משתמש:YCCOHEN/דניאל גרין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. עריכה

דניאל גרין (נולד ב־9 באוקטובר 1976), הוא מוזיקאי בינלאומי, פזמונאי, מלחין, יזם יין ושחקן. דניאל, נגן גיטרה חשמלית וזמר בהרכב הרוק The Daniel Green Show ומנגן סגנונות מוזיקליים מגוונים כמו רוק אנד רול, גראנג', הארד רוק ובלוז. בתור שחקן, ניתן לראותו מדי פעם בפרסומות, סרטונים, ולוגים אינטרנטיים וסרטוני תדמית. גרין יבואן ויזם יין החל משנת 2016 ומייבא לארץ את מותג שיכר פירות היער האמריקאי Pasek Cellars.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרין נולד בבית החולים תל השומר בשם המלא: יצחק דניאל גרין, לאברהם גרין, מחלוצי האתלטיקה הקלה בישראל, מאמן אולימפי ואדריכל אצטדיונים בינלאומי. ולאימו אליציה, אמנית ציורי שמן. כשהיה בן שנה, עברה המשפחה מרמת גן להרצליה. מילדות נקרא צחי, כקיצור של שמו הראשון: יצחק. גרין למד ביסודי בבית הספר בן צבי ולאחר מכן המשיך לחטיבת הביניים בן-גוריון בעיר.את שנות התיכון סיים בתיכון ברק בתל אביב.

כבר בשנות הנעורים המוקדמות החל להתעניין במוזיקה. שאיפתו הראשונית הייתה תופים ואהב להאזין לפורטיסחרוף. אז זה היה לאחר צפייה בסרט הדוקמנטרי על פסטיבל מונטריי שם נחשף למופע ההיסטורי של ג'ימי הנדריקס שלאחריו גמר בדעתו להיות גיטריסט. אימו אליציה היא זו אשר רכשה לו את הגיטרה הראשונה, גיטרת אפיפון בצבע שחור לבן שאיתה למד לנגן את האקורדים הראשונים וכמה שירים בסיסיים. במהלך השנים הבאות ועד לגיוסו לצה"ל, התאמן בנגינה שעות רבות בכל יום, לעיתים מהרגע שהיה חוזר מבית הספר ועד לשעות הערב המאוחרות.

השנים הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

השפעותיו העיקריות באותן שנים היו ג'ימי הנדריקס, The Black Crowes ונירוונה. הופעתו הראשונה של גרין, נערכה במועדון תל אביבי בגיל 17.5, כשהצטרף להרכב ההרצלייני "רגע לפני" וביחד ניגנו את Red House של ג'ימי הנדריקס. לצבא התגייס בפברואר 1995 ועבר טירונות כלל צהלית בבה"ד 4 אשר לאחריה הוצב ביחידת הקשר חי"ק 5160, לקח חלק פעיל במבצע ענבי זעם ב־1996.

דניאל גרין בהופעה בלוס אנג'לס לצידו מארק פורד

סוף שנות התשעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שחרורו מצה"ל בפברואר 1998, דניאל התחיל לעבוד ולחסוך כסף לשם מעבר לארצות הברית והגשמת שאיפותיו המוזיקליות, אך באותה התקופה חלה אביו, אברהם גרין ותוכניות הנסיעה בוטלו. מעתה ואילך יתרכז גרין בטיפול באביו ותמיכה באימו, באוגוסט 1999 נפטר אביו אברהם גרין. בן 86 היה במותו.

העשור הראשון של המאה ה-21[עריכת קוד מקור | עריכה]

את תחילת העשור התחיל דניאל בשינוי שם הילדות שלו – צחי לדניאל. מצויד בשם החדש ואנרגיות רעננות, בנובמבר 2000 עלה דניאל על מטוס לארצות הברית, היעד הסופי, החוף המערבי, לקראת סוף הטיול ולאור המצב בארץ (באותה התקופה החלה האינתיפאדה השנייה) החליט דניאל שהנכון יהיה לחזור לארץ ולתמוך באימו בתקופה זו. לאחר שחזר לארץ ומתוך החלטה של יעול זמן, נרשם גרין למגמת טכנאי קול בבית הספר לסאונד של יואב גרא על מנת שיוכל להקליט את שיריו שהצטברו.

בשנת 2004 הצטרף דניאל ללהקת הרוק "בולנוגה" כגיטריסט מוביל, יחד עם בולנוגה הופיעו במועדונים תל אביבים ופסטיבל בראשון לציון, לאחר כשנה עזב דניאל את הלהקה לאחר שתהגלעו חילוקי דעות לגבי כיוונה המוזיקלי של הלהקה.

בשנת 2005 הקים דניאל את אולפנו הביתי והתחיל להקליט סקיצות לכמה משיריו שסיים לכתוב בהם: Late At Night ו-Mr.Green

דניאל גרין בפסטיבל היין של חיפה 2018

בשנת 2006 ובמקביל לקריירה המוזיקלית החל דניאל לעבוד בחברת האופנה אל שרד שם יעבוד עד 2016. באותה שנה התחתן גרין עם ורד יפתחי, שדרנית רדיו בקול ישראל אותה הכיר כמה שנים קודם לכן, מסיבת החתונה נערכה בגן האירועים גני כנען.

בתחילת 2008 גרין אפך לאב כאשר נולדה בתו כרם בבית החולים הדסה עין כרם, גרין ומשפחתו הצעירה השתקעו במושב תרום. בהמשך אותה השנה הוציא דניאל EP ראשון אשר כלל 4 שירים: Late At Night, Goodbye Love Songs Here Comes The Silence ו-Mr Green השירים הוקלטו ברובם באולפן הביתי של דניאל גרין כאשר הבאס\תופים הוקלטו באולפני שושן תורג'מן ברמת גן. ב-Ep זה שיתף פעולה גרין עם אילן גרין מנקמת הטרקטור אשר ניגן קלידים ב-Mr. Green ועודד שחר מלהקת התעויוט של אביב גפן ניגן על התופים. את המיקס ל-Here Comes The Silence ביצע ראובן שפירא, כאשר השירים הנותרים באיפי מוקססו על ידי נועם ינקלביץ. המאסטרינג ל-Ep התבצע על ידי מאור אפלבאום. לאחר יציאת ה-EP השירים שודרו בעיקר ב־88FM וברדיו 106FM קול הקמפוס וגם הגיעו לתחנות רדיו בארצות הברית וקנדה. באותה שנה גם, דניאל מקבל החלטה לחזור בתשובה ומתחיל לשמור שבת, דניאל אינו משנה דבר בנראות החיצונית בעקבות המהפך המשמעותי. בשנים הבאות, יתרכז דניאל בעיקר במשפחתו ובגידול ילדתו כרם, עבודתו ועניינים משפחתיים אחרים אשר היו נדרשים לטיפולו הצמוד, במקביל המשך לנגן דניאל מדי פעם עם חברים, ג'ם סאשנים והפקות קטנות.

העשור השני של המאה ה-21[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרין והבסיסט מייק סטאנג והמתופף זאק קלץ' בתמונה מדנטון טקסס

את העשור השני פותח דניאל בשדרוג לתפקיד ניהולי במקום עבודתו "אל שרד" דבר המצריך ממנו יותר שעות עבודה ובתמרון בין חיי העבודה למשפחה הזמן הפנוי למוזיקה הופך נדיר. בסתיו 2014 דניאל מקבל החלטה להמשיך קדימה בחיים ולמכור את הגיטרות וציוד האולפן, גרין מקבל החלטה זו בעיקר מכיוון שלא חלה שום התפתחות מוזיקלית משמעותית בחייו. בסמוך לחג החנוכה, מקבל גרין פנייה ממעריצה מהעיר אוקלהומה סיטי באמצעות הפייסבוק, לאחר שסיפרה כי היא שמעה במקרה שיר של דניאל ביוטיוב שאלה את גרין מתי הוא מתכנן להגיע להופעה בארצות הברית, תשובתו של דניאל הייתה שאין תוכנית כזו על הפרק.

בעקבות שיחה זו פרסם דניאל מודעה בלוח מוזיקאים באינטרנט בה חיפש מוזיקאים להקמת להקה. לאחר כמה ימים אותה מעריצה פנתה שוב אל דניאל כדי להתעניין אם שינה את דעתו, דניאל הודיע לה שכנראה הדבר לא יתאפשר בזמן הקרוב. כמה ימים לאחר מכן, פנה המתופף איל באש אל דניאל באמצעות הפייסבוק וכבר באותו השבוע ניגנו לראשונה, אל ההרכב המתגבש חבר הבסיסט עופר רייך והלהקה קיבלה את השם: The Daniel Green Show. בשיחה הבאה עם המעריצה מאוקלהומה דניאל בישר לה על הקמת הלהקה.

שנת 2015 | הפריצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במקביל לחזרות ההרכב המתגבש בתחילת שנת 2015 ההצעות להגיע לסיבוב הופעות בארצות הברית הפכו לריאליות ואטרקטיביות יותר ויותר, ככל שהזמן עבר הרחיב גרין את קשריו עם אנשי התעשייה מעבר לים. בחזרות ההרכב עבדו דניאל וחברי ההרכב בעיקר על קאברים והשירים שהוצאו ב־2008 תחת ה EP, בחודשים הבאים דניאל יצרף לחזרות ההרכב שירים שסיים את כתיבתם כדי לצרפם לרפרטואר.

גרין באל קורזון סיאטל וושינגטון ספטמבר 2016

במהלך חודש אפריל התבשר דניאל כי הופעה ראשונה במועדון האגדי Whisky A Go go בהוליווד נסגרה עבור ההרכב לחודש אוגוסט 2015 מה שהתברר כבשורה מדהימה למי שעד לפני כחצי שנה חשב לפרוש מהמוזיקה. ההופעה הראשונה של ההרכב בארץ נקבעה למחודש מאי 2015 ונערכה במועדון הופעות באזור התעשייה של נתניה, ההופעה אשר נמשכה כשעה, כללה שירים מה-EP, קאבר להנדריקס ושירים חדשים של דניאל אשר נוגנו ב-live לראשונה. בין היתר נוגנו Dead Man, Between Two Worlds, Unfeeling ועוד.

במהלך חודש יוני התגבש בין חברי ההרכב הרעיון להקליט את השירים החדשים בארצות הברית. דניאל פנה לאולפן בו Marc Ford הגיטריסט האגדי של The Black Crowes הקליט את אלבומי הסולו שלו ולבדוק היתכנות להקליט שם. בשיחה זו בדק דניאל גם את האופציה להזמין את Marc Ford כדי שישתתף בהקלטות האלבום. בעל האולפן אנטוני, לא היה אופטימי לגבי העניין וטען שמארק פורד נמצא בסיבוב הופעות בברזיל ולא ניתן להשגה. לבינתיים בארץ בסיסט ההרכב הודיע כי אינו יכול להצטרף לסיבוב ההופעות בארצות הברית. בהחלטה משותפת לדניאל ואיל הוחלט כי ממשיכים קדימה, ולאחר שקיבל המלצה פנה דניאל לבסיסט Mike Stang מלוס אנגלס והציע לו ללוות את ההרכב בטור ובהקלטות המתוכננות, לאחר שמייק נתן את תשובתו החיובית, נקנו כרטיסי הטיסה וההכנות האחרונות לטיסה בוצעו.

בחודש יולי 2015 הופיע ההרכב בפעם האחרונה בישראל, ההופעה נקבעה למועדון רוק בירושלים, הופעה זו שימשה בין היתר כחזרה גנרלית לקראת סיבוב ההופעות בארצות הברית. על במה זו דניאל אמר לקהל: "הגענו לשיר האחרון להערב, בפעם הבאה שנופיע זה יהיה על אותה במה שעליה ניגן בין היתר Jimi Hendrix, ה-Whisky A Go Go, לילה טוב."

ב־2 באוגוסט 2015 יצאו חברי ההרכב מינוס הבסיסט בטיסת אל על ללוס אנגלס, לאחר טיסה של 16 ומנוחה נפגשו לחזרה עם הבסיסט Mike Stang ב־5.8 The Danaiel Green Show הופיעו במועדון ה-Mint בלוס אנגלס ושם למעשה נפתח הטור האמריקאי באופן רשמי, השיר הראשון שאיתו פתחו היה-Mr.Green. את המופע סיימו עם-Blur מתוך האלבום שהיה עתיד להיות מוקלט שבוע לאחר מכן. כשירדו מהבמה מחוייכים לקול תשואות הקהל, הבינו חברי ההרכב כי היסטוריה נעשתה באותו הערב.

לקראת המופע במועדון ה-Whisky A Go Go התבשר דניאל גרין כי Marc Ford אישר את הגעתו להקלטות האלבום ב-11.8. ההופעה בוויסקי א גו גו הייתה היסטורית, למועדון ההופעות האגדי אשר מאז פתיחתו הופיעו בו האמנים המובילים בעולם הצטרפו בערב ה-9.8 The Daniel Green Show דניאל גרין וההרכב ניגנו את Here Comes The Silence, Dead Man, Hypocrite, Late At Night ועוד, לא לפני שדניאל גרין הציג את הלהקה כך: We are The Daniel Green Show, and We Here To Kick your Ass. המופע היה מוצלח, האווירה במקום בשילוב הניסיון שכבר צברו יחד עשה את שלו.

ב־10.8 פנו לגרין מרשת ג' וביקשו לראיין אותו לתוכניתה של עופרה הלחמי, דניאל סיפר על ההופעות, ההתרגשות ואיך הכל קרה מהר אבל בעיקר התרכז במה שהולך להיות למחרת הראיון, גרין אמר להלחמי: "רק המחשבה שמחר ניכנס לאולפן ואקליט את האלבום הבכורה ביחד עם אחד הגיטריסטים הגדולים בעולם Marc Ford מי שגדלתי על המוזיקה שלו היא בלתי נתפסת וחושש שעוד שנייה מישהו יעיר אותי מהחלום, אם הייתי יכול לנסוע בזמן ולהגיד לדניאל גרין בן ה-18 שיום אחד מארק פורד יקליט איתך את האלבום, אין ספק שלא היה מאמין"

ביום שלישי 11.8.2015 נכנסו גרין וההרכב לאולפן להקליט את אלבום הבכורה, השירים אשר הוקלטו היו: Unfeeling, Dead Man ,Blur מארק פורד השתתף בהקלטות השירים Hypocrite, Reservoir Road ו-Chasing Ghosts את ההקלטות סיימו החברים בשעת לילה מאוחרת. גרין הזמין את פורד להופיע עם ההרכב בהמשך בהמשך השבוע, פורד קיבל את ההזמנה.

ב־13.8 הופיע ההרכב במועדון ה-Molly Malone's בלוס אנג'לס, Marc Ford הצטרף אל הלהקה לשני שירים, Hypocrite ול-Hey Joe של הנדריקס. ב־16.8 סיבוב ההופעות הראשון של The Daniel Green Show בארצות הברית הסתיים, באש חזר לארץ, גרין המשיך לסיאטל למנוחה של כמה ימים. בסיאטל הזדמן לגרין להכיר את יין פירות יער של Pasek Cellars Winery, יקב הממוקם בעיירה Mount Vernon בצפון מדינת וושינגטון.

2016 הוצאת אלבום הבכורה והמשך סיבובי ההופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפתח שנת 2016 דניאל החל בהקלטת Between Two worlds שתוכנן להיות שיר הנושא לאלבום. במרץ 2016 המופע של דניאל גרין זומן להופיע בפסטיבל דנטון בטקסס, לפסטיבל הזה יצא דניאל גרין לבדו וצירף אליו את מייק סטאנג אשר הכיר לדניאל את המתופף זאק קאלץ' שלושתם עלו על במת הפסטיבל ולצד אומנים מהשורה הראשונה אשר לקחו חלק בפסטיבל בן שלושת הימים נתנו הופעה אשר כללה את מיטב שיריו וכמה מהאלבום שבדרך. בטקסס צילם גרין את הקליפ ל: Between Two Worlds השיר הוסרט במגרש הגרוטאות של מכוניות ומשאיות ענתיקה הגדול בעולם. סיבוב ההופעות הקצר לטקסס נסגר בהופעה בעיר דאלאס שלאחריה חזר דניאל לארץ להמשך עבודה על האלבום. לאחר סיום כל ההקלטות החומרים הועברו ל-Phil Anderson מקנדה לצורך מיקס. את המאסטרינג לאלבום ביצע Maor Appelbaum מלוס אנגלס.

ב־19 באוגוסט 2016 יצא Between Two worlds By The Daniel Green Show האלבום כלל כאמור את הגיטריסט האגדי מארק פורד[1] בשלושה שירים וכלל שמונה שירים, שניים מהם אינסטרומנטליים. את האלבום הוציא דניאל כמוזיקאי עצמאי – אינדיפנדנט ארטיסט. את האלבום הוציא דניאל במקביל ליציאה לסיבוב הופעות בארצות הברית. את ה-Tour החל דניאל ב-San Diego California וסיים שלושה שבועות לאחר מכן בעיר Seattle וושינגטון.

המופע של דניאל גרין במועדון וויסקי א גו גו הוליווד, קליפורניה 2016

הסיבוב כלל הופעות במועדונים האגדיים Whisky A Go Go בהוליווד וה-El Corazon בסיאטל, מועדון שהופיעו בו נירוונה, סאונדגארדן ואחרים.

לאחר חזרתו לארץ בארץ פגש דניאל גרין את הרווי ברוקס הבסיסט האגדי של ה-Electric Flag ו-Jefferson Starship. השניים החליטו לשתף פעולה ואכן, לאחר זמן קצר גרין הזמין את ברוקס לנגן באס לשיר חדש שכתב – David. השיר הוקלט באולפני העוגן. בסוף 2016 ההרכב המופע של דניאל גרין פורק וכל אחד פנה לענייניו. מכיוון שעיקר עבודת הלהקה הייתה עד לאותה העת – הופעות בחו'ל, הקונספט שונה, לא עוד להקה עם חברים קבועים אלא נגנים המצטרפים לדניאל במדינת היעד כמו בסיבוב ההופעות האחרון בארצות הברית.

בשנת 2017 השתתף דניאל בפסטיבל "נאמן למקום" של מועצה מקומית מטה יהודה והופיע[2] ביקב מקומי, את המופע ליוו טל מיכלס על הבאס ועודד שחר בתופים, כמו כן הוזמן לראיון פרידה מתחנת הרדיו 88FM לקראת סגירת קול ישראל ומעבר לקונספט תאגיד השידור הישראלי.

דניאל בהופעה בקרקוב, פולין 2019. לצידו פיטר דאמס הבסיסט ופול צ'אפמן על התופים

את שנת 2018 פתח גרין בראיון טלווזיוני בינלאומי לערוץ I24news שם לאחר ראיון ביצע את שירו Dead Man, במאי אותה השנה הופיע אל מול קהל של אלפיים איש בפסטיבל היין של חיפה אשר נערך בג באודיטוריום חיפה. בעקבות הצלחת המופע במאי, הוזמן דניאל גרין להיות ה-Headliner עם ה-The Daniel Green Show בפסטיבל היין שתוכנן לנובמבר באותו מקום. גרין שובץ להופעות בכל שלושת ערבי הפסטיבל אך עקב גשם כבד שירד ביום האחרון בוטלה ההופעה השלישית. דניאל הופיע בשני ימי הפסטיבל אל מול קהל של אלפי אנשים וניגן ממיטב שיריו וקאברים.

בשנת 2019 החל דניאל לעבוד על אלבומו השני, אשר בו לקחו חלק בהקלטות בין היתר מייק סטאנג, זאק קלאץ',בנו הנדלר ועודד שחר. במקביל ולאחר שהאלבום הראשון של דניאל החל לצבור השמעות בספוטיפיי וביוטיוב, ביוני 2019 פנו נציגי חברת Sony \ AMG אל דניאל גרין לשם החתמתו על הסכם הפצה בינלאומי באמצעות חברתם, ההסכם נחתם כחודש לאחר מכן כאשר מיד לאחר מכן האלבום Between Two worlds הפך לזמין בכל הפלטפורמות האפשריות ובכל העולם תחת הלייבל Sony / AMG. באמצעות קשריו הענפים למוזיקאים בינלאומיים עלתה הצעה להגיע להופעות באירופה. התכנית רקמה עור וגידים רק לקראת החצי השני של השנה ובספטמבר 2019 יצא דניאל גרין לסיבוב הופעות אירופאי ראשון, המופע של דניאל גרין בסניפו האירופי כלל את פול צ'אפמן על התופים ופיטר דאמס על הבאס, ההרכב הופיע בקרקוב פולין, וינה אוסטריה ובבירת הונגריה-בודפשט. לאחר ההופעה בקרקוב העלה דניאל פוסט לאינסטגרם בו כתב: "The Daniel Green Show has officially played 3 Continents

בשנת 2020 תכנן דניאל לסיים את הקלטת אלבומו השני אך עקב המשבר העולמי אשר פרץ בסוף פברואר התוכניות הוקפאו. סיבוב הופעות לחוף המזרחי בארצות הברית אשר תוכנן לקיץ בוטל. הופעות בפולין נדחו עד לאחרי המשבר. במקום הופעות רגילות, גרין יצא לסיבוב הופעות במסגרת הקפסולות. במסגרת התנאים המגבילים, דניאל הופיע עם גיטרה אקוסטית ומחשב בהופעות סולו מול קהל של כעשרים איש במקומות שונים כמו, תל אביב, חיפה וראש העין. הופעות אלו כללו שירים מקוריים, קאברים של הנדריקס, נירוונה וברי סחרוף.

יין[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר סיבוב ההופעות הראשון של גרין בארצות הברית, הגיע דניאל לעיר סיאטל אשר במדינת וושינגטון, בשהייתו בת השבוע בעיר, חיפש יין שאותו יוכל לשתות ללא חשש מגבלות כשרותיות. באחת מחנויות היין הגדולות בעיר הוצע לדניאל לנסות Blackberry Wine ו-Raspberry Wine של יקב Pasek Cellars Winery מהעיר Mount Vernon אשר נמצאת במרחק של כשעה נסיעה צפונית לסיאטל. מכיוון שהיינות הללו עשויים מפירות יער לא היה חשש ולכן בעיית הכשרות נפתרה. לאחר שפתח וטעם מהיינות הבין דניאל כי מדובר ביין מיוחד, שונה וטעים יותר מכל יין אחר שטעם.

דניאל גרין ודייוויד ג'יימס בעלים של יקב פאסק

לאחר חזרתו לארץ ניסה דניאל לחפש בחנויות היין השונות יין דומה אך כל נסיונותיו למצוא יין כזה העלו חרס. הדבר גרם לדניאל להבין את הפוטנציאל השיווקי[3] ליין פירות היער והחל במגעים עם היקב האמריקאי בנוגע לאפשרות לייבאו ולשווקו בארץ.

לאחר פגישה שנערכה ביקב בספטמבר 2016 נחתם ההסכם בין דניאל גרין ליקב פאסק סלרס והמשלוח הראשון הגיע לארץ במחצית השנייה של שנת 2017. בישראל קיבל ה-Wine הבינלאומי את התרגום/הגדרה ל-שיכר, זאת מכיוון שבמדינת ישראל יין שאינו עשוי ענבים נכנס ברוב המקרים לקטגוריית שיכר. באירועי היין השונים כמו פסטיבל היין בירושלים ותערוכת סומלייה היין (שיכר) שדניאל מייבא הפך להצלחה רבה. נכון לשנת 2021 השיכר נמכר בחנויות יין, מעדניות גבינות מובילות בפריסה ארצית ובאתר האינטרנט שדניאל השיק.

משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוקטובר 2019 נחשף דניאל לפרסום מטעם יבואן הרכב סקודה אשר דניאל גרין לקוח שלה, בפרסום, הודיע יבואן הרכב כי היא מחפשת לקוחות עבור הקמפיין הטלווזיוני החדש שלה. מכיוון שדניאל ענה על הקריטריונים שהחברה דרשה אשר כללו יכולת שירה ונראות ייצוגית, החליט דניאל להגיש בקשה שבסופו של דבר התקבלה. לפרסומת בסופו של דבר נבחרה גם כרם בתו של דניאל, זאת לאחר לאחר שחברת הפרסום החליטה שלדגם הרכב שדניאל יציג מתאים לוק של אבא ובת. ב־12.11 2019 נערכו הצילומים באזור היישוב נווה שלום והפרסומת שודרה בטלוויזיה לראשונה בסוף דצמבר.

כבר לאחר השידור דניאל קיבל פניות להשתתפות בצילומים שונים, בינואר 2020 השתתף בצילומי סרטה הראשון של תום נשר בתו של אבי נשר בתפקיד מבקר אומנות לצידה של השחקנית עידית טפרסון. במרץ 2020 זומן דניאל להשתתף בסרטון תדמית להפקה בינלאומית, במאי 2020 השתתף דניאל בצילומי סרטון תדמית למפעלי ים המלח ובספטמבר הצטלם לפרסומת של חברת שטראוס גרופ. באותו חודש הצטלם גם לפרסומת טלווזיונית לחטיף פיטנס ובדצמבר 2020 השתתף דניאל בצילומים לפרסומת עבור פרטנר TV לצד סטטיק.

מתוך הצילומים לפרסומת סקודה 2019

משפחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרין גרוש ואב לבת.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

(2016) Between Two Worlds

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Israeli Blues Rockers THE DANIEL GREEN SHOW Featuring Guitar Virtuoso MARC FORD to Release Album 8/19!
  2. ^ המופע של דניאל גרין. ההרכב נוסד בשנת 2014 כרוק טריו המשלב מוזיקה מקורית אשר נעה בין בלוז, הארד רוק וגראנג' ומאז הופיע בארה”ב ואף זכה לנגן עם כמה מהגיטריסטים המובילים בתחום הרוק-בלוז. את השירים המדברים בין היתר על אנשים, חיפוש עצמי והקשר בין אדם לבוראו מלחין וכותב גרין, שגם מפליא לנגן בגיטרה חשמלית בסגנון המזכיר את ג'ימי הנדריקס
  3. ^ Daniel Green was an established musician who jammed with blues legend Marc Ford and toured the US when he felt the need to change his day job. Green, with 15 years of experience working in sales in the fashion industry, wanted to be his own boss.