ערוץ הופ! – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניסוח
אין תקציר עריכה
שורה 36: שורה 36:


הלוגו המסחרי של הערוץ הוא: עפיפון, והדמויות ממעברונים של הערוץ הם: ציפי הציפור, יוני עכברוני, אורי הכלבלב ושולי החתלתולה (כינוי חיבה לשולה).
הלוגו המסחרי של הערוץ הוא: עפיפון, והדמויות ממעברונים של הערוץ הם: ציפי הציפור, יוני עכברוני, אורי הכלבלב ושולי החתלתולה (כינוי חיבה לשולה).

הסלוגן של הערוץ הוא: "הופ! לגדול בידיים טובות".


ערוץ הופ! מפיק את הגרסה הישראלית המקורית של "רחוב סומסום". עד 2014 הופקו 6 עונות של הגרסה הישראלית.
ערוץ הופ! מפיק את הגרסה הישראלית המקורית של "רחוב סומסום". עד 2014 הופקו 6 עונות של הגרסה הישראלית.

גרסה מ־06:27, 17 בספטמבר 2019

ערוץ הופ!
סמל ערוץ הופ
סמל ערוץ הופ
פרטי הערוץ
מדינה ישראלישראל ישראל
קטגוריה פעוטות וילדים
סוג ערוץ טלוויזיה פרטי, פתוח
תאריך השקה 2000
בעלות קבוצת הופ!
שפה עברית
משרד ראשי תל אביב
אזור קליטה ישראל
זמינות
חבילה yes עם 3 ערוצים:
הופ!
הופ! ילדות ישראלית
WIZ!
HOT עם 3 ערוצים:
הופ!
הופ! ילדות ישראלית
ערוץ לולי
STINGTV עם 3 ערוצים:
הופ!
הופ! ילדות ישראלית
WIZ!
http://www.hop.co.il

ערוץ הופ! הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי המיועד לילדים בגילאי שנתיים ומעלה. הערוץ משודר בישראל מדי יום בין השעות 5:00 בבוקר ל-23:00 בערב במסגרת חבילות הבסיס של חברת הלוויין yes (באפיק 82) וחברת הכבלים HOT (באפיק 77).

חלק מתכני הערוץ מוצעים גם בערוץ של "הופ!" ביוטיוב, באתר האינטרנט של הערוץ וכן באפליקציות מובייל של ערוץ "הופ!".

היסטוריה

קובץ:Hop Channel Logo.svg
סמלילו הראשון של הערוץ

ערוץ הופ! נוסד בשנת 2000 על ידי אלונה אבט ותמיר פאול. הוא משודר לכ-1.5 מיליון בתי אב.

בשנת 2004 השיקה קבוצת הופ! את ערוץ לולי המיועד לפעוטות מגיל 0 עד 3 ומשודר בחברת הכבלים HOT (אפיק 76).

בשנת 2006 התחילו לשדר את ערוץ הופ! ברומניה והוא שודר עד שנת 2012 בדיבוב מלא. ברומנית הוא נקרא: "!Boom HOP". והוא נקרא כך כשם חברת הממיר הרומני "Boom".

בשנת 2009 השיקה קבוצת הופ! ערוץ נוסף שהוא חלוץ מסוגו, ערוץ "הופ! ילדות ישראלית", שכולו מוזיקה לילדים ובו מגוון עצום של שירי ילדות ישראליים קלאסיים ועכשוויים, כולם על טהרת השפה העברית. הערוץ משודר בחברת הכבלים HOT (אפיק 78) וחברת הלוויין yes (אפיק 83)

בשנת 2017 השיקה קבוצת הופ! את ערוץ WIZ! שמותאם לגילאים 6–11 הערוץ משדר סדרות למידה, ומשודר בחברת הלוויין yes (אפיק 92)

שיר הנושא של הערוץ - "הופ לגדול בידיים טובות" ומלווה את שידוריו - הוקלט במקור על ידי אריאל זילבר ובהמשך ביצעו אותו כוכבי הערוץ.

הלוגו המסחרי של הערוץ הוא: עפיפון, והדמויות ממעברונים של הערוץ הם: ציפי הציפור, יוני עכברוני, אורי הכלבלב ושולי החתלתולה (כינוי חיבה לשולה).

הסלוגן של הערוץ הוא: "הופ! לגדול בידיים טובות".

ערוץ הופ! מפיק את הגרסה הישראלית המקורית של "רחוב סומסום". עד 2014 הופקו 6 עונות של הגרסה הישראלית.

תוכניות הערוץ

אסף אשתר מופיע כ"נחשון כל יכול" מטעם ערוץ הופ!

תוכניות מקור וסרטים ישראלים

"דפנה ודודידו", "הקונצונים", "אליק ובליק", "חיבוקים עם באלי ושלוק", "טובי דובי", "באלי, דליק ושלוק", "סיפורים לנימי", "פרפרים של שבת", "יובל המבולבל", "נחשון כל יכול", "כוח הקצב", "ממלכת טוביהו", "סוד הקצב של מיכל", "המועדון של יובל המבולבל", "מולי וצומי", "הקרקס של רינת", "גינת הפלאים של רינת", "מר עגבנייה", "מיכל הקטנה והמפלצות", "העולם המטורף של דוד חיים" ,"רחוב סומסום" (הסדרה הרביעית), "סבא טוביה - שירים מבית סבא", "המופע המבולבל של יובל", "מה עושים היום", "הקייטנה של הופ", "כתמתמים", "אחת, שתיים, הופ!", "רדי, סטדי, הופ", "דידי הדרקונית", "איתי ולילי", "הגן של הופ!", "פטטה מכוכב בטטה", "טיוליולים", "האתגר הגדול - לילדים בלבד", "רגעי קסם - הזמן שלנו יחד", "סבא דוליטל", "קיץ של אתגרים - לילדים בלבד", "סוד הגן של תמר" (לילדי "yes" בלבד), "האולימפיאדה של הופ!", "א-הוי בוקר הופ!", "לילה הופ!", "החצר של אלי", "איציק הליצן" (תכנית מיוחדת לחג הפורים), "פרפרים של שבת", "סבתא בתיה", "רחוב שמש 22", "בונים מבלונים", "האיגלו של טרלה", "המרחב והחדר המוגן של הופ!", "חבורת ה''ס", "המגילה החדשה של הופ!", "יום הולדת למדינה", "!Ready, Steady, HOP", "מותק - גיבורי החלומות" (לילדי "yes" בלבד), "רינת בארץ האנגלית", "דיג דיג דוג - שלוש, ארבע, לעבודה!", "ספר הצבעים", "ספר הצורות", "קוקו הארנב", "בולי בלבולי", "סיפורה של מדינה עם סבא טוביה", "סיפורי התנ''ך עם סבא טוביה", "יובל המבולבל" (הקלטת הראשונה), "מיכל הקטנה" (ה-DVD הראשון), "יובל המבולבל - המסע אל הכוכב", "עולמו של יובל המבולבל", "הדוד חיים" (ה-DVD הראשון), "הדוד חיים 2", "הדוד חיים - ההצגה", "הדוד חיים - הטיול אל האוצר", "מר עגבנייה - ההצגה", "גינת התבלינים של רינת", "חיבוק של שבת עם סבא טוביה".

תוכניות רכש

כל סדרות הרכש מדובבות לעברית:

"היכון חידון הופ!" ("Kerwhizz"), "טלטאביז" ("Teletubbies"), "החברים של ברני" ("Barney & Friends") "מטוסי על" ("Super Wings"),"הרפתקאות פיטר הארנב" ("Peter Rabbit") "סימסאלה גרים" ("Simsala Grimm"), "בוב הבנאי" ("Bob the Builder"), "חבורת החצר" ("The Backyardigans"), "מגלים עם דורה" ("Dora The Explorer"), "רוץ, דייגו, רוץ!" ("!Go, Diego, Go"), "סמי הכבאי" ("Fireman Sam"), "נווה עצלנות" ("LazyTown"), "יו גאבה גאבה!" ("!Yo Gabba Gabba") "תותית" ("Strawberry Shortcake"), "מועדון החברים של מיקי מאוס" ("Mickey Mouse Clubhouse"), "הרפתקאות הלו קיטי" ("Hello Kitty"), "הדבורה מאיה" ("Maya the Bee"), "הפוני הקטן שלי: חברות היא קסם" ("My Little Pony: Friendship is Magic"), "תומס הקטר וחברים" ("Thomas & Friends"), "טבע תום" ("Tree Fu Tom"), "הפיה לילי" ("Princess Lillifee"), "החיוך של רוזי" ("Everything's Rosie"), "הספה הגדולה" ("The Big Comfy Couch"), "ברבאבא" ("Barbapapa"), "בננות בפיג'מות" ("Bananas in Pyjamas"), "איפה בו?" ("!Boo"), "פינגו" ("Pingu"), "דני הדוור" ("Postman Pat"), "פז"("Paz"), "ההופסים" ("The hoobs"), "יואל החובל" ("Joshua Jones"), "צ'ארלי צ'וק" ("Charlie Chalk"), "בראם" ("Brum"), " הבית של ניני" ("Nini's Treehouse"), "ביל הקטן" ("Little Bill"), "על שפת הנחל" ("Hummy the Humster"), "הג'לונים" ("Jellebies"), "מר מוכשר" ("Mr. Maker"), "נווה עצלנות 2" ("LazyTown Extra"), "אנדי פנדי" ("Andy Pandy"), "רובוטים קטנים" ("Little robot"), "כח הצלה" ("The Save-ums"), "הרמזים של בלו" ("Blue's Clues"), "ביל ובן" ("Bill and Ben"), "רולי פולי אולי" ("Rolie Polie Olie"), "עיר הארנבים" ("Bunnytown") "גיא המכונאי" ("Engie Benjy"), "חוות סוסי הפוני" ("Star Hill Ponies"), "טקי הטרקטור" ("Tec the tractor"), "פימבלס" ("Fimbles"), "קוקו מגלה את העולם" ("Peep and Big Wide World"), "סיפורי דרקונים" ("Dragon Tales"), "קוני העגלה" ("Connie the Cow"), "מני בתחפושת" ("Dougie in Disguise"), "הקרקס של ג'וג'ו" ("JoJo's Circus"), "ג'ים על הירח" ("Lunar Jim"), "הרפתקאות זיזי ווינקס" ("Jakers! The Adventures of Piggley Winks"), "האחים קואלה" ("The Koala Brothers"), "עולמו של אלמו" ("Elmo's World"), "רכבת הדינוזאורים" ("Dinosaur Train") "מסביב לעולם עם כרובי" ("Global Grover"), "הספרייה של ליזי" ("Lizzie's Library"), "ג'ינג'י העוגייה" ("The Gingerbread Man"), "דיג ודג" ("Dig and Dug"), "ממפי הפילון" ("Magic Adventures of Mumfie"), "נלי הפילה" ("Nellie the Elephant"), "הנעליים של יולי" ("Franny's Feet") "יש לנחש עם חן" ("Gess With Jess"), "עכבישיר" ("Spider"), "ררי האריה" ("Raa Raa The Noisy Lion"), "שוקי הצייר" ("Louie"), "ויפו הכלב המעופף" ("Vipo: Adventures of the Flying Dog"), "הטרקטור האדום" ("Little Red Tractor"), "עיר הקטרים" ("Chuggington"), "קליפורד הגור" ("Clifford's Puppy Days"), "משפחת דובינשטיין" ("The Berenstain Bears") "בואה וקואלה" ("Boowa and Kwala"), "פיבי הדוב" ("P.B. The bear"), "מקס ורובי" ("Max and Ruby"), "פיפי והניצנים" ("Fifi and the flowertots").


הערוץ באינטרנט

תוכני ערוץ הופ! מוצעים גם ברשת האינטרנט בשני אתרים ייעודיים: אתר הופ! שהוא אתר חינם ואתר המנויים של ערוץ הופ! ובו מגוון עצום של תכנים אינטראקטיביים, מעשירים ומהנים, כמו כן מוצעות באתרי האינטרנט ובאפליקציות הסלולר של הערוץ תוכניות רבות לצפייה בהזמנה ב- VOD.

תוכני ערוץ הופ! מוצעים גם בערוצי היוטיוב של קבוצת הופ! (הופ!, לולי, הופ! הורים, הופ! ילדות ישראלית ו-WIZ!), ברשתות החברתיות ובאפליקציות קבוצת הופ! בסלולר.

אתרי האינטרנט מותאמים לגילאי היעד ובהם מוצעים משחקים אינטראקטיביים רבים להעשרה, לימוד והנאה, המתעדכנים בתדירות תוך התאמתם לעונות השנה, לחגים ולמועדים מיוחדים.

הופעות וכוכבי הערוץ

הערוץ מקיים פעילויות שטח מגוונות במהלך כל ימות השנה, לרבות מופעי חינם ברחבי הארץ, הצגות וכן, פעילויות שטח אינטראקטיביות שונות.

דמויות כוכבי הילדים של הערוץ הן:

תמירוש (תמיר סופר) – מדבב וכוכב ילדים שעל החולצה שלו יש סמיילי שמח צהוב.

מיקי - ילדה מצחיקה בעלת מבטא מפונק וסרבל עם כפתורים, יש לה שלט מיוחד שקיבלה מסבא שלה נתי וכלב לבן ששמו פונץ'.

מיכל הקטנה - ילדה קטנה ונחמדה שרוצה לגדול, אוהבת ילדים. על החולצה שלה יש סוכריה על מקל.

יובל המבולבל - ילד מבולבל אשר עושה טעויות ושטויות כל הזמן, על החולצה שלו יש כוכב כחול.

הדוד חיים - דוד מצחיק ומפוזר עם פפיון אדום.

בובו (ליאור דטאוקר) - חייזר בעל חדק של פיל וחברו של דוד חיים אשר מדבר בשפה מיוחדת מהכוכב שלו.

קופיקו (ליאור דטאוקר) - קוף שימפנזה כתום אשר עושה תעלולים ובלאגן לכולם, הגיע מחונטוזה.

סבא טוביה - סבא אהוב שמספר סיפורים לנכדיו, מרכיב משקפיים ומחקה דמויות שונות.

רינת - ילדה נחמדה ששרה שירים ויש לה המון חברים, על השמלה שלה יש לב מחמם ואוהב.

שי ורועי - צמד מצחיק בעל מבטא מרוקאי שעושה מותק של יומולדת, בהמשך השניים הפכו לממציאים בשם "השטותריקים".

רוי בוי - ילד הג'ונגל אשר חבריו הם בעלי החיים, יש לו בומרנג וסוס בשם ג'אנגו.

מני ממטרה - בדרן שאוהב לחקות קולות ולהשפריץ מים, בעיקר אוהב לחקות בת יענה ששמה בתיה.

קוגומלו - מאסטר קפוארה לילדים.


ראו גם

קישורים חיצוניים