שיחת משתמש:Pasteran

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך הבא !
כיף לראות / לשמוע בחור צעיר ודינמי, שנושא האנציקלופדיה "מתלבש" עליו.
אשמח לענות / לסייע. כתוב אלי בשיחת משתמש:דוד1 (כך נוהגים כאן לתקשר).
אגב, בנושא ה-EMAIL שלך, אם רשמת אותו כשנרשמת לויקי, תראה כי מימין בקבוצה האמצעית של הקישורים, האחרון שבהם יש קישור "שלח דואר-אלטרוני למשתמש זה" (מה שרומז שצריך להגיע לדף המתשמש אליו רוצים לשלוח MAIL(.
^^ דוד1 18:02, 16 דצמ' 2003 (UTC)


שלום, אשמח במיוחד על תרומתך למוזיקה נושא שכול הזמן אני רוצה לכתוב לו ואיני מוצא זמן וכמו כן אני חסר מינוחים טכניים לכתיבה נכונה אשמח לשיתוף פעולה
כמו כן לחתימת השם שלך וזמן הכתיבה רק רשום 4 פעמים ~
YMIBleeding 18:26, 16 דצמ' 2003 (UTC)

תודה רבה על התמיכהPasteran


עקרונית, במעבר מוורד לכאן, אין בעיה מיוחדת, כל עוד מדובר רק בטקסט. למעשה, כך אני נוהג, כאשר אנ כותב יותר מ-2-3 שורות. כלומר כותב בוורד, COPY PASTE וממשיכים סימני עריכה מיוחדים כאן.
לגבי ההשתלטות על ים הנושאים: מקובל (את זה ראיתי מאחרים) כתוב בדף המשתמש שלך את המטלות / ערכים שאתה מתכנן לכתוב / לעדכן. וכשתגמור: מחק או סמן שבוצע. שיטה פשוטה אבל זה מה שעושים האחרים.
בכל מקרה בהצלחה. ^^ דוד1 16:31, 17 דצמ' 2003 (UTC)


שלום וברוך הבא, מספר הערות בקשר לערכים שאתה מכניס ברגעים אלו -

  • קודם כל - ברכות, סיכומים שנכתבו על ידך הם מקור מצויין לויקיפדיה, משום שהם מהווים בדרך כלל בסיס מצויין למאמר וחפים מהגבלות זכויות יוצרים.
  • שים לב שויקיפדיה לא מאפשרת שמות ערכים על גרשיים ("), ולכן ערכים כמו או"מ קיימים בשמם המפורש - האומות המאוחדות. (כנל גם לגבי צה"ל - צבא הגנה לישראל, נח"ל - נוער חלוצי לוחם וכו'...)
  • גודלו של המאמר המלחמה הקרה הוא מעבר ל32 KB, ולכן המערכת ממליצה לפצל אותו, אתה מוזמן להסתכל בפיצול בהיטלר ומרכסיזם כדוגמאות לפיצול מאמר ארוך. השיטה הרצויה (לדעתי האישית) היא חלוקה לראשי פרקים, כאשר במאמר הראשי יופיעו תקצירים של כל אחד מראשי הפרקים - עם קישור למאמר המכיל מידע מקיף על כל נושא (כמו בערכי מדינות דוגמאת שוויץ או הולנד) בכל אופן - לשיקולך. באם אתה מעדיף שמישהו אחר יבצע את החלוקה אתה מוזמן להשאיר הערה בויקיפדיה:מזנון - מישהו כבר יקפוץ על המשימה. :)

Costello


יש תגובה לשאלתך ב-ויקיפדיה:מזנון#ויקיפדיה:איך לערוך דף. ^^ דוד1 23:18, 22 דצמ' 2003 (UTC)


שלום,
ראיתי כי התייצבת לשירות ביצירות מופת, ישר כוח.
מספר הערות:

  • רצוי שתקרא את כול הנהלים שבתחתית הרשימה כדי להבין את הנוהל על פיו מכניסים ספרים במלואו.כמו כן בהמלצה לקרוא את דף השיחה והארעיון כדי להבין את הכיוון אך זה אינו קריטי.
  • בהתאם לרוח הנוהל אין אנו מכניסים לרשימה סופרים על מנת שישמע קולם כי הם חשובים(למרות שהם יכולים להיות מאוד חשובים) או כדי לתת "קונטרה" לסופר אחר(אגאתה כריסטי). אנו מודדים אותם אך ורק לפי השפעתם על התרבות שלנו. על פי קריטריון זה סופר מאוד חשוב יכול שלא להיכנס כי אף שהשפיע על סופרים אחרים שנכנסו ואף שכתב דברים טובים יצירותיו לא פרצו אל עבר הקלאסיקה ולא השפיעו על התרבות(ראה דוגמאות בנוהל בדף שיחה)על כן אין לכתוב קדמת עדן או ענבי זעם...משהו שלו.אם אתה חושב ששניהם חשובים תרשום את שניהם ועל כל אחד יצביעו באופן שונה יכול להיות ששניהם יכנסו ויכול להיות שאף אחד
  • שאלה אחרוה: האם אתה IP:80.230.22.247?אם כן אתה יכול לחתום שם רק בשם אחד משניהם כדי לא לבלבל(עדיף בpasteran)

תודה רבה
בברכה,
YMIBleeding 11:38, 24 דצמ' 2003 (UTC)


הגבתי לדבריך במזנון.

על-פי התבוננות ראשונית במעשהו של בן הטבע, אני מסכים איתך, אך עדיין אין בידי מספיק נתונים על מנת לחרוץ דעה ברורה בנושא. יש לחכות להסבריו.

אלון 23:45, 31 דצמ' 2003 (UTC)

אנא ראה את התייחסותי לנושא בשיחת משתמש:F16. (גם הפתיחה מכוונת אליך!)

אלון 05:38, 1 ינו' 2004 (UTC)


לקחתי על עצמי להקים לתפארת את מלחמת העולם הראשונה זהו נושא גדול מאוד ודרש ידע נרחב במגוון תהפוכות פוליטיות וחברתיות מאחר שראיתי שאתה עוסק בנאצים סביר להניח שיש לך לא מעט ידע שחסר לי אשמח אם תסתכל על גרסאותי ותרשום לי הערות בדף השיחה ואם אלה דברים קטנים כמו הוספת/שינוי תאריך וכאלה עשה זאת לבד רק האר לי הודעה שאבחין בכך...

תודה YMIBleeding 17:33, 21 ינו' 2004 (UTC)

אכן התבלבלתי והתכוונתי למלחמת העולם השניה. בשלב זה אני אסתדר ללא החומר שלך אך כן אשמח לדברים הבאים:

  • מכיוון שאתה עורך(במקרה או שלא במקרה) את הנאצים והיטלר אתה יודע כרגע טוב מאוד את הפיזור של הנושאים(המפלגה הנאצית,היטלר בילדותו,השואה וכו'....) ותוכל לתקן את הקישורים שלי לעיתים למיקום מדוייק יותר
  • מאחר שאני בטוח שאתה מודע לקנאות שלי לגבי עריכות לפני שסיימתי, אני מניח שאתה מבין למה אני מבקש שההערות יהיו בדף השיחה ולא ישונו בערך עצמו(שאלוהים יציל אותי מאנשים שעורכים לפני שסיימתי...במיוחד כאשר ציינתי שהערך אינו גמור אבל אשמח להערות תיקונים והצעות.

תודה YMIBleeding

נ.ב מחקתי את התוכן בפינקודליגה, חשבתי שזה סתם וינדול לא שמתי לב שאתה שמת את זה אם אתה צריך את זה אז תשחזר...וקבל התנצלות
YMIBleeding


אשמח לשמוע חוות דעתך על מה שרשמתי בשיחה:מדע בדיוני. תודה, תרגומון 11:06, 5 פבר' 2004 (UTC) _______________________________________________________________________________

שלום pastran .

אני מודה לך על ההערה ואני מסכים איתך. אך אני לא מבין למה שלחת לי עוד הודעה קצת יותר חצופה, אך נראה לי שהתבלבלת עם מפעיל המערכת בן הטבע. כי נתת לי כינוי מר טבע, והסתכלתי לראות למה אתה מתכוון בערך על החתוליים, וגיליתי שהמפעיל בן טבע גם רשום שם בשינוים אחרונים, ונראה לי שאתה מתכוון אליו במכתב ולא אלי. וגם אם אתה כן מתכוון אלי אשמח אם תסביר לי למה אתה מתכוון.

להית'

    משתמש: אורן מירון


היי פאסטרן. אולי נוריד את הוודו הזה ששמו "מושגי יסוד בקבלה" מדף השער? אבי בליזובסקי ונ.ב. האם אתה מוכן לסייע לי בעניינו של בן הטבע ________________________________________________________________________________שלום pasteran. זה אורן מירון. אני לא הוספתי את ההסבר שלי מרצוני אחד ממפעילי המערכת ביקש מממני אך אני לא זוכר מי כי הוא מחק את הערך וכך גם ההודעה נמחקה. הוא אמר לי להוסיף אצלך את ההסבר ואני הסקמתי לא ידעתי שיש לך הסבר מצטער אם נפגעת. להתראות אורן.

נ.ב, 
  אני גם לא מחבב את "בן הטבע", ואם אתה וחברך שוכלים לעשות משהו בנידון אני אשמח להשתתף.
חה חה חה. זה באמת גדול מהחיים. מי זה בכלל אורן מירון ואיך הוא קשור אלייץ פשוט ענק. אתם מתרבים באופן מעורר התפעלות, כל הפסטרנים למיניהם. שבט הפסטרנים אפשר לכנותכם, אן שאולי כולכם אותו אדם מעורער עם כמה עשרות שמות משתמש. בכל אופן, אפשר להרוג אותי, אז לבטח לא אכתוב יותר לויקיפדיה. בן הטבע 18:37, 9 פבר' 2004 (UTC)


בן הטבע, אם תשים לב לצורת דיבור של אורן מירון ושל פסטרן, היא שונה לחלוטין, זה שני אנשים שונים. למשל אורן מירון תמיד חותם את שמו וגם בערכים שהוא כותב לפעמים הוא חתם את שמו. במקרה הזה אתה טועה D: בן הטבע, אם תוכל לתרגם קצת בTemplate:All messages אז אני אודה לך על כך מאוד (זהו ממשק המשתמש, ועל פי הבנתי אתה יכול לערוך את המדיה וויקי הזה). ערן


נדמה לי שבעריכת הערך 'היסטוריה של ארץ ישראל' מחקת (בטעות?) את הקישורים למלכי ישראל ולמלכי יהודה.


שלום Pasteran, יש לי רושם שבעריכת ערכי אדולף היטלר חמק ממך תוכנו של הערך הפוטש במרתף הבירה. נסה לטפל בבעיה. דוד שי 21:09, 15 מרץ 2004 (UTC)

הפכתי אותך למפעיל מערכת. הקפד להשתמש בסמכות זו לפי הכללים המפורטים בויקיפדיה:מפעיל מערכת ובויקיפדיה:נהלים. דוד שי 21:45, 15 מרץ 2004 (UTC)
תודה רבה. זה מסביר למה נוספו לי בפתאומיות כמה אופציות בסרגל.Pasteran

אתה פשוט מהיר כברק! (לגבי השינוי בעניין נח"ל) - אך עדיין מדובר בערך לוקה בחסר, אני אתאמץ לשפרו... פלג


שיחזרתי שלושה דפים שמחקת. אמנם בדפים אלה אין הרבה תוכן, אך כל אחד מהם מקושר לדפים אחרים, והם חלק מהמבנה המפואר שבנה בן הטבע לתיאור עולם החי, שבו יש גם ערכים שהם עדיין בגדר הצהרת כוונות. בן הטבע נעלם אמנם, אך אני מקווה שיחזור (כלומר שלפחות החלק המועיל שלו יחזור), או שיגיע מישהו שישלים את מלאכתו. בכל מקרה, אל תמחק ערכי טבע מסוג זה. דוד שי 21:48, 26 מרץ 2004 (UTC)

אכן מבנה מפואר, אבל ערך שכל מה שיש בו זה שם לטיני הוא מיותר לדעתי. נו שוין לט איט בי. Pasteran 21:53, 26 מרץ 2004 (UTC)

תודה על הערותיך. באשר לפלואוריד, העליתי את טענות המקטרגים מאחר שהנושא הוא כבר עובדה קיימת בישראל. תרצו או לא תרצו, אכלתם (שתיתם) אותה! באשר לקישורים לאנגלית, לא מצאתי לנכון לעשות זאת משום שהחומר הוא מה שנקרא "ידע אישי". בהחלט יכול כל אחד להוסיף או לגרוע למה וממה שכתבתי ובוודאי גם להוסיף קישורים באנגלית. בברכה אריסטו

לא אמרתי כלום בקשר לפלואוריד. אישית אני לא מוטרד - עוד שיטה מני רבות לההרג בארצנו הנפלאה... בקשר לחומר גם אם זה "ידע אישי" זאת ממש לא בעיה להוסיף בעצמך את הקישור שיוכל להרחיב על הידע האישי שלך. Pasteran

היי, מדוע העברת חלקים מויקיפדיה:השקפה נייטרלית לעמודים אחרים? זה לא נעשה במהדורה האנגלית ואני לא מוצא סיבה מיוחדת שזה ייעשה במהדורה העברית. Timtzeptel 07:13, 10 אפר' 2004 (UTC)

עברית שפה מוארכת - גודל הקובץ של העמוד היה 42K ומעל 32K יש בעיה טכנית לכמה דפדפנים לערוך דפים. עניין טכני לגמריPasteran 12:24, 10 אפר' 2004 (UTC)


Shalom, Pasteran!

Thank you so much for youn translation! Multitude or audience makes a lot of sense now because the street where I found these signs is now basically dedicated to street exhibitions and stall markets... and it is a really "crowded" (popular, actually) place. Thank you once again! Piolinfax 17:16, 10 אפר' 2004 (UTC)


שלום שוב! בקשר לטריטון, תודה על הטיפול בערך. מבחינת שימור ההיסטוריה דומני שעדיף לעשות "העבר דף" לדף המקורי ואז ליצור את דף הפירושונים כדף חדש באותו שם. בפעם הבאה...

שלך בטרחנות, Timtzeptel 17:04, 13 אפר' 2004 (UTC)

אני מעדיף שתעלה את השינויים שאתה מציע -- בעיקר במדיניות וגם בנהלים -- בדפי השיחה של דפי המדיניות הנוכחיים (המתורגמים). באשר לנהלים ולקיום פחות דפי הצבעה, מטא-הצבעה, דיון שלפני, אזהרה שאחרי, ערכאת ערעור וכו', נראה לי שמיעוט הויקיפדים העבריים אכן מזמין שינויים. באשר למדיניות, בפרט קווים מנחים וקריטריונים, אני נוטה פחות להסכים לשינויים (אם כי יש לזכור שדפי המדיניות הם ברובם דיסקריפטיביים, ולא נורמטיביים, גם ביחס לאנגלית), אבל המפתח לכל הוא דיון. בשלב זה, אולי כדאי לכתוב בראש מסמכי המדיניות המתורגמים

הדברים שלהלן מבוססים על הדף המקביל בויקיפדיה באנגלית, והם לא מתארים בדיוק את המצב בויקיפדיה בעברית.

Timtzeptel 17:23, 13 אפר' 2004 (UTC)


ראה תשובתי בשיחה:יהודי צפון אפריקה בשואה. דוד שי 19:04, 15 אפר' 2004 (UTC)


Shalom, Pasteran! This is a translation of what a user in the Wikipedia in Spanish, called Lourdes Cardenal and from my own city, wrote to me when I let her know about the signs on the pavement:

> "Do you rememner when they did the big works along the road [two years ago, the street became a pedestrian place]?. During the excavations they found a small, Jewish cemetery or burying. In order to keep some kind of record, they placed those signs approximately over the locations where some skeletons were. But no announcements or scientific/cultural explanations were given to the public. Very few people know about it and even the people of Valladolid find those signs quite strange and they don't know what the text says. My husband and I learnt about them by chance but we don't know further details. Near there it was "El Campo de Marte" (The Field of Mars) where convicts used to be executed but maybe this is not related to it. I'll try and find out more information and, if I get something new, I'll let you know."

Piolinfax 17:55, 16 אפר' 2004 (UTC)

איגרת הבזק של היידריך[עריכת קוד מקור]

מה קורה? אני מקווה שלא חשבת שמחקו את זה, פשוט העברתי מ"אגרת" ל"איגרת" ועכשיו אני רואה שאתה מחזיר את התוכן לערך על יהודי פולין... אני קצת מבולבל ומקווה שלא בילבלתי אותך. Timtzeptel 16:08, 19 אפר' 2004 (UTC)

אני בלבלתי את עצמי. בהתחלה ראיתי קישור לאגרת הבזק וחשבתי שכדאי ליצור לאגרת ערך משל עצמה. במחשבה שנייה (לאחר מעשה) זה נראה לי מיותר כי מה להרחיב בנושא זה ואין לו קיום מחוץ להקשר של יהדות פולין. נראה לי אני אמחוק את הערך המיוחד. מקסימום אפשר redirect לסעיף הרלוונטי שם. Pasteran

אגב שמך הוא שיבוש של מיץ פטל או סתם?

אכן אנאגרמה של Mitz Pettel. Timtzeptel 17:33, 19 אפר' 2004 (UTC)

בתוך הממומחה הויקיפדי לענייני מלחמת העולם השניה אני מפנה את תשומת לבך לערכים שייצר/ערך משתמש אלמוני הבוקר:

מאיר מ 11:19, 21 אפר' 2004 (UTC)

תודה על ההפניה. מצבנו עגום אם אני "המומחה הויקיפדי לעניניי מלחה"ע השנייה". בכל מקרה אני אערוך את הערכים הללו. Pasteran 12:32, 21 אפר' 2004 (UTC)



תודה על הערתך. פשוט ראיתי שיש הרבה מאד חוסרים ורציתי לכתוב לפחות קצת על הנושא. להבא אתרכז יותר במאמרים שכבר התחלתי לכתוב בהם. גילגמש 16:37, 21 אפר' 2004 (UTC)

יופי. אני מבין אותך. תאר לך איך חשו המקימים כשהיו פה רק 1000 או 2000 ערכים... ובכל זאת כרגע אנחנו יכולים להתעמק. זה לא שמה שאני אומר חקוק בסלע אבל יש על כך קונצנזוס. בויקיפדיה האנגלית היו "frowned upon" כתיבה כזוPasteran 16:45, 21 אפר' 2004 (UTC)

מחיקות והעברות בערכים על מדיניות המחיקה וההעברה[עריכת קוד מקור]

שלום ותודה שכתבת לי. יש כאן שני עניינים:

  • האחד הוא האם הדברים צריכים להופיע בדף נפרד או ביחד. בעניין זה אני לא נחרץ במיוחד. חשבתי מה שחשבתי, הסברתי מה שהסברתי, אתה חושב אחרת והבנתי מדוע, ומה שהצעת נראה לי הגיוני (כלומר את ההנחיות למפעילים להשאיר בנפרד, את המקרים המועמדים למחיקה מהירה לאחד עם המדיניות הכללית).
  • עניין שני הוא מחיקת הדפים שאין בהם צורך עוד. בעניין זה אני חושב שבאופן עקרוני אין למחוק דף שיש לו היסטוריה משמעותית (ולעניין זה כל דבר מלבד קשקושים חסרי-פשר או הפנייה הוא היסטוריה משמעותית), אלא במקרה שחוקי זכויות היוצרים מחייבים זאת. נראה שמדיניות המחיקה (בניגוד ל-NPOV, עליה לא נאמר שהיא "מוחלטת ואינה ניתנת למשא ומתן", אבל היא מייצגת את הקונסנזוס הנוכחי) מסכימה עם העקרון הזה: לא מוחקים רק כדי "לעשות סדר". מוחקים רק כשהתוצאות של אי-מחיקה תהיינה גרועות מהתוצאות של מחיקה.

אבל בעצם, אחרי שכשוך קצר ונמרץ במימי הויקיפדיה, החלטתי בסוף השבוע שעבר להפסיק להשתתף בה (אני כותב עכשיו וכתבתי מוקדם יותר היום מכיוון שפנו אלי בדף השיחה שלי, ובאותה הזדמנות כבר צדה את עיני הפרת זכויו"צ אז רשמתי אותה), ולכן אני כבר לא אמור לקחת חלק בהחלטה על דברים כאלה.

על כל פנים, היה לי נחמד להחליף איתך דברים. שלום! Timtzeptel 19:02, 25 אפר' 2004 (UTC)



ראיתי את הדף שלך על תולדות האס אס. הדף מצוין, אך אתה אומר שהוואפן אס אס נלחם לצד הוורמכט. כפי שאתה בטח זוכר , אני סבור שהוואפן אס אס הוא חלק מהורמכט. לשאלת כפילות ההנהגה, אכן יש סתירה, אבל זה היה מקובל בגרמניה הנאצית. (למשל פון גלוגה פיקד על גודריאן במבצע ברברוסה, למרות שאחרון היה בעל דרגה גבוהה יותר. אני יכול להפנות אותך לאתר המצוין הבא: www.feldgrau.com שמדבר על הצבא הגרמני בתקופה הנידונה. טיעון נוסף לעמדתי הוא: דיביוזיות הוואפן אס אס השתתפו לצד ההיר בקרבות החשובים של התקופה. לא היה להם פיקוד עצמאי, אלא הם קיבלו את ההוראות מהפיקוד הכללי. הטעות נובעת מהבלבול בין ההיר, שהוא הצבא הרגיל כמו הARMY בארה"ב לבין הווארמכט. הווארמכט כולל בתוכו חילות נוספים , וזאת רמת פיקוד כללית יותר. בערך כמו שיש את המטות המשולבים בארה"ב אשר אחראיים לא רק על הARMY אלא על כל צבא ארה"ב. גילגמש 05:45, 26 אפר' 2004 (UTC)

אינני מתבלבל. הוואפן אס אס הוא חלק אורגני של האס אס. אם בקרבות מסויימים דיביזיות שלו קיבלו פקודות ממפקדי וורמאכט זה לא הופך אותו לחלק ממנו. אם תרצה כמו שמשמר הגבול הוא חלק אורגני מהמשטרה למרות שבפעמים רבות הוא בשטח בפיקוח צה"ל. בשום מקום לא ראיתי שמישהו מחשיב את הואפן אס אס כחלק מהוורמכט או שמכליל את האס אס כחלק מהוורמכט (אתה מוזמן לבדוק בויקפידיות אחרות). בנושא זה שמרו הנאצים על הפרדה בין הצבא של המדינה לצבא של המפלגה: ושוב אני חוזר על כך שאנשי הצבא לא היו חייבים להיות חברי מפלגה, בעיני עצמם הם היו מנותקים מהמפלגה לעומת אנשי האס אס שהיו כולם נאצים קיצוניים. עוד אנלוגיה - בארה"ב "המטות המשולבים" אחראי על כל זרועות הצבא אך לא על הCIA ולדעתי אפילו לא על הDIA, למרות ששניהם במשרד ההגנה. "משמר החופים" בארצות הברית אינו שייך לצבא. שוב, אם תביא לי ציטוט ישיר שטוען כמוך יהיה מקום לשינוי. Pasteran 09:31, 26 אפר' 2004 (UTC)


and daunting combat opertations of all the units in the German military. The Waffen-SS is sometimes thought of as the 4th branch of the German Wehrmacht (Heer, Luftwaffe, Kriegsmarine) as in the field it came under the direct tactical control of the OKW, although this notion is technically incorrect as strategic control remained within the hands of the SS.

גילגמש

סליחה שאני נדחף לוויכוח, אבל הקטע המצוטט תומך בצורה חד-משמעית בעמדתו של Pasteran. דוד שי 10:21, 26 אפר' 2004 (UTC)


ממש לא! כתוב: בשדה הקרב היה בפיקוד ישיר של OKW . הכוונה לכל המקרים ולא לקרב ספציפי. גילגמש 10:25, 26 אפר' 2004 (UTC)

נוסח פשרה: האס אס איננו חלק אינטגרלי מהוורמאכט, אך הוואפן אס אס היה בפיקוד טקטי ישיר של OKW גילגמש 10:42, 26 אפר' 2004 (UTC)

REDIRECT לפיסקה - לא עובד לצערי[עריכת קוד מקור]

רעיון יפה בהפניה איטליה הפשיסטית. אבל זה לא עובד. נסה בעצמך. אין לי פתרון / שיטה - אבל כדאי שתדע (אם לא ידעת) ^^ דוד1 15:18, 1 מאי 2004 (UTC)


שלום Pasteran, לא מובן לי מדוע מחקת את מדינות ההסכמה, שזה ערך שיש אליו קישור מערכים אחרים, כגון מלחמת העולם הראשונה. דוד שי 17:30, 20 יוני 2004 (UTC)

הוא הכיל הפניה למדינות המרכז שזה פשוט לא נכון. אולי הייתי צריך להסתפק במחיקת ההפניה והשארתו ריק. מצטער. פשוט בזמן המועט שיש לי לאחרונה אני משתדל לנקות ולא לכתובPasteran 18:32, 22 יוני 2004 (UTC)

א.נ. - בהעלאת הערך פרנק זאפה על שרת הויקיפדיה העברית, אנו רואים משום עמידה בהתחייבותך המפורשת בדף המשתמש, ולפיכך הצעדים החמורים עליהם נרמז במפגש הויקיפדים ביום ה' לא יינקטו. בכבוד רב ובב"ח - א.ל. מוג, עו"ד. אלמוג 15:12, 26 יולי 2004 (UTC)

אבן נגולה מעל ליבי. עכשיו יהיה זמן להתעסק בדברים החשובים... קפטן ביפהארטPasteran 15:17, 26 יולי 2004 (UTC)

פטרסן יקר,
נראה לי שתחזיתך בדף שיחה:יצירות מופת בספרות העולמית התגשמה באורח בלתי צפוי (או שמא - צפוי לחלוטין?!). כנראה שלא תהיה לי כלל עבודה שחורה לעשות עכשיו בערך ההוא (ואני אשמור לעצמי את ההמשך הציני). יצאת גדול !. F 14:22, 27 יולי 2004 (UTC)

תודה לך, אבל במקרה הזה הייתי מעדיף להיות דני רופ (תחזיות לא מתגשמות)... ובכל זאת זה גרם לי בכניסה היום לשעשעוע עמוק. הולך להיות פה שמח! Pasteran 14:47, 27 יולי 2004 (UTC)

רפובליקת ווימר[עריכת קוד מקור]

שלום ערן.
לאן נעלמת מחיינו הויקיפדיים?
בכל מקרה, אנא שים לב להערתי בשיחה:רפובליקת ויימאר
eman

בדיוק כשהתכוונתי לחזור במלוא הקיטור נדפק לי המרווח במקלדת. וקשה לערוך בלעדיו... ועכשיו אני עובד הרבה יחסית כי אני צריך כסף לטובת קורס צלילה ופסטיבל הג'אז באילת :)Pasteran 20:05, 8 אוג' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים
גילגמש 12:24, 20 ספט' 2004 (UTC)

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:24, 27 דצמ' 2004 (UTC)

האם תסכים לפשרה שהעאלתי במזנון תחת הכותרת "תגובה" - לתת לאולטרה קצרמרים שהות של שבוע ימים, על מנת שישמשו טריגר לכתיבת הערך ואם זה לא נתן את הדחיפה, למחוק. הסיבה היא - אם איש לא הרחיבם תוך שבוע הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך ביותר והם רק יעלו אבק ברשימה הבלתי נגמרת של הקצרמרים. תודה גילגמש 10:43, 28 דצמ' 2004 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון בקשר לעיטורי ויקי. הרעיון הוא להעניק עיטורים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל לויקי, בדומה לויקיפדיה האנגלית שממנה שאבתי את הרעיון.
תודה,
גילגמש 12:37, 7 ינו' 2005 (UTC)

שינוי שינוי קווים מנחים לכתיבת ערכי אישים[עריכת קוד מקור]

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי לשנות ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים במזנון בהתאם לתוצאת ההצבעה אודות פריס הילטון. גילגמש 14:08, 9 ינו' 2005 (UTC)

הזמנה להשתתף בקביעת חוקי הדיון[עריכת קוד מקור]

זוהי הצבעה מיוחדת, הקובעת את חוקי הפרלמנט. הצבעתכם חשובה, אנא השתתפו בהליך זה. נא לא לפתוח דיון על כל סעיף וסעיף ולהסתפק בהערת שוליים בלבד.
על הפרק עומדים 4 סעיפים - 1. מינימום משתתפים לקביעת תוקפו של הדיון. 2. זמן מינימום להצבעה. 3. פרק זמן מינימלי לדיון חוזר 4. הצבעות הדורשות רב מיוחס.

אחרי קבלת הנוהל החדש כל ההצבעות יתקיימו במזנון. אפשר לעקוב אחרי ההצבעות ב-רשימת הצבעות. לא ישלחו עוד בזמנות אישיות להצבעה בדיונים. מי שירצה להשתתף יהיה חייב לעקוב אחרי רשימת ההצבעות

להצבעה --- > ההצבעה

הבהרה בנוגע לשימוש בלשון זכר: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, ננקטת לעיתים לשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה.


בברכה,

גילגמש שיחה

בתקציר ציינת שיש טעויות בערך. אשמח לשמוע מהן. גילגמש שיחה 22:48, 26 פבר' 2005 (UTC)

למה החזרת את ההפניה העצמית בערך גאליה? יפתח 07:23, 14 מרץ 2005 (UTC) בטעות. חשבתי שיש ערך נפרד לשבט הגאלים ולחבל הארץ גאליה. מי יתן ויהיה מי שיכתוב ערך מקיף ויהיה מספיק מידע לכל ערך בנפרדPasteran 13:24, 16 מרץ 2005 (UTC)

יש הסבר לכל המלל שכתוב בדף השיחה של הערך? טרול רפאים 19:32, 3 מאי 2005 (UTC)

יש אני בטוח אבל לא לי. מישהו ניסה להראות שהוא מבין בניטשה. אני לא מבין בניטשה. אני לא סומך על פילוסופים שמתנהגים על פי הרעיונות שלהםPasteran 20:26, 3 מאי 2005 (UTC)

Pasteran שלום, מהו הרישוי של התמונה תמונה:Merkava4 r0.jpg? בתודה, אמיתי 13:29, 20 יוני 2005 (UTC)

לא זוכר ולא ממש אכפת לי מאיפה לקחתי אותו. אם זה משנה לך משהו אני ניקשתי את העשבים מאחורי הטנק כך שיש לי חלק ביצירה... Pasteran 11:14, 25 יוני 2005 (UTC)
ובכן, זה די בעיה. אמיתי 13:57, 25 יוני 2005 (UTC)
זו תמונה חשובה מאוד וחבל למחוק אותה. אני נלחם בשניים עליה. האם את התמונה צילמו חיילים של דובר צה"ל? אם כן אני מניח שנוכל להשתמש תחת שימוש הוגן ולהשתמש או בתווית זו או בתווית אתר-צה"ל. _MathKnight_ (שיחה) 13:38, 2 ספטמבר 2005 (UTC)
לא בטוח שדו"צ צילמו. אני לא ממש זוכר. רוב הסיכויים שרפ"ט או מישהו אחר מחימוש. Pasteran 17:43, 3 ספטמבר 2005 (UTC)
אם תפגוש במקרה את מי שצילם, סדר לנו איזה אישור מפורש. עד אז נשתדל להשאיר את התמונה הזאת. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:18, 5 ספטמבר 2005 (UTC)
הסיכויים לכך קלושים. אם אתה רוצה יש לי תמונות פרטיות של מרכבה 4. אבל הם כוללות אותי בפוזות מביכות משהו.... Pasteran 08:16, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

הישוב הישן[עריכת קוד מקור]

אני חושש שטעיתה בכתיבה של הערך הזה. בדקתי בספר: "תולדות ארץ-ישראל" כרך ב, ע"מ 525 שע"פ המפקד של 1839 היה מספר היהודים בארץ 6,400 איש בקירוב. רשמתה בערך שמספר היהודים ב1840 היה 10,000 ואני נוטה להאמין לספר. כך, שאני הולך למחוק את הנתון שלך. אלה אם תרשום לי מקור מאימן שיצבע על הנתונים שלך שנתוני אמת. שלך, אב.פ 21:56, 9 אוגוסט 2005 (UTC)

המקור המהימן הוא סיכומים בהיסטוריה מכיתה י'. תשנה לפי ידיעתך! Pasteran 18:50, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

שיחזור ערכים[עריכת קוד מקור]

אל תשחזר ערכים ללא דיון מסודר בבקשה. גילגמש שיחה 11:18, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

ולמחוק בלי דיון מסודר זה בסדר?

בכל מקרה קראתי את הדיון. לא מצאתי בו נימוק ענייני או עקרוני נגד ערך למגזין מקוון. אני לא מתמצא בחומרה אבל מכיר את האתר הנ"ל כך שהוא לא איזוטרי (וגם אם היה איזוטרי זה לא פוסל). עקרונית אני חושב שלכל נושא הפונה לציבור והציבור פונה אליו מגיע ערך. כך היה עד עכשיו - "לאשה",וויז.

מתנהל דיון, אתה מוזמן להשתתף בו. דף השיחה שלך זה לא המקום לנהל דיונים על ערכים ספציפיים. גילגמש שיחה 11:27, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

הסרת סמכויות מפעיל[עריכת קוד מקור]

שים לב, מתקיימת הצבעה בויקיפדיה:ביטול הרשאה/Remove sysops 2 בעניין הסרת סמכויות המפעיל שלך ושל עוד מספר מפעילים שלא הראו נוכחות רבה בויקיפדיה בחודשים האחרונים. אתה יותר ממוזמן להביע דעתך בדף השיחה השל ההצבעה. בברכה, מלך הג'ונגל 20:56, 6 דצמבר 2005 (UTC)

אני התנגדתי מלכתחילה שהוא יקבל סמכויות מפעיל. יש לזכור זאת. בן הטבע - שיחה 16:43, 16 במרץ 2009 (IST)[תגובה]

More info about the sign in Valladolid[עריכת קוד מקור]

Hi! I have just added some more info to the picture of the metallic sign in Hebrew in commons:Image:Placa hebrea Campo Grande2.jpg.

Thanx for your help. Hope everything is fine with you.  :)


--Piolinfax 15:26, 25 יוני 2006 (IDT)

ברוך שובך[עריכת קוד מקור]

זמן רב לא התראינו כאן, טוב לראותך שוב. דוד שי - שיחה 23:12, 4 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

שלום שלום. אכן זמן רב, ומים רבים זרמו. אבל הים אותו ים כל עוד אתה המציל... --Pasteran - שיחה 14:57, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

שכבת הקשר[עריכת קוד מקור]

האם זהו שם השכבה בעברית או שזה תרגום של השם באנגלית? יונה בנדלאק - שיחה 18:46, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

זה תרגום ההולם את יותר את מה שהשכבה הזו מבצעת. אין שם פורמלי לשכבה במודל. מה שבטוח ש"שכבה פיזית" זה שם גרוע שלא משתמשים בו במודל זה. לכן גם כדאי שתחזיר את ההפניה שלי. Pasteran (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
לא ככה מעבירים ערכים אלא על ידי כפתור עריכה ולא על ידי העתקה, אני מסדר את זה עכשיו. יונה בנדלאק - שיחה 19:00, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
נראה לי שהגרסה החדשה שלך לא שוחזרה בהצלחה (באשמתי). אתה מוזמן לעבור שוב על הערך ולשנות את הדרוש שינוי. סליחה, יונה בנדלאק - שיחה 19:06, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
שלום לך אם רוצים לשנות שם של ערך, לא יוצרים ערך חדש אלא מעבירים את שמו של הערך הותיק. מחקתי את החדש והעברתי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:22, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

שכבת היישום[עריכת קוד מקור]

שכבת היישום במודל OSI ובמודל TCP/IP לא זהות לכן שיניתי את האחדה שעשית. יתכן שיש ליצור את שכבת היישום כדף פירושונים. יונה בנדלאק - שיחה 19:43, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

בנוסף לפני שמאחדים יש לשים על שני הערכים תבנית {{איחוד}} ולחכות לתגובות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:47, 5 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
אני שמח לראות שהעניינים בויקיפדיה מתנהלים כסדרם ואנשים ממשיכים להתעסק בשינויים של אחרים אפילו בערכים שרמתם מחפירה כמו אלו שערכתי. האמת שבכלל לא התכוונתי לגעת בערכים האלה אלא רק לכתוב ערכים חדשים אבל לא יכולתי סתם להפנות לערכים כאלה גרועים. הודות למאמציכם שכבת הרשת שוב מכיל אינפורמציה חלקית ולא מדויקת ושוב יש ערך שלא אומר כלום על שכבת היישום במודל OSI. אז נכון שיש לגביו הבדל בין המודלים אותו ניתן להסביר בערך אבל המושג הכללי זהה ומבחינה מעשית הם דומים מאוד (מלבד SSL תתקשו למצוא דוגמא טובה להפרדה ב-OSI). כך נעשה בערך באנגלית. ועכשיו מישהו שמחפש מידע על שכבת היישום יקבל שני ערכים שונים ולא יבין איזה מהם רלוונטי לו בגלל ששניהם לא מסבירים את הייחוד. ואתם רוצים עוד שאחכה לתגובות עבור צעד שהוא ברור מאליו לכל מי שקצת מבין ועוסק ברשתות ואנציקלפודיות. Pasteran - שיחה 13:06, 6 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
  1. יש לתת קרדיט ראוי לכותבים הקודמים. הדבקת המלל ותקציר "איחוד" אינם מספיקים - גם כשהמלל אינו לטעמך.
  2. אמנם באנגלית יש ערך אחד לשכבת התעבורה בשני המודלים. זה ליקוי ולא יתרון.
  3. באנגלית יש ערכים נפרדים לכל שכבה ב-OSI ולכל שכבה ב-TCP/IP, למעט הנ"ל. כמו גם ערכים על המודלים. סה"כ 12 ערכים.
  4. אם תרצה, תוכל להוסיף לויקי העברית עוד 4 ערכים המסבירים את הרעיון הכללי בשכבות האלו, ולהפנות מהם לערכים על השכבות הספציפיות במודלים הספציפיים. אני אתמוך במהלך כזה.
  5. השכבה הראשונה ב-OSI נקראת פיזית. לא מצאתי בכתובים את המינוח "שכבת הקשר". אנא ציין את מקורותיך לשינוי.
טבעת-זרם - שיחה 16:58, 11 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
  1. מסכים. זאת היתה טעות טכנית שלי וחבל שלא נתנו לי לתקן אותה.
  2. לא מסכים. שכבות הרשת והתעבורה דומות מאוד ב-2 המודלים ולכן אין טעם בהפרדה לערכים שונים. כך זה באנגלית. לגבי השאר יש כבר הבדלים ואפשר להתווכח אם ומה לאחד. איפה שיש הבדלים ניתן להסביר זאת באותו ערך או להפריד. לדעתי במקרה של שכבת היישום השוני אל מצדיק זאת. מעבר לכך באופן עקרוני אני לא מבין מה הטעם להחזיק ערכים נפרדים כשהתוכן כמעט זהה - וזה מצב הערכים בויקיפדיה העברית. זה רק מבלבל את הקורא.
  3. השכבה הפיזית ב-OSI ושכבת הקשר בTCP/IP. גיגול המונחים מעיד על התרגום המקובל יותר... Pasteran - שיחה 15:15, 13 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
  1. -
  2. נצא להצבעה.
  3. הצג בבקשה קישור אל תוצאות הגיגול המעידים זאת.
טבעת-זרם - שיחה 23:37, 14 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
לאור חוסר תגובותך, שיניתי בחזרה והפרדתי בין שכבות הרשת של כל מודל ויצרתי דף פירושנוים שכבת הרשת. יונה ב. - שיחה 11:58, 28 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]