שיחת ויקיפדיה:ביכורים/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תגמול עורכים חדשים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון
Ori‏ • PTT16:15, 16 ביוני 2011 (IDT) כידוע, לא קל להפוך לעורך בוויקיפדיה והחוויות הראשונות של עורך חדש יכולות להיות עוינות למדי. בהשראת המגמה הכללית בקרן, אני מזמין את קהל הוויקיפדים להציע ולדון על מיסוד מנגנונים קהילתיים לשפר את חוויית העורך החדש. למשל:

  • ציון ערכים טובים של חדשים בעמוד הראשי או בדף שייועד לכך.
  • הנפקת תעודות הוקרה לעורכים חדשים (בשיתוף עם העמותה?).
  • מינוי משתמש קשוב וסובלני הפועל בדרכי נועם כ"נציב תלונות הציבור" אליו יוכלו לפנות חדשים שזכו ליחס עוין והוא יברר את הסוגיה, ינחה אותם וייתערב במידת הצורך.

נא לא להפוך את זה לדיון על מחקנות או על הבעיות במצב הקיים. התרכזו בדרכים לשיפור. דניאל ב. תרמו ערך 19:03, 5 ביוני 2011 (IDT)

בעד ALC • ד' בסיוון ה'תשע"א • 19:25, 5 ביוני 2011 (IDT)
בעד, וגם, זה גרם לי לחשוב שוב על העורכים החדשים, על תבנית ברוך הבא, ועל החממה. כעיקרון, כל אלו אמורים להתמודד עם אותו הקושי. אני מציע להמשיך ולפתח את הדיון בדף ייעודי שירכז את כל המאמצים האלו ביחד. אולי להגדיר את זה כמיזם קבלת פנים. אשמח לקחת חלק בעניין. • רוליג שיחה • אמצו חתול 20:11, 5 ביוני 2011 (IDT)
יש צורך בדף נחיתה למשתמשים חדשים! • רוליג שיחה • אמצו חתול 20:49, 5 ביוני 2011 (IDT)
הרעיון הראשון נראה לי מאוד, השלישי מיותר. עידושיחה 20:16, 5 ביוני 2011 (IDT)
כמו עידו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:26, 5 ביוני 2011 (IDT)
בעד בהבדלים קלים: בסעיף הראשון הייתי מפנה מהדף הראשי לעמוד ייעודי עם כותרת מתאימה; את השני הייתי מחליפה בתיבות משתמש מתפתחות, למשל: מ"אפרוח" ל"פרגית" ול"תרנגול/תרנגולת" בהתאם למידת העזרה הנדרשת. יש בזה משהו מזמין, חם, מטפח, ואפילו הייתי מוסיפה בתבנית איור מתאים; הסעיף השלישי נראה לי קצת בעייתי. חלק גדול מזמנם של ויקיפדים רבים מושקע מאחורי הקלעים, והייתי רוצה לראות מצב אחר – שהחממה אמורה ליישם, בו מתקיימת חונכות הכוללת גם בירורים. דניאל, הרעיון בעיקרו מצויין. כל הכבוד! דקיהמטבחוןהסלון 20:30, 5 ביוני 2011 (IDT)
לפני כמה ימים חשבתי על משהו דומה לרעיון הראשון אבל קצת בהקשר אחר: כל הערכים החדשים הטובים יופיעו בעמוד הראשי כמו מה שכבר קיים בכמה פורטלים. זה יעודד גם משתמשים ותיקים לצאת מהנוחות של השתתפות בדיונים בלבד ולחזור לעבוד ואפשר לתת לערכים של משתמשים חדשים עדיפות. מלבד זאת זה ידגיש את זה שוויקיפדיה תמיד בעבודה ותמיד משתפרת ואפשר להצטרף. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan20:52, 5 ביוני 2011 (IDT)
מה באמת קרה עם רעיון החממה? זה אחד הרעיונות היותר טובים שהועלו במזנון לאחרונה. אביעדוסשיחה ד' בסיוון ה'תשע"א, 23:42, 5 ביוני 2011 (IDT)
אין טעם להעלות באוב רעיונות ישנים. ניסו בעבר את רעיון החממה, הוא הוזנח ולא הצליח, אין טעם ללעוס אותו. צריך לנסות משהו חדש. ‏YHYH ۩ שיחה 00:09, 06/06/2011

החלק של "מינוי" לא מתאים לאופן בו המיזם עובד בפועל. מדי פעם קם משתמש ותיק שממנה את עצמו לתפקיד "כתף הדמעות" (או, אם תרצה, "נציב תלונות הציבור"), ומתמיד בכך עד שהוא או היא מפסיקה. נדמה לי שלא ראיתי בסביבה את זהר כבר איזה זמן, אבל הוא שימש בתפקיד הזה, בלי מינוי, בצורה די מוצלחת (לדעתי) לא מעט זמן. לכשיקום מתנדב נוסף (או אם, אינשאללה, זהר יחזור), יהיה לנו שוב אומבודסמן - "מינוי" לא יועיל כאן. לגבי "ציון ערכים טובים של חדשים בעמוד הראשי או בדף שייועד לכך": הבעיה היא שכאשר משתמשת מצליחה לייצר ערך טוב, היא כבר לא חדשה, ולא משנה מתי הצטרפה בפועל. למשל משתמש:טישיו פעיל כאן בקושי חצי שנה, אבל פחות מחודש לאחר שהתחיל כבר לא התאים להגדרת "חדש" משום זווית שלא תסתכל על זה. לדעתי, מה שמעודד משתמשים חדשים יותר מכל דבר אחר זה לא תעודות הוקרה או טפיחות על הכתף בדמות חלון ראווה בו מוצגת מרכולתם. מה שמעודד תורמים חדשים יותר מכל היא ההתגייסות של הקהילה לשפר ערך חדש שהם העלו. נכון שיש גם עורכים (חדשים וותיקים) שמפגינים יחס הפוך - ומראים התנגדות לכל שינוי שמישהו אחר עושה בערכים "שלהם". אנחנו צריכים יותר עורכים מהסוג הראשון (אלו שבשבילם הגמול הוא בכך שאחרים משפרים ערכים שהם העלו), ופחות עורכים מהסוג השני (כאלו שמתייחסים לערכים שהם יצרו בתור "שלהם"). לדעתי, הדרך הטובה ביותר לעודד הצטרפות עורכים חדשים למיזם, היא להשביח את עבודתם ולהעלות את רמתה. אם היו לנו עוד חמישה או עשרה (או שלושים) ותיקים שינהגו באופן עקבי כמו משתמש:רחל1, אני סמוך ובטוח שלא תהיו בעיה לגייס ולשמור על תורמים חדשים. קיפודנחש - שיחה 04:24, 6 ביוני 2011 (IDT)

אני חותם על כל מילה של קיפודנחש ובמיוחד אשמח מאד אם זהר יחזור, כפי שגם פניתי אליו וביקשתי ממנו גם אישית באמצעות האימייל. ALC • ד' בסיוון ה'תשע"א • 04:42, 6 ביוני 2011 (IDT)
עורכים חדשים הם מי שכותבים ערכים חדשים? כתיבת ערך חדש היא משימה יותר מסובכת מתיקון ערכים קיימים. יש מספיק ערכים במצב גרוע. זה לא שיש לי משהו נגד מי שמחליט לכתוב ערך חדש. אבל האם זו היא הדרך הקלה ביותר ללמוד איך לערוך בוויקיפדיה? בדרך זו נמנעים באופן כללי מהמוקש של חשיבות הערך החדש. באופן כללי אני בעד כמה שפחות מוסדות. לכן אני לא בטוח שצריכים להתמקד דווקא בערכים החדשים. צריכים להתמקד במשימות פשוטות למתחילים: ערכים ללא מקורות, ערכים שכתובים בסגנון גרוע (לא כולם, אבל חלק מהם הם משימות פשוטות). ובהזדמנות זו: שוב תודה לכל מי שעובר מדי פעם על מה שאני (בין השאר) כותב ומתקן סגנון, תחביר וכל השאר. Tzafrir - שיחה 17:12, 6 ביוני 2011 (IDT)
עורכים חדשים, הם ויקיפדים שנרשמו (לאחרונה לגבי כל זמן נתון), והתחילו לערוך בויקיפדיה, אם על ידי כתיבת ערכים חדשים ואם בתרומות מכובדות לערכים קיימים. עורך חדש צריך להשקיע יותר מעורך ותיק בכתיבת ערך. כי הוא משקיע בלימוד Hanay שיחה 17:38, 6 ביוני 2011 (IDT)
צפריר צודק. אולי צריך לשים עוד דרגת הרשאות - ויקיפד רשום חדש יכול רק לעדכן ולשפר ערכים קיימים, ולפתוח ערך חדש רק בארגז חול. (אני למשל גיליתי את ארגז החול והשימוש הנבון בו רק אחרי זמן מה, ועדיף לו הייתי מתחיל שם.) אחרי מספר קטן של עדכונים של ערכים קיימים הויקיפד בכלל יראה אם מתאים לו ואז יוכל להמשיך ולכתוב ערכים חדשים בצורה רגילה. כדאי גם להצמיד לכל ויקיפד חדש גם מישהו ותיק שילמד אותו את ערך היסוד והמקודש "להימנע ממלחמות עריכה". ואידך זיל גמור.Doronve - שיחה 17:53, 6 ביוני 2011 (IDT)
הבעיה היא שעורכים חדשים נופלים לתוך ים הנהלים ולא יודעים איפה להתחיל. גם האפשרות הקיימת של חניכה בחממה לא בולטת ולא נראית כאופציה מרכזית שלא לדבר על מומלצת. בתבנית ברוך בואך למשל יש כעשרים קישורים שונים, לדפי עזרה, לערכים, להמון דברים ומי שחדש לא יודע איך ממליצים לו להתחיל. אני מציע להרחיב את המהות החממה למיזם טיפול בחדשים ולהפוך את הדף הראשי של החממה לדף נחיתה לחדשים (או שער למשתמש מתחיל), ולהפוך את התבנית להנחיה ממוקדת לפנות לדף הנחיתה. • רוליג שיחה • אמצו חתול 18:28, 6 ביוני 2011 (IDT)
אני לא רואה צורך במדרגת הרשאות נוספת, ויש לנו כלים מצוינים להתמודדות עם מקרים שבהם משתמש חדש מתעקש להעלות ערכים גרועים בזה אחר זה.
ובקשר לחממה - זכורים לי כמה ניסיונות לבצע לה הנשמה מלאכותית שלא ממש הצליחו (בלשון המעטה). איך מוודאים שגם הפעם לא ניכשל? צריך לדבוק בדרך מסוימת כדי לא לבלבל חדשים שלא יבינו מה זה כל הדפים ששולחים אותם לקרוא. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:07, 6 ביוני 2011 (IDT)
אני חושבת שבהחלט יש מקום לחממה, אני נעזרתי בה בתחילה, ולולא פגשתי שם את ינשוף, מי יודע אם הייתי כאן. מכיוון שממילא אני עוסקת רבות בקבלת עורכים חדשים, הוספתי אתמול את שמי לחממה, וראיתי שגם רוליג הוסיף. אבל ראיתי שיש שם שמות של עורכים שכבר אינם פעילים שיש להסירם, כי עורך חדש לא יודע שאינם פעילים עוד, ופנייתו אליהם אינה נענית, שזו קבלת פנים לא טובה לויקיפד החדש. Hanay שיחה 05:55, 7 ביוני 2011 (IDT)
אני יכול לתת דוגמה מעניינת: הגעתי לכאן, כתבתי את Alejandro. אחרי שסיימתי אותו ועוד קצת, נעלמתי. אחרי זה, באתי לכתוב את Born This Way (שיר). מתישהו קצת אחרי שסיימתי לכתוב, גיליתי שישרון (שהכרתי אותו קודם מקבוצה בפייסבוק) פה, והוא, ורק בגללו, אני במצב הזה היום. רק בזכות שהוא נתן לי לעשות כל מיני דברים, ולימד אותי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:00, 7 ביוני 2011 (IDT)
רעיון נוסף: לציין עורכים חדשים שנכנסו בתנופה והתחילו לתרום בתנופה, ובהמשך למה שכתב קיפודנחש, אני רוצה לציין שני עורכים שהתחילו לערוך באפריל, ותרומתם כבר ניכרת: Doronve ו-Itzuvit.‏ Hanay שיחה 09:35, 8 ביוני 2011 (IDT)

אני רוצה לקחת את הרעיון של חנה ודניאל צעד אחד קדימה - הרעיון הוא מעין מרקחת של רעיונות שהושמעו כאן. לדעתי חשוב מאוד להעלות על נס את תרומתם של עורכים חדשים ויקיפדיה גדלה כל כך, קשה היום לחדשים להתבלט, מן הסתם כותב חדש מרגיש שתרומותיו נבלעות בשטף הכללי. חשבתי על מתווה כזה, שאולי הוא פרקטי ומתאים יותר מציון ערכים בעמוד הראשי:

  • יוקם לנו דף נעים לעין (מעין פורטל?) שייקרא ויקיפדיה:ביכורים או ויקיפדיה:ביכורי הכותבים.
  • בדף "יתארחו" מדי חודש שניים-שלושה (יותר מאחד, פחות מחמישה...) ויקיפדים חדשים (ותק של עד שנה) ומבטיחים, שיציגו בו ערכים חדשים (או מורחבים משמעותית) פרי עטם. הערכים יוצגו בעזרת תקצירים בני כמה משפטים בחלוניות - מזכיר קצת את פורטל:ערכים מומלצים).
  • את הוויקיפדים החדשים והמבטיחים יבחר ויקיפד ותיק מעט יותר שימונה לעניין ויוחלף מפעם לפעם.
  • האורחים בדף יוכלו גם לספר מעט על עצמם.
  • מטרת הדף היא להעלות על נס את הערכים שכותבים עורכים חדשים ולא את העורכים עצמם, אבל אין כל פסול בפרגון שיובע בעקיפין גם לעורכים. פרגון הוא מצרך במחסור בוויקיפדיה, ומטרתנו להגדיל את ההיצע שלו.
  • להבדיל מויקיפדיה:ביקורת עמיתים, המטרה כאן איננה דווקא לקבל ביקורת עמיתים, אלא לפרגן לחדשים. כמובן שביקורת עמיתים ניתן לתת בלאו הכי.
  • נקשר לדף מכמה מקומות חשובים.

נו, מה דעתכם? להזיק זה לא יכול. ערן, התרים את הכפפה כפי שעשית עם ויקיפדיה:המקבץ השבועי ועם מיזמים אחרים בעבר? ‏Harel‏ • שיחה 16:38, 11 ביוני 2011 (IDT)

נשמע נחמד אבל לדעתי צריך להכניס קישור בולט לפורטל בעמוד הראשי. יורי - שיחה 17:25, 11 ביוני 2011 (IDT)
גם לדעתי נשמע נחמד. האם אתה צריך את ערן בשביל בוט? בפעם האחרונה ששאלתי אותו הוא אמר לי שהוא לא יכול תמיד להפעיל אותו. אם זה באמת בוט, אוכל אני להפעיל אם זה לא מסובך יותר מדי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:30, 11 ביוני 2011 (IDT)
לא, לא בשביל בוט (איזה בוט דרוש כאן?) כי אם בשביל עיצוב דף מורכב בצורה מושכת את העין וייחודית. מן הסתם יש עוד ויקיפדים רבים שיכולים לעשות זאת, ערן הוא רק אפשרות מתבקשת... ‏Harel‏ • שיחה 17:55, 11 ביוני 2011 (IDT)
לא יודע, פשוט כתבת על המקבץ השבועי, אז חשבתי שאתה מתכוון להודעות למשתתפים (לא ידעתי שהוא עיצב את הדף :)) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:59, 11 ביוני 2011 (IDT)

סוף העברהOri‏ • PTT16:15, 16 ביוני 2011 (IDT)

דיון ראשון בדף שיחה[עריכת קוד מקור]

אולי יום אחד יהיו לנו יותר עריכות בויקיפדיה:ביכורים מאשר בויקיפדיה:בירורים? מותר לקוות, אפילו אם זו תקוות שווא. ‏Harel‏ • שיחה 18:55, 11 ביוני 2011 (IDT)

דף מצוין! עכשיו צריך למנות אחראי, להכריז חגיגית במזנון ולקשר מכמה שיותר מקומות בולטים. דניאל ב. תרמו ערך 13:04, 12 ביוני 2011 (IDT)
אם מותר להמליץ, הייתי ממליץ על חנה, אם היא רוצה. היא מקבלת בסבר פנים יפות כל עורך חדש שנכנס, וגם מכירה את כולם. אם צריך אני מוכן לנסות, אבל לא מבטיח כלום... ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:58, 13 ביוני 2011 (IDT)
תודה אופק. הדף באמת צבעוני ויפה. הערה לגבי מי נחשב חדש. אני חושבת שיש להגביל את החדשים לחצי שנה. מי שבאמת עורך, והוא לא אורח לרגע, חצי שנה הוא זמן טוב להרגיש עדיין חדש, אבל להרגיש בטוח בעצמך. מה דעתכם? Hanay שיחה 12:43, 14 ביוני 2011 (IDT)
יפה ומרשים.רעיון מעולה. לגבי שאלת הזמן, קשה לקבוע. אני חושבת שזה תלוי במספר העריכות, בתגובות שעורך חדש מקבל ובאופיו הייחודי של כל ויקיפד חדש. לדעתי, בינתיים עדיף להשאיר שנה ולראות איך יתפתח הדף ומה יאמרו האורחים.שלומית קדם - שיחה 13:06, 14 ביוני 2011 (IDT)
אני גם חושב ששנה זה די הרבה. אפשר לראות בשנה גבול עליון אבל להעדיף משתמשים חדשים יותר של עד חצי שנה, כך שבפועל יהיו רק עד חצי שנה, אבל עדיין תהיה אפשרות לחריגים שמעט מעבר לזה (עד כדי שנה). ערן - שיחה 13:09, 14 ביוני 2011 (IDT)
אני חושבת שההצעה של ערן טובה, לשלב את שתי ההצעות, כלומר לכתוב בדף שמשתמש חדש יוגדר עד חצי שנה, עם אפשרות לחרוג לשנה. אצלי משתמש שערך טיפה, נעלם, וחזר לאחר תקופה ארוכה שבה החלה הפעילות העיקרית שלו, אני מסתכלת עליו כעל משתמש חדש מהתקופה השניה. כי מי שלא באמת עורך ופעיל, ועורך פה ושם, הוא נשאר חדש. Hanay שיחה 16:29, 14 ביוני 2011 (IDT)
אז את מקבלת עלייך את תפקיד האחראית? Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:31, 14 ביוני 2011 (IDT)
באופן כללי בוויקיפדיה, ובכגון אלה בפרט, עדיף תמיד להפעיל קצת שיקול דעת ולא רק כללים נוקשים. כפי שכתוב בדף, זה לא המקום לפוליטיזציה. עדיף ותק נמוך יחסית, אם יהיה צריך לחרוג יותר לכיוון שנה, נגלה גמישות. תלוי אם הוויקיפד כבר מוכר או לא. ותק זה לא הכל, יש גם רצף פעילות ורמת קשר עם אחרים. ‏Harel‏ • שיחה 21:03, 14 ביוני 2011 (IDT)
הראל, אני תמיד בעד שיקול דעת, אני מסכימה לכל מה שכתבת לעיל. ובכל זאת הגבלת את הותק לשנה. כלומר שמעבר לשיקול הדעת, הרגשת צורך לתחום את הנושא במסגרת זמן. אני חושבת שצריך לקצר, אבל זה באמת לא נושא ששווה ללכת בשבילו לרב . אז איך ממשיכים מכאן? Hanay שיחה 00:33, 15 ביוני 2011 (IDT)
פשוט ממשיכים. אני חושב שנמנה אחראי. נמנה אותך! לא הייתי רוצה שהדף הזה יהפוך למזוהה יותר מדי עם מישהו אחד. מה דעתך להיות אחראית על הדף לחודשיים שלושה ארבעה ואז נעביר למישהו אחר? סך הכל האחריות כאן לא מסובכת או מורכבת מדי. ‏Harel‏ • שיחה 09:45, 15 ביוני 2011 (IDT)
אני חושבת שאתה צודק שיש להחליף את האחראי כל מספר חודשים, מה גם שבאופן טבעי, ויקיפדים שמים לב יותר לעורכים הכותבים בנושאים הקרובים לליבם. אני מוכנה לקבל את הטיפול בנושא בתקופה הראשונה. ושאלה: האם יש דרך טכנית לבצע חיפוש של ויקיפדים העונים להגדרות בדף זה? או שהדרך היא לפרסם את הנושא במזנון ולקרוא לויקיפדים האחרים להציע שמות. Hanay שיחה 09:52, 15 ביוני 2011 (IDT)
אני חושב שכדאי שתפני לוויקיפדים חדשים ששמת לב אליהם בעצמך, או שידידים ויקיפדים שלך שמו לב אליהם. דיון במזנון בשאלה למי לפנות כדי שיציג בביכורים רק יגרום לפוליטיזציה מיותרת. ישנו הדף מיוחד:תרומות/newbies שיכול לעזור. ‏Harel‏ • שיחה 10:01, 15 ביוני 2011 (IDT)
או קי, תודה על הקישור, לשניים הראשונים יש לי שמות. אני רוצה לפנות אליהם, אני לא יודעת אם יסכימו וכמה זמן יקח להם לכתוב על עצמם. חשבתי שכדאי שכל אחד יספר במשפט קצר על עצמו, תחומי ההתעניינות, ערכים שהוא כתב, ואיך היה תהליך הכניסה וההשתלבות בויקיפדיה. לא ארוך מידי. מה דעתך?. מתי לדעתך יהיה המועד הנכון לפרסם את הדף הזה במזנון? Hanay שיחה 10:09, 15 ביוני 2011 (IDT)
בנוסף לדברים שמנית, חשוב לדעתי להציג כמה "חלוניות ערכים" (תקצירי ערכים) של כל כותב, לא רק אילו ערכים הוא כתב. לא רק הצגה אישית של הכותב עצמו. שבאמת נראה מה הם הביכורים של הכותבים. אפשר לתת להם שבועיים להכין את זה, ובתחילת יולי להציג בדף ולפרסם. ‏Harel‏ • שיחה 10:23, 15 ביוני 2011 (IDT)
או קי, יצאתי לדרך Hanay שיחה 10:36, 15 ביוני 2011 (IDT)

גם אני חושב שאין לקבוע מסמרות בעניין מי נחשב חדש לעניין זה. ייתכנו גם מקרים של משתמש פעיל במשך זמן רב, אבל בהיקף פעילות נמוך, וגם הוא יכול להיחשב כ"משתמש חדש". למשל, משתמש: תומר א. נרשם ב-2006, אבל ב-2008 עדיין אפשר היה לראות בו "משתמש חדש". עידושיחה 20:30, 15 ביוני 2011 (IDT)

האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם. אז.. בדף שיחתי כתב יניב: לעניות דעתי, כדאי להסיר את המשפט "בדף הזה אין רואים בעין יפה מלחמות עריכה, הצבעות, מחנאות ופוליטיקה פנימית". הרי החדשים לא יודעים במה מדובר, והוא נושא משמעות שלילית בדף שאמור להיות כל כולו חיובי. יש משהו בדבריו. Hanay שיחה 23:58, 15 ביוני 2011 (IDT)

יישר כוח![עריכת קוד מקור]

על דף הביכורים החדש. נקווה שאכן יעודד וירחיב את פעילותם ותרומתם של משתמשים חדשים למיזם. ALC • י"ב בסיוון ה'תשע"א • 14:10, 14 ביוני 2011 (IDT)

מצטרף לברכות. נהדר. שלומגר - שיחה 17:43, 15 ביוני 2011 (IDT)

בדף הצבעוני הובאו שלושה דימויים (ציורים) של אמנים - מדוע לא צויינו שמותיהם בסמוך לעבודותיהם. תודה, יעל 14:15, 14 ביוני 2011 (IDT)

בוויקיפדיה לא מקובל לציין קרדיט על תמונות בדפים אלא בדף פרטי התמונה. הוספתי קישור i לפרטי התמונות שלא מצביעות לדף פרטי תמונה אלא לדפים אחרים כדי שאפשר יהיה להגיע לדף פרטי התמונה. שלושת התמונות צוירו על ידי אוגוסט מאקה. ערן - שיחה 22:38, 14 ביוני 2011 (IDT)
תודה על הוספת ה-i - הציורים מלבבים ומשמחים - בהצלחה! יעל 22:44, 14 ביוני 2011 (IDT)

הוספה טכנית[עריכת קוד מקור]

הוספתי שה"אורח ראשון" והשני יהיו בדפי משנה. נראה לי עדיף. אם לדעתכם לא, שחזרו למצב הקודם. בהצלחה! ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:25, 15 ביוני 2011 (IDT)

אני חושבת שאין צורך בדפי משנה. Hanay שיחה 14:27, 15 ביוני 2011 (IDT)
אין מדובר על יופי או משהו, זה רק עניין טכני שכל עורך יקבל בשבילו דף כשהוא מוסיף כל מיני דברים, וזה פחות יעמיס על הדף הראשי.. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:40, 15 ביוני 2011 (IDT)
אופק, אני חושבת שמה שיש לעורך החדש לכתוב , הוא צריך לעשות זאת בדף עצמו. אין הכוונה שיכתוב מגילה. אני משחזרת אותך.Hanay שיחה 16:50, 15 ביוני 2011 (IDT)
יותר חשוב להיערך עם דפי משנה בשביל חלוניות תקצירי הערכים. לטעמי לא מספיק שהכותבים יכתבו על עצמם, המטרה היא שנראה תקצירים ערוכים של ערכים נבחרים שהם כתבו, נאמר שניים-שלושה ערכים לכל אורח כאן בדף. ‏Harel‏ • שיחה 20:44, 15 ביוני 2011 (IDT)
אפשר להוסיף כבר את המבנה, לא? מה בערך יכילו כל חלק על אורח? חלונית (?) קטנה שייספר על עצמו מה שיירצה, חלונית לתקצירי ערכים (אולי עדיף ערך אחד מרכזי?) וזהו? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:58, 15 ביוני 2011 (IDT)
אני מציעה לא להפוך משהו פשוט למורכב. בואו נחכה ונראה מה יכתבו הויקיפדים שפניתי אליהם. הרי המטרה היא לחשוף אותם ואת הערכים שכתבו לקהילה, ולא להפוך את הנושא לפרויקט צרכן זמן, שיסיט אותם מכתיבת ערכים. גם לא כל כך ברור לי למה כוונתכם ב"דפי משנה בשביל חלוניות תקצירי הערכים" . התקציר צריך להיות באמת קצר, הרי מי שרוצה לקרוא יותר הערך זמין עבורו. Hanay שיחה 22:54, 15 ביוני 2011 (IDT)

עד ותק של שנה[עריכת קוד מקור]

שנה זה כבר ותיק במונחים של ויקיפדיה. משתמש שנמצא כאן קרוב לשנה כבר מתאקלם היטב בקהילה, ויש משתמשים שמונו למפעילי מערכת בפחות מהוותק הזה. לדעתי צריך להיות 3-4 חודשים. ‏YHYH ۩ שיחה 06:55, 16/06/2011

מצטרף להצעה, ובהתאם להערת עידו במעלה הדף, מציע לקבוע לכל היותר עד ארבעה חמשה חודשים של פעילות, ובשביל שיהיה מספר "עגול": חצי שנה לכל היותר, בהתאם לשיקול הדעת. האפשרות השניה: שיקול הדעת וזהו. בברכה, טישיו - שיחה 06:59, 16 ביוני 2011 (IDT)
החשש הוא שהנתינה של "שיקול הדעת וזהו" תאפשר להשתמש בדף הזה כבמת פרסום למשתמשים שכבר התאקלמו, שלא ממש צריכים את הדף. ‏YHYH ۩ שיחה 07:04, 16/06/2011
בשביל זה יש את האחראי/ת. המצב שתיארת יכול לקרות רק ללא אחראים. --בברכה, טישיו - שיחה 07:17, 16 ביוני 2011 (IDT)
יכול כותב גם לפעול בשקט בשקט במשך שנתיים בלי שהקהילה ממש תיחשף לעבודתו (אולי זה רק טוב :). לא צריך לקבוע מסמרות. נניח כוונה טובה ונסמוך על האחראים שלא ישתמשו בדף הזה למטרות של פוליטיקה פנימית. ‏Harel‏ • שיחה 09:18, 16 ביוני 2011 (IDT)
אני נכנסתי לקצת זמן, ואחרי זה עשיתי הפסקה, ורק אחרי זה חזרתי ברציניות גדולה יותר. אני חושב שאין להגביל את הזמן. אם אחראי הדף ירגיש שוויקיפד ראוי לדף זה, המארח ויקיפדים מתחילים, אז יארח אותו, גם אם הוא בן שנתיים. אם הוא מרגיש שהוויקיפד כבר ותיק גם אם הוא רק בן חודשיים, לא. זה עניין של תחושה, ולא עניין מספרי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:55, 16 ביוני 2011 (IDT)
הייתי מציע, להשאיר את הדיונים הללו, לאחר שהאורחים הראשונים המבוקשים, יספרו לנו על תחושתם, לנוכח הכנסת האורחים החמה. טיפוסי - שו"ת 15:02, 16 ביוני 2011 (IDT)

ברכות לעורכי הדף על מלאכתם הנאה, תרתי משמע. לטעמי מתבקש להוסיף לדף ארכיון, על מנת שאפשר יהיה בשבועות ובחדשים הבאים לראות מי התארחו בו בעבר ולקרוא את דבריהם. תודה. יואב ר. - שיחה 19:02, 26 ביוני 2011 (IDT)

מצטרף לברכות וגם לרעיון. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:04, 27 ביוני 2011 (IDT)