שיחת משתמש:King G.A/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Gabiarakelian בנושא In The Zone

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום King G.A, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יְשֻׁרוּןשיחה 00:40, 20 באפריל 2011 (IDT)

Greatest Hits: My Prerogative (DVD)[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. בבקשה הנח על הערך תבנית:בעבודה. במצב העכשווי וללא התבנית הוא לא יוכל להישאר במרחב הערכים, תודה על תרומתך. --Assayas - שיחה 23:26, 29 באפריל 2011 (IDT)

שלום לך. מכיוון שלא פעלת בהתאם להנחיות Assayas נאלצתי למחוק את שתי הטבלאות שיצרת. כאשר תרצה להעלות ערך ממש, בין באופן מיידי ובין באופן הדרגתי עם תבנית בעבודה - אנא עשה זאת. אך אל תשאיר טבלה עם עשר מילים במרחב הראשי. תודה, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 23:36, 29 באפריל 2011 (IDT)
חבל שאינך מנסה להבין מה ביקשנו ממך. לא ניתן להותיר במרחב הראשי ערך בן שורה וחצי שאין לו שום תוכן ממשי. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 23:42, 29 באפריל 2011 (IDT)

בריטני: הצד שלה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

דורית 14:25, 30 באפריל 2011 (IDT)

בריטני ספירס[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה לא מקשרים לאתרי מעריצים. תודה, אריה ה. - שיחה 18:59, 9 במאי 2011 (IDT)

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

אריה ה. - שיחה 19:38, 9 במאי 2011 (IDT)


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

זאת לא הפעם הראשונה שאתה מעתיק תוכן של ערך אחד לערך שני - אסור לעשות את זה. אתה יוצר רושם שהעבודה על הערך נעשתה כולה על ידך (הקרדיטים ב"גרסאות קודמות" לא נשמר). אם אתה רוצה לשנות את שם הערך, תדון על כך בדף השיחה, ואם יסכימו איתך, תוכל להעביר את הערך לשם שונה על ידי לשונית "העברה" - אבל רק אם כל המתדיינים בדף השיחה מסכימים איתך! אריה ה. - שיחה 22:53, 14 במאי 2011 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אם אתה לא סגור על שם הערך - פתח דיון בדף שיחה. אל תרוקן ערכים כל הזמן. אין זה מקובל. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 22:56, 14 במאי 2011 (IDT)

שלום גבי[עריכת קוד מקור]

היי גבי, בכיף אני עורך כל הזמן בויקיפדיה ובעיקר את בריטני, דיברנו על זה בפורום של בריטני אם את/ה זוכר/ת..תמיד שמח לתרום לנושא כמו זה! שים לב לעריכות החדשות של I WANNA GO , CHAOTIC, פאמ פאטל והערך שפתחתי לסיבוב ההופעות הקרב ובא. בברכה Daniel1817 - שיחה 14:05, 16 במאי 2011 (IDT)

חתימה בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים ונעים מאד. ראה:בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.--Assayas שיחה 14:18, 16 במאי 2011 (IDT)

אזהרה אחרונה בהחלט[עריכת קוד מקור]

הערך שהעלית הוא תרגום מכונה או טקסט שנכתב על ידי אדם שאינו מכיר את השפה העברית כלל. אי אפשר להעלות ערכים כאלה. אני מבקש בפעם האחרונה שתקרא את מדריכי הקריאה. אם תמשיך לערוך באותו האופן - תוך הפרת כל הכללים ועקרונות הכתיבה - ניאלץ בסופו של דבר לחסום אותך. לילה טוב, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 22:27, 16 במאי 2011 (IDT)

ויקיפדים פנו אליך בכמה עניינים. במקום להקשיב ולהפנים אתה חוזר על אותן פעולות פסולות. לאור זאת נחסמת ליממה. אם תמשיך בדרכך תיחסם לתקופות הולכות ומתארכות. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 22:34, 16 במאי 2011 (IDT)


כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 22:37, 16 במאי 2011 (IDT)

מחיקת דף השיחה[עריכת קוד מקור]

אסור לעשות את זה - אבל אתה יכול לארכב. אני מציע שתקרא את ויקיפדיה:ארכוב, ואם יש לך שאלות או בעיות, אתה מוזמן לשאול (כאן או בויקיפדיה:דלפק ייעוץ). אריה ה. - שיחה 15:06, 21 במאי 2011 (IDT)

הקליפ[עריכת קוד מקור]

היי, תוכל להשתתף בדיון שפתחתי לגבי האם להוסיף את הוידאו ב-שיחה:Judas. שים לב: אל תשחזר את העריכה שמחקה את זה לפני שתושג הסכמה בדף השיחה. בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:38, 22 במאי 2011 (IDT)

בנוסף, שלום King G.A. בוויקיפדיה נהוג לכתוב בתקציר העריכה את סיבת העריכה ואת תוכנה בקיצור, בייחוד אם היא כללה מחיקת תוכן או שינוי מספרי. בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:05, 22 במאי 2011 (IDT)

ערכי בריטני ספירס[עריכת קוד מקור]

אתה נכנס למלחמת עריכה עם Zvivi. אני מציע שתגיעו להסכמה ורק אז תוסיפו או תמחקו את הקטע הבעייתי. ראה את שיחה:Judas#הכנסת אורך הקליפ. תודה, אריה ה. - שיחה 20:03, 22 במאי 2011 (IDT)


זו הפעם האחרונה שאני מזהיר אותך, למרות שעד עכשיו לא טרחת להשיב לפניות: אל תעתיק טקסטים ללא אישור, אל תשתמש בויקיפדיה כבמה לפרסום, אל תעלה תרגומי מכונה ואל תיכנס למלחמות תעריכה. אם תפר עוד פעם את אחד מהכללים הללו תיחסם לתקופה ממושכת. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 21:40, 22 במאי 2011 (IDT)

אין למחוק את תוכן דף השיחה. בפרט אם יש בו אזהרות. יניב שיחה 23:15, 22 במאי 2011 (IDT)

Born This Way[עריכת קוד מקור]

אנא אל תערוך ערכים בעבודה. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:53, 26 במאי 2011 (IDT)

סליחה שערכתי תערך בעמצה.!
שלום וערב טוב. כשאתה משיב בדפי השיחה תחתום בבקשה עם "~~~~". אלה יתורגמו על ידי המערכת לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך. בנוסף, עליך להזיח בהתאם להתקדמות השיחה. ראה, למשל, עכשיו. אני הוספתי "::". פעמיים כאלה. בתגובתך אתה תוסיף ":::", ואני, בתגובתי הבאה, אוסיף "::::", וכך הלאה. יניב שיחה 17:34, 26 במאי 2011 (IDT)
אם יש הערות, אנא כתוב אותן בדף השיחה, הן עוזרות, אך יכולות לגרום להתנגשויות עריכה. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:20, 27 במאי 2011 (IDT)

דייוויד גואטה[עריכת קוד מקור]

שלום Gabiarakelian.

הינך מתבקש לא לערוך ערכים שמוצבת בהם תבנית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

למרות שלא נגרם שום נזק במה שעשית הפעם, אין זה מקובל.

תודה רבה. Eranglo - שיחה 13:17, 27 במאי 2011 (IDT)

הסרת המשפט[עריכת קוד מקור]

שלום גבי. אתה ממשיך וממשיך לעשות את הדברים לא לפי הכללים. כבר אמרו לך מספר ויקיפדים שלא לערוך ערכים שבראשם יש את התבנית {{בעבודה}}. אמרו לך גם שאם אתה מוחק משהו שכתוב, או עושה עריכה משמעותית אתה צריך לכתוב בתקציר העריכה למה. אם יש לך הערות, כתוב אותם בדף השיחה. אנא, הפסק עם ההתנהגות הזו. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:59, 28 במאי 2011 (IDT)

אפשר בבקשה להבין על מה אתה מדבר? עם זה קשור לסינגלים של בריטני,זה בכלל לא היה אמור להיות מה שהוא עשה זה שטוית בכלל

זה קשור ל-Animal (אלבום של קשה). אני רוצה שתפסיק לבצע עריכות שהן שטויות לדעתך בלי להסביר למה. בנוסף, אם הערך בעבודה אין לערוך את הערך גם אם כתוב שם שבן לאדן מת כשהוא היה בן 9000!. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:14, 28 במאי 2011 (IDT)

אתה ראית שכתוב שבריטני כתבה תשירים של קשה? זה הגיוני לך? תראה@@ מספר חודשים לפני יציאת האלבום הודיעה ספירס בעמוד הטוויטר שלה כי הייתה שותפה לכתיבת חלק מן השירים באלבום.

למה שזה לא יהיה הגיוני? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:18, 28 במאי 2011 (IDT)
ואתה ממשיך לערוך את הערך, למרות שמוצבת תבנית בעבודה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:19, 28 במאי 2011 (IDT)

למה אסור לערוך תבנית כשהיא בעבודה לעוד אנשים יודעים הרבה על האלבום? וזה לא הגיוני כי זה נלקח מהאלבום של בריטני,ובויקפדיה באנגלית לא כתוב גם שבריטני כתבה

זה הנוהג. לא עורכים תבנית בעבודה למרות שומדבר, אלא באישור המשתמש. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:24, 28 במאי 2011 (IDT)

ממי אני צריך לבקש אישור?

ממשתמש:Eranglo, וכשאתה כותב לו חכה לתשובתו. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:26, 28 במאי 2011 (IDT)

תודה רבה!

בבקשה :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:28, 28 במאי 2011 (IDT)

ומי אחרי לדף Born This Way של גאגא?! אני רוצה לערוך אותו ליותר טוב אפשרי?

אני אחראי. לא, אני מבקש שלא תערוך אותו עכשיו, אני בעבודה עליו. בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:33, 28 במאי 2011 (IDT)

אווקי, רק בקשה ממך תודיע לי מתי כי יש הרבה דברים שחסרים שם ואני חייב להוסיף

אין בעיה. הערה: פה הטעות שלך. אם ערך הוא "בעבודה", הכוונה היא שהוא בשלבים של כתיבה. יש הרבה דברים שחסרים בו - זו מהות התבנית. התבנית באה למנוע כפילויות מידע, אי אחידות בטקסט, ואף למנוע התנגשויות עריכה. אם לאחר שתוסר, ואודיע לך, תראה שיש הרבה מידע חסר, תוכל להוסיפו. אם יש משהו נוראי שחסר, תוכל לכתוב אותו בדף השיחה, ואז אוכל לעדכן אותו. ובנוסף, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. השתדל להקפיד יותר על הכללים האלו. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:40, 28 במאי 2011 (IDT)
אני אצטרף. שלום Gabiarakelian.

אני מבין שאינך מחכה לאישור, וממשיך לערוך. אני מעריך את התרומות של לקאשה ביצירת שני הערכים החדשים שלה, אתה מוזמן להרחיב אותם, ואני שמח שפתחת אותם :) אני תמיד בעד ערכים חדשים. אם זאת, שוב- אל תערוך ערכים שנמצאים בשלבי עבודה.

ואגב- בריטני לקחה חלק פעיל באלבום של קאשה. אני לא יודע למה זה לא כתוב בוויקיפדיה האנגלית, אבל זה ידוע למדי. גם בראיון לMTV בשנה שעברה זה דובר, וגם בטוויטר של בריטני לפני מספר חודשים.

אם כך- אני מודה לך על התרומה לקאשה, אבל לא, אל תערוך ערכים שאני עובד עליהם. לא משנה כמה יש לך להוסיף. הם בתבנית "בעבודה" כיוון שהם בעבודה. שבוע מעולה,

Eranglo - שיחה 17:30, 28 במאי 2011 (IDT)

אז מדוע אנשים אחרים עורכים את ערך של קשה איתך?! אני ממש עזרתי ראית לא?

האנשים האחרים ערכו, מן הסתם, לפני שהתבנית הוצבה. אגב, למה אתה לא חותם? אינך רואה שבכל תגובה שלנו מופיע שם משתמש, השעה והתאריך? אני מבקש ממך לחתום בארבע טילדות ~~~~. יניב שיחה 20:09, 28 במאי 2011 (IDT)

אין לי מושג איך לחתום תלמד אותי

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. מובן? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:19, 28 במאי 2011 (IDT)

כן תודה רבה Gabiarakelian 20:19, 28 במאי 2011 (IDT)

ועכשיו תזיח. ראה ויקיפדיה:הזחה. כמו כן, בראש דף זה קיבלת הפניות למספר מדריכים מועילים על סגנון, עריכה וכללים שונים כאן. אני ממליץ לך לקרוא אותם. ערב טוב ושבוע טוב, יניב שיחה 20:22, 28 במאי 2011 (IDT)
לגבי קאשה, אוסיף כי אינני מפקפק בתרומה שלך. אם זאת, ובלי להיכנס בכלל לרמת העריכה (ויש בעיות רבות בניסוח הכללי ומשלב, ובאופן בו הערכים נראים), היא אינה מתאימה כרגע. כמו שתרומות של כל משתמש אחר אינן מתאימות כרגע. משתמשת נוספת ערכה מאז הצבת התבנית, וגם אליה פניתי והבהרתי שזה מנוגד לכללים הנהוגים בוויקיפדיה.

שיהיה לך שבוע מצויין, Eranglo - שיחה 20:24, 28 במאי 2011 (IDT)

תודה גם לכם, ובבקשה רבה תודיע לי מתי אפשר לכתוב בויקפדיה קשה וגוטאה. Gabiarakelian 20:25, 28 במאי 2011 (IDT)

אין בעיה. אני גם אגיד לך מראש שסביר מאוד שהדף של גואטה כבר בשבוע הבא (זאת אומרת בימים הקרובים), לגבי קאשה וערכים נוספים שלה ששמתי/אשים עליהם תבנית בעבודה (כרגע רק tik tok למיטב זכרוני), זה יקח קצת יותר זמן אני חושב. בכוונתי לעשות פרויקט מקיף. מוזמן להמשיך לתרום לנושא על ידי כתיבת ערכים לסינגלים שלה, לסיבוב ההופעות שלה, ונוספים. הכל נמצא בתבנית שלה שיצרתי,
. מוזמן לכתוב ערכים שקיימים רק כקישור אדום בתבנית. Eranglo - שיחה 20:48, 28 במאי 2011 (IDT)

לבקשתך, הסרתי את התבנית מ-Born This Way. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:01, 28 במאי 2011 (IDT)

אוקיי תודה... Gabiarakelian 23:54, 28 במאי 2011 (IDT)

The M+M's Tour[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. הערך נמחק מאחר ולא הובהרה חשיבותו. משתמש:תומר ט הסביר לך את העניין בדף שיחתו לאחר שפנית אליו. לא מקובל להעלות ערך שנמחק לאור אי הבהרת חשיבותו ואתה מתבקש לא לשוב על פעולה זו בשנית. ראה את העניין כאזהרה. ערב טוב. --Assayas שיחה 20:38, 28 במאי 2011 (IDT)

אבל אני עורך אותו עכשיו לא ראית זה בשלב עבודה מדוע מחקת! Gabiarakelian 20:45, 28 במאי 2011 (IDT)
ערב טוב. אסביר שוב. הערך היה במרחב הערכים. הונחה עליו תבנית חשיבות ראה ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. לא הובהרה חשיבותו ולכן נמחק. ולפיכך לא מעלים אותו שוב למרחב הערכים, גם אם תניח עליו תבנית בעבודה. אם תהיה מעוניין, ערוך אותו בארגז חול פרטי משלך ולאחר סיום העבודה תוכל לנסות ולשכנע בחשיבותו. אנא שים לב להערות שמופנות אליך. תודה וערב טוב.--Assayas שיחה 20:51, 28 במאי 2011 (IDT)

תבנית:לשכתב[עריכת קוד מקור]

אל תשים אותה אוטומטית בערכים שאתה יוצר - אם צריך לערוך או לשכתב, משתמשים אחרים ישימו תבנית עריכה או שכתוב בערך. אם אתה חושב שהערך צריך עוד עריכה או שהוא צריך שכתוב, אל תפרסם אותו, אלא תתייעץ במשתמשים אחרים ותבקש את עזרתם (ויקיפדיה:דלפק ייעוץ). תודה, אריה ה. - שיחה 21:25, 28 במאי 2011 (IDT)

אנא חדל לבטל עריכות של אחרים כלאחר יד. בנוסף, חדל להוסיף קישורים ל-"The M+M's Tour", שנמחק לאחר שחשיבותו לא הובהרה - קישור אדום הוא כפרצה הקוראת לגנב. יניב שיחה 14:18, 29 במאי 2011 (IDT)

תגיד אתה יודע ש הטור The M+M's Tour נחשב לטור של בריטני ואתם מוחקים אותו כול הזמן למה? Gabiarakelian 14:33, 29 במאי 2011 (IDT)

משום שהוא נמחק אחרי שחשיבותו לא הובהרה. זו אנציקלופדיה, ואם ערך כלשהו לא עומד באמות המידה שאימצנו, סופו שיימחק. אתה יכול לקרוא את הדיון שהתפתח בדף השיחה, ואני מפנה אותך שוב לוויקיפדיה:הבהרת חשיבות. תודה, יניב שיחה 14:38, 29 במאי 2011 (IDT)

Animal (אלבום של קשה)[עריכת קוד מקור]

ביקשת לדעת כשאוריד ממנו את תבנית בעבודה. אז הנה, הורדתי כרגע. מוזמן לערוך בו. שים לב- אתה נוטה לבטל עריכות של אנשים אחרים כל הזמן, וזה לא מקובל. הייתי ממליץ לך בעריכה עצמה פשוט לשכתב את מה שנכתב, ולא לבטל עריכות. מדובר בכלי שמשתמשים בו בעיקר כלפי השחתות. הימנע מזה. Eranglo - שיחה 14:23, 29 במאי 2011 (IDT)

אווקי תודה רבה Gabiarakelian 14:24, 29 במאי 2011 (IDT)

כיצד אתה חותם? התוצאה הסופית אמורה להכיל קישור לדף המשתמש ולדף השיחה. ראה עזרה:חתימה. אגב, יהיה נחמד אם תוכל להסביר בכמה מילים מה אתה עושה בכל עריכה. ראה ויקיפדיה:תקציר עריכה. תודה, יניב שיחה 14:30, 29 במאי 2011 (IDT)

אווקי אני ינסה להסביר Gabiarakelian 14:31, 29 במאי 2011 (IDT)

ראה איך אני מזיח. בתגובה הבאה שלך עליך להוסיף "::". פעמיים כאלה. בתגובה הבאה שלי אני אוסיף ":::", וכך הלאה ככל שהשיחה מתקדמת. אולי תנסה? תחתום בארבע טילדות. (ארבעה סימני ~) יניב שיחה 14:34, 29 במאי 2011 (IDT)
לגבי הערך- שינת את התיאור המילולי של Animal מ"חיה" ל"בעלי חיים". שיניתי חזרה לחיה, כיוון שגם חיה היא תרגום אפשרי, ובמקרה של האלבום הזה, זה התרגום המתאים והנכון ביותר.
שבוע מצויין,
Eranglo - שיחה 14:38, 29 במאי 2011 (IDT)

אינה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהתחלת לכתוב ערך לזמרת אינה. הקפד בבקשה על ניסוח תקין, כתבת: "אלנה אלכסנדרה Apostoleanu (נולד ב 16 אוקטובר 1986 ב מנגליה, רומניה ), הידוע בעיקר כInna זמרת."
בשורה זו ישנן כמה בעיות, ראשית, כתיבת שם המשפחה היא בעברית ולא באנגלית (Apostoleanu - אפוסטולאנו), שנית, בדוק את הכתיבה (נולד ב 16 אוקטובר - נולדה ב-16 באוקטובר), בנוסף לכך, (הידוע בעיקר כInna זמרת - ידועה בעיקר בשם אינה). תקן בבקשה את הדברים הללו. תודה, Zvivi - שיחה‏ - ‏I'm on The Edge of Glory17:56, 30 במאי 2011 (IDT)

תוכל בבקשה רבה לעזור לי לשכלל את הערך שלה?! Gabiarakelian 17:57, 30 במאי 2011 (IDT)

אעזור לך כמה שאוכל, כיוון שאני לא מכיר אותה. אם אתה מחפש מקור מידע אמין חפש בויקיפדיות בשפות השונות. עוד משהו, כפי שביקשו ממך הרבה פעמים, כאשר אתה כותב תגובה בדף שיחה, כתוב תחילה את סימן הנקודותיים : בכדי להזיח. תודה, Zvivi - שיחה‏ - ‏I'm on The Edge of Glory18:01, 30 במאי 2011 (IDT)
תודה רבה 18:02, 30 במאי 2011 (IDT)
כעת, מכיוון שביקשת עזרה, ברשותך, אערוך את הערך למרות תבנית העבודה המוצבת. אכתוב לך פה כשאסיים. Zvivi - שיחה‏ - ‏I'm on The Edge of Glory18:04, 30 במאי 2011 (IDT)
תודה הצבתי תתבנית כדי לערוך אותה, ועם אני יוריד אנשים יערכו אותה גם?! Gabiarakelian 18:09, 30 במאי 2011 (IDT)
אם תוריד כולם יוכלו לערוך אותה. לכן, כל עוד ישנו מידע חשוב שאתה צריך להוסיף שדורש זמן, עדיף שתשאיר את התבנית מוצבת. ערכתי ככל שיכולתי, Zvivi - שיחה‏ - ‏I'm on The Edge of Glory18:21, 30 במאי 2011 (IDT)
אווקי תודה רבה, אני יוריד זמני ונראה מה היה, ועם תוכל בבקשה תעזור עוד :) תודה רבה מראש Gabiarakelian 18:23, 30 במאי 2011 (IDT)
ו.. איך אתה מוסיף תמונות ? Gabiarakelian 18:25, 30 במאי 2011 (IDT)
כדי לצרף תמונות לערך צריך להעלות את התמונה לויקיפדיה, את התמונה הזאת לא העליתי אלא היא הייתה קיימת כבר בויקיפדיה, כדי לצרף את התמונה אתה צריך ללחוץ על הסמל שמוסיף קובץ בשורה העליונה, וכאשר אתה לוחץ עליו התוצאה היא :
קובץ:Picture.FileName.jpg
כיתוב תמונה
, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשנות את הקישור (Picture.FileName.jpg) לקישור המופיע בתמונה בויקיפדיה ולהוסיף כיתוב לתמונה במקום בו כתוב (כיתוב תמונה). Zvivi - שיחה‏ - Paws up18:32, 30 במאי 2011 (IDT)
הא אוקיי תודה רבה! 18:33, 30 במאי 2011 (IDT)
אם אתה רוצה הסבר מורחב יותר, תוכל להעזר במדריכים בדף עזרה:תפריט ראשי Zvivi - שיחה‏ - Paws up18:35, 30 במאי 2011 (IDT)
זה לא מצלחי לי ניסיתי לעלות תמונה באינה (זמרת) אלבום לא יוצא לי מוזר.. Gabiarakelian
תודה רבה!!! Gabiarakelian

פנייה חוזרת[עריכת קוד מקור]

שלום Gabiarakelian. שוב ערכת את קשה. למרות תבנית בעבודה. אתה ממשיך להתעלם מהבקשות האלה. עזב אותך מזה שעריכתך מינורית ולא קריטית-היא מפריעה לי עקרונית. ולריכוז לגבי הערך.

אם זה ימשיך,אבקש שתקבל אזהרה/כל אמצעי שהמפעילים ימצאו לנכון. שבוע טוב ומקווה שבזה תם העניין, Eranglo - שיחה 01:15, 31 במאי 2011 (IDT)

Femme Fatale (אלבום)[עריכת קוד מקור]

אל תסיר תבניות עריכה ושכתוב על דעת עצמך. אתה צריך לפנות למשתמש שהניח אותן בערך בדף שיחתו, ולשאול אותו אם אפשר להסיר אותן. במקרה הזה זה המשתמש הייתשלהדוס. אריה ה. - שיחה 17:01, 31 במאי 2011 (IDT)

Till The World Ends - גם אל תסיר תבניות מקור בלי להוסיף מקור לטענה, גם אם אתה יודע שהיא נכונה. אם המקור נמצא כבר בערך, ב"קישורים חיצוניים", אתה יכול לציין זאת בדף השיחה של הערך. אריה ה. - שיחה 17:06, 31 במאי 2011 (IDT)

בצורה הנוכחית הדף לא ראוי להישאר באנציקלופדיה, מכיוון שכל תוכנו הוא פרטים טכניים. לא כתוב בו שום פרט שמעיד על כך שערך על האלבום בכלל ראוי להופיע באנציקלופדיה. כעת אני רואה שכתבת את הדף (Run the World (Girls. מלבד זה שנתת לדף שם שגוי, יש בו רק תבנית. אם אין בכוונתך למלא את הדפים בתוכן מעבר לפרטים הטכניים, נא הימנע מלהעלות אותם. חי ◣ 4.06.2011, 21:08 (שיחה)

אני עורך אותו אתה לא רואה? אל תמחוק תאלבום אני עורך אותו Gabiarakelian 21:10, 4 ביוני 2011 (IDT)
אם כך, שים {{בעבודה}} בראש הדף. חי ◣ 4.06.2011, 21:15 (שיחה)
שמיתי פשוט עוד לא הספקתי.. Gabiarakelian 21:16, 4 ביוני 2011 (IDT)

ארגזי חול[עריכת קוד מקור]

שלום לך, הערכים שיצרת Best Thing I Never Had ו-(Run the World (Girls אינם מתאימים במצבם זה למרחב הערכים. אי לכך, העברתי אותם לארגזי חול: משתמש:Gabiarakelian/ארגז/Best Thing I Never Had ו-משתמש:Gabiarakelian/ארגז/(Run the World (Girls. שם ניתן יהיה לעבוד עליהם עד שיתאימו להעברה חזרה למרחב הערכים. בברכה, דורית 22:58, 4 ביוני 2011 (IDT)

החזרתי את הערכים שוב לארגז החול. הם אינם מתאימים במצבם זה למרחב הערכים. אני מבקשת, לא להשיב אותם למרחב הערכים עד שתסיים את העבודה עליהם ומוטב, שגם תבקש עזרת ויקיפדים ותיקים לפני כן, כדי שיחוו דעתם ויאשרו את ההעברה למרחב הערכים. תודה, דורית 15:38, 7 ביוני 2011 (IDT)
אני חוזר (שוב) על בקשתה של דורית. זו הפעם השלישית שאתה מחזיר את הערך למרחב הראשי. חזרה על כך עלולה להביא לחסימתך, וחבל. יניב שיחה 13:02, 8 ביוני 2011 (IDT)
אני רוצה למחוק אותו..!! Gabiarakelian 16:28, 8 ביוני 2011 (IDT)
למחוק את שני ארגזי החול? פירושו של דבר שאינך רוצה לכתוב ערכים אלו? דורית 16:31, 8 ביוני 2011 (IDT)
כן אני לא יתעסק איתם אני יערוך את האלבום שלה בלבד סינגלים לא.את יכולה בבקשה למחוק אותם Gabiarakelian 16:33, 8 ביוני 2011 (IDT)
מחקתי אותם. בכך משתמש שאינך כותב ערכים אלו במרחב הערכים. ואני מבקשת שתפנים את שאמרנו - אם מעבירים תוכן שלך לארגז חול, אל תעביר אותו חזרה ללא עזרת ויקיפדים ותיקים. חג שמח, דורית 16:47, 8 ביוני 2011 (IDT)
תודה דורית גם לך חג שמח :) 16:49, 8 ביוני 2011 (IDT)

בורן ד'יס וואי[עריכת קוד מקור]

השינוי שעשית שגוי. בגרסת הדיסק הרגילה יש 14 שירים. השיר שהוספת שייך לרצועות הבונוס. תודה ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:09, 6 ביוני 2011 (IDT)

קיבלתי אותו כבונוס וכתבתי בונוס.
ראיתי את הבקשה שלך, וראיתי שטיפלו בה. במקרים כאלו פשוט תציין שטיפלו, לא נהוג למחוק שיחות מדף שיחה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:02, 7 ביוני 2011 (IDT)

גבי, אפשר לשאול בבקשה מהי שפת האם שלך? בברכה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:35, 8 ביוני 2011 (IDT)

יעני באיזה שפה אני מדבר? Gabiarakelian 16:36, 8 ביוני 2011 (IDT)
לא. מה השפה שההורים שלך מדברים לרוב... ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:36, 8 ביוני 2011 (IDT)
עברית,רוסית למה?! Gabiarakelian 16:42, 8 ביוני 2011 (IDT)
סתם לידע כללי :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:46, 8 ביוני 2011 (IDT)
טובב חח חג שמח :) Gabiarakelian 16:49, 8 ביוני 2011 (IDT)
חג שמח :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:54, 8 ביוני 2011 (IDT)

הי, אין לכתוב בערכים תוכן כמו "הרשימה תתעדכן בעוד מספר דקות", ועוד עם סימני קריאה. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:01, 11 ביוני 2011 (IDT)

דיוויד גואטה[עריכת קוד מקור]

שלום גבריאל. ביקשת שאיידע אותך כאשר אוריד את תבנית בעבודה מהערך. זה קרה כרגע, אתה מוזמן לערוך אותו. Eranglo - שיחה 15:22, 7 ביוני 2011 (IDT)

תודה רבה אני יעזור לך שם לערוך קצת. Gabiarakelian 12:48, 8 ביוני 2011 (IDT)

Planet Pit[עריכת קוד מקור]

הערך Planet Pit‎ בעבודה? אם כן כדאי להניח בראש הערך בתבנית:בעבודה. בברכה, ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan21:03, 16 ביוני 2011 (IDT)

הערך אינו בעבודה, אפשר לערוך אותו. Gabiarakelian 23:23, 16 ביוני 2011 (IDT)
אם כך זה בעייתי להעלות ערך שאין בו כמעט טקסט מלבד בטבלאות וגם הכותרת "רקע האלבום" חסרת תוכן. האם תוכל להרחיב עוד קצת את הערך? ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan23:40, 16 ביוני 2011 (IDT)
אני ירחב את הערך פשוט האלבום עוד לא יצא אין עליו ממש עוד פרטים אני ממתין לכול מיני פרטים ואז אני מעדכן ישאר, עם יש לך פרטים תוסיף לשם. Gabiarakelian 23:53, 16 ביוני 2011 (IDT)

דייוויד גואטה (2)[עריכת קוד מקור]

למה אתה מציב תבניות עריכה ושכתוב כמעט על כל ערך הנקרה בדרכך? וכבר ביקשתי ממך להקפיד על תקצירי עריכה. יניב שיחה 13:21, 22 ביוני 2011 (IDT)

אני עוד מעט עורך תאלבומים שלו, ואני רוצה שיערכו את הויקפדיה שלו יותר היא חסרת ערך.. ואני לא מציב תבנית עריכה בכול מקום Gabiarakelian 13:41, 22 ביוני 2011 (IDT)
אתה מתכוון לביוגרפיה שלו? לכנות עבודה של ויקיפד אחר "חסרת ערך" איננה מנומסת כלל ועיקר. ובכל אופן, אם הביוגרפיה לוקה בחסר, זו לא סיבה לתבנית שכתוב. אם אתה מבקש להעלות ערכים על האלבומים שלו, אבקשך לכתוב אותם ראשית בארגז החול שלך ואז להמתין לאישור מעורך ותיק, לפני שתעביר למרחב הראשי. האם אתה מסכים? תודה, יניב שיחה 13:58, 22 ביוני 2011 (IDT)
אני מסכים, עם תוכל תעזור לי קצת Gabiarakelian 14:01, 22 ביוני 2011 (IDT)
אשתדל, אבל אני ממליץ שבענייני מוסיקה תפנה לוויקיפדים שנחשבים לבני סמכא בנושא, או, לכל הפחות, לאלה עם ניסיון בכתיבה על ערכים בנושא. אגב, אפשר לשאול כיצד אתה חותם? יש לחתום עם ארבעה תווי טילדה: "~~~~", שעם השמירה יהפכו לשם המשתמש שלך, לשעה ולתאריך - כמו אצלי. יניב שיחה 14:06, 22 ביוני 2011 (IDT)
טוב תודה Gabiarakelian 14:14, 22 ביוני 2011 (IDT)
היי גבריאל. אני מוצא את כל העניין טיפה מעליב. אם יש לך ביקורת על ערך שכתבתי, או שכל וויקיפד אחר כתב- תוסיף, תגדיל, תשפר. אל תפגע בעבודה של משתמשים קודמים.
שבוע טוב, Eranglo - שיחה 19:32, 26 ביוני 2011 (IDT)

חתימה[עריכת קוד מקור]

היי , עניתי לך מקודם בדף שיחה שלי. בקשר לחתימה שלך, תכנס בבקשה לדף ההעדפות שלי שמופיע למעלה ותעתיק לשורה שכתוב בה "חתימה:" את השורה הבאה(בלי הרווחים בין סימני ה "[":

[ [משתמש:Gabiarakelian|Gabiarakelian] ] - [ [שיחת משתמש:Gabiarakelian|שיחה] ]

כך החתימה שלך תופיע עם קישור לדף. תודה, Zvivi - שיחה‏ - Paws up16:15, 24 ביוני 2011 (IDT)

יעני ככה? משתמשGabiarakelianGabiarakelian משתמשGabiarakelianGabiarakelian 17:13, 24 ביוני 2011 (IDT)
תעתיק את השורה הבאה: [[משתמש:Gabiarakelian|Gabiarakelian]] - [[שיחת משתמש:Gabiarakelian|שיחה]] . ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:19, 24 ביוני 2011 (IDT)
תודה רבה Gabiarakelian - שיחה 17:24, 24 ביוני 2011 (IDT)
מעולה, ככה זה בסדר. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:58, 24 ביוני 2011 (IDT)

סלינה גומז[עריכת קוד מקור]

הצבת בערך תבנית בעבודה לפני 12 יום ולא ביצעת מאז אף לא עריכה אחת בערך. אם אין צורך בה אבקש שתוריד את התבנית. אם ברצונך לשפר את הערך עשה זאת כך או כך Mysterion - שיחה 22:36, 24 ביוני 2011 (IDT)

הורדתי את התבנית, רציתי לערוך אך אין לי זמן Gabiarakelian - שיחה 01:30, 25 ביוני 2011 (IDT)

בריטני ספירס 2[עריכת קוד מקור]

אתה חוזר על עריכות ומבטל עריכות בכמות ניכרת. כדאי שתערוך קודם בארגז חול, ורק אז כשאתה בטוח שהנוסח נכון, תעביר לערך הראשי. כל העריכות מקשות להבין מה שונה, למה ומתי. אריה ה. - שיחה 22:40, 25 ביוני 2011 (IDT)

ערכתי חצי וחצי החזרתי חצי הוספתי ולא מחקתי כמעט כלום. Gabiarakelian - שיחה 22:41, 25 ביוני 2011 (IDT)
מחקת שלוש פסקאות מהערך והחזרת אותן שוב לאחר חצי דקה בערך. לאחר שעה הסרת את אותן שלוש פסקאות שוב, ואחרי חצי דקה בערך החזרת אותן שוב. אלו ניסויים שעדיף לעשות בארגז חול. אריה ה. - שיחה 22:53, 25 ביוני 2011 (IDT)
צודק,אני יעשה את זה בפעם הבאה, פשוט לא ידעתי לאן להוסיף אותו אז ערכתי קצת ושניתי ושמתי באותו מקום. Gabiarakelian - שיחה 22:54, 25 ביוני 2011 (IDT)

Blackout[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
מדוע הערך באלבום לא טוב? Gabiarakelian - שיחה 22:55, 25 ביוני 2011 (IDT)
תשאל את משתמש:תומר ט שהניח את התבנית. מאז שהוא הניח אותה שינו רק כמה מילים בערך - לא מספיק כדי להוריד את התבנית. אריה ה. - שיחה 22:58, 25 ביוני 2011 (IDT)

נינט טייב[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. לא צריך לקשר מספר פעמים לאותו קישור פנימי במהלך הערך. למשל השיר שלנו. הרציונאל הינו שאם הקורא יהיה מעוניין לקרוא, הוא יקיש על הקישור הפנימי הראשון שיראה. עוד אמליץ לך לא לקשר בכותרת הפסקה אלא בגוף הפסקה. תודה --Assayas שיחה 21:10, 27 ביוני 2011 (IDT)

Born This Way Ball Tour[עריכת קוד מקור]

סיבוב ההופעות כבר הוכרז. אם אתה רואה שמישהו שחזר עריכה שלך, פנה לדף השיחה של הערך. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:53, 24 באוגוסט 2011 (IDT)

אבל אין אותו עדיין, אני חושב שתתן קישוק בצד שיאושר כדי שיחבינו.! Gabiarakelian - שיחה 13:39, 24 באוגוסט 2011 (IDT)
קרא את הפסקה "יציאת האלבום". ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:00, 24 באוגוסט 2011 (IDT)

{{עריכה}}[עריכת קוד מקור]

האם קראת את תוכן התבנית? נראה כאילו אתה משתמש בה במקרים שאתה עובד על הערך, בעוד תפקידה להודיע שהערך לא כתוב היטב, או שיש לו בעיה טכנית אחרת. לדעתי מה שאתה מחפש זה {{בעבודה}}. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:00, 24 באוגוסט 2011 (IDT)

Saxobeats[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך Saxobeats שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 15:00, 24 באוגוסט 2011 (IDT)

תקשיב[עריכת קוד מקור]

אני לא מבין למה אתה מתכוון...Daniel1817 - שיחה 01:43, 25 באוגוסט 2011 (IDT)
דניאל יש לך יש לך פייסבוק?
לא, תן לי את המסן שלך הגיע הזמן שנדבר ברצינות

דף השיחה[עריכת קוד מקור]

מחקת המון שיחות. זה לא מקובל בכלל, אני מבקש שתחזיר אותן. ראה ויקיפדיה:ארכוב. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:52, 25 באוגוסט 2011 (IDT)
למה להחזיר? Gabiarakelian - שיחה 13:01, 25 באוגוסט 2011 (IDT)
כי אסור למחוק שיחות מדף שיחה. תוכל לארכב אותן, כפי שתוכל לקרוא בקישור אליו קישרתי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:20, 25 באוגוסט 2011 (IDT)
מכיוון שהשתהית עם זה נאלצתי להחזיר את השיחות למקומן. אם תצטרך עזרה עם הארכוב, פנה אלי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:10, 25 באוגוסט 2011 (IDT)

Unusual You[עריכת קוד מקור]

אני שכתבתי את הערך. מה ברצונך להוסיף לו? הערך האנגלי הוא כפילות אחת גדולה, ואין צורך לתרגם אותו. מה שיש עכשיו בערך זה כל מה שצריך לדעתי עליו, לדעתי. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:14, 31 באוגוסט 2011 (IDT)

אני יגיד לך מחר פרטים בסדר? אני רק צריך שתערוך אותו או אני ונסדר אותו פשוט לא היה לי זמן ממש. Gabiarakelian - שיחה 22:16, 31 באוגוסט 2011 (IDT)

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

בדף המשתמש שלך, אני רואה ששורות הפתיחה הן העתקה אחד לאחד למה שהיה כתוב אצלי בעבר, ואני מסתכל , ואתה פאילו לא תרמת לאף אחת מן התבניות האלה חוץ מהתבנית של בריטני ספירס! אתה מייחס לעצמך את פתיחת התבנית של סיבוב ההופתעות, אך זו תבנית שלי, אתה מייחס לעצמך "שיפוצים ועזרים" בתבניות סינגל ואלבום, אך בעצם, אין לך יד בדבר כלל! אבקש ממך למחוק זאת כי אתה מייחס לעצמך דברים שאינם אכן קרו, וגם ייחוס לעצמך את תבנית סיבוב ההפעות היא פגיעה בי, כי זו תבנית שאני פתחתי ויצרתי.Daniel1817 - שיחה 13:32, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

נכון לא תרמתי כמעט אבל אני יתרום, וזה לעזרה כללית לנוחות בשבילי. Gabiarakelian - שיחה 20:40, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
נתחיל מזה שאומרים "אתרום" ולא "יתרום"...נמשיך בזה שאתה לא "לא תרמתי כמעט" אלא לא תרמת כלל! נוסף על כך אין לייחס לעצמך דבר שייתרם בעתיד, אי אפשר לייחס לעצמך, בטח בטח לא בעלות על ערכים שהם אינם שלך! ואני בטוח שכולם יסכימו איתי!Daniel1817 - שיחה 23:27, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
איזה ערכים לא שלי?!

אתה מדבר על אלה

4

B in the Mix: The Remixes Vol. 2

אינה כי עם כן אז אני פתחתי אותם לבד ותרמתי לשם מפסיק אז תרגע. Gabiarakelian - שיחה 12:26, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

האמת שלא לזה היתכוונתי, אך הבנתי את הכוונה שלך והרשתי לעצמי להועיל לערך שלך ולערוך זאת כך שיימנע בלבול בעתיד :) , יום טוב Daniel1817 - שיחה 16:05, 13 בספטמבר 2011 (IDT)

יש לנו כבר דברים לדבר עליהם[עריכת קוד מקור]

אנחנו צריכים לדבר על כמה דברים מחוץ למסגרת הויקיפדיה, אבקש ממך להיתחבר למסן בהזדמנות הראשונה שאתה רואה את זה, תודה Daniel1817 - שיחה 20:14, 14 בספטמבר 2011 (IDT)

Gabiarakelian שלום[עריכת קוד מקור]

שיחהפורטל:פופ 22:44, 26 בספטמבר 2011 (IDT)

כן יש לי פייסבוק מה השם שלך אני יוסיף אותך.? Gabiarakelian - שיחה 21:31, 27 בספטמבר 2011 (IDT)

Marry the Night[עריכת קוד מקור]

הוא לא סינגל. אם אתה אומר שכן, אנא הבא מקור לעניין. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:21, 29 בספטמבר 2011 (IDT)

הנה מקור [[1]] Gabiarakelian - שיחה 09:03, 29 בספטמבר 2011 (IDT)

בריטני ספירס[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף בריטני ספירס. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • חיים 7לכתוב לי • ה' בתשרי ה'תשע"ב • 15:30, 3 באוקטובר 2011 (IST) אווקי 18:25, 3 באוקטובר 2011 (IST)

Born This Way – The Remix[עריכת קוד מקור]

מחקתי את הערך משתי סיבות: א. הוא טרם יצא, ובמצב העניינים הנוכחי חשיבותו האנציקלופדית ולמה ולמה הוא זכאי לערך עצמאי לא ברורים. ב. הוא היה זקוק לשכתוב נרחב - הטקסט לא היה נהיר כלל. וכבר ביקשתי ממך לא להעלות ערכים עם תבניות "עריכה" ו"שכתוב". לילה טוב, יניב שיחה 01:02, 13 באוקטובר 2011 (IST)

אני חושב שזה צריך להיות מצדי נעשה עליו דיון עם לא מתאים או לא, אני עורך אותו עדיין מהזה החופצה למחוק? אני עורך לא סיימתי עשיתי עצירה קטנה מה הבעייה שלך? מה זה החוצפה גועל Gabiarakelian - שיחה 01:05, 13 באוקטובר 2011 (IST)
אני מתנצל כמובן אם נפגעת. לא זו הייתה כוונתי. יחד עם זאת, במצב שבו העלית את הערך הוא נתן שירות דוב לקורא, לעניות דעתי. בנוסף יש גם את עניין חוסר החשיבות האנציקלופדית בעיניי, כפי שציינתי. אתה יכול לערער על פעולתי זו בוויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אני שב ומתנצל אם פגעתי בך ומאחל לך חג שמח ולילה טוב. יניב שיחה 01:14, 13 באוקטובר 2011 (IST)
הערך נוצר באמצעות תרגום מכונה, ועל כן דינו מחיקה מהירה. עמרישיחה 01:39, 13 באוקטובר 2011 (IST)
זה בסדר, ועם אני יפתח שוב את הערך בעוד מספר ימים בצורה יותר מובנת ומרורה. זה היה אפשרי לא למחוק אותו? !! Gabiarakelian - שיחה 02:33, 13 באוקטובר 2011 (IST)
ייתכן בהחלט. אנחנו לא נוהגים לפתוח ערכים לסינגלים או אלבומים שטרם יצאו לאור (בטח לא לאלבום רמיקסים חסר חשיבות). עמרישיחה 09:30, 13 באוקטובר 2011 (IST)
יש מלא אלבומים שפתחו שטרם יצאו כבר.. Gabiarakelian - שיחה 14:32, 13 באוקטובר 2011 (IST)

תבנית:ליידי גאגא[עריכת קוד מקור]

אל תכניס לתבנית ערכים שנמחקו. תודה. עמרישיחה 09:19, 18 באוקטובר 2011 (IST)

זה הסינגל הבא שלה מה הבעייה? שהיה שם.!! Gabiarakelian - שיחה 09:34, 18 באוקטובר 2011 (IST)
גבי, כתוב את דעתך בדף השיחה. אחר כך נראה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:35, 18 באוקטובר 2011 (IST)

Femme Fatale Tour[עריכת קוד מקור]

בפעם הבאה שתסיר את הדרישה למקור, מבלי לספק אותו, תיחסם אפשרות העריכה שלך באתר. כבר העירו לך על כך כבר כמה פעמים. עמרישיחה 13:37, 28 באוקטובר 2011 (IST)

זה היה בטעות רציתי לשנות תסכום ונמחק לי, ולמה להחיסם לתמיד? מהזה חח? Gabiarakelian - שיחה 14:09, 28 באוקטובר 2011 (IST)
לא לתמיד, אלא לתקופה קצובה מראש. עמרישיחה 14:16, 28 באוקטובר 2011 (IST)
אווקי, ואמרתי שזה היה בטעות.. Gabiarakelian - שיחה 14:26, 28 באוקטובר 2011 (IST)
להבא, גם אם זה יקרה בטעות אתה תיחסם. עמרישיחה 16:27, 28 באוקטובר 2011 (IST)

My World ו-Never Say Never – The Remixes[עריכת קוד מקור]

כשמציבים תבנית עריכה או שכתוב על ערך, נהוג לציין בגוף בתבנית מה הסיבה לכך. עושים זאת כך: {{עריכה|כאן כותבים את הסיבה לתבנית}}. מה הייתה הסיבה שהצבת תבנית עריכה בערכים הללו? עמרישיחה 15:50, 29 באוקטובר 2011 (IST)

אני חושב שהוא צריך עיצוב, רשימת שירים, אם הערך זכה בפלטיה או משהו.. זה הסיבה אווקי? Gabiarakelian - שיחה 16:26, 29 באוקטובר 2011 (IST)
זו לא סיבה מוצדקת לתבנית עריכה. תבנית עריכה מציבים כאשר יש בערך פגמים מסויימים, ולא כאשר חסרים בו פרטים. עמרישיחה 16:28, 29 באוקטובר 2011 (IST)
אווקי הבנתי, אבל יש צורך לפרט בפרטים באלבומים האלה.. Gabiarakelian - שיחה 16:29, 29 באוקטובר 2011 (IST)
אתה יכול לציין זאת בדפי השיחה של הערכים. עמרישיחה 16:30, 29 באוקטובר 2011 (IST)
אווקי, תודה אני יציין את זה עוד מעט. Gabiarakelian - שיחה 16:31, 29 באוקטובר 2011 (IST)
ושוב חזרת על אותה טעות כשהצבת תבנית עריכה וחשיבות על הערך טוני בנט. לערך חשיבות ברורה, ובמצבו הוא אינו זקוק לעריכה. אם חסר בו מידע מהותי ניתן להניח על הערך תבנית {{השלמה}}. עמרישיחה 15:28, 12 בנובמבר 2011 (IST)
הוא חסר משמעות לא? הוא ריק ואפחד לא עידכן אותו פתחו אותו וזהו סתם ככה Gabiarakelian - שיחה 15:47, 12 בנובמבר 2011 (IST)
לא זו מטרת התבנית. מטרתה של תבנית החשיבות היא לדון במעמדו של ערך אשר יש ספק בחשיבותו האנציקלופדית. עבור זמר אשר פעיל למעלה מ-60 שנה והוציא למעלה מ-70 אלבומים, אין בכלל טעם להניח תבנית חשיבות, מכיוון שחשיבות הערך ברורה, ועל כן הערך לא ימחק. אם הערך חסר, ניתן להניח עליו תבנית קצרמר או תבנית השלמה. עמרישיחה 15:51, 12 בנובמבר 2011 (IST)

בקשה[עריכת קוד מקור]

שלום גבי,

הקמת את את Britney & Kevin: Chaotic - תודה רבה!

המעניין הוא שיש בו שני מדיה וגם פופלאריות רבה, האם תוכל לשפרו או להרחיבו לשמחתנו?

בברכה, יעל י 11:58, 31 באוקטובר 2011 (IST)

אווקי, אני ינסה אבל אני רוצה קצת עזרה בזה מאחרים..

ורציתי אולי שהאלבום היה ערך עצמי. Gabiarakelian - שיחה 13:15, 31 באוקטובר 2011 (IST)

כן, יש חברים כאן שיוכלו לעזור לך, ויתכן שהאלבום שווה ערך עצמאי. אני אנסה להסתכל גם. תוכל גם להעזר באינגליש, הלא כן? יעל י 13:32, 31 באוקטובר 2011 (IST)
כן, אני מכיר את הערך די טוב פשוט רק צריך הרבה עזרה.. Gabiarakelian - שיחה 13:41, 31 באוקטובר 2011 (IST)
תפרט באיזה עניין אתה צריך עזרה: טכנית? מידע? נושאים לערכים? יום נעים, יעל י 15:50, 31 באוקטובר 2011 (IST)
בהכול.. צריך לשנות שם בערך הכול נראה לי. לא ככה? Gabiarakelian - שיחה 15:55, 31 באוקטובר 2011 (IST)
אני מציעה שתתחיל כאן ותמשיך בלהכיר עוד ועוד צעד אחר צעד חיוך ירוק ואתה מוזמן אל דף השיחה שלי. ערב טוב, יעל י 16:48, 31 באוקטובר 2011 (IST)
אני יודע לערוך אלבומים, ערב טוב גם לך! Gabiarakelian - שיחה 16:50, 31 באוקטובר 2011 (IST)

היי גבי![עריכת קוד מקור]

רוצה להתחיל לעבוד ביחד על הערך Papi? Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 19:10, 8 בנובמבר 2011 (IST)

של ג'ניפר לופז? אם כן אז תפתח אותו ואני יעדכן יותר ויותר פרטים..! Gabiarakelian - שיחה 19:15, 8 בנובמבר 2011 (IST)
כן... פתחתי! Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 19:42, 8 בנובמבר 2011 (IST)
רגע רגע רגע!!!!! יש פה כבר ארגז חול של הערך, וזה אומר שכבר עובדים עליו... סליחה, לא משנה.. חח... רוצה לעבוד על משהו אחר שנראה לך לנכון? אולי נשאל את משתמש:ofekalef?? Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 19:44, 8 בנובמבר 2011 (IST)
אפשר אולי לפתוח את ערך לשיר Without U של דייוויד גואטה מהאלבום החדש? בא לך?! Gabiarakelian - שיחה 20:05, 8 בנובמבר 2011 (IST)
או שאפשר גם לפתוח תאלבום של הזמרת פיקסי לוט Young Foolish Happy שיצאה החודש..Gabiarakelian - שיחה 20:06, 8 בנובמבר 2011 (IST)
את השיר של דייויד גואטה נתחיל עכשיו ואת של פיקסי לוט נתחיל כשנסיים את העבודה על הטיוטה הראשונית של "Without U" כי נראה לי שהוא כבר להיט... חיוך ירוק Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 22:15, 8 בנובמבר 2011 (IST)
תוכל לתת לי קישור לארגז חול של הסינגל בבקשה Gabiarakelian - שיחה 00:13, 9 בנובמבר 2011 (IST)
אין בעיה! משתמש:ebranib/Without UEbranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 16:04, 9 בנובמבר 2011 (IST)
לא יודע למה זה לא נכנס לי!!! :( Gabiarakelian - שיחה 18:29, 9 בנובמבר 2011 (IST)
מה זאת אומרת לא נכנס לך? Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 20:22, 9 בנובמבר 2011 (IST)
יעני כתוב שם רק Without U (בתרגום חופשי: "בלעדָייך") זהו? אין כלום.. Gabiarakelian - שיחה 20:34, 9 בנובמבר 2011 (IST)
גבי, כרגע הדף הוא ארגז חול. שנינו סיכמנו שנעבוד על הערך ביחד, נכון? אם תרצה, תוכל גם לערוך את הדף בעצמך כי הוא שייך 50% לך, בינתיים, כמובן. Ebranibשיחהמיזם הערכים היתומים - חשוב להצטרף!פורטל:פופ 19:39, 10 בנובמבר 2011 (IST)
אני יערוך אותו בעוד כשבוע ככה.. אני תאמת די עמוס בעריכות ובעבודות אישיות.. אני יעשה אותו איתך בשימחה..! Gabiarakelian - שיחה 19:54, 10 בנובמבר 2011 (IST)

אזהרה אחרונה בהחלט לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

כבר הוסבר לך מספר פעמים שאין להסיר דרישה למקור מבלי לספק אותו, אך למרות זאת חזרת על פעולה פסולה זו כאן. לידיעתך, את המקור יש לספק בגוף הערך, במקום התבנית {{מקור}}, ולא להפנות את הגולשים לחפש אותו בוויקיפדיה אחרת. כאמור, בפעם הבאה שתחזור על כך תיחסם לעריכה. עמרישיחה 15:24, 9 בנובמבר 2011 (IST)

כמו כן, תשתדל להפסיק לנהל שיחות דרך תקצירי עריכה. אם משהו לא נאה לך בנוגע לערך מסויים, תוכל לפתוח על כך דיון בדף השיחה של הערך. עמרישיחה 18:24, 9 בנובמבר 2011 (IST)
טוב, תקשיב עומרי יש לבריטני 2 אתרים אז בבקשה אל תמחק את זה טוב? Gabiarakelian - שיחה 18:26, 9 בנובמבר 2011 (IST)
מאוחר מדי. היית צריך מלכתחילה לפתוח דיון בדף השיחה ולא להתכתב דרך תקצירי הערכיה. קח זאת לתשומת לבך להבא. עמרישיחה 18:29, 9 בנובמבר 2011 (IST)
טוב, ומזה מאוחר מדי?! Gabiarakelian - שיחה 18:30, 9 בנובמבר 2011 (IST)

כינוי משתמש כ"חוצפן" עלול להביא לחסימתך. ראה זאת כאזהרה נוספת. עמרישיחה 16:29, 14 בנובמבר 2011 (IST)

מדוע אתה מתערב? ולמה? בגלל המילה "חוצפן" אני יכול להחסימם? ואם כבר הוא היה אמור לומר לי את זה בעצמו.!! Gabiarakelian - שיחה 16:32, 14 בנובמבר 2011 (IST)
אני אתערב ככל שיתחשק לי. ויתרנו לך יותר מדי פעמים. להבא תיחסם ללא אזהרה נוספת. עמרישיחה 16:36, 14 בנובמבר 2011 (IST)
מהזה ויתרם לי? וכשאני יחסם מתי החשבון יפתח שוב? Gabiarakelian - שיחה 16:38, 14 בנובמבר 2011 (IST)
אתה תיחסם לתקופה קצובה מראש, כשבסופה החשבון ישתחרר בצורה אוטומטית. עמרישיחה 16:41, 14 בנובמבר 2011 (IST)
הוא אמר שזה לא מעליב אותו בכלל, ושזה בסדר אז אין צורך לכותב לי שזה עלול להביא לחסימתך.! Gabiarakelian - שיחה 16:44, 14 בנובמבר 2011 (IST)

סליחה שאני מתערב אבל עמרי, זה נראה כאילו אתה מנסה רק להיטפל לכל המשתמשים ולא לעזור להם. אני במקומך לא הייתי יכול להמשיך לערוך בויקיפדיה אילו ידעתי כי פגעתי והצקתי למשתמש אחר. להבא, תניח לנושאים שלא קשורים אליך. Ebranibשיחהפורטל:פופ 17:18, 14 בנובמבר 2011 (IST)

פתיחת ארגז חול[עריכת קוד מקור]

פשוט תיצור קישור אדום משתמש:Gabiarakelian/בלה בלה בלה, ואז תיכנס ותתחיל לערוך. בלנק - שיחה 17:00, 14 בנובמבר 2011 (IST)

אווקי תודה, אם אני יתקל בבעיות אני יפנה אלייך. Gabiarakelian - שיחה 17:03, 14 בנובמבר 2011 (IST)

היי[עריכת קוד מקור]

היי גבי, אתה יכול להיכנס לאימייל עכשיו? שלי זה ‏Ebranibשיחהפורטל:פופ 17:12, 14 בנובמבר 2011 (IST)

אני שם. Gabiarakelian - שיחה 17:31, 14 בנובמבר 2011 (IST)
תוכל להיכנס שוב..? חחEbranibשיחהפורטל:פופ 18:17, 16 בנובמבר 2011 (IST)
כן.. אני עכשיו שם Gabiarakelian - שיחה 22:02, 16 בנובמבר 2011 (IST)
כתבתי.Ebranibשיחהפורטל:פופ 14:51, 17 בנובמבר 2011 (IST)
הלו? חח סתםEbranibשיחהפורטל:פופ 14:37, 18 בנובמבר 2011 (IST)
היי. רוצה שנחיל לעבוד על without you?Ebranibשיחהפורטל:פופ 16:21, 21 בנובמבר 2011 (IST)
מיופ שלישי אני פנוי לזה.. Gabiarakelian - שיחה 16:52, 21 בנובמבר 2011 (IST)
סבבה ... ת'אמת, כבר העברתי אותו לערך ויקיפדי עכשיו. אפשר לעבוד על הערך של פיקסי לוט ביום שלישי. דבר איתי באימיילEbranibשיחהפורטל:פופ 19:11, 21 בנובמבר 2011 (IST)

היי. רוצה להתחיל לעבוד?Ebranibשיחהפורטל:פופ 15:02, 27 בנובמבר 2011 (IST)

כן. על איזה ערך תרצה לעבוד?Ebranibשיחהפורטל:פופ 16:17, 5 בדצמבר 2011 (IST)
אני מצטער שנעלמתי קודם כול, אממ.. עח הערך הזה: משתמש:Gabiarakelian/ארגז חול. בא לך.?! Gabiarakelian - שיחה 22:06, 5 בדצמבר 2011 (IST)
אין בעיה! אבל יש צורך בערך?Ebranibשיחהפורטל:פופ 16:21, 8 בדצמבר 2011 (IST)
כן תתחבר לפייסבוק ונדבר. Gabiarakelian - שיחה 17:50, 8 בדצמבר 2011 (IST)

כן, שלח בבקשה הודעה ל gabiarakelian03-at-gmail.com .Gabiarakelian - שיחה 18:09, 8 בדצמבר 2011 (IST)

שלחתי חחח.Ebranibשיחהפורטל:פופ 18:21, 8 בדצמבר 2011 (IST)

תראה: זה מה זה מגניב..Ebranibשיחהפורטל:פופ 18:24, 8 בדצמבר 2011 (IST)

היי[עריכת קוד מקור]

רוצה להתחיל ערך חדש?Ebranibשיחהפורטל:פופ 18:32, 12 בינואר 2012 (IST) היי איזה? Gabiarakelian - שיחה 01:09, 14 בינואר 2012 (IST)

בריטני ספירס[עריכת קוד מקור]

מדוע איני יכול לערוך בערך בריטני ספירס, הרי אני רק משנה תמונה, לתמונה יפה יותר, זו לא טעות.

מדונה 2012[עריכת קוד מקור]

שלום, מחקתי בארגז החול את השנה מהפרמטר "תאריך אלבום" כדי שהקטגוריה לא תופיע בערך כל עוד הוא לא עבר למרחב הערכים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:38, 2 בפברואר 2012 (IST)

אווקי תודה, עם בא לך תצרך עוד פרטים לאבום העתידי של מדונה. Gabiarakelian - שיחה 20:45, 2 בפברואר 2012 (IST)
החזרתי את הערך למרחב המשתמש שלך, היות שהוא הכיל שגיאות כתיב ומשפטים לא תקינים שנוצרו כתוצאה מתרגום מכונה. אתה מתבקש שלא ליצור בעתיד ערכים במצב הזה. זה בלתי מתקבל על הדעת. עמרישיחה 00:15, 6 בפברואר 2012 (IST)

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

אתה מוזמן אגב להוריד את הערך MDNA מהערכים אותם כתבת כיוון שלמעשה לא כך העניין. אגב הערה - גם בערך Cannibal למעשה אין לערך, כפי שנוצר בידי, כמעט שום קשר למעט המידע שהיה לשם לפני, אשר חלקו במילא היה שגוי. אבל בעניין קאניבל לא אלחץ כיוון שמדובר בעניין ערכי יותר מאשר מעשי, בניגוד לMDNA. תודה, Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:44, 7 בפברואר 2012 (IST)

הזהרה.[עריכת קוד מקור]

גבריאל, אני מזהיר אותך - בפעם הבאה שתערוך משהו שהצבתי אליו תבנית "בעבודה" אני אבקש את חסימתך. לא יתכן שאתה שואל אותי אם נוכל לעבוד עליו ביחד, אני אומר לך שתוכל להעיר הערות בדף השיחה ולערוך בעצמך כשאסיים עם התבנית "בעבודה", ואתה עורך בכל זאת. זה בלתי מקובל בוויקיפדיה ואף אסור באופן חמור. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:51, 7 בפברואר 2012 (IST)

הופתעתי[עריכת קוד מקור]

לגלות שמחקת את הערתי ואפילו לא סיפקת הסבר ראוי, לא שיש הסבר ראוי למחיקת הזהרה של משתמש אחר מעמוד המשתמש שלך. החזרתי את זה חזרה, ואראה בחומרה רבה כל נסיון נוסף לצנזר אותי, כרגע או בעתיד. קח גם טיפ - הדרך לרכוש כבוד שיאפשר לך באמת לעבוד עם אנשים פה בויקיפדיה ולתרום יותר, לא תתאפשר אם לא תשכיל להתנהג בצורה מכבדת וראויה לאנשים. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)

לא ניסתי לצנזר אותך, רציתי לענות ובטעות לא שמתי לב שמחקתי את השיחה. אני באמת רציני אומר לך שזה בטעות לא ראיתי. Gabiarakelian - שיחה 16:08, 7 בפברואר 2012 (IST)
סליחה על ההתערבות, אבל בס"ד בדרך כלל לא מקובל למחוק תוכן מדף השיחה, אלא אם כן מארכבים את הדף, ולא מקובל גם למחוק אזהרות. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 16:10, 7 בפברואר 2012 (IST)
לא ניסיתי למחק רציתי לענות ובטעות לחצתי על "DELETE" וזה מחק וישאר לחצתי שמירה. Gabiarakelian - שיחה 16:12, 7 בפברואר 2012 (IST)
ליאת, את תמיד מוזמנת להתערב כשיש לך מה להוסיף גבריאל, בכזה מצב מבטלים את הגרסה השגויה, כפי שאתה בהחלט יודע לעשות אם זכרוני אינו מטעה אותי. אבל עזוב, אין לי כוח לרדיפת מכשפות וזה לא תורם לאף אחד. אני מצפה לראות שינוי בתחום הזה, שלא תחזור על הדברים האלה כי אני רחוק מלהיות הראשון שמבהיר לך אותם. מקווה שאני האחרון. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:18, 7 בפברואר 2012 (IST)
בס"ד ויקיפדיה זה מקום לא פשוט, צריך להתרגל לחוקים ולכללים, ואז משתלבים, גם לי היה קשה בהתחלה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 16:22, 7 בפברואר 2012 (IST)
לא שקשה לי קצת שכחתי את רוב החוקים אבל אני נזכר בהם לאט לאט, אני פשוט לא היתי משתמש בזמן האחרון הרבה בויקדפיה. Gabiarakelian - שיחה 16:24, 7 בפברואר 2012 (IST)
ליאת - מקובל והגיוני, הבעיה היא בבחירה לצפצף על אזהרות רבות ועל חוקים מסוימים גם אחרי שהוסברו פעמים רבות. מוזמנת להעיף מבט בדף השיחה הזה עצמו כדי לקבל מושג כללי אך לא מלא. גבריאל - זה בסדר גמור, אני מאמין שתשתלב ותמצא את מקומך, תוך מתן כבוד לאחרים וקבלת כבוד בעצמך Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:31, 7 בפברואר 2012 (IST)

ניקול ראידמן[עריכת קוד מקור]

אגב סתם הערה לגבי תוכניותך לעתיד, לא נראה לי שהיא ראויה לערך - אבל אולי אני טועה :) Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:41, 7 בפברואר 2012 (IST)

למה לא ראויה?? Gabiarakelian - שיחה 19:46, 7 בפברואר 2012 (IST)
בוא נשאל זאת אחרת - למה כן? איזה חשיבות אינציקלופדית יש לה? יש עמוד עקרונות לגבי ערכי אישים, הקובע מי זכאי לערך בוויקיפדיה. תעיף בו מבט, אם תמצא קריטריונים מתאימים פה לניקול ראידמן - בכיף. אני אומר לך את זה כי חבל שתעבוד ותשקיע בערך שאין לו סיכוי לשרוד הנחת תבנית חשיבות, מה שיוביל למחיקה. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)20:37, 9 בפברואר 2012 (IST)
נ.ב - כתוב בתוכניות שלך גם מקס מרטין. מדובר במפיק והיוצר האגדי או באדם אחר? Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)20:38, 9 בפברואר 2012 (IST)
המפיק, זה הכול תוכניות לעתיד לא בחודשי םהקרובים.. Gabiarakelian - שיחה 22:13, 9 בפברואר 2012 (IST)
מה משנה עניין הזמן? האם ניקול ראידמן עומדת בקריטוריונים לערכי אישים בוויקיפדיה? יתכן שחלקן נוקשים מידי (יצא לי בעבר לכתוב בנושא אישים, שלאחר מכן לא שרדו הנחת תבנית חשיבות), אבל הם החוקים. אני לא בדקתי לגבי ראידמן, רק ייעצתי לך לברר במקרים בהם יש ספק. לגבי מקס מרטין - מגניב. כשתעבוד על זה אתה מוזמן להודיע לי, אשמח להעיף מבט ובטח גם לתרום בעניין Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)14:48, 10 בפברואר 2012 (IST)

MDNA[עריכת קוד מקור]

שלום גבריאל. כפי שביקשת, אני מודיע לך שסיימתי לעבוד עליו. אתה מוזמן לערוך את הערך Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:28, 5 במרץ 2012 (IST)

תודה רבה לך.. :) Gabiarakelian - שיחה 12:44, 6 במרץ 2012 (IST)

תבנית:רשימת השמעה[עריכת קוד מקור]

שלום גבי, שים לב שכשאתה מוסיף את רשימת רצועות הבונוס כדי להסתיר את התבנית תשתמש בפרמטר |מוסתרת=כן, אין צורך להכניס לתוך טבלה מוסתרת, הדבר קיים כבר בתבנית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:47, 14 במרץ 2012 (IST)

אווקי, אני ישתדל מאוד לזכור.Gabiarakelian - שיחה 00:30, 15 במרץ 2012 (IST)

זקוק לעזרתך בשיפור והרחבת הערכים מצעד הדאנס הבריטי (2009-2000) ו-מצעד הדאנס הבריטי (2010 ואילך)[עריכת קוד מקור]

לפי הבנתי יש לך ידע רב בנושא. אשמח אם תוכל לסייע לי לתרגם ולהרחיב את החלקים של הסקירות המורחבות מויקיאינגליש ובמקביל ליצור קישורים פנימיים, חלק קישורים חיצוניים וחלק סטטיסטיקות. העבודה רבה ולכן אשמח אם תוכל לסייע לי במלאכה. מה דעתך? TVJunkie - שיחה 16:50, 21 במרץ 2012 (IST)

שריל קול[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב. אם אתה לא יודע איך מוסיפים מידע לטבלה, זו לא סיבה לבטל לחלוטין את הטבלה... הוספתי לטבלת הסינגלים את הסינגל החדש, למרות שהוא טרם יצא. Lostam - שיחה 09:01, 3 באפריל 2012 (IDT)

אני חושב שהטבלה לא צריכה להיות היא לא רליונטית בכלל. Gabiarakelian - שיחה 12:41, 3 באפריל 2012 (IDT)
הטבלה בהחלט צריכה להופיע בפרק הדיסקוגרפיה, היא מרכזת בצורה נוחה וקריאה את המידע על האלבומים והסינגלים, וכך מקובל בערכים רבים העוסקים בזמרים ובלהקות. בכל מקרה, אם אתה מעוניין לבצע שינוי כזה דון בכך קודם לכן בדף השיחה של הערך. Lostam - שיחה 14:57, 3 באפריל 2012 (IDT)

שריל קול[עריכת קוד מקור]

היי גבי, ביטלתי את עריכתך בערך שריל קול. אם תשים לב, תראה שהפרמטר "חבר בלהקה" בעצם מתאר את שמות החברים בלהקה, ולכן נועד לתבניות אודות להקות.
זאת טעות שגם אני עשיתי כמה פעמים, אז היא לגמרי מובנת . רק רציתי לידע אותך שביטלתי את הגרסה.
שיהיה אחלה שבוע!
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:32, 3 באפריל 2012 (IDT)

ניקי מינאג'[עריכת קוד מקור]

ביטלתי את העריכה שלך בניקי מינאג' בה ביטלת את העריכה שלי. אין שום סיבה שלא יהיה כתוב שם שזה באנגלית. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:11, 3 באפריל 2012 (IDT)

Pink Friday[עריכת קוד מקור]

רק שתדע שממש לא רציתי להגיע לוויכוח הזה ביני ובינך אבל לפני שאתה תוקף אותי תבדוק על מה שמת בכלל את התבנית כי לפי מה שראיתי, אתה לא הרחבת את הערך מי-יודע-מה ורק צמצמת אותו... וזה לא ששיניתי משהו בערך, רק ניסיתי לתת קישור חיצוני לערך, שמשום מה נמחק.Ebranibשיחהפורטל:פופ 22:23, 8 באפריל 2012 (IDT)

אין שום ויכוח, פשוט אתה עשית את זה כמה פעמים כבר. אני עורך את הערך הזה בימים האלה אני לא רוצה לפתוח עוד עמוד סתם בשביל לעשות את זה. אני יסיים את הערך עוד מעט פשוט אם היתי בעריכה ואתה כשעשית את זה זה היה יכול להרוס את כול מה שכתבתי. Gabiarakelian - שיחה 23:43, 8 באפריל 2012 (IDT)
טוב לא משנה. האמת ששיניתי את הערך רק פעם אחת מאז שהצבת את התבנית וסליחה על זה ...Ebranibשיחהפורטל:פופ 10:03, 9 באפריל 2012 (IDT)

הטיפ היומי :)[עריכת קוד מקור]

אם אתה רוצה לקשר לקובץ, איך אינך רוצה שיופיע הקובץ עצמו יש לשים נקודותיים לפניו (:) לדוגמא קובץ:Flag of Israel.svg Botend - שיחה 01:19, 10 באפריל 2012 (IDT)

אווקי תודה רבה. Gabiarakelian - שיחה 02:47, 10 באפריל 2012 (IDT)

Pink Friday: Roman Reloaded[עריכת קוד מקור]

מעבר על דף שיחתך מלמד שכבר הובר לך מספר פעמים שלא מקובל להסיר תבניות שכתוב או עריכה ללא דיון מוקדם, אך למרות זאת חזרת על פעולה פסולה זו פעם נוספת. זו אזהרה אחרונה בהחלט. בפעם הבאה שתחזור על כך תיחסם אפשרות העריכה שלך באתר. עמרישיחה 14:26, 12 באפריל 2012 (IDT)

למה? נויקלן - ש 12:48 13 באפריל 2012 (IDT)
כי ככה חצי מהערך נעלם ואין לו משמעות.! Gabiarakelian - שיחה 14:49, 15 באפריל 2012 (IDT)
מה זה אומר אין לערך משמעות? אם משהו נעלם כנראה הוא לא היה צריך להיות שם מלכתחילה. תן דוגמאות לדברים שנעלמו וצריכים לדעתך להיות בערך. אני מוכן להסביר כל שינוי שביצעתי בו. אגב, אחרי נקודה לא יבוא סימן קריאה. סימן הקריאה גם לא הופך את הטיעון שלך למוצלח יותר, הוא רק מוסיף טון צעקני במקצת לדבריך. נויקלן - ש 18:04, 15 באפריל 2012 (IDT)
תעשה מה שבא לך, אני לא מוכן לערוך את הערך כל פעם שתעשו שטויות שם. Gabiarakelian - שיחה 19:27, 15 באפריל 2012 (IDT)
אתה מוכן להסביר ולא בססמאות? מה השטויות שעשיתי שם (כלומר מה עשיתי ולמה זה שטות)? האם אתה מבין את ויקיפדיה:אין בעלות על ערכים? האם אתה מבין שעל כל נושא קיים מידע חשוב יותר וחשוב פחות? האם הפנמת שערכים באנציקלופדיה לא צריכים להיראות כמו עמוד הטוויטר או אתר המעריצים של האמן? במצב הנוכחי מי שעובר על הערכים שלך ומתקן את הבעיות החוזרות בהן זה לא אתה. נויקלן - ש 10:57, 16 באפריל 2012 (IDT)

מחיקת הטבלאות בערך שריל קול - אזהרה אחרונה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום. פעם נוספת מחקת את הטבלאות בפרק הדיסקוגרפיה בערך, ועשית זאת ללא כל הסבר או דיון בדף השיחה, למרות שזו הדרך הנוחה והמקובלת להצגת דיסקוגרפיה, גם בערכים רבים אצלנו ועוד יותר מכך בוויקיפדיה האנגלית, לרבות הערך באנגלית על הדיסקוגרפיה של קול. זוהי אזהרה אחרונה. בפעם הבאה שתסיר את הטבלאות ללא דיון מקדים והסכמה בדף השיחה גם תשוחזר וגם אבקש את חסימתך. Lostam - שיחה 18:52, 18 באפריל 2012 (IDT)

הטבלה לא מובנת בכלל, ולא נוחה מאוד, אני מציע שנוריד אותה ונעשה כמו שאני עשיתי כדי שאנשים יבינו ויראו יותר בברור מה זה. אני מאוד חושב שזה מתאים בלי טבלה. מצטער על החוצפה שמחקתי בלי לדבר איתך. Gabiarakelian - שיחה 19:49, 18 באפריל 2012 (IDT)

פסיקים בין החודש לשנה[עריכת קוד מקור]

עריכה זאת שגויה. בעברית, בניגוד לאנגלית, לא שמים פסיק בין החודש לשנה כשכותבים תאריך מלא. ראה עוד בויקיפדיה:תאריכים. גם המקף בין ה-ב' ל"רשתות החברתיות" מיותר. נויקלן - ש 14:57, 21 באפריל 2012 (IDT)

אתה מכניס טעות לשונית אחרי שהסברתי לך אותה היום. זאת השחתה. בעריכה הזאת הסרת מידע רב מהערך בלי להסביר למה בדף השיחה או בתקציר העריכה. אנא השאר הודעה בדף השיחה של הערך בה תתייחס לשינויים אותם ביצעת בו - מהם ומדוע בוצעו. נויקלן - ש 23:36, 21 באפריל 2012 (IDT)
אני לא מתכוון להסביר לך שום דבר כפי שכתבת כבר: "אין עם מי לדבר" אז אין לך עם מי לדבר להתראות.! Gabiarakelian - שיחה 23:57, 21 באפריל 2012 (IDT)
וכיצד אתה היית מתאר מצב בו בשעה 14:57 מישהו הסביר לך טעות שלך ובשעה 19:38 אתה שב ומבצע אותה? לא ביקשתי שתסביר לי. ביקשתי שתתחיל לנהוג לפי המקובל כאן. אם אתה מסיר מידע רב מהערך תכתוב בתקציר העריכה למה. נויקלן - ש 00:01, 22 באפריל 2012 (IDT)
אין לי מה להסביר לך, אני לא מוכן לדבר עם אנשים שלא רוצים להבין שאני מנסה כמה שיותר טוב לעשות בויקפדיה ואתה מציין אותי לרעה שהיה לך בכיף. Gabiarakelian - שיחה 00:02, 22 באפריל 2012 (IDT)
אני שמח שיש לך כוונות טובות. כוונות טובות לא יכולות לחפות על טעויות ועל עקשנות. תתחיל להפנים הערות שניתנות לך. נויקלן - ש 00:05, 22 באפריל 2012 (IDT)
טוב, אני מצטערת על הטעיות שלי אני ינסה לשים לב יותר אליהם. אני מחקתי בערך של "אבריל" בגלל שכול הקבראים האלה וכול הדברים שהיו שם לא ממש מעודכנים ולא צריכים אותם שם כי זה לא ממש מעניין זה לא אלבום או משהו רק קבראים שאפשר למצאו ביוטוב. Gabiarakelian - שיחה 00:08, 22 באפריל 2012 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אם יצא סינגל/אלבום/גרסת כיסוי לשיר בנקודת זמן כלשהי אז אין כאן עניין של לא עדכני. זה נכון היום וזה נכון מחר. ההסבר למחיקת גרסאות הכיסוי לא מיועד עבורי. תרשום אותו בדף השיחה של הערך, או להבא לפחות בתקציר העריכה. אני מסכים איתך שמידע על גרסאות כיסוי אינו אנציקלופדי, אבל כאמור כשמסירים מידע רב מהערך צריך להסביר מדוע עושים זאת. באשר לפסיק: לכל שפה יש כללי תחביר ופיסוק משלה. באנגלית יש פסיק בין החודש לשנה ובעברית אין. מידע נוסף על כתיבת תאריכים נמצא בויקיפדיה:תאריכים. נויקלן - ש 00:13, 22 באפריל 2012 (IDT)
אווקי אני יסביר אחר-כך שם הכול. ותוכל להסביר לי למה בדף שיחה שלי על "שריל קול" צריך טבלה ומשתמש שאני מדבר איתו מתעקש על הטבלה? Gabiarakelian - שיחה 00:21, 22 באפריל 2012 (IDT)
ככה מקובל בערכים רבים בתחום. היתרון כאן הוא בעיקר במידע הנוסף שקיים בתצוגה הטבלאית ולא ברשימה. שים לב שבעריכות של אבריל הסרת קצת מידע על מיקומי האלבומים במצעדים שונים (אמנם זה נכתב שם בצורה לא הכי ברורה אבל עדיין). נויקלן - ש 00:37, 22 באפריל 2012 (IDT)

שרית חדד[עריכת קוד מקור]

שלום,

אין להעלות תחת "שימוש הוגן" תמונה של אישיות שעודה בחיים. יש לנסות ולהשיג תמונה חופשית. בערך של שרית חדד יש תמונה חופשית ולכן בשום מקרה לא תופיע תמונה מוגנת בזכויות יוצרים. קרא בבקשה את הלשוניות השונות בויקיפדיה:רישוי תמונות. נויקלן 11:52, 4 במאי 2012 (IDT)

מדונה[עריכת קוד מקור]

אתה אולי חדש כאן. לא מחליפים תמונה ייצוגית עם דיוקן ברור ככה סתם כפי שעשית לפני מספר ימים. איתן - שיחה 16:24, 2 ביוני 2012 (IDT)

אני אולי ישו כבר כאן, אבל מהזה למה מה הבעייה בתמונה? Gabiarakelian - שיחה 17:35, 2 ביוני 2012 (IDT)
היתה תמונה טובה של מדונה, עם חשיפה מלאה של הפנים. החלפת אותו בתמונה פחות טובה איתן - שיחה 18:20, 2 ביוני 2012 (IDT)

נינט טייב[עריכת קוד מקור]

חדל מהצפת הערך במידע לא רלוונטי. אנחנו לא מדור רכילות וזה לא חשוב בכלל שיש לה חבר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:18, 8 ביוני 2012 (IDT)

שיחה:Believe[עריכת קוד מקור]

הסרתי את הכותרת Believe מראש רשימת השירים, כי אין בה צורך. אם ברצונך להחזירה, אנא פנה לדף השיחה (אליו קישרתי מהכותרת). תודה, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:21, 18 ביוני 2012 (IDT)

אליפים (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

יקירי, הרצ"ב לא בדיוק ניסוח הולם : " (החלקתם על המוח? רק נגמרה עוה שנייה)" --Yoavd - שיחה 08:51, 11 ביולי 2012 (IDT)

צודק סליחה פשוט כבר התעצבנתי שכול אחד עושה שם שטיות שנפלט לי. Gabiarakelian - שיחה 22:12, 11 ביולי 2012 (IDT)

הפיג'מות[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
והאזהרה הזאת בגלל הטקסט המביש שהחזרת לערך הגם-ככה-גרוע-מזוויע הזה. התבייש לך. אינך משתמש חדש שאפשר להניח שאינו יודע מה נדרש כאן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:13, 16 באוגוסט 2012 (IDT)

ריהאנה[עריכת קוד מקור]

שלום, מה משמעות המשפט שהוספת בעריכה הזאת? נויקלן 21:28, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

אווי זה בטעות היתי צריך למחוק את זה מעריכה שמישהו הוסיף. Gabiarakelian - שיחה 23:39, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

Unapologetic[עריכת קוד מקור]

שלום. התוכל בבקשה להסביר את פשר מעשיך?. הערך הועבר למרחב המשתמש ראה שיחת משתמש:Barbl14. אתה משתמש בחומרים שלו ומעלה שוב ערך כאילו הוא שלך ובאותו מצב גרוע?. כך לא פועלים. עבוד בבקשה בתאום עם המשתמש שהחל לכתוב אותו וכשתסיימו פנו לביקורת עמיתים, או אליי אם תרצו, לקבלת משוב. אנא, אל תחזור בשנית על פעולה זו. בברכה Assayas שיחה 11:13, 14 באוקטובר 2012 (IST)

תוכל להסביר לי מה היה רע בערך שעשיתי? ולא השתמשתי בחומרים שלו אני ערכתי מויקיפדיה האנגלית והמצב היה די לא גרוע.
לדוגמא. מהיכן התמונה שבה השתמשת? Assayas שיחה 12:24, 14 באוקטובר 2012 (IST)
משתמש:Barbl14 העלה אותה לקחתי אותה לערך מה הבעייה? Gabiarakelian - שיחה 12:28, 14 באוקטובר 2012 (IST)
זאת אומרת שראית שמשתמש אחר התחיל לעבוד על הערך והוא הועבר למרחב המשתמש שלו כי לא היה בשל. עברת אצלו ו"על הדרך" לקחת חומרים שהוא העלה ומצויים במרחב המשתמש שלו (לא במרחב הערכים), והעניין נראה לך בסדר גמור?, חברי?, מנומס? אנחנו במיזם שיתופי, כך עובדים ביחד?. איך היית חש לו היו פועלים כך כלפיך? Assayas שיחה 12:34, 14 באוקטובר 2012 (IST)

טוב לא משנה אין לי כוח לשמוע את זה, כי אני יודע שאני העלתי תערך בשביל לעבוד עליו לא לקחתי קרטיד היתי לוקח חצי עבודה שעבדתי עליה וחצי שלו.

כתוב לו בדף השיחה והצע לו לעבוד ביחד, מה הבעייה?. כך יהיה קרדיט לשניכם ותסיימו יותר מהר. Assayas שיחה 13:13, 14 באוקטובר 2012 (IST)

Pink Friday: Roman Reloaded[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שהצבת תבנית עבודה בערך Pink Friday: Roman Reloaded. אני מנסה משהו ואני מקווה שזה לא יפריע לך באמצע העריכה. Zvivi - שיחה16:58, 19 בנובמבר 2012 (IST)

אין לי בעייה תעשה מה שהנוח לך, אני גם ככה עוד כמה ימים יתחיל לערוך אותו ולשנות קצת בשביל האלבום; "Pink Friday: Roman Reloaded – The Re-Up". Gabiarakelian - שיחה 17:13, 19 בנובמבר 2012 (IST)

כתיבה אנציקלופדית[עריכת קוד מקור]

ראיתי עכשיו שהחזרת חלק מהטקסט הלא אנציקלופדי שהורדתי בערך בריטני ספירס. אל תעשה את זה. אתה פוגע בערכים בוויקיפדיה. הקפד על כתיבה מאוזנת, נייטרלית ואנציקלופדית. פה זה לא אתר מעריצים. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 13:48, 14 בדצמבר 2012 (IST)

אווי באמת מה הקשר אתר מעריצים? הכול היה נפלא עד שהחלטת להוריד את מה שלא צריך. Gabiarakelian - שיחה 13:49, 14 בדצמבר 2012 (IST)
מלחמת עריכה תביא לחסימתך. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 13:50, 14 בדצמבר 2012 (IST)
לחסימתי? תפתח על זה דיון בערך של בריטני ואחר כך תמחק את את כול מה שרצית. Gabiarakelian - שיחה 13:51, 14 בדצמבר 2012 (IST)

Nothing but the Beat[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהשתמשת בתבנית רשימת השמעה אך לא הפרדת בין כותבי המילים ללחן, אנא עשה זאת (כמו כן אתה מוזמן להצטרף למיזם הזה), בברכה, Nurick - שיחה 01:14, 25 במרץ 2013 (IST)

Scream & Shout[עריכת קוד מקור]

תוכל להסביר את עריכתך הזו? עמרישיחה 21:17, 31 במרץ 2013 (IDT)

מדוע צריך בערך בעברית תשם של המפיקה באנגלית? Gabiarakelian - שיחה 21:20, 31 במרץ 2013 (IDT)
השפה בה כתוב שם המפיקה לא רלוונטית. העריכה שלך בעייתית מכיוון שתרגמת את השם שלה לעברית. האם יש לך מקור לכל שבעברית היא מוכרת כ"ג'יי עצלנית" ולא כ"לייזי ג'יי"? עמרישיחה 22:42, 31 במרץ 2013 (IDT)
מחקתי תשם שלה בכלל ככה יותר טוב. Gabiarakelian - שיחה 23:31, 31 במרץ 2013 (IDT)
לא. ככה לא יותר טוב. רשום בערך האנגלי במפורש שהיא הייתה שותפה להפקת הסינגל. אין סיבה שזה לא יצויין בערך העברית. החזרתי את המידע לערך. עמרישיחה 11:56, 1 באפריל 2013 (IDT)

לילי אלן[עריכת קוד מקור]

שים לב שאינך משאיר תרגום מכונה בערך, בברכה, Nurick - שיחה 02:14, 4 באפריל 2013 (IDT)

אם מצאת משהו לא תקין בערך תוכל בבקשה לתקן. Gabiarakelian - שיחה 07:46, 4 באפריל 2013 (IDT)
אעיף מבט בערב, Nurick - שיחה 11:08, 4 באפריל 2013 (IDT)
אווקי מחכה.. Gabiarakelian - שיחה 13:04, 5 באפריל 2013 (IDT)
העפתי אתמול, הכל נראה תקין, סליחה על הטרחה, Nurick - שיחה 13:17, 5 באפריל 2013 (IDT)
חפיף עיקר הכול תקין. שבת שלום Gabiarakelian - שיחה 13:45, 5 באפריל 2013 (IDT)

אן הת'אווי[עריכת קוד מקור]

התמונה הראשית הקודמת הרבה יותר טובה. אתה יכול להוסיף תמונה אחרת במורד הערך. דרור - שיחה 00:09, 30 ביוני 2013 (IDT)

ובאותו עניין. בג'ניפר לופז גם החלפת תמונה (בתמונה יותר טובה אמנם), אבל עדיף במקרה כזה לשים את התמונה הישנה במורד הערך. דרור - שיחה 00:11, 30 ביוני 2013 (IDT)
ההפך אין צורך בתמונה ישנה ולא מעודכנת הגיעה הזמן גם לחדש ולא להיתקע בשנת 2007. אני מחליף שוב תתמונה וגם בויקיפדיה באנגלית יש תתמונה של אן הת'אווי ב-2013. Gabiarakelian - שיחה 00:28, 30 ביוני 2013 (IDT)
הבעיה היא תמונה מטושטשת ולא ברורה, מול תמונה איכותית יותר. ואתה מתבקש שלא להחליף (דבר המהווה מלחמת עריכה), אלא עד לאחר שתושג הסכמה בדף השיחה. שים לב - אני לא מתנגד שהמתונה החדשה תופיע במורד הערך, אלא מתנגד לכך שהיא תופיע בראש הערך. דרור - שיחה 11:45, 30 ביוני 2013 (IDT)
שוב אני לא מבין מה הקשר בין תמונה יציבה או לא אני מתנגד לתמונה הישנה אני מבקש ממך שעד מחר התמונה הקודמת תחזור, אחרת אני יחזיר אותה ותפתח פה מלחמת ערכים. Gabiarakelian - שיחה 19:18, 30 ביוני 2013 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

רציתי לשאול אתה אמרת לי שערכתי משהו לגבי סלינה גומז ולהקה תוכל לפרט טיפה יותר ?

אני אמרתי לך רק שיש שתי ערכים אחד סלינה והללהקה שלה ששם כול הדברים שקשורים ללהקרה. ויש ערסך נפרד סלינה גומז ששם כול דבר רק סביב הקרירה שלה והאלבום הסולו שלה. Gabiarakelian - שיחה 19:31, 6 ביולי 2013 (IDT)

הפיג'מות[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף הפיג'מות אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, • אלעד19:43, 6 ביולי 2013 (IDT)
הערך הזה נמצא במצב זוועה ממש זוועה. תאמת אי אפשר להוסיף תקצירים מה למה צריך את זה בכלל? ומה קטע של פיצולי האישיות של קובי למה צריך את כול זה? ובנוסף לכתוב באיזה עונה ומה ומי? ולמה צריך גם את זה פרקי ספיישל למה מה מאיפה לכם לדעת שזה ספיישל ולמה זה מעניין בכלל? ומאיפה לכם בגלל שעונה 9 תשודר השנה בכלל כול רגע אתם מוסיפים שטיות בכלל לא מעניין כבר זהו אני אישיתי פורש מהערך הזה לא נוגע בו אי אפשר ככה כול דקה מהשהו אחר באמת פיצול אשיות יש שם. Gabiarakelian - שיחה 21:28, 6 ביולי 2013 (IDT)
למה אתה מדבר ברבים? כאילו אני כתבתי את הערך. אני רק ניטרתי וראיתי שמחקת למעלה מ-16,000 בייט, וניסיתי להבין למה. אני אנסה לענות על השאלות שלך. פיצול האישיות של קובי- חלק בלתי נפרד מהפיג'מות. פרקי ספיישל לרוב הם פרקים שלא קורים בתוך העלילה הרגילה של הסדרה שהיא בתל אביב ובהמבורגרי. למה זה מעניין? סליחה אבל זה שזה לא מעניין אותך לא הופך להיות בעיה של הכלל. מאיפה "לנו" שעונה 9 תשודר? זה ידוע והוכרז במקומות רבים. אה ולגבי התקצירים. ניסו לתת כאן מעין כמה משפטים על כל אחת מן העונות... אירועים בולטים, דמויות חדשות וכדומה. זה לגיטימי ומקובל. אני מקווה שעניתי לך על השאלות והבנת למה אין צורך למחוק חצי מהערך. • אלעד23:30, 6 ביולי 2013 (IDT)
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית) אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 22:36, 6 ביולי 2013 (IDT)

למה ביצעת עריכה תמוהה זו? ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 22:37, 6 ביולי 2013

נימוק כול עונה של האח הגדול עוברת שיפוץ אחרי סיום עונה שעברה, בנוסף אין צורך לפרסם על רוחב המסך. Gabiarakelian - שיחה 22:40, 6 ביולי 2013 (IDT)

stars dance[עריכת קוד מקור]

שלום האם תוכל בבקשה להחזיר את הגרסא הקודמץ (תשאיר את התיקונים של הציטוט ושל הטבלת סינגלים") אבל בבקשה תחזיר לקודם את השאר כי מחקת הרבה דברים חשובים !!

ההפך מחקתי דברים שהם לא חשובים ושטיות. מחר אני ישחרר תערך מעבודה ותוכל להוסיף מה שתרצה, אבל אני יצפה ויראה באמת מה מתאים ומה לא כי הניסוח היה שם פשוט זועה.. Gabiarakelian - שיחה 01:19, 16 ביולי 2013 (IDT)

ג'סטין ביבר[עריכת קוד מקור]

היי. אני לא יודע אם זה רק אני ששם לב, אבל בהמון ערכים אתה נוהג למחוק מידע רב. לדוגמא בערך ג'סטין ביבר, מחקת מידע רב שנוגע לסינגלים שלו ולפרסים וזכיות. זה מידע מאוד חשוב בערכים על זמרים, ואין סיבה למחוק אותו. כנ"ל לגבי הפיג'מות, כנ"ל לגבי האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית).

אם יש לך סיבה טובה למחוק את המידע הזה, כתוב בדף השיחה של הערך. בינתיים, השאר את המידע הזה כי זה לא פחות חשוב מחיים אישיים של זמר או פסקת פתיח. • אלעד14:38, 18 ביולי 2013 (IDT)

אין חשיבות בטלבה הזאת. ומה מחקתי בהאח הגדול כבר? ובפיגמות הערך במצב זוועה וממולא בשטיות ודברים לא חשובים. Gabiarakelian - שיחה 14:43, 18 ביולי 2013 (IDT)
אף אחד לא אמר לך לא לערוך... אני אמרתי לך לא למחוק חצי מהערך. אין שום בעיה בכך שתתקן, תשכתב, תוסיף מידע, תמחק משפט פה משפט שם, אבל לא אלפי בייטים ועוד מידע חשוב... ויש חשיבות. אלו הם הפרסים שלו, במה זכה, איזה תארים קיבל. זה מידע חשוב בערכים על זמרים. • אלעד14:48, 18 ביולי 2013 (IDT)
רק אצלו הטבלה הזאת מופיעה אצל ריאנה, ליידי גאגא, מדונה, בריטני, כריס בראון, ביונסה, זה לא מופיע. אני שואל מה המחשיבות לתפוס כול כך הרבה מקום על שטיות? אין את זה בשום ערך בויקיפדיה העברית ואם כבר מוסיפים את זה צריך לעשות לזה דף משל עצמו ולא בערך הראשי של הזמר.!! Gabiarakelian - שיחה 14:52, 18 ביולי 2013 (IDT)
זה יהיה קצת גס רוח אבל מה אכפת לך? במילא הטבלה מוסתרת כך שהקורא בוחר לפתוח אותה. אם כל כך חורה לך הטבלה הזאת, אתה מוזמן ליצור ערך על הפרסים שלו, אבל עד אז, אל תמחק את הטבלה שהיא לא שטויות דרך אגב. • אלעד15:01, 18 ביולי 2013 (IDT)

עריכותיך בערך Stars Dance[עריכת קוד מקור]

אנא המנע מלהוסיף את הנקודותיים הלא הכרחיות האלה. שיחזרתי את העריכה שלך, במקרה ואתה סבור כי אכן יש צורך בנקודותיים פנה בבקשה לויקיפדיה: ייעוץ לשוני לפני שאתה מוסיף אותן שוב.--ZXCV729 - שיחה 15:31, 20 ביולי 2013 (IDT)

אני כן הוספתי שוב אתה משתלת על הערך הזה אני לא מבין ממתי אין צורך בניקודתים.? זה מופיע ככה בכול ערך ואפחד חוץ ממך לא עושה בעיות וזה די נכון. אני מבקש ממך לא לגעת בזה. Gabiarakelian - שיחה 16:27, 20 ביולי 2013 (IDT)
שלום,
בדקתי סוגיה זו בדף מדיניות רלוונטי של האקדמיה ללשון העברית בפרק שדן בנקודותיים([2]). לדעתי, המקרה הזה נופל תחת סעיף ג: "לפני מילים, צירופים או משפטים המוסרים את תוכן המוזכר לפניהם או את שמו." במקרה הנוכחי מדובר בשמו של אלבום. לכן, אני חושב שיש מקום לנקודותיים. יחד עם זאת, הכלל הזה בדרך כלל לא נאכף באדיקות. בכל מקרה, אני מציע לא לנהל מלחמת עריכה על פרט זה, במיוחד שעמדת האקדמיה תומכת בעמדתו של גבי. גילגמש שיחה 20:18, 20 ביולי 2013 (IDT)
חושב שלפני כול שם שיר ואלבום או שם של זמר נהוג היה לשים נקודתים זה מוכובד ומתאים. בנוסף אני לא עושה מלחמת ערכים אני פשוט כבר שנים שם את הנקודתים בערכים בפה בויקיפדיה אפחד לא נהג לומר לי כלום ולא נכנס איתי למלחמת ערכים חוץ ממה שקרה היום עם משתמש הזה. Gabiarakelian - שיחה 20:29, 20 ביולי 2013 (IDT)
לא טענתי שנכנסת למלחמת עריכה. התכוונתי לעריכה הלא נכונה של העורך הקודם. גילגמש שיחה 21:15, 20 ביולי 2013 (IDT)
כן הבנתי את זה. פשוט רק אמרתי את דברי. :) Gabiarakelian - שיחה 21:18, 20 ביולי 2013 (IDT)
בסגר גמור :)
אני רואה שהתאקלמת לא רע בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 21:22, 20 ביולי 2013 (IDT)
לא הבנתי? מזתומרת? Gabiarakelian - שיחה 21:25, 20 ביולי 2013 (IDT)
הכוונה לכך שאתה מסתדר. גילגמש שיחה 21:26, 20 ביולי 2013 (IDT)
בזמן האחרון אני מנסה להתסדר חחחח. אחרי הרבה בעיות אני מנסה להסתדר לבד פה בויקיפדיה קצת. Gabiarakelian - שיחה 21:27, 20 ביולי 2013 (IDT)
זה בסדר. אני חושב שאיכות כתיבתך השתפרה. גילגמש שיחה 21:29, 20 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה, מקווה שזה ימשיך כך. אני ממש מנסה לשפר את הערכים פה ולהפגין הרבה עבודה ולשמור עלייה טובה. במיוחד בערכים של המוזיקה פה והזמרים. Gabiarakelian - שיחה 21:30, 20 ביולי 2013 (IDT)
כן, שמתי לב לאהבתך למוזיקה הפופולרית. השתדל לכתוב בצורה אנציקלופדית: לקמץ במידע טפל וזניח ולהרחיב במידע מהותי. חשוב להציג לקורא ערך בעל אורך סביר. הכסנת כל פרט אפשרי לתוך הערך מרוקנת אותו מתוכנו - ערך כזה לא יעזור לקורא ובלאו הכי זה נמצא באתרי מעריצים. ערך ויקיפדי צריך לתת לקורא ערך מוסף. גילגמש שיחה 21:32, 20 ביולי 2013 (IDT)
מנסה מנסה, עכשיו אני בעבודות על הערך של כריסטינה אגילירה. שם העבודה קצת קשה אבל אין מה לעשות אני מנסה לשפר. כמו שעשיתי בליידי גאגא, בריטני ספירס לאחרונה. נחפש אחר כך מה עוד צריך לשפר ונקות ממידע שגוי ולא טפל שלא מתאים לויקיפדיה. Gabiarakelian - שיחה 21:36, 20 ביולי 2013 (IDT)
בסדר גמור. גילגמש שיחה 21:37, 20 ביולי 2013 (IDT)
זאת לא הייתה מלחמת ערכים פשוט חדש לי שהוספת נקודותיים לפני כל שם של שיר/אלבום/סבב הופעות וכו' הוא דבר מקובל בויקיפדיה (שהוא לא, זה הערך היחידי מבין רבים שראיתי שנכתב בו כך). במקרה ו-Gabiarakelian היה מביא את המקור האומר כי הדבר נכון לא הייתי מתווכח איתו כך שהמשפט "אני מציע לא לנהל מלחמת עריכה על פרט זה, במיוחד שעמדת האקדמיה תומכת בעמדתו של גבי" סתמי למדי כשבכלל לא ידעתי על כך.--ZXCV729 - שיחה 22:57, 20 ביולי 2013 (IDT)
חזרה על עריכה בהחלט נופלת תחת הגדרת "מלחמת עריכה" כפי שזאת מקובלת בוויקיפדיה. בכל אופן, העניין איננו מהותי ורק רציתי להביא לידיתכם את עמדת האקדמיה בנושא. גילגמש שיחה 06:03, 21 ביולי 2013 (IDT)
לגבי וגילגמש - אין ספק שחל שיפור בכתיבתו האנציקלופדית של גבי, אך אשמח אם תוכלו להפנות את תשומת ליבכם לעריכות האחרונות בערך Lotus (אלבום של כריסטינה אגילרה), ולהגיב בדף השיחה שם. תודה, Ravit - שיחה 22:16, 20 ביולי 2013 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

"ארטפופ" הוא לא תרגום, אלה תעתיק לעברית כך שעדיף לשנות את ה"תרגום חופשי" לפי דעתי לא? או שפשוט לא לכתוב את זה בכלל כי זה לא ממש מועיל.--ZXCV729 - שיחה 14:16, 30 ביולי 2013 (IDT)

למה לא לכתוב את זה? באמת לא ידעתי שזה שזה מאנגלית לעברית "ארטפופ" חשבתי שזה תרגום. אז סליחה שעשיתי שחזור. Gabiarakelian - שיחה 14:21, 30 ביולי 2013 (IDT)

בהמשך לפנייה קודמת[עריכת קוד מקור]

שלום גבי,

אני רואה שאתה מעורב במספר דיונים. אין לי ספק שכוונתך טובה, אם כי ראיתי שנפגעת קצת מהתגובות פה. אל תקח את זה באופן אישי. אף אחד לא מנסה להתנקל לך. אין לי ספק שנהגת כפי שנהגת בגלל רצונך בטובת העניין. אני מציע שתעבור על מדריכי הכתיבה. אני יודע שאתה נמצא פה כבר זמן רב ואתה מכיר את הצדדים הטכניים של העריכה באתר. יחד עם זאת, אין ספק שמדריכי הכתיבה יתנו לך מבט עמוק יותר להגדרת הכתיבה האנציקלופדית. במיוחד חשובה ההפרדה בין העיקר לטפל. אכן ראיתי שחל שינוי גדול בראיה זו אצלך. מה שכן, נראה שפשוט מהכללה גורפת של כל מידע אפשרי טפל ככל שיהיה עברת לצד הקיצוני האחר.

לגבי מה שאמרת על התנגשות עריכה: אני מציע שלא תבצע עבודות גדולות בוויקיפדיה בעריכה אחת. אני זוכר את התנגשות העריכה, יחד עם נפילת האתר, הפסקות חשמל וכו' כטראומות גדולות. אני מציע שתכתוב בקובץ וורד במחשב האישי שלך או לחלופין בארגז חול פה בוויקיפדיה ותבצע שמירה לעתים קרובות. נגיד אחרי כל כמה פסקאות. סתם חבל לכתוב ערך של עשרים קילובייט ובסוף בגלל שטות כלשהי הכל נעלם. אף אחד הרי לא מתנגש בך בכוונה. זה פשוט קורה. אם אתה יודע שאתה הולך לבצע עריכות רבות על הערך אז שים תבנית עבודה. זה ימנע התנגשויות, אם כי לא יחסן אותך מפני נפילות האתר והפסקות החמשל. לכן, אני מציע שלעריכות גדולות תשתמש בוורד.

כמו כן, אם תרצה בכך, אשמח לעזור לך להביא ערך כלשהו (לבחירתך) לסטטוס של מומלץ. הכוונה היא שאתה תכתוב אותו ואעיץ לך על פי בקשתך ואנחה אותך בתהליך הכתיבה. כמובן שזה נתון לחלוטין להחלטתך ואני רק מציע את עזרתי בעניין זה. אתה כמובן יכול לפנות אלי בכל סוגיה, גם בלי קשר להצעה זו. גילגמש שיחה 16:15, 30 ביולי 2013 (IDT)

כן אני יודע ניסיתי לעשות רק טוב, אולי זה באמת קצת לא התאים לאנשים או שלא במקום. אני ינסה כמה שפחות להתעסק בערכים. אני נסיתי לשפר ערך לאחרונה שריל קול אבל לא התאים אמור לי שהסרת הטבלה של האלבומים לא מתאימה אז אני לא ינסה יותר. אני ינסה לא להכינס לויכוח או למלחמת עריכים. אני מנסה רק טוב לשפר ולעשות את הכול נוח ויפה וללא מידע טפל. כן בפעם הבאה אני ילמד לא לעשות עריכות גדולות בלי לשמור אותם אחרת הכול נעלם או מתנגש עם עריכה של משתמש אחר ואז כול העבודה הלכה. אני רוצה גם לך לומר תודה שאתה עוזר לי ומסביר לי פה ושם אני לומד ממך הרבה ומנסה לעשות רק טוב בויקיפדיה העברית. גם אם לא יוצא ממש טוב אני מנסה שהיה טוב רק. אם אני היה זקוק לעזרה אני יפנה אלייך בשמחה תודה. :) בנוסף זוג משתמשים אמרו שהערך של שריל קול לא זקוק לנוסוח וסידור ומכיל מידע טפל. למרות שזה לא נכון. הערך לא במצב טוב הוא זקוק לסידור ולעדכון. חוסר מידע על אלבום 3 חוסר מידע רב על הלהקה. חוסר מידע על החיים ובכלל ניסוח לא טוב ויש מידע טפל גם רב. Gabiarakelian - שיחה 16:31, 30 ביולי 2013 (IDT)

שרית חדד[עריכת קוד מקור]

היי. אין באמת בעיה ככה. העניין הוא שאלבומים שהינם הופעה חיה בדרך כלל מוכנסים לקטגוריה של אלבומי הופעה ואז יותר נוח להבין מהו אלבום מקורי (עם שירים חדשים) ומהו אלבום הופעה (שבו יש רק ביצועים שונים לשירים קיימים), באותו אופן שבדרך כלל אוספים מופיעים בנפרד ולא כחלק מאלבומי האולפן. ובכלל, איך אפשר להגדיר אלבום שהוקלט בהופעה כ"אלבום אולפן"? בוב השקט - שיחה 22:22, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

צודק חחחח אני עושה שחזור... :) Gabiarakelian - שיחה 00:03, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

עריכה בארגזים של אחרים[עריכת קוד מקור]

אם כבר פלשת לארגזי חול של משתמשים, המינימום המתבקש הוא שתסביר למה עשית זאת (בעריכה המקורית). כדאי גם לבדוק אם יש פתרונות חכמים יותר ממחיקת המידע. נויקלן 22:41, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

דבר ראשון זה לא פלישה.!!! זה פשוט נכנסתי לבדוק על אלבומים ב2013 וראיתי ארגז חול אז מחקתי תאריך אחרי שהחזרת כתבתי הסבר מפורט. ואין לי מה להסביר עשיתי מה שצריך לעשות ומה שעשו לי בעבר כשעשיתי אותו טעות ולא הסבירו לי. Gabiarakelian - שיחה 23:14, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
שכחת כמה סימני קריאה שם. כאמור, את ההסבר היית צריך לתת בתקציר העריכה המקורית. כדאי גם שההסבר המפורט יהיה בעברית. נויקלן 23:18, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
אל תנסה להתחצף. והנה לבקשתך.!!!!!!!!! אין צורך שתענה לי תודה מראש. 23:19, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
תירגע.
אתה עורך במרחב משתמש של אחר (פעולה לא מקובלת במיוחד): אפשרות ראשונה - תבקש ממנו בדף שיחתו, אפשרות שנייה - תשתמש בתקציר העריכה ושתהיה סיבה טובה לעריכה. במקרה הזה יכולת להסתפק בתקציר "הסרת קטגוריה ממרחב משתמש". בכל מקרה אל תגרום לנזק במחיקת מידע כמו שעשית. אם אתה לא יודע איך להסיר קטגוריה ממרחב משתמש, אז תשאל. להבא: אם זאת קטגוריה רגילה תוסיף נקודותיים בראשיתה ([[:קטגוריה:שם קטגוריה]]). אם זאת קטגוריה שנכנסה בתבנית אז תקיף את השנה בתגי <nowiki> (כפתור טקסט לא מעוצב). נויקלן 23:34, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
אני רגוע תמיד. :) תודה שהסברת לי אני ילמד לפעם הבאה, תמיד אפשר ללמוד משהו חדש או מטעות. Gabiarakelian - שיחה 23:37, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

אוים על משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום רב, גם אם מדובר על משתמש אנונימי, ראשית אתה מסביר לו למה הוא לא נוהג כראוי ורק אם הוא ממשיך אתה מאוים לחסום אותו. אתה לא יכול סתם ככה לאיים בלי להזהיר. ותנסו לנהל דיון מתורבת צורת ההתבטאות שלך ושל האנונימי אינה ראויה. כך זאת לתשומת ליבך. שבת שלום, יונה בנדלאק - שיחה 15:47, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

אני לא איימתי עליו אני נתתי לו מקודם כבר אזהרה אמרתי לו שאם הוא ימשיך ככה הוא יחסם והוא המשיך. ומשתמש אנונימי האחר נכנס לשיחה ודיבר לא יפה ואני לא מתערב כבר. אני נתתי לו אזהרה והוא המשיך לדבר ללא כבוד ונהג גם בעריכות שליליות. Gabiarakelian - שיחה 15:54, 23 באוגוסט 2013 (IDT)
הפנייה הראשונה שלך אליו היתה אוים בחסימה וזה לא היה בסדר, הייתה צריך להסביר לו מה הבעיה בעריכות שלו ורק לאחר שהיה ממשיך - מגיע האוים בחסימה. כמובן שזה לא מצדיק את מעשיו. -יונה בנדלאק - שיחה 16:01, 23 באוגוסט 2013 (IDT)
OK בפעם הבאה אני ילמד לעשות זאת אחרת תודה רבה. צודק לא היתי צריך לאיים קודם לפני הסבר. Gabiarakelian - שיחה 16:02, 23 באוגוסט 2013 (IDT)
אני מציע שפשוט תשתמש בתבניות סטנדרטיות: "ביטול", "חזרה על עריכה", "אזהרה", "תודה", "הזמנה" וכו' הטקסטים שם עברו ביקורת עמיתים. אם נראה לך שמישהו פעל שלא כשורה השתמש באחת מתבניות האזהרה לפי חומרת המצב. אם לדעתך המשתמש עשה משהו חיובי, נסה להזמין אותו להרשם בעזרת אחת התבניות המתאימות. גילגמש שיחה 16:04, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

Applause[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי על מה הויכוח? מה הבעיה במילה פעמים? איך מסתדר לך " כעבור יומיים נצפה הקליפ מעל ל-14 מיליון צפיות." זה לא תקין להגיד נצפה מעל 14 מ' צפיות Zvivi - שיחה01:39, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

לפי דעתי הניסוח של שניכם היה בעייתי כי "נצפה X פעמים" נשמע די רדוד ו"נצפה X צפיות" גם כן. אני אישית חושב שהיה עדיף לכתוב "צבר X צפיות". בכל מקרה אני לא מוצא את ציון מספר הצפיות של הקליפ לאחר יומיים הכרחי, בטח שהוא לא מאושר על ידי גורם רשמי ולכן החלפתי אותו במספר הצפיות שלו לאחר 24 שעות שאושר והציב אותו ברשימת הקליפים הנצפים ביותר ב-24 שעות של Vevo.--ZXCV729 - שיחה 03:16, 24 באוגוסט 2013 (IDT)
הנה משתמש:ZXCV729 עשה את זה יותר נורמלי ממה שעשינו ביחד. והביא מקור.. :) Gabiarakelian - שיחה 14:13, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

שיר יצא ולא שוחרר[עריכת קוד מקור]

בבקשה הקפד לכתוב כי שיר יצא או יצא לאור ולא שוחרר, כפי שנהוג בויקיפדיה לפי מירב ידיעתי.--ZXCV729 - שיחה 22:30, 25 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה שהפנת לצומת ליבי אזכור זאת, ובקשתי אלייך בפעם הבאה כשנמצא ערך בשלבי עבודה לא נכנסים לעריכתו גם עם יש מידע שגוי. Gabiarakelian - שיחה 22:32, 25 באוגוסט 2013 (IDT)
שמתי לב לתבנית רק לאחר שערכתי את הערך. מצטער.--ZXCV729 - שיחה 22:34, 25 באוגוסט 2013 (IDT)
ולא להבנתי למה כתבת הפרת זכויות יוצרים בתקציר העריכה?--ZXCV729 - שיחה 22:36, 25 באוגוסט 2013 (IDT)
זה בסדר הבנתי זאת, לכולם זה קורה ותעדכן עכשיו תמידע עם הוא לא נכון. מחקתי ושיניתי כמו שאמרת עם זה לא נכון תשנה אני מאשר לך לעשות זאת. Gabiarakelian - שיחה 22:37, 25 באוגוסט 2013 (IDT)
אכן יצא ולא שוחרר. השיר לא היה במאסר שעכשיו צריך לשרר אותו. זה קצת דומה לחופש לעומת חופשה. התלמידים יוצאים לחופשה, לא לחופש. התלמידים לא היו עצורים או שבויים שעכשיו הם שוחררו לחופשי. גילגמש שיחה 18:03, 26 באוגוסט 2013 (IDT)

חיים שלי!!![עריכת קוד מקור]

תן לנו את התענוג וצבע בבקשה את מעפילי הגמר של המירוץ למיליון בצהוב, אנחנו לא יכולות לערוך :(

בבקשה.. :) Gabiarakelian - שיחה 23:18, 29 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה, תודה, תודה. אתה חיים שליייייייייייייייייייייייייייייי

מה נשמע[עריכת קוד מקור]

היי גבי,

מה קורה? מסתדר פה עם הכל? נגמרו המלחמות בבריטני ספירס? וגם תארכב את דף השיחה שלך. הוא גדול מדי. גילגמש שיחה 05:51, 8 בספטמבר 2013 (IST)

היי, הכול בסדר, כן מסתדר לאט לאט מקסימום שואל שאלות והגעתי להסדר עם המשתמש שעשה בעיות עם בערך של בריטני ספירס. אני לא יודע איך עושים אותו קטן יותר תוכל לעזור לי בכול זה? Gabiarakelian - שיחה 13:45, 8 בספטמבר 2013 (IST)
לא הבנתי. מה אתה רוצה לעשות קטן יותר? גילגמש שיחה 14:32, 8 בספטמבר 2013 (IST)
יעני דף השיחה לצמצם אותו או לעשות עמודים יעני אחרי 20 שיחות זה דף 1 דף 2 זה 20 שיחות הבאות משהו כזה אפשרי? Gabiarakelian - שיחה 14:35, 8 בספטמבר 2013 (IST)
ראה הנחיות פה: ויקיפדיה:דף שיחה#ארכוב גילגמש שיחה 14:37, 8 בספטמבר 2013 (IST)
יקח זמן עד שאני יבין.. חחח (אני עצלן מאוד...) תודה בכל מקרה.. Gabiarakelian - שיחה 14:42, 8 בספטמבר 2013 (IST)
זה קל מאוד. יוצרים דף בשם: "שיחת משתמש:Gabiarakelian/ארכיון 1" ומעבירים לשם חלק מהטקסט. משאירים לינק בדף שיחה לארכיון. ראה דוגמה בדף השיחה שלי. גילגמש שיחה 14:44, 8 בספטמבר 2013 (IST)
אני יודע שזה הכול קל וגם לי זה פשוט, אבל אני תמיד מסתבך במשהו ואני לא רוצה להסתבך בזה גם. חבל שאפחד לא יכול לעשות לי את זה. Gabiarakelian - שיחה 14:46, 8 בספטמבר 2013 (IST)
בסדר, הפעם אעשה לך את זה, בפעם הבאה תעשה בעצמך. גילגמש שיחה 15:04, 8 בספטמבר 2013 (IST)
תודה רבה ותודה רבה שוב וכן תעשה ואני ילמד לפעם הבאה כבר.. :) Gabiarakelian - שיחה 15:05, 8 בספטמבר 2013 (IST)
בבקשה. הוספתי לך תבנית ארכיונים בראש דף השיחה. גילגמש שיחה
אווקי וכול מה שהיה פה בשיחה יכנס אחרי זה תבנית ארכיונים 2? Gabiarakelian - שיחה 15:09, 8 בספטמבר 2013 (IST)
כן גילגמש שיחה 15:11, 8 בספטמבר 2013 (IST)
תודה רבה לך. ועוד שאלה (סורי חפרתי לך...) אני יכנס את כול מה שפה לארכיון 2 כשהיה פה עוד נגיד 20 שיחות נכון? ואז יכתוב לי פה שוב ושוב ואז ל3 וכו.. נכון? Gabiarakelian - שיחה 15:13, 8 בספטמבר 2013 (IST)
כן. גילגמש שיחה 15:21, 8 בספטמבר 2013 (IST)
זהו להיום. תודה רבה לך על הכול. :) שמח שהכרתי אותך פה. Gabiarakelian - שיחה 15:23, 8 בספטמבר 2013 (IST)

Stars Dance[עריכת קוד מקור]

שלום לך. אשמח להבין מדוע ביטלת את כל העריכה שלי בערך, שנועדה בסך הכול לשפר את הניסוחים הקודמים בו ולערוך ויקיזציה. תודה, Ravit - שיחה 08:21, 16 בספטמבר 2013 (IDT)

הסרת מידע רב, ולא הבנתי מה הבעייה בניסוח, אני רואה את הערך במצב די טוב יחסית, בנוסף לא היה פירוט להסרת מידע גדול כל-כך. Gabiarakelian - שיחה 08:44, 16 בספטמבר 2013 (IDT)
שחזרתי את עריכתך. הניסוח בגרסתה של רוית טוב הרבה מהגרסה הנוכחית כמו כן, לא הוסר מידע בניגוד לדבריך. אין זו הפעם הראשונה בה אתה מבטל עריכות טובות כלאחר יד, ובלי לנמק או לפתוח על כך דיון. כבר פנו אליך בנושא בעבר, וחבל שאתה ממשיך בשלך. במקום לבטל עריכות כאלו, מומלץ שתנסה ללמוד מהן, על מנת לשפר את איכות העריכות שלך (וכן, יש לך עוד מקום לשיפור בלשון המעטה). אתה מתבקש שלא לחזור על כך בעתיד. עמרישיחה 11:21, 16 בספטמבר 2013 (IDT)

דיסקוגרפיה של טייסטו[עריכת קוד מקור]

אין לאיקונה פופ ערך, למה צריך קישור? § DuduB § שיחה § 22:24, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

ההפך יש להם ערך מהיום בבוקר. Gabiarakelian - שיחה 22:39, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אז אל תבטל עריכות שלי כשאני מוסיף משהו לערך, פשוט תוסיף בלי לבטל, וגם בדיסקוגרפיה רושמים את השם של האמנים באנגלית עם הפנייה לערך העברי.
אווקי. Gabiarakelian - שיחה 22:44, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

איקונה פופ[עריכת קוד מקור]

שלום. אני חושב שסמל הלהקה מוסיף המון.. רשמת בתקציר שזה לא נהוג, זה כן נהוג, אתה יכול לראות בערכים רבים: נירוונה (להקה), הביטלס, קווין ועוד.. אל תבטל עריכות בלי דיון, זה פוגע קריצה קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 23:00, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

אווקי, סליחה אז טעות שלי. לפי הערך האנגלי חשבתי שזה לא נהוג ככה. ולפי דעתי זה לא מתאים. נצטער בעתיד לפתוח על כך דיון. Gabiarakelian - שיחה 23:04, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אם זה חשוב לך תפתח דיון, עד אז אני משחזר. חג שמח! קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 23:06, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
לא מפריע פשוט חשבתי שזה לא נהוג ככה כי זה לא נראה טוב קצת לעיין. אבל לא משנה. חג שמח גם לך..! Gabiarakelian - שיחה 23:24, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

In The Zone[עריכת קוד מקור]

מדוע הנחת על הערך תבנית {{למחוק}}, הוא אינו עומד בקריטריונים של מחיקה מהירה. אודה להסבר בנושא. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 08:20, 25 בספטמבר 2013 (IDT)

אם לא שמתם לב שיש ערך כזה רק שהוא נפתח לפני כמה שנים: "In the Zone", המשתמש שפתח חשב שאין ערך על האלבום אז הוא פתחת אותו אם תשים לב שתדף שצריך למחוק זה (In The Zone) איפה ששמתי תבנית מחיקה מהירה. והדף המקורי זה In the Zone. אין שום טעות ודבר לא נכון שעשיתי. אתם ההפך לא בדקתם אפילו אם קיים ערך כזה. המשתמש טעה ואני הצבתי תבנית מחיקה כי הדף קיים כבר. Gabiarakelian - שיחה 08:26, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
במקרה כזה עדיף ליצור הפנייה, אבקשך לעשות כך. ראה הסבר בויקיפדיה:הפניה, אגב, אני בחורה. :)Itzuvit - שיחה סדנה 08:28, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
סליחה חחח.. אני לא מבין מדוע צריך הפניה? צריך למחוק תדף שהצבתי בו תבנית מחיקה. יש ערך שכזה כבר והוא קיים. Gabiarakelian - שיחה 08:29, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
גם כדי למנוע פעולה כזאת בעתיד, וגם כי זאת שגיאה (לא ממש שגיאה) ברורה. ורצוי במצב הזה ליצור הפניה. אם אתה לא מעוניין אני אצור. Itzuvit - שיחה סדנה 08:35, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
לא מבין עדיין למה צריך הפנייה? צריך למחוק את הערך זה ערך שכבר קיים. לא מבין תהקשר בין הפנייה לערך שצריך למחוק. Gabiarakelian - שיחה 08:36, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
לכל הפחות זה מונע את הישנות הבעיה הזאת בעתיד. :) חג שמייח! Itzuvit - שיחה סדנה 08:41, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
אווקי הבנתי. חג שמח. Gabiarakelian - שיחה 08:42, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
מנוע החיפוש יודע למצוא ערכים בצורה case insensitive כך שבמקרים כאלו לא צריכים ליצור הפניה, אבל כן צריך לבדוק שאין קישור לצורה הלא נכונה. חג שמח, ערן - שיחה 08:43, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
הבנתי תודה חג שמח. Gabiarakelian - שיחה 08:44, 25 בספטמבר 2013 (IDT)