Battlefield V

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
שדה-קרב 5
Battlefield V
סמל המשחק
סמל המשחק
כללי
תאריך הוצאה 20 בנובמבר 2018
סוגה משחק ירי בגוף ראשון, באטל רויאל
פיתוח EA Digital Illusions CE
הוצאה לאור Electronic Arts
ארץ מקור שוודיה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה סדרת Battlefield
דרישות תוכנה
מנוע משחק Frostbite 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים,משחקים מגוף ראשון
פלטפורמות Microsoft Windows
פלייסטיישן 4
Xbox One
המשחק הקודם Battlefield 1
המשחק הבא Battlefield 2042
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Battlefield V הוא משחק ירי בגוף ראשון שפותח על ידי DICE ושווק על ידי Electronic Arts. המשחק, כמו קודמיו בסדרת באטלפילד, תומך במצב משחק און ליין מרובה משתתפים (Multiplayer) בנוסף למצב שחקן יחיד "קמפיין" (Single Player). המשחק יצא לאור ב-20 בנובמבר 2018 לפלטפורמות Windows, פלייסטיישן 4 ו-Xbox One. המשחק מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה.

עלילת המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה, ולאורך עלילתו מציג את השדרוגים שהוצגו בשדה הקרב בחזיתות השונות.

  • "My Country Calling" - פרולוג:

המשחק נפתח בסצנה מתוך המשימה "Storm of Steel" בבאטלפילד 1 ובה חייל אמריקאי מתייצב מול חייל גרמני והשניים לא יורים אחד בשני, אלא מורידים את הנשק כלפי מטה. לאחר מכן נשמעת הכרזת המלחמה של בריטניה נגד גרמניה הנאצית על ידי נוויל צ'מברלין. השחקן מבקר בחמש חזיתות שונות, הראשונה כצנחן בריטי בנרוויק, השנייה כמפקד טנק טיגר גרמני ליד טוברוק (במשימה האחרונה יחזור השחקן לשחק כאותו מפקד), השלישית כצלף צרפתי בתוניסיה שאורב ליחידה גרמנית, הרביעית כטייס קרב גרמני הנלחם נגד הפצצת חיל האוויר המלכותי מעל המבורג והחמישית והאחרונה כחייל בריטי שנלחם עד כוחותיו האחרונים נגד מתקפה נאצית.

  • 1942 - Under No Flag:

המשימה הראשונה בקמפיין מספרת את סיפורו הדמיוני של בילי ברידג'ר, שודד בנקים בריטי שנעצר וחתם על עסקה עם הצבא הבריטי. ברידג'ר נשלח יחד עם ג'ורג' מייסון, לוחם קומנדו מבוגר ומנוסה בשירות הסירות המיוחד לצפון אפריקה. מטרת המשימה היא להניח פצצות על מטוסי שטוקה גרמניים. לאחר מכן צריך השחקן להרוס את האספקה של הלופטוואפה בבסיס אחר ולהרוס שתי תחנות רדאר שנמצאות בקרבת מקום. בנוסף צריך ברידג'ר לנטרל בונקר תמיכה גרמני לאחר שגרם לפציעתו של מייסון בחלק הראשון של המשימה, הוא אוסף את הציוד הנדרש וגם משדר קוד מורס לחמ"ל הבריטי, שאותו הגרמנים קולטים ובתגובה שולחים לכיוון ברידג'ר ומייסון גלי תקיפה של חיל רגלים ושריון, לקראת סוף המשימה מגיעה התגבורת של הבריטים והם מחלצים את ברידג'ר ומייסון. המשימה מספרת את סיפורם של לוחמי שירות הסירות המיוחד (SBS) שביצעו משימות שתרמו לצבא הבריטי.

  • 1943 - Nordlys:

המשימה השנייה במערכה מספרת את סיפורה של סולביג פיה ביורנסטאד, לוחמת גרילה נורווגית הפועלת לחילוץ אמה שנאסרה על ידי הגרמנים במטרה שתעזור להם להפיק מים כבדים על מנת ליצור פצצת אטום. סולביג חודרת לתוך תחנת הכוח בנרוויק, שמה היא מוצאת את אמה ומחלצת אותה. הן נפגשות מחדש בגשר שם הן נתפסות על ידי הגרמנים. אמה של סולביג נותנת לה את המעטפה שמכילה את המידע הדרוש להריסת התהליך האטומי ולאחר מכן דוחפת אותה מהגשר ונכנעת לגרמנים. בחלק השני של המשימה צריך לשרוד ולהילחם בהיפותרמיה שממנה השחקן ימות אם לא ימצא מדורה להתחמם בה, בנוסף צריך להילחם בחיילים שנמצאים בקרבת המדורות. בחלק השלישי של המשימה צריך להרוס שלושה מבנים ברחבי העיירה נרוויק ולבסוף להגיע לבונקר שבו נשמרים המים הכבדים. המשימה מבוססת על החבלה בייצור המים הכבדים בנורווגיה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Battlefield V בוויקישיתוף