מיקי לוין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מיקי לוין
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 7 בינואר 1977 (בת 47)
גבעתיים
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-2008
עיסוק עיתונאית ושדרנית רדיו
קישורים חיצוניים
טוויטר mikilevin5
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מִיקִי לוִין (נולדה ב-7 בינואר 1977) היא עיתונאית ושדרנית רדיו ישראלית, התפרסמה לראשונה בעקבות השתתפותה בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "האח הגדול".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוין נולדה בגבעתיים. עסקה בשיווק ומכירות, היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מטעם האוניברסיטה הפתוחה יועצת אסטרטגית ומאמנת Master NLP . בספטמבר 2008 השתתפה בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "האח הגדול".

בשנת 2008 הגישה בלוג קבוע באתר mako. בדצמבר 2008 החלה את דרכה בעיתון "מעריב" ובאתר nrg הגישה מדור בידור במגזין היומי שנקרא "מלכת הביצה", מדור יומי באתר nrg, כתבות וידאו, טורי ביקורת טלוויזיה בשם "הפה הגדול", טור ביקורת אופנה בשם "הבוררת" וכתבות מגזין וראיונות. במקביל, השתתפה בפינה קבועה בתוכנית הבוקר של דנה רון "הבוקר של דנה" ובתוכניות טלוויזיה אחרות.

ב-2014 החלה לשמש כתבת העיתון "סופהשבוע" ובמגזין מעריב. ב-2015 לקחה חלק בקמפיין הלבשה תחתונה "את לבני נשים" במסגרת העלאת המודעות לאחת לתשע נשים חולות בסרטן השד. בחודש מאי 2017 יזמה את קמפיין "את לא לבד" של הנאנסת בהרצליה.

ב-2016 החלה להגיש תוכנית רדיו שבועית עם שי חי ברדיו ללא הפסקה 103 FM. בשנת 2020 החלה להגיש את תוכנית הרדיו FOLLOW U של מעריב ו-103 FM. היא כתבת במגזין הבידור "TMI", מבית מעריב אונליין.[1]

לוין גרושה ואם לשניים המתגוררת ברמת השרון. חמותה לשעבר, שרה לוין, השתתפה אף היא בעונה השנייה של "האח הגדול".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]