שיחת משתמש:Eladk/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אבגדהוזחטי


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Eladk, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • חיים 7לכתוב לי • כ"ה בתשרי ה'תשע"ב • 17:21, 23 באוקטובר 2011 (IST)

שלום Eladk,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הטינה 2" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Eladk/‏הטינה 2". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יניב שיחה 15:10, 12 באוקטובר 2011 (IST)

בנוסף, העתקה ממקורות אחרים אסורה בהחלט בוויקיפדיה ומהווה הפרת זכויות יוצרים. יניב שיחה 15:10, 12 באוקטובר 2011 (IST)

בטהובן (סרט)[עריכת קוד מקור]

שלום,

האם נעזרת בתרגום מכונה לכתיבת הערך? הסרתי את פסקת הביקורת שהייתה בלתי קריאה. אבקש כי תעבור על פסקת העלילה, תשפר ניסוחים, שים לב שאתה לא עובר בין זמנים שונים באותו משפט ותתקן טעויות תרגום נפוצות. נויקלן 13:27, 22 ביוני 2012 (IDT)

בסדר גמור, ואכן חלק מן המשפטים תורגמו על ידי מילון אינטרנט, כיוון שלא הצלחתי לתרגם אותם בעל פה. --Eladkrauz - שיחה 13:51, 22 ביוני 2012 (IDT)
אני מבקש שלא לעשות שימוש במילונים שכאלה/גוגל טרנסלייט. זה מקור לטעויות ולמשפטים בלתי קריאים. מה שאתה לא בטוח בתרגום שלו אל תוסיף אותו לערך, או שתבקש עזרה מאחרים. ערכים שניכר כי תורגמו על ידי תרגום מכונה נמחקים. נויקלן 13:57, 22 ביוני 2012 (IDT)
אני אשנה את העלילה ואת כל הכתוב לזמן אחד ורציף. --Eladkrauz - שיחה 15:18, 22 ביוני 2012 (IDT)
שיניתי את הזמן לזמן עבר. תודה. --Eladkrauz - שיחה 15:35, 22 ביוני 2012 (IDT)


שמיל בן ארי[עריכת קוד מקור]

שלום,

העלית לוויקיפדיה תמונה המוגנת בזכויות יוצרים, דבר האסור על פי הכללים. אנו בוויקיפדיה מקפידים לעשות שימוש בתמונות חופשיות, כלומר תמונות שהאדם המחזיק בזכויות היוצרים שלהן, בדרך כלל הצלם, ויתר על חלק מזכויותיו ביצירה, או על כולן. אין לקחת סתם כך תמונות שאותרו באתרים ברחבי הרשת, דוגמת Google, ולהעלותן לוויקיפדיה - תמונות אלה יימחקו. על מנת לעטר ערך של אדם בתמונה, יש לאתר תמונה חופשית, למשל באחד האתרים המופיעים ברשימה הבאה: ויקיפדיה:מקורות לתמונות. אפשר גם לפנות אל אדם שסביר שהוא מחזיק ברשותו את התמונה המבוקשת כחוק, למשל נשוא התמונה עצמו, ולבקש ממנו אישור להצגתה ברישיון חופשי. אפשר גם להעלות תמונות שצילמנו בעצמנו, ולתת להן רישיון חופשי.

אם טעות בידי וצילמת בעצמך את התמונה, או אם ברשותך אישור מתאים מיוצר התמונה, יש לפנות אליי. תודה, נויקלן 21:20, 22 ביוני 2012 (IDT)

היי אלעד.[עריכת קוד מקור]

ראשית, תודה על תרומתך. שנית, ראיתי שהעלת תמונות עבור כרזות לסרטים. תמונות כאלה עולות בשימוש הוגן. תחת התבנית {{כרזת סרט|שם הסרט}}, בברכה, והמשך פעילות נעימה. אם משהו לא ברור, אשמח לסייע :) Itzuvit - שיחה 10:49, 7 ביולי 2012 (IDT)

לא הבנתי את כל העניין של שימוש הוגן --Eladkrauz - שיחה 16:47, 7 ביולי 2012 (IDT)

מחקתי את התמונה שהעלית כי היא הפרה זכויות יוצרים. אין לקחת תמונות שמצאת באינטרנט ולהעלותן לויקיפדיה. מותר לך לעלות תמונות שאתה צילמת או שבעל זכויות היוצרים נתן אישור בכתב לעלות אותן ברישיון חופשי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:56, 7 ביולי 2012 (IDT)

תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:44, 20 ביולי 2012 (IDT)

אני כבר רשום. אתה לא רואה אותי כ- Eladkrauz .? --Eladkrauz - שיחה 09:45, 20 ביולי 2012 (IDT)
זה מה שקורה כשעובדים באוטומט עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:47, 20 ביולי 2012 (IDT)

אל תלחצי, אני בדרך[עריכת קוד מקור]

הועבר למשתמש:Eladkrauz/אל תלחצי אני בדרך. תבנית בעבודה לא יכולה לחפות על מצב כזה של ערך. תעבוד בדף המשנה שלך ובתום העבודה תעביר למרחב הערכים. כמו כן, כרזות סרטים מוגנות בזכויות יוצרים. לקחת כרזה שלא אתה יצרת, הכרזת על עצמך כעל היוצר ונתת לה רישיון חופשי - זו הפרה של זכויות יוצרים. ניתן לעשות שימוש הוגן בכרזה בערך על הסרט שלה. לשם כך יש להעלות באמצעות הטופס של שימוש הוגן (אתה העלת באמצעות הטופס של תמונה חופשית) ולבחור מתיבת הגלילה את סוג השימוש ההוגן המתאים (במקרה הזה {{כרזת סרט}}). נויקלן 20:02, 2 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום נויקלן. אני במהלך כתיבתו של הערך "אל תלחצי אני בדרך" וראיתי שאת העברת אותו למשתמש:Eladkrauz/אל תלחצי אני בדרך.

רציתי לדעת שכאשר אני אסיים את כתיבת הערך הערך יוחזר למרחב הערכים ? תודה. --Eladkrauz - שיחה 10:47, 3 באוגוסט 2012 (IDT)

שיחות מתחילות וממשיכות באותו דף שיחה (מקל על מעקב וקריאה) ובשל כך העברתי את דבריך לכאן. מעקב אחרי שינויים בדפים מתבצע באמצעות רשימת המעקב. לשאלתך - לא ניחנתי בראיית הנסתר. היחס אליו הוא כמו לכל דף אחר - אם הוא יראה כמו ערך ויכתב בסגנון אנציקלופדי הוא יהיה במרחב הערכים. הוא הועבר למרחב המשתמש שלך מכיוון שלא הכיל דבר (שורה זה לא ערך). כמו שאמרתי, סיים את העבודה עליו במרחב המשתמש שלך ואז תעביר אותו. בהצלחה, נויקלן 17:53, 7 באוגוסט 2012 (IDT)
בסדר גמור, אני מאמין שעוד היום אסיים אותו.--Eladkrauz - שיחה 09:23, 8 באוגוסט 2012 (IDT)

עניתי אתמול לשאלתך בדף שיחתי. בברכה, בר הראל - שיחה - תרומות 23:17, 9 באוגוסט 2012 (IDT)

עניתי על שאלתך הנוספת בדף שיחתי. בברכה, בר הראל - שיחה - תרומות 00:14, 29 באוגוסט 2012 (IDT)
עניתי על שאלתך בדף שיחתי. סליחה על המענה הלא-כל-כך מהיר קריצה בברכה, בר הראל - שיחה - תרומות 11:51, 2 בספטמבר 2012 (IDT)
המשך לערוך, אני אדאג לזכויות היוצרים. בר הראל - שיחה - תרומות 22:06, 8 בספטמבר 2012 (IDT)
תודה רבה --Eladkrauz - שיחה 22:07, 8 בספטמבר 2012 (IDT)
בוצע בוצע - ראה את דף השיחה של הערך. בהצלחה בהמשך דרכך, ואם יש עוד שאלות, המרבה לשאול מבין בר הראל - שיחה - תרומות 17:08, 9 בספטמבר 2012 (IDT)

היי. תוכל להפנות אותי לדף בוואלה שממנו לקחת את התמונה? עמרישיחה 18:45, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

עמרי. התמונה היא לא מאתר וואלה, אלא מהמייל שלי באתר. אני שלחתי לעצמי את התמונה במייל כיוון שהיא הייתה בטלפון שלי, ולא במחשב. שם התמונה שונה לשמו כי הוא נשלח כביכול בדואר וואלה ולא שיניתי (בטעות) את השם ברגע שהעיליתי את התמונה. תודה ששמת לב. איך אפשר לשנות שם של תמונה ? צריך רק למחוק אותה ולהעלות מחדש ? דרך אגב, אני מבין שהתמונה יותר מדי טובה מכדי שאצלם אותה, אבל כאשר טיילתי עם קבוצה מאורגנת בצרפת, הקבוצה החליטה פה אחד לעשות טיול אווירי בשמי פריז בתמורה לויתור על דברים אחרים. אני לא מבין למה כל אדם שרואה את התמונה חושב שלא אני צילמתי. תודה וזה לא ספציפית מופנה כלפייך... --Eladkrauz - שיחה 09:57, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
אלעד, הסיבה נמצאת בקובץ:Paris Night.jpg. קשה לי להאמין שהעננים בשמיים בחרו להסתדר פעמיים בדיוק באותה צורה. יש לך הסבר? נויקלן 12:13, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
זוהי לא אותה תמונה. העננים לא בחרו להסתדר פעמיים באותה הצורה. אתם יכולים לחפש ברחבי פריז אם אי פעם תהיו שם את המקום שבו עולים לטיסה אווירית. אני מצטער אך אין לי יותר אפשרות כיצד להסביר לכם שהתמונה היא תמונה שאני צילמתי. אם התמונה נראית לכם כ"כ מוזרה ולא נראית כאילו אני צילמתי אותה, הדבר האחרון שאוכל לומר הוא שתמחקו אותה פשוט... --Eladkrauz - שיחה 15:39, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
הסרתי את התמונה. יותר מברור שאת התמונה שהעלית גזרת מתוך התמונה הזו. אין שום הסבר הגיוני שיכול להפריך טענה זו. חבל שלא אמרת מלכתחילה שאת התמונה יצרת על בסיס תמונה אחרת. אני מבטיח לך שאף אחד לא היה כועס אם היית מיד מודה באמת. בכל אופן, הסרתי את התמונה מהערך. עמרישיחה 14:27, 18 באוגוסט 2012 (IDT)

בויקיפדיה לא נהוג למחוק את התוכן מדפי השיחה. כאשר הדף מתמלא מארכבים אותו. האירכוב נעשה על ידי פתיחת דף חדש שיחת משתמש:Eladk/ארכיון 1/ארכיון 1, שאליו מועבר התוכן מדף השיחה. ובדף השיחה נהוג ליצור קישור לארכיונים. בכדי ללמוד עוד על אירכוב ניתן לראות את ויקיפדיה:ארכיון. • חיים 7 • (שיחה) • ט' באלול ה'תשע"ב • 20:25, 27 באוגוסט 2012 (IDT)

תמונות שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

אסור להעלות לוויקיפדיה תמונות של אנשים חיים תחת רישיון "שימוש הוגן". ערן - שיחה 22:08, 29 באוגוסט 2012 (IDT)

האם יש סיבה להוספת (סרט) בשם הערך? האם יש משהו אחר שנקרא "פעילות על טבעית 2" (ספר? סדרה? שם של להקה?) אם לא, אז לא צריך את התוספת בשם הערך. אם זה המצב רק תגיב פה, אני הדאג לביצוע התהליך הטכני לצורך זה. -יונה בנדלאק - שיחה 08:21, 2 בספטמבר 2012 (IDT)

אין שום סיבה, אני חשבתי שבהעברה אני יכול להעביר את הערך למרחב הערכים כדי שיראו אותו גם בשפות אחרות, ובגלל זה נאלצתי לשנות את השם. בכל אופן, אם אפשר להעביר את הערך גם שיראו אותו גם בשפות אחרות, אני אשמח. (כנ"ל גם בפעילות על טבעית) --Eladkrauz - שיחה 15:50, 2 בספטמבר 2012 (IDT)
בשניהם זה מופיע. לפירוט ראה עזרה:בינוויקי. -יונה בנדלאק - שיחה 22:29, 2 בספטמבר 2012 (IDT)
כן אני ראיתי והשם שונה בפעילות על טבעית 2. פעילות על טבעית עדיין לא שונה כי הוא עוד במהלך העריכה. תודה. --Eladkrauz - שיחה 15:12, 3 בספטמבר 2012 (IDT)

שלום, אין מוצר כזה. בעיקר שמועות וספקולציות. העברתי את הערך לכאן, עד שיהיה מוצר כזה. בברכה מתניה שיחה 16:03, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

היום הוא אמור להיות מושק, אז אחרי השקתו אעביר אותו בחזרה למרחב הערכים. רק אבקש אם יש אפשרות להעביר הודעה או משהו שיש כבר ערך וכי אין צורך להקים חדש אלא רק לעדכן אותו. תודה. --Eladkrauz - שיחה 16:05, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

הועבר לדף שיחת משתמש:Raibloy

בוא נסכם ככה[עריכת קוד מקור]

תשמע, חבל לריב סתם. אני אסיים בהקדם את הערך בשעות הקרובות ואז תוכל לעזור לי ולכולנו ולהמשיך לשפר אותו כמו שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה, על בסיס הקיים. אני מבין את התסכול שלך, אבל עובדתית כשיצרתי את הערך הוא לא היה קיים, מידע בדף שיחה של משתמש אינו מהווה ערך או הופך אותך ליוצר ערך. אני מבטיח לסיים במהרה ולאפשר לך לערוך. Raibloy - שיחה 22:11, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

זה לא תסכול, זה פשוט גורם לי לתחושה קצת מעצבנת שאני יושב וכותב מעצמי ולפתע מגיע אדם וכאילו מוחק הכל.. תחשוב על זה- איך אתה היית מרגיש? בכל אופן זה כבר לא רלוונטי.. אתה כותב את הערך ואתה היוצר שלו. אני מצטער על קבלת הפנים הזו, זו לא הדרך- אני מאחל לך בהצלחה עם כתיבת הערך (הראשון) ושתהנה מכל רגע בויקיפדיה. בכל אופן, שוב, להבא תבדוק שוב ותתייעץ לפני שאתה פותח ערך כי יכול להיות שמישהו אחר כבר כותב אותו. שנה טובה. Eladkrauz - שיחה 22:18, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

שלום, לצערי נאלצתי למחוק את התמונה שהעלאת כיוון שהיא לא בשימוש הוגן. תמונות בשימוש הוגן המופיעות בוויקיפדיה כפופות לויקיפדיה:רישוי/שימוש הוגן. ערן - שיחה 23:12, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

תוכל להסביר לי מדוע נאלצת למחוק אותה ? --Eladkrauz - שיחה 23:15, 12 בספטמבר 2012 (IDT)
לא משנה זה בסדר חשבתי שהתכוונת לתמונה אחרת. זה בסדר שתהיה שנה טובה --Eladkrauz - שיחה 23:15, 12 בספטמבר 2012 (IDT)
תמונות בשימוש הוגן אסור לקחת מגוגל, ותמונות שנמצאו סתם כך באינטרנט אסור לשימוש. מותר להשתמש בתמונות שימוש הוגן רק כשאין ולא יכולה להיות אפשרות להשיג תמונה חופשית, ובמקרה כזה חייבים לציין את האתר ממנו נלקח (כולל קישור) וקרדיט מתאים. בברכה ושנה טובה, ערן - שיחה 23:45, 12 בספטמבר 2012 (IDT)
בסדר גמור. אני פשוט לא הבנתי את העניין במלואו. --Eladkrauz - שיחה 23:47, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

כל הכבוד על הברכות לחדשים...[עריכת קוד מקור]

וואו, בדקות האחרונות אתה מברך הרבה מאוד משתמשים חדשים... בספירה מהירה מניתי יותר מעשרה. תודה על העזרה שאתה מושיט, אבל אם מותר לשאול, מי כל אלה? קיימת איזו סדנת עריכה? ‏Ldorfman‏ • שיחה 23:27, 13 בספטמבר 2012 (IDT)

לא, פשוט שמח לקבל משתמשים חדשים כמו שקיבלו אותי אלעד קראוזשיחה23:28, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
ויש לך מושג איך יש לנו מקבץ של כל כך הרבה כותבים חדשים פתאום? ‏Ldorfman‏ • שיחה 23:30, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
אין לי שמץ.. • אלעד קראוזשיחה23:31, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
OK. סבבה. ערב טוב, ‏Ldorfman‏ • שיחה 23:32, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
גם לך, שנה טובה. ואם מותר לשאול, מאיזו קריה אתה בקריות (גם אני מהקריות)? • אלעד קראוזשיחה23:33, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
בוודאי שמותר. אני ממוצקין. ‏Ldorfman‏ • שיחה 23:35, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
אני מביאליק. רציתי לדעת אם יש חוץ ממני עוד אחד מביאליק שכותב בויקיפדיה, כי אולי אני יכולתי להכיר אותו.. לא משנה. לילה טוב אלעד קראוזשיחה23:39, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
יש עוד לפחות כותב אחד מביאליק, אמנם לא קבוע, אבל תורם פה ושם, אבל לפי המידע בדף המשתמש שלך, גילו קצת יותר מכפול מגילך. לילה טוב ושנה טובה ומוצלחת, ‏Ldorfman‏ • שיחה 23:45, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
אני לא בטוחה שיש טעם רב באיחול ברכת שלום למשתמשים שהעריכה היחידה שלהם היא השחתה, כמו במקרה הזה: שיחת משתמש:RikkudoSage TZivyA - שיחה 18:04, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
בסדר גמור. הכוונה שלך היא לאחל רק למי שאיננו ערך עדיין ? • אלעד קראוזשיחה18:05, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
לא; תברך רק מי שכבר ערך (כל יום נרשמים הרבה משתמשים חדשים, רובם לא עורכים אפילו עריכה אחת), ועריכותיו הם לא השחתה מכוונת. TZivyA - שיחה 18:06, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
איך אני יכול לדעת בדף רשימת המשתמשים מי ערך ומי לא? • אלעד קראוזשיחה18:07, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
תסתכל בתרומות המשתמש. TZivyA - שיחה 18:08, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
להסתכל בתרומות המשתמש, לבדוק אם הוא כתב ערך ולבדוק בדף השיחה (אם קיים) אם מחקו/כתבו לו הודעה על השחתה וכד'? • אלעד קראוזשיחה18:10, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
אלעד, מה שאתה עושה בעייתי, במיוחד אם מדובר במשחיתים. לשימת תבנית ברוך בואך יש משמעות. היא חלק מהבקרה, לכן אשמח אם תברך אך ורק כאלו שערכו ושטיב עריכותיהם תקין. בברכה, דורית 18:11, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
זה מה שאנחנו מדברים עליו בדיוק. (תקראי שתי שורות למעלה) השאלה שלי הייתה אם אני צריך להסתכל בתרומות המשתמש, לבדוק אם הוא כתב ערך ולבדוק בדף השיחה (אם קיים) אם מחקו/כתבו לו הודעה על השחתה וכד'? • אלעד קראוזשיחה18:45, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
ראיתי, והוספתי על כך. אתה פוגם בבקרה כשאתה מוסיף ברוך בואך למשתמשים שטרם תרמו. וכמובן שאין טעם לשים תבנית ברוך בואך למשחיתים. רק אלו שעריכותיהם תקינות ותורמות, אז יש לשים להם תבנית ברוך הבא. בעיני אין טעם ללכת לחפש אותם באופן אקטיבי. מי שמנטרים את השינויים מוסיפים את התבנית בהתאם לעריכות של המשתמשים החדשים. בברכה, דורית 18:48, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
מי מנטרים את השינויים ? • אלעד קראוזשיחה18:50, 14 בספטמבר 2012 (IDT)
ישנם ויקיפדים רבים המנטרים את השינויים הנערכים בערכים השונים בוויקיפדיה, ביניהם גם מנטרים ומפעילי מערכת. בברכה, דורית 23:46, 14 בספטמבר 2012 (IDT)

קובץ שנה טובה[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד, נאלצתי למחוק את הקובץ שהעלאת כיוון שהכיל נגזרת של תמונה שמורה המהווה הפרה של זכויות יוצרים. אתה יכול להחליף את התמונה בשלל תמונות שנמצאות בוויקישיתוף ברישיון חופשי, ראה commons:Category:Honey. שנה טובה, ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה22:53, 14 בספטמבר 2012 (IDT)

היי אלעד :)[עריכת קוד מקור]

האם אתה מעצב בתוכנות גרפיקה? והאם אתה מכיר את הסדנה הנפלאה שלנו? :), פשוט ראיתי שאתה יוצר תמונות מצודדות שכאלה... ונשמח בסדנה לעוד חברים. בברכה, Itzuvit - שיחה ה-סדנה 23:09, 20 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה!

היי, את האמת שאני מעצב תמונות, וכן אני מכיר את ה-סדנה (כמו שרשמת). אני אשמח להצטרף. איך ? • אלעד קראוזשיחה16:16, 21 בספטמבר 2012 (IDT)
מאוד פשוט, מדי פעם מגיעות בקשות, אם אתה נתקל בבקשה שאתה יכול לבצע, אתה מוזמן לציין שהבקשה בטיפול בתבנית {{סדנה|בטיפול}} ולבצע אותה. ולהעלות לסדנה :) תוכל לעקוב לבינתיים ולראות מה קורה שם ולקפוץ למים כשתמחשק לך :) Itzuvit - שיחה ה-סדנה 17:45, 22 בספטמבר 2012 (IDT)
חחח טוב בסדר גמור :) • אלעד קראוזשיחה18:56, 22 בספטמבר 2012 (IDT)