שיחת משתמש:העיתונאי המנטר/ארכיון 25

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

מחקת דף שיצרתי[עריכת קוד מקור]

מחקת את הדף: דגל צורן

בלי סיבה מוצדקת. Saarraas - שיחה 09:05, 3 בפברואר 2022 (IST)

נושא הערך הוא לא אנציקלופדי, ולכן הוא נמחק. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 09:27, 3 בפברואר 2022 (IST)
נושא הערך כן אנציקלופדיץ.
אנא החזר אותו.
בבקשה, Saarraas - שיחה 10:14, 3 בפברואר 2022 (IST)
הוא לא אנציקלופדי. את מוזמנת לפנות לוק:במ ולראות מה שאר המפעילים חושבים, אבל זה יהיה מאמץ מיותר. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:59, 3 בפברואר 2022 (IST)

היי :) שלחתי לך מייל. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:57, 4 בפברואר 2022 (IST)

מחיקה בלתי מוצדקת[עריכת קוד מקור]

לא היה בדברי שום דבר שעובר על כללי ויקיפדיה. המחיקה הייתה בלתי מוצדקת, כמו כל ההתערבות שלך בנושא. שניכם חרגתם מההוראות, ניצלתם סמכויות, שלא נועדו לכך. דברי ביקורת אינם בהכרח דברי הד הומינם ומי שאינו יודע להבדיל, כנראה שאינו מתאים להיות מפעיל מערכת. ליש - שיחה 15:02, 4 בפברואר 2022 (IST)

אגב, תמצית העריכה אינה המקום לדיונים ולהדרכה - חשבתי שאתה מכיר את הדרך לדף השיחה שלי, מסתבר שנשכחה ממך. ליש - שיחה 15:28, 4 בפברואר 2022 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: המחיקה כן הייתה מוצדקת בעיני. הדיון חרג מגבולות הגזרה שלו, שהן המדיניות. בדף שיחה של משתמש מסוים - דון עם המשתמש, בדף שיחה של ערך - דון על הערך, בדף שיחה של הצעה - דון על ההצעה. כל מה שמעבר - מקומו לא שם. ההתערבות שלי בנושא הייתה מתוקף תפקידי כמפעיל - לפני שאני מעביר הצעה לפרלמנט עליי לוודא שאין בעיות בה (ללא קשר לשאלה האם אני תומך בה או לא). העליתי מספר בעיות ושיקולים שיש לקחת בחשבון לפני ההצבעה, ואני רוצה לוודא שאני אכן מבין את המצב נכון. כדי למנוע את כל הבירורים, איש השום הציע לאשרר את המדיניות הקיימת כמדיניות חליפית כדי להימנע מבירוקרטיה. אני סבור שזו הייתה הצעה ראויה, ותמכתי בה, אבל מעבר לתמיכה בה המשכתי לקדם את ההעברה לפרלמנט של המדיניות המוצעת, ללא התוספת (את התמיכה בהצעה של איש השום הבעתי כמשתמש מן המניין, ולא כמפעיל מערכת, וזו הייתה התרומה היחידה שלי לדיון כמשתמש מן המניין). התגובה שלך הייתה בבחינת אד-הומינם כלפי איש השום, וזה לא מקובל במחוזותינו. חבל שהגעת לזה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 15:28, 4 בפברואר 2022 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: ליש, אני בהחלט יודע להבדיל בין אד-הומינם לבין ביקורת לגיטימית. להזכירך, אד הומינם הוא כשל לוגי שבו משיבים לטיעון או לקביעה באמצעות התייחסות לאדם המציג את הטיעון או את הקביעה, במקום להציג טיעון אחר - וזה בדיוק מה שעשית. במקום להציג טיעון לגופו של עניין, בחרת לתקוף את איש השום ולהציגו כבעל אינטרסים זרים בנושא. אם אתה חושב שזה המצב - תפנה אליו, לוק:במ או לוק:בר. דף השיחה של ההצעה הוא לא המקום לזה. ואם אתה חושב שבגלל זה אני או איש השום לא מתאימים להיות מפעילי מערכת - חבל לי, אבל כנראה שזה המחיר שעליי לשלם על כך שאני בוחר, בשונה מלא מעט מפעילים, להתערב במחלוקות בין חברי הקהילה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 15:35, 4 בפברואר 2022 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: מצטער, איני מקבל זאת, לא די לכתוב "אד-הומינם", נא להצביע על המילים. להגיד למישהו שהוא לא חכם - זו ביקורת לא עניינית, להגיד למישהו שהצעתו לא חכמה זו דעתו של המבקר ואין בכך פסול. שניכם פזיזים בשימוש בסמכויות - אם חשבת שדברי לא מועילים/מפריעים, למה לא פנית אלי כדי שאמחק אותם בעצמי? זה נכון גם לגביו, היה צריך לפנות אלי ולא למפעילים - המפעילים לא נענו לו, רק אתה מחקת. נסה להבין את ההבדלים. ליש - שיחה 15:38, 4 בפברואר 2022 (IST)
ועוד משהו, עניין של הבנת הנקרא, אני לא הצגתי אותו כבעל אינטרסים זרים - זה שקר. אני אמרתי שצריך לנחש את מניעיו, אתם בחרתם ניחוש מסוים ומייחסים לי את הניחוש שלכם. נו, באמת... ליש - שיחה 15:42, 4 בפברואר 2022 (IST)
את המשפט "נשאר לנו רק לנחש" לא הייתי מסתיר אם לא השיח שהתלווה אליו, כי כשאני קראתי את המשפט הבנתי אותו אחרת ממה שהבין אותו איש השום. אם איש השום (או כל משתמש אחר) היה נפגע ממשפט כזה, שנראה לו כרמיזה על מניעים לא ראויים, הייתי מבקש ממך בדף השיחה שלך להתחשב ולהסיר את הרמיזה. לצערי, לאחר שאיש השום התייחס למשפט, העלית כאן רמיזות לא ראויות על המניעים של איש השום, ובגללן לא הייתה לי ברירה אלא להסתיר את השיח כולו (לא הגיוני להשאיר את הרמיזה באוויר, מבלי התגובה, ולא הגיוני להשאיר את התגובה מבלי התגובה לתגובה...). בדרך כלל כשאני נתקל במקרים כאלו, אני פונה לשני המשתמשים, ואני מצטער שלא עשיתי זאת הפעם. בשיא הכנות - לא חשבתי לעומק על האופציה של לפנות אליך לפני שאבצע את הסתרת התוכן בעצמי. אני מצטער על כך, ואשים לב לכך יותר להבא. אני עדיין חושב שהמחיקה ראויה, אבל תמיד יש מקום לשיפור ואני מקבל את הביקורת. בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 15:58, 4 בפברואר 2022 (IST)
נו, טוב, יש התקדמות. ראשית, גם בהמשך הדיון לא היה מדובר ברמיזות, אלא בספקולציות, איזה ניחושים יכולים לבוא בחשבון, כך שגם הטקסט הזה היה כשר. אכן דיון זה היה מיותר שם ואם איש השום לא היה חוזר בו מקביעתו, שסיים עם הדיון ולא היה שב, עוד פעם ועוד פעם לנסות להוכיח כמה הוא מבין ואנחנו לא מבינים, אז הדיון לא היה מתפתח, ואם מי מכם היה פונה אלי, בוודאי הייתי מסכים למחיקתו. טוב, אלה מים מתחת לגשר ואני שמח שאתה יודע גם להודות בשגיאה - זה אומר שאתה לומד. בברכה. ליש - שיחה 16:06, 4 בפברואר 2022 (IST)
הרמיזה שלך הייתה עבה מאוד, ותגובת הפולואפ לתגובה שלי הוכיחה זאת כשמנית את האפשרויות שהשתמעו מהרמיזה כולל זו שאני הצעתי. בגדול זו הייתה האשמה (שלשמחתי הייתה כל כך רחוקה מהאמת באופן שקשה לי להאמין שמישהו ייקח אותה ברצינות) שאם מתעמקים בה, המשמעויות שלה (אם הייתה נכונה, וכמובן שהיא לא) עשויות להיות על הטווח בין לחסום אותי לצמיתות לבין לשלול לי הרשאות (כי לטענתך, משתמע, אני פועל ממניעים לא ענייניים בעת שימוש בהרשאות מפעיל). אתה ממשיך עם האשמות באותו סגנון פה כשאתה כותב "שניכם פזיזים בשימוש בסמכויות", אבל במקרה הזה לא ממש השתמשתי בסמכויות שלי, בטח לא ישירות, ואגב, בשום שלב גם לא אמרתי שום דבר באופן נחרץ. סתם ראית משהו שלא מצא חן בעיניך והתעלמת מניואנסים שהיו מסביב. אתה חייב לשים לב מה אתה כותב. ההסרה של כל ה"ענף" הזה משיחה הייתה הליך סטנדרטי, לאחר שבחודשים האחרונים התקבלה במזנון הסכמה רחבה להסיר/להסתיר דיון לגופו של אדם מדיונים, וזה משהו תדיר שמתבצע כל הזמן, ותורם לתרבות שיח אפקטיבית במיזם. בכנות, אריה, כל הגישה שלך עושה לי ברמה האישית חשק להפסיק לערוך יותר בוויקיפדיה ולתרום הרבה פחות. אני מקווה שאני היחיד שסימנת פתאום בהאשמות שווא כאלו, כי אם אתה מסתובב ועושה את זה לעוד עורכים, זה מסוג הדברים שגורמים לאנשים לפרוש. אתה חייב לשים לב מה אתה כותב. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 16:24, 4 בפברואר 2022 (IST)
ואגב, אמנם חזרתי בי בהצהרתי שלא אתעסק עוד בטיוטה, אבל היה נראה לי לא הוגן לא לענות ל־GHA כשהוא שאל (בגדול, בהקשר הזה, אותי), מה בעצם הבעיה שאני חושש ממנה. וגם הנחתי שזה יעשה טוב להרגעת הרוחות אם אציין שהשתכנעתי (מה שאחרי זה השתנה), כך שאני שלם מאוד שלא הלכתי עם החשק שלי הראשוני לעשות "דווקא" ולנטוש את הדיון (באמצע?) ובסוף כן התייחסתי לחלק מהדברים. בסופו של דבר, מדובר מלכתחילה בניסיון לעזור להצעה לגיבש לפרלמנט אחד העורכים החביבים עלי ביותר פה... לא היה בא לי להימנע במכוון מפעולות שעשויות לסייע לו. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 17:16, 4 בפברואר 2022 (IST)

כוכב המורל![עריכת קוד מקור]

כוכב המורליסטים
מודה לך על הניקיון... מעריך את השקעת הזמן שזה מין הסתם דרש. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 16:14, 4 בפברואר 2022 (IST)
תודה רבה, משמח מאוד לקבל תודה כזו אחרי המאמץ שהשקעתי בדיון הזה הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 16:28, 4 בפברואר 2022 (IST)

אותי בדיסקורד ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 17:43, 4 בפברואר 2022 (IST)

ברק, אושרת הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:12, 5 בפברואר 2022 (IST)

שאלה של Charlieamlka (17:50, 5 בפברואר 2022)[עריכת קוד מקור]

איך עושים דף חדש בויקיפדיה? --Charlieamlka - שיחה 17:50, 5 בפברואר 2022 (IST)

Charlieamlka, ראי ויקיפדיה:צעד אחר צעד וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. 17:59, 5 בפברואר 2022 (IST)

חדשופדיה 2022 שבוע 6[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #6
עודכן ב־5 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

● לאחר דיון בכיכר העיר, נפתח שרת דיסקורד לקהילת ויקיפדיה העברית. את השרת מנהלים Xnet1234, אקסינו ויגאל. לפרטים נוספים ולהצטרפות >>
● במזנון מתקיים דיון בנוגע להצעה להפוך את המדיניות המקומית בנושא עריכה בתשלום, המתוארת בויקיפדיה:עריכה בתשלום, למדיניות חלופית לתנאי השימוש של קרן ויקימדיה בנושא ●
YoavR יצר את הדף ויקיפדיה:שגרירי ישראל ושגרירים בישראל, המיועד לרכז שמות של אישים ששירתו כשגרירים של מדינת ישראל, או שהיו מוצבים בה כשגרירים מטעם מדינת חוץ, וטרם נכתב עליהם ערך בוויקיפדיה ●
Saifunny וקוונטום דוץ פתחו את "מועדון הגמלאים" - מועדון של בוגרי קורסי הגמלאים לדורותיהם (כל ויקיפד סקרן שרוצה להצטרף, מוזמן גם הוא) ●
מיזם ביכורים מציג ביכורים והילולים חדשים ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סן מרינו וליכטנשטיין
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך דאנקן אדוארדס מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 19:14, 5 בפברואר 2022 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
מרגיש לי שאתה תמיד מגיע בזמן לחסום איזה משחית, להגן על ערך או למחוק איזה הבל. תודה לך על הזמינות ועל היעילות! Alon112 - שיחה 20:02, 5 בפברואר 2022 (IST)
תודה רבה אלון! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:03, 5 בפברואר 2022 (IST)

המקבץ השבועי: סן מרינו וליכטנשטיין[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סן מרינו וליכטנשטיין. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:21, 5 בפברואר 2022 (IST)

וואלה, ארכבת[עריכת קוד מקור]

אחרי הארכוב: אם ההודעה ההיא התפרשה כיהירה וכזחוחה - אני מתנצל, זו, מן הסתם, לא הייתה כוונתי. אני מקווה שתצליח לקרוא את ההודעה הזו בעין הגונה, הוגנת ומאוזנת - בדיוק כפי שהיא. אם תגיב, אי פעם, או לא, זו בחירתך. ובכל זאת, אני מקווה שתמצא את המקום בליבך לסלוח. הכעס והכאזבה לגיטימיים, אין לי איך להתגונן. The Turtle Ninja (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כמו תמיד - ארכבתי את השיחות של החודש שעבר. ההודעה לא התפרשה כיהירה או כזחוחה, אבל כן התאכזבתי או הרמתי גבה כשקראתי חלקים ממנה - שסתרו חלקים אחרים בהודעה. אני רוצה להגיב, כי על אף הכעס והאכזבה אני מכבד אותך כאדם וככזה אתה ראוי לקבל תגובה. אולם, כפי שרשמתי לפני שארכבתי - טרם מצאתי את הכוחות לכתוב תגובה ראויה. העניין מחזיר אותי לתקופה ישנה שלי באתר, ואני לא מעוניין בכך, לכן קשה לי למצוא תגובה ראויה מבלי להרגיש שאני עושה טעויות שעשיתי בעבר. כפי שרשמתי לפני שארכבתי - מקווה להגיב בהקדם. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 23:06, 6 בפברואר 2022 (IST)
The Turtle Ninja, קיבלת תשובה במייל. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:48, 11 בפברואר 2022 (IST)
The Turtle Ninja, מחכה לתשובתך, אם בכוונתך להגיב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:11, 13 בפברואר 2022 (IST)
בכנות, הארי? כדאי שלא אגיב. ביצעתי תחקיר אישי, שוחחתי עם מפעילים אחרים ועם משתמשים נוספים – ואני רואה כעת באור אחר לגמרי את ההתנהלות שלך כמפעיל ואת התגובה שלך אליי. אני, לפחות, לא מתחסד ומצטדק, בניגוד אליך. כל טוב לך, שא ברכה. היה שלום. The Turtle Ninja (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
כידוע, אני פתוח לביקורת בונה - כאן ובמייל, ממך ומכל משתמש אחר (וגם ממפעילים אחרים). הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 12:15, 18 בפברואר 2022 (IST)

23:15, 7 בפברואר 2022 (IST)

היי, שאלה... האם אני יכול לקבל הרשאת מנטר? Gross2killer - שיחה - 🏐 כדורעף 🏐 19:37, 11 בפברואר 2022 (IST)

היי. כרגע קיבלת בדוק עריכות. לדעתי זה עוד לא הזמן. GHA - שיחה 19:44, 11 בפברואר 2022 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: שלום Gross2killer, אני רואה שקיבלת הרשאת בדוק עריכות אוטומטית רק לא מזמן אבל ממעבר על הביטולים שביצעת לאחרונה אני די מרוצה והייתי שמח אם היית ממשיך לנטר עוד איזו תקופה לפני שהייתי נותן לך את ההרשאה (לאחר שאוודא שאכן צברת את הניסיון הדרוש). יחד עם זאת, לצערי אינך עומד בדרישות הסף להרשאת מנטר (1500 עריכות במרחב הערכים ובמרחבים המשיקים לו) ולכן לא ניתן להעניק לך את ההרשאה בכל מקרה. לאחר שתעמוד בהן, תוכל לפנות אליי ואני אבחון מחדש את העניין. אני מציע שבתקופה זו תמשיך לנטר במלוא המרץ ולהמשיך ולהוסיף תוספות איכותיות למרחב הערכים. שיהיה בהצלחה הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:47, 11 בפברואר 2022 (IST)
תודה, אמשיך לעשות זאת!
איך אני יכול לבדוק כמה עריכות יש לי במרחב הערכים? Gross2killer - שיחה - 🏐 כדורעף 🏐 19:49, 11 בפברואר 2022 (IST)
Gross2killer, תיכנס לדף התרומות שלך, תגלול למטה ותלחץ על דף שנקרא "מונה עריכות". תוכל לקבל שם מידע על העריכות שלך בוויקיפדיה, כולל פילוג העריכות לפי מרחבים. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:51, 11 בפברואר 2022 (IST)
תודה! Gross2killer - שיחה - 🏐 כדורעף 🏐 19:53, 11 בפברואר 2022 (IST)
עוד שאלה לא כל כך קשורה.
אם אני עובד כרגע על טיוטה, ולאחר שאסיים לעבוד על הטיוטה כאשר אעביר את הטיוטה למרחב הערכים, האם כל העריכות אשר עשיתי בזמן שזה היה טיוטה יחשבו כעריכות במרחב הערכים לאחר העברה? Gross2killer - שיחה - 🏐 כדורעף 🏐 20:11, 11 בפברואר 2022 (IST)
כן. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:13, 11 בפברואר 2022 (IST)

המקבץ השבועי: יחסי אוקראינה–רוסיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יחסי אוקראינה–רוסיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:21, 12 בפברואר 2022 (IST)

חדשופדיה 2022 שבוע 7[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #7
עודכן ב־4 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את David7031 למפעיל מערכת
● בפרלמנט מתקיימת הצבעה לגבי ייבוא של כללי הגילוי הנאות לעורכים בתשלום לאורם של תנאי השימוש של הקרן כאן
● במזנון מתקיים דיון לגבי שימוש ב-IMDb כמקור כאן
● במזנון מתקיים דיון לגבי שינוי עץ הקטגוריות מבחינת "חיתוך" או "הצלבה" של קטגוריות כאן
● החלה ההרשמה למחזור החדש של קורס עריכה בוויקיפדיה לגמלאים ולגמלאיות: (פתיחה ב-6.3.22). ויקימדיה ישראל גאה להשיק את המחזור ה-25 של קורס העריכה בוויקיפדיה לגמלאים וגמלאיות המתקיים אונליין. לפרטים נוספים ולהרשמה >>>
● פורסמו שמות הזוכים של תחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת. אלו הזוכים (מהמקום הראשון למקום השלישי): Crocodile2020 על הערך בית הביטחון בסומרה, Danny Gershoni על הערך תחנת משטרת מעלות-תרשיחא ואביהו על הערך מנזרי המאה ה-16 על מורדות הפופוקטפטל. במסגרת התחרות נכתבו 55 ערכים חדשים! ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יחסי אוקראינה–רוסיה
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערכים צ'ארלס סקוט (מושל) ופרשת הניסוי בחיסון נגד גחלת בצה"ל (עומר 2) והסרת הערך מיכל נאמן מרשימת הערכים המומלצים כאן
● לתשומת ליבכם: ייתכן כי החל מהשבוע הבא, הגיליון יישלח בימי שני בערב במקום לאחר צאת שבת ●

MediaWiki message delivery - שיחה 14:04, 13 בפברואר 2022 (IST)

21:18, 14 בפברואר 2022 (IST)

למה מחקת את הערך "אני הוא גרוט"?[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך וכשמחקת אותו לא כתבת מדוע. תוכל להסביר לי? 2a00:a040:19f:b3af:1cb8:67bf:4568:f2f4 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום, ראשית הרשה לי לדייק את דבריך: ראשית, לא מחקתי את הערך, אלא העברתי אותו לטיוטה:אני הוא גרוט. שנית, הסברתי מדוע עשיתי זאת בתקציר העריכה - הערך לא בשל למרחב הערכים: אין בו די מידע, הוא צריך לעבור עריכה טכנית, וכרגע הוא בגדר קצרמר לא לגיטימי למרחב הערכים. לאחר הרחבה ושיפור של הערך, ניתן יהיה להעביר אותו למרחב הערכים. מומלץ להיעזר במקורות המידע שבערך האנגלי, הם יכולים להוות בסיס טוב לערך. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:32, 19 בפברואר 2022 (IST)
תודה,אמשיך לערוך את הערך 2A00:A040:19F:B3AF:1D1E:98A9:A4E5:2A18 15:53, 20 בפברואר 2022 (IST)
מצוין! כשהערך יהיה מוכן, תגיד לי ואני אעביר אותו למרחב הערכים. בנוסף, אני מזמין אותך להירשם כדי להקל על התקשורת עמך (ובכך גם לשמור על הפרטיות שלך - כרגע כולם יכולים לדעת מה כתובת ה-IP שלך). הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:16, 20 בפברואר 2022 (IST)
ביקשתי להעביר למרחב הערכים.
בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה תוכל למצוא את הבקשה.
נא להעביר למרחב הערכים. 2A00:A040:19F:B3AF:E072:1AA2:9D16:9E1 07:53, 21 בפברואר 2022 (IST)
אני מציע שתמשיך את הדיון בדף המיועד, ולא בדף שיחתי - שם מקומו. בכל אופן, אני מסכים עם גילגמש ומבקש שתרחיב עוד את הערך לפני שנעביר אותו למרחב הערכים. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:41, 21 בפברואר 2022 (IST)
אני מבין,
פשוט גם באנגלית הערך מאוד קטן.
יש לכם רעיונות להרחבת הערך? 2A00:A040:19F:B3AF:49C:7E5C:22C9:3406 07:21, 22 בפברואר 2022 (IST)
כדאי להוסיף תבנית מתאימה, להיעזר בערך האנגלי ולחפש מקורות מידע נוספים באינטרנט. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 12:15, 23 בפברואר 2022 (IST)
סיימתי להוסיף תבנית.
ביקשתי להעביר למרחב הערכים.
בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה תוכל למצוא את הבקשה.
נא להעביר למרחב הערכים
2A00:A040:19F:B3AF:20BD:ED7D:1249:D932 17:43, 23 בפברואר 2022 (IST)
העברתי. תודה רבה על הערך הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:26, 23 בפברואר 2022 (IST)

המקבץ השבועי: קו התאריך הבינלאומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קו התאריך הבינלאומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:21, 19 בפברואר 2022 (IST)

שאלה של יוסה לוי (13:34, 21 בפברואר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום איך מתחילים? --יוסה לוי - שיחה 13:34, 21 בפברואר 2022 (IST)

יוסה לוי, הכל תלוי בשאלת המפתח - איך אתה רוצה לתרום? הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:40, 21 בפברואר 2022 (IST)

21:11, 21 בפברואר 2022 (IST)

חדשופדיה 2022 שבוע 8[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #8
עודכן ב־22 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של דולב כמפעיל מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הבירוקרטים
● במפעיל נולד התקיים דיון שבסופו החליטו הבירוקרטים שלא למנות את David7031 למפעיל מערכת
● בפרלמנט התקיימה הצבעה לגבי ייבוא של כללי הגילוי הנאות לעורכים בתשלום לאורם של תנאי השימוש של הקרן. ההצעה התקבלה, ובהתאם עודכנה המדיניות בנושא (ויקיפדיה:עריכה בתשלום) ●
● במזנון מתקיים דיון בנושא מדיניות תעתיק שמות משפות זרות
● בכיכר העיר עלתה הצעה להקים פודקאסט על ויקיפדיה
שוקו מוקה פתח.ה מיזם ל"ניקוי" ערכי מוסדות לימוד מתוכן פרסומי. מוזמנים להצטרף ולסייע! ●
● במזנון מתקיים דיון בנוגע להצעה לאסור השוואות וקביעות מי תורם יותר או פחות למיזם
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קו התאריך הבינלאומי
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך בבילון 5 והסרת הערכים נחמן קרוכמל ומערת צדקיהו מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 21:20, 21 בפברואר 2022 (IST)

האם יש תבנית טובה יותר?[עריכת קוד מקור]

אני לא מוצא תבנית פנייה מתאימה לחסימה או אזהרה לגבי עבירה על כללי ההתנהגות בין ויקיפדים. תאו הארגמן - שיחה 22:28, 23 בפברואר 2022 (IST)

וטוב שכך. הטיפול בכללי ההתנהגות, במיוחד כשמדובר במשתמשים ותיקים, צריך להיעשות בעדינות בשונה מהטיפול בערכי הבל או במשחיתים שהוא יותר "אוטומטי" או "טכני". תבנית אוטומטית לא תסייע למצב לדעתי, במיוחד כשבעיני שימוש בה מביע זלזול במשתמשים המעורבים. במקרים כאלו תמיד כדאי לנסח תגובה - כמו שעשית בסופו של דבר, וטיפלת במקרה היטב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:35, 23 בפברואר 2022 (IST)
תודה תאו הארגמן - שיחה 22:39, 23 בפברואר 2022 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
מחזיר כוכב תחת כוכב :) אלעדב. - שיחה 09:09, 24 בפברואר 2022 (IST)
תודה הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 09:12, 24 בפברואר 2022 (IST)

העיתונאי המנטר[עריכת קוד מקור]

היי, מה מקור שם המשתמש שלך? eli - שיחה 21:16, 24 בפברואר 2022 (IST)

שלום אלי, השם מבוסס על שניים מבין התחומים בהם אני עוסק באתר, שמהווים נדבך משמעותי בפעילות שלי פה: עיתונאי - כתיבת גיליונות חדשופדיה ובעבר גם כתיבת גיליונות הטילדה הרביעית, המנטר - ניטור. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 15:02, 25 בפברואר 2022 (IST)

המקבץ השבועי: הרפובליקה העממית של דונצק והרפובליקה העממית של לוהנסק[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרפובליקה העממית של דונצק והרפובליקה העממית של לוהנסק. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:21, 26 בפברואר 2022 (IST)

חדשופדיה 2022 שבוע 9[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #9
עודכן ב־1 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של דולב כמפעיל מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הבירוקרטים
● במזנון מתקיים דיון בנושא חשיבותם האנציקלופדית של אתרי ספורט ומים כגון קאנטרי
● בכיכר העיר עלו מספר סטטיסטיקות שונות על נתוני הצפיות בערכים השונים השבוע
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרפובליקה העממית של דונצק והרפובליקה העממית של לוהנסק
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך קולומבוס דלאנו ולגבי הסרת הערך אלון חרזי מרשימת הערכים המומלצים כאן. היא עתידה להסתיים ביום שלישי, ואחריה תעלה הצבעה לגבי להוספת הערך הפארק הלאומי וייט סנדס ולגבי להסרת הערך קתדרלת סטפנוס הקדוש מהפורטל. ●

00:59, 1 במרץ 2022 (IST)