שיחת משתמש:Daniel Ventura/ עוד לא אבדה תקוותנו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

פתיחת אפשרות לעריכה בדיונים[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:בקשות ממפעילים
  • משתמש:Daniel Ventura - אני מבקש להסיר את המגבלה שהוטלה על דניאל המונעת ממנו לכתוב במרחב ויקיפדיה. למגבלה זו אין שום הצדקה שכן עיקר התלונות נגד משתמש זה נבעו מפעולותיו במרחב הערכים ולא במרחבים אחרים. יש לציין שהן לאורך חסימתו והן לאחר שחרורו, דניאל כיבד את המגבלות שהוטלו עליו ועל כן הקלות מסוימות עם חלוף הזמן נראות לי מוצדקות. אשמח אם ניתן יהיה למלא את הבקשה ללא פתיחת דיון בבירורים. ראו גם דיון בנושא כאן. יורי - שיחה 19:46, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
אני לא מתנגד לבקשה זו. גילגמש שיחה 22:02, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
הבירוקרטים צריכים לתת את הדעת לנושא הזה. מכל מקום, אחת הבעיות הייתה התערבות יתר בדיונים במזנון ובבירורים. גם אם יוחלט להסיר, אני לא רואה סיבה שיהיה לו צורך לכתוב בהם. ואני אומר את זה לטובתו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:22, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
זה כבר לשיקול דעתו. אם יעבור על הנהלים, אז כמובן שניתן יהיה להחזיר את ההגבלות או לחסום אותו לחלוטין מעריכה. גילגמש שיחה 22:24, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
אני לא חושב שזו החלטה שניתן לקבל כאן, בדיון מקרי שגם נמחק לאחר מכן ולא מאורכב. דניאל כתב בזמנו המון ערכים בעייתיים שהייתה בעיה להשאירם במרחב הערכים, וכתיבתו הצריכה התעסקות רבה מצד הוויקיפדים האחרים. אני לא שולל בהכרח לתת לו ניסיון נוסף, לא גיבשתי עמדה סופית בעניין, אבל יש לקיים על כך דיון מסודר. Lostam - שיחה 23:56, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
Lostam, אין כוונה לשחרר לו את המרחב הראשי - לזה אני מתנגד מאוד. דניאל ממציא עובדות, מסתמך על ספרי הרפתקאות, מוסיף תוכן לא אנציקלופדי ועוד. יורי הציע לשחרר לו את מרחב ויקיפדיה. זה לא מרחב שהוא יכול להזיק בו. אני כן חושב שפה זה כן מקום לדון על כך. אפשר יהיה לארכב באופן חד פעמי בדף שיחה של דניאל (הוא לא מורשה לכתוב כאן כי מרחב זה חסום בפניו). גילגמש שיחה 05:55, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
אין כרגע דיון על המרחב הראשי, השאלה שלי ליורי היא למה דווקא מרחב ויקיפדיה? יש לא מעט מרחבים ומרחבי שיחה שכן או לא יכולים להיות רלוונטיים, ועדיף לדון בכל המרחבים שמעניינים את דניאל כדי לראות איפה הוא יוכל לתרום בצורה שמאזנת בין חששות הקהילה והרצון לאפשר לו יותר מרחב פעולה. ‏DGtal10:44, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
במה שראיתי בעריכותיו, לאחר שצומצמה המגבלה, עריכותיו היו בסדר ולכן איני רואה בעיה לאפשר לו עריכות בכל המרחבים מלבד המרחב הראשי והמרחבים המשיקים לו (תבנית, קטגוריה ושות). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:55, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
אין לי בעיה עם זה. משתמש:ערן יכול לשנות את הגדרת המסנן שלו. גילגמש שיחה 11:56, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
אין לי התנגדות לאפשר לדניאל כתיבה במרחבים שאינם המרחב הראשי והמרחבים המשיקים לו. Lostam - שיחה 12:52, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
המסנן מגדיר שניתן לערוך בכל סוג של דף שיחה (שיחה, שיחת ויקיפדיה, שיחת פורטל, שיחת קובץ וכו'). מרחב ויקיפדיה מכיל סוגים רבים של דפים ובדרך כלל הוא אינו מרחב של דיונים ולכן לדעתי אין צורך לשנות את ההגבלות של המסנן. ערן - שיחה 19:58, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
ערן, מרחב ויקיפדיה כולל שני מקומות מרכזיים לניהול דיונים בוויקיפדיה - מזנון וכיכר העיר. האם אפשר מבחינה טכנית לשחרר לו את שני הדפים האלה? גילגמש שיחה 22:00, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
טכנית זה אפשרי. אני מעביר את הדיון הנ"ל לדף השיחה של דניאל ואם לא יהיו הסתייגויות משמעותיות בימים הקרובים נוכל לאפשר זאת. אני רוצה להצטרף להסתייגות של ברוקולי ולהבהיר שהדפים הנ"ל נצפים על ידי עורכים רבים, ושימוש לא מושכל בהם או הודעות שאינן קשורות עלולות להביא לביטול האפשרות של Daniel Ventura לערוך. ערן - שיחה 23:35, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
ערן, אם אפשר לפתוח לו את המזנון ואת כיכר העיר, אני מציע שתעשה זאת. מה שכן, אני מציע לשלול לו את הרשאת "בדוק עריכות אוטומטית" שניתנה לו כשערך רק את דף השיחה שלו ואת דפי השיחה של הערכים. כרגע הוא מקבל הרבה מרחבים נוספים ואני מציע לבדוק לאורך זמן כיצד מתנהלים הדברים האלה לפני שמחזירים לו הרשאה זו. אם הכל יהיה בסדר, נחזיר לו אותה. גילגמש שיחה 11:26, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
גם לדעתי אין בעיה במתווה המוצע. ‏Lionster‏ • שיחה 08:33, 23 באוקטובר 2014 (IDT)
אני מודה על ההתייחסות לבקשתי. כמובן אני מסכים לכל הפשרה. אני מניח כי בעתיד אוכל לפעול "ככל אדם ואדם". אציין את הנקודות הבאות:
  1. אני ממש לא זוכר אחת הבעיות הייתה התערבות יתר בדיונים במזנון ובבירורים חוץ מנושא המאחזים, שכיום זה כבר היסטוריה.
  2. נאמר :דניאל כתב בזמנו המון ערכים בעייתיים שהייתה בעיה להשאירם במרחב הערכים, וכתיבתו הצריכה התעסקות רבה מצד הוויקיפדים האחרים - זה היה לפני למעלה מחמש שנים. האם מישהו סבור כי היום אכתוב המון ערכים. לשם כך יש לי את הויקיה הפרטית שלי.
  3. לא אכנס להערכה הבאה דניאל ממציא עובדות, מסתמך על ספרי הרפתקאות, מוסיף תוכן לא אנציקלופדי ועוד. - תשובתי כנ"ל.

יש ערכים חדשים מעטים שהייתי מבקש להוסיף - שאינן חשופים לבעיות לעיל - . אם לא ניתן להוסיף אותן הרי הקורא יימצא אותן באמצעות גוגול בויקיה שלי. רק לא חונכות ! לילה טוב. אני נכנס לשנתי ה-80 בהרגשה טובה. מצאתי אוזן קשבת. שנה טובה. Daniel Ventura - שיחה 00:46, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

לאחר שתקבלו החלטה, לטוב או לרע. אנא ארכיבו דף שיחה תחת השם "זהו צעד קטן לְאדם". Daniel Ventura - שיחה 01:49, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

סיפור לילדים - מי יודע את המקור ? תמיד אקטואלי[עריכת קוד מקור]

מדריך תיירים נוצרי ליווה קבוצת של יהודים עשירים. כולם היו שבעי רצון. בעת העלייה למטוס (או לאוטובוס) נפרדו ממנו בלבביות אך לא השאירו לו טיפ האחרון שעלה, מלווה הקבוצה נזכר ששכח משהו ירד מן המטוס ונתן לו מעטפה מלאה מזומנים
אמר המדריך: אולי אתם לא הרגתם את ישו אבל אתם יודעים איך להוציא את הנשמה. Daniel Ventura - שיחה 08:22, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

אפשר לבקש : אנא ארכיבו דף שיחה תחת השם "זהו צעד קטן לְאדם"[עריכת קוד מקור]

אפשר לבקש : אנא ארכיבו דף שיחה תחת השם "זהו צעד קטן לְאדם" Daniel Ventura - שיחה 19:26, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

עשיתי כבקשתך. אולי כדאי שתמחק את הבקשה. בלאו הכי אני מניח שערן יפתח לך את האפשרות לערוך במרחבים נוספים. גילגמש שיחה 19:43, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

ועשיו ברצינות[עריכת קוד מקור]

עכשיו ברצינות. השיטה שאתה גילגמש נוטל לעצמך סמכויות לא היית עומדת במבחן בשום ארגון. יש הנהגה (ביוקרטים) י מבצעים (מפעילים) יש פורום להחלטות. ואתה - כופה את עצמך בתור "חונך", כאשר "החניך" או "האופוטרופוס" שלו לא בקש ממך. ומאז אתה הכתובת לכל פעולה שהחניך עושה.

אתה נותן "חוות דעת" כמו "קצין מבחן" נותן הוראות כמו "שופט". מי שמך ? אני מבין שהפעילות שלי מפריע לך. אבל שים לב, אני קשור לויקיפדיה קרוב לעשר שנים, ועוד לא ראיתי משתמש שיראה את הויקיפדיה בתור הלטיפונדיה - מונח אשר בוודאי מוכר לך מההיסטוריה. הוא אינו "בעל הבית", אפילו לא "מנהל עבודה". פשוט משתלט עליה וכופה הוראות על הנמצאים בתחומה.

אולי תחדל להציק לי. כתבתי שאני מוכן לתקן כל ערך שכתבתי אי-פעם, פשוט תעבירו אותו לשבוע לדף המשתמש שלי, אמחק חלק גדול ממנו והערך יהיה "כשר". אני מבקש לסיים את מה שאני מכנה "התעללות" בי. שנה טובה. Daniel Ventura - שיחה 23:19, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

אני לא מציק לך. בסך הכל העברתי את תוכן דף השיחה שלך לארכיון כפי שביקשת. אם פעולה זו לא נעימה לך, אחדל ממעשים מעין אלה בעתיד. גילגמש שיחה 23:41, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אן שאתה תמים או מתמם. הרי הכוונה שלי ברצינות לכל ההתנהלות שלך כלפי, עד שהטחתי בי משפט מעין זה לעולם לא תכתוב יותר בויקיפדיה העברית Daniel Ventura - שיחה 23:55, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אני מבין שנוכחותי מפריעה לך אז אפטור אותך ממנה ואשתדל שלא לפנות אליך בדף שיחתך, למעט במקרים חריגים ויוצאי דופן. גילגמש שיחה 23:56, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אקדים, אני אכתוב בנימוס מקווה שדברי לא יהיו אמתלה לצעדים נגדי.

למזלי למדתי בבית הספר התיכון את סיפרו של ניקולו מקיאוולי - הנסיך ובו הוא ממליץ לו לאמץ שתי דמויות: כלפי חוץ - אדם נח ותרבותי וכלפי פנים לנקוט את הצעדים הנראים לו נכונים ללא היסוס. ועכשיו לנמשל !!!
כלפי חוץ "אני מבין שנוכחותי מפריעה לך אז אפטור אותך ממנה ואשתדל שלא לפנות אליך בדף שיחתך" - ובכן הנוכחות שלך לא מפריעה לי כלל וכלל.דפי השיחה פתוחים לחילופי דעות וזאת מעלתם
מה שכן מפריע לי שבכל דיון על הסרת חסימה (הנמשכת המידה זו או אחרת זה 5 שנים) , אתה זה שנותן את הטון. זכור לי שפעם כתבת (בערך) או אני או ונטורה " אם תוסר החסימה אני אפרוש מהויקיפדיה" - מי יכול לעמוד מול אולטימטום כזה. לזה אני מתכוון - ולכך אני מפנה את תשומת הלב. לא ייתכן כי בארגון יינתן לאחד זכויות להיות "המחנך" של הזולת מבלי שיש לזה בסיס בתקנון (אולי יש - אם אני טועה) . לילה טוב. Daniel Ventura - שיחה 00:55, 23 באוקטובר 2014 (IDT)

על קהילת הויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

אקדים לדברי את ההערה הבאה: אין בכוונתי לכתוב דברים אלו בדפים ציבוריים. אסתפק בדף הפרטי שלי.

  • בקטע לעיל עמדתי על יישום שיטת "מקיאווליזם"
  • על חונכות- בתור מנהל מחלקת ההדרכה בבנק לאומי ראיתי בשיטה אמצעי חיובי ואפילו אימצנו אותו בקנה מידה רחב. בקהילת הויקיפדיה מצאתי איך ניתן לעשות שימוש שלילי בשיטה. (ראו דוגמאות מהחודש האחרון ולא אפרט)

ובכן חזרתי למקור (מתוך הויקיפדיה העברית) כדי לראות מה הייתה הכוונה המקורית:
מנטור או חונך, הוא אדם המשמש כיועץ או מדריך, לרוב בעל ניסיון עשיר בתחום התמחותו. הביטוי קרוי על שמו של מנטור, חברו של אודיסאוס, במיתולוגיה היוונית, ששימש כחונך לבנו טלמאכוס. הגדרה מודרנית למושג מנטור ניתן לייחס לספר צרפתי מסוף המאה השבע-עשרה בשם Adventures de Telemaque ("הרפתקאות טלמאכוס"). בחלק מהמקצועות מקובל תהליך חניכה שבו יש קשר מובנה בין המנטור והמתמחה החדש. תהליך זה בשימוש גם באקדמיה. יש דוגמאות רבות של תהליך ה"מנטורינג" . שימוש בתהליך מקובל בעולם העסקים, הפוליטיקה והספורט. כדוגמה ניתן לציין את הסיוע של אדי מרקס (חמש פעמים מנצח טור דה פרנס) ללאנס ארמסטרונג (שניצח לבסוף שבע פעמים בטור דה פרנס, אך זכיותיו בוטלו בהמשך, לאחר שנתפס בשימוש בסמים)

  • על חזרה בתשובה נוסח קהילת הויקיפדיה. כאן הגעתי, במקרה או לא במקרה (תלוי בהשקפת העולם) לדיון מרתק

דיונים משתמש:מתניה. ממש בא לי להפיק מזה מסה רצינית ואולי אעשה זאת בבוא היום.

מעניין, איזה פעילות פוריה יש לקהילת הויקיפדיה. Daniel Ventura - שיחה 14:59, 23 באוקטובר 2014 (IDT)

הנה ההתחלה - לא יכולתי להתאפק. שבת שלום Daniel Ventura - שיחה 12:28, 24 באוקטובר 2014 (IDT)
עדכון על אסיפת עם והמבין יבין. שבוע טוב. Daniel Ventura - שיחה 21:02, 25 באוקטובר 2014 (IDT)

נביעות בקרקעית הים[עריכת קוד מקור]

(בעקבות הקורסים באוקיינוגרפיה שלמדתי באוניברסיטה הפתוחה)

נביעות בקרקעית הים - הרצאה מרתקת של ד"ר ישי ויינשטיין, המחלקה לגיאוגרפיה וסביבה באוניברסיטת בר אילן. מתוך "ליל המדענים", אירוע בין לאומי המתרחש בו זמנית במקומות שונים בישראל ובעולם. האירוע התקיים זו השנה התשיעית בחסות משרד המדע והאיחוד האירופאי.

בערב זה פותחים כל מוסדות המחקר והמדע ברחבי הארץ את שעריהם לקהל הרחב ללא תשלום ומציעים מפגשים בגובה העיניים עם מדענים, במטרה לקרב את הציבור למדע ולחשוף את המחקר המדעי המתקיים באקדמיה. אירועי 'ליל המדענים' השנה התקיימו בנושא עולם המים.

לאתר המחלקה לגיאוגרפיה וסביבה: http://geoenv.biu.ac.il/

עיתון הארץ אינו חביב עלי, אבל הוא יודע לייצר חומר - ממש קלאסי[עריכת קוד מקור]

ניר חסון ארבעה חודשים של אש בירושלים

אולי תחזור השלווה לעיר.

ורפאה שלמה ליהודה גליק - אני מקווה שיש ערך עליו

שבת שלום

19:20, 30 באוקטובר 2014 (IST)

"ממש סכנה" נוראית !!![עריכת קוד מקור]

אתר למנויים בלבד קובי בן שמחון, הצבא המתחזק בעולם, באתר הארץ, 30 באוקטובר 2014

מתי ולמה הפך הצבא הישראלי לדתי כל כך?

ביקורים תכופים בכותל, הדרת חיילות, רבנים צמודים ליחידות לוחמות ועופר וינטר אחד. מבצע צוק איתן האיר מחדש את התחזקות היסודות הדתיים בצה"ל. יועצת הרמטכ"ל, ראש אכ"א ומבקר המדינה מזהירים, אבל הרבנות הצבאית הולכת ומתחזקת. האם אנחנו בדרך 
לצבא פונדמנטליסטי?

ממש סכנה - Daniel Ventura - שיחה 20:58, 30 באוקטובר 2014 (IST)

בעיתון "ישראל היום" 3 כתבות מיוחדות במינם[עריכת קוד מקור]

  1. הג'ינג'י שלא הסכים לוותר - נדב שרגאי, ידיד אישי של יהודה גליק, מספר על דרכו של האיש שהאמין תמיד בבני אדם, שעלה להר הבית עם פלסטר על הפה ושבת רעב כדי שיהודים יוכלו להתפלל בו
  2. נדב שרגאי כתב על הסיפור הלא מוכר של עיר דוד - בין שער האשפות לבריכת השילוח נאבקים קיצוני פת"ח וחמאס במסכת לא ידועה של דו־קיום ושכנות בין היהודים והערבים במקום • "הנשק שלנו הוא השלום", אומרים היהודים מעיר דוד, שמאכלסים עתה עוד 25 דירות ונעזרים בקונצנזוס ציבורי רחב
  3. קסניה סבטלוב כתבה עלהורסים את בתי הכנסת - קבר הנביא יחזקאל באל־כיפל שבעיראק הוסב למסגד והכתובות העבריות שבו כוסו במלט • בית הכנסת "אליהו הנביא" בג'ובר שבדמשק הופצץ ונחרב • ובתי העלמין היהודיים בלוב, שחוללו בתקופת קדאפי, הרוסים עתה לחלוטין • התגייסות ארגונים יהודיים מעכבת קצת את הקץ, בינתיים.

Daniel Ventura - שיחה 03:21, 31 באוקטובר 2014 (IST)

האם אין בוויקיפדיה העברית ערך בשם ...[עריכת קוד מקור]

בית הכנסת ע"ש הכט באוניברסיטה העברית בהר הצופים - בינתיים הקישו כאן וראו טיוטה אפשרית

ראו כאן סיור של מיכאל יעקובסון - באתרו חלון אחורי - ארכיטקטורה ואידיאולוגיה בדיסנילנד מקומי

Daniel Ventura - שיחה 22:38, 8 בנובמבר 2014 (IST)

אתרים חוטפים[עריכת קוד מקור]

יש אתרי אינטרנט שאם נכנסים אליהם מתוך הוויקיפדיה אי אפשר לחזור לוויקיפדיה. אתרים אלה נקראים אתרים חוטפים. אין לקשר לאתרים כאלה. הסרתי שוב את ההפניה של בכיכר העיר כי הקישור הוא לאתר חוטף. אל תכניס שוב את הקישור. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:38, 18 בנובמבר 2014 (IST)

אני החזרתי את הפוסט ולא דניאל. דאגתי להחזיר אותו רק לאחר שהבהרתי שהקישור המופיע בו הינו לאתר חוטף והוספתי אף הסבר להדיוטות, איך לפתוח את האתר בחלון חדש. אני מאמין שזה אמור לספק אלא אם תוכלי להציג אסמכתא לכך שקיים איסור גורף על קישור לאתרים חוטפים בויקיפדיה. יורי - שיחה 20:05, 18 בנובמבר 2014 (IST)
לא כל דבר צריך להוכיח עם הצהרות בשבועה - אני זוכר דיון שבו הוחלט פה אחד לא לתת קישורים לאתרים חוטפים. איפה עכשיו הדיון, אני לא יודע, אך אין לי ספק שאם ידונו בנושא מחדש תתקבל אותה החלטה. אתרים חוטפים הם טמאים. בברכה. ליש - שיחה 20:12, 18 בנובמבר 2014 (IST)
תודה על ההסבר. ציפיתי לקבל אותו מראש ולא בדיעבד. כל פעולת מחיקה, הנעשית ללא מתן הסבר, אינה ניראת לי מכובדת. Daniel Ventura - שיחה 20:51, 18 בנובמבר 2014 (IST)
תודה אריה. אין צורך בהצהרה בשבועה. כן יש צורך לקשר לדיון המדובר. הקישור חשוב מכיוון שלא מדובר במדיניות מוכרת ועל כן יש חשיבות לבחון את הדיון המדובר כדי לוודא שלא התרחשו בו אחד מהבאים:
  1. היה דיון אך הוא התרחש בדף נידח ו/או לקחו בו חלק מספר קטן במיוחד של משתתפים ועל כן אין לו תוקף.
  2. היה דיון בנושא אך בניגוד לנאמר, לא התקבלה החלטה ברורה.
  3. לא היה דיון בנושא כלל והטענה שהיה דיון הינה טעות שנעשתה בתום לב.
  4. לא היה דיון בנושא, והטענה שהיה דיון אינה אמת והדבר נאמר שלא בתום לב מסיבות כאלה ואחרות (בניגוד למשתמע איני מאשים אותך בזה. ידוע לי שיש ויקיפדים שנוהגים כך ובפרט חלק מהמשתתפים בדיון זה, אך לא אתה).
בכל מקרה, נראה שאכן יש נוהל מסודר בנושא. אתה וחנה מוזמנים לקרוא אותו בויקיפדיה:קישורים חיצוניים#לקשר רק אם אין ברירה. יש לציין שאני מסכים עם הנוהל הזה לחלוטין ואף שלא הכרתי אותו עד היום פעלתי בבוקר באופן דומה מכיוון שזה נראה לי המעשה ההגיוני ביותר. יורי - שיחה 21:11, 18 בנובמבר 2014 (IST)

פניה פרטית אלי בנושא הקשור בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום דני, אני מבקשת שלא תפנה אלי בדוא"ל פרטי לגבי פעילות הקשורה בוויקיפדיה. כבר פנית בעבר וחזרת ופנית שוב. אם יש לך טענות כתוב אותן בגלוי בוויקיפדיה העברית ותקבל תגובה כאן. אני מעתיקה את פנייתך לכאן:

כתבת כי באתר שלי יש "שפע פירסומות" - נדמה לי 3

מה תגידי על אתר זה שמקושר בתבנית

http://www.tiuli.com/track_info.asp?track_id=71

האם זו התנכלות לשמה !

בברכה

דני

להלן תשובתי, אתר טיולי הוא אתר מאד ידוע המספק מידע מהימן ומקשרים אליו ממרחב הערכים. האתר שלך הוא אתר קטן שיש בו שפע של הפרת זכויות יוצרים וגם פרסומות. אני לא רואה סיבה מדוע יש לקשר אליו מכיכר העיר או מדפי שיחה שונים. אני מרגישה יותר ויותר שנכנסת לווקיפדיה לא מתוך רצון לשפר אותה, אלא מתוך רצון לקדם את האתר שלך ומיזמים שונים הקשורים בפעילות שלך. אני מאוד מקווה שאני טועה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 07:39, 27 בנובמבר 2014 (IST)
תודה על התגובה.

כנראה אני היחידי שיש לו "רצון לקדם ...מיזמים שונים הקשורים בפעילות שלי. Daniel Ventura - שיחה 07:47, 27 בנובמבר 2014 (IST)

יש הבדל בין קידום מיזמים פרסומיים שמטרתם להרוויח כסף לקידום מיזמים שמטרתם לטובת הכלל. אתה לא היחיד שעושה זאת ועורכים שזאת עיקר מטרתם נחסמים. איני מתכוונת להגיב כאן יותר לפנייה זאת. אני מבקשת שלא תפנה אלי יותר באופן פרטי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 09:01, 27 בנובמבר 2014 (IST)
חיפשתי את התמלוגים בחשבוני ולא מצאתי. למה את רומזת ? מידיעה אישית ! Daniel Ventura - שיחה 22:12, 27 בנובמבר 2014 (IST)

פרסום טיולים[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל, בעקבות התנגדות במזנון אבקשך לחדול מפרסום טיולים וכנסים בכיכר העיר. מי שחפץ בהמלצותיך יוכל לפנות אליך בבקשה לקבל מידע זה במייל או בדרכים אחרות שמחוץ לוויקיפדיה. דוד שי - שיחה 04:38, 17 בדצמבר 2014 (IST)

יבוצע. Daniel Ventura - שיחה 04:41, 17 בדצמבר 2014 (IST)
במחשבה נוספת: טיולים בארץ ישראל - בחינם ! (אולי) אך למה כנסים בידיעת הארץ - כולל גם באוניברסיטת חיפה ! . לצערי הדיון היה מזנון - ללא ידיעתי ומבלי שניתנה לי רשות להשתתף בדיון - אני חסום לכניסה לאתר ה"מזנון" Daniel Ventura - שיחה 04:49, 17 בדצמבר 2014 (IST)
מדי יום מתקיימים כנסים רבים וחשובים בארצנו. אין הצדקה שרק כנסים החביבים עליך יזכו לפרסום, ואוי לנו אם כל אחד יציף את כיכר העיר בכנסים החביבים עליו. חבל שלא היה בך הריסון העצמי הנדרש, שהיה מונע הודעה זו. דוד שי - שיחה 07:15, 17 בדצמבר 2014 (IST)
עדיין קיים הבדל בין כנס העוסק במחקרים בידיעת ארץ ישראל לבין הגדרתם בתור חלק ממדור מזנון - לפי הערת המגיב. אגב, יזמתי זאת אחרי ששנתיים התפרסמה הודעה על כנס דומה באוניברסיטת חיפה. מה שמותר למשתמש אחד אסור למשתמש שני ? Daniel Ventura - שיחה 08:31, 17 בדצמבר 2014 (IST)
דניאל, יש להניח שאם היית מסתפק בהודעה אחת או שתיים בשנתיים, לא היו מעירים לך, אבל אתה מציף את כיכר העיר. מאז שקיבלת אישור לכתוב בכיכר, אתה מרבה בכך יותר מכל ויקיפד אחר וכבר העירו לך על כך - מי שלא יודע לשלוט על עצמו, סופו שאחרים ישלטו בו. בברכה. ליש - שיחה 09:04, 17 בדצמבר 2014 (IST)
האם הבעיה היא התדירות, הרי חנוכה זה מועד מיוחד לאירועים כאלה, או עקרון שאין מקום למדור מזנון Daniel Ventura - שיחה 09:08, 17 בדצמבר 2014 (IST)

דניאל, לצערי נראה שהנסיון לפתוח את כיכר העיר לעריכה שלך לא צלח, ולמרות הערות ממשתמשים שונים אתה מציף את הדף בהודעות לא רלוונטיות, ולכן החזרתי את החסימה שלך מדף זה. ערן - שיחה 22:05, 28 בדצמבר 2014 (IST)

דניאל מפרסם בממוצע בין פוסט אחד לשניים בשבוע. זה לא נקרא אצלי "הצפה". מה גם שאיני שותף לדעתך שהודעותיו "לא רלוונטיות" ומלבד מקרים בודדים, לא שמעתי תלונות בנושא. יורי - שיחה ⊙ פעם חסום - תמיד חסום ⊙ 22:36, 28 בדצמבר 2014 (IST)
ולחסום את דניאל מכיכר העיר דווקא בתגובה לבקשתו לאפשר לו לכתוב במרחבים נוספים, נראה לי כמו מעשה, איך לומר, לא ממש נחמד. יורי - שיחה ⊙ פעם חסום - תמיד חסום ⊙ 22:44, 28 בדצמבר 2014 (IST)

אכן דמוקרטיה בשיא תפארתה[עריכת קוד מקור]

כאשר ילד בן 12 מבקש לפגוע בזקן בן 78 והקהילה מחליטה לעשות כן, הרי זו הדמוקרטיה בשיא תפארתה. כל הכבוד לערן. Daniel Ventura - שיחה 03:19, 29 בדצמבר 2014 (IST)

הנה תוכן הקישור:

Daniel Ventura (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS) - לאור עריכתו כאן, אני מבקש לחסום אותו מעריכות בכיכר העיר. לא לשם כך הוא שוחרר. (שימנשמע?) 1.. 2.. צא! 17:43, 28 בדצמבר 2014 (IST)

ועל כך השיב ערן בוצע - כל הכבוד ! Daniel Ventura - שיחה 03:28, 29 בדצמבר 2014 (IST)
עכשיו הבנתי

היי, אני שי, בן 12 ולומד בבית הספר הדמוקרטי קהילה

- זה חינוך לדמוקרטיה. Daniel Ventura - שיחה 03:35, 29 בדצמבר 2014 (IST).

לאחר שאפילו התגובה שלי נמחקה מדף "כיכר העיר" על-ידי משתמש:דוד שי אציב כאן את הפסקה במלואה[עריכת קוד מקור]

הולדת הסליחה - בעקבות השימוש במונח פעמים רבות בשיח בויקיפדיה הכללית

הרב יונתן זקס, לשעבר רבה הראשי של בריטניה כתב בסדרה "שיג ושיח" על הולדת הסליחה

לדעתו, מקורו של מנהג הוא מהתנהגות יוסף הצדיק כלפי אחיו. ממנו היהדות למדה דרך זו התנהגות ובהמשך אימצה זאת האנושות. לדעתו, התופעה יכולה להמנות בין " (ה)רגעים המשנים את העולם." (כמו המצאת האיטנרנט !) זה קרה רגע לפני שיוסף גילה את זהותו לאחיו. בתהליך הסליחה הוא מונה את השלבים הבאים:

  1. הכרה בחטא.
  2. וידוי, ובמקרה זה הם מודים באחריות המשותפת לחטא.
  3. והחשוב מכל, כשהנסיבות שהיו בעת החטא מתקיימות בשנית, ויש לחוטא הזדמנות לחטוא שוב,אך הוא נמנע מכך כי הוא השתנה.

אין מדובר ב"שיכוך כעס" כמו בתרבות יוון או "פיוס" כמו בין חיות. איך מבקשים סליחה, אומות העולם למדו מהתנהגות יוסף.Daniel Ventura - שיחה 19:11, 27 בדצמבר 2014 (IST)

אנסה להיות תכליתי. שחררו אותי מהחסימות ותנו לי לפעול כאחד המשתמשים הרגילים. לא תתאכזבו. "כיכר העיר" הוא אתר מרתק, אבל יש לי פוטנציאל לאתרים נוספים . Daniel Ventura - שיחה 15:35, 28 בדצמבר 2014 (IST)
קשה לי לראות את זה קורה. תוצאה סבירה הרבה יותר תהיה החזרת החסימה גם לכיכר העיר ודפים נוספים בהם החסימה שוחררה, עקב הצפת הדפים האלו בהודעות שלדעת רבים אינן רלוונטיות (אם תחפש מספיק תוכל למצוא דיון בנושא במזנון). "סליחה" אינה רלוונטית כאן: לא נחסמת כעונש, והבעת חרטה לא משנה את הדברים. קיפודנחש 18:37, 28 בדצמבר 2014 (IST)
אכן המלצתך התקבלה. נחסמתי דניאל ונטורה (מחוץ לויקיפדיה)

ובינתיים התחלתי לכתוב את סיפורי: הויקיפדים ואני (המשך יבוא). Daniel Ventura - שיחה 03:05, 31 בדצמבר 2014 (IST)

שיחה מייגעת עם דניאל ונטורה

להלן - תוכן גלוי

מה אתה מתמם ![עריכת קוד מקור]

קשה לי לראות את זה קורה. תוצאה סבירה הרבה יותר תהיה החזרת החסימה גם לכיכר העיר ודפים נוספים בהם החסימה שוחררה, עקב הצפת הדפים האלו בהודעות שלדעת רבים אינן רלוונטיות (אם תחפש מספיק תוכל למצוא דיון בנושא במזנון). "סליחה" אינה רלוונטית כאן: לא נחסמת כעונש, והבעת חרטה לא משנה את הדברים. קיפודנחש 18:37, 28 בדצמבר 2014 (IST)

האם חסימה אינה עונש ? הנה, ביוזמתך עשו לי זאת שוב.

שתזכה למצוות כאלה Daniel Ventura - שיחה 18:40, 31 בדצמבר 2014 (IST)

אתה מתבלבל אם לדעתך יזמתי את חסימתך. לא היה לנו עד היום שום מפגש, ואין לי קשר עם חסימותיך הקודמות. בסף הכל התרעתי בפניך על האפשרות, בגלל הדיון שהיה במזנון בנושא (דיון בו לא השתתפתי, בעיקר מחוסר עניין). גם בכל הדיונים הלא מעטים בעניין חסימתך לא השתתפתי, שוב מחוסר עניין. אישית, לא יפריע לי אם חסימתך תוסר, אבל עד כמה שהבנתי את הדיונים, החסימה כנראה נחוצה ומוצדקת. נסה לראות האם היו הבנות כלשהן כשהמפעילים (או הביורוקרטים) נענו לבקשתך לאפשר כתיבה בדפים מסוימים, ונסה לבדוק האם כתיבתך בדפים הללו אכן תאמה את ההבנות. בברכה - קיפודנחש 19:12, 31 בדצמבר 2014 (IST)
תודה על התגובה.
  1. קודם אני מודה שלא חסמו אותי, בינתיים, גם מכתיבה מדפי שיחה, בעקבות תגובה זו. אולי גם זה יגיע ! הרי זו השיטה ב"דמוקרטיה" - סותמים פיות !
  2. "בגלל הדיון שהיה במזנון בנושא (דיון בו לא השתתפתי, בעיקר מחוסר עניין)." - גם אני לא השתתתי למרות שדנו בי, היות ואין לי רשות כניסה ל"מזנון" - אכן גישה למופת -'דנים באדם שלא בפניו.
  3. כתבתי על כך שלמדתי מהעבר. בקשתי לתת לי אפשרות לניסיון (כמה אפשר לתת לבן 78 שנה) ולשחרר אותי מכל החסימות. אמרתי שאעשה כל מאמץ לא לחזור על מה שעשיתי בעבר, שלדעתי לא היה בהם כל פגע, אבל אינם מקובלות בויקיפדיה והשלמתי עם זאת.
  4. התחלתי לכתוב זכרונות מהויקיפדיה משנת 2006. מצאתי כי כמעט כל המשתמשים שהיו איתי בקשר לא משתתפים כבר במפעל היפה הזה. האם אין לזה קשר להתנהגות "צמרת" הויקיפדיה.

הערב, יום הקדיש הכללי, הוזמנתי לספר את סיפורי שוב. אגיד לך את האמת, לי אין ציפיות מהויקיפדיה. אבל אתם "נייר הלקמוס" של התיחסות כלפי בני-אדם בכלל ובקשישים בפרט. לא אמשיך בדו-שיח. מי שימצא עניין יוכל לעשות זאת במייל פרטי.Daniel Ventura - שיחה 19:28, 31 בדצמבר 2014 (IST)

צום קל. Daniel Ventura - שיחה 19:28, 31 בדצמבר 2014 (IST)

דניאל, אין לי עניין בהמשך השיחה הזו, ואודה לך אם לא תכתוב יותר בדף שיחתי. הכנסתי את השיחה לטבלה מתקפלת כדי שהשיחה המיותרת הזו לא תפריע לקרוא דברים יותר רלוונטיים. אנא כבד את בקשתי זו. קיפודנחש 19:33, 31 בדצמבר 2014 (IST)
נסיים בפסוק זה שנזכרתי בו :"וַיֹּאמֶר-לוֹ פַרְעֹה, לֵךְ מֵעָלָי; הִשָּׁמֶר לְךָ, אַל-תֹּסֶף רְאוֹת פָּנַי--כִּי בְּיוֹם רְאֹתְךָ פָנַי, ... וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה, כֵּן דִּבַּרְתָּ: לֹא-אֹסִף עוֹד, רְאוֹת פָּנֶיךָ.(שמות פרק י'). אל תדאג לא אכתוב בו עוד ! Daniel Ventura - שיחה 22:03, 31 בדצמבר 2014 (IST)

מנשר פרידה - אולי - עוד לא החלטתי סופית האם לסגת[עריכת קוד מקור]

הויקיפדים (הכותבים בויקיפדיה העברית) נחלקים לשלוש קבוצות: החונטה, שאר הכותבים וכותבים לשעבר (מרצונם או נגד רצונם). אני נמנה על הקבוצה האחרונה.

איך מגיעים לכך ? אספר את סיפורי.
במאי 1984 השתתפתי בסמינריון שנערך באוניברסיטה הפתוחה בנושא עדה בישראל: היבטים היסטוריים וגנטיים, בהדרכת פרופסור אבינעם אדם ופרופסור ירון צור. במסגרת הקורס כתבתי עבודה סמינריונית על הממצאים הגנטיים מול המידע ההיסטורי ביהדות לוב.

עברו כעשרים שנה, פרשתי לגמלאות ואת שעות לפני-הצהריים אני מבלה ב"כולל" למבוגרים על שם רבי בנימין הרלינג ה"ד. באחד השיעורים הועלה הנושא: האם ניתן ללמוד מפרופיל גנטי של עדה על תולדותיה. נזכרתי בעבודה. חיפשתי עדכונים באמצעות מנוע החיפוש "גוגל" וכמעט לא מצאתי. אבל בראש תוצאות החיפוש הופיע הערך על יהדות לוב בוויקיפדיה. על הנושא שלי, תולדות העדה, היו רק משפטים בודדים ועל גנטיקה, אף מילה. עדכנתי את הערך, אשר בינתיים השתפר, הדפסתי אותו והבאתי אותו לחברי ללימודים.

הבנתי כי מידע שצברתי בלימודים יכול להיות גם נחלת אחרים. מכאן עברתי לעבודות סמינריוניות אחרות שכתבתי כמו מחצבות הגפרית בבארי

קבלת הפנים הייתה חמה: ב-25 דצמבר 2006, משתמש:ינבושד, קידם אותי בברכה "שלום, Daniel Ventura, וברוך בואך לוויקיפדיה!"

גם זכיתי למחמאות אחדות:

  • משתמש אריה מלמד (שאינו כותב יותר בויקיפדיה ודף המשתמש שלו נמחק) עודד אותי "המידע שכתבת על יהודי פיסא הוא רב ערך. תודה רבה" ו "אשמח לעזור לך במידת הצורך".
  • ומחמאה מיחודת במינה אני רוצה להביע בפניך את הערכתי הרבה על פועלך הרב בתקופה הקצרה שבה הצטרפת לויקיפדיה. אני ממש שמח לראות ערכים איכותיים כמו אלו שאתה כותב ובייחוד שקשורים למוצאך ומוצא משפחתך. אני בטוח שעם הזמן תלמד את כל הטריקים הטכניים הקטנים של ויקיפדיה כך שהעריכה תהיה טובה ויעילה עוד יותר. הלוואי ויצטרפו לקהילת ויקיפדיה עוד צעירים רבים בני גילך שיוכלו לתרום מהידע הרב שלהם! בנוסף למגדל פיסא, אשמח לעזור בכל מה שצריך. בברכה, השמח בחלקו (המשתמש לא פעיל משנת 2009) 14:19, 19 בפברואר 2007
  • תזכורת, דניאל מעלה ערכים מאלפים וחינוכיים שמעטים מידי מאיתנו מכירים

אך כל זה לא עזר, בשיטה מיוחדת במינה, וללא ביסוס בנהלים הורחקתי ממנה לצמיתות ביום 25 באוקטובר 2009 לאחר ב-1035 ימי פעילותי בהן ביצעתי 22,313 עריכות במרחב הערכים הראשי. את רוב הכתיבות העברתי לויקי הפרטי שלי ומאז אני כותב את הערכים שלי שם 6,408 עד היום, כן ירבו !

ניסיתי לחזור לפעילות, אך בדרך כלל היו ויקיפדים בודדים מהחונטה שמנעו זאת ממני. ובכל זאת, בסופו של דבר נתנו לי אפשרות מוגבלת לכתיבה ואז תלמיד בית הספר הדמוקרטי (ראו פיסקה לעיל) כעס על פיסקה שכתבתי ובתגובה הביוקרט - המינהלן - אף הוא מהחונטה - חסם אותי שוב.

הגעתי לשלב בו עלי לסכם את פעילותי בויקיפדיה העברית.

תאמינו או לו[עריכת קוד מקור]

הנה הפיסקה שהזכרתי לעיל

הנה תוכן הקישור:
- לאור עריכתו כאן, אני מבקש לחסום אותו מעריכות בכיכר העיר. לא לשם כך הוא שוחרר. (שי

חזרה ל"חונטה"[עריכת קוד מקור]

דניאל, בעברית המודרנית חונטה היא קבוצת קצינים שהגיעה לשלטון בעקבות הפיכה צבאית, בייחוד במדינות אמריקה הדרומית. אני מציע לך לא להשוות את הוויקיפדים עם החונטות למיניהן, גם אם קישרת לערך שונה במקצת, ההקשר המידי הוא לחונטות ידועות לשמצה. בברכה. ליש - שיחה 10:32, 4 בינואר 2015 (IST)
אין לי זכות יוצרים על ההשוואה
מתאים לערך הויקיפדי
השימוש בכוחנות הוא למשל מחיקה שיטתית של ערכים או כתיבות ללא מתן הסבר. אפילו אם תוכן הערך זכה לציון גבוה בתור עבודה סמינריונית ראה לדוגמא: הוותיקן והתנועה הציונית

תודה על תגובתך. Daniel Ventura - שיחה 12:25, 4 בינואר 2015 (IST)

דניאל, דף שיחה זה לא נועד להשתלחות בוויקיפדים. כיוון שאינך מקבל כלל בסיסי זה, חסמתי אותך גם מכתיבה בדף השיחה. דוד שי - שיחה 21:22, 4 בינואר 2015 (IST)

גמר חתימה טובה[עריכת קוד מקור]

לקראת יום ההולדת ה-79, אולי תזכו אותי ב"חנינה".

אפילו לא איחול אחד ליום ההולדת

משתמש דניאל ונטורה (מחוץ לויקיפדיה)

אולי לקראת יום הולדת ה-80 תשחררו אותי מהחסימה[עריכת קוד מקור]

אולי לקראת יום הולדת ה-80 תשחררו אותי מהחסימה

87.71.61.143 04:11, 29 באוגוסט 2016 (IDT) (מחוץ לויקיפדיה)

קודם כל מ ז ל ט ו ב !
לאור הזמן שחלף אני מסכים שיש מקום לשחרר את דניאל. מה גם שהחסימה הנוכחית הייתה לא מידתית לחלוטין ולמעשה נעשתה ללא הצדקה אמיתית. יורי - שיחה 08:33, 29 באוגוסט 2016 (IDT)

שלום דניאל, נתקלתי בקובץ הזה, ולפי פרטי הרישיון קיבלת את הקובץ במייל. הקובץ חסר אישור OTRS, האם תוכל לטפל בכך על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. אני אשחרר את דף השיחה שלך כך שתוכל להגיב. חבל שהקובץ יימחק. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:27, 29 בינואר 2017 (IST)

כתוב במפורש כי האלמנה נתנה לי אותו במטרה להציבו בויקיפדיה הבערית. נדמה לי שזה לא התמונה היחידה. בברכה, דניאל ונטורה (מחוף לויקיפדיה)
דניאל אני ראיתי זאת, אני מאמינה שהיא נתנה את האישור, אבל הכללים הם שהאישור צריך להינתן בכתב על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS., אלה הכללים שפעם לא כל כך הקפידו עליהם. אם יש תמונות נוספות שהיא נתנה לך אז כדאי בהזדמנות זאת, שתבקש ממנה גם אישור עליהם. ראה את נוסח האישור בדף. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:59, 29 בינואר 2017 (IST)
גבירתי הנכבדה, גב' אילן שלחה לי את התמונות בשנת 2008 במטרה לייצר את הערך על בית הכנסת שהיה יקר לבעלה. את מעלה על הדעת שאפנה אליה אחרי תשע שנים ואבקש ממנה אישור בכתב לפי הנוסח המוצע. תסלחי לי !
כשם שמחקתם מאות ערכים ותמונות שאני העלאתי לויקיפדיה העברית, את יכולה גם למחוק תמונות אלו. תחי הויקיפדיה העברית ! דניאל ונטורה (מחוץ לויקיפדיה)
אני מוכנה לפנות אליה בעצמי, האם תוכל לתת לי את פרטי הקשר איתה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:10, 29 בינואר 2017 (IST)
ניסיתי למצוא את המייל שלה במחשב שלי ולא מצאתי. זכור לי רק שהיא עשתה זאת בהתרגשות רבה והצטערה שלא היו ברשותה תמונות נוספות על אלה שהיא שלחה לי. דניאל ונטורה (מחוץ לויקיפדיה)
או קי תודה, אנחנו מגבשים עכשיו פתרון אחר לתמונות ישנות שהועלו בלוויקיפדיה בדרך בה אתה העלית. אני מקווה שהכול יהיה בסדר. תודה על התגובות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:00, 30 בינואר 2017 (IST)
תודה. אולי נסי לסיים את החסימה שלי שספק אם משרתת את מישהו - דניאל ונטורה _עדיין מחוץ לויקיפדיה)
שלום דניאל, לאחר דיונים יצרנו את תבנית:כללי מדיניות ישנים לקבצים. אני עוברת על קבצים שהועלו לפני מרץ 2010 בהתבסס על דוא"ל ומוסיפה את התבנית. נתקלתי בקובץ:Castel road 1955.jpg שהועלה על ידך. האם ייתכן שתמונה זאת צולמה על ידך אישית ב-1955? נראה לי שאתה צעיר יותר. אם נלקחה מספר אנא כתוב לי את פרטיו. אפשר להוסיף זאת ולשנות את הרישיון ל {{PD-Israel}} תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:23, 3 בפברואר 2017 (IST)
דניאל בן למעלה מ-80! בורה בורה - שיחה 23:32, 3 בפברואר 2017 (IST)
תודה בורה בורה, לא ידעתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:33, 3 בפברואר 2017 (IST)
ראי פיסקה מעל #אולי לקראת יום הולדת ה-80 תשחררו אותי מהחסימה. בורה בורה - שיחה 23:43, 3 בפברואר 2017 (IST)

שאלה נוספת לגבי קובץ:Steps to Neptun's grotto.jpg. כתוב בפרטים שהמקור היא מרים רוזנברג, וכן צילום עצמי. לא ברור לי. האם תוכל להבהיר? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:46, 3 בפברואר 2017 (IST)

  1. כנ"ל גם קובץ:On the way to Neptun's grotto.jpg.
  2. וקובץ:Alghero (Barcelonetta) - the old town.jpg. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:48, 3 בפברואר 2017 (IST)
  3. וגם קובץ:Garubaldi Estate 2.jpg. שגם בה המקור הוא מרים רוזנברג. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:31, 4 בפברואר 2017 (IST)
  4. קובץ:Garubaldi Estate 3.jpg. האם בדף כל שהוא מופיע אישור בדוא"ל שהיא שלחה אליך? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:34, 4 בפברואר 2017 (IST)
לפי מיטב זכרוני, המייל הועלה בעת העלאת התמונה. מכל מקום, היום אין לי אפשרות לשחזר אותו. האמנם, אין לך מה לעשות בערב שבת ? נדמה לי שהיית פעם בבני עקיבא ! רק לחטט בתמונות שהעלאתי לפני עשור ! עד כמה שאני זוכר, הגברת היית איתי בטיול לסרדיניה והרשת לי לעלות את התמונות לויקיפדיה העברית. (דניאל ונטורה - מחוץ לויקיפדיה - כנראה עד 120)
אבדוק ואחפש בדף ויקיפדיה:אישורים להעתקה ובכל דפי המשנה. אנחנו עושים סדר בכל התמונות הישנות. אם העלית קובץ וכתבת במפורש שקיבלת אישור במייל, אני מוסיפה את התבנית {{כללי מדיניות ישנים לקבצים}} כדי להבטיח שהתמונות לא יועברו לויקישיתוף, וכדי שלא ימחקו בעתיד.
מה עם קובץ:בית הקברות היהודי באי לידו של ונציה.jpg? שם כתבת שהצלם הוא אריה אדליס. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 00:49, 5 בפברואר 2017 (IST)
בדיוק אותו דבר. כל תמונה שהעלתי אי-פעם וצויין שם הצלם, היה ברשות הצלם ששלח לי מייל. אגב, תמונה חביבה שמזכירים לי השכנים מקדומים, המופיעים בתמונה (מוזר, מי האלמוני בוונציה שצילם אותם - אולי אלך לחפש את "עובר אורח" ! }- לילה טוב (דניאל ונטורה- מחוץ לויקיפדיה - בשל נקמנות ושנאת הזר)
הכוונה שלי לתמונה אחרת שכנראה נמחקה ? הזוג מצולם באחד הסמטאות של הגטו היהודי (דניאל ונטורה - מחוץ לויקיפדיה)

תמונת שדרות האיזדרכת המפורסת מואדי מילק[עריכת קוד מקור]

לצערי נמחקה מהויקיפדיה העברית. לא הצלחתי להעתיק אותה לויקיפדיה הפרטית שלי בטרם נמחקה ! אולי תוכלו לשחזר אותה ולשלוח לי

שדרות אזדרכת בואדי מילך בשנת 1955

(דניאל ונטורה - מחוץ לויקיפדיה)

תודה מקרב הלב כך נראה הכביש בשנת 1955 צולם במצלמת box מה-vespa שלי שוב תודה דניאל ונטורה מחוץ לויקיפדיה

עוד תמונה שחוסלה
מבט משבע האחיות: מימין: בית ההבראה ארזה, באופק: בית החרושת לרעפים במוצא תחתית - שנת 1955
הנה תמונה שלא חוסלה
הנה הקישור :
הקסטל ב-1955
שחזרתי עבורך את התמונה למספר ימים. לאחר מכן היא תימחק. איתן - שיחה 09:01, 5 בפברואר 2017 (IST)
התמונות לא חוסלו. הן נמחקו בהעדר שימוש. איתן - שיחה 09:54, 5 בפברואר 2017 (IST)
קודם נמחקו
לאחר מכן הוגדרו " בהעדר שימוש". כך עשו לעשרות תמונות שלי

דניאל ונטורה מחוץ לויקיפדיה

שחזרתי את התמונה הנוספת. איתן, לא מוחקים תמונות מהיעדר שימוש, זאת מדיניות ישנה שלא פועלים לפיה יותר. תמונות שאין איתן בעיה מבחינת אישורים מועברות לוויקיישיתוף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 00:15, 6 בפברואר 2017 (IST)

תמונה נפלאה של מעלה הקסטל משנת 1955 שחוסלה[עריכת קוד מקור]

[1] - בזה סיימתי את הפרשה ההיסטורית של המחיקות (דניאל ונטורה - מחוץ לויקיפדיה)
דניאל, אם אתה זוכר את שם הקובץ של התמונה בקישור, אני אשחזר אותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 00:19, 6 בפברואר 2017 (IST)
כנראה: תמונהMaale hacastel 1955.jpg.jpg - בימי מנהרת הראל "תענוג" לצפות בתמונה זו. כדאי אפילו לעלות אותה חזרה לערך כל שהוא. דניאל ונטורה מחוץ לויקיפדיה
שחזרתי ראה קובץ:Maale hacastel 1955.jpg, הוספתי לערך הקסטל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 01:02, 6 בפברואר 2017 (IST)

נא לשחרר מהחסימה[עריכת קוד מקור]

החסימה נמשכת כבר קרוב לעשר שנים !

הגיע הזמן לסיים אותה

Daniel Ventura - שיחה 22:19, 9 בפברואר 2017 (IST)

אני מתייגת את הבירוקרטים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:25, 9 בפברואר 2017 (IST)

ניסינו את זה בעבר, וזה לא הצליח. אני לא בטוח שיש טעם לחזור על זה, גם לטובתך, דניאל. ‏Lionster‏ • שיחה 22:31, 9 בפברואר 2017 (IST)
נסה. בכל זאת עברו כמה שנים ! אין לי כוונה לחזור על מתכונת הכתיבה, בה פעלתי ארבע שנים, פשוט כבר אין לי כח לכך. יש לי רצון אחד, להסיר את "הכתובת האדומה" מעל הדף שלי. Daniel Ventura - שיחה 00:26, 10 בפברואר 2017 (IST)
דניאל, ברור לי שכוונתך טובות, אך עשינו די ניסיונות בעבר לבטל את החסימה גם אם באופן חלקי (האחרון שבהם #פתיחת אפשרות לעריכה בדיונים) והם לצערי לא עלו יפה. אני לא בטוח שניסיון נוסף כזה יצליח, ואולי ובעיקר יבזבז את זמנך וזמן הקהילה. אם בדף המשתמש שלך (או דף אחר?) מופיעים פרטים שפוגעים לדעתך בשמך (כתובת אדומה?), אפשר להסתיר אותם. תוכל להסביר כאן או בצורה פרטית מה בדיוק. בברכה, ערן - שיחה 00:43, 10 בפברואר 2017 (IST)
אני חוזר על הבקשה. הכתובת בראש העמוד המעידה על החסימה מפריעה לי. לפחות בשלב זה, בלי להתחייב (על מנת שלא תבוא מייד בטענות שיש הפרה של התחייבות) אין לי כוונה לא לכתוב בדפי הערכים ולא בדפי השיחה, לכל היותר, אם אמצא בפיסקה מסויימת משפט שאינו מעודכן, אעדכן זאת. גם זאת רק לעיתים נדירות. תבינו, פשוט אין לי כבר עניין להשתתף בויקיפדיה העברית, אשר נתנה לי רבות בעבר ומסיבות שלא אפרט כאן חסמה אותי כבר כעשר שנים. מה אתם חוששים מקשיש בן 80, אולי אוסיף ערך על קולנועית - אם עדיין אין ! Daniel Ventura - שיחה 00:55, 10 בפברואר 2017 (IST)

ברשותכם ברצוני להציע את ההצעה הבאה.

המטרה היא להסיר את מה שנחווה ככתם על דניאל. (בלי קשר לאם כן או לא היה מוצדק) כלומר לאחר ההצעה הבאה וקיומה תוסר החסימה. (ואין בתנאים אלה כדי לומר שדניאל לא בסדר כעת אלא שזו הדרך לאפשר למיזם לבטל החסימה המוצהרת)
דניאל נכבדינו יתן את מילתו שהוא לא ינהל דיונים מחוץ לדף שיחתו שלו.
דניאל נכבדינו ייתן את מילתו שהוא לא יבצע יותר מ-10 עריכות בחודש קלנדרי בערכים וקבצי תמונה בלבד (ללא צבירה).
דניאל יוותר על מחלוקת עם אחרים במידה ושוחזר ואם ירצה יסביר את עריכתו רק בדף שיחתו שמא יהיו מי שירצו להתמודד עם אותה עריכה או להבין טוב יותר את שיקוליו. ללא צפייה מצידו שמי מהקהילה יקרא ויתייחס לכך בדווקא.
מי שמבטל עריכתו, לא יכתוב שום דבר פוגעני בתקציר העריכה.
אני בטוח שחברי הקהילה ובראשם המפעילים מסוגלים להתמודד עם טיפול ב-10 עריכות בחודש, שאני בטוח שרובן ככולן לא יצדיקו ולא יצריכו טיפול כלל.
אני לא יכול לשכוח את כל תרומותיו וההשקעה הכנה של דניאל למיזם.
אין צורך לספר לי מדוע לא טוב לבטל החסימה. זה מובן ולמרות זאת אני מאמין שכולנו יכולים.

מי-נהר - שיחה 02:37, 10 בפברואר 2017 (IST)

יישר כח. הצעה נבונה. מקובלת עלי. Daniel Ventura - שיחה 04:03, 10 בפברואר 2017 (IST)
נסיונות אלה בוצעו וכשלו. אני לא חושב שיש מקום לשחרור החסימה של דניאל. גילגמש שיחה 05:17, 10 בפברואר 2017 (IST)
האם הנסיבות היו זהות והמסרים גם כן? אשמח לקישור המתאר ניסיון קודם שכזה. שם סביר - שיחה 08:57, 10 בפברואר 2017 (IST)
מי-נהר, צר לי אבל כבר ניסינו בעבר הלא מאוד רחוק לפתוח את האפשרות לעריכה בדפי שיחה בלבד (עם הגבלה טכנית שמונעת עריכה בערכים) וגם זה לא הלך יפה. תוכל לבדוק בעצמך בדף התרומות אילו עריכות נעשו בתקופה זו ולבחון בעצמך האם כולן רלוונטיות למיזם אנציקלופדי. בדיקת עריכות של משתמשים כרוכה במאמץ ובזמן לא מועט ואנו לא מגיעים לבדיקה של כולן[2]. ערן - שיחה 10:00, 10 בפברואר 2017 (IST)
לערן תודה על התיייחסותך. אתה צודק זה באמת לא הצליח. רק שדומני שמובנת כעת הטעות שאפשרה זו. הטעות הייתה שפתחנו את השיחות כאשר שם לא ניתן למחוק ולהגביל. ואילו בערכים ניתן למחוק ולהגביל ואין מקום להימשך אחר תגובות מכשילות. אולי יימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל על עצמו ניטור של כ-100 עריכות כאלו בשנה כאשר יש לו המנדט לומר עד כאן. ולא עוד. אולי מי-נהר - שיחה 16:53, 10 בפברואר 2017 (IST)
זה שניסיתם משהו לא אומר שלא יצליח שוב פעם. כאמור, הנסיבות שונות ואפשר להתחשב בזה. שם סביר - שיחה 13:34, 10 בפברואר 2017 (IST)
מהפה שלך... אל לב בירוקרטים --שבת שלום Daniel Ventura - שיחה 14:02, 10 בפברואר 2017 (IST)
מצאתי כי לא הגבתי על הערה שלך וגם זה לא הלך יפה. אכן, איני מסכים עם דרך ניהול הויקיפדיה העברית ועל כך כתבתי לעיל. אבל, השלמתי עם זה שלא ניתן לשנות זאת. ולכן גם לא אעלה נושא זה על סדר היום יותר. אם החשש שלך הוא מהבעת דעתי השלילית על דרך ניהול הויקיפדיה, תנוח דעתך. לא אעסוק יותר בניהול מיזם הויקיפדיה העברית. Daniel Ventura - שיחה 12:30, 10 בפברואר 2017 (IST)
אגלה לך: אין לי עניין בדפי השיחה. גם לא עניין רב בדפי הערכים. הזמן עושה את שלו. אני מקווה שתכבדו את בקשתי. הרי לא תהיה בעיה לחסום שוב, זה אפילו פשוט יותר מאשר לכתוב משפט בויקיפדיה ! שבת שלום. ותהנו מחג האילנות. Daniel Ventura - שיחה 10:38, 10 בפברואר 2017 (IST)
תראו רק דוגמא להעדר עדכון עיראק אל-מנשייה - היה בה תחנת רכבת גדולה במלחמת העולם הראשונה וגם שדה תעופה . ראו קישור על הטייסת הגרמנית. וזה מצאתי רק במקרה. Daniel Ventura - שיחה 10:53, 10 בפברואר 2017 (IST)
הבעיה היא לא העמדות שאתה מביע. מותר לך להחזיק בדעה שלילית על אופן ניהול הוויקיפדיה העברית. אני לא מסכים עם דעה זו, אך בהחלט מכבד אותה. מעולם לא נאמר שאסור לך להביע ביקורת שלילית. הבעיה היא האופן שבו עשית את זה וגם צורת הכתיבה שלך שלא תואמת לסטנדרט המקובל אצלנו. הכי טוב שתתרכז בוויקי הפרטית שלך שפתחת לפני כמה שנים. אני מקווה שהיא עושה חיל ואתה מפרסם שם את הדברים שאתה רוצה. גילגמש שיחה 12:40, 10 בפברואר 2017 (IST)
אכן סיבה מצויינת הבעיה היא האופן שבו עשית את זה וגם צורת הכתיבה שלך שלא תואמת לסטנדרט המקובל אצלנו כך גם הרחקת עשרות כותבים מהויקיפדיה העברית Daniel Ventura - שיחה 12:53, 10 בפברואר 2017 (IST)

לדניאל וגילגמש הנכבדים אנא עמדתכם ההדדית ברורה לכל אחד מהנוגעים בהחלטה על הנושא הנידון אנא בבקשה אל תמשיכו להתדיין זה עם זה. אף אחד לא רוצה לפתוח את זה. מי-נהר - שיחה 16:55, 10 בפברואר 2017 (IST)

האם מישהו שמורשה לכך מוכן לארכב דף זה[עריכת קוד מקור]

האם מישהו שמורשה לכך מוכן לארכב דף זה. השם המוצע לדף "עוד לא אבדה תקוותנו" Daniel Ventura - שיחה 02:48, 12 בפברואר 2017 (IST)