משתמש:Ras Ethiopia

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אתיופיה Tĕwahĕdo Krĕstyan, (אלוהים, ግዕዝ) התסריט, eng:. (אתיופיה האורתודוקסיה נוצרים )</ גדול>

Tĕwahĕdo Krĕstyan & והחיה Krĕstyan בתעתיק כדי סקריפט אתיופית "הברה" (TE-wa-he-k-לעשות מחדש St-יאן (ተዋሕዶ ክርስቲያን) & (BE- k-te מחדש St-יאן / ቤተ ክርስቲያን); בחיי, ግዕዝ או הידוע גם בשם Script אתיופית.

אתיופיה Tĕwahĕdo והחיה-Krĕstyan (הכנסייה )[עריכת קוד מקור | עריכה]

=== === Synods autocephalous Synods היא autocephalous עם מלא אוטונומי synods של הכנסייה האתיופית האורתודוקסית Tĕwahĕdo Krĕstyans ב אפריקה. הם השפע מבחינת הממשל המקומי תרבות ואת לרוב קיימים מלא הכנסייה אחד עם השני. Tĕwahĕdo Krĕstyan שייכות הקהילות הנוצריות העתיקות ביותר [בעולם []].

Tĕwahĕdo Krĕstyan & היהדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

התיאוריות שלהם ידע[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפי יהדות, האתיופית Tĕwahĕdo יחסי Krĕstyan כמו לדת אחרת. האינטרס שלהם הוא של תיאולוגי איכות. הדת היהודית היא Tĕwahĕdo והחיה-Krĕstyan (הכנסייה) של משהו לא אריתריאה ואתיופיה & חיצוני, אבל שייך פנים של Tĕwahĕdo Krĕstyan (הנוצרית) דתות עצמם. לפיכך שלהם ידע היא הרוחנית האיחוד של הכנסייה Krĕstyan עם היהדות ב שורשים.

יחסי דתי שלהם[עריכת קוד מקור | עריכה]

1. Tĕwahĕdo Krĕstyan נצרות יש קרוב קשר עם יהדות, גם היסטורית & תיאולוגית, למשל, (קדושה טקסט, השראה של הכתוב, מעמד של המקרא נביאים, האלוהי גילוי, האולטימטיבי המציאות כי נצרות יצא יהדות, פולחן של אותו הבורא אלוהים, להשתמש באותו של תהילים, וכך גם תפילה). שום דבר לא נשאר היום תיאולוגי חילוקי הדעות בין כל הנוצרים ו היהודים בכל רחבי עולם, ו - נעשו מאמצים ו ייעשה לקראת יותר ההבנה כבוד בין שני גדול דתות.

2. זה בערך כמו היהדות והנצרות של היום שלום אמונה קהילות בתוך הזהות הדתית שלהם, שלהם מוזר חוזק והעולם אחדות רחבה. הכנסייה Tĕwahĕdo מגנה כל התפרצויות של שנאה & גילויי [האנטישמיות []]. אז, גס תיאולוגי שגיאות, דתות אחרות שיזכירו ולשים ימין. Tĕwahĕdo הכנסייה או העם היהודי היום מגוון יחד. כל אלה מראה את Krĕstyan Tĕwahĕdo של האתיופים & האריתראים יש היהודי שורשים.

היהודים הם שלנו ביוקר האהובה האחים & אחיות וכן, אפשר לומר, במובן מסוים, שלנו זקני .

הגדרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

===== ===== Tĕwahĕdo אמצעי נעשים אחד או מאוחדת. הוא מתייחס אל ההתגלמות של ישו איחוד מלא של שלו האלוהי ו אדם טבע ללא [תערובת []] (בלי לשנות את אופיו של אחרים) וללא [ההפרדה []].

והחיה-Krĕstyan[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם המילה אתיופית (בחיי, ግዕዝ) מילה, שני חלקים שם כדי להיות מובן שלי הכנסייה, אשר מתארים את בית התפילה שלהם או הדתי הרוחנית פעילויות במקום לסגוד תיאר גם את Krĕstyans Tĕwahĕdo (הנוצרים) של אתיופיה.

( בחיי, ግዕዝ) או תסריט אתיופית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בחיי הידוע גם תסריט אתיופית הוא שפה של אתיופיה הקדומה, שהיא עדיין בשימוש על ידי אנשי קרן של אפריקה & ידי Tĕwahĕdo והחיה-Krĕstyan / אתיופיה.

והחיה-Krĕstyan (הכנסייה) היום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הכנסייה עם histroy גדול[עריכת קוד מקור | עריכה]

היסטוריה של Tĕwahĕdo אתיופיה והחיה-Krĕstyan (הכנסייה האורתודוקסית), הוא גם histroy אתיופיה העם האתיופי. Krĕstyans אתיופיה Tĕwahĕdo ואת Tĕwahĕdo Krĕstyans באריתריאה הם העשיר ב מסורות. הם ראיה של ארוך שלהם היסטוריה כדי לחזור לתוך פרהיסטורי ושעות הנוצרית המוקדמת ב אפריקה. כיום עם כ -60 מיליון, המאמינים באתיופיה, 2.5 מיליון אריתריאה כ -5 מיליון מחוץ למדינה, היא הגדולה מבין [המשפחה] [] הכנסיות Tĕwahĕdo ברחבי העולם. ישנם יותר מ 450 מיליון נוצרים אורתודוקסים היום ברחבי העולם. נוצרים אורתודוקסים (churchs) משתרעים אפריקה, מזרח אירופה, המזרח התיכון, ישראל, סלאבית מדינות, מערב אירופה , המערב התיכון, ו במדינות צפון אמריקה & דרום אמריקה.

תבנית:הראשי

הכנסייה עם סמליות גדולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רק שעדיין קיים מראש קולוניאלי הנוצרית הכנסייה ב אפריקה, Krĕstyan Tĕwahĕdo הכנסייה הנוצרית רבים אפריקה ו שלהם צאצאי ברחבי העולם יש מיוחד סמלי כלומר: הוא עדות אל הארוך הדתית והתרבותית היסטוריה של אפריקה היבשת.

===== ===== חיים של אמונה אתיופיה נצרות היא עמוק מושרשת ב יהדות. בין אם מדובר כמעט הברית הישנה תקנות או מיוחד המשמעות של ארון הקודש. Tĕwahĕdo אתיופיה והחיה-Krĕstyan (הכנסייה) יש בעמדה מבודדת שלה גבוה במדינה ב קרן של אפריקה, מוקף חסידי של אוסתאז [[(ሸርሙጣና)] ] מדינות, שימור רבים תרבותי בלבד Tĕwahĕdo Krĕstyan דתי עצמאות באפריקה. בולטת במיוחד הם רבים הדים של יהדות, אשר ככל הנראה את העובדה המאמין הנוצרי שזוהו על ידי קריאה חוזרת ונשנית של [בברית [ישן]] עם המקרא ישראל ו היהודי דתות, כגון שמירה של [המצווה []].

Tabot או ארון הברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

Tabots הם נגזרת של העתקים של שני לוחות של חוקים שהתקבלו על ידי משה, אשר שוכנו בדרך כלל בתוך והחיה-Krĕstyans המסמל את ארון הברית ,

Tĕwahĕdo Krĕstyans & שלהם והחיה-Krĕstyan[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטיפול חשוב מגיע בעיקר פרשנויות של הברית הישנה & הברית החדשה pericope, כגון הנ"ל סיפור משווה את מקור, אמונות ופרקטיקות של נצרות ו יהדות. שוב, זה טבעי לשאלה ההבנה העצמית של היהדות & Tĕwahĕdo, הפעם Krĕstyans Tĕwahĕdo (נוצרים) אתיופיה ואריתריאה. בעוד בבית באותו זמן שאלות של Christology ואת ההגדרה של היחס של נצרות ו יהדות לא צריך שוב להיות מושפע. שום דבר לא נשאר היום תיאולוגי חילוקי הדעות בין כל הנוצרים ו היהודים בכל רחבי עולם, ו - נעשו מאמצים ו ייעשה לקראת הבנה גדולה יותר וכבוד בין שתי גדול [ [דתות]].

התנ"ך & קדושה מסורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתבי הקודש הוא המילה הכתובה של אלוהים, מחבר התנ"ך והברית החדשה. הוא מכיל אלא המוחלט אמת לגבי אמונה ו [[המוסר של Tĕwahĕdo אתיופיה Krĕstyans. יש גם את המילה כתובה של אלוהים, שהם מכנים "האפיפיור מסורת". Tĕwahĕdo מכירים גם את הכתוב והמסורת עם אותו הגמוניה אל. התנ"ך Tĕwahĕdo אינו שונה בברית הישנה והחדשה של כל הכנסיות האחרות.

1.The התנ"ך היא קוד של [החוק []] מ אלוהים עבור האנושות כולה [[]].[עריכת קוד מקור | עריכה]

הם מאמינים שהתנ"ך הוא ספר אלוהי של אלוהים, הקב"ה על Messenger ו הנביא (עליהם השלום) הם פורסמו.

2.The התנ"ך של Tĕwahĕdo Krĕstyans הוא ספר של חוקי מ אלוהים לכל האנושות [[]].[עריכת קוד מקור | עריכה]

התנ"ך מביא שלום שלווה בין האנשים לקבל את תורה כמערכת בחייהם. התנ"ך מביא שלווה ושלום בין בני אדם לקבל את אמת, מערכת כזו בחייהם.

בסך הכל ישנם thousends ספר קודש בשפה anicent, בחיי (תסריט אתיופית), שנכתב על קלף (השווה ימי הביניים לטינית המילה; percamentum).

בין מסורת למודרניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקודש במקרא הוא אחד היסודות & גדול רק האמונה של Tĕwahĕdo Krĕstyans. זוהי תחזוקה של הכנסייה שלהם, מה שהם מלמדים. המילה של אלוהים גם ביטוי ב מסורות ו שלהם יום חיים. של היום מסורת & המודרניות הם שני הקטבים של Tĕwahĕdo האתיופית או האורתודוקסיה הכנסייה עם הפניה של אותו הישן מורשת & קריטריונים עבור ביסודו עליונות & הבטחות של זה כמובן. Tĕwahĕdo האורתודוקסיה המקרא גם הן הברית הישנה ו הברית החדשה ספרים אשר נחשבות חיצוניים בכנסיות אחרות "(למשל, ספר חנוך, שבו הוא,: מפתחות paraphysical טקסט ספר קוד או היובלים, שבו הוא,: קדומים היהודי [[דתיים ] עבודה], נחשב לאחד Pseudepigrapha )". לכן, Tĕwahĕdo התנ"ך הכנסייה הזאת בין כל הכנסיות המסורתיות היא הארוכה ביותר. זה עניין של יהדות & Tĕwahĕdo נצרות כמו האמונה של היום קהילות באתיופיה & אריתריאה אנשים ב שלהם שלו הדתי זהות.

היסטוריה של פסטיבלים הולי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביל Zĕgĕnna או Zĕlĕdĕt Krĕstos (חג המולד )[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביל Zĕgĕnna או Zĕlĕdĕt Krĕstos (חג המולד), חגגו על ינואר 7 GC הלוח הגרגוריאני. בערב חג המולד אנשים מתכנסים בכנסיות עבור המוני שנמשך שעות. הכמורה "Dĕbtĕra" (אקדמיה) בקי ​​ב התפילה של Krĕstyans Tĕwahĕdo התנ"ך עם מוסיקה של מלאך שלהם (כנסייה) להרים את קולם מזמורים ו - מזמור בדיוק כפי שהוא היה במשך למעלה מאלף שנים, כמו אתיופיה קיבלו נצרות.

Zĕtĕmkĕt / טבילה (ההתגלות )[עריכת קוד מקור | עריכה]

Tĕmkĕt הוא זיכרון של ישו [הטבילה []] ב נהר הירדן ו יתקיימו 19 ינואר של "GC" / הלוח הגרגוריאני. ב צבעוניים, תהלוכה עליזה הוא אחד הקדושים ביותר של כל Tĕwahĕdo והחיה-Krĕstyans. זה קדוש & הפסטיבל הגדול ביותר של השנה אתיופיה, נופל רק 2 שבועות לאחר אתיופיה המולד. במהלך הטקס הזה הכהנים לקחת את Tabot (ארון הברית), אל המים הקדושים. Tĕwahĕdo האמונה היא תנאי של השגת של גאולה, Tĕmkĕt (טבילה) היא תוצאה של אמונה. כפי האירועים הקודש רוח שהופך אותו להשתתף של [הצדקה] [] ותכלית תוך שינוי לחיים חדשים המובילה לחירות מן הילדים של אלוהים בשירות הצדק ו [קידוש []].

הגדרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביל Zĕgĕnna ===== ===== חג המולד פשוטו כמשמעו את המיסה (חגיגה) של ישו. "אלוהים אדירים", הוא שווה את עברית מילה משיח. ===== ===== Zĕlĕdĕtĕ Krĕstos יום הולדת ל ישו ישו ב לחם ב יהודה. ===== ===== Zĕtimkĕt הטבילה של רוח הקודש. ===== ===== Dĕbtĕra שהכמרים, אשר מסייעים את שירותיו של והחיה-Krĕstyans.

תבנית:חתול הראשי

[[:קטגוריה: חוק הנוצרית]] *[[:קטגוריה: חוק דתי]] *[[:קטגוריה: אתיופיה הקשורות המחלוקות)]] *[[:קטגוריה: במונחים נוצריים]] *[[:קטגוריה: התנ"ך | *]] *[[:קטגוריה: הברית החדשה | *]] *[[:קטגוריה: התיאולוגיה הנוצרית של התנ"ך]] *[[:קטגוריה: יהדות הקשורות המחלוקות]] *[[:קטגוריה: חברי מועצת הכנסיות העולמית]] *[[:קטגוריה: חברי המועצה הלאומית של כנסיות]] *[[:קטגוריה: האורתודוקסיה היוונית]] *[[:קטגוריה: התיאולוגיה הנוצרית]] *[[:קטגוריה: loanwords היוונית]] *[[:קטגוריה: אמונה דוקטרינה דתית]] *[[:קטגוריה: לותרנית באפריקה]] *[[:קטגוריה: Tewahedo נוצרים באפריקה]]