ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:בועז טופורובסקי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Ron feldman (שיחה | תרומות)
שורה 77: שורה 77:
# [[משתמש:אילן שמעוני|אילן שמעוני]] - [[שיחת משתמש:אילן שמעוני|שיחה]] 21:47, 4 בנובמבר 2008 (IST)
# [[משתמש:אילן שמעוני|אילן שמעוני]] - [[שיחת משתמש:אילן שמעוני|שיחה]] 21:47, 4 בנובמבר 2008 (IST)
#[[משתמש:טל ענבר|טל ענבר]] - [[שיחת משתמש:טל ענבר|שיחה]] 23:15, 4 בנובמבר 2008 (IST)
#[[משתמש:טל ענבר|טל ענבר]] - [[שיחת משתמש:טל ענבר|שיחה]] 23:15, 4 בנובמבר 2008 (IST)
#[[משתמש:Ron feldman|Ron feldman]] - [[שיחת משתמש:Ron feldman|שיחה]] 08:19, 5 בנובמבר 2008 (IST)


=== להשאיר ===
=== להשאיר ===

גרסה מ־09:19, 5 בנובמבר 2008

<בועז טופורובסקי

  • תאריך תחילת ההצבעה: 01:19, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  • תאריך סיום ההצבעה: 01:18, 10 בנובמבר 2008 (IDT)

דיון

ראו שיחה:בועז טופורובסקי. ‏Wierzba‏ • שיחה01:19, 3 בנובמבר 2008 (IST)

ראו גם את דיון המחיקה הראשון שהשתתפתי בו. יחסיות האמת • ה' בחשוון ה'תשס"ט 02:15:47

בתגובה לשתי ההצבעות רהאשונות בעד השארת הערך - אני רואה בנימוק המצורף להן סכנה גדולה להגדרתנו כאנצקלופדיה. מי כאן זוכר את איתי שונשיין שפועלו הציבורי הוא יו"ר התאחדות הסטודנטים ועוזרו של ראש העיר פתח תקווה? מי כאן זוכר את ליאור רוטברט שכיהן בתפקיד ושימש דובר שר הביטחון? מי כאן זוכר את שגיב אסולין שמלבד היותו יו"ר התאחדות הסטודנטים לא מונה עד כה אפילו למשרת אמון? בדומה לו כך נעשה גם לגיא קלנר. נכון, יצאו מארגוני הסטודנטים לא מעט אישי ציבור (דוגמת צחי הנגבי וגילה גמליאל), אך האם יש לתת כאן במה לאלו שטרם הגשימו עצמם? אם התושבה חיובית - מדוע להתנכל למועמדים בפריימריז? אוכלוסיית תל אביב מונה למעלה מ-390 אלף איש, וכי למה לא נכלול את חברי מועצת העיר שמייצגים מספר אזרחים כה גדול? מדובר כאן בדיון עקרוני על מהות כלי אנצקלופדי. ‏Wierzba‏ • שיחה02:25, 3 בנובמבר 2008 (IST)

אם אתה כבר שואל, אז את שונשיין ואסולין אני זוכר מצויין, וגם את רוטברט לא רע. יחסיות האמת • ה' בחשוון ה'תשס"ט 02:30:23
הבן שלי, סטודנט שנה ג' באוניברסיטת תל אביב, יזכור את איתי שונשיין כל ימי חייו, וכמוהו שאר 150,000 הסטודנטים בני דורו. נסיון ההשכחה הזה של מי שכפה 90 ימי מנוחה מאונס על קהל כה גדול הוא לא רציני. ונסיון ההצגה של המכלילנים או יותר נכון מרחיבי הדעת, כאויבי האנציקלופדיה, כפי שאני מריח לעיל, גובל בהשמצה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ה' בחשוון ה'תשס"ט • 02:58, 3 בנובמבר 2008 (IST)
כאחד מה-150 אלף, אני דווקא כבר הספקתי לשכוח מיהו. עידושיחה 13:23, 3 בנובמבר 2008 (IST)
חגי, גם אני דוגל במדיניות לא אוכל ולא שותה. יחד עם זאת, מעולם לא שכחתי את המטרה שלשמה אני נמצא כאן והצבעותי נעשות בהתאם להחלטה העומדת בפני. הטיעון שחזר על עצמו הוא שמדובר בנציגם של X אלף סטודנטים. נניח ואקבל את ההנחה הזו, אני מסתכל ורואה שגם ישנם אחוזי הצבעה מאוד נמוכים (מסיבות מוצדקות או לא כפי שהוסבר - לא רלוונטי לדיוננו) ומתוך אחוז המצביעים, יש להניח שהזוכה ניצח באופן יחסי ולא פה אחד - הרי שמדובר בנציג שאין לו כל נגיעה לאותם X אלף סטודנטים. נכון, הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות, אך האם לשם הנצחת ההליך הדמוקרטי הוא זכאי לערך באנצקלופדיה? האם נציגם של מספר כה מועט של אנשים, ללא השפעה ממשית על אורח החיים, זכאי לערך? אם התשובה חיובית - מדוע חברי הסיעה הגדולה במועצת תל אביב או ראשון לציון אינם זכאים לערך? מצד שני - אם יוחלט להשאירו - האם תתמוך בערך על יו"ר התאחדות הסטודנטים של סין או הודו שמייצג X מיליון סטודנטים? אנא מכם, ראו את התמונה בכללותה. נציגם של X אנשים אינו מצדיק ערך ופתיחת ערך על חבר מועצת העיר ראשון לציון יזכה בצדק למחיקה מהירה. אם דבקות עיוורת במדיניות ההכללה היא השמצה - הריני משמיץ. ‏Wierzba‏ • שיחה03:18, 3 בנובמבר 2008 (IST)
לא התעמקתי במספרים, אבל בדמוקרטיה מי שנבחר מייצג. אולמרט אינו מייצג את דעותי אבל הוא ראש הממשלה שלי, בינתיים. שונשיין לא מייצג כלל את הדעות של בני, אבל הוא מייצג אותו. ככה זה בדמוקרטיה, וכנציגו, ונציגם של כל השאר, הוא בעל כח. הוא רב עם האוצר, הוא מתדיין עם המרצים, והוא סוגר להם את הפקולטה. משכך, יש לו מקום לערך. ואם מישהו יכתוב על היו"ר של סין, שיהיה. אני לא רואה בזה ערך "לא אנציקלופדי". ראית כמה ערכים יש לנו פה על קטגוריה:נשים ברומא העתיקה (אני כבר פותח את הקטגוריה הזו) שלא עשו כלום בחיים. אף אחד לא מעיז לקרוא עליהן תגר כי "עתיק זה אנציקלופדי". חרטה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ה' בחשוון ה'תשס"ט • 05:08, 3 בנובמבר 2008 (IST)
מסכים כמובן עם דברי חגי, ולמרות שכתבתי זאת כבר בדף השיחה, אני לא אתעייף מלחזור ולומר, שהדה-לגיטימציה שחלק מהאנשים עושים למנהיגי ציבור, שנבחרו בבחירות דמוקרטיות הוגנות ותקינות, היא מקוממת ומסוכנת לדמוקרטיה. ברגע שהליך הבחירות הוא הוגן, שוויוני ותקין, המנהיגים שנבחרים הם לגיטימיים לכל דבר ועניין ומייצגים אף את הציבור שלא בחר בהם או שלא בחר כלל. כל אמירה אחרת נותנת פרס לאדישות ולאלה שבוחרים להדיר רגליהם מהשתתפות בהליך הדמוקרטי. ומהי האלטרנטיבה? מעבר לכך, הטיעון של Wierzba בדבר יו"ר התאחדות הסטודנטים של סין, שהועלה גם בדף השיחה, הוא טיעון דמגוגי ותו לאו. בוויקיפדיה העברית ישנם מאות ואולי אף אלפים רבים של ערכים שלעולם לא יזכו לערך בוויקיפדיות בשפות אחרות, פשוט מאחר ואין להם כל רלוונטיות בעיני הקוראים והכותבים בשפות אחרות שאינן עברית. אין זה אומר שאין להם מקום בוויקיפדיה העברית. Lostam - שיחה 09:38, 3 בנובמבר 2008 (IST)

לצערי, אני לא יכול להשתתף בהצבעה, מאחר ולאחרונה היו לי עריכות מעטות במרחב הראשי. אני מציע לכולם לקרוא את דף השיחה של הערך, אבל לטובת אלה שאין להם כוח לקרוא את המלל הרב, אני אנסה לתמצת את הנימוקים העיקריים בעד השארת הערך (מקווה שאצליח, אני לא חזק בלתמצת):

  1. טופורובסקי עומד בראש ארגון הגג של הסטודנטים בישראל, וככזה הוא משמש כפה למעל 200,000 סטודנטים. הוא מייצגם בפני הכנסת, הממשלה, המועצה להשכלה גבוהה, ראשי האוניברסיטאות, התקשורת והציבור הרחב. עובדה זו כשלעצמה מקנה לו זכות לערך, בלי קשר לשאלה מה יעשה או לא יעשה בעתיד.
  2. טופורובסקי היה אחד משני המנהיגים הבולטים של מאבק הסטודנטים הגדול של 2007 ושל שביתת הסטודנטים הארוכה ביותר בתולדות מדינת ישראל.
  3. על פי מבחן גוגל, שבהתאם למדיניות הרשמית של ויקיפדיה זהו אחד המבחנים שיש להביאו בחשבון, חיפוש המילים "בועז טופורובסקי" בגוגל (ועל פי הערך מבחן גוגל כך יש לחפש שם תוצאות) מניב לא פחות מ-10,800 תוצאות. גם כאשר יש כאלה שמצמצמים את התוצאות ל"תוצאות אמת", כהגדרתם, עדיין מדובר על יותר תוצאות מאשר חלק מחברי הכנסת או ראשי רשויות מקומיות.
  4. חלק גדול מהיופי ומהייחודיות של ויקיפדיה נעוצים בכך, שלצד ערכים חשובים מאוד הנמצאים ברומו של עולם, כגון מלחמת העולם השנייה והסכם השלום בין ישראל למצרים - ערכים שניתן יהיה למצוא בכל אנציקלופדיה באשר היא, ניתן למצוא בוויקיפדיה גם ערכים על נושאים ועל אישים "לא חשובים", כגון מדרשת הבנות של הקיבוץ הדתי בעין הנצי"ב, דנוטה, נועה סתת, איתי פנקס, האלבום השלישי של להקת משינה ועוד ועוד ערכים שלא תמצאו באנציקלופדיה קונבנציונאלית (אם תרצו, אנציקלופדיה מהדור הישן), אבל יש להם מקום בוויקיפדיה. מצער שיש ויקיפדים שאוהבים להתעסק הרבה במחיקת ערכים שכתבו ויקיפדים אחרים, וממהרים לפתוח בהצבעות מחיקה. לטעמי, ויקיפדיה צריכה להיות מספיק רחבה ומספיק גמישה כדי להכיל בתוכה גם ערכים לא חשובים וגם כאלה שהעניין הציבורי בהם עשוי להסתכם במאות אנשים ולא בעשרות אלפים. תנו לערכים ה"לא חשובים" לחיות!

Lostam - שיחה 09:23, 3 בנובמבר 2008 (IST)

אין בכוונתי להמשיך ולנהל את התתפלמסות הזו. הטיעונים המרכזיים הוצגו בשיחה:בועז טופורובסקי ובדף זה נגרר דיון שכוונתו הייתה לחדד את מהותה של אנצקלופדיה לדיון על מהות הדמוקרטיה וחשיבותם של נבחרי ציבור. טיעונים 2 - 4 שהוצגו לעיל על ידי Lostam נתונים לחילוקי דעות (שוב, ראו שיחה:בועז טופורובסקי). הטיעון הראשון נותר הקלף היחיד בידיהם של התומכים. על כן אני מוצא לנכון להזהיר כאן - במידה וטיעון זה הוא המכריע בעד השארת הערך - ויקיפדיה תשמש במה לכל אותם נבחרי ציבור שמייצגים מאות אלפים ועשייתם גדולה מהיגררות מיותרת וחסרת טעם אחר החלטות הסגל הבכיר וועד האוניברסיטאות. ויקיפדיה תשמש במהל כל אותם חברי מועצות אלמונים שנבחרו כנציגי הציבור. ויקיפדיה תשמש במה - וזאת אני לוקח על עצמי - לערכים על יו"ר התאחדות הסטודנטים בקוסטה ריקה, מאלאווי ופפואה גינאה החדשה. מעניין - אולי, אנצקלופדיה - זה לא. ‏Wierzba‏ • שיחה13:12, 3 בנובמבר 2008 (IST)
הבוז והזלזול שאתה מגלה כלפי מנהיגי הסטודנטים וטורח לחזור ולהראות כאן - באופן עקבי יש לומר - מעידים על הסובייקטיביות שלך בכל הנוגע לערך, ומטילים צל על השיקולים הלכאורה כ"כ עקרוניים שלך. ובאשר להזהרות ואיומים במהלך דיון - חשבתי שהדבר מנוגד לכללים ולרוח הפרוייקט. איפה דוד שי כשצריך אותו? Lostam - שיחה 14:19, 3 בנובמבר 2008 (IST)
היכן איימתי? אתם פותחים פתח ואני מנצל אותו. האם ניתן להסיק מדברים שיו"ר התאחדות בקוסטה ריקה אינו זכאי לערך?! באשר לסובייקטיביות, הרי שההערצה שאתה מפגין בהתמדה כזו מעלה בי חשד שמא אתה בעל עניין בהשארת הערך. האם יש צורך בגילוי נאות מטעמך? לי אין. לא הייתי מעורב בפוליטיקה זוטרה של ארגוני סטודנטים וככל הנראה גם לא אהיה. ‏Wierzba‏ • שיחה14:54, 3 בנובמבר 2008 (IST)
יפה שגם בתגובה של שורה וחצי הצלחת להשחיל עוד עקיצה, שמעידה על סלידתך ממנהיגי הסטודנטים ועל חוסר האובייקטיביות שלך, שאתה מנסה לשוות לה אופי של "עניין עקרוני". ובאשר אליי ולגילוי נאות - אני מפנה אותך למשפט הראשון שכתבתי בדף השיחה של הערך. Lostam - שיחה 15:55, 3 בנובמבר 2008 (IST)
כיצד האגודה משפיעה על חייהם של הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה? יצא לי ללמוד הן באליאנס והן בתיכון חדש (מלבד ביקורים בקמפוס רעננה), ונדמה לי שרק פעם אחת פגשתי את חברי האגודה (וגם אז היו בחירות). הכיצד? 77.127.84.200 16:49, 3 בנובמבר 2008 (IST)

ההצבעה הזו פשוט מיותרת. התקדימים שנקבעו בהצבעות המחיקה שהובאו מעלה וכן בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:גל דאי מצדיקים מחיקת הערך ללא דיון. עמית - שיחה - האלבומים 19:56, 3 בנובמבר 2008 (IST)

את זה אמרת, ומחקת בפועל, גם בחן קוגל, והקהילה חשבה אחרת ברוב של 2:1. כדאי שתלמד להתחשב בדעת הציבור. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ו' בחשוון ה'תשס"ט • 19:58, 3 בנובמבר 2008 (IST)
מה הקשר? תתיחס לשאלת התקדימים בבקשה. עמית - שיחה - האלבומים 20:07, 3 בנובמבר 2008 (IST)

אין לי זכות הצבעה עדיין אבל בכל מקרה אבקש שיקשיבו למה שיש לי לומר: לא כל בן אדם שמייצג קבוצה זכאי לערך, דוגמא: ראש מועצת תלמידים ארצית ראש המועצה האזורית בנימין ראש אגודת בעלי המטעים בישראל. לא לכל אחד מגיע ערך בויקיפדיה וכדאי שנזכור את זה לא משנה כמה X אנשים הוא מייצג אלא אם כן עשה משהו משמעותי בימי חייו. ובנוסף שמתי לב שהתמונה בערך הועלתה על ידי המשתמש AGUDA מה שמראה על חוסר נטרליות בכתיבת הערךMatan20 - שיחה 21:00, 3 בנובמבר 2008 (IST)

אין תקדים המאפשר למחוק ערך במחיקב מהירה על סמך הצבעת מחיקה אחרת, בטח לא אחת מלפני שנתיים. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ו' בחשוון ה'תשס"ט • 21:39, 3 בנובמבר 2008 (IST)
יש כאלה שחושבים שגם קונצנזוס זו דרך להגיע להחלטות, ולא רק הצבעות. קיומן של 3 הצבעות קודמות שהסתיימו בדיוק אותו דבר מצביעה על קונצנזוס, וקונצנזוס בהחלט מצדיק מחיקה מהירה. עמית - שיחה - האלבומים 23:47, 3 בנובמבר 2008 (IST)

העברות מההצבעה

גאלוס - שיחה 11:54, 3 בנובמבר 2008 (IST) עבורי הוא מעניין הרבה יותר מאשר כריסטיאן ראול לדסמה ודומיו

השמצותיכם על ערכי הכדורגל בלתי נסבלים. אני מבקש שתפסיקו לדחוף את הנושא להצבעות מחיקה לא קשורות. הגמל התימני (מחלקת התלונות) (3.11.2008 12:25)
הבעיה לדעתי היא הקלות הבלתי נסבלת שבה נוספים כאן ערכים על כדורגלנים, ערך מהיום בנואה אסו-אקוטו, באותו יום של לדסמה נפתחו גם ערכים על גונזאלו ברחסיו, פבלו באריינטוס, ליאנדרו סומוזה ואולי עוד. אין במה שכתבתי השמצה על ערכי כדורגל אלא ביטוי לשאט נפש מהפיכת הויקיפדיה לויקיספורט. גאלוס - שיחה 13:50, 3 בנובמבר 2008 (IST)
אם את תומכת בערך, את לא חייבת לעשות את זה על ידי התבטאות על ערכים אחרים. ‏YHYH $ שיחה 16:42, 03/11/2008
כפי שאותם כדורגלנים מנצנצים לרגע ואחרי תקופת משחק קצרה הם פורשים ונעלמים מהתודעה, כך לדעתי גם עם נציגי אגודות סטודנטים. ברגע שהגיעו לתפקיד קנו לעצמם זכות לערך. גאלוס - שיחה 13:50, 3 בנובמבר 2008 (IST)
זכותך לא לאהוב את זה, אבל נמאס שמלכלכים בהצבעות רבות על ערכי כדורגל. אני אף לא מתכוון להיכנס לדיון המיותר אם כדורגלני עבר, ש"נעלמו מהתודעה" רלוונטיים או לא לאנציקלופדיה (רק רמז - מעטים פה יודעים מי היה האפיפיור החמישי או השישי, אבל יש לנו ערך עליהם). הגמל התימני (מחלקת התלונות) (3.11.2008 13:56)
האמת שאנחנו די חלשים בערכים על אפיפיורים... יש לנו רשימה אדומה ארוכה למדי. (וכן, זה לא קשור לא לכדורגל ולא לאיגוד הסטודנטים.) נינצ'ה - שיחה 14:44, 3 בנובמבר 2008 (IST)
ראה שיחת משתמש:הגמל התימני#דרישת התנצלות גאלוס - שיחה 19:38, 3 בנובמבר 2008 (IST)

גאלוס, בזה שאמרת שהוא מעניין אותך הרבה יותר מאשר איזשהו כריסטיאן לא אמרת כלום. הרבה יותר מאפס עשוי להישאר אפס. תקראי את הערך בעיון רב: הוא באמת מעניין אותך? האם ערך על יו"ר אגודת סטודנטים מלפני 15 שנה שהיום הוא מנהל מתנ"ס מעניין אותך? כי יש לי אחד כזה בשבילך: מסעד כדור, שהיה הדרוזי היחיד עד היום בראש אירגון הסטודנטים הארצי. נו, אז זה שהוא היה פעם יו"ר אגודת הסטודנטים מצדיק ערך אודותיו? עמית - שיחה - האלבומים 20:04, 3 בנובמבר 2008 (IST)
ברשותך, אעתיק לכאן את דברי מההצבעה הקודמת בנושא זה:
יש בהחלט ראשי אגודות סטודנטים ואף סתם פעילים שפעילותם זו אכן הייתה מקפצה להמשך דרכם, ויעידו על כך רוני מילוא, צחי הנגבי ולימור לבנת, ועוד רבים וטובים אחרים. אבל מאז היות האוניברסיטאות בישראל ועד היום, מאבקי הסטודנטים לא הניבו כלום. אין שום משמעות להיותו של אדם ראש אגודת סטודנטים, רבותי. תפקיד זה הוא פונקציה של קומבינות פוליטיות (לא נבחרים אליו באופן ישיר), שבאות אחרי בחירות שבהן אחוזי ההצבעה מגוכחים, כך שיכול אדם להפוך ליושב ראש התאחדות הסטודנטים בישראל לאחר הצבעה של 10 סטודנטים בלבד. רוצים דוגמה? אבישי רביב היה נציג החוג שלו באגודת הסטודנטים באת"א לאחר שזכה בכל 10 הקולות שבכלל הואילו בטובם להצביע, שנה אחר שנה.
אז מה יקרה לו לגל דאי? האם יהפוך לאמיר הלוי (שגם את הערך עליו ראוי למחוק), ללימור לבנת או שישקע בתהומות הנשייה כמו מסעד כאדור, היו"ר הדרוזי הראשון של התאחדות הסטודנטים שאף אחד לא זוכר אותו היום? בואו, ניתן לו שנתיים שלוש לראות לאן דרכו. בינתיים, הבה נודה, הוא טרם עשה דבר. עמית 23:47, 11 בנובמבר 2006 (IST)

הצבעה

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה.

למחוק

  1. Wierzba‏ • שיחה01:19, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  2. Eddau - שיחה 01:46, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  3. האם הוא עשה משהו מיוחד מלבד להיות ראש אגודת הסטודנטים? היום הוא ראש אגודת הסטודנטים ומחר הוא אולי לא יהיה ואז הוא יהיה אדם ככל אדם. עובדה אחת זו לא צריכה לזכות אותו בערך.יורי - שיחה 02:06, 3 בנובמבר 2008 (IST)
    האם אלחנן גלזר עשה משהו מלבד להיות חבר כנסת? emanשיחה 00:36, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  4. גילגמש שיחה הוא אישיות זמנית שזוהרה יחלוף ברגע שיפסיק לכהן בתפקיד הלא מאוד חשוב שלו.
  5. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 07:05, 3 בנובמבר 2008 (IST) רציתי לאחל לו שיצליח בדרכו הפוליטית באופן שיצדיק כתיבת ערך בעתיד, אבל אלו חיים ריקים ונטולי תוכן. אני מאחל לו שהערך שייכתב עליו בעתיד יעסוק במינויו לבית המשפט העליון או במתן פרס נובל לכלכלה. בכל אופן כרגע, אין מה לכתוב.
  6. יוסאריאןשיחה 13:16, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  7. DGtal14:33, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  8. הידרו - שיחה 16:44, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  9. עמית - שיחה - האלבומים 23:50, 3 בנובמבר 2008 (IST) תפקיד מלאכותי.
  10. סתם עומרשיחה גם אני רוצה לקדם מיזם 00:32, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  11. גיל כ. (שיחה) ♠ 00:46, 04/11/08 דברי עמית למעלה שכנעו אותי
  12. הערך מציג הרבה תארים ותפקידים, אבל הערך לא מסביר מה בועז עשה בתפקידים האלו ומה היו התוצאות. הפעולה היחידה שמוזכרת היא הובלת מאבק הסטודנטים, וגם אז לא מוזכרת התוצאה (אישית, אני כבר לא זוכר איך סיימו אותה ומה יצא ממנה). אשנה את הצבעתי אם יחול שיפור בבעיות הנ"ל. במקביל, הערך על התאחדות הסטודנטים בישראל שבראשה הוא עומד, והערך על ארגון הסטודנטים בישראל מופיעים במתכונת מצומצמת ויש מקום רב להרחיב אותם. כל אלו מביאים אותי לתמוך במחיקת הערך. --טבעת-זרם - שיחה 15:15, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  13. למחוק מחוסר עניין לציבור. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:50, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  14. למחוק, ולמחוק גם את קיומן של אגודות הסטודנטים. לירן (שיחה,תרומות) 16:02, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  15. ידיד נפש שיחה 18:25, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  16. ליז'אנסק - שיחה 18:28, 4 בנובמבר 2008 (IST) אפשר להעביר לארגז חול אישי ולבחון שנית בעוד שנה
  17. וְתֵן טַל וּמָטָר לִבְרָכָה , דניאל ונטורה - שיחה 21:04, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  18. אילן שמעוני - שיחה 21:47, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  19. טל ענבר - שיחה 23:15, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  20. Ron feldman - שיחה 08:19, 5 בנובמבר 2008 (IST)

להשאיר

  1. יושב ראש התאחדות הסטודנטים בישראל זכאי אוטומטית לערך, והערך הזה מכסה יפה את פעלו. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ה' בחשוון ה'תשס"ט • 01:51, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  2. מה שחגי אמר. יחסיות האמת • ה' בחשוון ה'תשס"ט 01:55:31
  3. כנ"ל. חובבשירה - שיחה 05:26, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  4. YHYH $ שיחה 07:09, 03/11/2008
  5. אריאל - שיחה 09:40, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  6. גאלוס - שיחה 11:54, 3 בנובמבר 2008 (IST) עבורי הוא מעניין הרבה יותר מאשר כריסטיאן ראול לדסמה ודומיו
  7. PRRP שו"ת 16:35, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  8. ההצבעה הראשונה שלי, סוף סוף עברתי את מחסום ההצבעות! ערך מקיף ביותר, אם זה היה קצמר הייתי מבין. HeLgעזרו לי בתבניות! שיחה . 19:38, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  9. מוטי - שיחה 20:43, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  10. Easy n - שיחה 22:08, 3 בנובמבר 2008 (IST)
  11. מה שעשה עד כה מספיק לזכותו בערך. --לימור י - שיחה 00:14, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  12. לא בלי צער. אביעדוס 00:17, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  13. מלמד כץשיחה 00:24, 4 בנובמבר 2008 (IST). יש סיכוי טוב שהערך יעניין קוראים רבים ובוודאי את ציבור הסטודנטים.
  14. Arya Stark - שיחה 01:28, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  15. ΔΜΫטרם התאושש מחופשת ויקי (לא ממש חופשה, אלא סיור באתרי מורשת אונסק"ו, לחלקם אין עוד ערכים בעברית)שיחה • 13:03, 04/11/2008 ו' בחשוון ה'תשס"ט
  16. Ldorfman - שיחה 14:37, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  17. מלכת אסתר - שיחה 15:48, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  18. כמו אביעדוס. נרו יאירשיחה • ו' בחשוון ה'תשס"ט • 20:10, 4 בנובמבר 2008 (IST)
  19. ערך ראוי לויקיפדיה ישראלית. קודגורו - שיחה 23:36, 4 בנובמבר 2008 (IST)