שיחת משתמשת:נטע/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חזרה לארכיון הראשי

זה רמז?[עריכת קוד מקור]

היפה ונקי? חוצמזה, באמת חסר לך קצת אדום. דורית 21:23, 23 במרץ 2008 (IST)תגובה

אולי רמז קטן ותו לא נטע - שיחה 21:25, 23 במרץ 2008 (IST)תגובה

תוכנית ההתנתקות[עריכת קוד מקור]

לא היית צריכה למחוק לפני שאת מבררת האם יש אישור. ובכן, יש אישור להעלות זאת בויקיפדיה, ותוכלי לאמת זאת עם המקור - בכבודו ובעצמו. בברכה. סמי20 - שיחה 14:57, 26 במרץ 2008 (IST)תגובה

שלום,
ראשית, אני עדיין סבורה שפעלתי כשורה (תקן אותי אם אני טועה)
שנית, יש לך אולי דרך ליצירת קשר עם אותו עיתונאי וכן ממי שהזכויות שמורות לו (לפי תחתית הדף זה "כל הזכויות שמורות לישראל נשיונל ניוז.").
שלישית, בכל מקרה, לפני העלאת חומר ממקור שיש עליו זכויות שמורות, עליך לכתוב בדף השיחה שיש אישור לכך.
בברכה,
נטע - שיחה 17:25, 26 במרץ 2008 (IST)תגובה
א. במקרה הזה אם יש ספק צריך למחוק. הדברים נשמרים בגרסאות הקודמות, ואפשר יהיה לשחר את זה. אבל אסור שבערך בגרסתו הנוכחית יופיעו דברים שעלולים להיות הפרת זכויות יוצרים.
ב. זכויות היוצרים הן בד"כ לא של העיתונאי המדווח, אלא של הגוף המפרסם.
ג. הסגנון ורמת הפירוט מתאימים לידיעה עיתונאית לא לערך אנציקלופדי.
ד. ממה שקצת הצלחתי להתחקות, קיבלתי את הרושם שהיום החוק עבר רק בקריאה ראשונה, כלומר זה עוד לא חוק אלא רק הצעת חוק. אם זה כך, אין כלל מקום להזכיר את זה בוויקיפדיה. ובכלל, לא צריך למהר וכבר להכניס לוויקיפדיה משהו שקרה רק היום. ויקיפדיה זה לא עיתון!
emanשיחה 17:57, 26 במרץ 2008 (IST)תגובה
א. לעמנואל: אין שום ספק, ובויקיפדיה אין שום מניעה לפרסם גם דברים שקרו לפני רגע - ובלבד שהדברים רלבנטיים, אמינים ונכונים. אין הפרת זכויות יוצרים, ושלחתי לנטע בדוא"ל את כל הפרטים האישיים שהיא דרשה (כמובן רק בדוא"ל - מטעם צנעת הפרט).
ב. לנטע: יש הבדל בין השיחזור שלי לשיחזור שלך: ראשית, את היית הראשונה לשחזר (לגרסה של ברוקולי), בעוד שאני רק שיחזרתי את השיחזור. שנית, וזה העיקר: השיחזור שלך התבסס על ספק שלך: לא ידעת האם יש הפרה או אין הפרה - ולמרות שזה היה רק ספק אצלך - שיחזרת, בעוד שהשיחזור שלי התבסס על ידיעה שלי - לא על ספק שלי. אבל כדי שגם נטע תדע ולא רק אני - שלחתי לה בדוא"ל את כל הפרטים האישיים שהיא ביקשה (כמובן רק בדוא"ל - מטעם צנעת הפרט), והוספתי בדף השיחה שיש אישור. סמי20 - שיחה 18:22, 26 במרץ 2008 (IST)תגובה
מה אתה רוצה שאעשה עם הפרטים ששלחת לי?! א. איני בטוחה שזכויות היוצרים שייכות לכתב. ב. איני יודעת את החוקים לגבי זכויות יוצרים, כך שאני לא יודעת גם אם אישור טלפוני מספיק. ג. אני די מסכימה עם עמנואל, אין לתכני עיתון מקום כל כך בויקיפדיה. בברכה, נטע - שיחה 23:21, 26 במרץ 2008 (IST)תגובה
נטע, אם מה שכתוב בדף המשתמש שלך (בתבנית החמישית) הוא נכון (ואני מניח שזה נכון), אז המסקנה היא שאני מבוגר ממך בכמה עשרות שנים, ולכן, באופן טבעי - ניסיון חיי גדול משלך - אז אנא שימי ליבך כאפרכסת לכמה עצות-חיים בחינם; ובכן, נטע: ויקיפדיה היא גוף משותף, והאחריות שלי לויקיפדיה - אינה נופלת משלך. אני מצפה ממך שתתיחסי אליי - ממש כמו שאת מתיחסת לעצמך: את מתיחסת לעצמך כאל אדם אמין ואחראי, נכון? אז תדעי שכך גם אני מתייחס אלייך, ובתמורה - אני מצפה שכך גם את תתייחסי אליי! לא היית רוצָה שאפסיק להתייחס אלייך כאל אדם אמין ואחראי, נכון? כעת שימי לב נטע: אם יש לך ספק לגבי חוקיותו של חומר שפורסם ע"י אדם אמין ואחראי - כגון אני, אז תשאלי, תבררי, שהרי אני אחראי לויקיפדיה - לא פחות ממך, ואני אדם אחראי בכלל - לא פחות ממך, וכך אני מצפה שאת תתיחסי אליי - ממש כמו שאני מתייחס אליך. האם קרה שפעם שיחזרתי אותך רק בגלל שהיה לי ספק לגבי חומר שפרסמת? לא, כי אני רואה בך אדם אחראי, אז לאותה מידה של יחס אני מצפה ממך כלפיי, אוקי? לסיכום: אם יש ספק לגבי חומר שפורסם על ידי אדם אמין ואחראי - אז קודם כל שואלים את האדם האמין והאחראי הזה, ורק אם זוכים להתעלמות, או שמתברר במידה הקרובה לודאות שהחומר שפורסם ע"י אותו אדם אמין ואחראי אינו חוקי - משחזרים.
עד כאן - היו אלו עצות-חיים בחינם, ועתה - לגופן של הערותייך החשובות. אשיב על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון:
א. את לא בטוחה שזכויות היוצרים הן של הכתב, כלומר את שוב מצויה בספק בלבד, בעוד שאני - כאדם שאחריותו לויקיפדיה אינה נופלת משלך, מתבסס - לא על ספק - אלא על ידיעה: אכן זכויות היוצרים הן של הַכתָב, והוא בעצמו יוכל להעיד על כך בפנייך.
ב. בסך הכל מילאתי את כל בקשותייך: ביקשת שאכתוב בדף השיחה שיש אישור לכך - אז כתבתי שם שיש אישור לכך. עוד ביקשת ממני דרך ליצור קשר עם אותו עיתונאי, אז סיפקתי לך דרך כזו; הוא גם יאשר לך שזכויות היוצרים על הכתבה שעליה הוא חתום - הן שלו, ואף יספק לך כל מידע נוסף שתבקשי; כמשפטן - אני יודע כי על פי הדין הנוהג במדינת ישראל, כל עדות חיה הניתנת בכתב, או עדות חיה הניתנת בעל פה, או עדות המוצגת כחומר מוסרט או מוקלט וכדומה, היא ראיה כשרה (והיא אפילו "עדות" - אם היא חיה ולא רק מתועדת), וכך מתנהלים כל בתי המשפט של מדינת ישראל.
ג. זה לא תוכן עיתונאי כלל וכלל: המידע על כך שהכנסת קיבלה חוק להקמת מוזיאון להנצחת הישובים שנכללו בתוכנית ההתנתקות - הוא מידע שלגמרי רלבנטי (ואפילו סוּפּר-רלבנטי) לפרק "אחרי ההתנתקות" שבתוך הערך: "תוכנית ההתנתקות".
שתיהיינה לך עריכות מוצלחות.
סמי20 - שיחה 21:49, 27 במרץ 2008 (IST)תגובה
האם זה שאתה מבוגר יותר הופך את דעתך לטובה יותר? ליותר נכונה? ליותר מה!? בעיקר לגבי הויקיפדיה, בה, לדעתי, יש לי יותר ניסיון ממך.
גם אני אעוץ לך עצה, התייחס אל מי שעימו אתה מדבר כשווה אליך, זה יגרום לאנשים להתייחס אל דעתך לעניין ולא סחור-סחור.
עצה שנייה לי אליך, ענה לעניין בעצמך. לא ענית לי כלל למה ששאלתי אלא התייחסת באד הומינם ולא ענית לעניין. אל תשתמש בשיח איתי ברטוריקה זולה, בבקשה!
שמע, אין לי בעיה איך תתייחס אליי, אתה יכול להתייחס אליי גם כאל אדם לא אמין ולא אחראי, ואם תמצא טעות בדבריי - אשרך ואשריי הערך! לגבי זכויות יוצרים - עדיפה לדעתי הדרך לפיה אם יש אפילו ספק קל שבקלים לעבירה כה חמורה (השנייה בחומרתה בויקיפדיה), יימחק הטקסט או שתימחק התמונה שיש בה חשש להפרת זכויות יוצרים.
שים, אגב, לב, לכך שלא רק אני סבורה שפעלתי כשורה, הלוא דף שיחת הערך יש לא מעט שתומכים בהורדה של הטקסט הזה, אז, לפני שאתה מטיף לי מוסר, הבא ובדוק תימוכין בדעתך.
כמו כן, כוונתי לא הייתה לדבר עימו אלא אישור בכתב, זה מה שבדר"כ נתקלתי עד כה וזה מה שנהוג. איני בטוחה כלל ששיחה טלפונית יש לה ערך משפטי אלא אם היא מוקלטת, ולא, לא אקליט שיחה שכזו...
איני משפטנית, ועל כן אינני יודעת אם זכויות היוצרים אינם של איפה שפירסמו (בשונה ממי שפירסם) ואיני יודעת אם הוא בכלל יודע אם זכויות היוצרים שייכות לו.
המשך עריכה מוצלח,
נטע - שיחה 15:19, 30 במרץ 2008 (IDT)תגובה
אתיחס לדברייך - ראשון ראשון ואחרון אחרון:
  • בשום מקום בדבריי אין שום רמז לכך שדעתי נכונה יותר או טובה יותר. רק ניסיון חיי - הוא-הוא הגדול יותר, וזאת עובדה אוביקטיבית (כמובן בהנחה שמה שכתוב בדף המשתמש שלך נכון ואני מניח שזה נכון); לעיתים, העובדה האוביקטיבית הזאת - אינה רלבנטית כלל, אבל לעיתים - בשאלות מאד מאד מסויימות - ניסיון החיים נעשה רלבנטי, ואז - יש לך מה ללמוד ממני, ואין לך מה להתביש בכך, כשם שבשאלות אחרות - אשר בהן ניסיון החיים אינו רלבנטי כלל - דוקא אני עשוי ללמוד ממך, ואף בכך אין לי מה להתבייש. פעם זה לומד מהאחר, ופעם להפך, אבל נקודת המוצא היא שכל הויקיפדים שוים זה לזה, ובמיוחד: בעלי אותה אחריות לויקיפדיה. תמהני שלקחת את דבריי לכיוונים אשר לא נתכוונתי להם כלל (כגון שחשבת שאני חושב שדעתי טובה יותר וכדומה). לא היית צריכה להיפגע, כשם שאני לא אמור להיפגע מזה שלטענתך יש לך יותר ניסיון ממני בויקיפדיה. אמנם, אני כבר כמעט ארבע שנים משמש כמפעיל-מערכת בוקיפדיה האנגלית, אבל אם אכן זה נכון שיש לך יותר ניסיון - אז אדרבא: אין לי שום בעיה ללמוד ממך, ולא הביישן למֵד. העיקר שנדע שנינו לקחת את דברי זולתנו בפרופורציות, ולא לייחס לזולתנו דברים אשר לא עלו על ליבם.
  • עצתך שאתייחס אליך כאל שווה - היא בדיוק מה שאני מצפה ממך כלפיי: דהיינו: 1. שתתחשבי באחריותי לויקיפדיה כשם שאת מתחשבת באחריותך לויקיפדיה; 2. כשם שאני מתייחס אליך כאל אדם אמין ואחראי, כך אנא התייחסתי אליי כאל אדם אמין ואחראי; 3. כשם שאינני משחזר מידע שהכנסת לויקיפדיה (אפילו כאשר יש לי ספק) - אלא קודם כל אני מברר (ורק אם אני זוכה להתעלמות אז אני משחזר) - כך הייתי מצפה ממך שתתיחסתי אליי באותו אופן. הרי זה בדיוק היה תוכן דבריי מיום חמישי: הדדיות ביחס של שנינו זה לזה. אז אם את כעת מבקשת הדדיות, אז יוצא שאנחנו דורשים זה מזה את אותו הדבר, ואם כך - אז מצויין: היגענו לעמק השוה, וטוב שכך.
  • "אד הומינם"? השבתי על כל דברייך - ישירות - בסעיפים א,ב,ג שבדבריי הקודמים מיום חמישי. "רטוריקה זולה"? לא כיניתי את דברייך כ"רטוריקה זולה" - משום שאני מתייחס אליך כשוה אליי, ולכן אצפה שאף את לא תכני את דבריי כרטוריקה זולה.
  • נניח שהייתי מוצא כי אדם אמין ואחראי - למשל אַתְ - פירסמת איזשהו חומר בויקיפדיה, ולא הייתי יודע האם הישגת אישור לפרסם את החומר, אבל נניח שאני יודע שאת אדם אמין ואחראי. אז האם היית מצפָה ממני שאשחזר אותך, או היית מצפה כי קודם כל אברר אצלך אודות מקורו של החומר וכי רק אם אזכה להתעלמות ממך אז אשחזר אותך? אם לא יודעים מה מקורו של חומר שפורסם ע"י אדם אמין ואחראי - אז קודם כל שואלים את האדם האמין והאחראי הזה, ורק אם זוכים להתעלמות, או שמתברר במידה הקרובה לודאות שהחומר שפורסם ע"י אותו אדם אמין ואחראי אינו חוקי - משחזרים.
  • בדף השיחה יש כאלו שמסכימים לדעתי, ויש כאלו שאינם מסכימים, וזה לגיטימי שיהיו חילוקי דיעות, אבל מה שלדעתי בלתי לגיטימי בעליל, זה כשחומר שהועלה ע"י אדם אמין ואחראי - משוחזר רק בגלל שהמשחזר אינו יודע מה מקורו של החומר שהועלה ע"י האדם האמין והאחראי הזה. זה הכלל: קודם כל מבררים, ורק אם זוכים להתעלמות - או שמתברר במידה הקרובה לודאות שהחומר שפורסם ע"י אותו אדם אמין ואחראי אינו חוקי - אז משחזרים.
  • את שאלת אותי על דרך ליצור קשר עם אותו כתב, אז לא התעצלתי - אלא ציידתי אותך בדרך ליצור קשר כזה. אם אינך סומכת על עדות חיה (למרות שבית המשפט כן סומך), וגם מתעצלת להקליט את הכתב, ומעוניינת דוקא באישור כתוב (למרות שכמשפטן אני יודע שאין בזה צורך) - אז תבקשי שימציא לך אישור כתוב אשר יענה על כל ספקותייך, ואני מבטיח לך שהוא לא יתעצל להמציא לך אישור כתוב כזה (כשם שאני לא התעצלתי למלא את בקשתך ליצור קשר עם אותו כתב כפי שביקשת ממני), אבל אם את גם מתעצלת לברר אפילו את המינימום הזה - אז בו ברגע כל כללי המשחק משתנים: בו ברגע הפקעת מעצמך את הסמכות האתית לשחזר חומר שהועלה לויקיפדיה ע"י ויקיפד אמין ואחראי.
  • את אינך משפטנית - בעוד שאני כן משפטן. את אינך יודעת האם יש הפרה של זכויות יוצרים - בעוד שאני יודע שאין הפרה. את לא יודעת האם יש אישור - בעוד שאני יודע שיש. לסיכום: אני כל הזמן מתבסס על ידיעה, בעוד שאת כל הזמן מתבססת על ספק (ולא על ידיעה הפוכה). אז במצב שבו יש שני ויקיפדים ששוים זה לזה: לשניהם אותה אחריות לויקיפדיה, ושניהם אמינים ואחראים, וכו' כו', אבל אחד מתבסס על ספק ואחד על ידיעה, אז בו ברגע נוצרת אי-סימטריה אוביקטיבית בין שניהם, ובמקרה כזה יש לבכר את שיקול דעתו של הויקיפד האמין והאחראי המתבסס על ידיעה - על פני שיקול דעתו של הויקיפד האמין והאחראי המצוי בספק (במיוחד אם הוא מתעצל לברר את הספק). אלא אם כן הויקיפד האמין והאחראי המתבסס על ידיעה - יחליט משום מה להתעלם משאלותיו של הויקיפד המצוי בספק, או שיתברר במידה הקרובה לודאות שהחומר שפורסם ע"י הויקיפד האמין והאחראי אינו חוקי; רק אז ראוי לשחזר אותו. זה הכלל: אחריותי לויקיפדיה אינה נופלת מאחריותך, וכן להפך, כי כולנו שוים.
  • תודה על הברכה. גם לך עריכות מוצלחות.
סמי20 - שיחה 21:59, 30 במרץ 2008 (IDT)תגובה
הדיון הזה התארך יתר על המידה. אני מציעה לסיימו כאן, אחרת דף שיחה זה יהפוך לארוך בהרבה משלי, ואני יכולה להבטיח לכם שזו משימה לא פשוטה. בברכת עריכות מוצלחות לשניכם, דורית 22:19, 30 במרץ 2008 (IDT)תגובה
גם אותך אני מברך בברכת עריכות מוצלחות. כל טוב. סמי20 - שיחה 22:34, 30 במרץ 2008 (IDT)תגובה

אלף מילים - טלביה[עריכת קוד מקור]

האם יש לך התנגדות לדחות את הסיור לטלביה ל-11 באפריל? דרור - שיחה 10:29, 27 במרץ 2008 (IST)תגובה

לא, 11 באפריל זה מצוין. בברכה, נטע - שיחה 12:52, 27 במרץ 2008 (IST)תגובה
הטיול נדחה ל-11 באפריל. המסלול מופיע בדף המיזם. דרור - שיחה 14:34, 28 במרץ 2008 (IDT)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

נטע שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית מתכוננת לחג הפסח, ויוצאת בגיליון חדש!

מי הוא רוצחו האמיתי של קנדי, עולם רועש וגועש של חידות נחשף מתחת לפני הערכים, ערן מעלה הצעה לניקיון פסח ויקיפדי, טור אישי מאת הבודקת החמישית והפתעה לדוברי הזאמבואנגה צ'אוואקאנו שבינינו!

כל זה ועוד הרבה בגיליון החג של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot02:05, 30 במרץ 2008 (IDT)תגובה

הערך אימן[עריכת קוד מקור]

ערכתי אותו ממוקרות שונים חיפוש קצר באינטרנט יוכל לחשוף חלק מן המידע הרלוונטי, לדוגמא הבג"צ בנושא המכינה הקדם צבאית.

בנוסף יש לי הכרות אישית אם התנועה ועם חלק מחבריה. דבר נוסף יש לציין שמייסד התנועה נפטר ב-2002. בנוסף אם תסתכלי על ערכים היסטורים של הערך ישנם ערכים שהכילו מידע יותר רחב על התנועה... (באיזור של 2005, הערכים אשר נערכו ע"י דני דווידי, קן וגילגמיש...)

במידה ותרצי שאפנה אותך למקורות מידע על התנועה בארץ אשמח

רועי

כוונתי הייתה לגבי המשפט "יש לציין שמאז 1987, המדינה הכירה ואף עודדה פעילויות מטעם התנועה.". כלומר, אם לפני כן כתוב "ב-1987 הגדיר דו"ח הוועדה הבינמשרדית לבדיקת נושא ה"כתות" בישראל את האימן ככת מסוכנת (קישורים להלן)." אז זה באיזשהו ובן סותר את זה, לא? אשמח עם תביא לכך מקורות. בברכה, נטע - שיחה 11:18, 7 באפריל 2008 (IDT)תגובה

יש לי משתמש בויקיפדיה

"נולי24"

פשוט לא הספקתי להתחבר אליו.

סיור בטלביה[עריכת קוד מקור]

אבקש להזכיר כי מחר, בשעה 9:30 ניפגש ליד בניין טרה סנטה. לא לשכוח להביא מים, קרם שיזוף ומצלמה. דרור - שיחה 14:25, 10 באפריל 2008 (IDT)תגובה

לצערי, בשל טסט פנימי, אאחר לסיור. תיהנו, נטע - שיחה 09:16, 11 באפריל 2008 (IDT)תגובה

תמונות אלבומים[עריכת קוד מקור]

לפעמים אין בעיה עם תמונות שימוש הוגן - העטיפה מותרת. דרור - שיחה 13:23, 24 באפריל 2008 (IDT)תגובה

כדי שאדע להבא, על איזו תמונה מדובר? בברכה, נטע - שיחה 13:25, 24 באפריל 2008 (IDT)תגובה
הורדת תמונת אלבום מאתר להקה. על האלבום הופיע רק תצלום הלהקה. זה עדיין שימוש הוגן שממחיש את יצירות הלהקה. דרור - שיחה 12:02, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה

לא קיים[עריכת קוד מקור]

איך ידעת? ואין רובוטים שעושים את זה? דרור - שיחה 12:01, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה

נכנסתי לקישור וזה הוביל לדף אדום, ולא ידוע לי על בוטים שעושים את זה. בברכה, נטע - שיחה 12:02, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה
את עוברת קישור קישור? ויש בוטים שאמורים לעשות את זה - צריך לשאול את קוסטלו. דרור - שיחה 12:04, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה
כן, אני עוברת קישור קישור כדי לבדוק אם יש שם את התמונה שאני מחפשת. בברכה, נטע - שיחה 12:05, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה
את בסדר את. אם את מוצאת כשלי רישיון בערכים שלי, פשוט תפני את תשומת לבי ואני אעשה את העבודה השחורה. דרור - שיחה 12:06, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה
אל תדאג, לומדים לעשות את זה מהר :). בברכה, נטע - שיחה 12:08, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה
כבר אמרתי שאת בסדר את. דרור - שיחה 12:10, 25 באפריל 2008 (IDT)תגובה

תמונה[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תעזרי לי איך לעשות לזה שינוי לרשיון שימוש הוגן. למרות זכור לי שכן שמתי לזה רשיון לשימוש הנ"ל. בתודה. שמוליק - שיחה 23:03, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה

של איזה ארגון הארכיון הזה? בברכה, נטע - שיחה 23:06, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה
"ניידות חב"ד להפצת יהדות" - ארץ הקודש. משרדם בנצרת עילית. שמוליק - שיחה 23:07, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה
תודה, הוסף רישיון שימוש הוגן. בברכה, נטע - שיחה 23:09, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה
תודה רבה!!! העתקי זאת ועשיתי זאת גם לתמונה הרביעית. כמו"כ הוספתי את המילה "-אה"ק" שהיא חלק משם הארגון. בתודה שמוליק - שיחה 23:13, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה
על לא דבר. אני רואה שכבר טיפלת בתמונה הרביעית. ערב טוב, נטע - שיחה 23:15, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה

ליל[עריכת קוד מקור]

את צריכה לשים לב. במקרה זה, לדעתי לא תהיה מחיקה כי מדובר בדגל מימי הביניים, אבל העובדה שהתמונה נמצאת בשיתוף זה לא אומר שהיא לא תמחק משם - לרוב דגלים וסמלים מוגנים בזכויות יוצרים ועדיף עותק שימוש הוגן מקומי. אם את מחליפה, תמשיכי לעקוב אחרי הערך ולראות שהבוט של השיתוף לא ימחק את התמונה בטענה שהיא נמחקה מויקישיתוף בשל הפרת זכויות יוצרים. דרור - שיחה 12:04, 3 במאי 2008 (IDT)תגובה

אוקיי נטע - שיחה 12:08, 3 במאי 2008 (IDT)תגובה

מדוע ערכת את הערך של אדם שוב שהתווספה בו אינפורמציה חשובה?[עריכת קוד מקור]

מדוע ערכת את הערך של אדם שוב שהתווספה בו אינפורמציה חשובה?

משתמש:דובר צדק[עריכת קוד מקור]

זאת את או מתחזה? עידושיחה 08:59, 7 במאי 2008 (IDT)תגובה

מתחזה. בברכה, נטע - שיחה 12:59, 7 במאי 2008 (IDT)תגובה

פה האמת[עריכת קוד מקור]

השימוש, לדעתי, הוגן כי הוא בערכים הרלוונטיים ונועד להמחיש את הטקסט המתואר (ההסבר במילים לא מובן מבלי התמונות). דרור - שיחה 16:49, 16 במאי 2008 (IDT)תגובה

אוקיי. אגב, לגבי השחזור הזה, האם זה לא באמת PD? כי אם זה PD, התמונה קיימת בויקישיתוף ואפשר למחוק אותה מהויקיפדיה העברית, אך אם לא אז צריך לבקש למחוק אותה מהויקישיתוף, מה דעתך? בברכה, נטע - שיחה 16:53, 16 במאי 2008 (IDT)תגובה
בויקישיתוף הבלאגן חוגג. לא יודע מה קורה שם. יכול להיות שזה PD בשל פרצה בחוק האיטלקי ויכול להיות שלא. למה לקחת סיכון? אם הם כתבו שזה PD שישאר שם. אצלנו זה שימוש הוגן - שישאר כך כאן. דרור - שיחה 17:00, 16 במאי 2008 (IDT)תגובה

הודעה[עריכת קוד מקור]

נטע שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית צלחה את חגיגות ה-60, ויוצאת בגיליון חדש!

חגי אדלר מספר על מיזם האסטרונומיה, טוקיוני שואל איך גונבים משהו חופשי, Drork מגלה על נציגות ישראלית במפגש ויקימדי בהולנד ובאיזו קריירה חלופית יבחרו הוויקיפדים עוטפי הקרמבואים?

כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot17:06, 16 במאי 2008 (IDT)תגובה

מוזיאון האצ"ל בתש"ח[עריכת קוד מקור]

לאחר עיון בערך נוכחתי ששמו של אמנון ניב שהוביל את הפרוייקט עם משרדו הושמט משמות המתכננים. התיקון לערך זה היה: משרדו של האדריכל אמנון ניב בהשתתפות האדריכלים אמנון שוורץ ודני שוורץ וערך זה שונה על ידך לגרסא הקודמת (לא מובן?)

מה לא מובן בתיקון?

מכינת מיתרים לכיש[עריכת קוד מקור]

לנטע שלום שמי יאיר אני מנהל מכינת מיתרים לכיש, מכינה קדם צבאית מעורבת בקיבוץ בית גוברין. ראשית- שבוע טוב ומבורך שנית- ראיתי שאת לומדת בתכון מדעים ואומניות אז אני אשמח אם תוכלי למסור ד"ש לזאב שמלמד אצלנו "מדעי הדתות"

שלישית- אני לא ממש מבין איך ויקפדיה עובדת (באופן כללי מחשבים זה לא התחום החדש שלי) אני חושב שראוי ונכון שיהיה ערך בנשא המכינה החדשה בבית גוברין ואני מעוניין לכתוב את הערך בצורה נכונה (כך שהוא יהיה אינפורמטיבי ולא פירסומי) אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי

המייל שלי: yairtiktin-at-gmail.com

שלום רב ושבוע טוב,
האם זכויות היוצרים הם שלך? אם כן, האם אתה מאשר שזה יהיה תחת רישיון חופשי (GFDL).
בברכה,
נטע - שיחה 12:21, 21 במאי 2008 (IDT)תגובה

"תמונה חשודה"?[עריכת קוד מקור]

הי נטע. את התמונה אותה כינית "תמונה חשודה" ואף הסרת מן הערך דוד וגלית צילמתי אני בעצמי, במוזיאון מגדל דוד. אשמח אם תוכלי להחזיר אותה לערך. תודה, ושבוע טוב. :-) טוסברהינדי (שיחה) 21:45, 24 במאי 2008 (IDT)תגובה

היי יונתן,
אולי התבלבלת, התמונה שסומנה כחשודה הועלתה על ידי Keiser Soze (ואתה לא ערכת אותה) מקורה היה בויקיפדיה האנגלית. התמונה נמחקה מויקיפדיה האנגלית והייתה ללא רישיון ועל כן נמחקה. לא הסרתי את התמונה הזו שלך, ולא אני הורדתי אותה מהערך. בברכה, נטע - שיחה 21:55, 24 במאי 2008 (IDT) נ.ב. קישור לתמונות ניתן לבצע כך [[:תמונה:PictureFileName.jpg]]תגובה
צודקת. תודה. :-) טוסברהינדי (שיחה) 21:59, 24 במאי 2008 (IDT)תגובה

תודה על העזרה הצבת תבנית הפרת זכויות היוצרים[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי נטע! תודה על העזרה, בדקתי טוב טוב את הערך לפני שהחלטתי לשים את התבנית, וזו הפעם הראשונה שלי. תודה שוב. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 10:00, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה

בשמחה :-). נטע - שיחה 10:02, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה
בס"ד היי נטע! אשמח להמשיך לשתף פעולה בהמשך העבודה כאן. . ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 10:04, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה
גם אני נטע - שיחה 10:46, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה

אלף מילים[עריכת קוד מקור]

תזכורת - סיור ביום ראשון הקרוב. דרור - שיחה 10:52, 5 ביוני 2008 (IDT)תגובה

תודה רבה על התזכורת. נטע מחוץ לחשבון 15:10, 5 ביוני 2008 (IDT)תגובה

למרות[עריכת קוד מקור]

נטע, שלום. סתם מתוך סקרנות - מה רע במלה "למרות", שאת מעדיפה על פניה את "על אף"? בברכה, שמחה - שיחה 15:56, 6 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שלום,
הצורה "למרות ש" היא צורה שגויה, ועל כן אני עושה החלפות של למרות ש באף ש/על אף ש/אף על פי ש. ראה ויקיפדיה:לשון#למרות ובגלל. בברכה, נטע - שיחה 16:01, 6 ביוני 2008 (IDT)תגובה
למדתי משהו חדש. בברכה, שמחה - שיחה 16:04, 6 ביוני 2008 (IDT)תגובה
כל יום לומדים דברים חדשים שבת שלום, נטע - שיחה 16:09, 6 ביוני 2008 (IDT)תגובה

סיור בכנסת[עריכת קוד מקור]

שלום נטע, קבעתי ל-8 ביולי, ראי פה. עידושיחה 17:40, 6 ביוני 2008 (IDT)תגובה

תרחיש שימוש[עריכת קוד מקור]

שלום נטע. לא הבנתי מדוע הסרת את הקט' בערך? האם את סבורה שהסיווג אינו נכון? רנדום - שיחה 13:05, 9 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שלום, כפי שכתבתי בתקציר העריכה ([1]), הקטגוריה היא קטגוריה אדומה והדף היחיד שנכלל בקטגוריה היה זה. נוסף על כך, לא הבנתי חלק משחזורך, כי אפילו אם אתה צודק וקטגוריה זו צריכה להיכלל בערך, נעשו עוד זוטות (הורדת רווחים כפולים) אותם איני מבינה מדוע יש לשחזר. בברכה, נטע - שיחה 15:00, 9 ביוני 2008 (IDT)תגובה

כלי זמר[עריכת קוד מקור]

כדאי לבדוק עם משתמש:כלי זמר. יתכן שהם בעלי האתר שהעתיקו מתוך אתרם בחוסר ידע. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ח' בסיוון ה'תשס"ח • 09:11, 11 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שלום
אבל לפי הגרסאות הקודמות של הערך הוא כלל לא היה בין כותבי הערך
בברכה,
נטע - שיחה 09:13, 11 ביוני 2008 (IDT)תגובה
ראיתי אותו נרשם כמה דקות אחרי שהערך נכתב ואני מניח שזה הוא. שווה לנסות. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • ח' בסיוון ה'תשס"ח • 09:16, 11 ביוני 2008 (IDT)תגובה

תמונות מסיור בירושלים[עריכת קוד מקור]

שלום! הנה תמונות מסיור ויקיפדיה בירושלים . --Yoavd - שיחה 21:07, 12 ביוני 2008 (IDT)תגובה

שחר פאר[עריכת קוד מקור]

שלום ! יש סיבה ששינית את סכום הכסף שהיא הרוויחה בקריירה ? הורדת לה בערך 40,000 $ - היא עבדה קשה בשביל הכסף הזה... --Shefshef - שיחה 11:29, 13 ביוני 2008 (IDT)תגובה

וכנ"ל לגבי אנדי רם. אני לא יודע למה הנחת שטרול כתב את הסכום, מאחר שאני הוא זה שדואג לעדכן בכל יום שני את המיקומים וסכומי הזכייה של כל הטניסאים הישראליים ושל כל הטניסאיות שיש להן ערך בויקיפדיה.--Shefshef - שיחה 11:34, 13 ביוני 2008 (IDT)תגובה
שלום,
קודם כל סליחה, לא שמתי לב שאתה עידכנת את זה.
בכל מקרה, בדקתי לפי הויקי האנגלית ושיניתי לפי מה שכתוב שם. לגבי הטרול, כוונתי הייתה לתרומות האלה [2] ו[3]. בכל מקרה, אם אתה מעדכן, זה בסדר, פשוט לא שמתי לב שאתה עידכנת.
שוב סליחה, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך.
שבת שלום,
נטע - שיחה 12:36, 13 ביוני 2008 (IDT)תגובה
אין צורך להתנצל - לא נפגעתי. בכל מקרה, הויקי האנגלית היא לא המקור הכי אמין. אם את רוצה לברר פרטים מדוייקים כדאי לגשת לדף השחקן הרלוונטי ב-WTA, ב-ATP או ב-ITF. שבת שלום ! Shefshef - שיחה 13:41, 13 ביוני 2008 (IDT)תגובה

נטע, אני ממתין לתשובתך.[עריכת קוד מקור]

אני ממש מחכה לתשובתך, אולי את תוכלי להרגיע אותי (בנוגע לכתובת הIP). יותם --84.108.69.24 20:37, 15 ביוני 2008 (IDT)תגובה

בוטל[עריכת קוד מקור]

היי נטע, לצערי עליי לבטל את הסיור בכנסת שתוכנן לשבוע הבא. אקבע מועד חדש בראשית כנס החורף (בסביבות נובמבר). עידושיחה 23:11, 29 ביוני 2008 (IDT)תגובה

אוקיי, תודה על ההודעה. נטע - שיחה 08:15, 30 ביוני 2008 (IDT)תגובה

מוניקה לוינסקי & גבריאלי[עריכת קוד מקור]

בנוגע למה שכתבתי על ענבל גבריאלי (סעיף 4 :: http://tam.co.il/15_9_2004/magazin1.htm)

אני דווקא חשבתי בכיוון אובייקטיבי, התנהגות אותה מוכנים אזרחי ישראל לקבל מהנבחרים.

מה את אומרת על פרשת מוניקה לוינסקי למשל?? לפי דעתי את טועה, אבל, אני לא זו שקובעת.

בברכה אוסנת.

שלום,
ויקיפדיה אינה צהובון ולא אתר רכילויות. לא היה מידע אנציקלופדי בעריכה ובנוסף הייתה זו הפרת זכויות יוצרים.
ואגב, ההתנהגות אותה מצפים לקבל אנשים שונה מאדם לאדם. כמו כן, אני לא חושבת שיש עניין לציבור במה כל פוליטיקאי או אדם מפורסם עושה בכל שעה בחייו ואיני בטוחה כלל אם אין כאן הפרה של הזכות לפרטיות (או אולי יותר מדויק, צנעת הפרט).
בברכה,
נטע - שיחה 15:48, 2 ביולי 2008 (IDT)תגובה

הימנעות מגיוס[עריכת קוד מקור]

הי נטע, מדוע הוסרו שמותיהם של מיכאל מושונוב ואושרי כהן מן הערך? בברכה, שמואל

היי שמואל,
איני יודעת למה הם הוסרו, לא אני הסרתי אותם.
בברכה,
נטע - שיחה 10:48, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה
נ.ב.
נהוג לחתום בסוף ההודעות בעזרת ~~~~ ואם תרצה לשנות את העדפותיך כך שבחתימה יופיע שמואל, יש למעלה כפתור "ההעדפות שלי" ושם חתימה. כתוב בחתימה "[[משתמש:samuel 2008|שמואל]]" וסמן את ה-V שליד "לא להוסיף קישור לחתימה".

הודעה[עריכת קוד מקור]

נטע שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת יום הולדתה החמישי של ויקיפדיה העברית שחל מחר - הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

אריה ענבר בראיון בלעדי עם בובות קש, חשיפת בחירתו של הזוכה בבחירות לחבר הנאמנים, ההצבעה ששברה את שיא הנמנעים בכל הזמנים, ומחקר חדש שמראה שעריכות מרובות בדפי שיחה, מגדילות את הסיכוי להיבחר למפעיל מערכת.

כל זה ועוד הרבה יותר בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot22:54, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה


הווארד סטאונטון[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקון בערך. --Yoavd - שיחה 16:10, 10 ביולי 2008 (IDT)תגובה

בשמחה
תודה לך על ההרחבה של הערך
נטע - שיחה 16:12, 10 ביולי 2008 (IDT)תגובה

ראי[עריכת קוד מקור]

וידוא מול וידוי. מוזר. בכל אופן, אם נעלבת מההערה, אז אני מתנצל. ‏Gridge ۩ שיחה 23:03, 10 ביולי 2008 (IDT).תגובה

לא נעלבתי, אני יודעת שיש הבדלים, פשוט אני קצת עייפה... תודה על הקישורים, נטע - שיחה 23:06, 10 ביולי 2008 (IDT)תגובה

עריכתך[עריכת קוד מקור]

בעריכה הזו החלפת ללשון רבים לשם מה. יובהר שאין זה משנה לי כלל ולא אכפת לי אלא לידיעה כללית בלבד. • יצחקבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:42, 13 ביולי 2008 (IDT)תגובה

שלום,
החלפתי ללשון רבים משום שהפניה הייתה מגדרית, ופנתה רק לבנים. פניה ברבים מאפשרת פניה שווה לבנים ולבנות כאחד.
ראה גם ויקיפדיה:מגדר ונראה לי שגם איפה שהוא בדף השיחה היה דיון, אבל אני לא מוצאת אותו.
בברכה,
נטע - שיחה 12:30, 14 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אלף מילים[עריכת קוד מקור]

אין מילים! מאוד נהניתי לקרוא ולראות את התמונות. עבודה יפה! --Yoavd - שיחה 12:58, 14 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אדומות[עריכת קוד מקור]

אז תכחילי (קטגוריה:רוזן קאריק). דרור - שיחה 17:56, 28 ביולי 2008 (IDT)תגובה

שלום,
ראשית, יש קטגוריות שנראות מיותרות.
שנית, לגבי התואר "רוזן..." לא עדיף שהיא תיקרא "רוזני..."?
בברכה,
נטע - שיחה 17:59, 28 ביולי 2008 (IDT)תגובה
היה מקרה אחד היום שהסכמתי איתך (ושניים שלא), אבל עדיף לשים את הקטגוריות עכשיו במקום ללכת ולחפש אחר כך מה צריך להיכנס עליהם. לעניין היחיד/רבים - אני בדילמה, והתייעצתי עם ברוקולי על זה - בערכים אנו נוטים לכתוב ביחיד את שמות הערכים ונוטים לתת לקטגוריה את שם הערך הראשי - אז לכאורה זה צריך להיות ביחיד (האנשים הנושאים בתואר "רוזן קאריק" או נושאים הקשורים לתואר "רוזן קאריק"). מה דעתך?
ואין בכל מה שאמרתי כדי לפגוע להערצה שלי ליסודיות שלך. אין כמוך. דרור - שיחה 18:13, 28 ביולי 2008 (IDT)תגובה
לי נראה שכדאי ברבים (שזה מבוסס על התקדימים לגבי המקצועות; עיין קטגוריה:קונסולים ברומא העתיקה, קטגוריה:מזכירי ההגנה של ארצות הברית, קטגוריה:ראשי הסגל של הבית הלבן, קטגוריה:חברי כנסת, קטגוריה:חברי אספות הנבחרים. בערכים אלה שם המקצוע עצמו הוא ביחיד בעוד הקטגוריה ברבים). אגב, סתם מתוך עניין, על איזו קט' כן הסכמת איתי? בברכה, נטע - שיחה 22:24, 28 ביולי 2008 (IDT)תגובה
נ.ב. לגבי הערך רוברט השני, מלך סקוטלנד שכתבת הערך כלול בקטגוריה האדומה קטגוריה:רוזן סטראת'רן אבל זה לא מוזכר בערך ולא מצאתי בגוגל צירוף של שתי המלים "רוזן" ו"סטראת'רן" ביחד (לבד מהמופע בערך עצמו). אתה בטוח שכותבים את זה כך? בברכה, נטע - שיחה 22:28, 28 ביולי 2008 (IDT)תגובה
הסכמתי איתך על ארבעת מלכי המוהוק ולו משום שאין בכלל ערך על השבטים, ויקח זמן עד שיהיה. לגבי הכיתוב - נקווה לטוב. מרבית הנושאים שאני כותב עליהם אינם מופיעים בגוגל. דרור - שיחה 10:18, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אוקיי, אז לדעתך זה צריך להיות "רוזני..." או "רוזן..."? בברכה, נטע - שיחה 11:59, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
לדעתי זה צריך להיות רוזן - אבל מצד שני צריכים לפעול באחידות. נראה לי שצריך דיון מדיניות בעניין זה. דרור - שיחה 12:36, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
דומה שההסכמה היא בכיוון ההפוך. אני מקבל את החלטת הקהילה - מעתה "רוזני". דרור - שיחה 14:33, 1 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
שמתי לב רק עכשיו שניפתח דיון, אך אם ההחלטה שהתקבלה שם מקובלת עליך, אעביר את הקט'. בברכה, נטע - שיחה 16:31, 1 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

תזהרי מהאש[עריכת קוד מקור]

שתחטפי מהמתנגדים פה אם תמשיכי למחוק שקחנים בולטים. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 23:10, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אופס, מוזר שלא שמתי לב לזה... תודה על ההזהרה. בברכה, נטע - שיחה 23:12, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אבל אני בעד מה שעשית קריצה איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 23:13, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אין לבלבל - העובדה שהוחלט לא לאסור דבר מה, אין פירושו של דבר שהוחלט להתירו בכל מקרה. אני למשל חושב שברוב המקרים ראוי למחוק את הדברים האלה. התנגדתי לכלל גורף בשל המקרים הבודדים שבהם מוטב להשאיר. יש להפעיל שיקול דעת בכל מקרה. לא בדקתי את העריכות של נטע, אבל אני סומך על שיקול דעתה בעניין. עידושיחה 23:18, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
גם אני, רק הזהרתי אותה מהאש שהיא עלולה לחטוף. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 23:21, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה
מזל שאתם סומכים, כי אני עצמי לא סומכת על שיקול הדעת של עצמי... נטע - שיחה 23:28, 29 ביולי 2008 (IDT)תגובה

בינויקי[עריכת קוד מקור]

מה רע בבינויקי לפסקה? כך להבנתי מקובל - וזה מפנה את הקורא בדיוק לערך המקביל. (לא ברור לי למה הם חצי איחדו וחצי השאירו מפורדים אבל זבש"ם). דרור - שיחה 23:09, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה

לדעתי זה יכול פשוט להטעות, ולכן הורדתי את זה. לערך יש לנו מקביל בעברית (עד כמה שאני נתקלתי, עושים את זה אם אין מקביל בעברית של כל הערך), אבל לא כל כך אכפת לי שיוחזר. בברכה, נטע - שיחה 23:46, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה

שלווה[עריכת קוד מקור]

לא מצאתי את המחרוזת המוסתרת באף דף במרשתת. הידרו - שיחה 15:40, 31 ביולי 2008 (IDT)תגובה

שמעתי עליהם לפני, הנה האתר שלהם [4]. בברכה, נטע - שיחה 15:45, 31 ביולי 2008 (IDT)תגובה
אחלה, תודה. הידרו - שיחה 15:55, 31 ביולי 2008 (IDT)תגובה
על לא דבר. נטע - שיחה 16:22, 31 ביולי 2008 (IDT)תגובה

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

מבקש פרטים נוספים

אנא הסבר את עצמך, האם את עצמך, אתה מתכוון מה המקור? אם כן, המקור הוא [5]. בברכה, נטע - שיחה 16:22, 31 ביולי 2008 (IDT)תגובה

שינוי ערכים[עריכת קוד מקור]

אבקש לדעת מדוע שנית את הערכים בהם הוספתי חומר מקורי שערכתי.

החומר שהוספתי לויקיפדיה לקוח כולו מאתר האינטרנט של משרדי, עליו יש לי זכויות יוצרים מלאות.

התוספות והשינויים שערכתי בויקיפדיה הנם לטובת כלל הציבור והמשתמשים בויקיפדיה.

אודה לך באם תחזירי את הערכים למצבם לאחר השינויים אותם ערכתי.

במידה ויש לך ספק בדבר זהותי, תוכלי ליצור עמי קשר בטלפון, ראי מספר הטלפון באתר האינטרנט של משרדי.

בברכה

יוסי משולם עו"ד

סיור אלף מילים[עריכת קוד מקור]

תזכורת - יום שישי הקרוב סיור אלף מילים ברובע היהודי. 9:30. נפגשים בשער יפו. דרור - שיחה 10:58, 6 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
תודה, דרור. אך נראה לי שהפעם לא אגיע. בברכה, נטע - שיחה 12:11, 6 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

הסרת שימוש הוגן של תמונת אדם חי[עריכת קוד מקור]

ממתי (ואיפה) הוחלט להסיר תמונות שימוש הוגן של אדם חי? בברכה, MathKnight הגותי 22:32, 21 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

זוהי מדיניות של הקרן, ויקיפדיה:רישוי/שימוש הוגן סעיף 1. בברכה, נטע - שיחה 22:33, 21 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

כתבת תמונה חשודה לגבי התמונה של "יהודה סאלאס". עלך סמך מה את כותבת את זה בכלל? קראת את הערך? ראית שיש הפניה מהאתר שלו לערך בויקיפדיה? ולמה בכלל אתם מסבכים כ"כ את העניינים בלהעלות ערך - מאז שהעלתי את הערך רק משגעים אותי כאן עם אלף ואחד הצקות והערות. זה ערך לזמר ישראלי יווני מוכר במנוף הישראלי, כחלק אחד מתוך מערך שלם של שילובו של יהודה סאלאס באינטרנט - קרי, אתר, MySpace, FaceBook וכולי. אם אין רצון שיהיה ערך בויקיפידה - תעדכני אותי בנושא ואני אמחק את הערך לחלוטין. אחרת למה כל הסיבוכים האלה - וחוצמזה העזרה של ויקיפדיה גרועה וקשה להבין מה רוצים ממך.

ממתין לתשובתך.

התבנית שהציבה נטע כלל לא קשורה לערך. לנטע אין בעיה עם הערך, אלא עם התמונה, יש לספק לה רישיון. מיד אנחה אותך בדף השיחה שלך. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 16:02, 23 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

סידרתי את עניין רישוי התמונה של יהודה סאלאס. עם זאת אני עדיין חושב שאתם מסרבלים את תהליך הוספת הערכים בצורה מטורפת. הייתי מפה מבני אדם שמנהלים בויקיפדיה - להפעיל את ההגיון ולנבור בערך ובקישורים על מנת להבין אילו ערכים הם ברשיון ואילו ערכים הם לא. הרי את התפקיד הזה של לשים "תמונה חשודה" בכל תמונה שאין לה רשיון מצורף גם המכונה יכולה לעשות ללא שום עזרה מצדכם.

מחיקת התמונות מהערך של עמוס טל שיר[עריכת קוד מקור]

לנטע שלום! מדוע מחקת את התמונות שנוספו לערך של עמוס טל שיר? אבקש תשובה בבקשה. אני לא חושבת שעברתי על החוק בזה שפירסמתי את התמונות האלה. יש תמונות הרבה יותר אישיות בערכים אחרים שמיד צריך למחוק אותם מהערך שלהם, אבל מהערך של עמוס טל שיר לא היה צורך. תמונה ראשונה היא צילום מתוך ספר והתמונה השנייה היא תמונה מתוך כתבה. זה לא טוב? איזה תמונה אפשר לצרף? מאיזה מקור? למה כל הזמן מוחקים לי דברים משם?! זה פשוט לא פייר! כמה אפשר עוד למחוק דברים משם? הרסתם את כל הערך! אין לי עניין לפגוע במר טל שיר, נהפוך הוא, העלתי את הערך רק כדי להודות לו על שלקח חלק נפלא בתרבות הישראלית. לא מבינה למה כל מילה, תמונה, או משפט שנוצר תמיד נחשב לפגיעה.

רחלי שלום,
ראשית, בסוף הודעתך עדיף שתחתמי (בעזרת ~~~~).
שנית, לא כל תמונה, מלה או משפט שנוצר נחשב לפגיעה, אני מעולם לא טענתי שאת מנסה לפגוע ולהיפך, אני נוטה יותר להאמין שהכוונות שלך טובות. לגבי שתי התמונות, הן הוסרו בהתאמם למדיניות קרן ויקימדיה (ראי ויקיפדיה:רישוי/שימוש הוגן סעיף ראשון) לפיה אם יש אפשרות להשגת תמונה חופשית (שאינה שימוש הוגן) אז אסור להעלות תמונות שימוש הוגן. התמונות שהעלית היו שימוש הוגן, ומשום כך הוסרו מהערך. אולי יש לך תמונות שאת צילמת? אם כן, יותר מנשמח אם תעלי אותן תחת רישיון חופשי ואז יהיה אפשר להוסיף אותן לערך. בברכה, נטע - שיחה 12:30, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

יש תמונה שצולמה באתר רכילות כלשהי לפני כמה שנים. אוכל להעלות אותה לערך? אך לא רשום מי צילם. אוכל לציין רק את תאריך הצילום. רחלי14 - 12:58, 25 באוגוסט 2008 (IST).

אני לא יודעת עד כמה אתר רכילויות זה טוב, כיוון שסביר שהאתר שומר לעצמו את כל זכויות היוצרים. צריך לבדוק אם הם כותבים באתר שהם מוותרים על זכויות היוצרים. בברכה, נטע - שיחה 12:59, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

כן. הם שומרים לעצמם את הזכויות. טוב, אצטרך לוותר על תמונה בערך. אני מקווה מאוד שהתמונות נמחקו מהאתר. תודה על עזרתך, רחלי14 - שיחה 13:09, 25 באוגוסט 2008 (IST).

הודעה[עריכת קוד מקור]

נטע שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
שלום. נראה כי השתתפת בדיון או בהצבעה שבדף ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 40 לגבי סדר מקורות חיצוניים ומיקום הערות שוליים בערך. לידיעתך, מתקיימת כעת הצבעת-המשך בדף ויקיפדיה:פרלמנט.
אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:45, 31 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

לא ידעתי שגם דברים כאלה עושה הבוט. תודה, לא שמתי לב שיש המשך לדיון. בברכה, נטע - שיחה 23:41, 31 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

"בניגוד לכללי המטא"[עריכת קוד מקור]

היי נטע. אני מסכים עם העריכות שלך בנושא התמונות, אבל סתם עניין אותי לדעת איפה נמצאים כללי המטא עליהם את מסתמכת (במטא, לא אצלנו). תודה, אלוןשיחה 20:44, 8 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

אופס, התכוונתי לכללים שהציבה הקרן (ראה בויקיפדיה:רישוי/שימוש הוגן כלל ראשון). בברכה, נטע - שיחה 21:39, 8 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
את יודעת איפה הכללים האלה נמצאים במקור? אלוןשיחה 22:23, 8 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
אולי מכאן (לא התעמקתי בזה, אבל לפי הכותרת זה נראה לי דומה). בברכה, נטע - שיחה 22:58, 8 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
בערך, זה ה-EDP של ויקיפדיה האנגלית. הכי קרוב שמצאתי לכללים זה זה, ושם כתוב בעיקר שצריך לכתוב EDP. תודה, אלוןשיחה 19:32, 9 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

הרשות לבטיחות בדרכים[עריכת קוד מקור]

מדוע ביטלת עריכה והחזרת מידע חלקי וישן עם לינק שבור במקום התיקונים שבוצעו?

שחזרתי את העריכה שלך משום שהיא כוללת הפרת זכויות יוצרים, לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יש זכויות יוצרים על החומר שהיא מפרסמת ועל כן העתקה מהאתר שלהם היא הפרה של החוק. בברכה, נטע - שיחה 11:13, 23 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
א. גם החומר שאת מציגה כעת הועתק מהאתר הישן של הרשות.
ב. אני מהרשות.
ג. החומר הנוכחי אינו נכון, כיון שהרשות של היום הוקמה מחדש ב2007 במבנה אחר, ונותקה ממשרד התחבורה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
שלום,
אענה לכל טענה בנפרד:
לגבי א) לא מצאתי את הפרת זכויות היוצרים שיש שם, אם יש דברים שמועתקים, את/ה יותר ממוזמן/ת להסיר את הקטעים.
לגבי ב) זה לא עוזר, הזכויות (ככל שידוע לי), הן ברשות המדינה. אם זה לא כך, אז סביר שזה בידי מי שרשם את הטקסט.
לגבי ג) יותר מאשמח אם תוכל/י לתקן את המידע השגוי. אני לא יודעת מה שגוי בערך, כך שאני מעדיפה לא לגעת בזה. בכל מקרה הדרך לתקן היא לשנות את המשפטים שלא נכונים (או אפילו את כל הטקסט אם יש צורך בכך), אבל בלי להעתיק טקסטים שלא את/ה כתבת. בברכה, נטע - שיחה 17:45, 23 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

תמונה:1994 Football World Cup poster.jpg[עריכת קוד מקור]

היי נטע. ראיתי ששינית את הרישיון של התמונה. אני בכלל לא בטוח שמדובר בפוסטר הרשמי של המונדיאל - הוא לא נמצא באתר פיפ"א, והחתימה בצד שמאל למטה נראית לי קצת מוזר. את יכולה לנסות ולוודא שהתמונה אכן של פיפ"א, כי אם לא, אין סיבה (וכנראה אין גם רישיון מתאים) להשתמש בה. תודה, אלוןשיחה 18:37, 28 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

היי אלון,
לא מצאתי גם את התמונה הזו (חוץ מבוויקיפדיה ב-zh), נראה לי גם שזה לא הפוסטר הרשמי. חשבתי שהבעיה היא שאין מקור, ואז יש פשוט את הרישיון המתאים. הבנתי את זה פשוט מהערך. פנית למשתמש שהעלה את התמונה? כי אולי הוא ידע מה המקור או האם זו התמונה הרשמית. בברכה, נטע - שיחה 23:49, 28 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
פניתי אליו עכשיו, אולי הוא ידע. שנה טובה, אלוןשיחה 10:48, 30 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
שנה טובה! נטע - שיחה 11:12, 30 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

אגב, שחזרתי את התמונה, אז שימי לב לשיחת משתמש:Builds. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 01:12, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה

אוקיי :). פשוט חשבתי שאין טעם לפנות עם תמונה שכבר נמחקה. נטע - שיחה 01:14, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
שחזרתי כבר קודם את דף השיחה, אבל לא שמתי לב שזה לא עבד ממש. בכל מקרה שימי עין. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 01:19, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
קורה... האח/ות הגדול/ה עינו/ה פקוחה ;-). נטע - שיחה 01:26, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה

תמונתו של שרגא אירמאי[עריכת קוד מקור]

הרי ברור שזו תמונה שצולמה ע"י בנו אמנון והוא שהעלה אותה. שנילישיחה 01:32, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה

אכן, אבל הוא צריך להגיד תחת איזה רישיון הוא משחרר את זה. כןל אדם שגולש בוויקיפדיה צריך, לדעתי, לדעת אם מותר לו להשתמש בתמונות ותחת איזה רישיון מותר. אם מדובר נגיד בחברה מסחרית, אולי אסור לה להשתמש בתמונה. בברכה, נטע - שיחה 01:36, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
אוקי. שנה טובה. שנילישיחה 10:33, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
בינתיים הורדתי את התמונה החשודה, אם הוא/היא לא יענה/תענה בעוד נגיד חודש, אני אחזיר את התבנית. שנה טובה :) נטע - שיחה 10:38, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
כדאי לשלוח לו מייל, במקרה שלא ניסית אז זה כבר. חג שמח, אלוןשיחה 14:34, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה
נשלח. חג שמח, נטע - שיחה 16:57, 1 באוקטובר 2008 (IDT)תגובה