מורן אזולאי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מורן אזולאי
לידה 31 ביולי 1983 (בת 40)
קריית שמואל, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראלישראל ישראל
השכלה המרכז האקדמי פרס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1999
עיסוק כתבת פוליטית
מעסיק ynet
ידיעות אחרונות
ערוץ הכנסת
מספר צאצאים 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
פייסבוק moran.azulay.7
טוויטר moran_azulay
טלגרם MoranAzulay
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מורן אזולאי (נולדה ב-31 ביולי 1983) היא עיתונאית ומגישת רדיו וטלוויזיה ישראלית. משמשת ככתבת הפוליטית והפרלמנטרית של אתר ynet וידיעות אחרונות, ומגישה בערוץ הכנסת.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אזולאי נולדה בקריית שמואל שבחיפה וגדלה בקריית ים. שירתה בצה"ל כמש"קית דוברות בחטיבת דובר צה"ל פיקוד הצפון.

אזולאי היא בעלת תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי פרס ברחובות.

נשואה ואם לשניים. מתגוררת בראשון לציון.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כבר בגיל 16 ב-1999, החלה לעבוד במקומון "ערי המפרץ" באזור הקריות של רשת ידיעות תקשורת, תחילה ככתבת נוער ובהמשך במדורי החדשות.

מיד עם שחרורה מהצבא ב-2004, חזרה לעבוד ב"ערי המפרץ" של "ידיעות תקשורת". בהמשך מילאה מגוון תפקידים ברשת המקומונים של "ידיעות תקשורת", האחרון שבהם כתבת אזור תל אביב ב"ידיעות תל אביב"[1].

במאי 2011, הצטרפה לאתר ynet, שם מונתה לכתבת הפרלמנטרית[2] במקומו של רוני סופר, שפרש לטובת מערך הדוברות של ראש הממשלה נתניהו. בנובמבר 2014, מונתה לשמש במקביל בתפקיד זה גם בידיעות אחרונות[3] לצד יובל קרני, במקום עקיבא נוביק.

בשנת 2013 חשפה שבמד"א סירבו לקבל תרומת דם שביקשה לתרום חברת הכנסת פנינה תמנו שטה, וזאת בשל מוצאה האתיופי.[4] הפרסום עורר סערה וגרר תגובות קשות במערכת הפוליטית, כולל גינוי מצד הנשיא שמעון פרס[5][6]. בעקבות הפרסום הוקמה ועדה במשרד הבריאות שבחנה את הנושא, ומסקנותיה שאומצו בשנת 2016 שמו קץ לאפליה[7].

בשנת 2016 נבחרה ברשימת 40 הצעירים המבטיחים של אתר אייס[8].

בשנת 2018 חשפה מקרה של מעשה מגונה במהלך סיור של חברי מפלגת העבודה, כאשר נגע חבר הכנסת איתן ברושי בישבנה של חברת הכנסת איילת נחמיאס-ורבין.[9].

באוקטובר 2018 החלה לשמש במקביל מגישה בערוץ הכנסת,[10] הגישה את התוכנית "מה היה לנו" לסיכום הכנסת ה-20, ומגישה מחליפה של "בוקר טוב כנסת". בהווה מגישה את התוכנית "עניין אישי", ואת "הזירה המרכזית" לסירוגין עם מזל מועלם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]