בריאן קונייצקו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בריאן קונייצקו
Bryan Konietzko
לידה 1 ביוני 1975 (בן 48)
ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
תקופת הפעילות מ-1999 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים
  • בית הספר לעיצוב רוד איילנד
  • Roswell High School עריכת הנתון בוויקינתונים
http://www.bryankonietzko.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בריאן ג'וזף קוניצקואנגלית: Bryan Joseph Konietzko; נולד ב-1 ביוני 1975) הוא במאי אנימציה, סופר, מפיק ומוזיקאי אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בתור יוצר שותף ומפיק של סדרות הטלוויזיה אווטאר: כשף האוויר האחרון והאגדה של קורה.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קונייצקו עבד כמעצב דמויות עבור סדרת הטלוויזיה איש משפחה בסטודיו Film Roman וכעוזר במאי בסדרה המלך היל. הוא היה אמן סטוריבורד וארט דיירקטור בסדרת האנימציה של ניקלודיאון זים הפולש.

בין 2001 ל-2014, קונייצקו, יחד עם מייקל דנטה דימרטינו, עסק בעיקר בכתיבה והפקה של סדרת האנימציה אווטאר: כשף האוויר האחרון וסדרת ההמשך שלה האגדה של קורה עבור ניקלודיאון.

החל משנת 2015 קונייצקו עבד על כתיבת ואיור סדרת רומן גרפי מסוגת המדע הבדיוני בשם "Threadworlds", שאמור לצאת לאור בעתיד אם כי אין תאריך שחרור.[1]

בנוסף לכך, קונייצקו עוסק גם בצילום, ויש לו להקה בשם "Ginormous"‏[2] איתה הוציא כמה אלבומים, כולל "Our Ancestors' Intense Love Affair" ("פרשת האהבה האינטנסיבית של אבותינו") ו־"At Night, Under Artificial Light" ("בלילה, תחת אור מלאכותי").

בספטמבר 2018 הוכרז כי קונייצקו ודימרטינו ישמשו כמפיקים וכמפיקים בפועל של סדרת הלייב-אקשן הקרובה של נטפליקס המבוססת על אווטאר: כשף האוויר האחרון.[דרוש מקור]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קונייצקו סיים את לימודיו בבית הספר התיכון רוזוול ברוסוול, ג'ורג'יה, צפון אטלנטה, ואז המשיך לתואר ראשון בבית הספר לעיצוב ברוד איילנד בשנת 1998. הוא מתגורר בלוס אנג'לס בקליפורניה עם אשתו ליסה.[3]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא בריאן קונייצקו בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Towers, Andrea (6 ביולי 2015). "Avatar: The Last Airbender and Korra creator previews new graphic novel Threadworlds -- exclusive". EW.com. נבדק ב-6 ביולי 2015. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ ginormous :: music, www.thisisginormous.com (הקישור אינו פעיל, 6 בינואר 2024)
  3. ^ Peter Vidani, bryan konietzko, bryan konietzko (באנגלית)