שיחת משתמש:עפולה/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מלחמת המולדת הגדולה[עריכת קוד מקור]

אנא ראה הערתי בדלפק הייעוץ בעניין (תחת מלחמת לבנון). לא עניין מהותי בכלל, פשוט להעמיד דברים על דיוקם. --Harel 18:54, 17 ספט' 2004 (UTC)

למה צירפת את הערך לקטגוריה של הרציחות הפוליטיות? לדעתי זה מטעה, כאילו ותפקידו העיקרי של השבכ הוא ביצוע רציחות פוליטיות או מניעתן. לטעמי הקטגוריה המתאימה יותר היא "שירותי ביון". גילגמש 06:04, 18 ספט' 2004 (UTC)

זהו אחד מתפקידי השב"כ, וככזה מתאים לקטגוריה. העובדה שהערך לא נמצא בקטגוריות נוספות היא זמנית. אם יהיו קטגוריות נוספות (ארגוני ביון, משרד ראש הממשלה, רשויות אכיפת חוק בישראל) ניתן יהיה לצרף הערך גם לקטגוריות אלו על מנת להשלים את התמונה. אלמוג 06:11, 18 ספט' 2004 (UTC)

כמו לדוגמא category:ארגוני ביון? :-) נדב 09:47, 18 ספט' 2004 (UTC)

היי אלמוג, אני מזמין אותך לקרוא את המאמר החדש פרי מקלדתי. בברכה, SHIMONSHA

קישור לויקי-RU לערך אלם קלימוב[עריכת קוד מקור]

איפשהוא קראתי כי חיפשת קישור לערך ה"רוסי" של הבמאי המפורסם. מה שעשיתי הוא שביקשתי הפנייה לערך זה בשיחת הדף הראשי של ויקי-RU ומשיהו החזיר לי תשובה (ובנה במיוחד עבורך ערך חדש אצלם, למרות שאני חושב שלא לזה התכוונת) ראה את תגובתו ב שיחת משתמש:דוד1#Elem Klimov.

כל ההסבר המפורט מיועד להדגים לך דרך חדשה עבורי להשגת מידע, ובתקווה שישמש אותך.

גמר חתימה טובה - ובהצלחה ^^ דּוֹד1 16:47, 19 ספט' 2004 (UTC)

עכשיו כשכתבתי תודה ל"בחור" הרוסי, הבחנתי כי כבר הודית לו. עכשיו אתה מבין איך הוא הגיע אליך. ^^ דּוֹד1 16:57, 19 ספט' 2004 (UTC)

שלום דוד1 - באמת התפלאתי איך הערך שלא היה לו ויקילינק לאף ויקי אחרת זכה לקישור לרוסית. תודה על היוזמה, ולמדתי משהו (אני מתכוון להציע לבחור קצת יותר שיתוף פעולה שמתבסס על העובדה שלשתי השפות כתב שאינו לטיני, אבל הרעיון עוד קצת מתבשל אצלי בראש). שוב תודה!04:03, 20 ספט' 2004 (UTC)

הגשת תלונה במשטרה[עריכת קוד מקור]

שלום,
בעקבות התפרצותו האחרונה של מר חנוכה, הטרול של ויקי, אני רוצה לשאול אותך מה הנוהל בהגשת תלונה במשטרה. האם העובדה שאני גר בישוב אחר (אולי) יכולה להפריע? גילגמש 20:10, 19 ספט' 2004 (UTC)

גילגמש

שלום חן - התמחותי היא בתחום האזרחי ואני לא כל כך מבין בהליכים של תלונה במשטרה. ממה שאני כן מבין אני משוכנע שזה יהיה צעד מאד לא נבון להגיש כנגדו תלונה. במפגש חילקתי כרטיסי ביקור שלי. אם הוא נשמר אצלך, אנא השתמש בו והתקשר אלי. יש לי הרבה מה להגיד לך בעניין חכם חנוכה. אנא עשה זאת לפני שאתה פונה למשטרה. אם אתה בבודפשט במקרה - שלח אלי אימייל. אשתדל לענות בהרחבה. אלמוג 04:03, 20 ספט' 2004 (UTC)

באילו שעות אפשר להתקשר אליך? גילגמש 04:07, 20 ספט' 2004 (UTC)


שלום,
ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים אולי זה יחסוך את הטרחה שבהגשת התלונה במשטרה
גילגמש 12:20, 20 ספט' 2004 (UTC)

מזל טוב לרגל האירוע המשמח גילגמש 17:10, 20 ספט' 2004 (UTC)

Just "Maxim" is enough, thanx :) About such a lists of Jewish and Russsian ralted articles - I cannot see how we can do it without knowledge of each other languages. The only way I see synchronization using English Wikipedia: 1) most of people here and there knows English, it's also a meta-language of Wikipedia 2) English Wikipedia is the largest one, so it contains most of the articles we want to synchronize 3) there are lots of contributors there who knows Hebrew or Russian, so they are able to help us. There are such things there, so called "WikiProjects". Another problem is that quantity of Russian related articles may be thousands, the same for Jewish-related. Who can make such a list and support synchronization? The problem of Russian part of Wikipedia that it's rather small and have not enough contributors for such a great project. It's growning fast and I hope soon we will be able to implement such a synchronization, but I think not know. Thanx for your interest, wish you good luck. ru:User:Maximaximax 82.117.69.60 03:57, 21 ספט' 2004 (UTC)

בסוף מר חכם נרגע ואינני רואה סיבה לערב את המשטרה. אני מקווה, שיתמיד בהתנוגות טובה. גילגמש 05:16, 21 ספט' 2004 (UTC)

שלום אלמוג, אשמח אם תוכל לבחון את הערתי בדף השיחה של 1984 (ספר). דורית 20:23, 22 ספט' 2004 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להערתי בשיחה:לוליטה

פוזיטיביזם שיפוטי[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג, תוכל לבחון את שאלתי בשיחה של פוזיטיביזם משפטי ולומר מה המינוח הנכון? תודה, דורית 22:24, 25 ספט' 2004 (UTC)

אלמוג ידידי, כל תוספת לכל ערך היא מבורכת בעיניי, כך גם התוספות שהתווספו על ידך לערך הנ"ל. אני נוקט מדיניות ליברלית מאד בעניין זה (בניגוד לאחרים המתייחסים ברכושנות כלפי יציר כפיהם). אני מודה לך על העשרתך את המאמר הנ"ל ורבים אחרים. בברכה SHIMONSHA


אלמוג, לתוכנת ויקימדיה יש דרך פשוטה לקבוע מה הן מילות המפתח המוכנסות בכל דף (שלפיהן מאתרים מנועי החיפוש את הדף) - הוא הופך את רשימת המילים המקושרות במאמר למילות מפתח (יש מספר קבוע של מילים, ונלקחות הראשונות במאמר). כך שהוספת רשימת מילים בתוך דף מסוים ללא קישור או קשר למשהו, לא יוביל ליותר תעבורה בדף הנ"ל. (הודעה זו תשמיד את עצמה תוך עשר שניות, על מנת למנוע את הפצת הידע שבה לגורמים הרסניים.) F

לידעתך הכללית[עריכת קוד מקור]

אני דווקא שמאלני קיצוני. ולא אני לא הכנסתי את משנתי לערך של יגאל עמיר, פשוט ניסיתי להפוך אותו לקצת יותר מאוזן. אם האגודה לזכויות האזרח בישראל (שמורכבת רובה ככולה משמאלנים) טוענת שנעשה לו עוול כנראה שהיא גם צודקת. --חכם חנוכה 16:48, 29 ספט' 2004 (UTC)

אחת היא לי מהי דעתך הפוליטית. זו אנציקלופדיה ולא פורום של קיצונים (משמאל או מימין). אם היו עשרה קישורים וגם קישור זה - ניחא. קישור זה כקישור בולט תופס יחס לא פרופורציונלי ומוציא את הערך משיווי משקל. כל מי שהיה מכניס את הקישור הייתי מעיר לו. אצלך גם חסמתי את הערך כי ידוע לי שאינך פתוח לביקורת ואתה עקשן ופרובוקטור. אתה מוזמן להכניס את הקישור לערך של האגודה לזכויות האזרח - שם מקומו. אלמוג 17:10, 29 ספט' 2004 (UTC)

ברוך גולדשטיין[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תסביר לי את התנגדותך להכנסת הדברים לערך, בתקווה שלא נצטרך ללכת לבוררות. כרגע מוצג בערך מצג שקרי, לפיו אותם אנשים תומכים בהרג חפים מפשע. מתוך היכרות אישית אני יודע שזה לא כך. מדוע ועל סמך מה אתה מחליט לכתוב אחרת? חוץ מזה, אני מצטער שעצבנתי אותך בערך, ייתכן שהגזמתי בכתיבה. חג שמח אריה א 18:39, 30 ספט' 2004 (UTC)

לצערי, גם אני מכיר את אותם אנשים. לדעתי כל תומך בברוך גולדשטיין או מנסה להסביר את מעשיו, תומך ברצח חפים מפשע. אני חושב שיש כאן מקום לבוררות קצרה, בה נשמיע את טיעונינו באופן קצר ותרבותי וצד ג' יכריע. המדובר בפיסקה אחת קצרה שיש להכניס לערך או להשמיט ממנו. אקבל כל מפעיל מערכת שלא היה לו חלק בויכוח בינינו (דהיינו לא דוד שי, שש"ז או גילגמש על אף שרובם תמכו בעמדתי) כבורר. אדגיש כי כמפעיל מערכת יכלתי עקרונית לחסום את הערך לעריכה, אך לא עשיתי כן כדי שלא ליצור לעצמי יתרון לא הוגן, ומתוך כבוד לזכותך להביע את הדעה (על אף שאין לי כל כבוד לברוך גולדשטיין או לכל מי שמצדיק את מעשיו מכל סיבה שהיא) חג שמח גם לך. אלמוג 19:11, 30 ספט' 2004 (UTC)

אז נפנה לבוררות- תציע מישהו אריה א 20:49, 30 ספט' 2004 (UTC)
לאחר מחשבה ולאחר שראיתי את הערתו של EMAN החלטתי להשאיר לפי עריכתו של עמנואל.
מילה אישית לאריה א': טול קורה מבין עיניך. גולדשטיין הוא ראשון המחבלים המתאבדים, ואחד האנשים שגרם הכי הרבה נזק למדינה הזאת ולעם היהודי בכלל. מעריציו הם כת טמאים, ותומכים ברצח חפים מפשע. הגירסה שמנע פיגוע היא כה מקוממת (הרי אף אחד לא חושב שהיו לו איזה ידיעות מודיעיניות שבין המתפללים שרצח מצויים המפגעים, ואם כן - מדוע לא מסר הידיעות לצבא וביקש ממנו לפעול? איך ציפה לפגוע במפגעים דווקא, כאשר כיוון וירה באש אוטומטית לתוך המון כורע בתפילה?). אם אנשים כאלו הם האנשים שאתה מדבר אתם, והם כה יקרים ללבך על מנת שכדי להגן על שמם הטוב התאמצת עד כדי הויכוח שהיה לנו כאן בימים האחרונים - חבל לי. פתח את התלמוד ואת התורה. נתחיל מ"לא תרצח" ונעבור ל"ואהבת לרעך כמוך". למי שאינו חבר בכת הטמאים מורה המוסר היהודי (מוסר הדורות של העם שהיה בעצמו קורבן לרציחות ורדיפות במשך אלפי שנים, אך עד לימינו לא קם מתוכו גולדשטיין) רק דבר אחד בקשר לרצח כשל גולדשטיין. ועל מקדשי הרצח מזמרי ומשבחי "ברוך הגבר" כתב כבר הנביא הושע: ,ויאמר קרא שמו לא עמי, כי אתם לא עמי ואני לא אהיה לכם". חג שמח. אלמוג 03:44, 1 אוק' 2004 (UTC)
אינני מחסידיו של גולדשטיין ואני מגנה כמוך את מעשהו, אולם כאשר הדברים נכתבים כך, הקורא מבין ש-א. הימין/מתנחלים מייצר אנשים התומכים בהריגת חפים מפשע (בשעה שיש הרבה יותר שמאלנים התומכים בהרג חפים מפשע (אם הם יהודים כמובן...) ו- ב. הוא משליך הכל על הימין וחושב ש"הימין פשיסטי" וכדומה (באמת צריך להוסיף לערך דברים ביחס לטרור/סיוע לטרור מצד השמאל). אריה א 17:32, 2 אוק' 2004 (UTC)
אריה - אין לי כח לויכוחים. נראה לי שזכית כאן בנצחון קטן, אז אל תמתח את הגבול... בוא נצא קצת מהפוליטיקה. כתבתי היום ערך מעניין על צרפת החופשית. אתה מוזמן לקרוא אותו להנאתך ושיהיה לך חג שמח, והמשך עבודה מהנה בויקיפדיה אלמוג 17:50, 2 אוק' 2004 (UTC)

ערך זה נמצא תחת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג,

לא רציתי להפריע לך בזמן כתיבת הערך. בזמן שעורכים ערך אפשר להוסיף את הטקסט {{ed}} בראש הערך. זה יגרום להופעת הודעה שתודיע על כך שהערך נמצא תחת עריכה ושאתה מבקש שלא לערוך אותו. זה הרבה יותר יעיל מאשר כתיבת בקשות בתקציר, וגם הפך כבר לנוהג מקובל. תודה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 19:30, 3 אוק' 2004 (UTC)


שוב אני. ראה בבקשה: ויקיפדיה:מזנון#עסקת טיעון עם חנוכה. תודה. [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 19:34, 3 אוק' 2004 (UTC)

פייר קניג[עריכת קוד מקור]

אלמוג שלום,

זכרתי שהיה יושב ראש אגודת הידידות צרפת-ישראל, אך לא הייתי בטוח. חיפוש בגוגל לא העלה מאומה, אז נצלתי את המידע ששמת בערך על הרחוב בירושלים. הלכתי לאתר העירייה ושם יש קטע שמסביר מה מקור שמות הרחובות. להלן הקישור לאתר העירייה משם הלכתי למפת האתר->הנדסה ותשתיות ושם יש הפניה לרחובות שמפנה אותך לחיפוש לפי שם.

מועדים לשמחה אביהו 19:53, 4 אוק' 2004 (UTC)

תבנית ניווט[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג,

סיימתי להתאים את התבנית (ראה בצד שמאל). לתבנית קוראים {{FranceNav}}, ואתה פשוט מוסיף את הטקסט הזה בשורה הראשונה בכל ערך שאתה כותב.

אתה מוזמן להעיר הערות ולתקן את הקישורים. מקווה שלזה התכוונת.

חג שמח, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 08:20, 6 אוק' 2004 (UTC)

נ.ב.התחלתי להכניס את התבנית לערכים הקיימים, למעט הערכים שאתה מבקש במפורש שלא לערוך. למרבה הצער נראה שהתבנית דוחפת כלפי מטה את התמונות, ולכן הייתי שוקל להעביר אותה לצד ימין במקום שמאל. לשיקולך.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 08:30, 6 אוק' 2004 (UTC)

מעשה נבלה[עריכת קוד מקור]

לאלמוג שלום וחג שמח. תשומת לבך לנאצות שהכניס הערב משתמש אלמוני המסתתר תחת הספרות83.130.236.71 לערך דוד בן גוריון. נראה לי כי דרושה התערבותך המהירה כמפעיל.

ענין אחר לגמרי: הכנסתי לערך פייר קניג. את הציטטה משירו של אלתרמן. מה דעתך?

בברכה, אדר 20:16, 6 אוק' 2004 (UTC)

רועי כבר טיפל בבעיה. אדר, גם אתה יכול לשחזר כשאתה נתקל בבעיה כזו. דוד שי 20:24, 6 אוק' 2004 (UTC)

פרוייקט צרפת[עריכת קוד מקור]

הבנתי שלקחת על עצמך מעין מיני פרוייקט הסטוריה צרפתית.. כדאי לקשר בצורה כלשהי את שרשרת הערכים של התבנית לערכים: היסטוריה של צרפת והמשטר בצרפת. הדבר יקל מאוד על המחפשים מידע היסטורי בנוגע להיסטוריה צרפתית. מלך הג'ונגל 20:01, 8 אוק' 2004 (UTC)

כל הכבוד על הערך היסטוריה של צרפת. כגודל המשימה גודל ההישג. עכשיו אני צריך גם לקרוא ולהגיה... --Harel 08:03, 9 אוק' 2004 (UTC)
אני אישית מעדיף את ציורו הנודע של דלקרואה [1] בתור איור, אבל זה פתוח לשיקולך. רק שלא יחשבו שאני חכם חנוכה בגלל שד אחד. --Harel 08:31, 9 אוק' 2004 (UTC)

ברכות גם ממני על הערך המצוין. כשיהיה לי זמן אמליץ להוסיף אותו למומלצים (אם אף אחד עוד לא עשה את זה).--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 09:54, 9 אוק' 2004 (UTC)


ז'ורז' פיקר[עריכת קוד מקור]

תודה על הטיפול בערך. בברכה, אדר 19:44, 13 אוק' 2004 (UTC)

עמוד הניצחון בטירגרטן[עריכת קוד מקור]

לאלמוג שלום,

פרט טריוויה קטן. עמוד הניצחון אכן מצוי כיום בלב הטירגרטן. לא זה היה מיקומו כשהוקם. הוא היה מול המקום בו נבנה 20 שנה מאוחר יותר הרייכסטאג. אדולף היטלר היה זה שהורה על הזזתו למקומו הנוכחי. כמובן, שאין צורך לשנות את כתובית הצילום בערך.

(-: שבת שלום אביהו 17:37, 15 אוק' 2004 (UTC)

לאלמוג שלום,

אין ספק ש"ביתה החוקית" הוא ביטוי מוצלח יותר. הבעייה היא שמצאתי עצמי בוהה במשפט וחוזר וקורא אותו עד שהבנתי מה כתוב בו ושאין כאן שגיאת כתיב. ואם אני כך בזמן הגהה מה יבינו אנשים שיקראו את הערך בחטף? הניסוח שהחלפתי פחות מוצלח, אבל הוא ברור יותר (לעניות דעתי). כמובן שאתה יכול להחזיר למה שנראה לך, סוף כל סוף הנושא הרבה פחות קרדינלי מהשאלה האם יש גימל נוספת באמצע המילה או לא.

שבת שלום אביהו 22:28, 15 אוק' 2004 (UTC)

שלום אלמוג, לאחר יצירת הערך המקיף על פול פוט, מן הראוי שתעשה את הצעד המתבקש, ותכתוב את היסטוריה של קמבודיה. דוד שי 08:30, 16 אוק' 2004 (UTC)

שלום דוד, תודה על המחמאה שבפניה. הערך על פול פוט הינו אך תרגום מהויקיפדיה האנגלית. בכל מקרה אני מרים את הכפפה, ואנסה ליצור ערך מקיף על קמבודיה גם ממקורות חוץ ויקיפדיים, אבל הדבר ייקח לי כמה ימים. אלמוג 09:27, 16 אוק' 2004 (UTC)

תודה רבה. דוד שי 04:55, 21 אוק' 2004 (UTC)

קטגוריה לאנשים שליבם קבור בנפרד מגופם[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג,

בתקציר ללאון גמבטה שאלת האם יש קטגוריה לאנשים שליבם קבור בנפרד מגופם? ובכן אם תקים כזו קטגוריה, תוכל להוסיף לה את לודוויג השני של בוואריה ("המטורף"). הוא קבור בקתדרלה של מינכן וליבו בכד בכנסייה באלטוטינג (Altotting) (מקום עלייה לרגל לקתולים של גרמניה. גם שם כמו בצ'נסטוחבה שבפולין יש פסל קדוש של "מדונה שחורה").

נראה שאני במצב רוח של טריוויה השבת (-: אביהו 09:41, 16 אוק' 2004 (UTC)
לאביהו - תודה על המידע המרתק. אני חשבתי דוקא על יוזף פילסודסקי אשר ליבו טמון (לבקשתו) בוילנה. אם נמצא עוד כמה אולי באמת נפתח קטגוריה :) אלמוג 11:05, 16 אוק' 2004 (UTC)
יש המונים. רק לא מזמן היה איזה סיפור עם הלב של לואי ה 17. ואם אני זוכר נכון ליווינגסטון, וג'יימס השני מלך אנגליה. eman

אכן, לואי ה-17 כפי שכתבתי בערך אודותיו, ואפילו קולומבוס. בן הטבע 11:30, 16 אוק' 2004 (UTC)

אנשים שליבם קבור בנפרד מגופם[עריכת קוד מקור]

אחלה קטגוריה יצרת! צפויה להתרחב מאד במהרה! ;-)) SHIMONSHA

עכשיו פתאום ראיתי את השיחה הקודמת בדף הזה והתדהמה שלי הושלמה. שמעון

מתי הוקמה תנועת החרות[עריכת קוד מקור]

שלום

בזמנו הוספת לערך על מנחם בגין שתנועת החרות הוקמה ב 20 באוקטובר. אבל כשבדקתי את זה (בשביל להכניס לשורת היום בהיסטוריה) לא מצאתי לזה שוםפ סימוכין. כל המקורות מדברים על קיץ 48, על "עם פרוק האצ"ל" ואפילו על אוגוסט. על איזה מקור הסתמכת? eman

שלום EMAN. המקור לתאריך בו הוקמה תנועת החירות הוא הספר "ישראל 50" מאת בן כספית ואילן כפיר שיצא בהוצאת מעריב בשנת החמישים למדינה. אם תמהר תוכל לעדכן בדף היום אירוע חשוב זה הממשיך עד היום להביא תועלת רבה למדינתנו. אלמוג 18:57, 19 אוק' 2004 (UTC)
מצטער, אבל לנוכח כל העדויות האחרות זה לא נראה לי מספיק אמין. בודאי לא בשביל לשים את זה בעמוד הראשי. eman
"תועלת רבה למדינתנו" - הציניות, הסרקזם וההומור הפילו אותי. ;-) SHIMONSHA
טובף חקרתי ובדקתי. עברתי על גליונות "מעריב" מ48 (במיקרופילם). ב20 באוקטובר והסביבה לא מוזר שום דבר על תנועת החרות. לא מצאתי שום ידיעה על הקמתה. אבל כן מצאתי ידיעה מ15 באוגוסט שמדברת על זה שברדיו הבריטי הוזכר "מיסטר בגין" כמנהיג "תנועת החרות". ובכלל היה מעניין להסתכל בעיתונים האלה. הנושא המרגש ביותר בכותרות היה בגעתו של הציר הסובייטי לארץ... eman
גם אני חקרתי ובדקתי באותם עיתונים ממש. שני ספרים שיש לי בבית "הארץ עשר השנים הראשונות" ו"ידיעות אחרונות 1939-1989" לא ממש הזכירו את העניין. האנציקלופדיה העברית בערך "בגין" ובערך "חירות" גם כן לא היתה מדוייקת. אני סומך על בן כספית ואילן כפיר שלא יכתבו משהו מצוץ מן האצבע. מכל מקום, אף פעם לא מזיק להציץ בעיתונים ישנים... שיהיה לך ערב טוב והמשך מחקר פורה ומעניין אלמוג 17:50, 20 אוק' 2004 (UTC)
גם קודם אני לא הייתי סומך עליהם (בייחוד אחרי ספר התעמולה שהם כתבו על אהוד ברק). סה"כ הם עיתונאים, לא היסטוריונים. אבל עכשיו, אחרי שראיתי שחור על גבי מיקרופילם שתנועת החרות היתה קיימת כבר ב 15 באוגוסט אני בפירוש יודע שהם טעו. eman

קאנצלרים[עריכת קוד מקור]

דומני שאתה חובב קאנצלרים גרמניים. אשמח לכל תרומה אפשרית לערך וילי ברנדט שתרגמתי, הוא קצת יבשושי כרגע. במיוחד חסרה לי נקודת המבט הישראלית - היחס לישראל, לשואה וכו'. אם יש לך זמן. --Harel 10:30, 22 אוק' 2004 (UTC)

קבורת הלב בנפרד מהגוף[עריכת קוד מקור]

אלמוג שלום,

מה דעתך לשנות את השם ל"קבורת לב" כפי שכך זה נקרא באנציקלופדיה בריטניקה?

אביהו 16:35, 27 אוק' 2004 (UTC)

לאביהו ערב טוב - נראה לי שהשם שלי יותר מדוייק. כמו שאמר דוד בן גוריון: "לא חשוב איך יקראו הגויים לערכיהם, חשוב מה יכתבו היהודים בויקיפדיה העברית". אלמוג 17:08, 27 אוק' 2004 (UTC)

מחקת מרובה?[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג. לדעתי היה תוכן קודם לערך זנות לפני שהושחת ומחקת אותו. התוכל בבקשה לבדוק ולשחזר במידת הצורך? תודה מראש, Eranb 19:32, 28 אוק' 2004 (UTC)

מצטרף לבקשה - ראה גירסתו האחרונה של גילגמש (בעצם של מיודענו חכם חנוכה, אבל גילגמש שיחזר לגירסה זו!) --אייתלאדאר (שיחה) 21:33, 28 אוק' 2004 (UTC)

שלום

למה בערך על מוסטפה כמאל אטאטורק אתה כותב קמאל ולא כמאל? eman

כי התחלתי מהדף של "פרוייקט בית השיטה", וזה היה רשום כך שם. אין לי מושג בדבר האיות הנכון (צריך לראות איך השם נרשם בערבית לשם כך). אין לי התנגדות שהשם יועבר או שייפתחו דפי הפניה. אלמוג 04:57, 29 אוק' 2004 (UTC)
אחרי שכתבתי הודעה זו בדקתי בויקי הערבית ושם השם מופיע כ مصطفى كمال اتاتورك. (מוסטפה כמאל אתא תורכ). אעביר הערך בהתאם. אלמוג 04:59, 29 אוק' 2004 (UTC)

אלמוג, רציתי שתדע שאני באמת ובתמים מעריץ את פועלך כאן. אין אף ויקיפד אחר שפועלו מתקרב לשלך. הפרויקטים על צרפת ועל ההיסטוריה של אירלנד הם העילה המיידית למכתבי זה, אולם הכתוב כאן היה נכון אף לפניהם. כל הכבוד על התרומה המדהימה שאתה מרים לתועלתו של המין האנושי כולו (או לפחות קוראי העברית שבתוכו). עלה והצלח בהמשך, אתה סוג של נכס לאומי. כל הכבוד. SHIMONSHA

אני מצטרף למועדון המעריצים. אני רק מקווה שתרומתך פה היא לא עבודה פרו בונו בניגוד לכללי לשכת עורכי הדין. --Harel 21:00, 29 אוק' 2004 (UTC)

יום יבוא ואכתוב את ההיסטוריה של פולין, ואז אקדיש הרבה פסקאות לשאלה מדוע הפולנים אינם יודעים לקבל מחמאות... אני מאד מוחמא, אבל "הערצה" ו"תועלת המין האנושי" וכו' הם הגזמה פרועה. כל אחד כאן (וגם אתה בערכים היפים שאתה כותב, ובמיוחד הערך המקסים על מאבק האפרו אמריקנים לשוויון זכויות) תורם מה שהוא יכול, וביחד נוצר מוצר משובח. שוב תודה. אלמוג 07:17, 29 אוק' 2004 (UTC)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

שלום, שאלתי לפני כמה ימים בדלפק יעוץ לדבי תרגום מונחים הקשורים למהפכה הצרפתית. לתזכורת:

מה המונח המקובל בעברית ל-Convention בהקשר של הגוף הנבחר בזמן המהפכה הצרפתית.
גילגמש 11:02, 24 אוק' 2004 (UTC)
אסיפה (האסיפה הלאומית) (אלמוג מהמחשב של אדר)
אז מה זה אם כך: national assembly? גילגמש 11:47, 25 אוק' 2004 (UTC)
האנצילקופדיה הישראלית תומכת ב"קונבנציה" השאלה אם זה אכן המונח המקובל. גילגמש 08:19, 30 אוק' 2004

אם אתה עדיין חושב שה"אסיפה הלאומית" זהו התרגום הנכון, אתרגם את המונח בדרך זו. נ.ב. תעביר חלק מדף השיחה לארכיון.
גילגמש 06:14, 2 נוב' 2004 (UTC)

"האסיפה הלאומית" בהחלט אינו התרגום הנכון. הצצתי באנציקלופדיה העברית ושם יש הבדל בין ה"Assemblee" ובין ה"Convention". התרגום שלהם "קונבנציה" לא מקובל עלי כי אין בעברית מילה כזאת. אני חושב שהתרגום צריך להיות "הועידה" כמו "הועידה הרפובליקנית"Republican Convention של המפלגות בארצות הברית. בהצלחה בהמשך תרגום הערך. בקשר לדף השיחה אני החלטתי לארכב כל חמישים הודעות. תודה. אלמוג 14:29, 2 נוב' 2004 (UTC)

היי אלמוג, הערך הנ"ל זכה להיות מועמד למחיקה מהירה, בצדק רב ככל הנראה. הוא בעל אופי תועמלני משהו ובצורתו הנוכחית לא יכירנו מקומו בויקיפדיה.
בקשתי ממך היא, שתואיל לקחת על עצמך את מלאכת שכתוב המאמר. הוא מכיל מידע מדויק ובעל ערך ועשוי, תחת ידיו של המשכתב הראוי, להפוך לערך בעל חשיבות רבה. אשמח אם תסכים ליטול על עצמך עשייה זו. בברכה SHIMONSHA

אם אתה עוד כאן[עריכת קוד מקור]

תחסום את 212.143.56.95 משחית.

אברי אלעד[עריכת קוד מקור]

לאלמוג שבת שלום, אודה לך אם תעבור על הערך הנ"ל. בברכה אדר 08:52, 6 נוב' 2004 (UTC)

אתה נראה לי כמו האיש המתאים להרחבה של הערך הזה, שתרם ויקיפד חדש, אם בא לך. יש בויקי האנגלית ערך מצויין. --Harel 20:27, 6 נוב' 2004 (UTC)

אברי אלעד[עריכת קוד מקור]

אלמוג, תשומת לבך לקטע שהוספתי בסיום הערך על מותו של אלעד. בברכה, אדר 20:39, 7 נוב' 2004 (UTC)

מדיניות לגבי הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוג, כמי שיש לו ידע משפטי אשמח לשמוע מה דעתך בנושא מדיניות לגבי הפרת זכויות יוצרים. --אייתלאדאר (שיחה) 07:07, 11 נוב' 2004 (UTC)