שיחת משתמש:Lir52341/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Lir52341, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Itzuvit - שיחה 06:57, 30 ביוני 2012 (IDT)

שלום Lir52341,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אריאל רוטר" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Lir52341/‏אריאל רוטר". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Itzuvit - שיחה 06:57, 30 ביוני 2012 (IDT)

על כתיבת הערך רותם סלע. בברכה, Itzuvit - שיחה 07:01, 30 ביוני 2012 (IDT)

הכי דומה לאהבה[עריכת קוד מקור]

שלום Lir52341,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הכי דומה לאהבה" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Lir52341/‏הכי דומה לאהבה". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! דורית 20:01, 30 ביוני 2012 (IDT)

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם תבנית:סרט קולנע. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, דורית 00:44, 2 ביולי 2012 (IDT)

בנוסף, כבר קיים תבנית:סרט. בברכה, דורית 00:45, 2 ביולי 2012 (IDT)

הכי דומה לאהבה[עריכת קוד מקור]

הי דורית לא הבנתי מה לא בסדר בערך האם תוכלי בבקשה להסביר לי ותת לי לתקן לפיד דעתי הכל היה בסדר בו תודה לירן (lir52341)

שלום לירן. שיחות בוויקיפדיה אמורות להמשיך היכן שהחלו, משמע כאן. לכן העברתי את שאלתך לדף זה. שנית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. שלישית, אין צורך בתבנית שיצרת "סרט קולנע", שאני מניחה כי התכוונת לסרט קולנוע. תבניות נוצרות רק לאחר אישור קהילתי, ובכל מקרה, וכפי שנאמר בתבנית זו אין צורך. רביעית, משתמש:Lir52341/הכי דומה לאהבה צריך עוד הרבה מאד עבודה. לתיקון שגיאות כתיב, הוספת קישורים וכך הלאה. רק לאחר שתשפר כל אלו, ניתן יהיה לשקול את החזרתו למרחב הערכים. בברכה, דורית 01:01, 2 ביולי 2012 (IDT)

הי דורית זה אני תיקנתי 1.את שגיאות הכתיב2.הדגשתי דברים שנאלצתי להדגיש3.הוספתי קישורים.4.שמתי את הערך קודם לכן בחנכים5.אני בטוח שכשאנשים יקיראו את הערך הם ישדרגו אותו ויוסיפו לו קישורים ויעזרו לערך ואז הערך יהיה מושלם. לפיד דעתי לאור סיבות אלה צריך להפיץ את הערך. ואגב תודה שאמרת לי שצריך להאשיר חתימה. --Lir52341 - שיחה 01:28, 2 ביולי 2012 (IDT) היי דורית את יכולה ליבדוק את הערך וחונכים עזרו לי תודה.--Lir52341 - שיחה 19:32, 2 ביולי 2012 (IDT)

לירן, יש עוד הרבה מה לעשות. לתקן שגיאות כתיב, להוסיף רווחים וכו'. כאן כותבים אנציקלופדיה. אני מציעה שתקרא ערכים דומים כדי להבין כיצד כותבים כאן ותשקיע רבות בערכים, אחרת הם לא יוכלו לעבור למרחב הראשי. אני מעריכה את העובדה שאתה רוצה לתרום, אבל לשם כך עליך להיות מאד בקיא בכתיבה נאותה. עליך לשקול היטב האם אתה מסוגל לעמוד במשימה זו, שקשה לרבים ודורשת זמן רב וידע. בברכה, דורית 21:18, 2 ביולי 2012 (IDT)

היי דורית עברתי על דיקדוק כלומר שגיאות כתיב ורווחים וכולה,ובנוסף על כך הוספתי קטגוריה של פסקול,תודה לירן --Lir52341 - שיחה 22:15, 2 ביולי 2012 (IDT)

צר לי לירן, אבל אני מציעה לשקול היטב עם אתה מתאים לכתיבה כאן. אתה לא מוכן עדיין. אני מציעה שתמתין מספר שנים, ותחזור אלינו עם הידע הרב שתצבור עד אז. בברכה, דורית 22:33, 2 ביולי 2012 (IDT)

בקשה למפילעי המערכת[עריכת קוד מקור]

שלום ברצוני לערוך את הערך של ליאת בלו עד היום אין ל"ליאת בלו". היני הוכחתי את עצמי כבר שערכתי את הערך של רותם סלע,ולליאת בלו אין אז חבל לא לערוך את תודה שלקחתם זאת לצומת לבכם תודה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ליהי אלון שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, שנילי - שיחה 07:10, 2 ביולי 2012 (IDT)

פנייתך בחממה[עריכת קוד מקור]

הי קוראים לי לירן אני כתבתי את הערך "הכי דומה לאהבה". היני מבקש את עזרכתם לגבי הערכת ושירוג הערך הזה. תודה שלכם לירן.

שלום לירן
ראיתי את פנייתך בנוגע לערך Lir52341/הכי דומה לאהבה.
כמה הערות לבקשתך:
  • התחלת במילים "מצליח ומפורסם". זה תיאור שלא מתאים לאנציקלופדיה כי הוא עניין של דעה ולא של עובדות.עובדות מתאימות יכולות להיות שצפו בו מיליון אנשים או שזכה בפרסים. אלו עובדות שמעידות על הצלחה ופרסום.
  • רוב הערך הוא תיאור העלילה. ראשית, יש לשים את זה בסעיף נפרד, ואולי לצמצם את זה. אנחנו לא רוצים להחליף את הצפייה בסרט, אלא רק לתת מושג על מה הוא.
  • אני מציע שתנסה להסתכל בערכים על סרטים אחרים ותראה מה חסר בערך שכתבת. למשל, קטגוריות, תבנית עם נתונים ותמונה וכדומה.
וטיפ קטן אחרון, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
בהצלחה! • רוליג שיחה • אמצו חתול 10:39, 2 ביולי 2012 (IDT)
הי לירן. נהוג להמשיך שיחות היכן שהחלו.
אני רואה שעשית כמה שיפורים, אך לא חיכית רגע כדי לבחון את התוצאה, לעשות הגהה ולבחון את מה שיש לך בנתיים.
בנוסף, כמו שכבר כתבתי, אני מציע שתנסה להסתכל בערכים על סרטים אחרים ותראה מה חסר בערך . למשל, קטגוריות, תבנית עם נתונים ותמונה וכדומה. בנוסף, תוכל לפנות לקבל משוב נוסף לויקיפדיה:ביקורת עמיתיםרוליג שיחה • אמצו חתול 14:19, 2 ביולי 2012 (IDT)

אפרת בן יעקב[עריכת קוד מקור]

בבקשה לא להעלות ערכים כאלה. ויקיפדיה היא לא דף הפייסבוק של הבחורה. נויקלן 15:50, 2 ביולי 2012 (IDT)

איזבל אדלר[עריכת קוד מקור]

סידרתי קצת את הערך. אני ממליץ לך לשדרג אותו בצורות הבאות:

  • למצוא בדחיפות מקורות למידע הכתוב בו (ויקיפדיה:ביבליוגרפיה).
  • לציין את שם הסוכנות שלה, לברר איפה נולדה, איפה למדה, איפה הייתה בצבא וכד'.
  • לפרט יותר על סגנונה בדוגמנות, פרסים, ביקורות מקצועיות וכו'

בהצלחה, ‏DGtal‏ 15:11, 3 ביולי 2012 (IDT) היי לערך אני מצאתי מקורות בודדים בנתיים גיליתי את הסוכנות אני אנסה לברר פרטים נוספים. --Lir52341 - שיחה 20:41, 4 ביולי 2012 (IDT)

חצי עבודה[עריכת קוד מקור]

שלום לירן

אני מודה לך מאד על רצונך לתרום לוויקיפדיה. יש כאן הרבה עורכים שכמוך רוצים להגדיל את הידע שזמין לכל.

אני שם לב שבשבוע האחרון התחלת לעבוד על הרבה ערכים. סופר נינג'ה (סדרת טלוויזיה), איזבל אדלר, ננסי סאליבן, רותם סלע, משתמש:Lir52341/אריאל רוטר, משתמש:Lir52341/הכי דומה לאהבה, ליהי אלון ואולי יש אחרים שפספסתי. רובם הגדול הם חלקיים ובהם יש בעיות אליהם הפנו, אני ועורכים אחרים, את תשומת לבך.

אני מבקש ממך לא לכתוב ערכים חדשים לפני שתסיים את הישנים, ואם אתה לא רוצה להמשיך איתם, נסייע לך להעביר את הערכים שכתבת ואינם מתאימים למרחב הערכים אל ארגז חול בדף המשתמש שלך.

בברכה • רוליג שיחה • אמצו חתול 15:33, 3 ביולי 2012 (IDT)

הי זה לירן סיימתי את הערך סופר נינג'ה האם אתה יכול לאשר אותו שהכל בסדר איתו,אם יש עוד מה לעשות אני מצטער אני לא יכול להמשיך משום שזה כל המידע שיש לי --Lir52341 - שיחה 18:24, 3 ביולי 2012 (IDT)

הי לירן. אין צורך לפנות אלי בדף השיחה שלי. אני רואה את כל מה שאתה כותב כאן. אני מקווה שגם אתה כי לא הגבת להודעה שלי לעיל ולא יישמת את המשוב שנתתי לך לגבי הערך הקודם שדיברנו עליו. גם לגבי ערך זה, יש עוד דברים לעשות. תתחיל בהוספת קטגוריות, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים, תבנית של סדרות וכדומה. אני שוב מציע שתקרא כמה ערכים בנושא דומה ותראה מה עשו שם ומה אתה יכול להוסיף לערך. בנוסף, צריך להיות ברור למה הסדרה זכאית לערך. אנא, אל תעבור לערך חדש לפני שתסיים ערך זה. • רוליג שיחה • אמצו חתול 20:53, 3 ביולי 2012 (IDT)

שלום לירן[עריכת קוד מקור]

היי לירן, אין לכתוב בדפי משתמש של משתמשים. מותר לך לכתוב בדף המשתמש של עצמך. כמו כן, מקומה של פנייה למשתמש/ת היא בדף השיחה. העברתי את בקשתך לדף השיחה של רוליג. בברכה, ההר אדרניק  •  שיחה. 18:39, 3 ביולי 2012 (IDT)

שלום Lir52341,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אבי חדש" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Lir52341/‏אבי חדש". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:55, 4 ביולי 2012 (IDT)

ריבוי ערכים שלא נערכו עד הסוף[עריכת קוד מקור]

לירן!

זה הערך השמיני בערך שאתה מתחיל לכתוב בלי לסיים אותו. אתה יכול לכתוב בארגז חול ערכים בלי הגבלה, אך כשאתה עושה את זה במרחב הערכים הראשי אתה מייצר המון עבודה להמון עורכים אחרים שצריכים להשקיע הרבה כדי להביא את הערכים שפתחת למצב סביר. זה לא הוגן לעשות זאת ואני מבקש ממך לכתוב אך ורק בארגז החול עד שתקבל משוב שהערך מתאים למרחב הערכים הראשי.

אשמח להמשיך לסייע לך, אבל במקביל אעמוד בתוקף על בקשתי זו. • רוליג שיחה • אמצו חתול 12:30, 4 ביולי 2012 (IDT)

את רתום סלע סיימתי מזמן. --Lir52341 - שיחה 12:39, 4 ביולי 2012 (IDT)

ואחרי שסיימת עיצובית עשתה ויקיזיציה, דוד שי ו Elvenking עשו הגהה, MathKnight עשה קישורים פנימיים לוסתם הוסיף קישורים חיצוניים, קטגוריות והערות שוליים. הרבה עורכים עשו הרבה עבודה, כך לטעון שסיימת, זה אולי נכון מבחינתך, אבל לא נכון מבחינת הערך עצמו. וזה גם מה שקורה עם ערכים אחרים וזה לא הוגן מצידך לייצר עבודה לאחרים. קח ערך אחד ותעבוד עליו עד הסוף לפני שתעבור לערך אחר. • רוליג שיחה • אמצו חתול 12:46, 4 ביולי 2012 (IDT)
ליתר דיוק, הערך שכתבת על רותם סלע נמחק כליל ונכתב מחדש כדי להצילו ממחיקה מהירה. היו בו טעויות בסיסיות, העתקות מאתרים אחרים ושפה שאינה מתאימה לויקיפדיה. עדיף שתכתוב קודם בארגזי חול, ולהעביר למרחב הערכים רק לאחר שויקיפדים נוספים בדקו את הערך. ג'יס - שיחה 19:56, 4 ביולי 2012 (IDT)

אם אני כותב בארגז החול זה כאילו אני יכתוב משהו ורק אתם תראו ואז אתם יכולים להאשר את ואז כולם יראו? --Lir52341 - שיחה 20:35, 4 ביולי 2012 (IDT) אני מבקש שתימחק את כל הערכים חוץ מרותם סלע כי אני רוצה לעשות לעצמי חפיפה ולהתחיל מחדש --Lir52341 - שיחה 21:05, 4 ביולי 2012 (IDT)

אחלה
תיכנס לדף עזרה:דף משנה. מוסבר שם הכל על ארגזי חול פרטיים כולל איך לעשות אותם.
בכל מקרה, העברתי את הדפים לדפי משנה אצלך. תוכל לראות אותם כאן. תבדוק שלא שכחתי אף אחד. אם יהיו לך שאלות, רק תגיד. • רוליג שיחה • אמצו חתול 23:24, 4 ביולי 2012 (IDT)
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!20:31, 4 ביולי 2012 (IDT)

המשבר הכלכלי בספרד (2008-2012)[עריכת קוד מקור]

שלום Lir52341,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "המשבר הכלכלי בספרד (2008-2012)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Lir52341/‏המשבר הכלכלי בספרד (2008-2012)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

הערך היה כתוב בצורה חובבנית מדי, עם טעויות תרגום רבות, ואין לו מקום במרחב הראשי. בייחוד כשמדובר בערך מרכזי שכזה. לכן העברתי אותו לארגז חול שלך. אני מציע שלא תנסה לכתוב בנושאים שבהם אין לך ידע מספיק. תומר - שיחה 01:36, 28 ביולי 2012 (IDT)

אז עם זה כזה חוובני למה אתה לא כותב חובבן --Lir52341 - שיחה 16:32, 28 ביולי 2012 (IDT)
בתור התחלה כי הוא יודע שחובבני כותבים עם ב' ואם שבא לציין תנאי עם א'. נויקלן 17:05, 28 ביולי 2012 (IDT)

תגיד ואיך כתבתי עם ו או עם ב יה גאון כל קוף נהיה פרופסור. --Lir52341 - שיחה 18:27, 28 ביולי 2012 (IDT)

בקשת עריכה למפילעי המערכת[עריכת קוד מקור]

היי,היני הייתי מעוניין לכתוב ערכים חסרים בתחום סרטי אנימציה או אנשים מפורסמים כלומר מעולם הבידור תודה לירן. --Lir52341 - שיחה 23:57, 29 ביולי 2012 (IDT)

זינסהיים[עריכת קוד מקור]

שלום Lir52341,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "זינסהיים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Lir52341/‏זינסהיים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה07:54, 30 ביולי 2012 (IDT)

היי אני שיימתי לערוך את הערך תיקנתי שגיאות כתיב ואת התוכן ובנוסף הדגשתי וקישרתי מילים ויחד עם זאת היני הוספתי דברים נוספים המרחיבים אופקים וערכי מוסף בערך תודה לירן.--Lir52341 - שיחה 21:07, 30 ביולי 2012 (IDT)
שלום לך,
לצערי, ניכר שהערך רחוק מלהיות מתאים לוויקיפדיה. אנא קרא ערכים לגבי נושאים מקבילים וראה את ההבדלים. מספר נקודות לדוגמא:
  • 700000 לפנה"ס (?) - יש להביא מקור אסמכתא לנתון כזה.
  • מאוד כדאי לעבור ולבדוק שוב את נושא הכתיב.
  • לפסקה שקראת "הסטורית אוכלוסייה" אין מקום. לא תמצא דבר כזה באף ערך אחר. ניתן לשלב גרף המראה את התפתחות האוכולוסייה (ראה בערים בישראל), אולם יש ליצור הפרשים הגיוניים בין השנים לגביהן מובאים נתונים.
  • לא רצוי להשאיר "פרקים" בני משפט אחד. אנא נסה לאחד אותם לפסקאות. בנוסף, אתה חוזר על נושאים מספר פעמים: למשל, אטרקציות בחלק העליון של הערך ומבנים בחלקו התחתון...
אולי כדאי שתשקול לתרום לערכים קיימים תחילה, תעבה אותם ותשפר אותם, לפני כתיבת ערך חדש. כך תצבור די ניסיון ובהמשך תוכל לשפר את הערך-בהתהוות, שעדיין ימתין בארגז החול שלך. בברכת הצלחה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:21, 31 ביולי 2012 (IDT)

היי,היני כותב ערכים בעיקר בתחום הבידור והסרטים רק לפני כמה ימים התחלתי לנסות לכתוב ערכים מושכלים יותר כמו המשבר הכלכי של ספר,אבל הדבר העיקר שרציתי לשאול אותך זה לא הבנתי את הנקודה הראשונה צריך אסמכתא לדבר מה זה אומר אנה הסבר לי למה התכוונת בנקודה זו. תודה לירן.--Lir52341 - שיחה 02:35, 31 ביולי 2012 (IDT)

לא הבנתי את כוונתך ב"ערכים מושכלים יותר" וב"המשבר הכלכי של ספר". אנא קרא את דבריך לפני שמירה שלהם ותקן בעת הצורך. איני יודע מהו גילך, אולם אין זו בושה להשתמש במילון. מעת לעת גם אני עושה בו שימוש בעת כתיבתי באנציקלופדיה. המקום מחייב. ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:41, 31 ביולי 2012 (IDT)
באופן מדגמי ביותר, בדקתי מספר שינויים שהכנסת בערכים. קרא ונסה להבין את דברי: ויקיפדיה אינה שעשוע לימי החופש הגדול! התוכל להסביר לי את פשר העריכה שלך בערך "דרייק וג'וש"? בשתי פעולות הפכת קישור תקין מהמילה "מורה" (בצורה "מורתם") למילה "מרותם", בעלת משמעות שונה לגמרי. בנוסף, שינית משפט תקין לגמרי מבחינה תחבירית לצורה שאינה מקובלת בלשון העברית. ו' החיבור לא תבוא לאחר נקודה (ואם היא תבוא, יחשב הדבר לטעות). לצערי הרב, טעויות אלה לא תוקנו עד היום - חודש שלם לאחר העריכה שלך... ידי המנטרים מלאות עבודה. אנא חדל מלהוסיף לנו פעילות, בין אם במכוון או בהיסח הדעת. שינויים ושיפורים בוויקיפדיה רצויים ומבורכים בכל גיל, כל עוד הם נעשים לפי הסטנדרטים והמשלב הלשוני המקובלים. אמות המידה שבחרנו לעצמנו לבחינת הטקסטים באנציקלופדיה נועדו, לכל הפחות, למנוע מצבים בהם נהיה ללעג, בין אם מדובר בערכים בנושאים היסטוריים או פילוסופיים, ובין אם מדובר בערכים בנושאי סדרות טלוויזיה. מבחינתנו מדובר באנציקלופדיה - כזו שכל הערכים בה תקינים וכתובים ברמה נאותה. בניגוד לרמיזה בדבריך האחרונים, לא אמורים להיות הבדלי רמות בין הערכים השונים. אם תחוש שאינך מסוגל לתרום ברמה הולמת, אנא המתן מעט ובטוחני שתוך מספר שנים תוכל לחזור אלינו ותרומתך תהא מכובדת וראויה. בתודה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 03:18, 31 ביולי 2012 (IDT)

תגיד מה יש לך זה אחד הדברים הראשונים שערכתי וזה שינוי מאוד מאוד שינוי,וחוץ מזה הדבר שכתבתי זה היה נכון מנעתי כפילות מיותרת,מה פתאום נתפסת עליי סביר להניח שיש לך משהו נגדי.Lir52341 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לירן, עם כל הכבוד, השורה שכתבת רק מעידה שלא הבנת את דברי. אין לי שום דבר נגדך באופן אישי. יש לי בהחלט כוונה למנוע עריכות אשר מביאות לנזק רב יותר מתועלת. דברי נכתבו לאחר מחשבה רבה ולאחר שנאלצתי לתקן מספר עריכות שלך שנעשו בפרק זמן קצר למדי. ‏Ldorfman‏ • שיחה 04:01, 31 ביולי 2012 (IDT)

סליחה על תקיפתי. עכשיו נעבור אל הערך.

  • 700000 לפנה"ס (?) - יש להביא מקור אסמכתא לנתון כזה.-רשמתי אסמכתא לנתון.
  • מאוד כדאי לעבור ולבדוק שוב את נושא הכתיב.
  • לפסקה שקראת "הסטורית אוכלוסייה" אין מקום. לא תמצא דבר כזה באף ערך אחר. ניתן לשלב גרף המראה את התפתחות האוכולוסייה (ראה בערים בישראל), אולם יש ליצור הפרשים הגיוניים בין השנים לגביהן מובאים נתונים.-צדקת ראיתי דוגמה בעיר חיפה וקוראים לזה דמגורפיה ושיניתי.
  • לא רצוי להשאיר "פרקים" בני משפט אחד. אנא נסה לאחד אותם לפסקאות. בנוסף, אתה חוזר על נושאים מספר פעמים: למשל, אטרקציות בחלק העליון של הערך ומבנים בחלקו התחתון...-שילבתי ולא השארתי פרקיפ.

--Lir52341 - שיחה 04:13, 31 ביולי 2012 (IDT) היני חושב שכת הינך יכול לשחרר את הערך אם ישנם בעיות נוספות אנה אמור לי.

לא הבנת את דברי. אנא קרא שוב את הערותי. ‏Ldorfman‏ • שיחה 04:16, 31 ביולי 2012 (IDT)

כלומר הקשבתי להערותיך וערכתי מחדש והיני מבקש ממך לראות מה קורה איתו. --Lir52341 - שיחה 04:29, 31 ביולי 2012 (IDT)

אז מה קורה עם הערך הוא מספיק טוב? --Lir52341 - שיחה 04:39, 31 ביולי 2012 (IDT)
בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
לגבי שאלתך, התשובה היא לא. ‏Ldorfman‏ • שיחה 12:10, 31 ביולי 2012 (IDT)
אני לא מבין למה בוא נתחיל בפתיחה הכל בסדר או אצריך להוסיף משהו,אני מתכוון לשורה הנכונה.--Lir52341 - שיחה 18:34, 31 ביולי 2012 (IDT)
ליר שלום. לפעמים כשיש רק עורך אחד שמעיר הערות נראה כאילו יש כאן עניין אישי, אך לא כך הדבר. לאסתם נוהג איתך בסבלנו ואורך רוח וכדאי לך להמשיך ולהעזר בו.
קראתי את הערך שכתבת, והוא סובל מבעיות של ניסוח והגהה, זאת עוד לפני שמדברים על התוכן. אני מציע שתמצא מישהו בבית שיעבור איתך שורה שורה ויעזור לך להבחין בבעיות אלו כדי לתקנן.
בנוסף, מבחינת הערך האנגלי ניכר שהסתמכת עליו, שזה בסדר גמור ומקובל, אך השמטת הרבה חלקים שמסייעים להבנת הנאמר. תחזור אליו ותסתייע בו כדי להרחיב ולהבהיר. • רוליג שיחה • אמצו חתול 18:49, 31 ביולי 2012 (IDT)
כה אתה צודק וגם לקחתי קצת מהערך הגרמני.--Lir52341 - שיחה 19:13, 31 ביולי 2012 (IDT)
תענה לי על השאלה בבקשה!:בחלק הראשון של הערך הכי התחלתי עכשיו זה טוב או שצריך שיפור בחלק הראשון אנה הגד לי בדיוק מה הדבר תודה לירן--Lir52341 - שיחה 19:36, 31 ביולי 2012 (IDT)
מה עם השאלה שלי?.

--Lir52341 - שיחה 20:59, 31 ביולי 2012 (IDT)

הלוו אתה עונה לי? --Lir52341 - שיחה 23:33, 31 ביולי 2012 (IDT)
לירן ידידי, הכתיבה שלך מעידה אולי על גילך. אנא סגל לעצמך תשומת לב לפיסוק ולבדיקה של הכתיב טרם ההקשה על לחצן השמירה. הבשורה הטובה היא שבדרך כלל זה משתפר עם השנים... קריאה של דברים הכתובים היטב, כמו ערכים בוויקיפדיה קריצה לבטח תעזור. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:34, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

פעם נוספת אתה סוטה מהשאלה שלי.

אני רוצה שנעבור על הערך ותגיד לי מה לא בסדר אני שואל אותך עכשיו:בחלק של הפתיחה האם צריך להוסיף תוכן או שיש מספיק תוכן וצריך לעבוד על הניסוח בבקשה ענה על שאלתי.

--Lir52341 - שיחה 01:37, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

אתה מתעקש להתנהג כאילו אינך מבין את מה שכותבים לך. הכתיבה שלך אינה טובה. בפירוש כך. אני מתנצל אם זה נשמע לך פוגעני, אבל כתבתי וכתבתי וגם אחרים העירו לך. דף השיחה שלך גדוש בהערות על ערכים לא תקינים ובערכים שאתה יוצר שמים תבנית שאומרת שצורת הכתיבה אינה מתאימה...
ביקשת דוגמאות לגבי הערך הנוכחי: פרק 7 צריך להיות חלק מ-2; אין אף ערך בו יש פרק "דמוגרפיה" שנראה כך (ואם יש, אז מצבם של עוד ערכים חמור מאוד וצריך לטפל בהם); במבט חטוף מצאתי שלוש טעויות כתיב וטעויות הקלדה (אחת מהן אף באדום) ומה פירוש רצף המילים "בנוסף יש גם בית ספר משוגעים לילדים"? הָבֵן, אנו שמחים מאוד לראות שאנשים באים ותורמים מזמנם לוויקיפדיה, אבל זה לא מתאים לכל אחד ולא כל אחד בשל לכתוב ערכים חדשים מייד עם תחילת תרומתו למיזם. התחל בקריאה של ערכים קיימים, הכנס תיקונים ותוספות. עם הזמן תסגל לך צורת כתיבה רצוייה וגם אוצר המילים שלך ישתפר. אני בטוח שבעוד מספר שנים, אולי אף פחות מזה (ושוב, איני יודע מה גילך - מהו, אגב?), המצב יהיה שונה לגמרי. הקדשתי זמן רב להערות לגבי דפים הקשורים אליך ואני מודה שדי הותשתי. אני כותב בשיא הכנות. אתה חייב להבין שיש לנו עוד עבודה רבה לפנינו ולא מעט ערכים זוכים למנה נכבדת של השחתות מצד כאלה שאין להם כוונות טובות כמוך, אז להתמודד גם אם מישהו שמנסה לעזור, אבל לא מוכן לשמוע לעצתנו... אפילו הדברים שכתבת כעת, מעל שורות אלה ממש, לא מוזחים כראוי... ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:52, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
היני הבנתי אותך.
  • גיל:חסוי.
  • אם הינך מעוניין לצפות בערך עם הכותרת "דמוגרפיה" הינך יכול להיכנס לערך "חיפה".
  • עם זאת הינך יכול לראות סיפא בשיחתנו עד הודה חדשה,להתראות.--Lir52341 - שיחה 02:00, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
אני לא מבין איך ניתן להשוות את הפרק "דמוגרפיה" בערך על חיפה, אותו אני מכיר היטב (הבט ברשימת התורמים לערך), למצב בערך-בהתהוות הזה. זה כלל לא דומה ולא ברור לי מה הנקודה שרצית להעביר. "היני הבנתי אותך", "עד הודה חדשה" - נו באמת... לילה טוב, ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:10, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום ליר. אודה לך אם תוכל להביא מקור לעריכה [1] זו. הוספתי תבנית מקור לבינתיים.בלנק - שיחה 00:07, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

עכשיו מדברים על זה בלי סוף אני אראה לך כמה קישורים מכתבות ומתוכניות ועשה את הדבר הדרוש.

יש עוד אין סוף אסמכתות לגבי הנתון הזה,תהנה!!! --Lir52341 - שיחה 00:19, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

לא הבהרתי את עצמי, אני מתנצל. הכוונה לא הייתה להעלאת המע"ם, אלא לדבריו של שטייניץ ש"אם לא נעשה את זה הדירוג ירד ל"זבל". לא מצאתי את המשפט בכתבות שהבאת. בלנק - שיחה 00:29, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
אהה הבנתי למה התכוונתזה זה חלק מהמילים שהוא אמר אני עכשיו ייתן לך קישור ללילה כלכלי ותראה מה הוא אמר אבל זו הייתה הטענה הכללית שלו וזה חלק ממה שהוא אמר.

--Lir52341 - שיחה 00:37, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

מעולה. שים לב שציטוטים חייבים במקורות על פי ויקיפדיה:הערות שוליים. בלנק - שיחה 00:41, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

שוב שלום לירן. ניכר שהתבלבלת במשהו בתגובתך בדף זה. חנה כתבה לחצי חציל ולא לך, ולא ברור על מה בדיוק הגבת. בלי קשר, כתבת בסגנון לא מקובל, העובר על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. נא לא לחזור על כך. הדבר עלול להוביל לחסימה. בלנק - שיחה 01:42, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

לא מקובל למחוק דברים מדף השיחה שלך. אם אתה מעוניין אתה יכול לארכב את דף השיחה או חלקים ממנו. ראה ויקיפדיה:ארכוב. בלנק - שיחה 01:50, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום לך, העברתי את הערך שכתבת למשתמש:Lir52341/קן סלזאר. ראה הערותיי בתבנית השכתוב ובדף השיחה. כל הערך דורש שכתוב, ובמצבו אינו יכול להיות במרחב הערכים. אני ממליצה שתעלה את ערכיך קודם בארגז חול, תבקש חוות דעת של עורכים אחרים (בקורת עמיתים) ורק לאחר שהערך יאושר הוא יעלה למרחב הערכים. ככלל רצוי שתתרגם מהויקיפדיה האנגלית רק נושאים שאתה מתמצא בהם כדי שהתרגום יהיה ברור. אנו מעוניינים להמעיט ככל האפשר בערכים עם תבנית שכתוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:23, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

כתיבה סיטונאית[עריכת קוד מקור]

שלום ליר

מבחינה של תרומותיך ושל דף השיחה הזה, ניכר כי אתה כותב הרבה ערכים שברבים מהם בעיות עריכה, תרגמת, ניסוח או רדידות. חלקם הועברו לדף השיחה שלך וחלקם (הנשיקה האחרונה, ספיי קידס 3: סוף המשחק, מפלצת של בית, סטפ אפ 2: הרחובות וזו אולי רק תחילת הרשימה) עדין במרחב הערכים עם תבנית שכתוב או סתם עם תוכן מינימלי.

בקהילת העורכים יש סבלנות למי שרוצה ללמוד ופתיחות לגבי עורכים חדשים, אך כרגע אתה מייצר הרבה עבודה לעורכים אחרים והערכים שאתה מעלה אינם מעלים את ערכה של ויקיפדיה. אני מבקש שתחדל לפתוח ערכים חדשים טרם השלמת הקיימים ועיבויים. • רוליג שיחה • אמצו חתול 15:39, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

אציין שכבר שוחחתי איתך על זה בפסקה למעלה בשם "ריבוי ערכים שלא נערכו עד הסוף". • רוליג שיחה • אמצו חתול 15:46, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
היי רוליג, טיפלתי בתבנית של של "סטפ אפ 2".
  • יש לי שאלה?:אני כתבתי ערך בארגז החול ושמרתי אותו ראיתי במדריך למעלה שצריך למצוא מן חץ כזה ומצאתי כזה בצד ימין של הדף יש כמה כאלה ואיני יודע מה לעשות אנה עזור לי.
אנא התייחס למה שרוליג כתב לך היום! שים לב שיותר מאחד חוזר על אותם דברים ונראה שאתה לא מיישם את שמבקשים ממך. בבקשה... ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:13, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
לldorfman ורלויג,היי בסרט סטפ אפ ערכתי פסקול ועשיתי מן טבלה של שירים בשיר התשיעי ואלה זה לא כותב לי את מספר המן למרות שכתבתי אנה עזרו לי.
קבלו תיקון, תיפלתי בבעיה שלי לא צריך עזרה.
שים לב שתיקנתי את ההזחה. שאלת מה לא בסדר בכתיבה שלך וביקשת דוגמא. לפיכך, החלטתי להראות לך איך היו אמורות להכתב שתי השורות הללו, לו היית מקפיד על כתיב, פיסוק וסגנון. כך זה היה אמור להכתב:
ל-Ldorfman ורוליג, היי, בערך על הסרט "סטפ אפ 2: הרחובות", ערכתי את הפסקה "פסקול" ויצרתי מן טבלה של שירים. מהשיר התשיעי ואילך, לא מופיע הכיתוב לגבי אורך הרצועה, למרות שציינתי זאת בדברים. אנא עזרו לי.
קבלו תיקון. טיפלתי בבעייה שלי ואין לי עוד צורך בעזרה. (כאן צריכה לבוא החתימה באמצעות ארבעה סימני טילדה - כפי שהסברנו לך)
אנא ראה את ההבדלים והסק מסקנות. תודה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:15, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
הודעה זו מופנת לרוליג.

שלום רוליג,היני ערכתי את התבנית של הסרט "סטפ אפ 2:הרחובות" והוספתי פסקול. האם הינך יכול להגיד לי בבקשה האם חסר דבר נוסף בערך או שיכתוב של חלק כלשהו? תודה,לירן.--Lir52341 - שיחה 00:43, 5 באוגוסט 2012 (IDT)

אין צורך לכתוב היני או הינך בכל משפט.
הערך כתוב בסדר גמור מבחינת צורת הכתיבה. מבחינת התוכן יש מקום לקצץ את רשימת הדמויות לדמויות המרכזיות, להוסיף פסקה שתעסוק בתגובות המבקרים והכי חשוב - להוסיף הערות שוליים עם מקורות לערך. • רוליג שיחה • אמצו חתול 07:24, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
כעיקרון יש שתי דמויות ראשייות ודמות אחת שכעיקרון אפשר לציין אותה כראשית,אולי אפשר במקום לרשום שתי דמויות ראשייות אפשר לשים כותרת של דמויות ראשייות ודמויות משנייות.

ולגבי הביקורות אני ינסה ליבדוק במקורות מידע שונים.

איך כותבים בנאלי או בנלי?

תרגום מכונה[עריכת קוד מקור]

התוספת הזאת לערך תפוס ת'כריש היא רעה מאוד, ולא הצלחתי להבין בכלל מה כתוב שם. זה נראה כמו תרגום מכונה גרוע מאוד מוויקיפדיה האנגלית. אנא הימנע מעריכות כאלו. מור שמש - שיחה 21:42, 7 באוגוסט 2012 (IDT)

ליר, אני מבין שאתה רוצה לתרום, אבל אתה לא לוקח אחריות על מה שאתה כותב ואתה מטריח הרבה עורכים אחרים בהתמודדות עם מה שאתה כותב במקומך. יש לך הצעה איך אנחנו יכולים להמנע מהמצב הזה?• רוליג שיחה • אמצו חתול 22:44, 7 באוגוסט 2012 (IDT)
יש לי שאלה :אני לא מבין איך השקעתם מאמצים רבים אתם רק לוחצים על הכפתור ביטול וזה לא נראה לי מאמץ יתר.

שאלה נוספת :היני לא מבין למה מחקתם את התבנית לפי דעתי התבנית הייתה בסדר גמור ובתבנית הקודמת היו דברים שגויים היני מבקש מכם להחזיר את רק את התבנית, הינכם יכולים גם לבדוק בויקיפדיה האנגלית ולראות שהתבנית הישראלית מכילה שגיאות רבות ותכון מועט.--Lir52341 - שיחה 09:50, 8 באוגוסט 2012 (IDT)

ליר, בדיקת עריכות של אחרים כוללת: כניסה לערך קריאת מה שנכתב, שחזור עריכה בעת הצורך, פנייה אליך ודיון אתך. זה לא רק ללחוץ על כפתור. ראה למשל השימוש במילה היני בתגובתך למעלה, אני מניחה שהכוונת למילה אני. אז כשמילה לא קיימת נמצאת בדף השיחה שלך, זו לא בעיה, אבל אם הייתה במרחב הערכים המשמעות היא שהקורא לא יבין את מה שנכתב. לכולנו יש שגיאות, אבל שאלה היא באיזו כמות. צר לי אבל אתה צריך להשקיע מאמץ רב יותר בבדיקת האיות שלך ובניסוח הטקסטים שאתה כותב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:32, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
אני מניח שאת מתכוונת ללקרוא את הערך ללחוץ על ביטול ולכתוב לי בדף השיחה צשהו שמוכן לך מראש, את רשמת דברים לא נחוצים בבדיקה הערך וחוזץ מזה היו לך שם פרטים צלאים על כל נושא ואת יכולת לתקן אותם.--Lir52341 - שיחה 11:00, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
אפילו בדף השיחה שלך אינך יכול לבדוק את הדברים שכתבת ולתקנם? ”אני מניח שאת מתכוונת ללקרוא את הערך ללחוץ על ביטול ולכתוב לי בדף השיחה צשהו שמוכן לך מראש, את רשמת דברים לא נחוצים בבדיקה הערך וחוזץ מזה היו לך שם פרטים צלאים על כל נושא ואת יכולת לתקן אותם.” אם זה ימשיך כך, נראה לי שתהיה הראשון לזכות בכבוד המפוקפק של המלצה שלי על חסימת המשתמש. לי זה כבר נמאס. יש גבול לכל דבר וככל שיש יותר עבודה ויותר מיזמים, הזמן שאנו מקדישים לניטור עבודתך בא על חשבון עוד ועוד דפים אותם איננו בודקים. ‏Ldorfman‏ • שיחה 12:04, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
זלזול באנשים אחרים במיזם לא יוביל אותך לשום מקום. אין מחלוקת על כך שאתה מטריח משתמשים רבים. כבר דנו בכך קודם, ואתה יכול לקרוא את דף השיחה של עצמך כדי לקבל דוגמאות. השאלה שנותרה ללא מענה היא איך נמנעים מכך בעתיד? אם יש לך רצון לשנות דרכך, תוכל לקבל סיוע, למשל בצורת חניכה. אם אין לך רצון לשנות את דרכך, אבקש ממך לחדול לערוך בוויקיפדיה העברית. • רוליג שיחה • אמצו חתול 12:16, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
זה אייום!כי אני מבין שכן ואת יודעת שאסור לאיים זה עברה על החוק אז אני מציע פעם נוספת תשקלי את דיבורייך.--Lir52341 - שיחה 08:09, 9 באוגוסט 2012 (IDT)
אין כאן כל איום יש כאן רצון לסייע לך ומשום מה אתה מתעקש לא ללמוד, וחושב שאחרים צריכים לטפל בעריכותיך ולתקן את השגיאות שלך ולשבור את הראש ולנסות להבין למה התכוונת. ראה בפנייתי זאת אזהרה אליך. כבר היו עורכים שנחסמו מעריכה בויקיפדיה כי התעקשו שוב ושוב לעלות ערכים ברמה לא ראויה. אתה מתבקש לעלות את ערכיך לארגז חול ולא למרחב הערכים, לפנות בויקיפדיה:לוח מודעות ולבקש בקורת עמיתים לערך שכתבת.
צריך מאד להיזהר בשימוש בתרגום מכונה, קרא את הערך ותבין שאי אפשר להסתמך על תרגומים כאלה. אפשר להיעזר בהם אבל לאחר מכן יש לנסח את המשפטים בעברית ברמה נאותה שתכבד את הויקיפדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:46, 9 באוגוסט 2012 (IDT)

קשה להבין חלק מהדברים שאתה כותב בדפי שיחה. אחת הסיבות היא שימוש מוטעה בהטיות המילה הנה (הנו, הנך וכו'). הנו פירושו הנה הוא, ומשכך אי אפשר להשתמש בהנו כאוגד. זאת טעות שכיחה שנעשית מתוך מחשבה שמדובר במשלב גבוה יותר. לפעמים אתה משתמש בהטיות האלה במקום להשתמש בכינוי הגוף. ההטיה היני לא קיימת. אם הכוונה היא להנה אני אז מדובר בהנני.

תחליף את ההטיות של הנה בכינוי הגוף הרלוונטי למשפט (אתה/את/אתם/הם וכו'). תשים לב שלפעמים אין צורך להשתמש באוגד או לציין מפורשות את כינוי הגוף. אדגים על אחד המשפטים האחרונים שלך: "מדוע הינך הורדת את הקישור" ==> מדוע הורדת את הקישור? המילה הורדת כוללת כבר את כינוי הגוף (שני). אני עדיין לא בטוח למה התכוונת בחלקו השני של המשפט - "היני צריך לשים מקור לתבנית".

מידע נוסף תמצא בויקיפדיה:לשון#שימוש באוגד – הוא, הנו ובאתר האקדמיה ללשון העברית. נויקלן 20:02, 9 באוגוסט 2012 (IDT)

נויקלן, אצל ליר היני פירושו אני, ראה הדיון למעלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:06, 9 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה שהקדשת מזמנך וכתבת את טעותי.

תודה,לירן.--Lir52341 - שיחה 20:08, 9 באוגוסט 2012 (IDT)

"תרמתי מעט לערך בכך שהלמתי את התבנית."[עריכת קוד מקור]

שמע, אין צורך לציין כל תרומה שלך בדף השיחה של הערך. ציון תרומות בדפי השיחה נעשה רק כאשר התוספת הינה (שים לב: זוהי דוגמא לשימוש נכון במילה) יוצאת דופן או עלולה להיות שנוייה במחלוקת. ביקשתי ממפעילי המערכת להסיר את כל הדפים הללו, בהם הזנת תוכן מסוג זה.

אגב, בניגוד למה שכתבת בדף השיחה של הערך "שנות הביצה של קרמיט", הוספת תבנית לערך, כגון זו שהכנסת לערך זה, אינה נחשבת ל"תרומה משמעותית לערך".... בכל מקרה, גם הערה זו תמחק עם מחיקת דף השיחה. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:51, 10 באוגוסט 2012 (IDT)

הדפים נמחקו. מי שמעוניין לדעת מי תרם לערך יוכל להסתכל בגרסאות הקודמות ולראות מה מתוכן אתה ערכת, מי שרוצה לראות את עריכותיך יוכל להסתכל במיוחד:תרומות/Lir52341. הערות כמו אלו שאתה פתחת רק מפריעות. נא להפסיק לכתוב אותן! בברכה, ‏ישרוןשיחה 08:51, 10 באוגוסט 2012 (IDT)
אנא אל תציין בדפי שיחה מה עשית בערך. דפי שיחה משמשים כדי להעיר הערות על הערך (על טעויות בו, בקשות להבהרות ותיקונים בו וכו') ערן - שיחה 00:09, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום,

אופי פעילותך דומה מאוד לפעילותו של המשתמש הזה. מה הקשר ביניכם? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:15, 10 באוגוסט 2012 (IDT)

צר לי לאכזב אותך אך אין ביננו שום קשר למרות ששם המשתמש דומה.--Lir52341 - שיחה 09:48, 10 באוגוסט 2012 (IDT)

תקציבי סרטים[עריכת קוד מקור]

שלום שוב,
אתה מרבה להכניס לערכי סרטים את שערוך תקציביהם. התקציב, בצורה בה אתה מכניס, מופיע כך: "$25000000". איננו נוהגים לציין כך מספרים. הצורה בה אנו נוהגים לעשות זאת היא בשילוב פסיקים, להקלת הקריאה. במקרה זה, יופיע המספר כך: $25,000,000 . מייד לאחר מכן יופיע, בהערת שוליים, המקור ממנו נלקח הנתון. אנא הקפד על כך מעתה וכל עוד אינך יכול להביא מקור, אל תציין כלל את הנתון. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:01, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

בערך יש קישור לאתר imdb ושם אפשר לראות את התקציב של הסרט למטה, ואתה יכול בבקה לתת לי דוגמה אתה רושם את המספר עם לא כמוני?!.--Lir52341 - שיחה 01:08, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
נכנסתי לערך "המבוך", עברתי לדף ב-IMDB ועדיין לא מצאתי את הנתון. התוכל לכוון אותי אליו? תחת איזו פסקה הוא מפיע?
לא הבנתי את כוונתך במשפט "ואתה יכול בבקה לתת לי דוגמה אתה רושם את המספר עם לא כמוני?!". ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:11, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
עזוב טעות שלי. אבל יש מקור בimdb מה עם זה?
"לא הבנתי את כוונתך במשפט "אבל יש מקור בimdb מה עם זה?". ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:15, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

כשביקשת מקור לתקציב, בערך יש קישור לאתר imdb ושם אפשר למצוא את התקציב ופרטים נוספים על הסרט.--Lir52341 - שיחה 01:17, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

פרטים נוספים על הסרט אכן ניתן למצוא שם. את התקציב, לא. לזה, הבא מקור בו התקציב מופיע באופן מפורש. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:18, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
למה יש תיכנס לקישור ואז תירד למטה והיה כתוב לך gross שזה ברוטו.
אם היית כותב בעברית, או לפחות טורח לבדוק, דבריך היו נכתבים וודאי כך: "למה? כנס לקישור, רד למטה, ומצא שכתוב לך "gross", שזה ברוטו. " אני שב ומבקש ממך לבדוק את לשונך ולשפרה בטרם ההקשה על "שמירה". זה כבר ממש נמאס.
המונח "Gross" מתייחס לרווחים ברוטו. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:27, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
שאלה לא קשורה:אתה עובד בויקיפדיה?
תשובה קשורה: עורכי ויקיפדיה, ואני ביניהם, מקדישים זמן רב לעיסוקם זה. זאת, על חשבון דברים אחרים שהיו יכולים לעשות בזמנם הפנוי. מהבחינה הזו, ניתן בהחלט לומר שאני "עובד בוויקיפדיה". מעבר לזה, אתה בהחלט מוזמן לקרוא את הערך "ויקיפדיה" וללמוד יותר על המיזם.
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ‏Ldorfman‏ • שיחה 01:36, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום לך, בהתבסס על הקובץ שהעלית הועלתה תמונה של רוני דואני. ראה בערך. האם יש לך צורך בתמונה המקורית, או שניתן למחוק אותה. כרגע הקובץ אינו בשימוש. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:41, 21 באוגוסט 2012 (IDT)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף FXP. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas שיחה 13:51, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

העלאת תמונות המפירות זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

לצערנו, אתה מעלה תמונות המפירות זכויות יוצרים ומציגן כבעלות רשיון חופשי. אנו שמים דגש רב על נושא זכויות היוצרים ואין להעלות תמונות בצורה זו. בנוסף, ראה בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד על הדברים הבאים:

1. יש לעשות שימוש בתמונה בערך בוויקיפדיה או בדף משתמש. תמונות שאינן בשימוש יימחקו.
2. יש לציין בדף התמונה את מקורה של התמונה ואת מצב זכויות היוצרים שלה.
3. יש לוודא שהשימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. בפרט יש לבדוק את הפרטים הבאים:
  • כאשר מדובר בשימוש הוגן יש לפרט בדף התמונה מדוע בשימוש הוגן.
  • תמונה ישראלית שפותחה לפני יותר מ-50 שנה נמצאת ברשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון cc-by-sa.
4. שם התמונה צריך להיות בעל משמעות שמתאר את תוכנה.
5. בדף התמונה יש להציג תיאור מתאים (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום, מתי צולמה וכדומה).
6. התמונה איננה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך. למשל, בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הנ"ל, סביר להניח שתימחק.

תודה, Assayas שיחה 07:48, 28 באוגוסט 2012 (IDT)