שיחת משתמשת:Sima shimony/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sima shimony, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfman - שיחה 02:48, 1 בספטמבר 2010 (IDT)

פרק ראשון בו יסופר[עריכת קוד מקור]

שלום ותודה!!!
אני מנסה ללמוד.
אם תוכל/י לבדוק לי את התיקונים הקטנים שעשיתי - אודה לך מאוד.
להלן הם:
  • בויקישיתוף: העליתי תמונה : [1]
אשמח לקבל משוב.
כל טוב, סימה
שמחתי לקרוא את המייל ששלחת לי ולראות שהינך חפצה לעזור לנו בקידום מיזם הוויקיפדיה. לגבי שינויים שהינך מבצעת, דעי כי אלו מבוקרים באופן כמעט "אוטומטי" על-ידי עורכים המוגדרים כ"מנטרים" (וגם אני נמנה על קבוצה זו). כל עוד לא התגלתה בעייה משמעותית בעריכתך, היא תשמר - לפחות עד שיבוא משתמש אחר ויחליט שיש לבצע בה שינוי כלשהו. לפיכך, אין צורך לחשוש - תוכלי לבצע כל תיקון או שינוי ואני סמוך ובטוח שיהיה זה לטובת כולנו.
לגבי הערך על קיבוץ אילון, ב"קישורים החיצוניים" מצאתי מספר קישורים לאתרים שהינם בעלי אופי פרסומי או שאינם עוסקים ישירות בקיבוץ עצמו. פעמים רבות מניחים, בתמימות או שלא בתמימות, שאם לעסק מסויים ישנו אתר אינטרנט, ניתן לצרף קישור לאותו אתר לערך בוויקיפדיה העוסק בישוב בו פועל אותו עסק. אין זה כך. מעבר לכך שאנו דואגים שלא "להפלות" - לא לתת במה לפרסום עסקים מסויימים לעומת אחרים ש"לא זוכים אצלנו לחשיפה", אנו מאמינים שהקישורים החיצוניים נועדו לפתוח דלת לאתרים שיש בהם מידע נוסף לגבי נשוא הערך - לא לגבי נושאים הקרובים לעניין בו עוסק הערך.
לגבי התמונה בוויקישיתוף - אודה שבנושא זה, לגבי הדקויות, אני פחות בקיא. בוויקישיתוף יש הגבלות ונהלים השונים מאלו התקפים בוויקיפדיה העברית, מתוקף זה שכל מיזם השייך לקרן ויקימדיה פועל באופן אוטונומי. לפיכך, יתכן מצב בו בעתיד יבוא מפעיל מערכת בוויקישיתוף, או עורך אחר, ויטען טענות כלשהן לגבי התמונה והפרטים הקשורים אליה - הסיכוי לכך קלוש, אולם קיים. מניסיוני וממה שראיתי, איני מוצא בעייה כלשהי בפרטים שציינת לגבי התמונה. הייתי אולי מוסיף הסבר נוסף באנגלית לגבי מה שמוצג בתמונה, כך שגם משתמשים אשר אינם דוברי עברית ידעו במה מדובר (אז, ניתן יהיה אולי לצרף את התמונה לערכים רלוונטיים במיזמים בשפות נוספות). שיניתי את הרשיון לכזה העוסק באופן ספציפי בישראל.
דבר אחרון (לפחות לפעם זו): בדפי השיחה נוהגים לחתום על-ידי הקלדת רצף של 4 טילדות (~). עם שמירת הדף, קוד זה יוצר מצב בו נכתבים באופן אוטומטי הכינוי שלך ושעת השמירה של התוספת. הדבר מקובל בכל דפי השיחה ונחוץ למען הסדר. רצוי שתקפידי על כך מעתה. בהצלחה, Ldorfman - שיחה 02:25, 2 בספטמבר 2010 (IDT)

שלום שוב,

שאלה נוספת לגבי המידע בויקישיתוף: אולי ידוע לך: האם מותר לי להוסיף את שמות המצולמים?

אני אנסה לעדכן היום את הדף שהכנתי רובי ברידג'ס. אשמח אם יהיה לך זמן לקרוא ולבדוק ולהעיר. Sima shimony - שיחה 04:44, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

לשאלתך, בוודאי - זה אפילו רצוי. במיוחד בתמונות שצולמו לפני שנים רבות, אלו פרטים חשובים. באופן כללי, כל פרט שיש לך לגבי תמונה שהועלתה לוויקישיתוף, רצוי שיופיע גם בהסבר לגביה. אחרת, הפרטים לא יהיו ידועים לאחרים שירצו ביום מן הימים להשתמש בה (והרי התכנסנו כאן לצורך שיתוף מידע). Ldorfman - שיחה 04:10, 8 בספטמבר 2010 (IDT)

היי סימה, ויישר כח על כתיבת הערך! שימי לב, אם את עדיין עובדת עליו - רצוי שתניחי בראשו תבנית {{בעבודה}} כדי למנוע התנגשויות עריכה עם משתמשים שירצו לתקן אותו ולהוסיף לו אלמנטים חסרים. אם את צריכה עזרה מכל סוג שהוא, אני לרשותך. בברכה, אנדר-ויק05:23, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

תודה רבה! הוספתי Sima shimony - שיחה 05:28, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

בשמחה. אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. אנדר-ויק05:31, 7 בספטמבר 2010 (IDT)
הריני מזיחה. Sima shimony - שיחה 05:36, 7 בספטמבר 2010 (IDT)
ראיתי את התיקונון הזה. יפה מאד. אנדר-ויק05:37, 7 בספטמבר 2010 (IDT)
אני מתקשה עם העלאת הציור של נורמן רוקוול. למי לפנות?Sima shimony - שיחה 06:20, 7 בספטמבר 2010 (IDT)
שלום Sima shimony,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמשת:Sima shimony/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, חובבשירה - שיחה 05:41, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

תודה!Sima shimony - שיחה 06:20, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

מחיקות מדף שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום,

מחיקות מדף שיחה שביצעת אינן מקובלות בוויקיפדיה. החזירי בבקשה את הטקסט שהסרת. אם אינך מעוניינת שיופיע בדף שיחתך תוכלי ליצור ארכיון ולהעביר לשם. גילגמש שיחה 06:26, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

בהמשך לפנייתי ביטלת את עריכתי בדף שיחתך. דבר זה פסול מיסודו ויכול לגרום לחסימתך מוויקיפדיה. אנא פעלי לפי ההנחיות המקובלות. גילגמש שיחה 09:16, 7 בספטמבר 2010 (IDT)

לגילגמש שלום. אני מצטערת. ניסיתי לבטל את הביטול. לא התכוונתי למחוק את דבריך או את דברי מישהו מכם. ותוך כדי התלבטות איך לתקן - הדף שלי נעלם כולו - ועכשיו חזר מעשה קסמים. קיבלתי הרבה עזרה הערב, ואני באמת אסירת תודה. חסר לי כרגע מידע לגבי צירוף התמונה. האם תוכל לעזור לי? שוב תודה ושנה טובה Sima shimony - שיחה 20:17, 7 בספטמבר 2010 (IDT)
שחזרתי את הדף. סימה, ככה זה לכולם בהתחלה - לומדים בדרך הקשה, אבל בסוף יודעים מהן הנורמות ומהם הכללים פה. זה בסדר. הייתי עסוק בפרויקטים אחרים בימים האחרונים, כך שלא הבחנתי במעשייך ואני מתנצל אם עקב כך לא הייתי עִקְבִי בעזרה לך קריצה. שמחתי לראות שקיבלת בינתיים משוב גם מאחרים.
לגבי הוספת תמונות, הסברים מפורטים תוכלי למצוא בעזרה:תמונות. בברכת שנה טובה ומוצלחת פה ובכלל, Ldorfman - שיחה 04:03, 8 בספטמבר 2010 (IDT)
אני מאוד מודה לך!!! אני מתגייסת למלאכה. שנה טובהSima shimony - שיחה 22:07, 12 בספטמבר 2010 (IST)

רובי ברידג'ס[עריכת קוד מקור]

מבחינתי הדף עשוי. אשמח לקבל משוב. Sima shimony - שיחה 01:58, 13 בספטמבר 2010 (IST)
כל הכבוד
כל הכבוד
מבחינה טכנית, הערך יצא ממש מצויין (את התוכן עוד לא יצא לי ממש לקרוא, אולם אני בטוח שעשית עבודה מוצלחת) - במיוחד ביחס לזה שזו לך הפעם הראשונה (ואני מקווה שלא האחרונה) שאת כותבת בוויקיפדיה. כל שהיה לי לעשות זה למחוק רווחים מיותרים, לסדר קצת את תבנית התמונה (כאשר לא מתייחסים לפרמטר מסויים, במקרה זה "סוג", כדי שלא יופיע בתצוגה, יש לציינו אולם לא לכתוב דבר לאחר סימן ה"שווה") ולהזיז את התמונה כך שתהיה מול הקטע הרלוונטי בטקסט (שכן הערך דן באישיות ולא בתמונה).
כעת נמתין ונראה מה יהיה "לטבע" לעשות - אני מניח שעם הזמן ימצאו דברים שניתן להוסיף לערך, קישורים שניתן יהיה להוסיף בו וכו', אולם כפי שציינתי, מצב הערך ממש נפלא. אני מקווה שזה עשה לך חשק לעוד ושאראה עוד תרומות שלך. אמשיך לעקוב. מכל מקום, אם תצטרכי עזרה כלשהי, את כבר יודעת את הכתובת... עלי והצליחי, Ldorfman - שיחה 02:55, 13 בספטמבר 2010 (IST)
הערה קצרה לגבי התוכן: יש להתחיל כל ערך במשפט או שניים המתארים את נושאו. הדבר דרוש מבחינה פונקציונלית שכן בשימושים שונים שעושים בוויקיפדיה מציגים רק את פסקת הפתיחה (זו שלפני תוכן העניינים) ובכלל, פעמים רבות, אנשים מעוניינים רק לקבל ביאור למושג מסויים (במקרה זה נניח, מיהי "רובי ברידג'ס"), כך שהם קוראים רק את תחילת הערך וזה מספיק להם. לאחר מכן, בערך על אישים, יבוא בדרך כלל קטע שנקרא "ביוגרפיה". ביצעתי כמה שינויים בערך. את מוזמנת לעקוב אחר שינויים אלה ולתקן דברים שלא נראים לך. נראה לאן זה יתקדם... Ldorfman - שיחה 03:10, 13 בספטמבר 2010 (IST)
תודה. שימחתני!!! Sima shimony - שיחה 03:16, 13 בספטמבר 2010 (IST)
אם אתה עדיין בסביבה - אני רק שאלה: כתבתי לבלוג שלי - שמיועד לקבוצת ספרנים - פוסט על חוויית העבודה בוויקיפדיה. הייתי רוצה להעביר לך אותו לפני שאני מפרסמת. האם אפשר? איך? תודה!Sima shimony - שיחה 05:18, 16 בספטמבר 2010 (IST)
שלום סימה, הרשי לי להידחף. את יכולה לשלוח אימייל למשתמש דרך כניסה לדף המשתמש שלו > תיבת הכלים בצד ימין > "שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה". שתהיה לך גמר חתימה טובה ותודה על תרומותייך. Rhone · שיחה 05:22, 16 בספטמבר 2010 (ISTכלו)
מסכים (באותה דרך שצויינה על-ידי "Rhone"). אמתין לכך. Ldorfman - שיחה 13:23, 16 בספטמבר 2010 (IST)
כשאני מכינה הודעת מייל מדף המשתמש שלך נפתחת הודעה בלי כתובת בשורת הנמען. לא חושבת שזה יישלח ככה. בשורת הנושא כתוב: ׳ž׳©׳×׳ž׳©:Ldorfman בגוף ההודעה: http://he.wikipedia.org/wiki ž׳©׳×׳ž׳©:Ldorfman שאר השדות ריקים.Sima shimony - שיחה 03:17, 17 בספטמבר 2010 (IST)
היי (כן, אני נכנס לוויקיפדיה גם במהלך הצום - כזה אני...), דרך שליחת המיילים בצורה שפורטה לעיל הינה הדרך המקובלת מזה זמן רב למשלוח מכתבים לכותבים ולעורכים בוויקיפדיה (השימוש בכלי זה החל עוד טרם להצטרפותי למיזם, כך שאיני יודע ממתי הוא פעיל). הרעיון הוא שבאופן זה, ניתו ליצור קשר עם המשתמש מבלי שזה יפרסם את כתובתו. בצורה זו המשתמש יכול להשאר אלמוני (ויש המעוניינים בכך). תועלת נוספת היא שבמקביל, נמנעת חשיפת כתובת הדוא"ל שלו בדפי המיזם, כך שתוכנות לקצירת כתובות דוא"ל (לצרכי שימוש בהן לשליחת דואר-זבל/וירוסים) לא תוכלנה למצוא את הכתובת. אני נוהג לפרסם את זהותי (איני מאמין באנונימיות), אולם מהסיבה השנייה, מעדיף לא לציין בדפי המיזם את כתובת המייל שלי.
לצורך העניין, בדקתי כעת את המנגנון המופעל על שם המשתמש שלי והוא פועל ללא בעייה - אני מצליח לקבל מיילים שנשלחים אלי בדרך זו. יתכן שיש בעייה בקידוד השפה במחשב שבו את משתמשת, שכן תצוגת שורת הנושא, לפחות בדרך בה העתקת אותה לשורות שכתבת כאן, לא נכונה. הנושא הוא תמיד בפורמט: "דוא"ל מוויקיפדיה (קידוד UTF-8): נושא ההודעה" (את המילים "נושא ההודעה" את מוזמנת לשנות). כך זה גם במנגנון ששולח אלי מכתבים (כאמור, בדקתי ואין בעייה). בכל מקרה, עם ההקשה על הלחצן לשליחת המכתב המערכת תדע להפוך את כל מה שכתבת בתיבה למייל ולשלוח אותו לכתובת הקיימת במערכת. אגב, במקרה של שנינו, אני חושב שגם ככה יש ברשותך כבר את כתובתי שכן עניתי למייל קודם ששלחת לי... לפיכך, אשמח אם תשלחי אלי את הדברים בכל אופן שתמצאי לנכון. אמתין לכך. בברכת גמר חתימה טובה, Ldorfman - שיחה 22:41, 17 בספטמבר 2010 (IST)
האם קיבלת את המייל? Sima shimony - שיחה 14:03, 20 בספטמבר 2010 (IST)
קיבלתי ואף עניתי. לא הגיע אלייך? Ldorfman - שיחה 03:40, 21 בספטמבר 2010 (IST)
לא ראיתי. איפה זה צריך להופיע?Sima shimony - שיחה 13:10, 21 בספטמבר 2010 (IST)
בתיבת הדוא"ל שלך. אתמול גם חזרתי ושלחתי את אותו מייל פעם נוספת. אמתין ל"אישור קבלה". Ldorfman - שיחה 15:08, 21 בספטמבר 2010 (IST)

על ספרניות וויקיפדים משועממים[עריכת קוד מקור]

היי סימה. כאב לי לקרוא את מה שכתבת בבלוג שלך, ואני מוצא לנכון להתנצל בפניך בשם קהילת ויקיפדיה במידה ונפגעת. האמירה "ספרניות הן עם משועמם" היא לא ראויה, והיחיד שאולי עומד מאחוריה הוא הוויקיפד שכתב אותה אי שם ב-2005. מאז נכתב דף זה שונו הנהלים בנוגע לדפי מדיניות רשמיים, ודף זה אינו מייצג כמובן את עמדת ויקיפדיה כלל וכלל.

בכל אופן, ההערה הוסרה מיד כשהדבר הובא לתשומת ליבנו, וייתכן שהדף ימחק לגמרי. אני שוב מתנצל, ומקווה שהדבר לא ישפיע לרעה על המשך תרומך המבורכת כאן. אגב, אנו מפעילי המערכת זמינים לכל תלונה, הערה, ובקשות מחיקה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים - ואת כמובן מוזמנת לפנות אלי באופן אישי בכל דבר ועניין. חג שמח. אנדר-ויק21:53, 22 בספטמבר 2010 (IST)

שלום לך. בהמשך לבקשתך בדף ביקורת עמיתים, עברתי על הערך שכתבת אודות הספר "היינו העתיד" וערכתי אותו מעט. לדעתי הוא כבר בשל לעבור למרחב הערכים הראשי; את יכולה לבצע זאת באמצעות הלשונית "העברה" למעלה. אעיר רק שחלק מהמונחים שציינת ("הדירה בתל אביב"? "שיטת הנושאים"?) אינם מוכרים כנראה לרבים מקוראי הערך שאינם קיבוצניקים, והייתי ממליצה להוסיף חצי משפט על חלק מהם, אפשר למשל באמצעות סוגריים: ” ...שיטת הנושאים (שיטה שלפיה... ), .... ”. מה דעתך? תודה, Ravit - שיחה 13:44, 20 במרץ 2011 (IST)

תודה רוית, איזה יופי לקבל כזה משוב! מעולם עוד לא העברתי דף למרחב. אנסה לעשות זאת. איזה דף משתמש שמח יש לך! עניינים:

1. חשבתי להפוך את המושגים הקטנים האלה אולי לערכים בויקימילון... משהו כזה. זו ממש שפה שלמה של בני הקיבוצים, בעיקר השוה"צ. 2. דף השיחה שלי - כזה מבולגן. אני רואה שהדף שלך הפוך, מהחדש לישן. זה טוב! תוכלי להדריכני טיפה?

תודה, Sima shimony - שיחה

אין בעד מה, ותודה על המחמאות .
1. אני לא בטוחה עד כמה זה מתאים להכניס את המושגים האלו כערכים בוויקימילון או כאן (אולי כדף בשם קיבוץ - מונחים, כמו שיש פסיכולוגיה חברתית - מונחים למשל). אולי אפשר לשלב איכשהו חלק מהדברים (במיוחד כאלו שהיו כלל-ארציים ולא רק בקיבוץ יחיעם ועוד כמה) בערך קיבוץ תחת הסעיף "חיי קהילה" (למשל עכשיו גיליתי שם מה זה "מוסד חינוכי"). את מוזמנת להתייעץ על הדברים האלו ולשמוע דעות של עוד אנשים, חלקם אולי בני קיבוץ, בויקיפדיה:דלפק ייעוץ, וכן בוויקימילון בדף המזנון או בדלפק הייעוץ.
2. לא כל כך הבנתי למה התכוונת, הרי גם דף השיחה שלי ושל כולנו מסודר מההודעות הישנות למעלה ועד לחדשות שמופיעות למטה, וכך זה צריך להיות. לא יודעת למה הכוונה "מבולגן", אולי התכוונת לכך שלא תמיד יש הזחות (מספר מתאים של נקודותיים בתחילת תגובות) במקום המתאים, ועל כך אציין למשל בהקשר של התגובה הקודמת שלך - כשעושים הזחה של נקודותיים אחד בתחילת תגובה ואחר כך יורדים שורה

(למשל כדי לרשום סעיפים 1, 2) - צריך להמשיך עם הנקודותיים האחד בתחילת כל שורה; אני התחלתי בתגובתי בהזחה של שני נקודותיים, אז בכל פעם שירדתי שורה הוספתי שוב אתת שני הנקודותיים. האם לכך התכוונת? Ravit - שיחה 08:56, 21 במרץ 2011 (IST)

העברתי לערך. אני מקווה שזה בסדר. תודה על ההפנייה לעמיה ליבליך. זאת תוספת טובה מאוד!!! אשר למושגונים שלי: שמא אכין ערך "החינוך המשותף"? זה חסר פה. והמושגונים האלה שייכים רק אליו ולא ל'קיבוץ' או דומיו.
עכשיו אני רואה שבאמת גם דף השיחה שלך הוא מהישן לחדש. אבל: 1. יש תוכן עניינים (את זה אוכל לסדר) 2. הוא מתחיל מלא-מזמן. ויש לך ארכיון והכל כלכך אלגנטי... תודה Sima shimony - שיחה
סימה, קבלי טיפ על תוכן העניינים. לגבי נקודה 2, כאשר דף השיחה נעשה ארוך מאוד, אנו נוהגים לבצע ארכוב שלו. ביום מן הימים זה יגיע גם לדף זה... כמאמר השיר, "חכי, חכי, המתיני, עוד תראי...". Ldorfman - שיחה 03:33, 23 במרץ 2011 (IST)

כבר עניין אחר[עריכת קוד מקור]

עדיין אין. יהיה בטח.

שלום, העלת מספר תמונות אישיות שלך או של אחרים בשימוש הוגן כאשר יש אלטרנטיבות חופשיות ובניגוד למדיניות שימוש הוגן של ויקיפדיה. יש להסיר תמונות אלו או לקבל בעבורם רישיון חופשי. בכדי לשנות את הרישיון לתמונות שבבעלותך ראי עזרה:איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי#יצירה עצמית. בשביל תמונות שלא בבעלותך אך קיבלת בעבורם רישיון חופשי פעלי לפי ויקיפדיה:OTRS.

כמו כן יש מספר עטיפות של ספרים שהעלת אלו יכולים להשאר תחת הרישיון הנוכחי אבל כמו כל תמונת שימוש הוגן אין להציגם בדף המשתמש שלך. הידרו ~ שיחה 20:01, 19 באפריל 2011 (IDT)

תודה, פניתי לבקש עזרה ואני מחכה לתגובה. מצטערת על הבלגן.

Sima shimony - שיחה 23:45, 19 באפריל 2011 (IDT)

עבר זמן רב והרשיונות לא תוקנו. סימנתי את התמונות קובץ:Anachnu katan.jpg, קובץ:Yasur155.jpg, קובץ:Afikim4.jpg וקובץ:Sir laila s.jpg שרשיונן אינו תקין והן ימחקו שבוע מהיום אם לא יוסדר. לכשיתוקן הרישוי ניתן יהיה לשחזרן. הידרו ~ שיחה 21:02, 16 ביוני 2011 (IDT)
תודה! יש לי אישורים במייל על 2 מתוך 3 התמונות בערך חינוך משותף. אני לא בעלת זכויות היוצרים, אבל קיבלתי אישורים לפרסם לפי רישיון CC-BY-SA 3.0 מאת בעלי זכויות היוצרים . כעת אני צריכה לתקן את הרשיונות. אני ממתינה להוראות ממך. תודה רבה! Sima shimony - שיחה
כמו שכתבתי קודם עדכני את הרישוי ושלחי את האישורים. הידרו ~ שיחה 20:14, 18 ביוני 2011 (IDT)
תיקנתי ל-cc תמונה אחת: sir laila s אנא בדוק. לאן לשלוח את המייל?Sima shimony - שיחה 16:47, 19 ביוני 2011 (IDT)
תיקנתי את היחוס כך שינתן לצלם. את האישור שלחי אל permissions-he-at-wikimedia.org. הידרו ~ שיחה 17:09, 19 ביוני 2011 (IDT)
תודה. שלחתי. אני ממתינה לאישור ואז אתקן גם בתמונה השנייה. Sima shimony (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היה נחמד להכירך[עריכת קוד מקור]

הי סימה, היה נחמד להכירך בויקימניה, אשמח להמשיך בפרויקטים עליהם דיברנו במפגש, את מוזמנת לשאול להיעזר ולהתייעץ איתי בכל עת. והנה עצה ראשונה שלי אליך בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 04:22, 7 באוגוסט 2011 (IDT)

תודה, חנה. שמחתי להיפגש. האם נראה לך נכון שהפגישה שלך עם הקבוצה שלנו תהיה מוקדשת ל-GLAM? חשבתי שזה יכול להיות טוב כדי להרחיב אופקים וגם מאוד מתאים לספרניות. מה דעתך? בברכה, Sima shimony - שיחה 11:01, 7 באוגוסט 2011 (IDT)
אני חושבת שהפגישה צריכה להיות מוקדשת קודם כל לויקיפדיה בכללותה, בסוף אפשר לדבר על המיזם עם מוזיאון ישראל. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 03:37, 12 באוגוסט 2011 (IDT)
אם יורשה לי להעיר, לדעתי ניתן יהיה לפעול בשני התחומים: עבודת GLAM לא אמורה להשפיע על עריכות יום-יומיות (או מזדמנות) ותוספות לאנציקלופדיה. פעילות GLAM, לפחות בשלבים הראשונים, תלוייה בפגישות אשר נקבעות לפי לוח הזמנים של יותר מאדם אחד, כך שבד"כ יש מרווחי זמן בין מפגשים אלה. שתי הפעילויות חשובות ובשתיהן יש תרומה לאנושות ברוח ויקימדיה. אני מניח שבכל מקרה נוכל לדבר על כך במפגשנו הקרוב. ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:05, 13 באוגוסט 2011 (IDT)
צודק. במחשבה נוספת נראה לי שצריך להתחיל מעריכה, כתיבה, הדברים הבסיסיים ביותר. אולי בכלל רק בסמסטר שני נתחיל עם GLAM? Sima shimony - שיחה 14:00, 13 באוגוסט 2011 (IDT)

שלום סימה, בעקבות דיון שהתקיים בויקיפדיה:מזנון, הוקם דף שנקרא ויקיפדיה:ביכורים. מטרתו לחשוף את הויקיפדים התורמים החדשים לקהילה. אני התנדבתי להיות אחראית על הדף הזה בתקופה הראשונה. את התחלת לכתוב בויקיפדיה באוקטובר 2010, אשמח אם תהיי אחד מהאורחים בסבב השלישי בדף זה, שבו תספרי במספר מילים על עצמך, תחומי ההתעניינותך, ערכים שכתבת או שהרחבת אותם משמעותית כולל הצגת "חלוניות ערכים" (תקצירי ערכים), וכן, איך היה תהליך כניסתך והשתלבותך בויקיפדיה. אני מקווה שתעני לפנייתי. לרשותך עומד ויקיפדיה:ביכורים/Sima shimony . המטרה היא לפרסם את הדף בתחילת ספטמבר. תודה חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 03:37, 12 באוגוסט 2011 (IDT)

הי חנה. כתבתי. את מוזמנת לבדוק ולהעיר. אשמח לתקן. שבת שלום. Sima shimony - שיחה 00:32, 13 באוגוסט 2011 (IDT)
הי סימה, מעולה, האם תוכלי להרחיב מה גרם לך להיכנס באוקטובר 2010 ולערוך שוב? זה מידע מעניין. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 20:56, 14 באוגוסט 2011 (IDT)
אנא בדקי שוב. הוספתי קצת. תודה חנה! Sima shimony - שיחה 21:39, 14 באוגוסט 2011 (IDT)
ראיתי, מעולה. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 21:40, 14 באוגוסט 2011 (IDT)
סיפורך איתנו מאוד מעניין סימה. שמחה לראות שחזרת על אף החוויה הראשונית שהיתה לא נעימה. חנה בחופש ואם יש לך שאלה או עניין שהוא... אני פה :). גם אני התאהבתי בGLAM נהנתי מאוד מההרצאה שהיתה בשישי בנושא ובכלל. יפה לראות שאת לוקחת את הנושא באופן יישומי. בהצלחה!!! :) Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 18:17, 16 באוגוסט 2011 (IDT)
תודה לעיצובית! קראתי בדף המיזם המקורי! ונראה לי שיתאים לי להצטרף. זה נראה לי גם מאוד מתאים לקבוצת הספרניות שלי. גם את נראית לי תביאי לנו הרבה שמחה! יופי שנפגשנו. להתראות Sima shimony - שיחה 09:22, 17 באוגוסט 2011 (IDT)
את וקבוצתך מוזמנות :) אשמח לשמוע עוד על קבוצתכם. Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 09:33, 17 באוגוסט 2011 (IDT)
סימה, הדף שלך פורסם בויקיפדיה ביכורים. כתבתי על כך גם במזנון ובלוח המודעות. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 06:46, 28 באוגוסט 2011 (IDT)

סליחה על ההתערבות, ראית שכתבת בדף של עיצובית אז זה נורא פשוט

סדר פעולות בסיסי להעלאת קובץ לוויקישיתוף:

  • שלב ראשון: יש להירשם לוויקישיתוף בדיוק כמו לוויקיפדיה. אם כבר נרשמתם יש להתחבר כמשתמש רשום. ראו למה ליצור חשבון? או הרשמו כאן.
  • שלב שני: שומרים את התמונה על שולחן העבודה או בספרייה כלשהי.
  • שלב שלישי: בתפריט בצד ימין קיים קישור העלאת קובץ לשרת/ויקישיתוף (אם צילמתם בעצמכם עליכם לבחור "צילום עצמי – own work").
  • שלב רביעי: צרפו את הקובץ. (בצילום עצמי למשתמש רשום, שורות המקור והיוצר ממולאות אוטומטית). כתבו בשורת ה"מידע" ביאור על התמונה.
  • שלב חמישי: בתחתית הטופס קיימת גלילת "רישיון", עליכם לבחור ממנה את הרישיון התואם.
  • שלב שישי: בחירת קטגוריה. בתחתית הטופס יש גלילת "קטגוריה", עליכם להקליק על סימן הפלוס (+) ולצרף את הקטגוריה המתאימה.
  • שלב שביעי: לחצו על כפתור ההעלאה והתמונה בוויקישיתוף.

להסבר נוסף ולסיוע פעלו על פי האשף. בברכה, • חיים 7כתוב לי • י"ט באב ה'תשע"א • 01:59, 19 באוגוסט 2011 (IDT)

דף ביכורים - נעים מאד![עריכת קוד מקור]

שלום סימה. שמחתי על ההיכרות בדף הביכורים. אשמח לסייע ככל שאוכל, אם תרצי - את יותר ממוזמנת. מכיוון שאמי הייתה ספרנית שנים רבות (הייתה לי הזכות לקרוא כל ספר חדש בספרייה!) ומכיוון שיום הולדתי הוא ב13 בספטמבר, אולי יש בינינו עוד קשרים... בקיצור, אני כאן אם אוכל לסייע. יום ושבוע טוב, קלונימוס - שיחה 07:22, 28 באוגוסט 2011 (IDT)

אולי כדאי להעביר את התגובה לשיחת ויקיפדיה:ביכורים/Sima shimony. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!07:55, 28 באוגוסט 2011 (IDT)
תודה קלונימוס, תודה אופקאלף. בהחלט מתאים להעביר את השיחה מבחינתי. כמובן תודה לחנה על ההזדמנות להציג את עצמי. Sima shimony - שיחה 10:04, 28 באוגוסט 2011 (IDT)
אגב (שכחתי לכתוב לך קודם), קראתי והסמקתי הסמקה. לא היית צריכה... נפגש בקרוב, ‏Ldorfman‏ • שיחה 18:45, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

ברוכה הבאה[עריכת קוד מקור]

שלום סימה, האמת היא שאני קצת מכיר אותה מהעולם המקצועי (גם אם וירטואלית) ואפילו ראינו סרטון בכיכובך באחד הקורסים... בכל מקרה, ראיתי שאת מתעסקת ביצירת מיזם הקשור לספריות, אז כמי שחתום ברמה כזו או אחרת על רוב הערכים שקשורים לספריות בויקיעברית, כולל ספרייה, הערך המומלץ הכמעט יחיד בתחום (יש ערכים מומלצים על ארתור שפנייר וחורחה לואיס בורחס ש"חילטרו" גם בספרנים). בקיצור, הנני לשירותך. ‏DGtal14:36, 28 באוגוסט 2011 (IDT)

תודה רבה DGtal!!Sima shimony - שיחה 15:51, 28 באוגוסט 2011 (IDT)

ברוכה הבאה![עריכת קוד מקור]

את מביאה תגבור? :) על איזו דרך פעולה הלכתן בסופו של דבר? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:28, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

??? אנא הסבר. האם אתה מתייחס לעובדה שנרשמתי למיזם המקור האמין?Sima shimony - שיחה 15:16, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
אכן. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:17, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
ובכן: הקבוצה שלנו תתחיל לעבוד רק בתחילת נובמבר. אני מכינה את הרקע. נרשמתי - כדי להבין איך זה עובד, וכרגע אני מחפשת ערכים להירשם להם בעצמי. כל זה בתור הכנה, כדי שיהיה לי מה ללמד את הבנות.Sima shimony - שיחה 15:28, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
מעולה. על כל שאלה קטנה את מוזמנת לפנות לדף השיחה שלי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:29, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
תודה רבה!!! אין כמוך. להתראותSima shimony - שיחה 15:30, 3 בספטמבר 2011 (IDT)

מיזם המקור האמין[עריכת קוד מקור]

שלום. לבקשתך, עודכנה רשימה של הערכים מתוך הקטגוריה ספרנות. ניתן למצואה בדף ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם המקור האמין/ספרנות. בשמחה, OfekBot - שיחה 16:50, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

תודה אופק. אין כמוך! Sima shimony - שיחה 17:46, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

שמח להכיר אותך. קראתי את דברייך ונהניתי מעבודתך כאן. בברכה, Rafael Guri שיחה 09:30, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

תודה רבה! שנה טובה, Sima shimony - שיחה 10:50, 11 בספטמבר 2011 (IDT)