שהרעיון כולו שלה וזאת בניגוד לתחנות שידור אחרות ברחבי העולם שהעתיקו את הרעיון בהסכמה ותוך תשלום ליוצרים המקוריים. לדעתי יש להבהיר זאת ולא לציין שהרעיון פותח ע"י טדי הפקות ושיוצרי הסידרה הם צביקה הדר ויואב צפיר, וזאת לפחות עד להחלטת בית המשפט בעניין.

זה מזכיר לי את הפרק הראשון של העונה הראשונה, כשצביקה הדר סיפר איך הם "חשבו על הרעיון המקורי": היה מתחרה ב"לא נפסיק לשיר" ששר מאוד יפה, וזה הביא את היוצרים לחשוב על הרעיון של תחרות זמר. באמת, שיא המקוריות. מור שמש 18:00, 19 במאי 2007 (IDT)

זה בהחלט לא נכון את התוכנית הזאת אנחנו יצרנו במו ידינו וזה עבר לארה"ב ורק שמה זה חצה גבולות Shimy061

כן, בערך שנה לפני שזה עלה אצלנו, נכון? מעניין אם הם השתמשו בדלוריאן... זהר דרוקמן - I♥Wiki19:57, 9 ביוני 2007 (IDT)
רק להזכיר שאמריקאן אידול היא לא סדרה מקורית, היא גירסה מקומית של פופ אידול - המקור הבריטי. את הסדרה יצר סימון קאוול שיצר גם את הגרסה האמריקאית.--‏Lot520:04, 9 ביוני 2007 (IDT)
אדרבא. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:09, 9 ביוני 2007 (IDT)
השאלה היא אם הם חשבו על התוכנית באופן בלתי תלוי או בהשראת התוכנית האמריקנית. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 20:13, 9 ביוני 2007 (IDT)
לא סביר שהם חשבו על זה בעצמם הסידרה הבריטית עלתה לשידור שנה וחצי לפני כוכב נולד. אבל קשה מאוד להוכיח שהם לא חשבו על כך בעצמם מפני שפיתוח תוכנית טלוויזיה לוקחת הרבה זמן.--‏Lot520:26, 9 ביוני 2007 (IDT)
למירב ידיעתי הסדרה בישראל גם משלמת תמלוגים ליוצרים של הסדרה על הרעיון. ברור שזוהי העתקה שבאה בעקבות ההצלחה של אמריקן איידול (פופ איידול זכה רק להצלחה מקומית ב-UK). אליזבט שיחה 20:28, 9 ביוני 2007 (IDT)
זאת שאלה טובה האם הם חשבו על זה באופן עצמאי או לא, ולמעשה זה משהו שלא ניתן להוכיח ויתכן כי סיפורו של הדר הוא נכון (אין למעשה סיבה ממשית לפקפק בו). אבל הרעיון שאמריקן איידול קיבלו השראה מכוכב נולד הוא סוגיה ללימודי פיזיקה. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:59, 9 ביוני 2007 (IDT)

רשימת המתמודדים[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש לפרט את שמות המתמודדים בעונה החמישית. אני מצפה לראות בערך העוסק בתחרות שירה טלוויזיונית זו את רשימת המתמודדים, עבור כל עונה ועונה. למעשה הויקיפדיה היא המקום היחיד בו מידע זה מרוכז, ולכן המקום הראשון אליו אפנה על מנת לבדוק אם "יעל שחר" (לצורך העניין) השתתפה בעונה השנייה או השלישית, ואולי בכלל הראשונה. ‏Leee‏ • שיחה 08:47, 26 ביוני 2007 (IDT)

"אני מצפה" זה יפה, אבל דרוש נימוק קצת יותר מזה לטענה שמידע זה שייך באנציקלופדיה. ‏odedee שיחה 09:17, 26 ביוני 2007 (IDT)
"אני מצפה" אינו מהווה נימוק, אלא ניסוח אחר ל"לדעתי יש". הנימוק מופיע אחר כך. בחזרה לעניין, חלק מהמתמודדים משתלבים בשלב זה או אחר בתעשייה וגם מסיבה זו חשוב, לדעתי, לציינם. ‏Leee‏ • שיחה 09:47, 26 ביוני 2007 (IDT)
היו כבר דיונים על המשתתפים בסדרה הזו, ולא פעם אחת. זה שחלק מהמתמודדים משתלבים בתעשייה זו סיבה לציין את אותו החלק (הקטן), לא כל משתתף לרגע וחצי. ‏odedee שיחה 10:00, 26 ביוני 2007 (IDT)
אשמח לקבל הפניה לאותם הדיונים, על מנת שאוכל להרחיב את הבנתי בנושא. חבל שדיונים מסוג זה, אינם מופיעים כאן בדף השיחה. מהתבוננות קצרה בערך, נראה שהוחלט כן לציין את שמות המתמודדים. לדעתי, זו החלטה נכונה, מאחר ומידע זה רלוונטי. מידע רלוונטי בעיניי, הוא מידע העונה על "השאלות הנפוצות" בציבור. בפורומים שונים ומשונים שוב ושוב עולות אותן השאלות: מי היו השופטים בעונה X, באיזו עונה התמודד Y, מתי ואיפה נערך הגמר, מי זכה ומה הוא שר. לדעתי חשוב שהערך יכלול מידע זה. ‏Leee‏ • שיחה 10:26, 26 ביוני 2007 (IDT)
אז זהו: כאן אנציקלופדיה, והמידע שמתאים בפורום מתאים בפורום, לא בהכרח כאן. הדיונים בנושא מפוזרים כנראה בדפי השיחה של ערכי הכוכבנים הנולדים. ‏odedee שיחה 10:28, 26 ביוני 2007 (IDT)
שוב נפלנו על הניסוח...ניסיתי להבהיר שהמידע רלוונטי מאחר ו"הציבור" מעוניין במידע זה. השתמשתי בפורומים כדוגמא לכך. הדרך לדעת מה רלוונטי בעיני "הציבור" היא על פי שאלות העלות בקבוצות דיון, שיחות אישיות, ראיונות וכתבות בתקשורת וכו'. אגב, אני מסכימה עימך לחלוטין שהכוכבנים לרגע אינם מעניינים בפני עצמם כהוא זה, אולם רשימה שמית שלהם, לדעתי, כן רלוונטית. ‏Leee‏ • שיחה 10:44, 26 ביוני 2007 (IDT)
אני מסכים עם עודדי. גילגמש שיחה 10:45, 26 ביוני 2007 (IDT)
מסכים עם עודד וגילגמש. ‏pacmanשיחה 10:50, 26 ביוני 2007 (IDT)
מה ההתנשאות הזו?! מדוע המידע איננו רלוונטי?! האינפורמציה לגבי המתמודדים מעניינת חלק נרחב מהקוראים ועל כן עליה להיות כאן. עמלתי שעות רבות על רשימת המתמודדים כולל שלבי ההדחה וכו' ולא פעם מחקו לי את הרשימה. כוכב נולד ראוי לערך רציני ורחב מפני שהוא מהווה אבן דרך בתרבות הטלוויזיה הישראלית. איתישיחה 15:48, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

אני חושב שיש להזכיר את שמות המתמודיים המשמעותיים בכל עונה. כמו שבעונה החמישית מרים טוקאן הייתה משמעותית מאוד אך לא הצליחה להגיע לשמונת הראשוניים.

במה מתבטאת עובדת היותה משמעותית? --לירן (שיחה,תרומות) 15:40, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

לדעתי צריך לרשום את כל שמות המתמודדים לפי סדר ניפויים,מה אתם אומרים? משתמש:בועז מעודה

יעילות ושיטתיות לערך[עריכת קוד מקור]

ראו באיזו יעילות ושיטתיות מוצג הערך אמריקן איידול בוויקיפדיה האנגלית. אינני בקיא ביצירת תבניות אך מדוע שלא נהפוך את הערך "כוכב נולד" לערך בסגנון הזה? מה דעתכם ידידיי?

פתיחת ערך לכל עונה[עריכת קוד מקור]

או שנפתח ערך לכל עונה, או שתפסיקו למחוק כל תוספת אינפורמציה. כמות המידע אודות התכנית מגוכחת! אולי וויקיפדים רבים רואים בתכנית "עלבון לאינטליגנציה" שלהם אבל מטרת האתר היא לשרת את כלל הגולשים העבריים. אפילו בוויקפדיה האנגלית אינפורמציה רבה יותר!!! לכן, הפסיקו למחוק כל תוספת אינפורמציה או שתקבלו את הצעת המשתמש:Havivito שהיא בניית תבנית קבוצתית:

הצעה לתבנית קבוצתית:

"כוכב נולד (לא נפסיק לשיר)"

התוכנית: כוכב נולד | עונה ראשונה | עונה שנייה | עונה שלישית | עונה רביעית | תוכנית הבת: נולד לרקוד

השופטים: צביקה הדר | ריקי גל | צביקה פיק | צדי צרפתי | רוני בראון | מרגלית צנעני | גל אוחובסקי

הזוכים: נינט טייב | הראל מויאל | יהודה סעדו

משתתפים נוספים: שירי מימון | שי גבסו | הראל סקעת | עדי כהן
מיכאל קירקילן | שיר ביטון | לירון לב | שירלי לילו



למה שנפתח ערך לכל עונה? מה החשיבות האנציקלופדית של עונה מסויימת של תוכנית טלויזיה? אני לא חושב שכוכב נולד היא עלבון לאינטיליגנציה. אפילו, רחמנא ליצלן, אני צופה בתוכנית מידי פעם, ואף נהנה לפעמים לשמוע שם זמרים מוצלחים. כל זה טוב ויפה, ועדיין לא מסביר - איזו חשיבת אנציקלופדית יש לכתיבה על העונות השונות של התוכנית? לירן (שיחה,תרומות) 15:56, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

גם אני אינני רואה טעם בפתיחת ערך נפרד לכל עונה ועונה. נוח יותר לקרוא מידע המרוכז בדף אחד. מצד שני, אני מסכימה עם הטענה כי המידע המופיע כיום בערך חסר. ‏Leee‏ • שיחה 18:00, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

  • לדעתי לא צריך למחוק את התוספות שלי.

עדי כהן[עריכת קוד מקור]

למה כאשר לוחצים על הערך "עדי כהן" מגיעים לערך של כוכב נולד? אני חושבת שכמו שלשאר המתמודדים יש ערך משלהם כך גם לה ולכן צריך לשנות זאת ולהפוך את הערך לאדום עד שיעשו לה ערך. טלי 23:12, 30 באוגוסט 2007 (IDT)

פעם היה לה ערך אבל הייתה הצבעת מחיקה והוחלט למחוק אותו. בברכה, לירן (שיחה,תרומות) 23:15, 30 באוגוסט 2007 (IDT)
והנה קישור להצבעה. לירן (שיחה,תרומות) 23:17, 30 באוגוסט 2007 (IDT)

מהסיבה הברורה-מתמודדים אחרים פעילים אבל לא שומעים מעדי,רק אם היא תוציא תקליט ותצליח כדאי יהיה לערוך לה ערך ORI9 14:46, 31 באוגוסט 2007 (IDT)משתמש:ORI9ORI9 14:46, 31 באוגוסט 2007 (IDT)

חן אהרוני ואדיר אוחיון[עריכת קוד מקור]

יש כאן טעות,אמנם חן אהרוני הגיע לחצי הגמר,אבל אדיר אוחיון לא,לדעתי צריך לרשום "מתמודדים שהגיעו לשלבים מתקדמים" ולא "מתמודדים שהגיעו לחצי גמר.(משתמש:ORI9)

ומה מונע ממך ללחוץ על כפתור העריכה ולתקן את זה? מור שמש 14:57, 31 באוגוסט 2007 (IDT)

איני יכול,אין לי ותק של 4 ימים ORI9

אחוזים[עריכת קוד מקור]

בהכרזה על מי שהגיע למקום השלישי בכוכב נולד 4, צביקה הדר הכריז כי רפאל מירילא קיבל 27% מהקולות. בהכרזת הניצחון הדר אמר שג'קו אייזנברג קיבל 46%. יוצא שגם המקום השני קיבל 27%. זה כמובן שלא מסתדר, אלא אם כן מוסיפים את האות "כ". כך גם בנוגע לכוכב נולד 3. אני בספק אם סעדו קיבל 57.0% מההצבעות, מישה 23.0% ושיר ביטון 20.0%. לכן יש מקום גם שם להוסיף "כ". Mort 22:23, 1 בספטמבר 2007 (IDT) זה די מסתדר,כי יהודה סעדו זכה להרבה יותר פופולריות מאשר שיר ביטון וממיכאל קירקילן,וצביקה הדר אפילו אמר את זה,ואולי למאיה ולרפאל היו אותו מספר באחוזים אבל השופטים נתנו לרוטמן יותר קולות מאשר למירילא משתמש:ORI9

למה בכלל לציין כמה אחוזים כל אחד קיבל? זה לא נשמע חשוב יותר מידי... לירן (שיחה,תרומות) 22:25, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
אם יש חשיבות לאחוזים, אז רק למקום הראשון כדי להבין את הפער. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:29, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
לא התייחסתי להכרזות (השגויות), אלא לנתונים: סעדו 918520, קירקילן 370631, ביטון 322288; אייזנברג 846039, רוטמן 514981, מירילא 478196. מאחר ומדובר בתחרות, חלוקת הקולות מעניינת. היא גם מעידה על הפופולריות היחסית של כל מתמודד בגמר. אחוזי המקום הראשון אינם מספיקים: בעונה 2 מויאל וסקעת היו צמודים ובעונה 4 רוטמן ומירילא היו צמודים. ‏Leee‏ • שיחה 22:44, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
מהיכן הנתונים? Mort 22:55, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
הנ"ל מכאן. ‏Leee‏ • שיחה 23:09, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
אני לא חושב שצריך לציין את המספרים האלה. גילגמש שיחה 23:10, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
מעניין לדעת איך השיגו את המספרים. Mort 23:16, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
ויקיפדיה בשפה זרה לא יכולה להחשב למקור אמין בעניין זה. אני מניח ששם פשוט לא טרחו לבדוק. גילגמש שיחה 23:18, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
הבעיה היא לא אמינות (אם כי יש לי השגות משלי לגבי ויקי האנגלית) אלא ששום אנציקלופדיה לא יכולה לשמש כמקור. זהר דרוקמן - I♥Wiki23:19, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
מספר ההצבעות מתאים לאחוזים שכן פורסמו בתקשורת (לגבי רוטמן/מירילא, פורסמו כמה גרסאות) ולכן ניתן להניח כי הם נכונים. ולראייה: עונה 3, עונה 4. אם אכן אנציקלופדיה זרה לא יכולה לשמש כמקור, מה המדיניות לגבי תרגום ערכים? ‏Leee‏ • שיחה 23:31, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
לתרגם גם את המקורות. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:02, 2 בספטמבר 2007 (IDT)

זה לא הוגן.[עריכת קוד מקור]

כותבים חן אהרוני וזה נכנס לדף הזה. תעשו לחן אהרוני דף נפרד. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

קודם כל, תלמדי איך להתבטא - לא תוקפים פה. שנית, הוחלט לכתוב ערכים רק לפיינליסטים של התכנית. שנה טובה, גלעד (שיחה) 20:27, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

טוקאן והסיקור התקשורתי[עריכת קוד מקור]

להלן ההצעה שלי: "...מעבר לזאת לה זוכים מתמודדים רגילים, בין השאר בשל החיכוך שיצר מוצאה האתני בקרב קהל התוכנית, שרובו יהודים." אין שמץ במשפט שדורש מקור, שכן טוקאן אכן זכתה לסיקור תקשורתי מיוחד, לו לא זכו המועמדים האחרים, ולו בגלל שנושא מוצאם הערבי לא עלה על סדר היום (כיוון שאינם ערבים, אני מניח). אני מקווה שלא אדרש לספק מקור עבור הרכב הקהל. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:25, 17 בספטמבר 2007 (IST)

לזה קוראים "מכבסת מילים" :-) רנדום 00:26, 17 בספטמבר 2007 (IST)
לא מכבסת מילים ולא נעליים. זה לא עובדה ברורה מאליה והיא שנויה במחלוקת. עדיף לא לקבוע עובדות היכן שיש מחלוקת על קיומן.
בנוסף, כל הקטע הזה על טוקאן הוא בעייתי. אני לא חושב שהתייחסו אליה בצורה מגעילה כי היא ערבייה. השופטים שם פשוט מתייחסים בצורה מגעילה להרבה מתחרים. על זה יש די והותר מקורות. ברוקולישיחה 00:28, 17 בספטמבר 2007 (IST)
ברוקולי, הוספת הפסקאות היא כמעין פשרה בהצבעת המחיקה. חבל לי לראות את זה יורד לטימיון עקב ההרגל המגונה הכה שכיח בוויקיפדיה להביע דעות דרך שחזורים במקום דרך דף השיחה. אני מעוניין להסיר את ההגנה מהערך לרמתה הקודמת (חלקית) כדי לאפשר לאחרים לערוך ולשפר אותו, כשם שחי שיפר אותו. בשל כך אני מבקש שתפסיק לשחזר, תשאיר את כוכב נולד בגרסה היציבה שנוסדה בערך של הזמרת ובמידת האפשר - אנא הגב להצעתי גופא. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:30, 17 בספטמבר 2007 (IST)
מצטער, הייתה לי התנגשות עם רנדום וזה נשמט. כן, הניסוח שלך בהחלט מקובל עלי כי הוא מציין השערה שיש לה בסיס אבל מקפיד להתייחס אליה כאל השערה בלבד. מה שעדיין לא פותר את הבעייתיות הזאת שנטען כאילו טוקאן סבלה מהשופטים רק כי היא ערבייה. ברוקולישיחה 00:33, 17 בספטמבר 2007 (IST)
אם היא סבלה מיחס רע מהשופטים, שהיה יותר רע או שונה מזה לו זכו המועמדים האחרים, אני מניח שזה לא בגלל העיניים שלה. בברכה, גלעד (שיחה) 00:35, 17 בספטמבר 2007 (IST)

הוספתי לאחר התנגשות עריכה: :::::רק שזו טענה שממש דורשת מקור. זה לא בדיוק סוד שהשופטים בכוכב נולד מתייחסים בצורה חסרת תרבות כלפי המתמודדים. דרך אגב, אני מסכים עם חי. כל ההתעסקות הזאת בטוקאן מוגזמת לחלוטין. ברוקולישיחה 00:38, 17 בספטמבר 2007 (IST)

בכל מקרה, אם ככה תראה הפיסקה, אין טעם למחוק את הערך על טוקאן ויש להעביר את רוב המידע מהפיסקה לערך עליה. כרגע החלק שעוסק בה יצא מפרופורציות ונראה כאילו זה האירוע המשמעותי ביותר בתולדות התוכנית. חי ◣ 17.09.2007, 00:36 (שיחה)

אכן, צריך לצמצם, ומנגד להרחיב על נושאים נוספים. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:37, 17 בספטמבר 2007 (IST)
או שאולי לכתוב את "פרשת מרים טוקאן"? רנדום 00:38, 17 בספטמבר 2007 (IST)
אל תשכח את פרשת הצבעת המחיקה על מרים טוקאן. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:39, 17 בספטמבר 2007 (IST)
אכן, אין טעם להזכיר את הפרשה במנותק מגיבורתה. לכן אני סבור שיש להשאיר את הערך מרים טוקאן על כנו, ואת העניין לתאר תחת הסעיף "פרשת מרים טוקאן", כפי שאכן נעשה בערך. רנדום 00:43, 17 בספטמבר 2007 (IST)
אני מציע להחזיר לגרסה האחרונה שלי, עם התיקון עליו סוכם בשיחה זו. אם יוחלט למחוק את הערך על טוקאן או לא, זה לא קשור לערך הזה. חי ◣ 17.09.2007, 00:41 (שיחה)
תומך בהצעתך. זהר דרוקמן - I♥Wiki10:52, 17 בספטמבר 2007 (IST)
החזרתי. צריך להוסיף לפסקה גם את העניין של הלא-מתגייסים. חי ◣ 17.09.2007, 14:37 (שיחה)

קישורים מעגליים[עריכת קוד מקור]

הקישורים לעדי כהן, מיכאל קירקילן, שיר ביטון ולרפאל מירילא הם מעגליים (מקשרים חזרה לכוכב נולד). לדעתי כדאי להסירם. הדף מוגן ולכן איני יכול להסירם בעצמי. שאו ברכה, 80.178.114.234 15:18, 17 בספטמבר 2007 (IST)

כוכב נולד 5 וסוגיית השירות בצהל[עריכת קוד מקור]

שלום, אני סבור כי בהקשר לכוכב נולד, יש לאזכר את הסערה שיצרה התוכנית סביב סוגיית השירות בצה"ל. מצ"ב לינק: http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/613/944.html

כפי שכבר נכתב למעלה - אכן מסכימים איתך. נשמח אם תרים הכפפה ותכתוב לנו פסקה-שתיים. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:04, 25 בספטמבר 2007 (IST)
אני דווקא לא מסכים. הערך עוסק בתוכנית תקשורתית. מדוע צריך להכניס לתוכו כל ספין תקשורתי שנוצר בהשפעת התוכנית? לירן (שיחה,תרומות) 00:05, 25 בספטמבר 2007 (IST)
זה חלק מהנושא התרבותי, לגבי התדמית שמייצגים הזוכים לקהל המעריצים. הנושא עלה לכותרות עוד בעונה הקודמת כאשר הזוכה (שאני מודה כי אינני זוכר את שמו ועצלן מכדי לבדוק בערך) התבטא כפי שהתבטא והמשיך במהלך העונה הזו. לטעמי, זה הכל תלוי באופן הכתיבה. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:20, 25 בספטמבר 2007 (IST)
סערה בכוס סודה. עוד שנתיים התוכנית תימאס על הקהל ותשקע לתהום הנשייה. נושא ההשתמטות מצה"ל יישכח הרבה הרבה קודם. אין שום סיבה להכניס עיתוניזציה לערך. אם הנושא יהיה בכותרות בעוד חודשיים, אפשר יהיה לשקול זאת שוב. ‏odedee שיחה 07:33, 25 בספטמבר 2007 (IST)

פירוט יתר על מרים טוקאן[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:תומר ט
לדעתי, לא כדאי למחוק את האזכור שלה מדף הפירושונים - בכל זאת יש הפניה לערך כוכב נולד, והיא מוזכרת שם. אלדדשיחה 22:09, 1 באוקטובר 2007 (IST)

אה, חשבתי שבסוף לא פורט עליה גם שם. אם כך, אחזיר בינתיים את הפירושון לדף, עם קישור מתאים; אך איני חושב שכמות המלל שמוקדשת לה שם, שיכולה להצדיק קישור מדף הפירושונים, היא במקום, מאחר שלשאר המתמודדים לא הוקדש כל כך הרבה מלל. אני לא חושב שכמות תשומת לב שהוקדשה לה היא באמת גדולה באופן משמעותי כל כך מזו שהוקדשה לאחרים בתוכנית, כפי שכתוב שם. בכל מקרה, אני הולך להעביר את זה לשיחה:כוכב נולד, כדי לקדם את הסרת הקטע הארוך מדי. תומר 22:15, 1 באוקטובר 2007 (IST)
בנוסף, אם הוחלט שלא מגיע לה ערך, לא יכול להיות בערך הזה כל כך הרבה מידע אודותיה, בעוד שעל הפיינלסטים ועל מתמודדדים משמעותיים מעונות אחרות אין כמעט כלום. תומר 22:20, 1 באוקטובר 2007 (IST)

נכון,או שפשוט יזכירו את כל המתמודדים מכל העונות לפי סדר ניפויים או שיזכירו בכל עונה בערך 5 מתמודדים בולטיםאורישל


האם אתם יודעים מתי יהיו האודישנים לכוכב נולד 6?[עריכת קוד מקור]

הייתי רוצה לדעת מתי איפה יהיו האודישנים לכוכב נולד 6, וקיוויתי שאולי מישהו יודע. מקווה לתשובה, מלך המוחותמלך המוחות 22:59, 29 בנובמבר 2007 (IST).

כנראה בתחילת השנה האזרחית (ינואר-פברואר). כדאי להתעדכן באתר "קשת" מדי פעם, שם יהיה כתוב בעתיד על תהליכי המיונים. שבת שלום דני שובבני =) 15:52, 8 בדצמבר 2007 (IST)

תגובות לתוכנית - חסרה התייחסות מכיוון תרבותי מוזיקלי[עריכת קוד מקור]

חסר אזכור לדיון שעוררה התוכנית בשאלת השפעותיה של התוכנית על המוזיקה בישראל (כמו דחיפה לסגנון ביצוע מסוים), והביקורת על צמיחת כוכבים-אינסטנט. דיברו על זה בלי סוף בזמנו. דב ט. 20:54, 10 בינואר 2008 (IST)

אני רואה שזה קיים חלקית בסעיף בעל הכותרת הלא מוצלחת "פירוט כללי". מקומה של הביקורת ב"תגובות לתוכנית". דב ט. 20:57, 10 בינואר 2008 (IST)

החלפת ניסוח[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי חברים! החלפתי את המילים גם כן בניסוח אחר, כי אני לא חושבת שמילים אלו צריכות להופיע באנציקלופדיה, עם כל הכבוד אנחנו אניצקלופדיה מכובדת ולא נראה לי שהופעת מילים אלו מוסיפה כבוד. לא באתי לעורר מחלוקת, אלא שיניתי משהו שלא נראה לי. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 08:51, 25 באפריל 2008 (IDT)

כוכב נולד 4[עריכת קוד מקור]

בכוכב נולד 4 ניצח ג'קו אייזנברג, אז למה רשום מישהו אחר?82.81.152.217 15:28, 21 במאי 2008 (IDT)

איפה? זהר דרוקמן - I♥Wiki00:20, 22 במאי 2008 (IDT)
הוא כנראה התכוון לתמונה של רפאל מירילא. אני מניח שהיא שם מפני שאין לו ערך נפרד (בניגוד לג'קו), וזה המקום היחיד שאפשר להשתמש בה. מור שמש - שיחה 06:11, 22 במאי 2008 (IDT)
איזו דרך משונה להסתכל על דברים. היא שם כי היא רלוונטית לערך, לא בגלל שאין לנו איפה לשים אותה. אם הייתה תמונה טובה יותר הרלוונטית לנושא (לדוגמה - של אייזנברג) - אני מאמין שהיינו מסירים אותה. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:58, 24 במאי 2008 (IDT)

תמונות[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש לשנות את התמונות של הראל סקעת ושל רפאל מילירא לתמונות הזוכים בעונות הללו, קרי הראל מויאל וג'קו אייזנברג. דני שובבני =) - שיחה 10:03, 28 ביולי 2008 (IDT)

הגנה לקראת הגמר[עריכת קוד מקור]

כדי למנוע השחתות ועדכונים טרם זמנים הפעלתי הגנה ליום אחד, החל מעכשיו ועד אותה שעה למחרת (יום אחד), אנא עדכנו רק אחרי התוצאות הסופיות ולא מוקדם מכך. בהצלחה לכל המתמודדים בגמר. בברכה, MathKnight הגותי 15:43, 26 באוגוסט 2008 (IDT)

ברשותך, הארכתי את ההגנה עד ליום שישי, נראה לי שזה עדיף ושיום אחד לא יספיק. אם מישהו חולק עליי שיקצר את ההגנה ויאריך במידת הצורך. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 15:44, 26 באוגוסט 2008 (IDT)

תיאוריית האות הנמוכה[עריכת קוד מקור]

מדוע נמחק החלק הזה שהכנסתי?: "במרוצת העונות התפתחה תיאוריה שהוכיחה את עצמה עד כה, לפיה בגמר התוכנית זוכה תמיד המתמודד שהאות הראשונה בשמו היא הנמוכה ביותר. גם בעונה השנייה, בה התמודדו שני מתמודדים ששמם הפרטי הראל, עמדה התיאוריה במבחן כאשר הזוכה היה הראל מויאל שהאות הראשונה בשם משפחתו הייתה הנמוכה מבין השניים." מדובר בתיאוריה שהוכיחה את עצמה סטטיסטית לאורך חמש העונות עד כה (ותבדק שוב הערב). התיאוריה נלמדה במחלקות לסטטיסטיקה ולהתנהגות חברתית באוניברסיטאות שונות. מובאת כדוגמה לחריגה סטטיסטית בלתי מוסברת, ואף הוצעו לה מס' הסברים. Gilhamit (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. אני מחקתי את התוספת כי היא נראתה כתיאוריית קשר שולית שאין טעם להתייחס אליה בערך רציני. אם אכן יש התייחסות מחקרית רצינית לנושא, זה סיפור אחר, ואז צריך לבדוק את המחקרים ולראות אם זו התייחסות רצינית של סטטיסטיקאים או הלצה פורימית. אם יתברר שזה רציני (וקשה להוכיח מובהקות סטטיסטית ממדגם כל כך מצומצם) יש טעם לכתוב על זה. ‏DGtal22:42, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
ליבי וכרמל קצת הרסו את החגיגה:P דני שובבני =) - שיחה 23:43, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
ישראל זה נמוך יותר, לא? ‏DGtal23:45, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
בעיני זה מעניין. אם אכן מלמדים את זה, שווה להוסיף. עידושיחה 23:47, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
שטויות במיץ. אף אחד לא מלמד את זה. גילגמש שיחה 23:49, 26 באוגוסט 2008 (IDT)

יש כאן מובהקות סטטיסטית אדירה. הסיכוי שדבר כזה יקרה הוא 0.00137( ) זה חוצה בהרבה את 0.05, הרף שנדרש למובהקות סטטיסטית. זו דוגמה נפלאה לאופן שבו סטטיסטיקה יכולה לתעתע, ובהחלט יש לה מקום בוויקיפדיה, אבל הקשר שלה לערך כוכב נולד זניח. היא צריכה להיות בערך סטטיסטיקה או בנגזרותיו. מגדולי התומכים בקיום הרוטציה - שיחה 20:34, 28 באוגוסט 2008 (IDT)

לדעתי אפשר לכתוב ערך ויקיפדי על עדי כהן[עריכת קוד מקור]

הנה הנימוקים: זוכרים שאמרתם לי שהפיינליסטים בכוכב נולד (לא כולל המקום הראשון) יכולים לקבל ערך ויקיפדי רק אחרי אלבום אחד לפחות/סינגל מצליח במיוחד/עשייה תרבותית מספיק רחבה שמגיעה לפני האלבום? ובכן, המתמודדת לשעבר עדי כהן הוציאה את אלבום הבכורה שלה לפני מספר ימים, וגם אם עשייתה המוזקלית לוקה בחסר רב, מגיע לה לפחות ערך ויקיפדי. לא שאכפת לי ממנה, אבל אמרתם לי שאלה הם החוקים. אלא אם כן יש יוצאים מן הכלל, ואם כן, תתקנו אותי.

בברכה, מלך המוחות

לאחר שיטוט קצר בגוגל, לא מצאתי כמעט מידע עליה ובקושי אפילו על האלבום האחרון. נחכה לעליית האתר הרשמי. d{a}n - שיחה 17:47, 21 באוקטובר 2008 (IST)

ערך לרוני דלומי[עריכת קוד מקור]

לא אמור להיות ערך לרוני דלומי,כמו לכל המנצחים,בויקיפדיה? הייתי יוצר זאת אבל הערך ננעל ע"י מפעיל מערכת.חבל גם שמיי פיינגולד לא זכתה.לדעתי מגיע לה לגמרי ערך. (נכתב על-ידי ORIZHAKI‏ ב-10:01, 31 באוגוסט 2009)

כתבת את דבריך בבוקר שלאחר זכייתה בגמר. זה עדיין קצת מוקדם לכתוב עליה ערך נפרד, אולם אני בטוח שגם זה יגיע, כאשר תהיה די פעילות שלה לסיכום. אגב, גם כיום, חסימת הערך על התוכנית "כוכב נולד" לא אמורה להפריע לכתיבת ערך נפרד. יצירת קישור לערך מתוך הערך "כוכב נולד" היא זו שעשויה להיות בעייתית במצב כזה. Ldorfman - שיחה 01:35, 1 בספטמבר 2009 (IDT)

ערך למיי פיינגולד[עריכת קוד מקור]

למה אין ערך למיי פיינגולד?לשלישיית הגמר מגיע ערך בויקיפדיה,כמו לי בירן,שירי מימן,שי גבסו ולפי מה שנראה מיי לא הולכת להיעלם. כבר עשיתי ערך,ומשום מה מחקו אותו וקישרו אותו לדף של כוכב נולד,כמו כן בויקיפדיה האנגלית יש עליה דף(עוד לפני עלייתה לגמר):Mei Finegold ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לצערי, אנחנו רחוקים עדיין מחירות הכתיבה שקיימת בוויקיפדיה האנגלית. כללי כתיבת הערכים בוויקיפדיה העברית הרבה יותר מחמירים ונוקשים. בכל הנוגע למשתתפי כוכב נולד, ההחלטה שהתקבלה בזמנו היא שרק הזוכה בכל עונה זכאי לערך. יחד עם זאת, כל אומן ישראלי שמוציא אלבום בחברת תקליטים מסחרית זכאי אף הוא לערך, בלי קשר אם השתתף בכוכב נולד או לא. כך קיבלו ערכים לי בירן, שי גבסו וכו'. מיי עובדת עכשיו על אלבום בכורה, ולאחר שייצא - תהיה גם היא זכאית לערך. Lostam - שיחה 22:24, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
כשהיינו ויקיפדיה צעירה ותמימה, נכתבו ערכים מיידיים גם על מועמדים אחרים בכוכב נולד. אחדים, כדוגמת שי גבסו, אכן הוציאו תקליטים והייתה הצדקה לערכים על שמם. אחרים - נשכחו מהשיח הציבורי ולא נזכרו עוד, ובדיעבד התקיימו הצבעות המחיקה. ראו לדוגמה במקרים של מירילא, טוקאן, ובראל. כיום אנו למודי ניסיון, מוכנים להמתין בסבלנות ולא רצים לשום מקום: אם מיי פיינגולד עובדת על אלבום בימים אלה - הרי שעוד נשמע ממנה. ואם לא - אז היה נעים ותודה על הדגים. אנו מאחלים לה כמובן בהצלחה ונתראה אחרי האלבום.  :-) ‏Danny-w03:24, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אם כך מדוע לא קיבלו ערכים חן אהרוני ואדיר מכוכב נולד 5? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ראיתי שהתחילו את הערך אחרי הוצאת אלבום הבכורה ועכשיו כבר הדף לא קיים, למה אתם לא עושים לה ערך?מגיע לה כבר ערך לפי חוקי ויקיפדיה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

מתי כספי כשופט בתוכנית[עריכת קוד מקור]

גם מתי כספי היה שופט בעונה הראשונה. כדאי להוסיף אותו לרשימת השופטים. (נכתב על-ידי אלמוני ב-16:23, 19 במרץ 2010)

צודק. בוצע. למיטב זכרוני, הוא שפט גם באודישנים של העונה השנייה, אולם יתכן שאני טועה... Ldorfman - שיחה 01:53, 20 במרץ 2010 (IST)

קישור לדף המעריצים[עריכת קוד מקור]

מדוע נמחק הקישור לדף המעריצים של העונה האחרונה? מדוע קישור לדף של מאקו (שהוא אתר מסחרי לכל דבר) מאושר ואילו אתר המעריצים נמחק? אתר המעריצים כולל תכנים איכותיים עם סקירות שבועיות, ניתוח אספקטים שונים בתוכנית (פאנל השופטים, הגמר, המודחים, וכו') ותגובות גולשים. אם גוגל החליט שדף המעריצים הזה הוא רלוונטי (חפשו "כוכב נולד" או "כוכב נולד 8" וראו כי הקישור הזה מופיע מיד לאחר מאקו...) אז מדוע אתם מחליטים שהוא לא רלוונטי לגולשים ומסירים אותו מרשימת הקישורים הנלווים? תודה מראש. (נכתב על-ידי אלמוני ב-01:54, 22 ביולי 2010)

על-פי המדיניות בוויקיפדיה העברית, אין מקשרים ערך על אומן או תוכנית טלוויזיה לאתר המעריצים שלו או שלה. אחת הסיבות לכך היא ריבוי אתרים מהסוג הזה ואז, הקושי בבחירת האתר אליו יהיה קישור וזה שלא נקשר אליו - כל זאת באופן אובייקטיבי וכזה שלא יפגע באיש מבעלי האתרים. גם אם האתר איכותי, עדיין אין מקשרים אליו. בנוסף, אנו מקפידים לשמור על וויקיפדיה כאנציקלופדיה; אמנם אנציקלופדיה אינטרנטית, השונה מעט במהותה מזו המודפסת, אולם עדיין, מאגר מידע אובייקטיבי ברוח האנציקלופדיות המודפסות. לפיכך, ללא קשר לרמת האיכות של התוכן באתר המעריצים, המידע בו אינו מתאים להכלל באנציקלופדיה.
לגבי Mako, אמנם מדובר באתר מסחרי, אולם אין בכך כל פסול. זהו האתר הרשמי של קשת, החברה שבימי השידור שלה משודרת התוכנית. הקישור הוא לאתר הרשמי של התוכנית ועומד בכללים הנהוגים גם לגבי הערכים על תוכניות אחרות. לגבי הערתך האחרונה על גוגל, אני מפנה אותך לפסקה הדנה באלגוריתם החיפוש של מנוע חיפוש זה. גוגל אינה "מחליטה" כי אתר המעריצים הוא "רלוונטי", כפי שאינה "מחליטה" שמאקו הינו רלוונטי לנושא. הקישור הינו לפריטי מידע הקשורים לתחום החיפוש. לפיכך, אין קשר בין טענה זו לשאלתך המקורית.
המשך לפתח את אתר המעריצים שבנית ואני בטוח שתזכה לחשיפה נאותה ולכניסה של גולשים רבים אליו. במקביל, אתה מוזמן לתרום לווקיפדיה בערכים הודות "כוכב נולד" ולערכים אחרים הקשורים לתוכנית, או מתחומים אחרים. אנו בטוחים שהידע הרב שיש לך בנושאים אלה ינותב לתרומה לטובת כלל הקוראים. בברכת הצלחה, Ldorfman - שיחה 11:02, 22 ביולי 2010 (IDT)

העונה השמינית[עריכת קוד מקור]

לדעתי ראוי לציין בעונה השמינית שהגמר נערך בדומה לגמר השביעי, כלומר דיאנה גולבי לא זכתה שם ברוב של 53% מול שני מתמודדים, מכיוון שנערכו שני סבבי הצבעה, ובסבב הראשון הודח אוהד שרגאי שסיים במקום השלישי. (נכתב על-ידי אלמוני ב-15:56, 8 בספטמבר 2010)

תוקן. תודה על ההערה. Ldorfman - שיחה 19:11, 9 בספטמבר 2010 (IDT)

מדוע אין ערך למיי פיינגולד?[עריכת קוד מקור]

היא כבר הוציאה אלבום בכורה וכמה סינגלים והיא די מדוברת. לדעתי צריך לדון בערך לגביה. (נכתב על-ידי אלמוני ב-15:37, 14 בספטמבר 2010)

הינך מוזמן/ת לכתוב את הערך בעצמך. Ldorfman - שיחה 16:08, 14 בספטמבר 2010 (IST)
לפני כתיבת הערך מומלץ לעיין גם בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. האם פיינגולד הוציאה דיסק? האם התפרסמה בציבוריות הישראלית מעבר להשתתפות (ואי-הזכייה) בכוכב נולד? אם כן - יתכן שהיא זכאית לערך. זכור/זכרי שלחלק גדול ממשתתפי כוכב נולד אין ערך בויקיפדיה. אנא בדוק/בדקי את הפרטים ואת החשיבות האנציקלופדית לפני כתיבת הערך על מנת למנוע אי נעימויות. בברכה, דני. ‏Danny-w16:17, 14 בספטמבר 2010 (IST)
היא אכן הוציאה דיסק והיא גם מוכרת על ידי הציבור ללא ספק. היא גם השתתפה במחזמר לשיריו של שלמה ארצי וקיבלה מחמאות רבות למרות שהמחזמר עצמו די נקטל. (נכתב על-ידי אלמוני ב-16:51, 28 בספטמבר 2010)

דירוג השופטים בגמר[עריכת קוד מקור]

ערכתי את הפסקה לגבי גמר העונה הראשונה, מצפייה חוזרת בגמר תוכלו להיווכח כי השופטים דירגו את המתמודדים כאשר במקום הראשון נינט טייב, במקום השני שי גבסו, ובמקום השלישי שירי מימון. בהצבעה המשוקללת עם הקהל הגיעה דווקא מימון למקום השני וגבסו לשלישי.