שיחה:חברת החדשות

    מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

    מה הטעם לרשום את רשימת הכתבים? הרשימה מתעדכנת לעיתים תכופות, הן בשמות כתבים והן בתפקידיהם. עדיף לדעתי להשאיר 2-3 שמות בולטים. --Motyka 10:13, 1 יוני 2006 (IDT)

    מי רשם שבאתר האינטרנט שהפעילה חברת החדשות בזמנו לא היה שידור ווידאו? היה גם היה. עדכנתי את זה, והוספתי גם מידע על שירות *22 שהחברה מפעילה.

    רשימת כתובות דוא"ל[עריכת קוד מקור]

    האם יש אתר שמציג פרטי התקשרות לחברת החדשות? לכתבים השונים? טלפונים? דוא"ל? דור לוי 02:13, 10 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

    חברת החדשות של ערוץ 2[עריכת קוד מקור]

    מיכוון ומדבר בחברת החדשות של הערוץ השני אני מציעה להחליף את השם ב"חברת החדשות של ערוץ 2". Jusmine 18:51, 8 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

    לא. זה השם שהחברה רשומה עליו. דניאל ב. 18:52, 8 במאי 2007 (IDT)[תגובה]
    השם הוא "חברת החדשות הישראלית בע"מ" בעוד ששם הערך הוא כללי הרבה יותר - "חברת החדשות" (איפה? של מי?), אי לכך אני מציע לשנות או ל"חברות החדשות הישראלית" (עם או בלי בע"מ) או ל"חדשות 2" או ל"חברת החדשות של ערוץ 2". כרגע השם הוא סתם עוד כינוי ברנז'אי לא מדויק ומטעה את הציבור. יחסיות האמת • כ"ה בכסלו ה'תשס"ח 18:06:50 18:06, 5 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
    אם אינני טועה, חברת החדשות משדרת גם באחדות מתחנות הרדיו האזורי (ולא רק מ-2007 כפי שכתוב בערך). אי לכך, ההגבלה לערוץ 2 לא מדוייקת ועדיף להישאר עם השם הנוכחי. ‏DGtal‏ 18:14, 5 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
    המשמעות היא כמובן שהחברה שייכת לערוץ 2.. יחסיות האמת • כ"ה בכסלו ה'תשס"ח 18:36:33 18:36, 5 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

    מדוע לא לפרט את הכתבים הבולטים?[עריכת קוד מקור]

    זה נעשה בכל ערך בתקשורת שיש בוויקיפדיה, ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, וכו'.. --‏ Itzike שיחה 16:28, 19 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

    רשימת כתבים בולטים זה בסדר, הבעיה היא כשמתחילים להכנס למבזקנים, כתבים לענייני חיות שמתחילות בסמ"ך או "כתבנו בצפון אור עקיבא". זהר דרוקמן - I♥Wiki‏ 14:42, 20 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]
    באופן אישי, אני חושב שגרסה זו מהווה איזכור מספק. זהר דרוקמן - I♥Wiki‏ 14:51, 20 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

    עדכנתי את הערך[עריכת קוד מקור]

    עדכנתי את הערך של חברת החדשות הישראלית. הוספתי קצת מידע ושילבתי לתוך המידע הישן. גם כן הוספתי תמונות ואולי נוסיף עוד כמה כתבים בכירים שלא מופיעים ברשימה. בקשר לשם הערך, אני חושב שיש לשנות אותו לשם "חדשות ערוץ 2". למרות שהוא רשום כ- 'חברת החדשות הישראלית בע"מ'. אף אחד לא קורא לו ככה. כשאדם רוצה לחפש מידע על החברה הוא אוטומתית ירשום בחיפוש 'ערוץ 2' או 'חדשות ערוץ 2' או 'חדשות 2'... כל מיני סוגים כאלו... אבל לא 'חברת החדשות הישראלית'... לכן אני חושב שיש לשנות את שם הערך. בקשר לתמונות שהוספתי, אני העלתי אותם ולא רשמתי מידע עליהם ועכשיו אני לא יודע איך אפשר להוסיף מידע (זכויות יוצרים וכדומה). לכן אם מישהו יודע אז שישנה את זכויות היוצרים לאתר של קשת כי משם כל התמונות (בלי שום עריכה). אז לא למחוק את התמונות, כי סך הכל אני לא יודע איך מוסיפים את זכויות היוצרים...

    לא הבנתי למה פסלו את העריכה שלי בערך. אני עובדת בחברת החדשות של ערוץ 2 ואני יודעת בוודאות שגיא פלג הוא לא כתב לעינייני משטרה אלא כתב לעינייני משפט! אם תוכלו לענות לי בהקדם אודה לכם. (Moriel l 00:17, 3 בדצמבר 2007 (IST))[תגובה]

    חזרה לגירסא קודמת[עריכת קוד מקור]

    הערך במתכונתו זקוק לעריכה רצינית. כבר בעבר הוא נופח יתר על המידה, ואני מיתנתי אותו. אני מציע לחזור לגירסא המתונה שלי. מקובל? איתי 16:48, 15 בדצמבר 2007 (IST) בלי להעליב הגרסה שלך זקוקה ליותר עריכה מאשר הגרסה הנוכחית, אני חושב שהערך הנוחכי ערוך בצורה מצוינת אני חושב גם שצריך להוריד את תווית העריכה תמיר גור 15:43, 13 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

    הקטגוריה "תכני החברה"[עריכת קוד מקור]

    אני לא מבין למה מכניסים את תתי-הקטגוריה "טלוויזיה" וכל השאר תחת הקטגוריה "היסטוריה". בתתי-קטגוריות אלה אמנם יש מידע היסטורי, אך חלקם עוסקים בדרך הפצת תכני חברת החדשות. לכן יש לשים אותם תחת הקטגוריה "תכני החברה" ולא תחת הקטגוריה "היסטוריה" (אף על פי שהם במידה מסויימת עוסקים בהיסטוריה ניר חלא 11:43, 19 ביוני 2008 (IST)[תגובה]

    "ה"וידאופדיה" - זוהי ויקיפדיה בוידאו המשלבת תכנים..."[עריכת קוד מקור]

    משפט לא ברור, או לחלופין לא אנציקלופדי או שטותי לחלוטין. אני לא רואה שום קשר בין ה"וידאופדיה" לויקיפדיה. אז מה עם היא משתלבת בשם? אין דבר כזה "ויקיפדיה בוידאו", הוידאופדיה היא אנציקלופדיה בוידאו. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 20:00, 16/02/2009

    תוקן. דוד שי - שיחה 20:04, 16 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

    מרוב עצים לא רואים את היער[עריכת קוד מקור]

    הערך דורש שכתוב. דבר ראשון, התמונות שנמצאות בצד ימין מפריעות לרצף הקריאה, ניסיתי להזיזם לצד שמאל ך לא הצלחתי. מי שיודע כיצד נא לעשות. דבר שני, יש יותר מידי מידע בערך על היסטוריית החברה. צריך לחלק את ההיסטוריה לפי נושאים. NATANEL - שיחה 16:01, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

    הקמת החברה[עריכת קוד מקור]

    זה נחמד מאוד שיש מי שמתעקשים ששלום קיטל הקים את חברת החדשות. הוא אכן היה בצוות המייסד, אבל המנכ"ל הראשון היה אלון (א בצירה) שליו. קיטל היה הסגן שלו. יעקב אילון היה אחד העובדים הבכירים. התיקון נעשה כבר כמה פעמים, לא צריך להמשיך ולנסות לחזור לטעות כל פעם. אגב, בצוות המייסד היו: אלון שליו - מנכ"ל, שלום קיטל - סמנכ"ל, מגישי ם - מיקי חימוביץ, יעקב אילון, אשרת לוי קוטלר; עורכים ראשיים - גיא זהר, עורכים אחרים: רם לנדס, מיכאל בירנהק, מפיקים: אבי וייס, דליה בודינגר, ציפי ברנד, כתבים: רוני דניאל, רינה מצליח, משה נוסבאום, עמנואל רוזן, סמדר פלד, גדעון סער (שר החינוך - היה כתב לענייני משפט), רונית הורביץ, אילן ליזרוביץ, ועוד אחרים. היו גם אורי שלוש (כספים), דני שדה (טכנולוגיה), ציון חן (במאי), אבי אטיאס (נתב), נמרוד לב (צלם - כן, הזמר), ועוד הרבה צלמים ומקליטים ואחרים. מיכאלל - שיחה 16:49, 22 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

    שערוריית הכתב האנס[עריכת קוד מקור]

    בתחילת-אמצע שנת 2011 נפוצות בציבור שמועות רבות לפיהן אחד מכתביה הבכירים של חברת החדשות מואשם בעישון סמים, אונס ותקיפה חמורה של אישה בביתו. אתרי אינטרנט רבים דיווחו על הפרשה החמורה (למשל http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=scoops1&om=21089&omm=39&viewmode=). השפעת הפרשה על חברת החדשות עדיין לא ברורה.

    ביקורות צופים על אופן הצגת נושאים[עריכת קוד מקור]

    שלוב רב, האם תסכימו להציג תחת פיסקה חדשה כגון "ביקורת צופים על אופן הצגת נושאים" משובים מאת צופי החדשות? דוגמא: לפני מספר חודשים יונית לוי דיווחה שאדם הידוע כעברין נעצר עם מספר חייליו. הפריע לי שחברת החדשות עשתה שימוש בשפת העבריינים והציגה אנשים העובדים עבור עברין כ"חיילים". לדעתי: 1. הצגה מסוג זה פוגעת בחברה הישראלית, מכיוון שבני נוער עשויים להעריץ עבריינים היות והם מפקדים על חיילים. 2. הצגה זו מאדירה את העברין את הפחד שהעברין משליט. 3. כינוי עבריינים כחיילים פוגע ביוקרתם של חיילי צה"ל.

    תודה, Ronen555 - שיחה 20:09, 3 בינואר 2012 (IST)[תגובה]

    רונן, אין פה עניין של "הסכמה או אי הסכמה", ולא צריך לבקש רשות, אלא פשוט לערוך. מה שכן, עריכות צריכות להיות לפי כללי ויקיפדיה, ובעלות ערך אנצקלודי. הערכים בכלל כולל הנוכחי אינם זירה לביקורת של משתמשים/צופים/גולשים, אלא להעברת מידע ענייני. ביקורת אפשר להשמיע בפייסבוק שלהם, אצל נציב התלונות ומחלקת פניות הציבור וכדומה. אם בעקבות תלונות משהו השתנה, אז יכול להיות שהדברים ראויים לאזכור קצר. למשל, אם בעקבות תלונות בנושא מסוים החליטה החברה לשנות את מדיניותה בקשר ל.., אז זה ראוי לאזכור. ממה שכתבת, אני מתרשם שזה לא המקרה כאן, ולי אישית נראה שאין מקום לאזכור הנושא שציינת בערך הויקיפדי. בברכה, --מיכאלל - שיחה 21:01, 3 בינואר 2012 (IST)[תגובה]

    משוב מ-20 במרץ 2012[עריכת קוד מקור]

    חלק מהפרטים לא מדוייקים 81.218.74.20 12:15, 20 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

    טעות בקישור[עריכת קוד מקור]

    יש טעות בקישור המנכ"ל אבי ויס בטבלת הפרופיל של החברה 80.246.130.52 02:18, 30 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

    תוקן, תודה • חיים 7 • (שיחה) • י"ד בתשרי ה'תשע"ג • 15:29, 30 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]


    קישור שבור[עריכת קוד מקור]

    במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

    --Matanyabot - שיחה 09:32, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]


    קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

    במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

    --Matanyabot - שיחה 09:32, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]


    קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

    במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

    --Matanyabot - שיחה 09:32, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

    מהדורת החדשות של ערוץ 2 פסולה מלשמש כמקור בויקיפדיה? - העברה מהמזנון[עריכת קוד מקור]

    שמעתי הערב את אמנון אברמוביץ' אומר בערוץ 2 שהרמטכ"ל התחנך בנוער העובד ומיהרתי לעדכן את המאמר בהתאם אךהעדכון בוטל ע"י דוד שי בטענה "מקור שלא ניתן לבדוק אותו". אז רציתי לברר אם אכן הוחלט אצלכם שאסור להסתמך בויקפדיה על מהדורת החדשות של ערוץ 2 או בכלל על כל תוכנית טלוויזיה או סרט קולנועשאינה מלווה בקישור ישיר לצפייה מעל גבי האינטרנט? למשל, מה דינה של תוכנית מהארכיון של הערוץ הראשון ששודרה בשבוע שעבר בשעת לילה מאוחרת? האם אני חייב להקליט אותה ולהעלות אותה לאינטרנט כדי להשתמש בה כמקור בויקפדיה? האם עצם העובדה שהיא קיימת בארכיון של ערוץ 1 מאפשרת "לבדוק אותה" באותו האופן שמהדורת החדשות של ערוץ 2 קיימת בארכיון של ערוץ 2? דגי בילוגרם - שיחה 01:24, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]

    טוב עשה דוד שי. בחיפוש בגוגל מתברר שלמעשה, דווקא בוגי יעלון, כיום שר הביטחון, ולשעבר רמטכ"ל, הוא שהתחנך בנוער העובד והלומד. כך לפי נענע.
    אינני טוען כך חלילה, אך האם יתכן שבחיפוש שערך אמנון אברמוביץ' בגוגל, הוא הסתפק בעיון מהיר בתקציר של הקישור, ולא פתח אותו? Face-smile.svg. בברכה, דני Danny-wשיחה 01:42, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    והסבר מורחב לדברים: עדותך לגבי אמירה של פרשן בעל פה - היא עדות שמיעה. ובמקרה ספציפי זה - אין מדובר במידע הנגיש בגוגל או ידוע בציבור (חפש בעצמך ותראה), ןאין לו סימוכין. לכן אנו חשדנים מעט. כך אנו נוהגים. אנא הפנה אותנו לקישור אמיתי ויציב, לקטע הוידאו המצולם בו אומר אברמוביץ את הדברים, בשמו. במידה שתוכל להשיג את הקישור לקטע הוידאו ברשת ולהציגו, יהיה על מה לדבר. בברכה, דני. Danny-wשיחה 01:51, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אז בעצם אתה מאשר את מה שחשדתי בו, שהמדיניות בויקפדיה היא שאין לסמוך על תוכניות טלוויזיה וסרטים שלא ניתן לספק להם קישור לצפייה באינטרנט, כמו למשל תוכנית ישנה מהערוץ הראשון שלא זמינה באתר רשות השידור? והאם זה נכון גם לגבי מקורות אחרים, למשל ספרים שאינם קיימים במלואם מעל גבי האינטרנט? דגי בילוגרם - שיחה 09:55, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אני מציע שלא להסתמך על פרשני ערוץ. 2, פעמים רבות הם הטעו את הציבור עם המון טענות שקריות. דוגמה? אודי סגל מדווח על שיחה בין ביבי. לברק, ומשרד ראש הממשלה מצהיר כי זה שקרי. יש עוד, אבל בטח כבר הבנתם את עמדתי. The Turtle Ninjaשיחה • 02:10, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    גם ויקיפדיה טועה. הנקודה המהותית יותר היא האם הידיעה עברה בדיקה של מערכת חדשות והאם מערכת החדשות מחויבת (יחסית) לתוכנה. מהבחינה הזו מעמדם של דברי אברמוביץ' בערך כמו של מאמר דעה בעיתון. והערה לדני: זה שבוגי התחנך בנוע"ל לא אומר שגנץ לא התחנך שם. האם ידוע שגנץ היה בתנועת נוער אחרת? Tzafrir - שיחה 08:57, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    מר אברמוביץ' הוא פרשן ולא היסטוריון צבאי ואפילו לא היסטוריון לא צבאי. דבריו לגבי עברו של קצין לא שונים בהרבה מדבריו של כל אדם אחר. יתכן שדייק ויתכן שלא דייק. אני לא חושב שאפשר להסתמך על עדות שמיעה כזאת. גילגמש שיחה 09:13, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    מבקש הבהרה לגבי "עדות שמיעה": של מי העדות, של ארמוביץ' או דגי בילוגרם? Liad Malone - שיחה 09:29, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    זה נורא פשוט, אם המידע זמין לקהל הרחב, בין אם באינטרנט ובין אם במשרדי ערוץ 2 (בלי פרוטקציות, כלומר שקול לספר בספריה), אפשר לשקול להשתמש בו, אם לא, אז לא. אמירה אגבית של פרשן, בשידור חי, היא בכל מקרה מקור רע, שראוי להצליב ממקור נוסף. בברכה, --איש המרק - שיחה 09:55, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אי אפשר להסתמך על עדות של ויקיפד, שמספר "כך שמעתי ברדיו" (או בטלוויזיה), משום שאי אפשר לבקר עדות זו. אם יובא קישור להקלטת השידור, ניתן לדון בתוכנו. דוד שי - שיחה 10:36, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    ההערה המיותרת הזאת (השתמע ממנה שבוגרי הנוער העובד נבדלים משאר בני התמותה במוסריותם) נאמרה בשידורי חדשות ערוץ 2 אתמול בערב. שמעתי אותה בעצמי. אני מסכים שמדובר בהערה אגבית ולכן מהוה מקור רע, אבל לא הבנתי מה בדיוק הדבר שמבדיל בין הפניה למשדר טלויזיוני לבין הפניה לספר בספריה. Liad Malone - שיחה 11:02, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אברמוביץ פשוט אמר את זה על בוגי. עכשיו אתם מבינים מה הבעיה בעדות אישית של "שמעתי בטלוויזיה". נרו יאירשיחה • ב' באב ה'תשע"ד • 11:41, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    הבעיה הזו קיימת גם כאשר מסתמכים על ספר או על כל מקור אחר שאינו בהכרח נגיש דרך האינטרנט. אולי בספר הבעיה היא בהיקף נמוך במקצת מכיוון שבספר קשה יותר לטעות טעויות כמו זו, אבל עדיין ניתן לטעון שיש בעייתיות בהסתמכות על ספר שבפועל, מעטים יבדקו אותו. ‏אופקאלףשיחה‏ • ב' באב ה'תשע"ד • 11:48, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אתה שמעת או שאתה מנחש? כי גם אני וגם Liad Malone שמענו אותו אומר את זה על גנץ. דגי בילוגרם - שיחה 11:55, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    נרו יאיר, גם אתה שמעת את את ההערה הזאת אתמול? Liad Malone - שיחה 12:17, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    אני שמעתי אותו אומר את זה על יעלון. דני, תן לליעד לדבר עבור עצמו. נרו יאירשיחה • ב' באב ה'תשע"ד • 13:15, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    צפיתי עכשיו בתוכנית שעלה בינתיים לאתר מאקו, ואברמוביץ' אכן דיבר על יעלון. דגי בילוגרם - שיחה 16:15, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    מה פתאום. אין שום בעיה לצטט מקור מודפס, אם כבר אז להפך. נכון שחבל שהספרים לא נגישים באופן מידי, והיה נחמד אם כל המידע שבספרים היה ברשת, אבל זה לא המצב. ‏nevuer‏ • שיחה 15:57, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    ספר זמין פחות מאתר אינטרנט, אבל הוא בכל זאת זמין למי שמטריח עצמו לספרייה. שידור רדיו או טלוויזיה שלא עלה לאינטרנט למעשה אינו זמין. דוד שי - שיחה 17:23, 29 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    ראובן, זו בדיוק הייתה הנקודה שלי. כשם שמקור מודפס הוא מקור טוב, כך אי אפשר לפסול תוכנית טלוויזיה רק כי היא לא עלתה לאינטרנט. לגבי הטענה ששידור רדיו או טלוויזיה שלא עלה לאינטרנט למעשה לא זמין, אין לי דרך לדעת האם היא נכונה או לא (עלתה כאן האפשרות שהתוכנית תהיה זמינה במשרדי ערוץ 2). ‏אופקאלףשיחה‏ • ג' באב ה'תשע"ד • 11:12, 30 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    ניתן לצטט קטע מתוך ארכיון טלוויזיוני (לא יודע אם קיים ארכיון ערוץ 2), תוך מתן פרטים מלאים - תחנה, תכנית, במאי, מפיק, תאריך, דקה. יואב נכטיילרשיחה 11:33, 30 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]
    עדיף לא לעשות את זה, ודאי לא בנושאים רגישים או במקרים שאין בהם ביטחון מוחלט שזה מה שנאמר, והמקרה הנוכחי מדגים את זה מצוין: גם כשמישהו בטוח שאמרו משהו, לפעמים אמרו משהו אחר לגמרי. לכו על מקורות אחרים. נרו יאירשיחה • ד' באב ה'תשע"ד • 12:14, 31 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]

    איחוד כל תוכניות החדשות לערך זה[עריכת קוד מקור]

    יש אין סוף ערכים על כל ורסיה של מהדורה שערוץ 2 הקים. למה לא לאחד הכל לערך הזה? הם ביחד אולי מקימים ערך מהותי, אבל בנפרד זה הר קצרמרים. עמית 93.173.57.129 21:18, 17 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

    דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

    פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

    אלון שני - דובר חדשות 2

    מקור:בראנז'ה דווח על ידי: ישראל 77.125.88.42 18:12, 24 במאי 2016 (IDT)[תגובה]



    מדרוג[עריכת קוד מקור]

    האם מקובל לשנות את המילה רייטינג בערך למדרוג? Nachum - שיחה 09:59, 5 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

    תמונה מעודכנת[עריכת קוד מקור]

    אם למישהו יש תמונה מעודכנת של אולפן החדשות החדש שלהם, כדאי להחליף.--Maorhamber123 maor - שיחה 15:52, 6 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

    החדשות 2 Online[עריכת קוד מקור]

    היו גם שידורים חיים בווידאו של החדשות. יש מקור מידע להביא לגבי תדירות השידורים? מתי החלו? כל שידוע לי שהחלו קצת אחרי שעברו לאולפן הקודם ב-2007. ידוע לי גם שלעיתים כשהיו צריכים לקטוע את השידור בערוץ 2 בגלל אירועים לפעמים היו מעבירים את השידור האינטרנטי בערוץ במקום להעביר מהדורה רגילה. (¯`gal´¯) - שיחה 17:11, 1 בנובמבר 2018 (IST)[תגובה]

    התחיל בתור "החדשות 2 באינטרנט" (שלימים נהיה גם "ערוץ החדשות 2" - שעליו אתה מדבר ששידרו בטלוויזיה, בעיקר את מבזק השעה 13:00). למיטב זכרוני זה אכן היה ב-2007. כי אם אני אינני אני, אז מי אני בכלל? ~ שיחה 21:01, 3 בנובמבר 2018 (IST)[תגובה]

    תוספות לערך[עריכת קוד מקור]

    • ועידת המשפיעים - כנס שהחברה הקימה בשנה שעברה ועבר סיקור ציבורי וגם שימש במהלך מהדורת החדשות. היו גם מקרים ספיציפיים שדובר עליהם כמו הריאיון עם מוניקה לוינסקי.
    • מרכז המבקרים - מתי החל לפעול, אם ניתן, מידע אודות השירות, מה ניתן לראות בביקור. ממה שידוע לי, הפרסום החל עם הקמת האולפן הקודם. (¯`gal´¯) - שיחה 16:46, 9 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

    קבצים מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמדו למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

    הקבצים הבאים מוויקישיתוף שנמצאים בשימוש בדף הוצעו למחיקה מהירה:

    באפשרותך לראות את הסיבות למחיקה בדפי תיאור הקובץ המקושרים לעיל. —Community Tech bot - שיחה 13:51, 18 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

    שינוי שם ערך[עריכת קוד מקור]

    בעבר נקרא הערך "חברת החדשות של ערוץ 2", ולאחר הפיצול נקרא "חברת החדשות". עכשיו כשהחברה משדרת רק בערוץ 12, וכש"חדשות עשר" משדרת בערוץ 13 ונקראת בערך "החדשות 13", למה לא לשנות את שם הערך ל"חדשות 12" או "חברת החדשות של ערוץ 12" או חברת החדשות של קשת 12"? נקודה למחשבה. Henb103 - שיחה 22:40, 26 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

    Symbol support vote.svg בעד, "החדשות 12" זה המותג איתה היא מזוהה החל מהמיזוג, כמו שהשם "החדשות 13" הוא לא השם הרשמי של חברת החדשות של ערוץ 13 אלא רק מותג שמשמש אותם. גם כשמראים קטעים מתוך השידורים שלהם כבר מופיע "באדיבות החדשות 12" ולא "חברת החדשות" כפי שבעבר. (¯`gal´¯) - שיחה 18:15, 15 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

    בדקתי באמצעות שירות ה-Wayback Machine וגיליתי שהדף הזה נקרא "חברת החדשות" עוד הרבה לפני הפיצול של ערוץ 2. חבל לשנות את השם, הרי שהוא לא השתנה במשך שנים ונקרא "חברת החדשות" ולא "חדשות ערוץ 2". Henb103 - שיחה 17:10, 24 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

    שינויים בשם הערך מתועדים בוויקי. לא רואה סיבה למה בדקת בארכיון האינטרנט. לא נאמר כאן שזה לא שם החברה, אלא שיותר מתאים לקרוא לערך על שם המותג ולא לפי שמה הרשמי של החברה. זה גם ייצור אחידות עם "החדשות 13" והתבניות שכרגע הקישור בהם נקרא גם "החדשות 12". באופן כללי, בוויקיפדיה משתמשים בשם המקובל ולא הרשמי. כך לדוגמא גם בשמות של מדינות. (¯`gal´¯) - שיחה 00:24, 25 במרץ 2019 (IST)[תגובה]
    Symbol support vote.svg בעד "החדשות 12". Yosef Hajbi - שיחה 18:22, 27 במרץ 2019 (IST)[תגובה]
    יש אישור לשנות את שם הערך? שימו לב שהשם שונה בערך האנגלי כבר ב 17/1, יום לאחר המיזוג. (¯`gal´¯) - שיחה 21:39, 8 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]
    • Symbol oppose vote.svg נגד שינוי, צריך להשאר חברת החדשות • חיים 7שיחה • 23:46, 8 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]
    • Symbol oppose vote.svg נגד. מצטרף לדבריו של חיים 7. חברת החדשות נקראית חברת החדשות, ואילו המותג נקרא "החדשות 12". בעבר, נקרא "החדשות". לפני כן, נקרא "החדשות 2". אם לאורך השנים שם הערך נשא את שם החברה, אין הצדקה לשנות עכשיו. השינוי מ"חדשות 10" ל"חדשות עשר" ו"החדשות 13" נעשה בגלל המעבר באפיק והמיזוג, וכמו כן כתוב שם בבירור ששם החברה הוא "חדשות 10 בע"מ" ואילו שם המותג הוא "החדשות 13". בכל אופן, קיימת הפניה מ"החדשות 12" לכאן ולכן אין הצדקה לדרוס אותה עם הערך. Anialmoni - שיחה 00:20, 2 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
    ההסבר שלך לא מובן. גם פה היה מעבר בין אפיקים. בין ערוץ 2 ל-12 ו-13, ולבסוף רק ל-12. לא יודע למה כל הזמן הזה הערך לא כונה "חדשות 2", אך זו לא ממש סיבה מוצדקת לא לשנות שם של ערך. (¯`gal´¯) - שיחה 20:57, 14 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

    Symbol support vote.svg בעד המותג הוא "החדשות 12" א.ס. כהן - שיחה 12:23, 4 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

    מה שם בחברה ברשם החברות? – ד"ר MathKnight (שיחה) 19:45, 20 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]
    אם פותחים דיון שם מחודש, רצוי לעשות זאת בפסקה נפרדת― מקף‏ 01:19, 21 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

    Math Knight השם הוא חברת החדשות הישראלית בע"מ, אך המותג הוא " החדשות 12" (לעיתים גם "חדשות 12") א.ס. כהן - שיחה 11:02, 21 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

    @א.ס. כהן אז מעדיף את השם חברת החדשות הישראלית עם הפניות מחדשות 12 ו-N12. – ד"ר MathKnight (שיחה) 13:27, 21 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]
    @אביר המתמטיקה אבל זה יכול לבלבל אנשים, כמו שחדשות 13 הוא שם המותג "חדשות 10 בע"מ" וגם "חברת החדשות" או" חברת החדשות הישראלית" זה שם כללי מידי א.ס. כהן - שיחה 13:57, 21 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]
    מסכים שהשם 'חברת החדשות' הוא מבלבל, זה שם די גנרי. לדעתי אפשר להשתמש בשמות או חדשות 12 או חברת החדשות (ערוץ 12) או חברת החדשות הישראלית (ערוץ 12), 13:15, 26 ביוני 2022 (IDT)
    Symbol support vote.svg בעד אני מסכים עם Yyy774 השם יותר מדי כללי לערך ויכול לבלבל אבל שים לב בערך כתוב שהמותג הוא "החדשות 12" ולא "חדשות 12" כמו במותג חדשות 13. אבן זהב (לשעבר אבא אבן) - שיחה 15:39, 29 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

    תמונת האולפן החדש[עריכת קוד מקור]

    אולפן החדשות 12 (2017).png

    העליתי תמונה של האולפן מתוך החשיפה של האולפן בשידור, אך ראיתי שהתמונה הנוכחית מופיעה דרך ויקינתונים. אין באפשרותי להוסיף את התמונה הזאת כי היא הועלתה לכאן ולא לוויקישיתוף. (¯`gal´¯) - שיחה 15:35, 22 ביולי 2019 (IDT)[תגובה]

    הרמאויות בהצבעה למדגם של "החדשות 12"[עריכת קוד מקור]

    ראוי לציין את ההצבעות הפיקטיביות של מצביעי "הליכוד" שנועדה לפגוע במדגם של ערוץ 12, תגובת מינה צמח, שכללה התייחסות לשינוי אופן הדגימה, אז בתגובה ציינה את מעורבות האחראים מטעם המדינה בניסיון להטמעת השיטה. כמובן שהספקולציה לגבי הניסיון לפגוע במדגם הוא כיוון שהערוץ, לטענתם, שמאלני, למרות שמבחינתם כל התקשורת שמאלנית, כנראה שהפגיעה דווקא בערוץ זה, היא כיוון שהוא הערוץ הפופולארי ביותר. [1] [2] [3] [4] (¯`gal´¯) - שיחה 23:31, 23 ביולי 2019 (IDT)[תגובה]

    מדובר בהשערה, ולכן אציג השערה חלופית: ההצבעה בקלפיות המדגם הייתה אמיתית, ואילו תוצאות האמת הן זיוף, כפי שאולי יעלה בחקירה בעניין. דוד שי - שיחה 07:29, 24 ביולי 2019 (IDT)[תגובה]
    בטוח? אני זוכר שדיברו על כך שתומכי הליכוד התוודו בכך שרימו במדגם בכוונה על מנת להכשיל ספציפית את ערוץ 12 כי הוא שמאלני. (¯`gal´¯) - שיחה 15:18, 24 ביולי 2019 (IDT)[תגובה]

    דיווח שאורכב ב-22 ביולי 2020[עריכת קוד מקור]

    דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

    כפי שנחשף ב"גלובס", המהלך החל במו"מ בין חדשות 12 לתחנות הרדיו שבבעלות אלי עזור המחזיק במספר תחנות רדיו אזוריות - המשמעותיות בהן הן 99FM ו-103FM • החל מיולי ישודרו בתחנות מהדורות חדשות של חדשות 12.

    דיווח שאורכב ב-05 באוגוסט 2020 - לא טעות אלא בקשת מידע[עריכת קוד מקור]

    דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

    לציין את שמות התחנות בהם משודרים המבזקים של החברה מדי שעה עגולה.