מעריב אונליין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מעריב אונליין
סוג אתר חדשות
תקופת הפעילות 2015–הווה (כ־9 שנים)
מנכ"ל גדעון אוזן
בעלות אלי עזור עריכת הנתון בוויקינתונים
שירותים עיקריים חדשות עריכת הנתון בוויקינתונים
www.maariv.co.il
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מעריב אונליין הוא אתר חדשות ישראלי, המופעל על ידי הג'רוזלם פוסט שבשליטת אלי עזור. באתר מתפרסמים סיקורי חדשות, לצד כתבות מערכת וטורי דעה של עיתונאים בישראל, בהם: בן כספית, קלמן ליבסקינד, אלון בן דוד וחיים אתגר. עורך האתר הוא דורון כהן.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2014, לאחר המשבר שפקד את העיתון "מעריב", פעל האתר תחת המותג דה-פוסט מבית הג'רוזלם פוסט. לאחר איחודם של שבועון האקטואליה "מעריב סופהשבוע" והעיתון "מעריב" שינה האתר את שמו והחל לפרסם את תכניו תחת המותג מעריב.

האתר פועל בשם המתחם "www.maariv.co.il" בעקבות הכרעת השופט דוד מינץ, בבית המשפט המחוזי בירושלים ביוני 2014. זאת לאחר דרישתו של העיתון ישראל היום להפעיל את אתר nrg, תחת שם זה.[1]

תוכני האתר[עריכת קוד מקור | עריכה]

TMI[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר מפעיל את אתר חדשות הרכילות והסלבס "TMI" המכיל בתוכו פינות שונות כגון OMG, WTF, Bling, Style, The Lounge.

באוגוסט 2017 פורסם באייס כי האתר לוקה בחוסר רגישות עקב פרסום לפיו הדוגמנית שלומית מלכה היא הנפצעת בתאונת הקורקינט, לפני קבלת אישור רשמי ממשפחתה, לצד המשפט "היא פונתה לאיכילוב שם תפגוש את השחקנית לוסי דובינצ'יק". בהמשך הסיר האתר את שמה.[2]

שיתופי פעולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לצד החומר המקורי שכותבים ומפיקים עובדי האתר, מעריב אונליין משתף פעולה עם האתרים האחרים בקבוצת ג'רוזלם פוסט ומשלב בתכניו גם את תוכני אתר וואלה ותוכני הספורט של אתר ספורט1 ותכני הרדיו של התחנות 103FM ו־99FM .

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]