שיחת משתמש:MA1988/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת MA1988 בנושא תסביר

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


דינמו סנקט פטרבורג[עריכת קוד מקור]

1) כדאי שתלמד קודם איך יוצרים דף פירושונים, לפני שאתה יוצר אחד - לא יצרת אותו בצורה נכונה. צריך לרשום את הטקסט בין {{פירושונים| ל }}. בנוסף, כל הקישורים שם אדומים - לא יוצרים דף פירושונים לפני שיוצרים את הערכים אליהם הם מפנים.

2) אם.וה.דה - לא כדאי לשים תמונות בגודל כזה, במיוחד כשהן מטושטשות - אתה יכול ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולראות איך התמונה נראית. לרוב התמונות לא עוברות את רף ה 250 או 300 פיקסלים. בנוסף, אם מוחקים את הקטע "ממוזער" שנמצא בקישור לתמונה, הכיתוב (אם יש כזה) לא מוצג לקורא.

3) בינוויקי - שמים אותו לפי סדר מסוים. קודם האנגלית ואחריהם כל השאר בסדר אלפביתי - לפי האותיות שנמצאות לפני הנקודותיים בקישורי בינוויקי. למשל [[bg:Aftrus]] - הקטע שצריך להיות מסודר בסדר אלפביתי הוא "bg".
אתה יכול ללכת לערך ויקיפדיה, ללחוץ על עריכה, לגלול לתחתית הערך ולראות את הסדר שם. אם אתה מעדיף, אתה יכול להוסיף לערך רק את הבינוויקי לויקיפדיה האנגלית, ובויקיפדיה האנגלית להוסיף קישור בינוויקי לערך בויקיפדיה העברית, ולתת לבוטים להוסיף את כל שאר הקישורים (התיקון שעשית בליגת העל הרוסית בכדורסל למשל הוא מוטעה).

4) קישורים פנימיים - כדאי שתקרא את עזרה:קישורים. הקישור ששמת בקהילת המודיעין הישראלית נראה מכוער - אתה לא חייב לקשר לערך כפי שהוא. "במשטרת ישראל: אגף המודיעין (משטרת ישראל)" נראה מכוער ולא נחוץ - אתה יכול לשים את התו | אחרי הקישור ואחריו לשים את הטקסט שאתה רוצה שיראו. למשל [[חתול (חיה)]] יראה "חתול (חיה)" בערך - הקורא כבר יודע שחתול היא חיה, במיוחד אם שמים את הקישור הפנימי תחת כותרת "חיות". כדי להעלים את הטקסט הלא נחוץ אבל עדיין לקשר לערך הנכון, אתה יכול לכתוב את הקישור הפנימי ככה: [[חתול (חיה)|חתול]]. בנוסף, אם כל הטקסט שאתה רוצה להעלים נמצא בסוגריים, אתה יכול לכתוב [[חתול (חיה)|]] ואחרי השמירה זה יהפוך אוטומטית ל[[חתול (חיה)|חתול]] (אחרי שאתה שומר את זה, תלחץ על "עריכה" ותראה בעצמך).

5) תבנית:קהילת המודיעין הישראלית - הפכת אותה לתבנית על המודיעין הרוסי, ואז מחקת את התבנית מערך על המודיעין הישראלי. אל תעשה את זה שוב - כדאי שתתרחק מתבניות עד שתתרגל לויקיפדיה.

6) לשכת הערכות חוץ (ניו זילנד) - כשאתה יוצר ערכים כאלו, כדאי להוסיף קישורים פנימיים לדברים שלקורא אין ידע עליהם. בנוסף, כדאי לכתוב ערכים עליהם (או לפחות הסבר קצר) לפני שכותבים ערך שכדי להבין אותו צריך לקרוא אותם. מי זאת "הוועדה הפרלמנטרית לביטחון ומודיעין" ומה היא עושה בדיוק, מי זה "מפכ"ל המודיעין והביטחון" ומה הוא עושה בדיוק, מה זאת לשכת מודיעין משולבת, וכו'. יש שם הרבה דברים שצריך להסביר לקורא.

7) סוכנות הביון הלאומי (ניגריה) - כשיש רק שניים/שלושה שורות על הערך, כדאי לאחד אותו לתוך ערך אחר - אם זה אפשרי ואם זה לא מכביד על הערך שאליו מאחדים, ואם אחרי האיחוד החיבור בין הטקסט לא מרגיש מלאכותי. כל אלו נתונים לפרשנות אישית, אבל סוכנות הביון היא של ניגריה, והערך ניגריה כרגע מאוד קצר, ואפשר לאחד את שניהם. כדאי שיהיה כמה שיותר קל לקורא למצוא את המידע הזה.

8) לשכת הערכות חוץ (ניו זילנד) - לא כדאי לשים מידע שקשור לכל סוכנויות הביון בניו זילנד, בערך של סוכנות ביון ניו-זילנדית אחת. בפעמים אחרות הייתי אומר שכדאי ליצור ערך עצמאי, אבל כדאי שתמנע מיצירת עוד ערכים - יהיה צריך לאחד הרבה מהם, וזה יוצר עודף עבודה. למשל, לא שמים מידע על שב"ס בערך על בית סוהר מסוים - אולי רק כמה מילים או משפט שיסבירו על המושג אחרי שהוא מוצג בערך בפעם הראשונה. למשל "שב"ס (הארגון שאחראי על בתי הסוהר בישראל) סגר את בית הכלא תרצה..." - אם יש כבר ערך על המושג, פשוט שמים קישור פנימי אליו, במקום להוסיף טקסט לערך. למשל "שב"ס סגר את בית הכלא תרצה ..."
אם יש שאלות, תשאל. בברכה, אריה ה. - שיחה 14:42, 8 ביולי 2010 (IDT)

הערה: אין צורך לערוך את הערך באנגלית, מספיק להוסיף את הקישור לאנגלית בערך בעברית, הבוט יעשה את כל השאר. ‏Setresetשיחהמתקפת איכות בפיזיקה! 15:15, 8 ביולי 2010 (IDT)
בתבנית:משרדי הממשל של הפדרציה הרוסית יש קישורים לתמונות אבל אין תמונות, וזה גורם לכפל של טקסט. אתה מתכוון להעלות את התמונות, או שאני אמחק את הכיתוב בתמונות לבינתיים? תודה, אריה ה. - שיחה 22:34, 8 ביולי 2010 (IDT)

פקיסטן[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את עריכתך בערך. לא סביר לכתוב תוכן כזה בערך ראשי על מדינה. ‏odedee שיחה 21:54, 8 ביולי 2010 (IDT)

כנ"ל בערך על הפיליפינים. אם כתבת כך בערכי מדינות נוספים, נא בטל בעצמך והעבר לערך מתאים יותר. תודה, ‏odedee שיחה 21:55, 8 ביולי 2010 (IDT)

השירות המדעי הטכני של פס"ב[עריכת קוד מקור]

אהלן. ערכתי את הערך, ללא שימת לב ל{בעבודה} המוצבת עליו. סליחה. ויקיפד ~ אהמ ~ האגודה לזכויות הארכוב 05:02, 9 ביולי 2010 (IDT)

קובץ:NKVD_SMERSH.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, מדוע נתת לתמונה רישיון כאילו אתה מוותר על כל זכויות היוצרים בתמונה? מקורה ב-agentura.ru, לכן נראה שזכויות היוצרים לא שייכות לך, ולא נראה לי שזה אפילו מקרה שנופל תחת שימוש הוגן. האם יש עוד תמונות שהורדת מאתרי אינטרנט והעלית ברישיון שכזה? ‏odedee שיחה 09:24, 9 ביולי 2010 (IDT)

כנ"ל קובץ:FSB Academy building.jpg. מאחר שראיתי שבעוד מספר תמונות שהעלית הרישיון בעייתי, אני מציע שתקרא את עזרה:תמונות. תמונות שרישיונן לא תקין, תימחקנה. ‏odedee שיחה 09:39, 9 ביולי 2010 (IDT)

שני ערכים[עריכת קוד מקור]

סיביר נובוסיבירסק וקהילת המודיעין הרוסית‎ הם קצרמרים שאם יישארו במצבם יימחקו. האם אתה מתכוון להרחיב אותם בזמן הקרוב? גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 10:32, 9 ביולי 2010 (IDT)

הסרת תוכן[עריכת קוד מקור]

אתה לא יכול למחוק את כל התוכן בערכים שנמצאים כבר במרחב הערכים, גם אם כתבת אותם - קוראים יקבלו ערך ריק. אם אתה רוצה למחוק אותם, תבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. בינתיים שחזרתי את המחיקות. אריה ה. - שיחה 15:17, 9 ביולי 2010 (IDT)

אחי, אל תיפגע ואל תיקח את זה אישית. תרומתך חשובה למרחב הערכים כאן, ואני בטוח שכולם רוצים שתישאר ותתרום. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 15:37, 9 ביולי 2010 (IDT)

שלום MA, אין למחוק את כל תוכנם של ערכים כל עוד הם נמצאים במרחב הערכים. אני מבינה שאתה מבקשת מחיקה של ערכים שהעתקת אותם לערך הראשי. מומלץ לאחר מכן להכניס את תבנית המחיקה תוך השארת הערך ולכתוב למפעילים את סיבת המחיקה. טוב יותר הוא לא לגעת בערכים עצמם , אלא לפנות למפעילים בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים וזאת לאחר שהתוכן הועתק, להסביר מה עשית ומדוע ולרשום את רשימת הערכים שאתה מבקש מהן שימחקו. אני מקווה שעזרתי Hanay שיחה 16:31, 9 ביולי 2010 (IDT)
שלום. ראיתי שרוקנת את המינהל לרישום וקרנות ארכיונים של פס"ב. האם ברצונך למחוק אותו? ריקון אינו מהווה מחיקה מאחר ורק מפעילים יכולים למחוק. בברכה, דורית 16:40, 9 ביולי 2010 (IDT)
אין דבר כזה למחוק. זה פשוט לא עובד כך. ערך שמעלים לא שייך לאף אחד, וא ניתן למחוק אותו על פי רצון הכותב. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 16:42, 9 ביולי 2010 (IDT)
דווקא יש. ערך שלו שמחקתי, הוא הוסיף את תוכנו לערך אחר. השאלה כרגע היא מה בדיוק נעשה עם המינהל לרישום וקרנות ארכיונים של פס"ב? מפעילים לא אמורים לנחש אם התוכן אוחד ולכן כן יש מקום למחיקה. דורית 16:52, 9 ביולי 2010 (IDT)
אני מתקשה להבין אותך. אבל אני לא מתכוון להתעסק בזה יותר. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 16:54, 9 ביולי 2010 (IDT)
מה לא ברור לך? התוכן לא הלך לאיבוד. דורית 16:56, 9 ביולי 2010 (IDT)
נראה לי שפתרתי לכם את הבעיה. הערכים במילא נוספו לשירות הביטחון הפדרלי מועמדים לאיחוד. זה פותר את הבעיה מה לעשות עם המינהל לרישום וקרנות ארכיונים של פס"ב?MA1988 17:06, 9 ביולי 2010 (IDT)
ערך שאוחד כבר, תוכל לבקש את מחיקתו עם הנימוק שאוחד, כאן או על ידי תבנית {{למחוק}}, מבלי לרוקן את הדף מתוכנו. עשיתי זאת בינתיים כאן. ויקיפד ~ אהמ ~ האגודה לזכויות הארכוב 17:12, 9 ביולי 2010 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

הערך "נשיא ארמניה" דל מדי כדי להופיע במרחב הערכים. העברתי אותו למשתמש:MA1988/נשיא ארמניה. לאחר התאמתו והרחבתו כיאות, תוכל להעבירו שוב למרחב הערכים.

ובפעם השלושים וחמש: עדיף ערך איכותי אחד מאשר עשרות ערכים דלים ביותר, החוצים בקושי את הרף למחיקה מהירה. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 22:56, 11 ביולי 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

האמת היא שמתחיל לי להימאס מאוסף הקצרמרים שאתה מעלה בשקידה כה רבה. את ה"ערך" "ניז'ני נובגורוד (כדורסל)" שהעלית לפני דקות אחדות העברתי למשתמש:MA1988/ניז'ני נובגורוד (כדורסל), שכן לא רק שהוא דל ביותר בחומר הוא גם כתוב בצורה מאוד לא טובה.

אתה נדרש לאלתר להפסיק עם מתקפת הקצרמרים הזאת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:03, 12 ביולי 2010 (IDT)

מצטרף לכל מילה. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 02:07, 12 ביולי 2010 (IDT)
כדאי שתגיב בויקיפדיה:מזנון# ערכים הקושרים לשירות הבטחון הפדרלי הרוסי נכון ל- 8 ליולי, ותסביר שם מדוע עברת לכתוב על נשיאי רוסיה, במקום להרחיב את הקצרמרים השונים כפי שאמרת שתעשה. תודה, ‏odedee שיחה 09:30, 12 ביולי 2010 (IDT)

הערתך במזנון[עריכת קוד מקור]

שלום MA, אני כותבת בויקיפדיה בדיוק כמוך. אני נמצאת כאן קצת יותר משנה ואני לא מפעילה. הויקיפדיה התגבשה במשך 7 שנים, ובתוכם כללי הכתיבה בויקיפדיה. אני תמיד משתדלת לעזור לויקיפדים חדשים כי אני זוכרת עד כמה זה קשה בהתחלה עד שלומדים. אבל הדרך לעזור הוא מתוך שיתוף פעולה. נעשו אליך פניות רבות לגבי הערכים. אבל אתה בחרת להתעלם מהם. לא ניתן לעזור בדרך זאת. ערכים צריכים להיות מובנים ככל האפשר גם לאנשים שאינן מתמצאים בנושא. ביצעתי קצת עריכות בערך שירות הביטחון הפדרלי. אתה מוזמן להסתכל ולראות ולהשוות את הגרסאות ולהבין את ההבדל. הערך זקוק לשיפורים נוספים, למשל הבאת מקורות. כל הערך מבוסס לפי מיטב הבנתי על אתרי האינטרנט של השירות שכולו ברוסית. חלק גדול מהקוראים לא יכולים להשתמש במקור זה. אני מעריכה שנעשו גם מחקרים על שירות זה הכתובים באנגלית. היה כדאי לחפשם ולקרוא מה כתוב בהם ולא להתבסס אך ורק על אתר האינטרנט של השירות. ולגבי הקצרמרים השונים. ערך צריך להכיל תוכן מינימלי לפני שהוא עולה. תמונות וקישורים מוסיפים לערך, אבל הם לא העיקר. ערכים שעיקר תוכנם הם תמונות וקישורים, אינם בשלים להעלאה לויקיפדיה. לכן מומלץ לעלות ערכים כאלה קודם כל לארגז חול, לאסוף מידע נוסף ורק לאחר מכן להעלותם. אני מקווה שהבהרתי ועזרתי Hanay שיחה 17:41, 12 ביולי 2010 (IDT)

בנושא מיקום התמונות בערכים - חשוב לשים לב היכן ממקמים את התמונות וזאת כדי לא ליצור אזורים גדולים של שטח לבן ללא טקסט. לא חייבים לשים את התמונה בפרק אליה היא מתייחסת כדי שהיא תראה ויזואלית בפרק. אודה לך אם לפני השמירה תשתמש באפשרות "תצוגה מקדימה" תראה איך הערך נראה ותתקן בהתאם. השימוש בתצוגה מקדימה ניתן להיעשות שוב ושוב ללא כל מגבלה לפני השמירה. בכך תחסוך עריכות רבות וגם טעויות הדורשות לאחר מכן תיקון כמו ראשי פרקים שנכתבו בטעות, או קישורים חיצוניים לא תקינים. ראה להלן את ההבדל בעיצוב הנוכחי בערך משרד החוץ הרוסי והעיצוב שלך כאן.
למרות שבחרת לא לנהל דיאלוג, אני מקווה שאתה קורא ומפנים. כל המטרה של הערות הויקיפדים השונים היא לעזור לך יצור ערכים ברמה. Hanay שיחה 10:18, 13 ביולי 2010 (IDT)
לתשומת לבך, לא נהוג בויקיפדיה ליצור קישור לערכים אחרים מראש פרק. ביטלתי את הקישורים האלה בערך משרד ההגנה הרוסי שהעלית אתמול ויצרתי הפניות לערך מורחב. בנוסף עיצבתי את מיקום התמונות למניעת רווחים ריקים בין הפרקים, בהתאם למה שכתבתי לך שלשום בפיסקה למעלה Hanay שיחה 11:29, 15 ביולי 2010 (IDT)

בלרוס[עריכת קוד מקור]

העברתי רשימת מנהיגים בתקופה הסובייטית לערך הרפובליקה הסובייטית הסוציאליסטית הבלארוסית דוד א. - שיחה 18:11, 12 ביולי 2010 (IDT).

משרד האוצר הרוסי[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף משתמש. ותתחיל כבר להעלות ערכים מעט איכותיים יותר. אני מבין את רצונך לתרום לוויקיפדיה, אבל עליך להבין שתרומה איכותית שווה עשרת מונים מתרומה כמותית. אנא, הבן זאת. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 00:57, 13 ביולי 2010 (IDT)

רשיון לוגו[עריכת קוד מקור]

היי, כשאתה משתמש ברשיון לוגו, אתה חייב לציין מה הערך בו מותר השימוש בין הסוגריים המסולסולות בדרך הזו: לוגו|שם הערך. הרבה תודה ‏Ori‏ • PTT07:46, 13 ביולי 2010 (IDT)

BVT[עריכת קוד מקור]

שלום! ראיתי את הערך "BVT", שכתבת.

רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בוויקיפדיה שמקשר אליו.

  • אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/BVT.
  • אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
  • כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".

תודה רבה! Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:06, 13 ביולי 2010 (IDT)

ניז'ני נובוגרוד[עריכת קוד מקור]

שלום MA, תוכל להסביר למה מחקת את כל תוכן הערך והפכת אותו להפניה לערך שלא קיים? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:58, 13 ביולי 2010 (IDT)

מחקתי את ההפנייה כיוון שיש בה טעות: הצבא האדום הוא רק אחד המרכיבים של הכוחות המזוינים של ברית המועצות. אם תרצה, תוכל לכתוב ערך נפרד על כוחות אלו. תוכל להיעזר בערך באנגלית (en:Soviet Armed Forces) או בשפה אחרת. בברכה, ‏DGtal08:41, 15 ביולי 2010 (IDT)

סובחוזים[עריכת קוד מקור]

בד"כ כלל לא עושים הפניות מצורת רבים לצורת יחיד. יש סיבה מדוע להחריג את הנ"ל? עמית - שיחה - האלבומים 23:02, 24 ביולי 2010 (IDT)

נשיא טג'יקיסטן[עריכת קוד מקור]

סליחה על הקטנוניות, אבל סיכום האחוזים בבחירות לנשיאות עומד על 100.4% - אנא בדוק.... Yoavd - שיחה 12:05, 26 ביולי 2010 (IDT)

גם בנשיא טורקמניסטן סיכום האחוזים בבחירות לנשיאות עומד על 100.07 Yoavd - שיחה 12:28, 26 ביולי 2010 (IDT)

נשיא טג'יקיסטן - תגובה[עריכת קוד מקור]

מצטער על התגובה, אבל זו באמת קטנוניות, Yoavd - MA1988 שיחה 13:10, 26 ביולי 2010 (IDT)

פ.צ. רוסטוב[עריכת קוד מקור]

שלום MA1988,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "פ.צ. רוסטוב" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:MA1988/‏פ.צ. רוסטוב". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

הערך הוא אולטרא קצרמר. לכשיורחב מספיק, תוכל להעבירו שוב למרחב הערכים. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 00:32, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

איליושין[עריכת קוד מקור]

שלום MA1988,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "איליושין" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:MA1988/‏איליושין". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 01:32, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

אנטונוב[עריכת קוד מקור]

שלום MA1988,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אנטונוב" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:MA1988/‏אנטונוב". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ויקיפד ~ בית המשפטים העליון 19:13, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

הפניות[עריכת קוד מקור]

שלום, אין ליצור הפניות מצורות שמכילות שגיאות כתיב. מחקתי את "ליגת העל הסוביטיית". ‏odedee שיחה 16:04, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

מכבי מוסקבה[עריכת קוד מקור]

שלום, הערך הזה נראה למחיקה מהירה - מדובר בקבוצת חובבים. כדאי שתסביר מה חשיבות ראית בו, אחרת יימחק. ‏odedee שיחה 19:37, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום! ראיתי את הערך "קבוצת המבצעים המיוחדים (מכסיקו)", שכתבת.

רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בוויקיפדיה שמקשר אליו.

  • אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/קבוצת המבצעים המיוחדים (מכסיקו).
  • אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
  • כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".

תודה רבה! Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:56, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

ליגת העל בכדורעף לנשים[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך ליגת העל בכדורעף לנשים שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

עמרישיחה 15:52, 7 באוגוסט 2010 (IDT)
כנ"ל לגבי הערך ליגת העל בכדורעף. עמרישיחה 15:54, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

BSD[עריכת קוד מקור]

  1. כשמעבירים ערך עושים זאת בעזרת לחיצה על העברה ולא על ידי העתקת התוכן שלו לדף חדש.
  2. לא נהוג להעביר ערך ללא דיון בדף השיחה.
  3. אחרי שמעבירים יש לוודא שגם מעבירים כנדרש את כל ההפניות לשם החדש.

במקרה הנ"ל שחזרתי אותך משום שכל ההפניות לשם זה התיחסו רקד לערך הנ"ל ולכן הוא הפירוש הראשי והעיקרי לשם זה. כמו כן את העברת לשם שגוי. הידרו - שיחה 17:48, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום,[עריכת קוד מקור]

הצבתי תבניות חשיבות על כמה ערכים שכתבת על קבוצות יהודיות. אני אשמח אם תבהיר את החשיבות בדף השיחה שלהם. בכל אופן, אין להסיר את התבנית עד לתום הדיון. הרבה תודה, ‏Ori‏ • PTT00:18, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

כמו שאורי אמר, אין להסיר את התבניות עד לתום הדיון. אין זו הפעם הראשונה שאתה עושה זאת. אתה מתבקש שלא לחזור על כך בעתיד. עמרישיחה 00:48, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
אכן, אין זו הפעם הראשונה שאתה מסיר תבניות חשיבות שהונחו על ערכים שכתבת. אתה כבר די ותיק כאן ובוודאי יודע שאין לעשות זאת. אם תעשה זאת שוב, אתה עלול להיחסם. Lostam - שיחה 00:52, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

שורה רווח[עריכת קוד מקור]

היי שוב, כדאי להשאיר שורה רווח, מספיק להשאיר שורה רווח במסך עריכה, עם מקש אנטר (שתי לחיצות). אין צורך ביצירת קוד HTML עם האייקון של החץ ‏Ori‏ • PTT00:56, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

קובץ:Semak in Zenit.jpg[עריכת קוד מקור]

היכן נאמר שניתן להשתמש בתמונה במסגרת הרישיון בו העלית אותה? עמרישיחה 01:20, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

מה אתה ממהר כל כך לתקוף אותי? יש לך עוינות כזו כלפי כל משתמש חדש בוויקיפדיה? אולי הבנתי שלא כראוי והעליתי את הקובץ שלא בדרך הראויה, אז תסביר - אין צורך להגיב בתוקפנות שכזו MA1988שיחה 01:26, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
לא ברור לי על איזה תוקפנות אתה מדבר. בסה"כ ביקשתי שתפנה אותי לעמוד בו צויין שניתן להשתמש בתמונה תחת הרישיון אותו צירפת לדף התמונה. זה הכל. עמרישיחה 01:30, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

התמונה הקודמת עדיפה, נא אל תשנה אותה. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 01:22, 08/08/2010

תסביר[עריכת קוד מקור]

בבקשה את זהאמיר (שיחה) 22:08, 8 באוגוסט 2010 (IDT)

לא ניסיתי להשחית את התבנית הזאת וצר לי שזה הושחת. ניסיתי להעתיק ולא הצלחתי. צר לי במאוד ואבקש את מחילתך • MA1988 (שיחה) 22:13, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
ההסבר התקבל בהבנה . תהנה. • אמיר (שיחה) 22:17, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה רבה!!! MA1988 (שיחה) 22:21, 8 באוגוסט 2010 (IDT)