מלך זילברשלג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלך זילברשלג
לידה 12 באוגוסט 1996 (בן 27)
ירושלים, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה צבי אלימלך זילברשלג עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראלישראל ישראל
עיסוק אושיית רשת ניו מדיה דוגמן
מעסיק חברת החדשות
בן או בת זוג אלונה סער (20212022) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
פייסבוק MelechZilbershlag
טוויטר ze_lama
טלגרם ze_lama
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
מלך זילברשלג בעת צילום כתבה בינואר 2018

צבי אלימלך (מלך) זילברשלג[1] (נולד בכ"ז באב ה'תשנ"ו, 12 באוגוסט 1996) הוא עיתונאי בחברת החדשות הישראלית, אושיית רשת ואיש ניו מדיה חרדי ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד בשכונת רמת שלמה בירושלים, כבן השביעי למשפחה המשתייכת לחסידות סרט ויז'ניץ, לרבקה ולעיתונאי והפרסומאי דודי זילברשלג.[2] למד בתלמוד תורה בירושלים ובישיבות של החסידות שאליה הוא משתייך. בגיל 16 עבר עם משפחתו למושב כפר יחזקאל ולאחר מכן לחיפה.

זילברשלג החל לכתוב סטטוסים בפייסבוק, אשר זכו לתפוצה. תחילה כתב תוך שימוש בשם עט, אולם לאחר שחשבונו בפייסבוק נסגר החל לפרסם בשמו וצבר אלפי עוקבים בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

בבחירות לכנסת ה-20 עבד עם אביו בקמפיין התקשורתי של מפלגת "יחד - העם איתנו" בראשות אלי ישי.

ב-2016 הצטרף לחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כמגיש סרטונים הומוריסטיים העוסקים בעיקר במגזר החרדי. ב-2017 נבחר על ידי ארגון הדיגיטל הישראלי לאחד המשפיעים בדיגיטל בישראל ולאחד מהצעירים המבטיחים של אתר האינטרנט "אייס"[דרושה הבהרה].

בינואר 2018 החל להגיש סדרת רשת בשם "עב"מ (עולם בעלי מלאכה)" העוסקת במקצועות ייחודיים במגזר החרדי.[3] באותה שנה כיכב בסרט הקצר "מז'ינקע", בבימויה של רחל אליצור, יחד עם סמדר קילצ'ינסקי ודניאל גל.[4]

גיוסו לצה"ל התעכב בשל מחלה גנטית משפחתית. בסופו של דבר הוחלט כי ישרת בדובר צה"ל ובמקביל ימשיך את עבודתו בכאן.[5] באפריל 2018 החל בשירותו הצבאי.[6]

בפברואר 2020 סיים במקביל שנה ועשרה חודשים של שירותו הצבאי ותפקידו ב"כאן".[7]

באוקטובר 2021 עלתה העונה השנייה של התוכנית "יס מן", בה זילברשלג משתתף. בנוסף הופיע בסרטון הרשת "מכבית וחנאל" בתור יועדיאל.

בינואר 2022 הצטרף לחדשות 12 ככתב ב"חדשות סוף השבוע"[8].

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי 2021 פרסם זילברשלג כי הוא בזוגיות עם השחקנית אלונה סער.[9] באפריל 2022 הודיעו השניים כי החליטו להיפרד. [10] באוקטובר 2022 חשף מלך כי הוא בזוגיות עם דוגמנית בשם מיה שחר[11], חצי שנה לאחר מכן פרסם כי נפרדו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מלך זילברשלג בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]