ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה/ארכיון אוקטובר-דצמבר 2020

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

דיוני טיוטה: 2020[עריכת קוד מקור]

אבקש להעביר את טיוטה:מרסס מתנפח לחקלאות למרחב הערכים. זיו רותם-בר - שיחה 15:17, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

הדף מוצג כמאמר אקדמי ולא כערך אנציקלופדי. לכן, אי אפשר להעבירו למרחב הערכים. אפשר להתרשם מערכים אחרים כדי לראות איך נהוג להציג נושאים טכנולוגיים בוויקיפדיה. כמו כן, מומלץ לעיין במדריכי העזרה. גילגמש שיחה 15:33, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:פרופ׳ יאיר גלילי למרחב הערכים.

קיים כבר באנגלית yair galily ורצוי שיהיה בעברית גם.. איתמר08 - שיחה 13:26, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

העברתי לאחר עריכה בסיסית ובלי קידומת, כמקובל. גילגמש שיחה 19:18, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
שימו לב שהאלמוני יצר את הערך לאחר שנמחק בעקבות ענייני חשיבות בעבר. הערך הועבר מוקדם מידי ודורש ויקיזציה. במידה ואכן יש חשיבות, צריך לקיים דיון מסודר. בנוסף, צריך לאחד מתוך הטיוטה המקבילה: טיוטה:יאיר גלילי. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 19:20, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
אתה צודק. צריך לאחד ולקיים דיון. פתחתי דיון שחזור בדף שיחה. גילגמש שיחה 19:40, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:יאיר גלילי למרחב הערכים.

תודה איתמר08 - שיחה 14:19, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

נגד חזק לא התקיים דיון שחזור, ולפי היומן יש צורך בכך (מתייג את Gilgamesh). נילס אנדרסן - שיחה 14:23, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
ראו דיון שחזור שמתקיים בשיחה:יאיר גלילי. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 14:52, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
מעולה. בהצלחה. נילס אנדרסן - שיחה 15:12, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:צבי אליעזר וינפלד למרחב הערכים. 2A01:6500:A049:B482:6400:6645:96FD:A02F 22:15, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

אתייג את משתמש:נרו יאיר לבחינת חשיבות אנציקלופדית. גילגמש שיחה 09:17, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
כבר הועבר, ולא שרד דיון חשיבות במשך שבוע. נרו יאירשיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"א • 13:21, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:חוות החיות (סרט, 1954) למרחב הערכים. ת"י. העורך - שיחה 17:25, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

בוצע בוצע מוזג עם הערך הקיים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 17:47, 8 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:יצחק בליקשטיין למרחב הערכים. Nogashch - שיחה 10:16, 11 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום Nogashch, בבקשה הסתכלי על ערכים על פרופסורים אחרים לרפואה למשל עמירם אלדור או סבינה ליבלינג. חשוב להוסיף מקורות כהערות שוליים. לאחר שתתקני את הערך, נעביר אותו למרחב בערכים. בהצלחה WikiLester - שיחה 10:59, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום! אבקש להעביר את טיוטה:תהילה לוגסי למרחב הערכים. --קריאה וכתיבה - שיחה 10:42, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

אי אפשר לעשות את זה כי הערך נמחק לאחר דיון חשיבות. יש לקיים דיון שחזור לפני שתהיה אפשרות להעביר את הטיוטה למרחב הראשי. גילגמש שיחה 11:06, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
ליתר דיוק, נפתח דיון חשיבות אולם הערך הועבר לטיוטה בואתו היום אז דיון החשיבות לא הושלם. אבל השאלה שהועלתה בדיון החשיבות לא נענתה. מדובר במישהי שהוציאה שלושה סינגלים (ללא מידע על הצלחתם) ויש לה אלבום בספוטיפיי ללא שום פרט שם על מי חברת ההפקה שהפיקה אותו, אז אני בינתיים מניח שהאלבום בהפקה עצמית. בספוטיפיי יש לה 3 עוקבים וסה"כ 11 משתמשים שהזרימו את השירים שלה. לא נראה לי שיש טעם להעביר למרחב הערכים. Dovno - שיחה 12:02, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
Dovno אני חושב שלא הבנת נכון. הדיון חשיבות צוין בתחילת חודש מאי. כשעדיין אף אחד מהסינגלים או האלבום יצאו ובדף לא היה מספיק תוכן. כיום - כפי שראית יצאו 3 סינגלים ואלבום. לעוקבים או מספר מנויים אין משמעות, ואם כבר החלטת להסתכל-ביוטיוב רשומים כ 2.04k מנויים. היא הוגדרה כאמן מאומת ע״י ספוטיפיי, יוטיוב ועוד (בזמן שזמרים אחרים עם יותר מנויים-אם זה משמעותי בעינך, לא קיבלו.)בנוסף-נראה שהיא בתחילת דרכה והמספרים יגדלו בהמשך מכיוון שהשירים יצאו לפלטפורמות הנ״ל רק בחודשים האחרונים. כמו כן, נתקלתי בזמרים/זמרות לא מוכרים כלל אך נכתבו בוויקפדיה. בסופו של דבר ויקיפדיה זה לא תחרות אלא מקום שאנשים שקוראים כאן יקבלו מידע אודות מה שהם מחפשים ובמקרה של אמנים - להכיר יותר טוב או לקבל מידע אודות האדם שמאזינים למוסיקה שלו. --קריאה וכתיבה - שיחה 12:17, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
קודם כל, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
אני יודע מתי היה דיון החשיבות. כפי שכתבתי: הוציאה שלושה סינגלים ללא מידע על הצלחתם, ואלבום שלא ברור מי הפיק אותו ואין לו השמעות בספוטיפיי (כאמור - 11 משתמשים בסה"כ הזרימו את השירים שלה!). זה שהיא "אמן מאומת" זה לחלוטין חסר משמעות (כל אחד יכול). אלפיים רשומים ביוטיוב זה זניח לחלוטין. ערכים על אמנים שלהם ערוץ יוטיוב שבו עשרות אלפי רשומים נמחקו בדיוני חשיבות כעניין שבשגרה. כפי שכתבת בעצמך: "נראה שהיא בתחילת דרכה". כדאי לחכות מספר חודשים או שנים ולאחר שיהיו מקורות חיצוניים ברורים ואמינים לכך שהיא אמנית בעלת הצלחה משמעותית ו/או השפעה תרבותית אפשר יהיו לדון על חשיבותה האנציקלופדית. Dovno - שיחה 12:27, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
Dovno אני אסביר שוב, ציינתי שהיא בתחילת דרכה ויתכן שבגלל זה המספרים נמוכים. זה לא אומר שמי שבתחילת דרכו לא מגיע לו כתיבת ערך. דבר שני צוין ״להקות וזמרים: ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו מוזיקאי לא יהיה זכאי לערך אם טרם הוציא לפחות אלבום אחד שנמכר באופן מסחרי והופק על ידי חברת תקליטים״ ציינתי בערך שלה שחברת התקליטים שלה היא RouteNote. חברת תקליטים בריטית מאוד מוכרת. כך שמבחינת כללי ויקיפדיה מספרים/מנויים לא מהווים בעיה. הערך כתוב לפי כל הכללים. מה פיספסתי? --קריאה וכתיבה - שיחה 12:56, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
שוב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
מעניין שעל חברת תקליטים בריטית "מאוד מוכרת" יש ערך רק בויקיפדיה הספרדית. מה, באמת? 13:04, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
מה תגובתך לא עניינית ובטח שלא עוזרת בנושא. אם אין לך משהו הגיוני לומר אל תגיב. --קריאה וכתיבה - שיחה 13:56, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
דווקא התגובה שלו נראית לי עניינית מאוד. כמה תגובות שלי:
  1. אין למחוק דיונים
  2. נא להביא מקור לכך ש-RouteNote הפיקה את האלבום
  3. לפי האתר של RouteNote והערך עליהם בוויקיספרדית נראה שאין מדובר כלל בחברת הפקה אלא בחברת הפצה (אחת מיני רבות), שעוזרת לאמנים להעלות את היצירות שלהם לספוטיפיי, אייטיונס, וכו' תמורת כמה דולרים לחודש (ראה כאן את השירותים שלהם והתמחור).
  4. גם אם RouteNote היתה חברת הפקה (וזו טענה שדורשת הוכחה), שים לב ללשון הקריטריונים שציטטת: "ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו מוזיקאי לא יהיה זכאי לערך אם טרם הוציא לפחות אלבום אחד...". ולכן ללא אלבום מסודר ומוכר לא כותבים ערך. אולם זה לא אומר שעצם קיום אלבום מבהיר חשיבות אנציקלופדית לאמן באופן מיידי ואוטומטי.
  5. כתבת: "זה לא אומר שמי שבתחילת דרכו לא מגיע לו כתיבת ערך", אבל זה מפספס את הנקודה. כי לא "מגיע" למישהו ערך (זה לא פרס שזוכים בו). אכן - מי שבתחילת דרכו סביר מאוד שאין שום חשיבות אנצקילופדית לכתוב עליו ערך.
  6. אלא אם יש לך נתונים אחרים, מה שאנחנו רואים זה מישהי שהפיקה אלבום באופן עצמי, ושילמה לחברת הפצה להעלות אותו לשירותי הזרמה. יש לה מספר זניח של רשומים ביוטיוב ומספר לא קיים של משמיעים בספוטיפיי. אני מאחל לה שתמשיך ותצליח ואולי בעתיד יהיה מספיק סיקור תקשורתי משמעותי עליה ועל יצירתה כדי להראות שיש כאן חשיבות אנציקלופדית.
Dovno - שיחה 13:58, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
Dovno לא מסכים עם דברך. אם היית מחפש בגוגל היית רואה שכתוב ״חברת תקליטים״ לצד השם של החברה, אביא לך בשמחה מקור כשתאמר לי איך אמנים אחרים מביאים הוכחה לזה שחברות ספציפיות הפיקו את המוזיקה שלהם. בכל מקרה פיספסת את הנקודה שלי ולא מתייחס למה שאני כותב אלא רואה את מה שרצית לראות מלכתחילה. אני הלכתי לפי כללי ויקיפדיה לגבי כתיבת ערך לאמן. חבל שאי אפשר לתקשר פה כמו שצריך. --קריאה וכתיבה - שיחה 14:05, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
כתבת "להקות וזמרים: ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו מוזיקאי לא יהיה זכאי לערך אם טרם הוציא לפחות אלבום אחד שנמכר באופן מסחרי והופק על ידי חברת תקליטים", זה לא אומר שלכל מי שהוציא אלבום יש חשיבות, זה אומר שאין חשיבות למי שלא הוציא אלבום. אחרי שהוא/היא הוציא/ה אלבום, אפשר להתחיל לדון האם יש חשיבות. אז הלכתי ליוטיוב ובדקתי כמה צפיות יש, אין לה שיר שיש לו יותר מ-2000 צפיות, יש תאילנדים שבונים בתים בחול עם יותר צפיות מזה (מבלי לזלזל כמובן, רק כדי להראות שאין חשיבות כרגע לכמות הצפיות). מספר זניח של משמיעים בספוטיפיי, ובכללי זה נראה שהיא עדיין לא השאירה חותם על עולם המוזיקה, זה למה כרגע אין לה חשיבות
נ. ב. התיוג שלך לא עבד מקודם, צריך לחתום באותה הודעה שמתייגים. וחוץ מזה התגובה שלי היתה עניינית לחלוטין, אם אתה טוען משהו כדאי שתעמוד מאחוריו ואל תנסה למחוק את הכל כשמישהו מגלה שמה שאמרת לא מדויק. מה, באמת? 14:22, 13 באוקטובר 2020 (IDT)
התואר "חברת תקליטים" לא אומר כלום. יש חברות שעוסקות בהפקה ויש בהפצה (ויש גם וגם). לפי האתר של RouteNote בעצמם הם מהסוג השני: שלם להם $30 דולר והם יעלו כל אלבום שהקלטת בבית ליוטיוב, ספוטיפיי ויוטיוב בשבילך.
וכאמור, "בתחילת דרכה" זו סיבה טובה לחכות עם כתיבת ערך אנציקלופדי. האלבום שלה יצא לפני יומיים ולא נראה שמישהו בכלל שמע אותו בינתיים (לא במספרים בעלי משמעות, בכל מקרה). אפשר יהיה לדון ברצינות בשאלת החשיבות האנציקלופדית לאחר שיהיה לה כיסוי תקשורתי משמעותי כאמנית, או נתוני השמעה/מכירה משמעותיים. Dovno - שיחה 14:30, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מה דבר ראשון - נכנסת לשיחה ללא כל קשר, חזרת על הדברים שכבר נאמרו ואין בהם שום הגיון. דבר שני - מחקתי את הכל כי ראיתי שאין עזרה משמעותית בהעברת הדף ואנחנו לא מוחקים פה דברים ״כשמגלים משהו לא נכון״ אנחנו לא בגנון. דבר שני - כן התגובה שלך, שוב חסרת תועלת ומזלזלת מאוד, ויקיפדיה הוא קודם כל מקום שמדברים בו בהגיון ובשפה נאותה - והשפה שלך-תת רמה ואני לא אכנס לזה אפילו. אתה לא מועיל לדו-שיח הזה פה.

--קריאה וכתיבה - שיחה 14:39, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

Dovno אני לא יודע מה היה מאחורי הפקת האלבום, הלכתי נטו לפי כללי ויקיפדיה ליצירת ערך לזמר. אני קצת מרגיש שפיספסת כמה נקודות שלי. בכל מקרה. תודה על התשובות. יום טוב. --קריאה וכתיבה - שיחה 14:39, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:דין פישר למרחב הערכים. Kfh20 - שיחה 10:46, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום Kfh20, בבקשה הסתכל.י על ערכים אחרים על עיתנאים ותקנ.י את הטיוטה בהתאם. WikiLester - שיחה 11:03, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

העברת הטיוטה: ISO 8601 למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום,

אבקש להעביר את הטיוטה: ISO 8601

למרחב הערכים.

קישור:

טיוטה:ISO 8601

תודה Ramsdaq (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

מה שמופיע בדף המקושר הוא לא ערך אנציקלופדי ולכן אי אפשר להעביר את זה למרחב הערכים. גילגמש שיחה 09:06, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

משתמש:יונתן770י/טיוטה[עריכת קוד מקור]

בבקשה להעביר את הדף משתמש:יונתן770י/טיוטה (גרסאות קודמות | דפים מקשרים) אל הדף בית רפואה (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים) לבקשת הכותב. YoniSch • כ"ח בתשרי ה'תשפ"א • 00:47, 16 באוקטובר 2020 (IDT)

פסקה זו הוספה בעבר לערך בית חולים ונערכה משום שלא הייתה אנציקלופדית. מלבד הסיבה הדתית, מרבית בתי החולים שינו את שמם בשנים האחרונות כמהלך שמהותו שיווקית בלבד. בית החולים התרחבו וכבר לא מטפלים רק בחולים אלא בתיירות מרפא, בדיקות סקר לאנשים בריאים והמטרה היא להסיר את המשמעויות השליליות מהשם. עם זאת, אפשר להטמיע את עיקר הדברים כפסקה בערך בית חולים. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 11:17, 16 באוקטובר 2020 (IDT)
זה מרתק! תוסיף פסקה בנושא בתוך הערך. YoniSch • כ"ח בתשרי ה'תשפ"א • 13:29, 16 באוקטובר 2020 (IDT)

הועבר לדף שיחת טיוטה:אברהם בלוך#טיוטה:אברהם בלוך
מושך בשבטשיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"א • 13:16, 18 בנובמבר 2020 (IST)

הועבר לדף שיחת טיוטה:אנדרדוגס (תכנית טלוויזיה)#טיוטה:אנדרדוגס (תכנית טלוויזיה)
מושך בשבטשיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"א • 13:04, 18 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:שמשון ולנר למרחב הערכים. Wiki-new-guy-v - שיחה 01:18, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:אסיה (סרט) למרחב הערכים. Loveilmovies - שיחה 23:13, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

הסרתי את השבחים מפרק הביקורת והעברתי. שבחים, אפילו אם הם מצוטטים מפיו של מבקר קולנוע, הם בכל זאת לא נייטרליים ולכן לא צריכים להופיע בערך. Gilgamesh (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

גליה הילי פסטרנק[עריכת קוד מקור]

דף אמן לאמנית הישראלית הצעירה גליה הילי פסטרנק

אבקש לפרסם את הערך גליה הילי פסטרנק (סליחה על הבלבול מוקדם) Michalpf (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:יהודה בן יוסף למרחב הערכים. יוסי מרדכי - שיחה 13:44, 20 באוקטובר 2020 (IDT)

הטיוטה כתובה כקורות חיים ולא כערך, לכן לא ניתן להעבירה למרחב הערכים כרגע. יש לטפל בכל הליקויים ורק אז יהיה ניתן להעביר. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 13:52, 20 באוקטובר 2020 (IDT)

מעוז עזריהו[עריכת קוד מקור]

שלום, ערכתי את דף הטיוטה מעוז עזריהו ואני מנסה להעביר אותו למרחב הערכים ללא הצלחה. מקבלת הודעת שגיאה "הכותרת זהה; לא ניתן להעביר דף לעצמו" למרות שאני לא רואה שהערך הועבר למרחב הערכים. אשמח לעזרה --לילךברק - שיחה 21:31, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

היי, תודה על כתיבת הערך. הטיוטה הועברה בהצלחה למרחב הערכים. תיקנתי קלות כמה עניינים טכניים בערך. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 21:38, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
אליפות, תודה. תוך כמה זמן אתה מעריך שניתן יהיה לראות אותו בחיפוש בגוגל? --לילךברק - שיחה 21:40, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
תלוי בגוגל. לפעמים אפילו תוך כמה כמה דקות מופיע בחיפוש ואפילו בין התוצאות הראשונות. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 21:57, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
עברה כמעט שעה ועדיין לא עולה בחיפוש חפשי.. מוזר. --לילךברק - שיחה 22:34, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
בדר"כ זה לוקח כמה ימים. בכל אופן, אין משהו שאפשר לעשות בוויקיפדיה כדי לזרז את העניין. גילגמש שיחה 11:23, 31 באוקטובר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:שנת בריאות מותאמת איכות למרחב הערכים. 84.108.65.98 21:06, 22 באוקטובר 2020 (IDT)

לא בשל לדעתי. עמד - שיחה 21:13, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
זה נראה כמו סוג של מאמר ולא ערך. צריך לערוך ולהתאים למבנה המקובל בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 21:29, 22 באוקטובר 2020 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:עמנואל יוספי למרחב הערכים. Theslowwriter - שיחה 14:20, 29 באוקטובר 2020 (IST)

בוצע בוצע גילגמש שיחה 17:18, 29 באוקטובר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:אוסטר (עיר) למרחב הערכים. RetoUeli - שיחה 17:09, 29 באוקטובר 2020 (IST)

הדף זקוק לעריכה. גילגמש שיחה 17:19, 29 באוקטובר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:מורשות למרחב הערכים. 84.228.238.32 15:39, 31 באוקטובר 2020 (IST)

הטיוטה לא קיימת. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:13, 31 באוקטובר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:גיא ורון למרחב הערכים. Liadvaknin - שיחה 19:18, 2 בנובמבר 2020 (IST)

מתנהל דיון שחזור בשיחה:גיא ורון וכדאי להמתין עוד כמה ימים עד שהערך ישוחזר. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 20:39, 2 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:תרצה פוסקלינסקי שחורי למרחב הערכים. 2A00:A040:184:1279:8DB7:530D:F9B8:E4E3 21:04, 4 בנובמבר 2020 (IST)

הטיוטה לא קיימת. עמד - שיחה 22:42, 4 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:סניף בני עקיבא גבעת זאב למרחב הערכים. רות עבוד - שיחה 12:23, 5 בנובמבר 2020 (IST)

אין צורך להביא את כל התוכן של הטיוטה כאן. מלבד העובדה שמדובר בקצרמר עם תוכן דל ביותר ולא ערוך כראוי, אני לא חושב שיש חשיבות לערך על סניף בני עקיבא בעיר מסויימת. עמד - שיחה 13:20, 5 בנובמבר 2020 (IST)
די ברור שזה חסר חשיבות ולא אנציקלופדי, מחקתי את הטיוטה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:29, 5 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:אלון פרץ למרחב הערכים. Etaygal - שיחה 17:42, 5 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:ג'ייד הדס סקורי למרחב הערכים. Shon shigrin - שיחה 22:34, 5 בנובמבר 2020 (IST)

הקישורים הפנימים בוצעו בצורה שגויה. יש לבדוק את ההסבר בעזרה:קישורים. גילגמש שיחה 03:37, 6 בנובמבר 2020 (IST)
העברתי למרחב הערכים לאחר התיקונים שבוצעו. אני לא בטוח שלערך יש חשיבות אנציקלופדית ויתכן שיתקיים דיון חשיבות אנציקלופדית. גילגמש שיחה 14:56, 8 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:לאבלייב למרחב הערכים. YG2007 - שיחה 10:37, 8 בנובמבר 2020 (IST)

הטיויטה אינה מוכנה למרחב הערכים. יש שגיאות בתרגום ובעיצוב הדף. Dovno - שיחה 12:39, 8 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש לבצע בדיקה כללית עבור טיוטה:עירית אורן גונדרס לפני פתיחת בקשת העברה למרחב הערכים. Sm.media6 - שיחה 17:48, 8 בנובמבר 2020 (IST)

שלום רב, אבקש העברה למרחב הערכים של הטיוטה: טיוטה:ארגמן-מיטב הוצאה לאור

ההוצאה הוציאה ספרות וזכתה בפרסים והערך בשל לדעתי מתיאל - שיחה 15:25, 11 בנובמבר 2020 (IST)

שלום, ערך זה נמחק בעבר אך עתה יש לדעתי הצדקה לשיחזורו, אשמח להעברה למרחב הערכים, ללא הצבעת שיחזור מהנימוקים שפירטתי בדף השיחה והתוספות בערך עצמו.

טיוטה: טיוטה:טיוטה/דיויד עזרן

מתיאל - שיחה 15:38, 11 בנובמבר 2020 (IST)

הערך נמחק בעבר בהצבעה. יש לנהל קודם בדף שיחת הערך דיון שחזור ולראות אם יש הסכמה רחבה על שינוי נסיבות המצדיק שחזור. Dovno - שיחה 00:49, 12 בנובמבר 2020 (IST)
תודה, איך עושים זאת? אשמח לעזרה Dovno מתיאל - שיחה 11:29, 12 בנובמבר 2020 (IST)
ראה שיחה:דיויד עזרן. הנחתי שם תבנית חשיבות לצורך הדיון. Dovno - שיחה 12:16, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:וורלו איברה למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"א • 13:50, 12 בנובמבר 2020 (IST)

מושך בשבט, יש להלביש את הקישורים הערומים כמו שמוסבר בויקיפדיה:ביבליוגרפיה, וכדאי גם לסגנן יותר את הניסוח. עמד - שיחה 14:09, 12 בנובמבר 2020 (IST)
עמד, לא מאוד הבנתי, יש לך כוח לעשות את זה בעצמך? תודה! מושך בשבטשיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"א • 16:56, 12 בנובמבר 2020 (IST)
הניסוח/התרגום בעייתי (יש כמה וכמה משפטים שגויים תחבירית). Dovno - שיחה 17:13, 12 בנובמבר 2020 (IST)
Dovno, יש לך כוח לתקן? תודה! מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 13:51, 13 בנובמבר 2020 (IST)
לצערי לא כרגע - זה דורש ניסוח מחדש של משפטים רבים בערך. בנוסף: האם בדקת את נכונות כל הערות השוליים? חלקן קישורים מתים וחלקן בשפות זרות (שזה בסדר, בתנאי שיודעים לקרוא את הכתוב שם ולאמת אותו). Dovno - שיחה 23:50, 13 בנובמבר 2020 (IST)
צריך לסדר את הערות השוליים (שלא יהיו רק קישורים), וצריך לתקן שגיאות כתיב וניסוח) דרור - שיחה 22:06, 21 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש לאישור העביר את טיוטה:בית הכנסת סיגונורה למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"א • 16:47, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש לאישור העביר את טיוטה:גבעת אוצה למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 20:13, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש לאישורהעביר את טיוטה:אוריטורקו למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 20:23, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:הר מסרגה למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 20:34, 12 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:בית הכנסת במדרס למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 13:50, 13 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע הועבר. בברכה משתמש:Dan.pl.90

אבקש אישור להעביר את טיוטה:פטיש כוח למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א • 13:57, 13 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע הועבר למרחב הערכים. בברכה משתמש:Dan.pl.90

אבקש להעביר את טיוטה:סקיי (סדרת טלוויזיה) למרחב הערכים. רוןקופר - שיחה 20:13, 13 בנובמבר 2020 (IST)

לא. זה לא ברמה הנדרשת גילגמש שיחה 20:17, 13 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:כרואגורם למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"א • 19:12, 14 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:Cholame Hills למרחב הערכים. מקווה שהיא לא קצרה מדי. מושך בשבטשיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"א • 16:08, 15 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:Ill Crag למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"א • 16:16, 15 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:נוקבוי למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"א • 16:24, 15 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:Buchkamm למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"א • 19:11, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:רכס סלווין למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"א • 20:45, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש לאישור להעביר את טיוטה:בית הכנסת פרינסס רוד למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"א • 21:03, 16 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע הדף הועתק לערך במרחב הערכים. בית הכנסת פרינסס רוד בברכה משתמש:Dan.pl.90

אבקש לאישור להעביר את טיוטה:Shandin Hills למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"א • 22:16, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:Couloir למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"א • 22:52, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:שלמה וילק למרחב הערכים. יקותיאל סודרי - שיחה 23:27, 16 בנובמבר 2020 (IST)

הערך לא מספיק ארוך ואינו בנוי בצורה המתאימה לויקיפדיה, וגם חשיבותו האנציקלופדית לא ברורה. הנחתי בדף שיחתך מספר קישורים שימושיים שיעזרו לך להבין מה הבעיות בערך וכיצד אתה יכול לתקן אותן ולשפר את הערך. עמד - שיחה 23:39, 16 בנובמבר 2020 (IST)
הערך נמחק בהצבעת מחיקה. טרם העלאת טיוטה ובכלל יש לקיים דיון שחזור. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:43, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:שלמה וילק למרחב הערכים. יקותיאל סודרי - שיחה 23:43, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש אישור להעביר את טיוטה:Pico Peak למרחב הערכים. מושך בשבטשיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"א • 20:46, 17 בנובמבר 2020 (IST)

שלום רב, אבקש להעביר את טיוטה:אושרית מינץ למרחב הערכים. מתיאל - שיחה 10:58, 18 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע גילגמש שיחה 12:59, 18 בנובמבר 2020 (IST)
תודה גילגמש מתיאל - שיחה 13:13, 18 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:צבי אזרחי למרחב הערכים. חיים25 - שיחה 22:34, 19 בנובמבר 2020 (IST)

זה לא מוכן. גילגמש שיחה 13:47, 24 בנובמבר 2020 (IST)

שלום, אשמח לסיוע בהעברת הערך לפרסום לאחר תיקונים שהוכנסו בו. תודה

משתמש:Omnibush/החיים הנסתרים של שייקה אופיר Omnibush (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הטקסט לא נייטרלי ואי אפשר להעביר את הטיוטה למרחב הראשי. גילגמש שיחה 13:43, 24 בנובמבר 2020 (IST)
למה הכוונה לא נייטרלי? --Omnibush - שיחה 16:28, 17 בדצמבר 2020 (IST)

שלום, אבקש עזרה בהחזרת הערך לפרסום, לאחר שהוכנסו בו תיקונים כנדרש. תודה משתמש:Omnibush/החיים הנסתרים של שייקה אופיר

--Omnibush - שיחה 12:53, 15 בדצמבר 2020 (IST)

שלום Omnibush, הערך עדין אינו מוכן לעבור למרחב הערכים:
  • ניסוח: אשתו השנייה ואלמנתו הגאה, לידיה. השימוש בתואר גאה לא מתאים לכתיבה אנציקלופדית. וישנם ניסוחים דומים שיש לתקן
  • מקורות: בבקשה הוסף מקורות בצורת הערות שוליים.
WikiLester - שיחה 16:07, 16 בדצמבר 2020 (IST)


טיוטה:ברכה קליין[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אשמח להעברת טיוטה:ברכה קליין למרחב הערכי מתיאל - שיחה 11:59, 23 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע עם עריכה מינורית. גילגמש שיחה 13:43, 24 בנובמבר 2020 (IST)
רק עשיתי טעות, שמה המלא הוא ברכה קליין-תאיר כמו שכתוב בערך, יהיה אפשר להוסיף? מתיאל - שיחה 13:58, 24 בנובמבר 2020 (IST)
אפשר להעביר כמובן אם היא מוכרת בשם הארוך יותר. לחץ על העברה כשאתה בדף הערך וזה יעבור. גילגמש שיחה 05:22, 25 בנובמבר 2020 (IST)

ערך חדש על סגנון המוסיקה והריקוד הלטיני הפופולרי, אחד משני הסגנונות הלטיניים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם כיום. אפשר להוסיף קישורים חיצוניים נוספים לזמרים ולרקדנים בסגנון (יש לי בלי סוף, בישראל ובעלם), אבל לא רציתי להציף בשלב הזה. בקרוב אצרף גם תמונות. רועי מימרן - שיחה 16:26, 23 בנובמבר 2020 (IST)

אני רואה שפרסמת כבר את הערך במרחב הערכים. בעיני מצבו סביר ולא דורש שימוש נוסף במרחב טיוטה. גילגמש שיחה 13:41, 24 בנובמבר 2020 (IST)

משתמשת:לילךברק/ארנון גולן[עריכת קוד מקור]

שלום, בבקשה להעביר את הטיוטא למרחב הערכים. תודה. --לילךברק - שיחה 19:54, 23 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע גילגמש שיחה 13:37, 24 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:ענבר לניר למרחב הערכים. Rlanir - שיחה 13:51, 25 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע עם עריכה קלה. גילגמש שיחה 05:32, 26 בנובמבר 2020 (IST)

אשמח לעזרה להעביר את הדף על "טיוטה:אמנת איסטנבול" מטיוטה לדף רגיל כמה שיותר מהיר. תודה Rackman Center BIU - שיחה 21:16, 25 בנובמבר 2020 (IST)

בוצע בוצע גילגמש שיחה 05:36, 26 בנובמבר 2020 (IST)

מתקפת מאה הרגימנטים[עריכת קוד מקור]

שלום. האם הטיוטה שכתבתי; משתמש:אסף טל דורון 317/מתקפת מאה הרגימנטים, ברמה מספקת בשביל שתעבור למרחב הערכים? אסף טל דורון 317 - שיחה 11:39, 30 בנובמבר 2020 (IST)

שמואל ללקין[עריכת קוד מקור]

אבקש להעביר את הערך שמואל ללקין למרחב הערכים Abuasomgu (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:ארנון דגן למרחב הערכים. ארנון דגן - שיחה 21:36, 29 בנובמבר 2020 (IST)

התוכן לא נייטרלי. אי אפשר להעביר את הערך במצב הזה. גילגמש שיחה 15:36, 30 בנובמבר 2020 (IST)

משתמש:Kavimvemahshavot/קווים ומחשבות - העמותה הישראלית להפרעת קשב[עריכת קוד מקור]

אבקש לשנות את שם הדף משתמש:Kavimvemahshavot/קווים ומחשבות - העמותה הישראלית להפרעת קשב לשם קווים ומחשבות - העמותה הישראלית להפרעת קשב. Kavimvemahshavot - שיחה

התוכן לא נייטרלי. אי אפשר להעביר במצב הזה. גילגמש שיחה 15:37, 30 בנובמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:מבנה אוכלוסייה למרחב הערכים. מאי לב - שיחה 20:32, 2 בדצמבר 2020 (IST)

ארנב ננסי הולנדי[עריכת קוד מקור]

היי חברים,

אני רוצה בבקשה להעביר את הדף הבא מטיוטה למרחב הערכים:

משתמש:רועי גלזר/ארנב ננסי הולנדי

אם אין אפשרות, אשמח אם תגידו לי מה חסר על מנת להעביר.

בברכה,

רועי רועי גלזר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי רועי, לא הבנתי מה זה הדף הזה?! זה ערך שהוא תחת דף משתמש? אנא תתקן או הסבר לי כדי שאני אתקן. תודה (משתמש:Dan.pl.90)
יוניון ג'ק העביר לי אותו כדף משתמש, אני אשמח להעביר אותו למרחב הערכים בהקדם. תודה!
רועי גלזר - שיחה 22:18, 12 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:אקולוקציה בעטלפים למרחב הערכים. רינת45א - שיחה 14:13, 6 בדצמבר 2020 (IST)

טיוטה: מלחמת העצמאות הסקוטית הראשונה[עריכת קוד מקור]

אבקש להעביר את מלחמת העצמאות הסקוטית הראשונה למרחב הערכים. אסף טל דורון 317 - שיחה 09:19, 10 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:אפאטורניס למרחב הערכים.

אני רוצה שהדף יהיה מפורסם, ויהיה חלק ממרחב הערכים. הוספתי תבנית מיון, וערכתי כמה שיכולתי. אריאל000 - שיחה 10:56, 11 בדצמבר 2020 (IST)

טיוטה:אחינעם בר[עריכת קוד מקור]

ברצוני להפוך את הטיוטה טיוטה:אחינעם בר

שהינה שדרנית וקריינית רדיו, כיום בגלגלצ ובגלי צה"ל

שאף הגישה תכנית אקטואליה בערוץ 11

לערך מן המניין במרחב הערכים.

תודה רבה. אורנה ש (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בוצע בוצע העברתי ותיקנתי טעויות Dan.pl.90 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:אלין כהן למרחב הערכים. Itay2008 - שיחה 13:34, 12 בדצמבר 2020 (IST)

אני חושב שהיא עומדת ברף החשיבות אך צריך להרחיב ולעבות את הערך לפני העברה. כדאי להרחיב על פעילותה העסקית הענפה. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 13:59, 12 בדצמבר 2020 (IST)
חסר כל כך הרבה ערך ותיקונים. אנסה לשפר (משתמש:Dan.pl.90)

הזמר במסכה עונה 1[עריכת קוד מקור]

יצרתי ערך חדש: טיוטה:הזמר במסכה עונה 1, כדי לפצל ערך ארוך מידי. אנא אשרו והעבירו למרחב הערכים, תודה. Dan.pl.90 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:פיצוץ הרדאר בגבעת אולגה למרחב הערכים. 212.116.162.58 13:33, 16 בדצמבר 2020 (IST)

שלום בבקשה להוסיף הערות שוליים. WikiLester - שיחה 15:23, 16 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:עמותת מלב"ב למרחב הערכים. Yoelcahana - שיחה 10:14, 17 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:חוסן ישועות למרחב הערכים. נד"ל - שיחה 08:00, 18 בדצמבר 2020 (IST)

הערך קצר מאוד. אפשר להעבירו גם במצבו הנוכחי אבל אני מציע שתרחיב אותו מעט. גילגמש שיחה 11:24, 23 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:Phred quality score למרחב הערכים. Ariel Simon Klartag - שיחה 16:47, 21 בדצמבר 2020 (IST)

מדובר בערך חשוב בעולם הביואינפורמטיקה והביולוגיה החישובית. נעזרתי בערך קיים בשפה האנגלית (באותו שם). בוצע במסגרת פרויקט של אוניברסיטת בר אילן בתחום הגנומיקה החישובית (תחת פרופסור ארז לבנון).

היי. היכן נמצא הערך? לא קיים בקישור שציינת. נעם דובב - שיחה 17:19, 21 בדצמבר 2020 (IST)
טופל, אשמח אם תבדקו כעת. תודה רבה Ariel Simon Klartag (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:קהילות מחברות למרחב הערכים. 85.115.47.180 17:43, 23 בדצמבר 2020 (IST)

הערך כתוב בצורה לא אנציקלופדית ואי אפשר להעבירו למרחב הערכים במצבו הנוכחי. גילגמש שיחה 17:55, 23 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:סיביל גולדפיינר למרחב הערכים. Jcomef - שיחה 13:21, 24 בדצמבר 2020 (IST)

הניסוחים אינם אנציקלופדיים ("אופנת נשים איכותית ללא פשרות", וכו'). צריך לציין רק עובדות נייטרליות. בנוסף, לא ברור שהערך עומד בעקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. Dovno - שיחה 14:36, 24 בדצמבר 2020 (IST)
שלום Jcomef, בבקשה הוסף/הוסיפי מקורות לערך בצורת הערות שוליים. WikiLester - שיחה 19:05, 28 בדצמבר 2020 (IST)

דיג'יי דור גל[עריכת קוד מקור]

שלום , מבקש להעביר את טיוטה: דיג'יי דור גל למרחב הערכים. Whysoking (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערך נמחק בדיון חשיבות. WikiLester - שיחה 18:57, 28 בדצמבר 2020 (IST)

עסקת החלף Swap[עריכת קוד מקור]

אבקש אישור להעביר את טיוטה:עסקת החלף (Swap) למרחב הערכים. Gidinat3d (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תרגום מכונה. תייגתי את בעלי הידע בניטור, אך עבר שבוע ומצב הערך אינו מאפשר להחזיקו במרחב. הייתי משפץ לו היה לי זמן, אבל אני עסוק מדי בימים אלה. שמש מרפא - שיחה 20:03, 27 בדצמבר 2020 (IST)

שלום שמש מרפא, מדוע אתה מעדכן פה על מצבו של הערך? WikiLester - שיחה 19:07, 28 בדצמבר 2020 (IST)
שלום גם לך WikiLester. ככתוב בראש הדף, הוא נועד גם לבקשת העברת דפים מהמרחב לטיוטה. שמש מרפא - שיחה 20:52, 30 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:ערן פיין למרחב הערכים. Ayala Fine - שיחה 20:46, 28 בדצמבר 2020 (IST)

הועבר לדף טיוטה:דוד אנגל

אבקש להעביר את טיוטה:בית הכנסת ברסלב בתי מחסה למרחב הערכים. Shmueladler - שיחה 11:39, 31 בדצמבר 2020 (IST)

אבקש להעביר את טיוטה:הבאר למרחב הערכים. Neriya y z - שיחה 20:12, 31 בדצמבר 2020 (IST)