שיחת משתמש:LaspER123/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום LaspER123, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, קומפיוטר - שיחה 01:45, 15 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

ניסויים[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Dovno - שיחה 15:03, 15 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

חסימתך, ומתן צ'אנס נוסף[עריכת קוד מקור]

עריכות רבות שלך נראות כהשחתה, וברור גם שנעשו ניסויים בערכים רבים. לכן נחסמת. מצד שני, הייתי רוצה לתת צ'אנס נוסף, כי אני חושב שבכל זאת התכוונת לתרום בחלק מהעריכות. עקב כך, הסרתי את החסימה, וקיבלת בזאת אפשרות נוספת לתרום. אלדדשיחה 15:54, 15 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

פיטר גריפין[עריכת קוד מקור]

שלום LaspER123/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "פיטר גריפין" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Dovno - שיחה 12:11, 16 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

זאפ בארניגן[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, זאפ בארניגן, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 16:46, 17 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אוטו וורמבייר[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אוטו וורמבייר. הסיבה לכך היא: כאמור בתקציר האריכה הקודם. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, GHA - שיחה 16:50, 21 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

אמה מורנו[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אמה מורנו". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

טנגניקה[עריכת קוד מקור]

שלום LaspER123/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "טנגניקה" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, Dovno - שיחה 16:43, 22 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

יוליוס קיסר[עריכת קוד מקור]

שלום. בעריכות שלך בערך הכנסת מספר שגיאות פרמטריות שתוקנו אח"כ ע"י אחרים. לתבניות יש פרמטרים ששמותיהם וההגדרה שלהם נקבעו מראש. אי אפשר לשנות את שמות הפרמטרים אלא רק לבחור את הערכים הנכונים להכניס לתוכם. נא להקפיד, ורצוי לא לערוך פרמטרים בתבניות בלי להכיר את התבנית המדוברת. תודה, Dovno - שיחה 00:24, 22 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

ליונל מסי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ליונל מסי. הסיבה לכך היא: ספורטאים רבים נדבקו בקורונה - אין לזה חשיבות אנציקלופדית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אלעדב. - שיחה 20:04, 2 בינואר 2022 (IST)תגובה

שינוי מספרי נדבקות בערכי מגיפות[עריכת קוד מקור]

1. אם יש תבנית שמתעדכנת אוטומטית מדי יום/שבוע, עדיף להשאיר אותה, כך נשארות תוצאות מעודכנות מספיק ומהמנות מבלי שעלינו לטרוח על כך 2. גוגל חדשות זה לא מקור, ובנוסף, במקרים שבדקתי המקור שכן היה מצורף טען אחרת מהעריכות שלך. בקיצור, ביטלתי את כל העריכות שלך מהסוג הזה, אנא אל תחזור עליהן. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 16:13, 29 בינואר 2022 (IST)תגובה

Ђ[עריכת קוד מקור]

שלום LaspER123,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "Ђ" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:Ђ.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:Ђ. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

לַבְלוּב📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי 15:20, 30 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

הסבר[עריכת קוד מקור]

שלום לך. מאוד מעריך את אוצנך להוסיף ערכים לויקפדיה. אך, אצלינו נהוג שערכים "לא אפויים" אינם מופיעים במרחב הערכים אלא במרחב טיוטה. השווי את הערך לערכים דומים של אותיות ונסי להשוות את העיצוב. לשם כך אני ממליץ לך לערוך באמצעות עריכת קוד מקור, כך שתראי את התווים המיוחדים המשמשים לעיצוב נכון של הערך. בהערכה, לַבְלוּב📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי 15:18, 30 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

עריכת דברי אחרים ומחיקת הודעות בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

דף השיחה ש אינו שלך, אלא מיועד לכתיבת הודעות אליך באופן פומבי. ולפיכך אין בסמכותך למחוק הודעות גם אם כבר קראת אותם. אם כי אם אתה מעוניין, באפשרותך לארכב את הדף Lavluv📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי • כ"ב בניסן ה'תשפ"ג 03:34, 13 באפריל 2023 (IDT)תגובה

פנייתך אליי בדף שיחתי[עריכת קוד מקור]

אני מבין כי חשוב בעיניך שיהי ערך על צמד הרוצחים (ריימונד פרננדס ומרתה בק) אתה מוזמן לכתוב את הערך באמצעות לחיצה על הקישור הבא: משתמש:LaspER123/ריימונד פרננדס ומרתה בק, לאחר שהערך יהיה מוכן תוכל לפנות לוק:העברת דפי טיוטה.

לצערי, זמני בויקיפדיה מוגבל מאוד ולכן אין באפשרותי לסייע לך בנושא. בכל מקרה קבל את המלצתי החמה לפנות לוק:חממה ולבקש חונך עבורך שיסייע ילך להיקלט בקהילה.

בברכה Lavluv📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי • כ"ג בניסן ה'תשפ"ג 02:06, 14 באפריל 2023 (IDT)תגובה