משתמש:Yuval12345678910yuval/קופה ראשית עונה 1

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קופה ראשית עונה 1
כותבים יניב זוהר
נדב פרישמן
ארנון וייס
חגי טוריסקי
רשף שי
בימוי אורן שקדי
שחקנים נועה קולר
קרן מור
אמיר שורוש
דב נבון
יניב סוויסה
דניאל סטיופין
רודי סעדה
אביבה נגוסה
דורית לב-ארי
יעקב בודו
יגאל עדיקא
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר פרקים 20 + פרק מאחורי הקלעים
הפקה
מפיק נועם ארזי
מפיקים בפועל אביה סהראי
חברת הפקה יולי אוגוסט הפקות
אורך פרק 18-25 דקות
שידור
רשת שידור הטלוויזיה החינוכית הישראלית
ערוץ עשר (ש.ח)
כאן 11 (ש.ח)
תקופת שידור מקורית 21 בפברואר 201811 ביולי 2018
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי

קופה ראשית עונה 1 היא העונה הראשונה של קומדיית המצבים המוקומנטרית הישראלית "קופה ראשית". העונה שודרה מ-21 בפברואר עד 11 ביולי 2018 בטלוויזיה החינוכית הישראלית וכללה 20 פרקים.

העונה שודרה בשידורים חוזרים בערוץ עשר בחודשי יוני[1] עד אוגוסט[2] 2018. בנוסף, העונה משודרת בשידורים חוזרים בכאן 11 החל מ-31 באוגוסט 2018.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – קופה ראשית - דמויות

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות חוזרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות אורחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק
בסדרה
מספר פרק
בעונה
שם הפרק תסריט תאריך שידור
מקוריישראלישראל
1 1 שלי מהבית יניב זוהר, נדב פרישמן 21 בפברואר 2018
אמנון נאלץ לשלם על חטיף שהביא מהבית מכיוון שלא אמר למישהו על כך שהגיע לסופר. כתוצאה מכך הוא מנסה לגנוב חטיף דומה. שירה מתלוננת בפני ניסים ואנטולי על ההיעדרויות הארוכות שלהם מהסופר על מנת להתפלל בבית הכנסת של המוסך. על מנת למנוע זאת, היא מציעה להם להתפלל במשרד שלה. ניסים ואנטולי, שאינם מרוצים מהסידור החדש, הופכים את המשרד לבית כנסת על מנת לגרום לשירה לוותר.
2 2 נס בקצבייה יניב זוהר, נדב פרישמן 28 בפברואר 2018
ניסים משוכנע שהרב עקרון, רב הפרנסה, התגלה לו בנתח בשר. לאחר הגילוי, ניסים וכוכבה מנסים למכור אותו ב-50 אלף דולר. שירה מנסה לפתור את בעיית שקיות הניילון הלא נפתחות בירקנייה ומחליפה אותן בשקיות חדשות, דבר שמכעיס את אביחי שדורש ממנה להחזיר את הישנות. כוכבה מסרבת לתת לאמנון שירות, שמצידו מנסה לשכנע לקוח אחר שיוסיף את המוצר שלו לקנייה.
3 3 בוקר של פיגוע יניב זוהר, נדב פרישמן 7 במרץ 2018
פיגוע דקירה שאירע סמוך לסופר גורם לעובדים וללקוחות להתייחס בצורה שונה לראמזי, במיוחד לשוני שדורשת משירה להזיז את ראמזי מתפקידו שוב ושוב. שירה עורכת התלמדות לעובד החדש בסופר ישי פוטרוך. אוצר, הבן של כוכבה, מגיע לבקר אותה בסופר, אך היא נלחצת כשהיא חושבת שהוא ואסתי מפלרטטים. אמנון מתעקש לא לשלם על מארז זיתים, בטענה שהוא לקח דגימה מכל זית מה שהופך אותם ל"טעימות".
4 4 סלב בסופר ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 14 במרץ 2018
השף ישראל אהרוני מגיע לערוך קניות בסופר ויוצר התרגשות רבה אצל העובדים והלקוחות. אביחי שמעוניין בתמונה של האהרוני בסניף בשביל המקומון "קול יבנה", מבקש משירה לצלם את ראמזי עם האהרוני. שירה שאינה מעוניינת להטריד את האהרוני, מנסה לצלם את התמונה בדרך יצירתית. שוני שמתנגדת לרכישת מותגים, נתקלת בדרישת בנה לקנות לו אחד ממוצרי המותג של "אלדד הנחמד".
5 5 כוכבה חוזרת מחו"ל ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 21 במרץ 2018
כוכבה חוזרת מחופשה בקרואטיה ושוכחת לקנות מתנות לעובדים. אמנון מעצבן את אנטולי עם הבקשות הרבות שלו בקצביה, ובמיוחד עם התעקשותו לא לשלם על העור של העוף. סרטון המתעד את כוכבה מתפרעת במטוס הופך לויראלי ברשת, ואביחי דורש משירה לפטר את כוכבה מחשש שתיצור תדמית שלילית לסניף.
6 6 תחתונים ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 28 במרץ 2018
אמנון קונה בסופר תחתונים מבלי שמדד אותם, לאחר שראמזי הבהיר לו שהוא אינו יכול לעשות זו בסופר. כשהוא מגלה שהתחתונים גדולים מידי, הוא מנסה להחזיר אותן אך כוכבה מסרבת לקבל בחזרה תחתונים משומשים. ניסים וכוכבה מותחים את אנטולי עם בדיקת סמים לעובדי הסופר, דבר שמכניס אותו ללחץ לאחר שעישן ג'וינט עם דייזי. כתם סלק שמתגלה בירקנייה, מטריד את ראמזי שלא מצליח לנקות אותו.
7 7 ראמזי הבלש ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 4 באפריל 2018
ראמזי עורך התלמדות לדייזי, עובד זר ממוצא סודני המגיע לעבוד בסופר. הטלפונים החכמים של העובדים נעלמים, והם מאשימים את העובד החדש בהיעלמותם. ראמזי לא מסכים עם האשמה זו, ופותח בחקירה למציאת גנב הטלפונים. אמנון מסרב לקבל את העובדה שהמבצע על העגבניות מוגבל ל-3 קילוגרמים לקנייה, ומציע לחבורת נערים לקנות אותן עבורו בתמורה לסיגריות.
8 8 החולדה ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 11 באפריל 2018
שירה אוסרת על עובדי הסופר להרוג חולדה שהתגלתה במחסן, ומחליטה ללכוד אותה בעצמה באמצעות מלכודת עכברים הומנית. כוכבה מחליטה שהיא רוצה לקבל תשר על השירות שהיא נותנת ללקוחות. שירה מכנסת שיתופון עובדים על מנת לדון באירוע עם החולדה. חיה ביסמנובסקי, לקוחה עשירה שבעלה הורשע בהרצת מניות וגניבת כספי פנסיה מעובדים, מתקשה לערוך קניות בסופר בפעם הראשונה בחייה. ראמזי נחלץ לעזרתה ומלמד אותה כיצד לערוך קניות בסופר.
9 9 כרעיים יפים ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 18 באפריל 2018
10 10 כוכבה מפסיקה לעשן ארנון וייס, חגי טוריסקי 25 באפריל 2018
לאחר שחזי סיפר לכוכבה שהוא הפסיק לעשן, היא מנסה גם להיגמל מעישון – דבר המשפיע לרעה על מצב רוחה. שירה וראמזי פועלים נגד לקוחות המנשנשים אוכל בסופר מבלי לשלם, בזמן שפרנקו ממשיך לאכול בסופר מבלי להיתפס.
11 11 ראמזי יוצא לחופש ארנון וייס, חגי טוריסקי 2 במאי 2018
לאחר שצבר ימי חופש רבים בניגוד למותר לפי דיני עבודה, ראמזי נאלץ לקחת יום חופש מהסופר בפעם הראשונה. ניסים עשה תאונה עם רכב ומנסה להגיע עם הנהגת לפשרה, אך אנטולי מסבך אותו עם המאפיה הבלארוסית. פרנקו עושה לשירה טובה ועוזר לה עם הצפה בקצבייה, דבר שמסבך אותה כאשר הוא לא מפסיק לדרוש טובות בחזרה.
12 12 פפרני בשדות זרים ארנון וייס, חגי טוריסקי 9 במאי 2018
הבת של פרנקו מבקשת ממנו לקנות רק ביצי חופש. ראמזי חושד שגברת פפרני, הלקוחה האהובה עליו, קונה גם בסופרים אחרים. העובדים מעודדים את חזי להתקין בטלפון את היישומון וואטסאפ, אך מהר מאוד מתחרטים כשהוא שולח להם הודעות ללא הפסקה.
13 13 מהפכה בסופר (חלק א') ארנון וייס, חגי טוריסקי 16 במאי 2018
לקראת הביקור של יששכר שקדי, הבעלים והמנכ"ל של "שפע יששכר", שירה מחייבת את העובדים לחבוש כובעים במהלך המשמרת. כוכבה, שהסתפרה במיוחד לכבוד הביקור על מנת להרשים את יששכר שקדי, מסרבת לחבוש כובע ומחליטה להמריד את העובדים נגד ההנחייה.
14 14 מהפכה בסופר (חלק ב') ארנון וייס, חגי טוריסקי 23 במאי 2018
בעקבות פיטורי שירה, אביחי מנסה למנות מנהל מחליף לסניף. כוכבה אינה מצליחה להתחבר לאף אחד מהמנהלים החדשים, ופועלת פעם אחר פעם להביא לפיטורם. לאחר מספר ניסיונות כושלים, אביחי ממנה את חווה למנהלת הסניף. במהרה, נוצר בינה לבין כוכבה קשר חברי, אך היחסים בניהן מתערערים כשכוכבה מרגישה שחווה תופסת את מקומה.
15 15 תירוצים תירוצים ארנון וייס, חגי טוריסקי 30 במאי 2018
ניסים מחפש עם אנטולי תירוץ שימנע ממנו להשתתף בערב הניקיונות בסופר. הם מתייעצים עם כוכבה, שגונבת לניסים את התירוץ על מנת לא להשתתף בעצמה. שוני משתמשת בשיימינג נגד עובדי הסופר שלא פועלים לפי רצונה.
16 16 יום שישי בסופר ארנון וייס, חגי טוריסקי 6 ביוני 2018
ביום שישי ברגע האחרון, פרנקו מנסה לערוך קניות לפני שאשתו מספיקה לחזור הביתה. שירה מנסה לפתור את המריבות בין הלקוחות באמצעות שיטות של סטיב ג'ובס. אמנון מחכה לשעת הסגירה של המאפייה על מנת לקנות בורקיטוס בחצי מחיר.
17 17 ראמזי מאוהב ארנון וייס, חגי טוריסקי 13 ביוני 2018
ראמזי מתאהב באסתי אך לא יודע כיצד לפעול, ולכן ניסים ואנטולי מחליטים לעזור לו בנושא. אנטולי כותב בשם ראמזי פתק לאסתי, אך כוכבה חושבת שהפתק מיועד אליה ומנסה להתחיל עם אנטולי. ראמזי מגלה שהוא לא היחיד שמעוניין באסתי, אלא גם נעמי עובדת המחסן.
18 18 בני דודים ארנון וייס, חגי טוריסקי, רשף שי 20 ביוני 2018
אמנון וחזי מגלים שיש בניהם קשר משפחתי, ואמנון מנסה לנצל את הקשר לטובת הנחות בסופר. אישתו של אנטולי מסלקת אותו מהבית והוא נאלץ לעבור לגור בסופר. כאשר מצבו הבריאותי של חזי מדרדר, אמנון שוקל לתרום לו כליה על מנת להמשיך לקבל הנחות.
19 19 סופר חכם (חלק א') ארנון וייס, חגי טוריסקי 27 ביוני 2018
20 20 סופר חכם (חלק ב') ארנון וייס, חגי טוריסקי 4 ביולי 2018
21 עושים קופה[3] 11 ביולי 2018

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה צולמה בסניף רעננה של "סופר עמנואל" לפני שנפתח לקהל הרחב.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ ויש גם בוסים כאלה…, בעמוד הפייסבוק של ערוץ עשר, 1 ביוני 2018
  2. ^ האנשים האלה שמנסים "לעקוץ" את הסופרמרקט, בעמוד הפייסבוק של ערוץ עשר, 11 באוגוסט 2018
  3. ^ ספיישל מאחורי הקלעים