משתמש:Eddau/ארכיון 7

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

פנייה אישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשית, אני מסכים איתך, בעקרון, שתקצירי עלילה צריכים להיות קצרים ותמציתיים ולראייה - כעת תקציר העלילה הוא בן 727 מילים במקום 915 לפני "גל העריכות" הנוכחי.

שנית, וחשוב יותר, אני מבין את תסכולך. אתה משקיע עבודה, מאמץ ומחשבה ומבצע עריכה, ואז בא איזה ברנש אלמוני (במקרה זה, אני) ובמחי יד קלה כל העריכות שביצעת נעלמות כאילו לא היו מעולם. זה מתסכל. הייתי בצד השני עשרות פעמים. אני רוצה להבהיר, בהקשר זה: העריכה עניינית לגמרי. אין כאן עניין אישי. זה שהנוסח שונה לחלוטין נובע משיטת העבודה שלי - אני מבצע עריכה מלאה ו'מוריד' אותה במכה אחת.

שלישית, וכללית יותר, כעורך (אני עוסק במקצוע זה קרוב לעשרים שנה, אף כי לא ברצף) אני מבצע את העריכה בהתאם לסוג המלל. בוויקיפדיה, המלל נערך ועובר שינויים בידיים רבות והוא נושא בדרך כלל אותות של 'התלהבות יתר' ומשפטים שלא תמיד מתחילים ונגמרים באותו אופן. לכן, בדרך כלל, אין די בשינויים קלים פה-ושם ויש צורך בכתיבה מחדש. זו הסיבה לעומק העריכה.

רביעית, ואישית, אין שום צורך להפוך את זה לעניין אישי. לא באתי לכאן כדי 'לנצח' או 'להראות לך' אלא לערוך ולשפר. אין צורך, אין טעם ואין שום תועלת במאבק שבו ויקיפדיה תהיה המפסידה היחידה. אתה רשאי בהחלט להצביע על טעויות שלי ואני אשמח לתקנן. מטבע הדברים הוא ששוגים (הצבעת גם בערך הנדון על טעויות כאלו ולא הייתה שום בעיה איתן. להיפך, הן המריצו אותי לשוב ולבדוק ולחקור היכן שגיתי).

מקווה שתתייחס לפנייתי זו כאל עלה של זית ודרך לשים קץ למאבק מיותר, חד צדדי (אני לא נלחם בך) ולא מועיל.

תודה, הייתשלהדוס - שיחה 21:28, 12 באוגוסט 2010 (IDT)

אינך מבין את רגשותי. מה שכן, כדי שתתאים את שיטת העבודה שלך לויקיפדיה. אם אתה רוצה להוריד "מכה", שים קודם כל תבנית "בעבודה".
ההתנצחות ביניינו לפני כמה ימים כמו גם סיומה, לא הגיעה, אצלי, ממקום של סערת רגשות. אני לא מסתיר את העובדה שאני מגיע לסערות כאלה לעיתים דחופות יותר מהאדם הממוצע, אבל במקרה ההוא (כמו בעוד מקרים) זו הייתה דרך מתורגלת היטב לסיים סכסוכים במהירות. אם מישהו בויקיפדיה ממטיר עלך הרי ביקורת בחוסר נימוס משווע, עליך לקבל את החלק המוצדק שלה ולהציק לו בחזרה עם החלק השני. זה לא עובד אחרת כי מפעילי המערכת לא מגנים על אף אחד כמעט מהתנפלויות של גידופים.
בכל מקרה, אני מרוצה מזה שגם אתה קיבלת חלק מהביקורת שלי ומזה שהתחלת לפעול כמו מי שאינו אמור להתעסק רק עם סופרים מקצועיים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:39, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
א) אינני מקבל את הרעיון לפיו מותר לך "להציק" לעורכים אחרים. ב) קשה לי לקבל ייחוס "התנפלויות של גידופים". אם הרגשת שתוויות העריכה שלי היו תקיפות ונחרצות מדי, יכולת לומר לי דבר. בחרת, במקום לנסות להביא את עניין על פתרונו באופן אלים (באמצעות חסימתי). לא על הדרך הזו תהיה תפארתך ודל"ב. ג) זו אנציקלופדיה. היא צריכה להיות כתובה בלשון רהוטה ובעברית משובחת ולהיראות כמי שנכתבה על-ידי בעל מקצוע. כך ראוי. זו השאיפה. אם אתה נפגע מתבניות ומעריכה, אני מציע לך להתחיל לגדל עור עבה. יערכו אותך. הרבה. תמיד. ובדרך כלל אתה לא תאהב את זה. זו מציאות החיים. ד) גישתך ב-12 קופים אינה משרתת אף אחת מהמטרות עליהן הצהרת. אנא, אם לדעתך העריכות אינן ראויות, אמור מה לא ראוי בהן בעמוד השיחה ולא באמצעות ברד של שינויים. הייתשלהדוס - שיחה 03:44, 13 באוגוסט 2010 (IDT)
העברית שלך הרבה פחות משובחת ממה שנדמה לך ולא הצלחתי בשום אופן לדבר איתך קודם. אני גם לא בטוח שאתה תופש עכשיו על מה אני מדבר איתך.
אין לי שום בעיה שיערכו את דברי. אין לי גם בעיה בזה שישגו כשעורכים את דברי. הצרה איתך היא שאתה לא מבין שלאנשים שונים יש נקודות מבט מועילות שונות. אתה לא מנסה מספיק להבין את זולתך ולא מנסה מספיק להסביר לזולתך. וכל זה מצטרף להבעת זילזול תהומי בזולתך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 05:30, 13 באוגוסט 2010 (IDT)
אם לתמצת (או, כפי שאתה תכתוב, לתמצט) אני לא חושב שיש לנו על מה לדבר בערוץ לא פורמלי. ניסיתי. אתה לא רוצה. שיהיה ככה. הייתשלהדוס - שיחה 13:52, 13 באוגוסט 2010 (IDT)
מה בדיוק אני לא רוצה? אני מתחנן לקרוא את דעתך לגבי עיקר וטפל בדף השיחה של הערך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 14:01, 13 באוגוסט 2010 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עידו היקר :-) דודה אהובה שלי ילידת 1925 מעונינת לקנות ולהשתמש בלפטופ. עיקר חפצה הוא בתמונות, מצגות, ואולי גם אינטרנט. היכן אוכל למצוא מידע נחמד וטוב על נגישות למחשב בכלל לאנשים בגילה? בתודה רבה, יעל Yaelweiler - שיחה 12:01, 13 באוגוסט 2010 (IDT)

אנסה ליצור איתך קשר בדואר האלקטרוני כדי לשמור על פרטיות רפואית. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:10, 13 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה רבה לך עידו ושבת שלום Yaelweiler - שיחה 13:59, 13 באוגוסט 2010 (IDT)

ברוך השב[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמתי לב להודעתך בדף המשתמש. אני שמחה שחזרת ארצה. אולי נתראה באחד המפגשים הכלליים. גילגמש שיחה 10:09, 14 באוגוסט 2010 (IDT)

תודה! שבנו לפני ארבעה חודשים ויש לנו קליטה קלה בארץ. אבל גם קליטה קלה היא הילך קצת קשה. לכן עוד בקושי פגשתי את מכרי, למעט אלה הגרים בעיר מגורי החדשה - באר שבע. אני כבר מת לפגוש גם ישרלים שאינם גרים בנגב. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 10:15, 14 באוגוסט 2010 (IDT)
בכל אופן, אני מקווה לראותך במפגש ויקי. אני משער שיהיה אחד בספמטבר או באוקטובר. גילגמש שיחה 10:18, 14 באוגוסט 2010 (IDT)

הי[עריכת קוד מקור | עריכה]

Live ssr - למחוק? יוסישיחה 19:04, 21 באוגוסט 2010 (IDT)

חשבתי שזה כבר מחוק. תעשה מה שאתה מבין.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:06, 21 באוגוסט 2010 (IDT)
אתה יצרת את הדף מחדש. כנראה שערכת לתוכו את תבנית החשיבות לאחר שהוא כבר נמחק ע"י ירון. עשיתי מה שאני מבין. יוסישיחה 19:21, 21 באוגוסט 2010 (IDT)
סליחה. תקלה...ניסיתי לשים תבנית חשיבות וגיליתי שהערך נמחק. חשבתי שביטלתי את הפעולה שניסיתי לעשות. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:27, 21 באוגוסט 2010 (IDT)

סורק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, נתקלתי במונח תא שטח, שמעולם לא שמעתי עליו, וראיתי שאתה כתבת את המשפט הבא: "סורק הוא אמצעי קלט אופטי המזין אל המחשב מידע הנקלט מסדרת תאי שטח או נפח קטנים שהוא קולט מהם מידע בזה אחר זה (סריקה). "

מנין לקחת את המושג הזה? Yoavd - שיחה 10:12, 22 באוגוסט 2010 (IDT)

מאותו מקום שלקחתי את המושג "שטח". אם זה מפריע למישהו, אחפש ניסוח אחר למשפט. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 13:02, 22 באוגוסט 2010 (IDT)
זה לא מפריע לי, אך מעולם לא שמעתי על המונח ואני בתחום כבר שנים רבות. כדאי אולי לבדוק מה המושג המקובל בחוברת הדרכה בנושא סורקים - זה פשוט לא מצלצל נכון. אולי ניתן גם להתייעץ עם משתמש:אלדד --Yoavd - שיחה 13:15, 22 באוגוסט 2010 (IDT)
ראשית, בכתיבה מדעית או כמו מדעית לא אמורים להשתמש במושגים שגורמים לקורא לעצור את שטף קריאתו ולהתמקד בעניינים טפלים.
שנית, למדתי את המושג הזה בחיל הרגלים ופשוט השתמשתי בו באופן טבעי בתחומים אחרים, בלי לחשוב פעמיים...קצת קשה לחשוב פעמיים על כל מילה
שלישית, אני מקווה שאתה מרוצה מהשינוי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 13:21, 22 באוגוסט 2010 (IDT)
הרבה יותר ברור! תודה. --Yoavd - שיחה 17:30, 22 באוגוסט 2010 (IDT)

נחסמת[עריכת קוד מקור | עריכה]

התכוונתי להזהיר אותך, אבל אז גיליתי שלפני עשרה ימים דוד שי הזהיר אותך על נושא תקצירי העריכה שלך. על כן חסמתי אתוך לשעתיים, במידת החסד. ראה זאת גם כאזהרה להמשך. יוסאריאןשיחה 09:48, 23 באוגוסט 2010 (IDT)

יוסאריאן, שיהיה לך יום מקסים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 11:51, 23 באוגוסט 2010 (IDT)
לא תגובה מוצלחת כל כך. כדאי שתמתן את הבטאויותיך כלפי עמיתיך כאן. יוסאריאןשיחה 12:13, 23 באוגוסט 2010 (IDT)
לא לומר "שיהיה לך יום מקסים"?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:44, 23 באוגוסט 2010 (IDT)
תלוי בהקשר. כאן, לדוגמא, היית יכול לכתוב "אני מבין שדפוס הפעילות שלי היה בעייתי, אקפיד מעתה והלאה להתייחס בכבוד לויקיפדים אחרים. שיהיה לך יום מקסים!". יוסאריאןשיחה 12:46, 23 באוגוסט 2010 (IDT)
אבל אני לא מעוניין לבטא את דעתך שלך ואני לא חייב לעשות זאת כדי להיות מנומס. האם זו חוצפה לומר לך שבלי קשר לעניין בו אנחנו דנים, אין לי שום בעייה אישית איתך ואני מאחל לך יום מקסים? יוסאריאן, אני אומר לך בשיא הנימוס, שיהיה לך יום מקסים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:54, 23 באוגוסט 2010 (IDT)

כבקשתך[עריכת קוד מקור | עריכה]

למצוא מקור ראוי לחשיבותו של הרב אפרים פישל הרשקוביץ, מצאתי, מופיע בדף ההצבעה. --דרכיה דרכי נועםשיחה • י"ד באלול ה'תש"ע • למנינם: 02:40, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

הגבתי. --דרכיה דרכי נועםשיחה • י"ד באלול ה'תש"ע • למנינם: 16:41, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

בקשת החסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהיסטורית הגרסאות של הערך לא מצאתי "מלחמת עריכה" של ממש. אי לכך אין עילה לחסימה, לא שלך ולא של DR. לכן הדיון (אם אפשר לקרוא לריב המייגע הזה דיון) צריך להתקיים בדף השיחה של הערך. יוסאריאןשיחה 14:25, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

אולי אני נעלב ממכך שלא בצדק, אבל אני מאוד נעלב. יש לי תחושה קשה של עכיפה סלקטיבית. הבן אדם מחק לי איזה שלוש פעמים תבנית הפניה לדיון מחלוקת על רלוונטיות ה-HMO ועוד איזה עשר פעמים את עניין ה-HMO עצמו. גם כאשר אני שמתי תבנית "בעבודה", שמתי אותה כדי שהוא יפסיק למחוק לי בדיוק את זה, פעם בדקה. בערכים אחרים הצלחתי לעבוד במקביל עם הרבה עורכים אחרים.
לגמרי לא נעים לי היחס של חלק ממפעילי המערכת אלי. קודם מעיזים להעיר רק לי על חוצפה, אחר כך מוצאים רק אצלי הערות תקדימיות כאלה וחוסמים רק אותי, ובשלב הבא אני גם צריך להתחנן אליהם להתייחס באופן ענייני גם למחלוקות תוכן.
אז ברור לי שחלק מהעניין הוא שאת מעט משאבי ההגנה שלכם אתם משקיעים בהגנה על משתמשים חדשים ולא על חבר'ה כמוני שהוכיחו שהם נשארים פה גם אם הם אוכלים חרא. ברור לי גם שאף מפעיל מערכת כיום לא מחפש דרכים יצירתיות להציק לי. ועדיין, התוצאה מאוד לא נעימה. . עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 14:42, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

חכירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה הקשר למנהל עסקים? מדובר במונח משפטי (די טכני וחלקלק).Guy.mor - שיחה 19:10, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

אם אתה משוכנע בצדקתך, אנא תקן את הקטגוריות. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:06, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

נוער מרץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה. אני עוד בהרצה.. דרך - שיחה 20:46, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

אל תודה לי. עשיתי לך את החיים קשים. עכשיו אתה תצטרך להוכיח את דברי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 20:56, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

דרורי[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה, פספסתי את הפרידמן. Ronshir - שיחה 21:59, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

אפרופור פרידמן, יש גם עברותים לדרור, איש שלום ושלומי. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 22:03, 25 באוגוסט 2010 (IDT)

לא הבנתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא הבנתי את התשובה לגבי עובדים זרים. יש לי אפשרות לרהלוקיישן לשנה לניו-ג'רסי. הויזה תהייה בדיוק לשנה. אשתי בשבוע ה-14. זה אומר שאם אני נוסע בפקיעת הויזה יהיה לנו אזרח/ית אמרקאי. האם זה נותן פתח למעמד חוקי בארה"ב? Maximilian - שיחה 01:29, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

תשאל משפטן. אל תיקח עיצות בתחום כל כך רגיש מאלמונים. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 01:30, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
לפעמים מקבלים את התשובה השלילית בקלות ואז אפשר לחסוך תהליכים ארוכים ויקרים. זוגתי לא כל כך תשמח לרעיון כי מחשבה ללדת רחוק מהמשפחה תבעית אותה. לכן עוד לא סיפרתי לה בכלל על ההצעה. אם יגידו לי שתום ויזה זה התחלת מאבקים משפטיים מסובכים או גירוש - בכלל לא אספר לה שהציעו Maximilian - שיחה 01:51, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
אז קח תשובה לא מקצועית: אם תלדו שם הילד יהיה אזרח אבל איחוד משפחות אפשר לעשות עם הילד רק אחרי שהוא עובר את גיל עשרים ואחד. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 07:52, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
הלכתי לעו"ד מתמחה. יש מסתבר דרכים כאלו ואחרות להישאר שם אבל זה מסובך ולא בטוח. נשארים בארץ. Maximilian - שיחה 02:09, 30 באוגוסט 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. אני רואה שלמרות שחלפו מס' ימים, אף מפעיל לא מצא לנכון להזהיר אותך בעקבות העריכה הזאת שלך. זו כמובן לא הפעם הראשונה שמעירים לך, אני ואחרים, על סגנון הדיבור שלך כלפי ויקיפדים אחרים. רק לפני שבועיים נחסמת לזמן קצר בנסיבות דומות. בפעם הבאה שאיתקל בהתבטאות מעליבה/פוגענית שלך כלפי ויקיפד אחר אחסום אותך ל-24 שעות ללא התראה נוספת, ואבקש אישור מאחד הבירוקרטים לחסימה ממושכת יותר. אם אתה לא מסוגל לנהל דיונים תוך התייחסות מכובדת לחברייך, עדיף שתימנע מהשתתפות בדיונים או שלא תהיה כאן. Lostam - שיחה 03:15, 5 בספטמבר 2010 (IDT)

יש לך עוד רעיון למה מישהו מרוקן קטגוריה באמצע דיון חשיבות אם לא כדי להציק למתדיינים? מה יש, אי אפשר להמתין שבוע עד שהקטגוריה תיפול בדיון חשיבות?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 03:17, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
עידו, למה אתה אף פעם לא מסוגל להגיב בסגנון: "אוקיי, מתנצל". כואב לך האגו, מה הסיפור? אנדר-ויק • 03:19, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
אני ממש לא סגור לגבי ה-"אף פעם". בכל מקרה, לגבי הפעם הזאת אשמח להתנצל בפני כל מי שרואה עצמו כנפגע מתשובתי זאת.
אני גם לא סגור לגבי עניין האגו, אבל העובדה שמפעיל מערכת מאוד מסוים ומאוד מרכזי מעליב אותי כבר שנים ולא יתנצל לעולם, לא עוזרת לי לדבר בנימוס וגם לא להתנצל. בכלל, יש לי גם רושם שמעירים לי על נימוסים יותר לאשר לאנשים שאינם מנומסי אלי ושאחת הסיבות לזה היא העובדה שמעולם לא ממשתי איומי עזיבה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 03:25, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
יתכן. אבל ייתכן גם שאתה פשוט לא מנומס לעיתים קרובות מהממוצע ונוטה לתוקפנות מיותרת. תחשוב על זה מדי פעם. דף בקשות ממפעילים עומד לרשותך בכל פעם שתחוש שעולבים בך, מפעילים או אנונימיים. לילה טוב. אנדר-ויק • 03:35, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
בדוק כמה פעמים התלוננתי שם בשנים האחרונות וכמה מהתלונות האלה טופלו. אני זוכר רק מקרה אחד של תלונה שלי שטופל וגם זה לא היה בעקבות בקשה תמימה בדף הבקשות מהמפעילים אלא בעקבות זה שאני ובר פלוגתי עשינו את המהומה הכי גדולה שאני זוכר בויקיפדיה. היום אין לי לא חשק ולא יכולת טכנית לעשות את זה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 03:50, 5 בספטמבר 2010 (IDT)
עידו, אני לא בקטע של דיון אפליה פוליטית. הערתי לך הערה בהמשך לאזהרה שקיבלת, ואם אתה בוחר להתעלם זו בחירה שלך. אנדר-ויק • 03:54, 5 בספטמבר 2010 (IDT)

המשקם[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניסיתי להעלות קצרמר סביר לפני החג כפי שהבטחתי בהצבעה על בן-צור. אני מקווה שתוכל לתקן את מה שצריך. שנה טובה, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 08:59, 8 בספטמבר 2010 (DDT)

שיחה:אבינדב ויתקון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. אתה הוויקיפד בעל זכות הצבעה היחיד שנימק חשיבות בדיון, אבל לא היית החלטי. אודה לך אם תוכל לכתוב בדף השיחה של הערך האם אתה מבקש להסיר את תבנית החשיבות או שמא לא תתנגד למחיקת הערך. תודה ושנה טובה, Lostam - שיחה 02:07, 9 בספטמבר 2010 (IDT)

משתמש:Dmayz/מטה מאבק הנכים‎[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם יש עניין? ‏Setresetשיחה 09:57, 11 בספטמבר 2010 (IDT)

מה בדיוק השאלה? האם יש חשיבות אנציקלופדית? - לדעתי יש. האם אני יכול לעזור בכתיבת הערך? קצת. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 10:09, 11 בספטמבר 2010 (IDT)
אז ענית לי. אני מניח שמכאן תטפל אתה בהעברה למרחב הראשי ועריכה. ‏Setresetשיחה 10:12, 11 בספטמבר 2010 (IDT)
לא הבטחתי לטפל ובטח שלא להיות ההורה המאמץ של הערך. אמרתי שאני יכול לעזור קצת. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 10:35, 11 בספטמבר 2010 (IDT)
האם אפשר להעביר למרחב הראשי במצבו הנוכחי (עשיתי טיפול קוסמטי)? ‏Setresetשיחה 21:17, 11 בספטמבר 2010 (IDT)
אפשר, אבל עדיף שתמשיך ברוח התיקונים שעשיתי. ראה גם את דף השיחה של הערך. בהצלחה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 00:00, 12 בספטמבר 2010 (IDT)

תבנית בוטל[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשמבטלים עריכה של משתמש אנונימי, במיוחד אם היא לא השחתה ברורה או הבל מוחלט (שגם לזה יש תבניות מתאימות), יש לפנות אליו בדף השיחה שלו עם {{תבנית:בוטל}}. יוסאריאןשיחה 19:24, 11 בספטמבר 2010 (IDT)

טוב לדעת. תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:56, 11 בספטמבר 2010 (IDT)

פציעות מאמץ חוזרני[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי עידו, ראיתי שהתחלת להרחיב את קטגוריית פציעות מאמץ וגו. שים לב שהסיווג הזה הוא סיווג משלים לבעיה רפואית של נבדק [1] ולא סיווג של בעיה רפואית כללית. יוסישיחה 21:06, 16 בספטמבר 2010 (IST)

או שהקטגוריה הזו צריכה להתקיים ולהכיל כל מה שרלוונטי לה או שהיא צריכה שלא להתקיים כלל. היא לא יכולה להיות חצי מלאה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:08, 16 בספטמבר 2010 (IST)
היא בהחלט צריכה להכיל את מה שהיא צריכה להכיל ולא להכיל את מה שהיא לא צריכה להכיל. ברגע שהתנאים האלו יתקיימו היא תהיה מלאה. אולי באמת הגיע הזמן לנסות ולהקים עץ קטגוריות של אטיולוגיות (או משהו דומה), לתקנן אותו ולאכלס אותו. יוסישיחה 21:16, 16 בספטמבר 2010 (IST)
כנראה ששכחת. אתה דאגת לזה שהקטגוריות הרפואיות יהיו אך ורק לפי קריטריון מאוד מסוים ומאוד לא רלוונטי לויקיפדיה. עכשיו כבר אי אפשר לפתוח שום קטגוריה רפואית לפי שום קריטריון אחר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:26, 16 בספטמבר 2010 (IST)
בוודאי שאפשר, אבל כמו שכבר ציינתי בעבר, שיהיה עץ קטגוריות מתוקנן. יוסישיחה 14:37, 17 בספטמבר 2010 (IST)
מתוקנן לפי מה למשל?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 16:24, 17 בספטמבר 2010 (IST)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהצבעה על הרב אמנון יצחק מתקיים דיון אודות הצבעתך (אם היתה לפני שעת התחלת ההצבעה). אולי תצביע שוב. דרכיה דרכי נועםשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 23:42, 16 בספטמבר 2010 (IST)

אם אצביע שוב, אצביע ממילא באותו האופן, כך שכל הדיון הזה, בהנחה שהוא בכלל מתקיים (כי אין לי כח לחפש אותו בין הררי המלל המיותר שם) הוא דיון מיותר. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 09:59, 17 בספטמבר 2010 (IST)

שימפנזה ננסי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מבין את טענותיך, אך רק אחראי המומלצים (Slav4) רשאי להסיר את {{ערך מומלץ}} מערכים שהמלצתם בוטלה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:55, 21 בספטמבר 2010 (IST)

אני כבר הרבה מאוד זמן מנסה למצוא לזה פתרון וזוכה להתעלמות. מדובר במצב שכבר שנים אינו תקין. אם יש לך מושג איך פותרים את הבעיה, אשמח אם תעזור לי בזה. האם תוכל לפנות אל האחראי?. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 12:47, 21 בספטמבר 2010 (IST)

אורי גבריאל[עריכת קוד מקור | עריכה]

קבל ח.ח על שיפצור מטורף של הערך! מעט מן האורשיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"א • 12:51, 21 בספטמבר 2010 (IST)

תודה על המחמאה. פייר, יש עוד עבודה. מדובר באדם מרתק שמתועד היטב ולערך יש פוטנציאל להיות ערך מומלץ. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 17:41, 21 בספטמבר 2010 (IST)

שימפנזה ננסי[עריכת קוד מקור | עריכה]

העברתי לדף השיחה של הערך. עִדּוֹ - שיחה 09:37, 24 בספטמבר 2010 (IST)

מי העתיק ממי?[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מניח שבטעות חזרת על שגיאת הכתיב הכפולה שלך? חזרתישיחה 01:11, 23 בספטמבר 2010 (IST)

באחת הפעמים הייתה לי הרגשה קצת מוזרה ולפעם האחרת לא הייתי מודע כלל. תודה בכל מקרה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 01:15, 23 בספטמבר 2010 (IST)
עדיין... תיווך. חזרתישיחה 01:36, 23 בספטמבר 2010 (IST)
כנראה שחוץ מדיסלקציה יש לי גם מחסור בשעות שינה. לילה טוב.. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 01:41, 23 בספטמבר 2010 (IST)
לילה טוב, ומה דעתך להוסיף לחתימה שלך קישור לדף השיחה שלך, כמקובל? זה יקל על מי שרוצה לכתוב לך. חזרתישיחה 01:49, 23 בספטמבר 2010 (IST)
שווה לחשוב על זה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 08:38, 23 בספטמבר 2010 (IST)
במיוחד כשבחתימה שלך כתוב "עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות" – ואתה עצמך לא נגיש בקלות... חזרתישיחה 11:46, 23 בספטמבר 2010 (IST)

גלידה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי עדו. לא מבינה מה זה "מכשירים זולים מיוחדים" - "מכשור כבד יותר". O * שיחה 17:02, 23 בספטמבר 2010 (IST)

אוסיף דוגמאות. עִדּוֹ - שיחה 17:03, 23 בספטמבר 2010 (IST)

נגישות ישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

לבדיקתך. וינברג - שיחה 22:50, 24 בספטמבר 2010 (IST)

אני ממתין כבר שנים לערך הזה. מקווה שהגרסה הנוכחית טובה. עִדּוֹ - שיחה 22:54, 24 בספטמבר 2010 (IST)

אחרי החתונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו,

ראה בבקשה בהצבעת המחיקה. מדובר בסוגייה חשובה מאוד וחשוב לפעול במהירות האפשרית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:40, 26 בספטמבר 2010 (IST)

תודה. עִדּוֹ - שיחה 11:04, 26 בספטמבר 2010 (IST)
תודה לך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:08, 26 בספטמבר 2010 (IST)

לפני שאתה משחזר[עריכת קוד מקור | עריכה]

רצוי שתקרא את תקציר העריכה שלי. קרינה היא מוטגן לא פחות מחומר כימי כלשהו ולכן מה שכתוב כרגע בערך הוא טעות. דניאל ב. 14:42, 26 בספטמבר 2010 (IST)

פתחתי על זה דיון בדף השיחה. אנא, התייחס אליו. תודה. עִדּוֹ - שיחה 14:45, 26 בספטמבר 2010 (IST)

למה מחקת את דברי?[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאן, ועוד בלי תקציר עריכה, כלום. אנדר-ויק!do'h‏ • 19:29, 3 באוקטובר 2010 (IST)

לא שמתי לב שמחקתי את דבריך. חשבתי שיש תקלה במחשב שלי ותפעתי אותה. אנא קבל את התנצלותי. עִדּוֹ - שיחה 19:31, 3 באוקטובר 2010 (IST)
לא נורא. רק תחזיר. אנדר-ויק!do'h‏ • 19:33, 3 באוקטובר 2010 (IST)

הומו ארקטוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם תהיה מוכן להציב תבניות "דרוש מקור" בערך, כבקשת גילגמש? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:35, 4 באוקטובר 2010 (IST)

איזו דרישה?. עִדּוֹ - שיחה 18:39, 4 באוקטובר 2010 (IST)

רפי רוזן[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחזרתי את הערך לאחר מה שכתבת בדלפק ייעוץ, הערך במצב ירוד, תוכל לטפל בו? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:38, 4 באוקטובר 2010 (IST)

טיפלתי בו כך שחשיבותו הפכה לברורה וטיפלתי גם במידה מסוימת בסגנונו. לא נעים לי למחוק ערך בעל חשיבות של משתמש מתחיל. אני מקווה שאותו משתמש ראה את העריכה שלי ואת הבירקורת של משתמשים אחרים והפנים את הדברים. אולי הוא יבין כיצד להמשיך ולשפר את הערך. אני מודה לך על האיכפתיות. עִדּוֹ - שיחה 22:30, 7 באוקטובר 2010 (IST)

דברים שהייתי צריך להגיד לך כבר מזמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישבתי וקראתי את הערתך האחרונה בשיחה:טרחן כפייתי המסתכמת ב"זה מתאים למילון סלנג חולה תרגמת" ותהיתי לעצמי "מה עדו ניסה להשיג פה". הרי אין זו הצבעת מחיקה אלא דיון חשיבות בו אין ספירת קולות. אז חשבתי שאולי התשובה נמצאת בתוכן התגובה, אך התאכזבתי לגלות שלא. אין בתגובה זו דבר מלבד זלזול בי ככותב הערך. היא אינה עוזרת להבין מדוע הערך חשוב/לא חשוב או תורמת בצורה כלשהי לשיפורו. אז בלית ברירה הסקתי שזוהי פשוט עוד תגובה מזלזלת הטיפוסית לעדו. מקריאת הגיגיך בדפי שיחה שונים שוב ושוב עולה בי התחושה שאין שום מטרה אחרת לחלק מדבריך. אפילו בהכה את המומחה פעמים רבות במקום לענות לשאלתו של השואל, אתה מעדיף לנזוף בו על עצם העובדה שהוא שאל את השאלה. חכמים מאיתנו אמרו, לעתים כשאין מה להגיד מוטב לשתוק. לתשומת לבך. דניאל ב. 15:51, 7 באוקטובר 2010 (IST)

עזוב אותך מפסיכולוגיה בגרוש ומרמזים ספרותיים. לדעתי בחרת לכתוב ערך על נושא שאינו מתאים לאנציקלופדיה. זה הכל. עִדּוֹ - שיחה 16:00, 7 באוקטובר 2010 (IST)
עזוב אותך מהערך שלי זה לא עיקר דברי פה. ברור לי שאינך חושב שהערך ראוי. אני מדבר פה על התנהגות כללית שלך בדיונים בוויקיפדיה. דניאל ב. 22:17, 7 באוקטובר 2010 (IST)
תבקש שיחסמו אותי. עִדּוֹ - שיחה 22:21, 7 באוקטובר 2010 (IST)
אינך משחית ערכים איני רואה סיבה לחסומך. אני רק מבקש שתשקול מילים. דניאל ב. 22:26, 7 באוקטובר 2010 (IST)
אני פשוט לא מבין מה לא בסדר במשפט שכתבתי לך. ברור לי שאתה לא נטפל אלי כי זה לא מתאים לך להיטפל לאנשים. ועדיין, אני לא מבין מה אתה רוצה ממני. עִדּוֹ - שיחה 22:27, 7 באוקטובר 2010 (IST)
שלום עדו. אולי תרצה לתקן תקלדה שנפלה ממקלדתך בשיחה על יופי תירוש. (אפשר למחוק לאחר קריאה) Jys - שיחה 22:34, 7 באוקטובר 2010 (IST)
תגיד, עדו, ברצינות - כמה פעמים כבר הערנו לך שההערות שלך בדיוני חשיבות ו/או הצבעות מחיקה הן לא לעניין, מעליבות, פוגעניות ולא משרתות כל מטרה? אחרי שאני, לאסתם ועתה גם דניאל ביקשנו ממך - אולי תכבד הבקשה? זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 23:19, 7 באוקטובר 2010 (IST)
מאה פעמים. חמישים מתוכן הבנתי למה. בעשרים וחמש אני מניח שההערות היו פשוט היסחפות עם זרם ההערות הכללי והנותרות אני מניח שאני לא מבין למה הן הגיעו לי, למרות שהן מוצדקות. חוץ מזה אני ויקיפד מאוד פעיל, אם הייתי פעיל פחות היה פחות על מה להעיר לי כמו שהיה פחות על מה לא להעיר לי. עִדּוֹ - שיחה 08:32, 8 באוקטובר 2010 (IST)
אם כבר, תרשה לי להצטרף לקולות הביקורת, ואפילו יש לי הצעה קונסטרוקטיבית: תישאר ויקיפד מאוד פעיל כדבריך אבל תשתדל למקד את העשיה באזורים פחות שנויים במחלוקת: פחות מחיקה והסרה ויותר יצירה וכתיבה. נראה לי שכולם יצאו מורווחים. ינון - שיחה 05:15, 10 באוקטובר 2010 (IST)
זה לא עובד כך. צריך איזון בין התייחסות אל עבודת הזולת לבין עבודה משלך. אינך יכול לכתוב בווקום ואינך יכול רק לבקר. הייתי שמח לבקר את הכתיבה רק בנושאים שאין עליהם שום מחלוקות ממניעים זרים, אלא שבנושאים אלה גם אין שום דיון רציני. זו לא אשמתי שעריכות בנושאים מדעיים בסיסיים לא זוכות כמעט לשום הד. עִדּוֹ - שיחה 22:21, 10 באוקטובר 2010 (IST)
עדו - יש פעילות ויש פעילות. השתדל בבקשה, כאשר אתה מציין שלדעתך יש למחוק ערך כלשהו - לעשות זאת באדיבות. כל קריאה לכשעצמה היא לא סיפור גדול, אבל כשאלה מתחילות להערם - זו בעיה. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 23:27, 10 באוקטובר 2010 (IST)

טיפול עצמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, נתקלתי בעריכה ישנה שלך בערך טיפול עצמי, כדלהלן:

”השימוש בביטויי "טיפול עצמי" מקובל בעיקר אצל המרפאים בעיסוק ואצל ספקי הטכנולוגיה המסייעת. סוציולוגים עשויים להשתמש בביטויי פנאי למחצה במקום בביטוי זה.”
לאילו סוציולוגים אתה מתייחס? האם בעצם התכוונת לעובדים סוציאלים? ומה זה "פנאי למחצה"? יש באמת ביטוי כזה בעברית? בברכה, גברת תרדשיחה 10:50, 10 באוקטובר 2010 (IST)
בביטוי ״טיפול עצמי״ אני נתקל מידי פעם בספרות המקצועית של העוסקים בטכנולוגיה מסייעת. ידוע לי גם שהוא הושאל מתחום הרפואה בעיסוק כמו חלק גדול מהמושגים התיאורתיים בטכנולוגיה מסייעת. לעומת זאת, בביטוי ״פנאי למחצה״ נתקלתי פעם אחת, בספרים של ידידה שלי, כשהיינו תיכוניסטים. על כן את מוזמנת לשנות ביטוי זה לפי הבנתך. תודה. עִדּוֹ - שיחה 16:40, 10 באוקטובר 2010 (IST)
תודה. גברת תרדשיחה 11:31, 12 באוקטובר 2010 (IST)

התנהגת באופן בלתי הולם כלפי ויקיפד עמית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלבת בי, כאן, בכנותך אותי "משתמש המתקרא אנציקלופדיסט". אני דורש שתחזור בך מביטוי זה, ואת התנצלותך, והבטחה שהתופעה לא תשנה. האנציקלופדיסטשיחה • ג' בחשוון ה'תשע"א • 21:28, 10 באוקטובר 2010 (IST)

אני מתנצל. ולגבי ההבטחה, אשכול את העניין בחיוב. כעת נסה לחשוב מה גרם לי לכתוב זאת. אתה ניצלת את חופשיותה של המדיה הזו כדי להעביר בעזרתה מסרים פוליטיים בוטים. זאת בניגוד להבטחתנו לקוראים כי אנו משתדלים להיות חסרי פניות. ההתנהגות שלך מאוד הכעיסה אותי. עִדּוֹ - שיחה 22:17, 10 באוקטובר 2010 (IST)
קבלתי את ההתנצלות. אף אחד מאיתנו אינו חסר פניות, או נכון יותר לומר, הפניות מובנות בנו. בערכים אני מנסה להעביר את מה שנראה בעיני כאמת. התנסחויותי בדף השיחה אומנם בוטות אולם זהו דף שיחה.
אני מבקש ממך לשקול שנית את עריכתך בהצהרת בלפור. בהצהרה כתוב במפורש, "שאיפות יהודיות ציוניות", וכידוע, יש הבדל תהומי בין שאיפות יהדות בת אלפיים (יותר אבל אני לא רוצה לקלקל את החריזה), ושאיפות תנועה ציונית בת פחות ממאתיים. המקבילה לשאיפות התנועה הציונית הן שאיפותיה של התנועה הלאומית הערבית (שגם התפתחה באיחור מה אחרי התנועה הציונית), ומה שמעניק לנו את הזכות העודפת (בין שאר הנקודות שלזכותנו) על ארץ ישראל היא העובדה שהיינו פה קודם והשאיפות שלנו עתיקות יותר. האנציקלופדיסטשיחה • ג' בחשוון ה'תשע"א • 22:57, 10 באוקטובר 2010 (IST)
כמחווה של רצון טוב וגם משום ששבעתי ויכוחים לשבוע אחד, אתה מוזמן לשחזר את עריכתי זו. עִדּוֹ - שיחה 23:02, 10 באוקטובר 2010 (IST)
תבורך. אני מעתיק את קטע השיחה הרלונטי לשיחה:הצהרת בלפור. האנציקלופדיסטשיחה • ג' בחשוון ה'תשע"א • 23:16, 10 באוקטובר 2010 (IST)
מצויין. איחולי אושר. עִדּוֹ - שיחה

מסנג'ר[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

אתה משתמש בתכנה זו? גילגמש שיחה 12:54, 12 באוקטובר 2010 (IST)

אני בסקייפי. למה?. עִדּוֹ - שיחה 14:01, 12 באוקטובר 2010 (IST)
סתם רציתי לדבר קצת. לא משהו מיוחד. גילגמש שיחה 20:21, 12 באוקטובר 2010 (IST)
שלך אימייל. אשמח לשמוע ממך!. עִדּוֹ - שיחה 20:28, 12 באוקטובר 2010 (IST)
שלחתי ואשמח לדבר איתך במסנג'ר. הכתובת של המסנג'ר שלי זהה לכתובת המייל. גילגמש שיחה 00:15, 13 באוקטובר 2010 (IST)

שלחתי הזמנה לסקייפ. גילגמש שיחה 20:58, 13 באוקטובר 2010 (IST)

אני כרגע עם ה׳iphone. אבדוק במהירות האפשרית. עִדּוֹ - שיחה 21:02, 13 באוקטובר 2010 (IST)

מדען ראשי[עריכת קוד מקור | עריכה]

נדמה לי ששאלת בזמנו ב"הכה את המומחה". הייתי בישיבה בשבוע שעבר שבה שר המדע אמר שבכל משרד צריך להיות מדען ראשי, אבל לא כל המשרדים מקפידים על זה. עידושיחה 21:35, 26 באוקטובר 2010 (IST)

טוב לדעת. תודה. אגב, האם יש מדען ראשי בלי תיק? . עִדּוֹ - שיחה 18:04, 27 באוקטובר 2010 (IST)
אל תגיד דברים כאלה בקול רם, עוד יימצא מי שיאמץ את הרעיון. עידושיחה 18:29, 28 באוקטובר 2010 (IST)

עריכות באבולציה של האדם[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, אני עושה עריכה מאוד יסודית עכשיו באבולוציה של האדם ומעונין לדעת עד כמה אתה נשוי לעריכות שלך שם. עד עכשיו כמעט לא נגעתי בהן אבל אני מעוניין לבדוק אותן, ובהתאם לתוצאות הבדיקה ככל הנראה לשנות חלק מהן, וחלק אולי למחוק או להעביר לערכים משל עצמן. אפשר לעשות את הדיון על זה בדף השיחה של הערך, או איך שנראה לך יותר נכון (אין לי הרבה נסיון בויקי ועד עכשיו עבדתי על הערכים שלי בד"כ לבד). H. sapiens - שיחה 15:41, 7 בנובמבר 2010 (IST)

אני נשואי רק לאשתי. אז, כמו בכל ערך אחר ועם כל משתמש אחר:
  1. שינוי מהותי דורש נימוק, גם אם נימוק קצר.
  2. שינוי שנדון כבר בדף השיחה והוחלט שלא לבצע אותו, דורש קודם כל שכנוע של אנשים בדף השיחה.
זה הכל. בהצלחה.. עִדּוֹ - שיחה 18:51, 7 בנובמבר 2010 (IST)
מאה אחוז, תודה. H. sapiens - שיחה 20:43, 7 בנובמבר 2010 (IST)

ביטויים פוגעים ומיותרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. אתמול והיום השתמשת בביטויים פוגעים - השטות והאיש הטורדן הזה.

אנשים רבים משקיעים מאמץ לשיפור תרבות הדיון בויקיפדיה ולשמירה על כללי ההתנהגות כאן. אני מבקש ממך להימנע מהביטויים הללו. תודה. יואב ר. - שיחה 09:21, 11 בנובמבר 2010 (IST)

אני מבין אותך ומבטיח לשקול את העניין. אגב, באילו ביטויים אתה הייתה ממליץ לי להשתמש במקום הביטויים האלו?. עִדּוֹ - שיחה 10:19, 11 בנובמבר 2010 (IST)
תודה. לשאלתך - למשל, במקום הביטוי הראשון - "השורות שמעלי", ובמקום הביטוי השני - "DR" או "משתמש DR" וכדומה. יואב ר. - שיחה 10:50, 11 בנובמבר 2010 (IST)
אוסיף לדברים שתי עריכות שלך מהבוקר בהן כינית משתמש אחר "טרול". מדובר בהפרה חמורה של כללי ההתנהגות וראה הודעתי זו אליך כאזהרה, שמצטרפת לאזהרות אחרות שכבר קיבלת. יוסאריאןשיחה 14:00, 11 בנובמבר 2010 (IST)
ואיזו מילה עדינה יש לך עבור מי שנחסם שוב ושוב בגלל מלחמות עריכה והטיית ערכים? . עִדּוֹ - שיחה 14:04, 11 בנובמבר 2010 (IST)

ימק"א ירושלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

האם הבחנת בהערותיה של תמרה ברשימת ההמתנה למומלצים? הערך שוהה כבר זמן רב ברשימה בלי תזוזה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:54, 14 בנובמבר 2010 (IST)

שמתי לב אבל הטיפול שלי היה חלקי ביותר כי לא שרתה עלי מספיק מוזה. מה שעשיתי בנידון הוא העשרה של ויקישיתוף בהרבה מאוד תמונות של המקום. תודה על הערת תשומת ליבי.. עִדּוֹ - שיחה 19:39, 14 בנובמבר 2010 (IST)
אוקיי. בינתיים אני מסיר את הערך מרשימת ההמתנה. כשיהיה לך זמן לטפל בו תדון עם תמרה בהערותיה ויהיה אפשר להעלותו מחדש לרשימת ההמתנה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:18, 17 בנובמבר 2010 (IST)
תודה וסליחה על ההטרחה. עִדּוֹ - שיחה 09:25, 17 בנובמבר 2010 (IST)
זה בסדר. קח את הזמן. אנחנו לא רצים לשום מקום. אתה גם מוזמן להשתתף בדיונים ברשימת ההמתנה ולהצביע בדף ההצבעות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:26, 17 בנובמבר 2010 (IST)

התוכנית בערוץ 10[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאוד מעניינת. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:00, 20 בנובמבר 2010 (IST)

מי אמר למי ובאיזה הקשר? . עִדּוֹ - שיחה 07:50, 21 בנובמבר 2010 (IST)
אני מבין שלא ראית . תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 10:56, 21 בנובמבר 2010 (IST)
בחמש עשרה השנים האחרונות אני משתמש בטלוויזיה רק לצפיה בדי וי די וקלטות וידאו. עִדּוֹ - שיחה 11:07, 21 בנובמבר 2010 (IST)
הבנתי. [2]. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 12:45, 21 בנובמבר 2010 (IST)
תודה. כתבה טובה. עִדּוֹ - שיחה 22:37, 21 בנובמבר 2010 (IST)

הקרב על הועד[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתוך הערך: "למרות זאת, הסרט הפך לפולחן עם השנים לאחר הוצאתו על גבי קלטות וידאו ביתיות ונודעו ממנו משפטים כמו : "שורש לשלטון במקום עצמון", "פעם היו שולחים גלויה בראש השנה של יונה עם איזה רובה במקור", "תסתמי את התה", "קוצי תיל", "לאכול שרימפס בחלב אימו ביום שבת" ועוד". מעט מן האורשיחה • ט"ו בכסלו ה'תשע"א • 16:10, 22 בנובמבר 2010 (IST)

אז מישהו כתב את זה. אז מה. אני אוסיף דרישת מקור. עִדּוֹ - שיחה 18:27, 23 בנובמבר 2010 (IST)

נטפליקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר לדף השיחה של הערך. עִדּוֹ - שיחה 15:25, 25 בנובמבר 2010 (IST)

בהמשך לשיחתנו :-)[עריכת קוד מקור | עריכה]

עידו היקר, האם זכור לך הסיפור על הדודה בת 86 שתחיה. המחשב נרכש. מתוצרת דל. נייד כמובן ורחב יותר מהממוצע. יש עכבר קטן עם חוט. התקשורת סודרה עם סטיק של פלאפון. היא שולטת במקשים ובעכבר למחצה. הבעיה היא בהודעות הרגילות שמופיעות במסך. הם בכתב קטן ובאנגלית והיא כמעט לא מבינה בהן. לעזרתה עומדת לאחרונה מלווה מהפילפינים (שיש לה מחשב נייד משלה). המחשב יצר מהפכה: היא מקבלת תמונות, מוסיקה, מכתבים, בעיקר בקשר למשפחה ולמסורת, ושמחה בהם מאוד. תודה רבה על העצות והעידוד, יעל - שיחה 15:05, 29 בנובמבר 2010 (IST)

מה בדיוק הבעיה: עדיין העכבר או רק הכתב הקטן? לגבי כתב קטן, אפשר פשוט להוריד את הרזולוציה של המרקע. אם זה לא מספיק, אפשר להשתמש בתוכנת ההגדלה המצויה בכל מחשב, בתיקיית הנגישות שבתיקיית העזרים שבתפריט "התחל". בהצלחה. עִדּוֹ - שיחה 17:41, 29 בנובמבר 2010 (IST)
תודה רבה על הרעיון ולהשתמע, יעל - שיחה 17:58, 29 בנובמבר 2010 (IST)
בהצלחה!. עִדּוֹ - שיחה 14:10, 30 בנובמבר 2010 (IST)

אוטובוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגבתי אחריך בשיחה:אוטובוס, מה הצעד הבא? שפם אדום - שיחה‏ 04:49, 3 בדצמבר 2010 (IST)

עשיתי את הצעד הבא. המתנתי לתגובות מאז אוקטובר וזה בהחלט מספיק. עִדּוֹ - שיחה 13:32, 3 בדצמבר 2010 (IST)

שיחה:הספקטרום האוטיסטי#התייעצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, אשמח לשמוע את דעתך שם. סופשבוע נעים, Ravit - שיחה 17:51, 3 בדצמבר 2010 (IST)

מקווה שהואלתי בדיון. תודה. עִדּוֹ - שיחה 18:58, 3 בדצמבר 2010 (IST)

שלום רב עדו[עריכת קוד מקור | עריכה]

זה אני שביקש עזרה אקדמית בהכה את המומחה...

על איזה ספר גנטיקה כזה תוכל להמליץ?... משהו שמקיף באמת את הידע שלכאורה צריך בגנטיקה, באנדוקרינולוגיה וכו'?.

תגובתך תהא יקרה מפז!,

ברכות.

התחל מפרק הגנטיקה בספר "מבוא לגנטיקה" של האוניברסיטה הפתוחה. או אולי בהשוואה בין הערך חוקי התורשה של מנדל בויקיפדיה העברית והאנגלית. גנטיקה בסיסית היא תחום ידע שמסוכם ברורות בספרים רבים. עִדּוֹ - שיחה 01:08, 18 בדצמבר 2010 (IST)

אנא בדוק עריכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוספת של אלמוני בטכנולוגיה מסייעת לשילוב לימודי לימור י - שיחה 14:57, 18 בדצמבר 2010 (IST)

תודה. בדקתי. הרוב היה מאוד לעניין. את השאר קצת שיפרתי. עִדּוֹ - שיחה 20:12, 18 בדצמבר 2010 (IST)

בקשת חוות דעתך אודות שחזור הערך שנמחק: בדמייך חיי[עריכת קוד מקור | עריכה]

Eddau שלום, אשמח לבדיקתך וחוות דעתך כאן, ברצוני לקדם ולשחזר את הערך שנמחק 'בדמייך חיי'. אבקש מעוד ויקיפדים להצטרף. תודה.