שיחת משתמש:Mr net X

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Tomtom בנושא חוצנים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mr net X, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אליסף · שיחה 10:54, 26 באפריל 2014 (IDT)תגובה

נוקיה[עריכת קוד מקור]

שלום רב ותודה רבה לך על העריכה בערך. אך מעבר לכך שהיא לא הייתה במקום הנכון ובשל כך פגעה בתבנית הנתונים שיש בערך, העריכה אם אני מבין לא לגמרי מדויקת. נוקיה לא ממש תשנה את שמה, אלא היא העבירה את יחידת הניידים שלה ואת הזכויות על מותגים כגון "לומיה" וכדומה למייקרוסופט מובייל. אבל השם עצמו נוקיה ישאר שייך לחברה עצמה והיא עדיין תמשיך לפעול בתחומים מסומים. אם אני טועה אז אני מתנצל ואתה מוזמן לתקן אותי. אליסף · שיחה 10:54, 26 באפריל 2014 (IDT)תגובה

מחשב[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מחשב. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,Uziel302 - שיחה 18:49, 27 באפריל 2014 (IDT)תגובה

נוקיה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף נוקיה. הסיבה לכך היא: כדאי מאד ללמוד את כללי הכתיבה הנוהגים בויקיפדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • חיים 7שיחה • כ"ז בניסן ה'תשע"ד • 19:35, 27 באפריל 2014 (IDT)תגובה

עריכות שגויות[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מבין את רצונך לתרום, אך מרבית תרומותיך שגויות, לא נכתבות בצורה אנציקלופדית ולא מובאות במקומות נכונים. אנא הפסק עם תרומות אלה, קרא את מדריכי הכתיבה של ויקיפדיה (ברוכים הבאים, ויקיפדיה צעד אחר צעד ועזרה:תפריט ראשי) והעזר בחונכים מהחממה של ויקיפדיה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:10, 28 באפריל 2014 (IDT)תגובה

אסלאם[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אסלאם. הסיבה לכך היא: תוספת מנוסחת בצורה לא אנציקלופדית ולא במקום הנכון. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 17:01, 1 במאי 2014 (IDT)תגובה

אני מבקש פעם נוספת, הימנע מביצוע עריכות אשר אינן מותאמות לערך. המשך פעילות מסוג זה עלולה להביא לחסימתך, וחבל. ‏Lionster‏ • שיחה 17:02, 1 במאי 2014 (IDT)תגובה
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.
  • אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
  • מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
מאחר ופעם נוספת ביצעת עריכה מסוג זה, נחסמת ליום. המשך פעילות זו, ללא דיאלוג בדף השיחה שלך, תוביל לחסימה ארוכה בהרבה. ‏Lionster‏ • שיחה 17:29, 1 במאי 2014 (IDT)תגובה

תורת הגזע[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף תורת הגזע. הסיבה לכך היא: ניסוח בלתי אנציקלופדי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Ijon - שיחה 21:32, 20 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

הועבר לארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום Mr net X,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מיקרוסופט לומיה" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Mr net X/‏מיקרוסופט לומיה". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! • צִבְיָהשיחה • כ"ו בכסלו ה'תשע"ה 20:18, 18 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

הועבר לארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום Mr net X,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Tizen (טיזן)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Mr net X/‏Tizen (טיזן)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! • צִבְיָהשיחה • כ"ו בכסלו ה'תשע"ה 20:19, 18 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

גרשיים[עריכת קוד מקור]

שלום,

שמתי לב שמדי פעם במקום לכתוב גרשיים (") אתה כותב גרש אחרי גרש (''). כדי לעשות גרשיים, יש ללחוץ על שיפט ותו המירכה הבודדת, מימין לאות ף.

תודה. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 22:55, 18 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

הפירמידות במצריים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הפירמידות במצרים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,--ד.אלון - שיחה 20:00, 1 באפריל 2015 (IDT)תגובה

חוצנים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף חוצנים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Corvus-TAU - שיחה 20:32, 21 באפריל 2015 (IDT)תגובה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.