שיחת משתמש:The Gargoyle King/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

איילה או עילה[עריכת קוד מקור]

לא ראיתי או מצאתי סימוכין לטענתך שביתו של נח נקראת "איילה". יש כתבה אחת ב-ynet בה נכתב שמה "עילה", ועוד כתבה באתר עין הדג. למעט זה, לא מצאתי התייחסות לבתו של נח. מאחר שלא נהוג לעשות מחקר מקורי בוויקיפדיה, ביטלתי את עריכתך. במידה ויש לך ידע אחר על שמה של בתו של נח, אשמח אם תסביר את זה בדף השיחה של הסרט. המשך יום טוב גארפילד - שיחה 13:05, 8 באפריל 2014 (IDT)

ראיתי את הכתבה ב-ynet, ומתברר שטעיתי. פשוט חשבתי שזה לא הגיוני, היות ובויקיפדיה האנגלית השם שלה נכתב "איילה" ומה שגם חשבתי שכתבו את השם שלה בערך על הסרט בשגיאת כתיב... הורנס א' ב' ג' - ביכורים 22:46, 8 באפריל 2014 (IDT)

חג פסח כשר ושמח![עריכת קוד מקור]

The Turtle Ninjaהבר של מו סיזלאקבואו להצטרף למיזם האנימציה! 09:31, 14 באפריל 2014 (IDT)

ראיתי את זה רק עכשיו. שיהיה גם לך חג שמח!... הורנס א' ב' ג' - ביכורים 11:12, 18 באפריל 2014 (IDT)

שנה טובה ומתוקה[עריכת קוד מקור]

שנה טובה ומתוקה. בברכה, The Turtle Ninjaשיחה11:37, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום נתי,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 01:23, 17 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה רבה על ההזמנה! הורנס א' ב' ג' - ביכורים 14:15, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
בכיף. אשמח למשוב על הסקר לאחר שתענה. אם ענית כבר, ראה את ההזמנה תקפה מעכשיו. בכל מקרה, גם בלי משוב בסוף, נשמח לתשובות ממך. Ldorfmanשיחה 22:45, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 00:58, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

Ldorfman, אני מצטער על העיכוב, הייתי עסוק. עניתי על הסקר במחשבה ובכובד ראש ומצאתי אותו מועיל ותורם לשיפור החוויה בויקיפדיה, בברכת שבוע טוב
נ"ב: אני חוזר היום ללימודים, ואיעדר מהויקיפדיה לתקופה הקרובה, עימך הסליחה הורנס א' ב' ג' - ביכורים 09:50, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

אימה אמריקאית: דארן כריס[עריכת קוד מקור]

דארן כריס הוא בסה"כ שחקן אורח,מה שכתוב בלינק הוא על הליהוק הפוטנציאלי שלו לאותו פרק, (אחד,גג שניים)גם לילי רייב אגב משתתפת בתפקיד אורח למרות שהייתה חלק מהקאסט הקבוע בעונות הקודמות. אם אכן יחזור לסדרה לקאסט הקבוע כמו וס בנטלי ומאט בומר בעונות הבאות,אני בעצמי אכניס אותו לטבלה הזו. השחקנית מייר ויניגהם בעצמה השתתפה בעונה 3 ו4 בתפקידי אורח וגם תשתתף בעונה 5 בתפקיד אורח אך עדיין היא רק מתארחת ולא חלק מהקאסט של הסדרה. לגביי הדמויות של וס בנטלי וקלואי סביני שם משפחתם הוא לאו ולא לואל

א) לגבי שם הדמות של בנטלי, נשאיר את זה למאוחר יותר
ב) לגבי דארן כריס, בלינק כתוב שההופעה הראשונה שלו בעונה תהיה הופעת אורח בפרק הספיישל של העונה לליל כל הקדושים, אך הוא יחזור להמשך העונה בתפקיד משני, שזה אומר, יותר מפרק או שניים. אם בהמשך נראה שהדמות שלו באמת רק אורחת, אני אשנה את זה. חוץ מזה, למה בדיוק בנטלי ובומר מופיעים בטבלה אם הם רק היו אורחים בעונה הרביעית? הורנס א' ב' ג' - ביכורים 22:37, 12 בספטמבר 2015 (IDT)
הסיבה שהם נוספו לטבלה היא כי הם מעכשיו בקאסט הראשי של הסדרה,הם לא היו שם לפני.
קיבלתי. תקשיב, לגבי קמפבל וגרינפילד, כמו שציינתי בתיאור העריכה, עדיף לחכות לשבוע הבא ולראות אם קמפבל היא משנית או אורחת, ולגבי גרינפילד, בכל המקורות רשום שהוא משחק דמות משנית, לא אורחת. כך או כך עדיף לחכות לתחילת שידור העונה שבוע הבא, ואז לתקן את הערך בהתאם. הורנס א' ב' ג' - ביכורים 17:28, 2 באוקטובר 2015 (IDT)

יום הולדת שמח![עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! עד 120! ‏עמיחישיחה 21:29, 3 בנובמבר 2015 (IST)

תודה רבה!! הורנס א' ב' ג' - ביכורים 22:08, 4 בנובמבר 2015 (IST)

התחלתי לכתוב טיוטה לערך לוגאן (סרט), [משתמש:Fett/לוגאן (סרט)], כשלפתע גיליתי שיצרת את הערך לפני יומיים. יצרת? אני בספק. אמנם תבנית הסרטים שיצרת, תקציר העלילה וצוות השחקנים נראה כמשהו שנכתב על ידך (או על ידי זה), אבל כל פסקת ההפקה (הפסקה עם המלל הרב ביותר בערך) הייתה מועתקת מהפסקה הזו. רק רציתי להודיע לך שהערך שוכתב על ידי למצב אופטימלי.
לאחר מכן הצצתי ברשימת הערכים שכתבת, ומצאתי ערך בשם "המתים המהלכים (משחק וידאו)". זה הזכיר לי משהו, ומשם הגעתי לכאן. עוד העתקה מוצלחת. וקרדיט לכותבים שכתבו את הערכים בפועל? וקרדיט למי שהשתמש בחומרים של הכותבים הללו לעצמו? כשהתחלתי פה קיבלתי אזהרה על העתקה, אחרי שהעתקתי פסקה מערך אחד לערך אחר. והעתקות של טיוטות שלמות, רובן לא גמורות?
Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:12, 25 באוקטובר 2016 (IDT)

ראשית כל, אני מודה שאת הערך "המתים המהלכים (משחק וידאו)" יצרתי על בסיס העתקת הטיוטה של המשתמש "The Turtle Ninja", פשוט, ראיתי את הטיוטה הזו, שמתי לב שכותב הטיוטה לא נגע בה כבר כמעט כשנה וחשבתי לעצמי שזה חבל לתת לערך כזה מפורט ומושקע "להירקב" במרחב המשתמש במשך המון זמן בלי לגעת בו במקום להוציא אותו אל מרחב הערכים. במבט לאחור, אני מבין, בכנות, שהמעשה שלי נבע מפזיזות ואנוכיות תוך חוסר מתן קרדיט ליוצר האמיתי של הערך וזה לא יחזור על עצמו שוב מבלי שאני אשאל קודם רשות מיוצר הערך האמיתי כלשהו...
שנית, לגבי הערך "לוגאן (סרט)", אני מבטיח לך כי תירגמתי את הכל מהויקיפדיה האנגלית במו ידי במשך כשעתיים רצופות ללא הפסקה, וכן, למעט הפסקה העוסקת בהפקת הסרט שנלקחה מהערך "וולברין (סרט)", אבל באמת, למה זה כזה גרוע אם אותה הפסקה שם עסקה לעניין הערך המדובר?? הורנס א' ב' ג' - ביכורים 14:32, 25 באוקטובר 2016 (IDT)

היפה והחיה 2017[עריכת קוד מקור]

שלום. ראיתי את עריכתך בדף היפה והחיה. אומר כי יש העדפה לכרזה עברית. מאחר ויש כרזה עברית רשמית, יש עדיפות להשתמש בה. גם אם יצאה כרזה יותר עדכנית, יש עדיפות להשתמש בעברית. ראה מקרה דומה בערך ספר הג'ונגל 2016 ששם יש כרזה הרבה יותר עדכנית באנגלית, אך נעשה שימוש בכרזה העברית היותר ישנה, כיוון שלא יצאה כרזה עברית עדכנית יותר. אותו מקרה עם היפה והחיה. כרגע אין כרזה עברית מקבילה לגרסה האנגלית העדכנית, אז לכן נעשה שימוש בכרזה העברית, למרות היותה ישנה יותר, אך היא רשמית לגמרי ועדיפה כיוון שהיא בעברית. אם יש מקום לספק, אשמח אם תרשום פה או תפנה לאחד מהמנהלים. אך כרגע אבקש ממך לא לערוך את הכרזה. המשך שבוע נפלא, Goodman13 - שיחה Goodman13 - שיחה 14:35, 14 בנובמבר 2016 (IST)

ראשית, לא התאפשר לי לענות לך במהירות מכיוון שאני לומד בפנימייה ולכן אני מנותק מהעולם החיצון בצורה טוטאלית במשך השבוע ולכן ראיתי את הודעתך אך הרגע.
שנית, אני לא מסכים עם דעתך על כך שבמקרה של שני כרזות שהאחת עדכנית אך בשפה זרה ואילו השנייה מיושנת אך בעברית - חובה לשים את הכרזה העברית. מהיכן מצאת לכך סימוכין שהכרזה המיושנת יותר עדיפה מן העדכנית? (וזה שאתה מביא לי ערך אחד, זה לא עוזר או מוכיח זאת.) הורנס א' ב' ג' - ביכורים 14:48, 18 בנובמבר 2016 (IST)

מזל טוב ליום הולדתך![עריכת קוד מקור]

המון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:31, 22 בנובמבר 2016 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! BDaniel - שיחה 14:51, 22 בנובמבר 2016 (IST)
תודה רבה לשניכם! הורנס א' ב' ג' - ביכורים 23:45, 23 בנובמבר 2016 (IST)

שפע קבצים בשימוש הוגן בערך אלסה (נסיכת דיסני)[עריכת קוד מקור]

שלום לך, לא מקובל למלא ערך בקבצים רבים ברישיון בשימוש הוגן. זה כבר לא הוגן. הסרתי שני קבצים שהעלית מהערך, והם יימחקו. אנא קח זאת בחשבון להבא. תודה חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 17:01, 7 באפריל 2017 (IDT)

למה? מה הבעיה בלהוסיף לערך ולהעשיר אותו בשפע של קבצים המתאימים לו? בצורה כזאת נעשה שיוויון בין המלל הרב והמפורט לבין הקבצים, זה לא קצרמר שמפוצץ בתמונות או ערך רב מלל ויבש שלא מגוון בתמונות שונות. אשמח אם תוכלי להסביר לי מה הבעיה בכך (גם מה שבסך הכל, לפני שמחקת את התמונות מהערך, היו בערך רק שלוש תמונות תחת שימוש הוגן - יותר מדי? לא נראה לי כך...). בברכת שבת שלום. הורנס א' ב' ג' - ביכורים 17:29, 7 באפריל 2017 (IDT)
כי זאת המדיניות של קרן ויקימדיה, להקפיד על זכויות יוצרים. נשארו בערך תמונות בשימוש הוגן, אבל אין הצדקה למשל לצילום של השחקנית בשימוש הוגן, וכנ"ל עוד ציור של הדמות. השארתי ציור אחד. לידיעתך בוויקיפדיה הגרמנית לא מעלים אפילו קובץ אחד בשימוש הוגן. בוויקיפדיה העברית מקלים יותר, אבל במידה. חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 17:54, 7 באפריל 2017 (IDT)
אני מבין... להבא אשתדל לקחת את הנושא הזה בחשבון בערכים הבאים שאכתוב. אודה לך אם תוכלי להפנות אותי למדיניות של קרן הויקימדיה, כדי שאוכל ללמוד יותר על הנושא הזה להבא. שוב, בברכת שבת שלם ומבורכת... הורנס א' ב' ג' - ביכורים 18:24, 7 באפריל 2017 (IDT)
כל נושא הרישיונות נמצא בדף ויקיפדיה:רישוי תמונות. חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 08:28, 8 באפריל 2017 (IDT)

הוספת תמונות בשימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

היי, רק רציתי להסב את תשומת ליבך כאשר מוסיפים תמונות בשימוש הוגן יש להשתמש בתבנית {{מידע}}, למעשה זה ברירת מחדל של האשף. שים לב בבקשה להשתמש בו. אני פונה אלייך בעקבות העריכה הבאה. תודה. – אסף (Sokuya)שיחה 19:19, 28 באפריל 2017 (IDT)

תודה רבה על ההערה, אקח זאת לתשומת ליבי פעם הבאה (אגב, סליחה על התגובה המאוחרת, אני נמצא כעת בעומס לימודי). הורנס א' ב' ג' - ביכורים 18:00, 4 במאי 2017 (IDT)

אני באמת לא מאמין שנכתב לה ערך בגרסה העברית כבר ב-2016, ולא ידעתי על קיומו עד לחיפוש גוגל אקראי. מצד שני, זה בסך הכל היה עניין של זמן, מאחר שידעתי שהיא אמורה הייתה להופיע גם כאן. עם זאת, חבל ששם הערך אינו נכון (צ"ל "אלזה (דיסני)" או "אלזה (דמות)", אבל לא "אלסה"), ושיש בו לא מעט בעיות "תרגמת" (שניסיתי לתקן). במקרה, גם אני יצרתי טיוטה לאותו הערך, וגם ל"אנה (דיסני)", אך שתיהן ננטשו. אשמח אם תכתוב את הערך העברי גם לאנ'וש. TheIsraeliSudrian - שיחה 11:42, 7 במאי 2017 (IDT)

אשמח לכתוב את הערך גם לדמותה של אנה בהזדמנות. אני נמצא כרגע בעומס של לימודים ובגרויות ולכן לא יהיה לי זמן בשבועות הקרובים, אבל כשאתפנה ואסיים עם הבגרויות, אשמח לכתוב את הערך עליה. הורנס א' ב' ג' - ביכורים 14:55, 9 במאי 2017 (IDT)

פסקת פיתוח ב"הפנתר השחור"[עריכת קוד מקור]

אני מבין שהערך נכתב ממש, ממש מהר, אני כמעט בטוח שביום פרסום הטיזר. אין לי בעיה עם זה... רק שפסקת הפיתוח הועתקה כולה מפסקה שאני עבדתי עליה קשה בערך הפנתר השחור (קומיקס). וזו פסקה שאמורה להתייחס לדמות, לא לסרט. הצצה קלה בויקיפדיה האנגלית מראה זאת. מה עושים? Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble18:16, 13 ביוני 2017 (IDT)

אני מודע לכך, רק שפשוט, כשהסתכלתי בויקיפדיה האנגלית לעומת הערך על הדמות, ראיתי שזה פחות או יותר אותו הדבר ולא ידעתי איך לנסח את זה, וחשבתי לעצמי שאתה תימצתת את הפסקה הזו הכי טוב שאפשר, בכל אופן, כרגע אין לי גישה זמינה לעריכה חופשית פה, וכשאני אחזור הביתה אני אשבור את הראש איך לנסח את זה מחדש... הורנס א' ב' ג' - ביכורים 19:34, 13 ביוני 2017 (IDT)

בלתי אנושיים, מחוננים[עריכת קוד מקור]

שלום, תודה על כתיבת הערך הבלתי אנושיים (סדרת טלוויזיה), שנערך וייערך על ידי בהמשך. שאלה לי אליך, האם אתה מתכנן ליצור את הערך "המחוננים (סדרת טלוויזיה)"? נוסף לכך אבקש ממך לא לכתוב את הערך "המעניש (סדרת טלוויזיה)". Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:22, 16 באוגוסט 2017 (IDT)

דבר ראשון, תודה על ההערכה. שנית, כן, בכוונתי ליצור את הערך "המחוננים" והתחלתי לעבוד עליו הבוקר. בקשר ל"המעניש (סדרת טלוויזיה)", זה בגלל שאתה/משתמש אחר עובד על כתיבת הערך או שזה בגלל סיבה אחרת? הורנס א' ב' ג' - ביכורים 11:29, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
אני מתכנן לעבוד ל כתיבת הערך, כפי שכתבתי את ערכי הסדרות הקודמות בעבר. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:30, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקיי, סבבה מבחינתי. אני גם ככה עסוק כעת בכתיבת "המחוננים (סדרת טלוויזיה)". הורנס א' ב' ג' - ביכורים 11:33, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
בדבר התרגום, אולי עדיף "המוכשרים" או "הכישרוניים" בהקשר הזה, שנוגע למוטאנטים? Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:35, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
צודק בהחלט, בהקשר הזה זה באמת נשמע הרבה יותר טוב, אבל נורא קשה לדעת איך לתרגם את השם בצורה הנכונה בויקיפדיה עד שהמפיצים בארץ יחליטו איך לתרגם את זה... הורנס א' ב' ג' - ביכורים 11:41, 16 באוגוסט 2017 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך[עריכת קוד מקור]

המון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך! ‏Ovedcשיחה 18:32, 9 בנובמבר 2017 (IST)

תודה רבה על האיחול! שיהיה לך שבוע טוב! הורנס א' ב' ג' - ביכורים 18:42, 11 בנובמבר 2017 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 08:31, 12 בנובמבר 2017 (IST)
תודה רבה! הורנס א' ב' ג' - ביכורים 11:52, 15 בנובמבר 2017 (IST)

Assassin's Creed Unity[עריכת קוד מקור]

שלום The Gargoyle King,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Assassin's Creed Unity" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, אוריאל, Orielno - שיחה 15:32, 24 בנובמבר 2017 (IST)

בכוונתי לסיים את העבודה על הערך, אך כרגע אין לי זמן פנוי. יהיה לי יותר זמן בהמשך השבוע. הורנס א' ב' ג' - ביכורים 19:59, 25 בנובמבר 2017 (IST)

Dear Horns 123! Can you make an article about Bollywood movie Hero 1983 and find cover of video cd? Thank you! --178.71.200.47 11:26, 26 בנובמבר 2017 (IST)

יקום החץ וכו'[עריכת קוד מקור]

ערכים מורחבים – יקום החץ, משתמש:Horns 123/פליסיטי סמוק, משתמש:Horns 123/ויקסן (קומיקס), משבר בארץ-X

בחודשים האחרונים בשנה האחרונה נתקלנו כמה וכמה פעמים. הפעם הראשונה, פסקה שביעית בדף שיחתך זה, עסקה בהעתקות ללא קרדיט. התאקל הבא שלנו? אותו נושא, פסקה 13. לאחר מכן שתי סדרות של מארוול, ואז הגיע "משבר על כדור הארץ X". במקרה הזה הבלגתי, עברתי ברפרוף ועשיתי תיקונים כדי להפוך את הערך לתקין יותר (כעת קראתי את כל הערך כמו שצריך, והבנתי שפספסתי הרבה דברים), וחשבתי שהכל הסתדר. ואז ראיתי את יקום החץ.

אתעלם מהתרגמת ("הכרוניקה של סיסקו", "המורה למוזיקה", "הריי", "שלהם אג'נדה קטלנית") או מאי-דיוקים שונים ("ליגת הצדק של אמריקה"), אני אתייחס רק להעתקות. בדיקה פשוטה מאוד הראתה שהעתקת את תקצירי "החץ", "הברק" ו"אגדות המחר" מהערכים הראשיים. נכון, ישנם מקרים בהם שינית מעט את הניסוח (במקום "ריי פאלמר/אטום", "ריי פאלמר שפועל תחת זהותו של אטום"), ואחרים שבהם השלמת את הלא-מעודכן - שהם בהחלט בולטים וצורמים מאוד בניגוד לפסקאות הקודמות להם. אני ממליץ לך בחום לחפש חונך טוב בחממה שיוכל לשפר את כתיבתך, וישים דגש על התעלמות מערכים כתובים.

אני כותב זאת מכיוון שראיתי שיצרת טיוטות לערכים ויקסן (קומיקס) ופליסטי סמוק ("תחייתו מחדש של DC", "המפציצים של DC"). אני חושב ששכתוב ערכים הוא פעולה מיותרת, כי ערכים צריכים להיות במרחב הערכים רק אחרי שהם עומדים בסטנדרטים הדרושים. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble10:23, 17 בדצמבר 2017 (IST)

אני מבין שבחרת להתעלם ממני... אנחנו נתראה בהמשך. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:37, 22 בדצמבר 2017 (IST)