הדס מורנו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדס מורנו
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 7 ביוני 1983 (בת 40) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הדס מורנו (נולדה ב-7 ביוני 1983) היא שחקנית ומנחה ישראלית. כיום היא מורה לספרות בתיכון רוטברג ברמת השרון.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מורנו נולדה בחיפה לתמי, מנהלת סניף בשמרת הזורע. בגיל 12 הצטרפה ללהקת הנוער הייצוגית של חיפה. היא שרתה בצה"ל כמפקדת קורסים בחיל הים. לאחר שחרורה משירותה הצבאי היא הצטרפה לקורס משחק בסטודיו של שרון אלכסנדר. מורנו בוגרת סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין (2006-2009).

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2004 השתתפה במחזמר "אלאדין" בתפקיד יסמין הנסיכה, לצידם של אלי יצפאן, תום אבני וצביקה הדר.

בשנת 2005 השתתפה במופע לילדים "שיר נולד" לצד עשרות זמרים ושחקנים. השתתפה בסדרה "טלנובלה בע"מ" בתפקיד עלמה אונגר, אחותו הצעירה של כפיר (עפר שכטר). ובאותה שנה התארחה בשעשועון "לא נפסיק לשיר", והנחתה תוכנית קיץ לבני נוער בערוץ המוזיקה בשם "קליפס".

בשנת 2006 החלה להנחות את התוכנית "אקזיט" ובעקבות כך השתתפה בסרט הקולנוע "NO אקזיט".

בשנת 2007 שיחקה בתפקיד משנה בסדרה "אגדת דשא" ששודרה בערוץ 10 וגילמה את מורן, וכן שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "מסודרים" וגילמה את סתיו. באותה שנה השתתפה במחזמר לחנוכה "סביב העולם בשמונים יום" לצד אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, ומייקל לואיס, בו גילמה את אאודה וכיכבה בקמפיין לזהירות בדרכים ששודר בערוץ הופ!.

בשנת 2008 במהלך שנה ב' של מורנו בסל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין, שיחקה לצד יוגב יפת במחזה "הטרילוגיה הבלגרדית" פרי עטה של ביליאנה סרביליאנוביץ' ובבימויו של רוני מנדלסון.[1]

בשנת 2010 שיחקה בסרט הקולנוע "התגנבות יחידים" בתפקיד עליזה. במקביל שיחקה בהצגות "מראה מעל הגשר" ו"מי מכיר את עמוס חפר" של תיאטרון בית ליסין.

בשנת 2011 השתתפה בעונה הראשונה של סדרת הנוער "אליפים" ששודרה בערוץ הילדים למנויי Yes וגילמה את קארין הדלידית.

בשנת 2013 השתתפה בהצגה "הגיבן מנוטרדאם" שהועלתה בתיאטרון באר שבע בתפקיד אסמרלדה[2]. באותה שנה שיחקה בסרט סטודנטים בשם "ששי קשת לא אוכל פלאפל" שם שיחקה בתפקיד הדס, מנהלת משמרת בפלאפליה שבחור בשם עידו (אותו משחק יון תומרקין) מאוהב בה ולא מסוגל להגיד לה מה הוא מרגיש כלפיה, עוד משחקים בסרט - ששי קשת, רועי אסף.

בשנת 2014 השתתפה בעונתה השנייה של סדרת הדרמה "תא גורדין" ששודרה ב-Yes, וגילמה את טלי. באותה שנה לקחה חלק בסדרת הרשת הקומית "שיחות יוצאות" של יוגב יפת.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ , ‏"ברור לי ששכחו אותי", באתר ‏מאקו‏, 14 בדצמבר 2008
  2. ^ מאיה כהן, "הגיבן מנוטרדאם" על הבמה, באתר ישראל היום, 31 בדצמבר 2013