שיחת משתמש:46.19.85.231

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Xnet1234 בנושא גאיה

השחתה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
אלדדשיחה 10:09, 25 באפריל 2018 (IDT)תגובה

לתשומת לבכם[עריכת קוד מקור]

המשך השחתה לאחר החסימה הנוכחית יביא לחסימתכם לתקופה ממושכת. אלדדשיחה 10:09, 25 באפריל 2018 (IDT)תגובה

אנילא יודע מי אתה. רק הרגע נכנסתי לכאן. לא ערכתי כאן קודם מעולם.

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

דונלד טראמפ[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "דונלד טראמפ". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

היקום הקולנועי של מארוול[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף היקום הקולנועי של מארוול מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Levi-va - שיחה 13:12, 26 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

פייסבוק[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך פייסבוק, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, נילס אנדרסן - שיחה 23:43, 21 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

אלווין והצ'יפמאנקס (סדרה)‏[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אלווין והצ'יפמאנקס (סדרה)‏". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

יחידה 8200[עריכת קוד מקור]

שלום 46.19.85.231,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:46.19.85.231". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 15:28, 12 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

האם תוכל להירשם לוויקיפדיה?[עריכת קוד מקור]

תרומתך לערכים השונים ניכרת. תוכל להפיק תועלת רבה יותר אם תתרום משם משתמש רשום במקום מכתובת אנונימית. אשמח אם תרצה להירשם. בתור משתמש רשום יהיו לך מספר יכולות נוספות שאינן זמינות עבורך כרגע. בכל מקרה, תודה רבה על כל תרומותיך. אלדדשיחה 01:29, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

תזכורת בעניין הרשמה[עריכת קוד מקור]

כמשתמש רשום, אי אפשר להשחית ערכים בשמך. לעומת זאת, כשאתה תורם כמשתמש אנונימי, ותהיה השחתה מהכתובת שתרמת ממנה, הכתובת האנונימית תיחסם. לכן כדאי לך להירשם, כי אז תוכל להמשיך לתרום גם אם כתובת אנונימית תיחסם מסיבה כלשהי. אלדדשיחה 01:39, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

משתמש:Eldad, השחזור התמוה והלא מוצדק, והאזהרה החצופה שקיבלתי בערך עומרי כספי, מראה את היחס הלא הוגן שמקבלים עורכים אנונימים שבאים לתרום. 46.19.85.231 02:07, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
האם היו משחזרים עורכים רשומים מבלי להסתכל על העריכות שביצעו? לא נראה לי. 46.19.85.231 02:07, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בוקר טוב. כנראה, מי ששחזר אותך טעה, ועובדה, הוא חזר בו כעבור דקות ספורות והסיר את האזהרה. לפעמים, שגיאות קורות (אני מעריך שהסיבה לשגיאה הייתה שלא היה תקציר שהסביר באופן ברור את עריכתך בערך). על כל פנים, אני חוזר ומפציר בך להירשם. אלדדשיחה 09:10, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
נ"ב: אני לא חושב שהשחזור נעשה משום שאתה עורך מכתובת אנונימית – הסברתי לעיל מדוע אני חושב ששוחזרת. בכל אופן, בתור עורך עם שם משתמש רשום תוכל ליהנות מיתרונות נוספים, כפי שכבר ציינתי. אלדדשיחה 09:12, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
כפי שהסביר אלדד, השחזור בוצע בטעות. אני מתנצל על חוסר הנעימות. השחזור לא בוצע כי העריכה בוצעה מכתובת אנונימית. על פניו זה היה נראה כמו הסרת טקסט במיוחד כשלא היה תקציר עריכה ברור. לאחר זמן קצר בדקתי את העריכה עוד פעם וראיתי שהיא הייתה תקינה והחזרתי את השינוי שלך. תבנית אזהרה היא נוהל מקובל אצלנו במקרה שבו יש השחתה. היות שסברתי, בטעות, שהשחתת את הערך, הוספתי את התבנית. אני מתנצל על כך. לא היתי צריך לעשות זאת. בדרך כלל כשמתרחשת טעות כזאת אני דואג למחיקת הגרסה שכוללת את האזהרה אבל השעה שבה ביצעתי את העריכה הייתה מאוחרת מאד והלכתי לישון. זה תירוץ עלוב לפעולה שגויה כל כך ואני מתנצל פעם נוספת על חוסר הנעימות שהדבר גרם. בכל אופן, כפי שהסביר אלדד הכי טוב להרשם לוויקיפדיה וזה עשוי לסייע במקרים כאלה כי יש כתובת קבועה שניתן לפנות אליה בניגוד לכתובת משתנה. גילגמש שיחה 16:56, 14 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

גאיה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "גאיה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה