שיחת משתמש:Uziel302/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת יונה בנדלאק בנושא סיבות למחיקת דפים ממרחב טיוטה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

עדכון הרשימות במיזם ערכים יתומים[עריכת קוד מקור]

שלום לך. הזדמן לי להגיע לויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים יתומים/רשימת אימוץ/ממשל וצבא כדי להסיר מאומצת והחלטתי לעבור על הרשימה. רק ממעבר על פוליטיקאים ועל דיפלומטים הסרתי יותר מ-50 יתומים לכאורה. זה גרם לי לתהות: האם יש מישהו שעובר על הרשימות האלה מפעם לפעם ומעדכן אותן? Mbkv717שיחה • ז' בתמוז ה'תשע"ה • 10:26, 24 ביוני 2015 (IDT)

משה, עוזיאל עובר תדיר על הרשימות, אבל העבודה על הערכים החדשים לוקחת זמן רב, וכנראה שלרשימה הזו לא הגיע. כל הכבוד על מה שעשית. ביקורת - שיחה 10:35, 24 ביוני 2015 (IDT)
תודה על עבודתך. ויקיפדיה מאוד דינמית וכך גם הרשימות. אין בוטים פעילים במיזם (בעבר הריצו בוטים לבצע בדיקות מסוימות) והעבודה ידנית וסיזיפית. אני אכן מקדיש יותר זמן לסימון (או אימוץ) ערכים חדשים ופחות לבדיקת ערכים ברשימות. לפני כשנה השוויתי בין הרשימות ובין רשימת הערכים המכילים את התבנית ועשיתי סוג של יישור קו. יש מקום לעשות זאת שוב. כמובן יש ערכים שנמצאים ברשימה ומכילים את התבנית ובכל זאת אינם יתומים, והם דורשים בדיקה של רשימת הדפים המקושרים. אולי פוליטיקה בפרט היא תחום שהתפתח פה לאחרונה, קישורים נוצרו וערכים אומצו באופן טבעי. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 11:07, 24 ביוני 2015 (IDT)

אטיאס-לסדן[עריכת קוד מקור]

תודה רבה! קיבלתי הודעה שנוסף קישור והופתעתי לראות את עריכתך. אין לי מושג איך זה קרה. ביקורת - שיחה 08:59, 26 ביוני 2015 (IDT)

עיטור העבודה[עריכת קוד מקור]

אות הערכה
מוענק לך על פועלך במיזם אימוץ הערכים היתומים וכן על עירנותך בתחום הפרת זכויות היוצרים. בריאן - שיחה 14:59, 11 ביולי 2015 (IDT)
מצטרפת. שמים לב לפעילות הרבה שלך, כל הכבוד! אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:00, 11 ביולי 2015 (IDT)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
על פעילותך בדף התיקונים הנדרשים! Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 13:28, 13 ביולי 2015 (IDT)

טיוטה:אוגה[עריכת קוד מקור]

היי,

אתה בטוח שצדקת בהחלטתך להעביר את הערך הזה לטיוטה? גילגמש שיחה 05:58, 15 ביולי 2015 (IDT)

ההחלטה לא נבעה רק מהטענה בתבנית העריכה על היחס בין המחזה והדמות. אין לי בעיה שיהיה ערך על המחזה.
אני מוצא את ניסוח הערך בעייתי ודורש שכתוב. להלן דוגמאות:
"על פי הגרסה ההגיונית ביותר"
שלושה משפטים שפותחים ב"גרסה אחרת"
"המלח שצו להרוג"
"טאותרס", "טבתרס" לכאורה אותו שם בתעתיק שונה באותו ערך.
"יצחק זילברשלג, חמשה מחזות" לכאורה הספר נקרא מיננדרוס או "מיננדרוס חמשה מחזות"[1].
אורקול במקום אורקל
האמנם כל הגירסאות עוסקות במחזה ולא בדמות באופן נפרד מהמחזה? נראה שלפחות אחת הגרסאות (Bibliotheke) נלקחה מהערך האנגלי העוסק בדמות ולא במחזה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 07:54, 15 ביולי 2015 (IDT)

הערך גלאי רשת[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום, לדעתי שגית בהעברת הערך גלאי רשת למרחב המשתמש. תוכנו של הערך היה בסדר, והבעיה המרכזית בו היתה חוסר בוויקיזציה (קטגוריות, קישורים פנימיים, בינוויקי והסרת קישורים לוויקיפדיה האנגלית). הערך הועלה על-ידי משתמש חדש שבאופן טבעי אינו יודע לבצע את השינויים האלה ובפרט שמתוך שם המשתמש שבחר ניתן להבין שהוא הגיע באופן חד-פעמי רק על מנת לכתוב את הערך הזה. הכשרת הערך למרחב הראשי דרשה פחות מ-10 דקות של עבודה שסביר להניח שהיתה נעשית לו היית מפנה את תשומת לב הקהילה לערך באמצעות וק:לוח. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 18:30, 17 ביולי 2015 (IDT)

אפשר להפנות את הקהילה לקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים הדורשים עריכה וכל הערכים שם יטופלו תוך עשר דקות?
דווקא כשמדובר במשתמשים חדשים חשוב לי להעביר את המסר שלא כל טקסט יכול להיות ערך בוויקיפדיה. יש פה קריטריונים וכללים, תוכניים ועיצוביים.
אם משתמש בא במטרה לכתוב ערך אחד בלבד מצופה ממנו לערוך אותו כראוי. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:13, 17 ביולי 2015 (IDT)
ואיך בדיוק אתה מצפה שמשתמש חדש ידע את מבנה הקטגוריות של ויקיפדיה העברית או שגלגל השיניים מימין משמש להוספת קישור לוויקינתונים? יש דברים שלא סביר לצפות שמשתמש חדש יכיר. אלמלא הפרופסור שביקש מהסטודנטיות את כתיבת הערך היה חבר שלי, הערך היה נשאר במרחב המשתמש לתמיד. בזמן שלקח לך להעביר את הערך ולכתוב הודעה למשתמש היה אפשר באותה מידה לטפל בו. כמובן שאתה לא חייב לעשות את זה, אבל לפחות פרימום נון נוקרה. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 17:58, 18 ביולי 2015 (IDT)
שלום עוזיאל, אני גם סבור שהיד שלך על כפתור ההעברה קלה מידי. כבר נתקלתי בעבר במקרים בהם העברת ערך שכל שנדרש לו היא עריכה קלה או קצת עזרה לתורם החדש. זה לא סביר שעורך חדש יכיר הכל מהעריכה הראשונה, ויש לעודד אותו ולהסביר לו (גם בהדגמה), במקום להרפות את ידיו ולהשאיר לו הודעות מכניות. נויקלן 18:17, 18 ביולי 2015 (IDT)

טופסים?[עריכת קוד מקור]

אני חושב שהצורה טפסי תקינה (ולדעתי רק היא תקינה), כנראה פספסתי משהו בכללי הלשון החדשים. תוכל להפנות אותי למקור כלשהו? (כנ"ל, קובץ-קבצים ולא קובצים). ביקורת - שיחה 13:10, 30 ביולי 2015 (IDT)

טפסים ולא טופסים אבל טופסי ולא טפסי. מתוך ויקיפדיה:לשון:
בנטייה – רובד, צורך, שורש

במילים במשקל קֹטֶל, כגון תוכן, רובד, צורך, צליל o הופך לשווא ברבים ולכן, כמובן, הווי"ו אינה נכתבת: תכנים, רבדים, צרכים. אבל בצורת הנסמך ביחיד וברבים קיים צליל o שבכתיב בווי"ו:

  • צורת היסוד: תוכן (תֹּכֶן) – תוכן של ספר.
  • צורת הנפרד ברבים: תכנים (תְּכָנִים) – תכנים של ספרים.
  • צורת הנסמך ברבים: תוכני־ (תָּכְנֵי־) – תוכני הספרים. (ולא: תכני הספרים.)
  • שגוי: תכני הספרים. רבדי הלשון, צרכי השוק, קבצי מידע, עדפי ייצוא, אזני המן.
  • נכון: תוכני הספרים. רובדי הלשון, צורכי השוק, קובצי מידע, עודפי ייצוא, אוזני המן.[1]

הווי"ו נכתבת בכל הנטייה כאשר האות הראשונה של המילה גרונית: חודש חורפי, חודשים חורפיים, חודשי החורף.[2] הווי"ו נכתבת בכל הנטייה במילים אחדות נוספות: קודש – קודשים, שורש – שורשים, בוטן – בוטנים.[3]

  1. ^ הניקוד הוא תָּכְנֵי־, רָבְדֵי־, צָרְכֵי־, קָבְצֵי־, עָדְפֵי־, אָזְנֵי־.
  2. ^ הניקוד הוא חֹדֶשׁ, חֳדָשִׁים, חָדְשֵׁי־, כלומר חולם בצורת היסוד, חטף קמץ ברבים נפרד וקמץ קטן ברבים נסמך.
  3. ^ הניקוד הוא קֹדֶשׁ – קֳדָשִׁים, שֹׁרֶשׁ – שֳׁרָשִׁים, בֹּטֶן – בָּטְנִים.

תוכל לעיין גם פה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 14:20, 30 ביולי 2015 (IDT)

השכלתני, תודה רבה. ביקורת - שיחה 14:23, 30 ביולי 2015 (IDT)

קישורים שבורים: ארכיון האינטרנט[עריכת קוד מקור]

שלום. האם אתה מודע לכך שבמקרים רבים דפים שהוסרו מהרשת מצויים בארכיון האינטרנט? כך למשל הקישור שהסרת כאן עדיין קיים בארכיון. בברכה, אביעדוסשיחה 23:56, 3 באוגוסט 2015 (IDT)

מודע ועשיתי שימוש בזה במקרים שראיתי לנכון. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:57, 3 באוגוסט 2015 (IDT)
מצוין. אביעדוסשיחה 23:58, 3 באוגוסט 2015 (IDT)
ספציפית לגבי הדוגמה, הערך האנציקלופדי הקצר שם על איוב אינו מקור טוב לעניין השימוש ב"סיפור מסגרת" בספר, הוא רק מציין את העובדה הפשוטה הזאת בדרך אגב. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:01, 4 באוגוסט 2015 (IDT)
אכן; לא טענתי שיש הצדקה להשאיר את כל הקישורים למקראגשר על כנם. אביעדוסשיחה 00:04, 4 באוגוסט 2015 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
תודה על העזרה בערך :) Adir600 - שיחה 18:19, 5 באוגוסט 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום עוזיאל,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 23:49, 17 באוגוסט 2015 (IDT)

אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 01:06, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

מילאתי את הסקר. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:16, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

ערכים יתומים[עריכת קוד מקור]

היי. יש בוויקיפדיה 1948 ערכים שהם לא הפניות ולא פירושונים שאין אליהם אף קישור ממרחב הערכים שהוא לא הפניה. מעניין אותך? quarry:query/4820 יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:20, 19 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה. הייתי שמח אם הייתה לי רשימה טקסטואלית של כל הערכים היתומים. הבעיה העיקרית ברשימה שהבאת היא התעלמות מקישורים להפניות. כך הערך שמעון בר אבא מופיע ברשימה למרות שיש אליו קישורים ממרחב הערכים, אלא שהם עוברים דרך ההפניה רבי שמעון בר אבא. זו בעיה שקיימת גם בגאדג'ט שמציין ערכים יתומים בזמן עריכתם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:36, 19 באוגוסט 2015 (IDT)
הייץ קודם כל פספסתי את החלק החשוב ביותר: "... ושאין להם תבנית ערך יתום". הכוונה הייתה שיש ערכים שאין עליהם תבנית כלל. אבל אם אתה אומר שמספיק לך שיהיה קישור להפניה, אני אנסה לכתוב את זה מחדש, כדי לקבל רק אלו שאין אליהם קישור בכלל. אולי אף נגלה שאין כאלו, לא יודע. ואוסיף עוד משהו ששכחתי: שהערך שממנו יש קישור לא אמור להיות פירושון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:50, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
זהו. מוכן. הנה לך רשימה של 646 ערכים שחסרה בהם תבנית ערך יתום. תהנה. ויקיפדיה:מסדר ניקיון/חסר ערך יתום יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:03, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
תודה רבה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:06, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
בשמחה. אתה הולך לעשות עם זה משהו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:09, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
בינתיים אימצתי את כף נעליים, מקווה שאמשיך לטפל ברשימה זו. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:14, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
לא ברמה הזאת. אלא להוסיף באופן יזום את התבנית לכולם. ? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:15, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
הטיפול שלי ביתומים בדרך כלל מסתכם בהוספת תבנית, רק במקרים פשוטים אני מאמץ. אני לא מבטיח שאסיים לעבור על כל הרשימה אבל התחלתי ואספיק מה שאספיק. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:23, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
אני מתכוון האם אתה חושב שזה רעיון טוב לבקש ממתניה להריץ בוט שיעבור על כל הערכים הללו ויוסיף להם אוטומטית את התבנית ערך יתום? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:24, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
אני מעדיף לא להוסיף תבניות יתום באמצעות בוט, אני חושש שיש ברשימה ערכים שאינם יתומים לפי ההגדרות שלי או שניתן לאמצם בקלות רבה. אולי כדאי להעביר את הרשימה לפה, למשל בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים יתומים/רשימה אוטומטית לבדיקה. יהיה יותר קל לעבור על הרשימה ולמחוק ממנה ערכים שטופלו. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:33, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
קודם כל אין בעיה. אבל: למה אתה בטוח שכל מי שמוסיף את התבנית ידנית עושה זאת לפי ההגדרות שלך? וגם: כמה זמן יעבור לדעתך עד שכל ערך ברשימה יפסיק להיות יתום או יקבל תבנית? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:36, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
אני בטוח שכשאני מוסיף את התבנית זה לפי ההגדרות שלי... ואני עוקב אחרי הרשימות של הערכים היתומים, מידי פעם אני מגלה אנשים שלא הולכים לפי ההגדרות שלי ומתקן אותם. לפני שנה עשיתי יישור קו והשוויתי בין רשימת הערכים שהתבנית מוכללת בהם ורשימת הערכים מהרשימות, אולי כדאי לעשות את זה שוב. כמה זמן יקח? תלוי כמה זמן אקדיש לזה ובאיזה קצב אעבוד. זה דחוף למישהו? אם זה חשוב לך אתה יכול להוסיף לכולם את התבנית באמצעות בוט והמשימה שלי תהיה להסיר את התבנית מהמקרים בהם הבוט טעה או שניתן היה לאמץ בקלות. סתם דוגמה, בדקתי עכשיו את כאמל הנו, הערך היה ריק, שיחזרתי את ההשחתה וראיתי שאותו משחית ערך את הערך של בנו והסיר משם את הקישור. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:45, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
אז יש לך הערכה? שבוע, חודש, שנה? לפי איך שאתה מכיר את עצמך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:47, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
או חודשים בודדים או שמשהו יגרום לי לנטוש את הפרויקט באמצע... ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:52, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
אתה יכול להבטיח לי שאם משהו יגרום לך לנטוש באמצע תודיע לי כדי שאז אבקש בוט? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:57, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
כן. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:02, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
מצויין ותודה. אה, וביקשת להעביר אותו. רגע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:11, 20 באוגוסט 2015 (IDT)
בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:13, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

תודה על יצירת ויקיפדיה:מסדר ניקיון/חסר ערך יתום. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:55, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

בשמחה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:11, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

שלום עוזיאל[עריכת קוד מקור]

שלום רב, עוזיאל,

בשיחה איתי ציינת כי הדף שכתבתי על הידרוכלורותיאזיד הפך לדף משתמש

האם תוכל להסביר כיצד להפוך אותו חזרה לערך?

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Kimivanil/%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%90%D7%96%D7%99%D7%93

תודה רבה

ראה עזרה:איך לשנות שם של דף. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 08:58, 22 באוגוסט 2015 (IDT)

Carrow Road[עריכת קוד מקור]

Hi Uziel. Any chance you can get a little article up at this page on he:? I tried, but it was speedied while I was working on it. Thanks --Dweller - שיחה 15:13, 24 באוגוסט 2015 (IDT)

If you can't talk Hebrew, anything you write here will be deleted. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:16, 24 באוגוסט 2015 (IDT)
This is a very unfriendly wiki. -Dweller - שיחה 15:40, 24 באוגוסט 2015 (IDT)

חלמיש[עריכת קוד מקור]

היי. תודה. מיוחד:דפים יתומים יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:18, 28 באוגוסט 2015 (IDT)

העבירו את הדף בלי לתקן את הקישורים אליו, הכל הופנה לצור (סלע). ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 01:20, 28 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה על התזכורת לערך מרים שרון[עריכת קוד מקור]

לא בטוחה שזה המקום לתכתובת הזו, תקן אותי אם צריך. תודה על התזכורת בעניין מרים שרון. הסרתי את תבנית "בעבודה". אשמח להערות נוספות. Oraruven - שיחה 09:41, 6 בספטמבר 2015 (IDT)

בסדר. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:55, 6 בספטמבר 2015 (IDT)

מדוע העברת את ברוך אידלשטיין לברוך אדלשטיין?[עריכת קוד מקור]

השם הנכון הוא עם יו"ד לאחר האל"ף כמו שכתוב על הדלת (יצירה מקרמיקה של רעייתו שתחיה) ובמודעת האבל של המשפחה (וגם של רבנות חיפה והישיבה) וכמו שכותבים בני המשפחה. 84.229.35.250 14:44, 11 בספטמבר 2015 (IDT)

בהרבה מקורות כתובים זה אדלשטיין וכך גם הופיע בערכים שונים בוויקיפדיה. הערך נכתב בהתחלה בשם אדלשטיין וחשבתי שנוצר שנית בשם אידלשטיין מסיבות טכניות. אפשר לדון בדף השיחה של הערך על שינוי השם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:43, 11 בספטמבר 2015 (IDT)
המשפחה יודעת יותר טוב! וכמו שאפשר לראות הערך הוחזר לשמו הנכון. יכול להיות אנשים אחרים עם שם זה שכותבים ללא יו"ד אך משפחת הרב ברוך בן ציון זצ"ל כותבת עם יו"ד וכך כתוב על דלת ביתו. 84.229.35.250 22:47, 12 בספטמבר 2015 (IDT)

לגבי העברת הערך על פרופ' שמואל קוטק לטיוטה כי הוא אולטרה קצרמר[עריכת קוד מקור]

מה המינימום לקצרמר במרחב הערכים? 84.228.189.106 14:17, 16 בספטמבר 2015 (IDT)

לא ידוע לי על מינימום רשמי ויש קצרמרים במרחב הערכים שאולי היה עדיף שלא היו בו, שמעתי פעם על כלל אצבע של 1000 בתים כגבול בין קצרמר ואולטרה קצרמר, לא יודע אם זה נכון וראוי. ערך בוויקיפדיה צריך למצות את עיקרי הפרטים בנושא, לפעמים יש נושאים שאין הרבה מידע רלוונטי לגביהם והם יכולים להישאר קצרים ואילו ערכים על אישים שכתבו הרבה ראוי שיסקרו לכל הפחות בתמצית את תחומי כתיבתם ורשימת ספריהם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:53, 16 בספטמבר 2015 (IDT)
אם אין מינימום אז לא הייתה כל הצדקה להעביר לטיוטה! 84.228.189.106 16:34, 16 בספטמבר 2015 (IDT)
לא חייבת להיות הגדרה חד משמעית בשביל להגדיר משהו כמחוץ להגדרה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:23, 16 בספטמבר 2015 (IDT)

נוער ליכוד[עריכת קוד מקור]

אין טעם להעביר לטיוטה חומר שהוא כל כך לא שמיש ואנציקלופדי. במיוחד אין טעם להעביר לטיוטה חומר שהועלה על ידי משתמש אנונימי, כי אין לנו דרך לתקשר איתו. תודה על הניטור היעיל והמשך שבוע טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 08:22, 20 בספטמבר 2015 (IDT)

אתר שימור מורשת עולמית[עריכת קוד מקור]

הי עוזיאל, הערך המקורי צפוי להמחק. העברתי את הרשימה לערך הראשי בהוראותו של Shannen. אנא אל תמחוק את הטבלה כי היא הרבה יותר מורחב בערך הראשי ולקח לי הרבה מאוד זמן ליצר אותה. תודה. Vainshtein.Sasha - שיחה 07:04, 15 באוקטובר 2015 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
על המאמץ הסזיפי בטיפול בדף דיווח על טעויות וערכים יתומים. כל הכבוד חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 10:49, 17 באוקטובר 2015 (IDT)

האם אין צורך לאחד[עריכת קוד מקור]

בין ג'ינג'י (סדרת טלוויזיה) לג'ינג'י (סדרה, 2015)? כמו בקופיקו (סדרת טלוויזיה)--בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:52, 30 באוקטובר 2015 (IST)

אם כי עכשיו אני רואה כמה דמויות חדשות. אז שיהיה... כמו כן שמתי קישור בערך המקורי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:54, 30 באוקטובר 2015 (IST)
אני מסכים עם יגאל "אם זאת לא סדרה מאותה הפקה/בימוי, אז זה אמור להיות ערך אחר." ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#ג'ינג'י הסדרה החדשה 2015. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:21, 30 באוקטובר 2015 (IST)
תודה שהפנית את תשומת לבי לדיון. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:12, 30 באוקטובר 2015 (IST)

סטוויסק[עריכת קוד מקור]

למיטב ידיעתי סטוויסק היהודית היא זו הפולנית, כנראה היתה היסטורית בליטא הפולנית, לא בדקתי עכשיו אבל רבני העיר הם רבנים ליטאים מובהקים. אין עוד סטוויסק ליטאית. ביקורת - שיחה 12:17, 9 בנובמבר 2015 (IST)

תודה, הערך חיים אריה לייב מישקובסקי הטעה אותי. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 12:20, 9 בנובמבר 2015 (IST)

צוות הצלה[עריכת קוד מקור]

שלום הצבת תבנית הבהרת חשיבות בערך וציינת בדף שיחתו שהערך נותן מצג שווא של יורש "הצלה ישראל" על חשבון הארגון הגדול ביותר "איחוד הצלה" ותוכנו נראה כתעמולה. התחלתי לערוך את הערך, אשמח אם תביט בו שוב ותציע הצעות נוספות לשיפור פניו. כמו כן, מאחר והטענות שהצגת נוגעות בעיקר לתוכן הערך ולא לעצם קיומו, ומאחר ואני נוטל עלי את מלאכת עריכת התוכן, אבקש להשהות את ההצבעה על המחיקה ולשקול אותה שוב אחרי שאסיים את מלאכתי. תודה. Israel3292 - שיחה 09:22, 11 בנובמבר 2015 (IST)

דיון החשיבות מתנהל כבר כמה ימים ואף בעל זכות הצבעה לא דן את הערך לכף זכות, לכן נראה שימחק בסוף השבוע של הדיון. הנסיונות העקשניים להציל את הערך בלי שיתוף פעולה של הקהילה הם חסרי תוחלת. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 10:45, 11 בנובמבר 2015 (IST)
התייחסתי באופן ענייני מאד למה שטענת, חבל שאתה מסרב לנהל דיון. מאחר וגילית את דעתך שברצונך למחוק את הערך ללא תלות בתוכנו לא אשקיע עבודה מיותרת בעריכתו. תודה שהזכרת לי מדוע עזבתי את ויקיפדיה. Israel3292 - שיחה 11:09, 11 בנובמבר 2015 (IST)
את הסיבה העיקרית בגללה הצבתי את תבנית החשיבות כתבתי בראש הדברים: עמותה קטנה (כ-100 מתנדבים) וחדשה (נרשמה ב-2011). אין לי מה להוסיף בהקשר הענייני. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 11:30, 11 בנובמבר 2015 (IST)

חשיבות[עריכת קוד מקור]

הערך תרמוגרפיה רפואית הוא דף תעמולה ולא ראוי להתקיים לדעתי. הנחתי תבנית הבהרת חשיבות ועריכתי שוחזרה כי אין לי זכות הצבעה. נימקתי גם בדף השיחה שם, אשמח אם תעיף מבט. תודה. Israel3292 - שיחה 20:20, 11 בנובמבר 2015 (IST)

הערך 'ראם דה-האן'[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. כיוון שראיתי שבעבר מחקת את הערך, אשמח מאוד אם תוכל לבחון את הערך ראם דה-האן, ולבדוק האם לדעתך הוא עומד בקריטריונים של ערך במיזם ויקיפדיה. אינני יודע מי כתב את הערך בעבר, אך אין לי לכך שום קשר, ואם תראה את הערכים אותם כתבתי, נראה לי שתבין שזהו ערך חשוב ומקצועי לא פחות מערכים נוספים שכתבתי ומשמשים את הציבור. אודה לך אם תוכל לבחון ערך זה ואם תראה לנכון- אף לאשרו. תודה רבה!!!--תיק תקשורת - שיחה 16:24, 12 בנובמבר 2015 (IST)

לא מחקתי ואין לי הרשאה למחוק. הדיון הוא פחות על מקצועיות כתיבת הערך ויותר על חשיבות נשוא הערך. לא שוכנעתי שיש חשיבות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:45, 12 בנובמבר 2015 (IST)

אבינועם מאיר[עריכת קוד מקור]

הפרק "פרסומים" מכיל רשימה ארוכה, כולה באנגלית ללא הסברים ובלי קישורים. האם זה מקובל? Israel3292 - שיחה 20:33, 13 בנובמבר 2015 (IST)

הרשימה אינה רשימה מלאה אלא רשימה חלקית. אם אלו אכן מאמרים נבחרים ולא סתם בחירה אקראית זה מקובל. עדיף לציין את שמות המאמרים במקור ולכן אין בעיה אם רשימה כזו כתובה באנגלית. במקרה זה אני רואה מאמרים שפורסמו במקור בעברית ואין שום סיבה שיופיעו פה באנגלית. אם בהסתמך על הכרת נשוא הערך ומחקריו יש לדלל את הרשימה למאמרים מסוימים שבלטו יותר, זה אפשרי. בסופו של דבר בקישור מובאת רשימה מלאה של מאמריו ולכן יש לציין בערך רק את הבולטים והחשובים שבכתביו. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:49, 13 בנובמבר 2015 (IST)
הקובץ שבקישור הוא מויקישיתוף והוא מועמד למחיקה. אני לא כתבתי את הרשימה ואין לי שום דרך לקבוע אלו מהם בולטים יותר או פחות. אני מנסה לעשות סדר בערך. Israel3292 - שיחה 20:56, 13 בנובמבר 2015 (IST)
אני חושב שבמקרה כזה עדיף להניח שכותבי הערך בחרו בחוכמה את המאמרים, ולהשאיר את הפסקה כפי שהיא. כדאי למצוא את השם המקורי של שלושת המאמרים שפורסמו בעברית. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:08, 13 בנובמבר 2015 (IST)
תודה! אכתוב ליוצרת הערך בדף שיחתה, היא מן הסתם יודעת יותר ממני. Israel3292 - שיחה 21:15, 13 בנובמבר 2015 (IST)


שלום וברכה עוזיאל[עריכת קוד מקור]

הייתי רוצה להעלות תמונה לדף השיחה של -הרב יונתן מרקוביץ-אבל אני לא מצליח אשמח אם אפשר יהיה לקבל הסבראיך אפשר להעלות .(ראיתי שאתה מעורב היטב בשיחה לכן אני פונה אליך)סליחה ותודה מראש.

אם זו תמונה שאתה צילמת ראה הסבר בעזרה:ויקישיתוף. אם לא אתה צילמת, כנראה שהתמונה מוגנת בזכויות יוצרים ואסור להעלותה לוויקיפדיה ללא אישור בכתב מהצלם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 03:05, 26 במאי 2016 (IDT)

תודה רבה עוזיאל!

שוב שלום עוזיאל. ראיתי שפתחת דיון למחיקה על ערך שהעלתי-הרב יונתן מרקוביץ-.לאחרונה העלתי לדף השיחה על הערך של הרב מרקוביץ מסמך חתום על ידי ראש המשרד לעניני דת האוקראיני שבו הוא מאשר שהרב מרקוביץ אכן רבה הרשמי של העיר https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:%D7%9E%D7%9B%D7%AA%D7%91_%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99_%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%A9_%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%AA_%D7%9C%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%93%D7%AA_%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%94_%D7%9C%D7%A8%D7%91%D7%94_%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99_%D7%A9%D7%9C_%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A8_%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%91_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%9E%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5.jpg

אך לצערי אין שום דיון בגוף השיחה מאז ששמתי את המסמך. אני מבין שהדיון לא אמור לגלוש לדף השיחה שלך אך חששתי שלא ראית את המכתב בדף השיחה. תודה רבה.-גרשון מקרית גת-27 במאי 2016

ראיתי ואף תיקנתי את הקישור בדיון המחיקה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:33, 27 במאי 2016 (IDT)

ארנון מנטבר[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום רב, מבקש עזרה בהנחיות כיצד להעלות את הערך ״ארנון מנטבר״ גם בשפה האנגלית. ניסיתי בויקיפדיה האנגלית אך מחקו לי את הדף. אנא עזרה.... אפשרי לקבלת הסברים גם בדף הערך עצמו. תודה רבה רבה מראש!! איל


ממצב[עריכת קוד מקור]

תרשום לי משהו בדף שיחה, ככה לניסוי. 84.94.222.40 16:39, 25 בנובמבר 2015 (IST)

בוצע. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:42, 25 בנובמבר 2015 (IST)

תודה. נראה לי תמחק לי אותו ותיצור מחדש. נראה אם יש באג. 84.94.222.40 16:50, 25 בנובמבר 2015 (IST)

ארכיון[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על קישור הארכיון שלי לדף השיחה. --Mikey641 - שיחה 19:36, 1 בדצמבר 2015 (IST)

זיואני זאזאכי[עריכת קוד מקור]

Hi, I'm not able to read Hebrew alphabet and also I dont know Jewish language. I created this page [[[משתמש:Vuzorg/Zazaki|about]]] by translating. What's wrong with it? Did I translate something incorrect? It's a seperate article about Zazaki language which spoken in parts of Asia Minor.. Vuzorg - שיחה 00:48, 31 בדצמבר 2015 (IST)

First, machine translation is banned on hebrew wikipedia. Second, there are grammar issues in the three sentences written. Third, only three sentences were written - not enough in hebrew wikipedia. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 09:58, 31 בדצמבר 2015 (IST)

עדכון מינויים[עריכת קוד מקור]

שלום, לא הבנתי למה ביטלת את העריכה שלי, בדבר מינויו של סא"ל גלעד עמית למפקד הבא של חטיבת שומרון. מקור - קובי פינקלר, "שורת מינויים בצה"ל", ערוץ 7, 5 בינואר 2016. אודי.79.181.96.166 19:41, 6 בינואר 2016 (IST)

כי הערך לא עוסק בו וכבר כתוב על תפקיד שביצע לאחר התפקיד הרלוונטי לערך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:43, 6 בינואר 2016 (IST)

החלטות על שמות רחובות[עריכת קוד מקור]

--Adir Benyamini - שיחה 10:44, 8 בינואר 2016 (IST) (בנוגע לביטול העריכה של דב יוסף ויוחנן בדר) ברור שויקיפדיה אינה במה לפרסום החלטות עירוניות; אינני עובד בדוברות העירונית, וזו כלל לא הייתה מטרתי ו/או כוונתי וגם לא תפקידי. להחלטה בדבר קריאת שם רחוב יש ערך אינציקלופדי, כחלק מן ההנצחה של האישיות המדוברת (וקיים בלא מעט ערכים דומים). לגופו של עניין, התקבלו לאחרונה שורה של החלטות עירוניות להנציח ברחובות אישים חשובים, אבל לאור גישתך, אחדל מעדכונן בערכים הרלוונטיים, מתוך תקווה שבעתיד יעשה זאת אולי עורך אחר, שלא ייחשד בכל מיני מניעים "פירסומיים" למינהם.

Adir Benyamini, אשמח שתעדכן לאחר שהמידע יתפרסם בתקשורת או לאחר ששלטי הרחוב החדשים יתלו. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 10:54, 8 בינואר 2016 (IST)

---Adir Benyamini - שיחה 18:38, 13 בינואר 2016 (IST) ידיעה על שמות הרחובות החדשים (לרבות שם רחוב על שמו של יוחנן בדר פורסמה באתרי חדשות מקומיים.

עטיפות ספריה של מרסל מוסרי[עריכת קוד מקור]

??? אחד הכללים הבסיסיים של שימוש הוגן הוא שאין להשתמש בתמונת עטיפת ספר בערך שאינו עוסק בספר, למשל ערך על המחבר. האם ישנה סיבה מיוחדת לחריגה במקרה הזה? ביקורת - שיחה 03:02, 8 בינואר 2016 (IST)

לא הכרתי את הכלל הזה, ביקשתי מחיקה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 08:43, 8 בינואר 2016 (IST)
תודה. ראה שם, לגבי עטיפות תקליטים יש מקום לפרשנות מקלה, אבל אני לא רוצה לפעול על דעת עצמי. ביקורת - שיחה 10:54, 8 בינואר 2016 (IST)

סטטיסטיקות ויקיפדיה:דיווח על טעויות[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום, האם אתה יכול ליצור סטטיסטיקות על דיווח על טעויות בשנת 2015. למשל התפלגות או אחוז של סוגי דיווח (שגוי, נכון, הצעה לשיפור וכדומה) ואולי גם ערכים שדווחו יותר מפעם אחת? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:07, 13 בינואר 2016 (IST)

הקפדתי כשאני מוחק דיווח לכתוב מדוע מחקתי אותו וכך ניתן בהיסטוריית הגירסאות של הדף לראות את הסוגים השונים של הדיווחים. כלומר, מי שירצה ליצור סטטיסטיקה יצטרך לעבור על ההיסטוריה, לזהות מחיקות של פסקות ולחלק אותם לפי סיבות: טופל, שגוי, השחתה וכמה יוצאי דופן שצריך להחליט עליהם פרטנית. כשגילגמש ריכז את המיזם הוא היה משאיר דיווחים זמן רב בדף ופעם בכמה זמן היה מוחק מאסיבית דיווחים ישנים לאחר שספר את הסוגים ועידכן בטבלת סטטיסטיקות. לי היה חשוב יותר לשמור על קיצור ועדכניות הדף והסרתי דיווחים בני שבוע או דיווחים שלא היה טעם להשאיר בדף.
סטטיסטיקות זה נחמד, וזה כיף להתפאר במאות דיווחים שטופלו, אבל אני בגישה עקרונית של העדפת עשייה שקטה על שיווק. כמו כן רבים מהדיווחים שטופלו היו עריכות "קלות" (שחזור השחתות, הגהה, ניסוח, מחיקת מידע שלא נמצא לו מקור) ואני לא חושב שזה נכון לדבר עליהן כעל "טעויות שהדף תיקן".
בברכה, ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:15, 13 בינואר 2016 (IST)
פה מספיק לעבור על 4 עמודים כדי לראות את כל העריכות שלי בעמוד ב-2015. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:19, 13 בינואר 2016 (IST)

ספוילרים[עריכת קוד מקור]

מחקת לי את הערך החדש שרשמתי בדף של השורד האחרון אני אשמח להבין, למה בדיוק שלא להימנע מספוילרים? אם מישהו עוד לא ראה את הסרט ורק רוצה לדעת את התקציר, מה הבעיה בזה? אתם סתם הורסים בזה שאתם מגלים את כל העלילה בדף...אחרת מה שווה לראות את הסרט אם בכל מקום מה הולך לקרות בכל סצנה?

הנושא נידון בהרחבה בעבר, ראה למשל ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:פרטי עלילה2.
מי שרוצה לא לדעת את העלילה, שלא יקרא את הערך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:41, 30 בינואר 2016 (IST)

שאלה לי אליך[עריכת קוד מקור]

לא פעם אני נתקל בערכים שבעייני הם בדיחה; ערוכים לשונית לא טוב, חסרי תוכן ענייני, חזרות.. למה ויקיפדיה לא יכולה לא יכולה להגיע לרמה כשל האינציקלופדיה העברית למשל?

התוכן תלוי בכותבים ובעורכים. האנציקלופדיה העברית נכתבה ונערכה על ידי מומחים. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:55, 31 בינואר 2016 (IST)

שאלה בנושא סגירת ערך[עריכת קוד מקור]

סליחה אבל אני חדשה בויקיפדיה ולא הסנתי עד הסוף איך זה עובד. העלתי ערך בשם כפר הנוער בן יקיר שנסגר, לא הבנתי האם זה היה אתה שמחק אותו? מדוע הוא נמחק? וכיצד אוכל לשפר את הערך ע"מ להעלותו בשנית? Yaele817 - שיחה 23:07, 1 בפברואר 2016 (IST)

שאלה בנושא סגירת ערך[עריכת קוד מקור]

סליחה אבל אני חדשה בויקיפדיה ולא הבנתי עד הסוף איך זה עובד. העלתי ערך בשם כפר הנוער בן יקיר שנסגר, לא הבנתי האם זה היה אתה שמחק אותו? מדוע הוא נמחק? וכיצד אוכל לשפר את הערך ע"מ להעלותו בשנית? Yaele817 - שיחה 23:12, 1 בפברואר 2016 (IST)

הערך הועבר למקום אחר עד שישופר. להסבר נוסף וקישורים שימושיים ראה בדף השיחה שלך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 05:14, 2 בפברואר 2016 (IST)

קובץ:Galis 4-3.jpg[עריכת קוד מקור]

הי עוזיאל, העלית את התמונה הזאת שלא צולמה על ידך. האם שלחת אישור OTRS? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:35, 2 בפברואר 2016 (IST)

התמונה חתוכה מקובץ:Galis 4.jpg ולה יש אישור OTRS. מישהו ביקש חיתוכים של התמונה בסדנה לגרפיקה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 14:01, 3 בפברואר 2016 (IST)

בעניין הבינוויקי[עריכת קוד מקור]

יש לך מושג איך ניתן לעשות זאת דרך הסמארטפון? יוצא לי מעט מאד להיות במחשב, את כל התרגומים שהעלתי עשיתי דרך הנייד בזמנים של פנאי. ככה נח וככה מסתדר. פשוט לא מצאתי את ההסבר רלוונטי- הוא רק למחשב. תודה! 01nozu - שיחה 10:18, 15 במרץ 2016 (IST)

01nozu, אני משתמש בתצוגת שולחן עבודה בסמארטפון עבור מצבים שהעריכה לא מתאפשרת בתצוגת ניידים. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:39, 15 במרץ 2016 (IST)

ייעוץ בנושא הרחבת ערכים במחשבת ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל! נעים להכיר, שמי שי ואני רכזת ההדרכה והחינוך בוויקימדיה ישראל. בעקבות תרומתך המרשימה לידע בוויקיפדיה בתחומים שונים, ובפרט בכתיבה על נושאים הקשורים למחשבת ישראל, רציתי לפנות אליך בשאלה.

ויקימדיה ישראל משתפת פעולה עם בית הספר אהל שם בפרויקט שבמסגרתו תלמידים כותבים ערכים בליווי צוות מורי הרשת והעמותה (אשר מוודאת גם את איכות העבודות והתאמתן לוויקיפדיה). כחלק מתהליך הליווי, העמותה מעוניינת לייעץ בנושא ההתאמה של נושאי הכתיבה המוצעים. אחת המורות המובילות את תהליך הכתיבה מלמדת מחשבת ישראל. היא הציעה לעסוק בהרחבת ערכים שונים, וכחלק מתהליך הליווי ברצוננו לייעץ לה לגבי מידת התאמתן של ההרחבות המוצעות.

אני פונה אליך כדי לשאול אם במקרה יש באפשרותך לסייע ע"י חיווי דעה בנושא. למקרה שהדבר אפשרי, רצופה רשימת ההרחבות המוצעות:

  • בערך דילמה, להרחיב את הסעיף "דילמה מוסרית".
  • בערך משמעות החיים, בפרק "תפישות תיאולוגיות ופילוסופיות", להוסיף פסקה בנושא ערך החיים ביהדות.
  • בערך כל המקיים נפש אחת, להוסיף התייחסות מורחבת לביטוי "לפיכך נברא האדם יחידי" (משנה, מסכת סנהדרין, פרק ד', משנה ה').
  • בערך תרומת איברים, בפרק "תרומת איברים ביהדות", להוסיף התייחסות לפסיקתו של הרב עובדיה יוסף בנושא.
  • בערך רודף – להוסיף הרחבה של המושג "דין רודף" והתייחסות לפרשנותו.

בברכה ובתודה מראש, --Shai-WMIL - שיחה 15:43, 15 במרץ 2016 (IST)

זה בסדר להרחיב כל ערך בוויקיפדיה, כל עוד מקפידים על הצגה נייטרלית של מידע ממקורות אמינים. אוכל אולי להעיר הערות נקודתיות לכשיכתבו ההרחבות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:43, 15 במרץ 2016 (IST)
תודה רבה עוזיאל! חשוב היה לי לוודא שההרחבות מתיישבות עם הרוח הכללית של הערכים. סיוע בהערות נקודתיות עשוי להוות עזרה מועילה ביותר, תודה על ההצעה! אם זה יהיה רלוונטי, אפנה אליך כדי לשאול אם יש לך פניות לעשות זאת. בהערכה ובברכה, Shai-WMIL - שיחה 18:47, 15 במרץ 2016 (IST)
כמה הערות קטנות על הנושאים: חשוב שהצגת הנושא "דילמה מוסרית" לא תיעשה מנקודת מבט דתית. כרגע דילמה מוסרית מופיעה בערך כדוגמה לדילמה, וצריך להיזהר שלא תקבל מקום מרכזי מידי בערך. הייתי מציע שאם עושים הרחבה של יותר מפסקה זה יעשה במסגרת ערך ייעודי, בדומה לen:Ethical dilemma. כך יהיה ניתן גם לייחד פסקה לדילמות מוסריות מנקודת מבט יהודית.
יש להבחין בין משמעות החיים, כמושג פילוסופי, לבין ערך החיים כמושג מוסרי/דתי. כמושג מוסרי ערך החיים מתקשר לזכות לחיים ולביטחון ולאיסור רצח וכמושג דתי ערך החיים מתקשר לצלם אלוהים וללא תרצח. למעשה גם הערך כל המקיים נפש אחת עוסק בערך החיים, אך לא במשמעותם.
הערך רודף עוסק בדין רודף, לא ברור לי מה המשמעות של הרחבת המושג "דין רודף". ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:05, 15 במרץ 2016 (IST)
Shai-WMIL, מעניין אותי איך הגעת אלי בתחום הזה, ולא לעורכים כמו נרו יאיר או ביקורת. כמעט ולא יצא לי לתרום בוויקיפדיה לתחומים של יהדות/מחשבת ישראל. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:03, 15 במרץ 2016 (IST)
שלום שוב עוזיאל. הגעתי אליך משום שהיית מעורב בעריכה של כמה ערכים בתחומים אלה, שאותם דגמתי באופן אקראי. אני מבינה שאתה ממליץ להתייעץ בנושאים אלה גם עם נרו יאיר או ביקורת. תודה על העצה! נרו יאיר וביקורת, אדע לפנות גם אליכם בעתיד בשאלות דומות, ואם יש לכם עצות בנושא הנידון כאן - אשמח כמובן לקרוא אותן. בברכה, Shai-WMIL - שיחה 11:01, 16 במרץ 2016 (IST)

שאלה[עריכת קוד מקור]

היי. שחזרת אותי בטעות, אני מניח? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:06, 26 במרץ 2016 (IDT)

אממ, לקח לי זמן לגלות על איזו עריכה אתה מדבר.
לא ראיתי שזו עריכה שלך, היה חשוד לי שהערך שהוצע נקרא "ברית המועצות (האמיתי)" וכל מה שהיה שם לתמוך בקיום המושג היה כתבה באתר נישה שדיברה על תוכנית עתידית לרפורמה. אני פועל בגישה של התמקדות במעשים במקום דיבורים ותוכניות, מעדיף שערכים על רפורמות יכתבו רק לאחר הרפורמות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 09:14, 26 במרץ 2016 (IDT)
השם ששמתי כמובן לא היה ברצינות, אבל הייתי צריך לקרוא לו איכשהו כדי שלא יחובר לזה לשעבר. אתר ביזפורטל הוא לא אתר נישה, יש מאות קישורים חיצוניים אליו בערכים והמון מידע אפשר להשיג רק שם, כי זה האתר היחיד, למרות חיסרונותיו, שמפרסם חדשות מדיה במשרה מלאה. בעניין רפורמה עתידית - מדובר בעניין שרץ מ-2008, וכשסוף סוף מגיע לישורת האחרונה מגיע לו ערך. גם לרפורמה ברשות השידור יש ערך משלה הרבה זמן, למרות שהיא יחסית פחות חשובה. תוכל להחזיר את זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:28, 26 במרץ 2016 (IDT)

הילולים[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל, מה שלומך? רציתי להזמין אותך להתארח ב"פינת ההילולים". נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים על ויקיפד/ית אחר/ת ממנו/ה זכית לקבל עזרה ותמיכה, לשמוע מילה טובה, לנהל דיון מעניין וכו' — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים ומפרגן לאחר.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Uziel302/הילולים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה. אגב, נשמח אם במהלך כתיבתך תוכל לסמן את שם המשתמש/ת עליו את רוצה לכתוב, בקוד ללא עיצוב ויקי (כלומר תוסיף <nowiki>[[שם המשתמש]]</nowiki> משני צידי שם המשתמש) כדי שלא יהיה תיוג אוטומטי שלו, ואז אולי תהיה לו הפתעה נעימה ביום העלאת הדף בתחילת החודש הבא.
אז מה דעתך?...
תודה וערב טוב, אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:18, 29 במרץ 2016 (IDT)

אופק כחול, שמחתי לראות את הודעתך. אשתדל לכתוב משהו. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:22, 29 במרץ 2016 (IDT)
כתבתי משהו, אשמח להערות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 02:37, 30 במרץ 2016 (IDT)
תודה על הכתיבה. אין הערות, לטעמי מעביר היטב את הרעיונות, רהוט וחביב. אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:09, 30 במרץ 2016 (IDT)

האנציקלופדיסט[עריכת קוד מקור]

היי עוזיאל. סתם מעניין אותי לדעת אם עברת על רוב תרומותיו של האנציקלופדיסט למיזם לפני שבחרת להלבין את פניו ברבים? יורי - שיחה 10:38, 2 באפריל 2016 (IDT)

לא. אין לי בעיה עם האנציקלופדיסט כאדם, ואני בטוח שהרבה מתרומותיו הועילו לוויקיפדיה, אבל ברור לי שהוא לא חלק ממיזם שיתופי והרבה מעריכותיו הסבו נזק לפעילות השיתופית בוויקיפדיה.
אני לא חושב שזו הלבנת הפנים הכי חמורה שחווה במסגרת ויקיפדיה, אם הוא בכלל קרא את הטקסט. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:02, 2 באפריל 2016 (IDT)
אפשר להניח שיש סיכוי טוב שגם אם הוא עדיין לא קרא את הטקסט הוא יקרא אותו מתישהו. אבל זה לא רלוונטי. אתה בעצמך טוען שאתה בטוח שהרבה מעריכותיו היו מועילות. זה לא מסתדר עם מה שכתבת. לגבי כך שלא מדובר בהלבנת הפנים הכי חמורה שהוא חווה במסגרת ויקיפדיה, שוב, אני לא רואה איך זה רלוונטי. זה שאחרים עושים משהו פסול לא אומר שצריך לחקות אותם. מה גם שבמרבית המקרים אפשר לטעון שהוא הביא את הדברים הללו על עצמו בכך שתקף ויקיפדים אחרים וביצע עריכות פרובוקטיביות. מה הוא עשה לך שהייתה חייב לדחוף את השם שלו בצורה הזו למשהו שאין לו נגיעה בו?
חשוב לי לציין שאני לא בקשר עם האנציקלופדיסט והייתי כותב את אותם דברים אם היה מדובר בכל ויקיפד אחר. יורי - שיחה 17:39, 2 באפריל 2016 (IDT)
כשקראתי את הטקסט לראשונה לא מצאתי באמירה בעיה כיוון שמדובר באדם שהוגדר כטרול בשל השחתות חוזרות. במחשבה נוספת, אני חושבת שזו טעות: ראשית, "הילולים" הוא מקום שאמור להיות חיובי כלפי אנשים אחרים (בלי להפחית מהבעייתיות שבמעשיו ולמרות שהוחלט שאין התאמה לכתיבה שיתופית, זה לא המקום לבקר אחרים), שנית, חלק מהתרומות בדף הן לפני שהוא הוגדר כטרול ואכן חיוביות (ראו גם: שיחת ויקיפדיה:נתונים סטטיסטיים/משתמשים/1-100#טרולים). לוקחת אחריות על הנושא הזה כי הכוונה כאן אמורה להיות גם מצידי. עוזיאל, אשמח אם תסכים לשינוי ההתייחסות למרות שהקטע כבר פורסם. אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:00, 2 באפריל 2016 (IDT)
האנצ' הוא טרול בזוי ובלתי רצוי. אין בדברים משום הלבנת פניו אלא אמירת אמת. טוב עשה עוזיאל כשכתב את דבריו. יש לזכור שהאנצ' פגע בצורה קשה בקהילה ובוויקיפדיה עצמה. טוב שנחסם. עריכותיו נבדקו ורבות מהן נמצאו בלתי מתאימות בעליל. גילגמש שיחה 19:46, 2 באפריל 2016 (IDT)
בסך הכל כתבתי שהכמות לא תמיד מעידה על האיכות. אפשר לשים במקום את השם שלי, גם אני נמצא ברשימת ה-100 עורכים וחלק גדול מעריכותי אינן איכותיות אלא ויקיגמדות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:33, 2 באפריל 2016 (IDT)
אני לא רואה שום בעיה במה שנכתב, לכאן או לכאן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:44, 2 באפריל 2016 (IDT)
אני לא חושב שזה נכון לומר שויקיגדמים מבצעים עריכות לא איכותיות אבל כל אחד זכאי לדעה שלו. אני עדיין חושב שמה שעשית הוא הלבנת פנים ברבים מיותרת לחלוטין (בטח בדף הזה) אבל זו החלטה שלך כיצד לפעול מכאן והלאה. יורי - שיחה 22:48, 2 באפריל 2016 (IDT)
אם מישהו רוצה לערוך שיערוך. אני עומד מאחורי הדברים למרות שמדובר בדף הילולים. איכות היא סובייקטיבית ובעיני התרומה הכוללת של האנציקלופדיסט למיזם היא באיכות נמוכה והתרומה של האנשים שציינתי באיכות גבוהה. מותר לחלוק על בחירת האנשים או על עצם הזכות לשבח אחד ולהמעיט מערכו של אחר. אני לא חושב שחרגתי פה מגבולות השיח ולא רואה הצדקה לשינוי הדברים לאחר פרסומם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:08, 2 באפריל 2016 (IDT)
עוזיאל, מה שאתה כותב פה לגבי איכות הכתיבה של האנציקלופדיסט, זה פשוט לא נכון. סתם לדוגמה ערך שכתב קרב צליחת מעברות הירקון. הוא לא נחסם בגלל איכות כתיבה אלא בגלל הוויכוחים הפוליטיים בערכים. חבל שאתה מערבב בין פינת הילולים, לאי אהבתך לאנציקלופדיסט. היה רצון רב שישנה את דרכיו בגלל איכות הכתיבה שלו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:27, 2 באפריל 2016 (IDT)
יש להבחין בין איכות כתיבה ואיכות תרומה למיזם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:15, 3 באפריל 2016 (IDT)
בס"ד איפה אפשר לראות את הדברים שנכתבו? ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:18, 3 באפריל 2016 (IDT)
ויקיפדיה:ביכורים/Uziel302 וכרגע גם בויקיפדיה:ביכורים. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:20, 3 באפריל 2016 (IDT)
אין לשכוח גם את הערכים הגרועים שכתב אנצ, שבהם כתב בצורה מוטה, שגויה ולא טובה. בל נשכח גם את ההתנהגות הנבזית שלו. אין מה להגן עליו. במיוחד עכשיו כשהפעילות המזיקה שלו נחנקה כמעט לחלוטין. גילגמש שיחה 06:31, 3 באפריל 2016 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

היי. למה? משנים את הפורמט של דף הביכורים? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:09, 29 במרץ 2016 (IDT)

חשבתי שהקישור נועד לספק פרטים נוספים עליך. אתה יכול לשחזר. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:10, 29 במרץ 2016 (IDT)
זה באמת עליי. אבל לא תלוש מהפלטפורמה. בדף הביקורים יש קישורים לכל מי שהיה שם אי פעם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:12, 29 במרץ 2016 (IDT)
טוב, לי היה קשה לאתר אותך בדף העמוס. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:14, 29 במרץ 2016 (IDT)
(-: בשביל זה יש חיפוש בדף בכל הדפדפנים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:19, 29 במרץ 2016 (IDT)
רק צריך שהגולשים יבינו שהם אמורים לחפש ויזכרו איך כותבים את שם המשתמש שלך. כשאני לחצתי על הקישור הרגשתי לרגע אבוד. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:29, 29 במרץ 2016 (IDT)
הבנתי. אני אחשוב על איך לשלב את שני הקישורים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:31, 29 במרץ 2016 (IDT)

שחזור עריכה בדף המהפכה הקופרניקאית[עריכת קוד מקור]

מדוע שחזרת עריכה זו? לכל היותר היית צריך להוסיף חזרה את הקטגוריה שהוחלפה. הקטגוריה היסטוריה של האסטרונומיה רלוונטית ביותר לערך.

רק מקריאת השורה הראשונה ניתן להבין את חשיבותה: "המהפכה הקופרניקאית הייתה מהפכה באופן המחשבה באסטרונומיה בראשית העת החדשה. הרעיון המרכזי של מהפכה זו היה שכדור הארץ אינו נייח, אלא סובב סביב צירו וסביב השמש". OmriOmri - שיחה 18:53, 8 באפריל 2016 (IDT)

נכון, ומיד אחרי השחזור הוספתי את הקטגוריה. היה נראה לי שגוי להסיר את קטגוריית ההיסטוריה של המדע. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:57, 8 באפריל 2016 (IDT)

האריה והחסידה[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל, ראיתי במקרה כי הסרת את תבנית העבודה שהצבתי בערך. אכן חלף זמן רב מאז הצבתי אותה, אך לדעתי מן הראוי היה במסגרת היחסים החבריים בקהילה, שלפחות תיידע אותי על כך. אילי - שיחה 09:46, 10 באפריל 2016 (IDT)

צודק. הקלתי ראש בגלל שהערך משנה שעברה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 12:43, 10 באפריל 2016 (IDT)
צודקת מתאים יותר. אילי - שיחה 16:48, 10 באפריל 2016 (IDT)
התלבטתי בנושא ומשום מה סמכתי על ה"משתמש:אילילה" שבחתימה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:16, 10 באפריל 2016 (IDT)

יחיאל גראנאטשטיין[עריכת קוד מקור]

Danthecan - שיחה 21:50, 3 במאי 2016 (IDT) .Apologize for writing in English, but Hebrew isn't my native language. Can you please tell me the particular reason why this page was moved to my user space? Yechiel Granatstein is a noteworthy person. Thanks

Not being native hebrew speaker is seen in the text. Generally, only Hebrew speakers can write on Hebrew Wikipedia. In addition to language problems, when I move it, the article didn't cite any reference. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:51, 3 במאי 2016 (IDT)

I can believe that the Hebrew isn't great, but I thought it was still servicable, and the point of Wikipedia is that articles can be improved over time. The text is original and I have since added references. Can you please move the article back? Yechiel Grranatstein really deserves to have his own Hebrew Wikipedia page. You can google his name and you will see that he is a notable person. Danthecan - שיחה 23:04, 3 במאי 2016 (IDT)

Find someone who speaks Hebrew to help you improve it. Articles never improve by time, they improve by contributers. If no contributer will help to improve it, there is no place to this in Hebrew wikipedia as it is. Good luck finding help! ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:50, 3 במאי 2016 (IDT)

מפעיל נולד[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל, לא ברור לי עדיין למה אתה לא מפעיל. אין ברירה אלא להקרא אל הדגל. --היידן 05:56, 17 במאי 2016 (IDT)

אחשוב על זה. בינתיים מעדיף שלא. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 06:09, 17 במאי 2016 (IDT)
דיברתי כבר עליך בעבר עם מפעילים אחרים בנושא הזה, כי לדעתי מכולם אתה האחד שצריך להיות מפעיל הכי מהר. בבקשה תחשוב טוב ולכיוון חיובי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:27, 17 במאי 2016 (IDT)
היידן ויגאל, החלטתי לקבל את ההצעה. בעיקר בגלל שלאחרונה אני באמת מבקש הרבה מחיקות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:32, 17 במאי 2016 (IDT)
איזה כייף לשמוע חדשות טובות על הבוקר. בהצלחה, --היידן 05:49, 18 במאי 2016 (IDT)
באמת נשמע טוב :) בהצלחה, עוזיאל! אלדדשיחה 06:20, 18 במאי 2016 (IDT)

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

שלום רב, מבקשת להבין מדוע מחקת לי ערך בעריכה בטענה להפרת זכויות יוצרים כאשר צויינו המקורות והקטעים המצוטטים היו תחת גרשיים. אני עובדת על הערך במסגרת קורס אקדמי אוספת מידע שטרם עובד לכדי ערך. מבקשת לחזור ולעבוד על הערך.

תודה רבה Kerenrb (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כל התכנים באתר ויקיפדיה צריכים להיות חופשיים.
העתקת תכנים המוגנים בזכויות יוצרים תוך ציון המקור יכולה להיות בגדר שימוש הוגן אם נעשית במסגרת איסוף מקורות לעבודה אקדמית, אבל פרסומם באתר אינטרנט שנגיש לכל העולם הוא בעייתי.
אמליץ להשתמש במידע מהמקורות ללא העתקה טקסטואלית, ואם יש צורך מיוחד בהעתקה, לעשות זאת במסגרת מסמך פרטי ולא אתר ויקיפדיה. בכל מקרה יש לדאוג שאף משפט בטקסט הסופי של הערך לא יהיה מועתק מילה במילה ממקורות זרים. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:20, 21 במאי 2016 (IDT)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

ביקשת בעבר לכתוב בטילדה אך זה היה לפני שנתיים האם אתה עדיין רוצה לכתוב? • ויקיפד200שיחה • בורא עולם הוא הכל! • 21:32, 22 במאי 2016 (IDT)

אין לי משהו בראש אבל אפשר להשתמש בטקסטים שכתבתי בעבר: משתמש:Uziel302/האם ויקיפדיה תישאר לנצח?, משתמש:Uziel302/ויקיפדיה וגוגל, רומן?. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 01:29, 23 במאי 2016 (IDT)

קבלת קטע "הידעת"[עריכת קוד מקור]

כתבתי ערך "הידעת" וביקשת שאמחוק ואכתוב אותו בויקיפדיה:הידעת?/המתנה. עכשיו, מה קורה ומתי זה הופך ללגיטימי להעלות לתבנית ספציפית? --Ronenspierer - שיחה 13:36, 23 במאי 2016 (IDT)

דבר עם מנהל המיזם, חמויישה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:08, 23 במאי 2016 (IDT)
אענה כאן. Ronenspierer, אתה לא מעלה את הקטע לתבנית ספציפית. הקטע מחכה לתגובות בדף הדיונים. זה עניין שאורך פרק זמן משתנה (היו קטעים מעולים שסחפו תגובות נלהבות ואושרו תוך שבוע. היו קטעים שעלו לגביהם שאלות, וקטעים שלא הניבו תגובות כלשהן, ואז תהליך האישור, אם הושלם בכלל, לקח גם יותר מחודשיים). אם הקטע מאושר אני מעלה אותו לתבנית, ולאחר מכן משבץ אותו להצגה בדף הראשי. אם הקטע יתקבל אדאג שתקבל הודעה על כך וכן הודעה על תאריך שיבוצו בדף הראשי. חמויישֶה - שיחה 11:25, 24 במאי 2016 (IDT)

מפעיל נולד[עריכת קוד מקור]

פתחתי שם את הדיון, כהכנה לבחירה בך.
בהצלחה! אלדדשיחה 13:29, 27 במאי 2016 (IDT)

תודה!
מקווה שאבחר ואוכל להרחיב את פעילות הניטור שלי בוויקיפדיה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:32, 27 במאי 2016 (IDT)
ואני מאמין שאתה תבחר. ב-ה-צ-ל-ח-ה !!! יאצקין52 - שיחה 13:35, 29 במאי 2016 (IDT)
אלדד, מתי מסתיים הדיון? ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:17, 4 ביוני 2016 (IDT)
לדעתי, הוא כבר הסתיים מזמן :)
בעצם, פתחתי את הדיון ביום שישי שעבר. אז אני מעריך שהבירוקרטים ממתינים שבוע, וביום ראשון הדיון ייחתם. טוב, נמתין עוד מעט. אלדדשיחה 13:27, 4 ביוני 2016 (IDT)

בהמלצה פה אחד של הקהילה מונית למפעיל מערכת. אנא עבור על ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת ועל ויקיפדיה:שימוש זהיר בהרשאות המפעיל. בהצלחה, ערן - שיחה 23:42, 4 ביוני 2016 (IDT)

שיהיה בהצלחה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:59, 4 ביוני 2016 (IDT)
מזל טוב, עוזיאל. האדם הנכון לתפקיד. בהנאה, ובהצלחה! אלדדשיחה 00:08, 5 ביוני 2016 (IDT)
תודה רבה לכל המברכים והמצביעים. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:19, 5 ביוני 2016 (IDT)
מזל"ט!!! ‏Guycn2 · 02:11, 5 ביוני 2016 (IDT)
בהצלחה, שמח על החלטתך (מקווה שלא תנטור לי על הבקשה למעלה קריצה)--היידן 06:00, 5 ביוני 2016 (IDT)
מזל טוב ובהצלחה! בריאן - שיחה 09:36, 5 ביוני 2016 (IDT)
בהצלחה! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:43, 5 ביוני 2016 (IDT)
בהצלחה בתפקיד החדש! אור/Doror - שיחה 17:47, 5 ביוני 2016 (IDT)
בהצלחה! ביקורת - שיחה 18:09, 5 ביוני 2016 (IDT)
ברכותיי, בהצלחה :-) יואב נכטיילרשיחה 22:48, 5 ביוני 2016 (IDT)

שחזור ערך "מוח קוגניציה"[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל, לא הבנתי מדוע שחזרת את עריכתי? קניגס - שיחה 21:45, 7 ביוני 2016 (IDT)

קניגס, הפרשנות: גמול חיובי (עונג) גמול שלילי (כאב) - הייתה נראית לי חשודה.
היה צריך להגיה: האמיגדלה המכיל -> המכילה, התנייה -> התניה, למידה מתבצע -> מתבצעת, הופעה ייחשב -> הופעה תיחשב, חווית עונג עשוי -> עשויה, חווית כאב שנחשב -> שנחשבת, הפתרון,אל -> הפתרון, אל, במשותף -> המשותף, כך שככל -> ככל.
המשפט הבא מנוסח באופן מסורבל: "מבחינה אנטומית תאי התיוג של הכאב והעונג לסוגיהם נמצאים בטנגטום הגחוני, שבעת הופעת חווית כאב\הפחתת עונג הוא מפריש דופמין אל האמיגדלה, ובמידה ומופיעה חווית עונג\הפחתת כאב הוא מפריש דופמין אל גרעין האקומבנס. כך כל תא תיוג באקומבנס ובאמיגדלה שפעל לפני הופעת חווית הכאב\עונג, סוכם את כמות הדופמין שהופרש לסביבתו, אם ערך הדופמין גבוה מערכו מה שאומר שהעונג\כאב גדול מהמוטיבציה\רתיעה המיוצג בתא התיוג אז ערך תא התיוג יתחזק באופן שלהבא הוא יגרום ליותר רתיעה\מוטיבציה, וייחלש במידה וערך הדופמין קרי העונג\כאב נמוך מערך המוטיבציה\רתיעה המיוצג בתא התיוג."
העדפתי את הנוסח הקודם: "המשוב מתקבל באמצעות אותות הורמונליים ממערכות התיוג שפעלו שמשמשים כאמור גם להפעלת סנסורים יוצרי רגשות. כל סוג של תיוג חיובי ושלילי שקיים בתא הנוכחי סוכם את ההורמון התואם אותו בחלל שמסביבו. אם התיוג התואם החיצוני גבוה ממנו אז הוא יתחזק, ולהפך. ואם יש תיוג חדש הוא יקודד גם כן כתיוג של הזיכרון הנוכחי."
אתה מוזמן להחזיר את העריכה ולתקן בה את הדרוש תיקון. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 06:13, 8 ביוני 2016 (IDT)
אוקיי, יום נעים קניגס - שיחה 07:11, 8 ביוני 2016 (IDT)

שלום - הוספת בדף השיחה שלי הצעה לאימוץ ערך[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אז הוספת בדף השיחה שלי על הפרויקט לאימוץ ערך והחלטתי לאמץ את הערך על הכטב"ם האיראני פוטרוס. אני אשקיע בערך הזה ואולי אצטרך את עזרתך. אני אעשה את הבסיס היום ואולי אמשיך מחר. כיצד אני מתווסף לרשימת המאמצים של הערכים היתומים ומקבל קרדיט על העשייה ?

נראה לי שלא הבנת את משמעות האימוץ, זה בסך הכל לקשר אל הערך מערך אחר.
באופן כללי כל עריכה שאתה מבצע נשמרת בהיסטוריית הגרסאות והקרדיט לכל ערך בוויקיפדיה הוא של כלל התורמים בהיסטוריית הערך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:23, 10 ביוני 2016 (IDT)

לגבי שינוי שם הערך OS X[עריכת קוד מקור]

{{שינוי שם|לשם=macOS}} שלום.היכן אוכל לפתוח דיון מתאים? מצטער,אני אמנם רשום כ-4 שנים בויקיפדיה,אך רק בחודשים האחרונים הגברתי את פעילותי יותר,ואיני בקיא ברזי ויקיפדיה לגמרי.תודה. איש רב פעלים - שיחה 17:14, 14 ביוני 2016 (IDTׁ)

הוספתי תבנית שינוי שם. אכן זה המקום לדיון. אזכיר שבוויקיפדיות זרות נחלקו בשאלה האם לשנות את שם הערך בהתאם לשם שהוכרז. המערכת החדשה טרם יצאה לשוק. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:34, 14 ביוני 2016 (IDT)
זה ממש לא המקום. נראה לי שנפלה טעות והתכוונתה לשיחה:OS X? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:48, 14 ביוני 2016 (IDT)
אופס... ערכתי מהנייד וחשבתי שתויגתי בשיחת הערך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:49, 14 ביוני 2016 (IDT)

בנושא הערך "גדליה מזל" אני לא יודע כיצד והיכן ניתן לבקש אישור להשבת הערך. האם לך יש סמכות לתת אישורים בדברים כאלו? אם כן אשמח לקבל אישור ואמשיך להרחיב את הערך ruven.b

לילה טוב[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום, אשמח אם תסביר לי מדוע נמחק הערך "חמדת יהודה" שערכתי? בברכה, אלירן

אלירן שלום, העברתי את הערך למרחב המשתמש שלך, משתמש:Eliranbb21/חמדת יהודה כדי שתמשיך לשפר אותו ולהתאים אותו לוויקיפדיה. ניסוח נייטרלי, מקורות, קישורים פנימיים.
אני מסופק לגבי חשיבותו האנציקלופדית של הערך, לשם המחשה הערך על ישיבת איתמר נמחק בהצבעה. לאחר שיפור הערך יהיה ניתן להחזירו למרחב הערכים ולדון בחשיבותו.
בתור עורך חדש שזוהי תרומתו הראשונה לוויקיפדיה יש חשש סביר שיש קשר כלשהו למוסד מה שעלול לפגום בנייטרליות של הערך. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:12, 16 ביוני 2016 (IDT)
על סמך מה אתה אומר שהערך שלי הוא לא מקורי ומועתק ?ימים שלמים השקעתי עליו,אתה ממש חצוף.מרכז הרב - שיחה 18:22, 17 ביוני 2016 (IDT) שיחת משתמש:מרכז הרב
הסגנון לא היה נראה פרי עטך, אתה כנראה רב-סגנוני. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:37, 17 ביוני 2016 (IDT)

כסף בבנק[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום Uziel302, לאחר שכתבתי את הערך "כסף בבנק" הוא לא אושר למרות שמכיל מידע אמין המקביל לערכים דומים בשפות אחרות, הוא מכיל טבלה שהופכת אותו לקריא וויזואלי ורציתי לדעת איך ניתן לגרום לערך להפוך לערך ראשי Tal181297 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערך הועבר לכאן, עקב צורת הכתיבה בו. ראה לשם השוואה את הערך האנגלי המקביל - WWE Money in the Bank, הוא מכיל קישורים והערות שוליים, ואינו פותח בהצהרה סובייקטיבית כגון "הנחשב לאחד מהקרבות הפופולרים".
כמו כן יש בעיות בעיצוב שגורמות לערך להיראות בעייתי, סוגריים ללא רווח לפניהם, אין מקף בין אותיות ומספרים (ל2015 במקום ל-2015) וחסרים קישורים פנימיים וקטגוריות.
לאחר שיטופלו הבעיות הללו והערך יורחב מעט תוכל לפנות לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה בבקשה להחזיר את הערך למרחב הראשי. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 14:54, 21 ביוני 2016 (IDT)

חסימת משתמש:Daniel4400[עריכת קוד מקור]

הי עוזיאל, העורך הזה לא ערך מאז מרץ 2016. מה קרה היום שהחלטת לחסום אותו ללא הגבלת זמן? מדובר בעורך ותיק, שחסימתו מעבר ליום אחד דורשת אישור בירוקרטים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 21:58, 21 ביוני 2016 (IDT)

נחסם לפני כן לשלושה חודשים ותגובתו בדף השיחה הראתה שלא הבין את הבעיה. נזכרתי בו בעקבות מקרה דומה. בעקבות פנייתך שחררתי את החסימה. מקווה שלא יחזור להעלות ערכים מטעים מתחת לרדאר. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:08, 21 ביוני 2016 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: היי. ואם כבר מדברים על זה, למה לחסום את ניב2 והודיה פינטו? נראה לי שהתלהבת מהתפקיד ולא עברת על התקנון מספיק. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:09, 21 ביוני 2016 (IDT)
את ניב חסמתי בעקבות בקשתו של עמרי והאזהרות שהוצבו בדף שיחתו.
הודיה פינטו העלתה את הערך דרמת מסתורין שהכיל את התוכן: "הודיה פינטו שחקנית מצליחה רק בת 13..." והתרשמתי שלא באה לתרום. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:19, 21 ביוני 2016 (IDT)
אני לא מסכים עם מה שאמרת על דניאל, אבל זה עניינה של חנה, לא שלי. בעניין ניב, לדעתי האישית, לא היית צריך לחסום אפילו לחמש דקות בלי אזהרה מפורשת שייחסם אם יימשך להעלות את הערכים הללו, והסבר על מרחב טיוטה בו יכול לקבל עזרה בהתאמת ערכים. על מעבר שורה מדי משפט לא חוסמים. בעניין הודיה, ראיתי את מה שהעלתה, אז? איפה ההזהרה על השחתה וחזרה על מעשה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:24, 21 ביוני 2016 (IDT)
ניב2 לא משתמש ותיק ולאור דף השיחה שלו, החסימה הייתה יותר ממוצדקת. עברת על דף השיחה שלו? הוא מלא באזהרות. מדובר במשתמש שיוצר ערכים גרועים בשיטת מצליח. אם הוא רוצה לערוך, שיתכבד וימצא לו חונך. עמרישיחה 22:25, 21 ביוני 2016 (IDT)
כן, ראיתי. בגלל זה אמרתי לפי דעתי אישית. עדיין בתוקף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:28, 21 ביוני 2016 (IDT)
ניב הוזהר שיחסם, האזהרה חייבת להיעשות על ידי?
הודיה אכן לא הוזהרה וחזרה, הבנתי שהשחתה לאחר אזהרה היא נימוק רווח לחסימת אנונימים אך במשתמשים רשומים שהשחיתו אין בכך צורך, זכור לי שראיתי את אלדד חוסם רשומים שהשחיתו ללא אזהרה מקדימה. הנוהל בדף ההנחיות הוא "חסימת משתמשים רשומים אם המשחית נרשם ותרומותיו הראשונות הן השחתה לשמהּ, אפשר לחסום ללא הגבלת זמן – החסימה כאן היא לשם משתמש ייחודי ולא לכתובת IP דינמית, לכן אין פגיעה בחפים מפשע." אם מדובר רק לאחר אזהרה יש להוסיף את הסייג הזה להנחיה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:33, 21 ביוני 2016 (IDT)
בעניין ניב - ממש לא על ידך. אין הבדל בין אזהרת מפעיל לאזהרת משתמש אחר. אבל אני במקומך הייתי במקום להסכים, מסביר לעמרי מה חסר.
אבל יש הבדל בין השחתה להשחתה. אם היא הייתה מכניסה קללות - גם אני הייתי חוסם אותה, אולי אף ליותר זמן. אבל על כזה דבר - צריך להזהיר קודם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:37, 21 ביוני 2016 (IDT)
נ"ב וזה לא שאתה צריך להתגונן. אף אחד לא הולך לחסום אותך על זה . תלמד, יהיה בסדר. אני חסמתי בלי להתכוון שליש ויקיפדיה לעריכה ביום הראשון שלי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:40, 21 ביוני 2016 (IDT)
הי עוזיאל, אני רואה שהתפתח כאן דיון ארוך. לגבי דניאל, איננו יודעים אם למד את הלקח או לא. אבל כל עוד לא חזר על מעשיו אין לחסום אותו. אם יחזור והבעיות שהתגלו בעריכותיו תמשכנה, אז יהיה צורך לפנות לביורוקרטים. לפי הנוהל, מפעילים לא רשאים לחסום משתמש ותיק ליותר מ-24 שעות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:46, 21 ביוני 2016 (IDT)
אכן לא הייתי מודע לכלל זה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:57, 21 ביוני 2016 (IDT)
ראה ויקיפדיה:מדיניות החסימה#חסימה ארוכה של משתמש ותיק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:59, 21 ביוני 2016 (IDT)

ערך יתום[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום, מדוע הסרת הערך ויליאם בבל (קישור ראשון מדף אחר וואוו יהייי :-7 ) מרשימת היתומים.? 213.8.204.39 00:35, 22 ביוני 2016 (IDT)

כי הוא משויך לרשימת יתומים אחרת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים יתומים/מוזיקה. Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:39, 22 ביוני 2016 (IDT)
אהה, לא ידעתי שזה עובד כך, מתנצל.04:46, 22 ביוני 2016 (IDT)
לא קרה כלום. Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 10:02, 22 ביוני 2016 (IDT)
אהבתי את הדיוקן, אף על פי שמזכיר לי יותר הדיוקנאות של מירו בהשפעת ואן גוך, סזאן וכנראה גם פיקאסו מאשר פיקאסו (על שמו האפליקציה...)קטלוניה תמיד הייתה הפנינה האיברית (ואולי גרנדה ואל-אנדלוס ו...).213.8.204.39 21:50, 22 ביוני 2016 (IDT)

אזדקק לעזרתך בערך שאני עובד עליו[עריכת קוד מקור]

אהלן אני עוד היום אקליד במילים ונקודות את הסד"כ של חיל הים המצרי. כי... מה שכתוב בערך עכשיו מלבד הפסקה שהוספתי לפני מס' ימים איבד קשר למציאות. חיל הים המצרי הוא חמוש וחזק ולא משתמש כבר בספינות משנות ה60 האם תוכל להפוך את המלל - תמונות יש בויקי האנגלי ולהפוך אותו לטבלה כמו שמופיע בויקיפדיה האנגלית ? https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ships_of_the_Egyptian_Navy

Adinargasi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כשתרגמתי טבלאות מאנגלית לקחתי את קוד המקור של הטבלה כולה ותירגמתי תא תא לעברית בעורך טקסט פשוט. משימת התרגום פה גדולה ואני לא רואה צורך להשקיע בזה באופן מיוחד, בפרט כשאיני מכיר את הנושא. מקווה שתסתדר בעצמך בתרגום, אם תצטרך עזרה בתיקון בעיות בטבלה אוכל לעזור נקודתית.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:40, 24 ביוני 2016 (IDT)


אני דווקא הולך לכיוון אחר, גם נעים יותר לעין, לדעתי. עדיף על טבלה ונותן אפשרות יותר לפירוט.

מכיוון שיש לי עוד שעה במקרה הטוב של עבודה, הנה דוגמא לאיך שזה יראה http://prntscr.com/bkjnn0 בפריגטות, בגלל שיש לצי המצרי מספר סוגים אז העדפתי לכתוב את החימוש בנקודות. תמונות לכל סוג (אם קיימת בוויקפדיה) אני אוסיף http://prntscr.com/bkjnz3

מה דעתך ??? כל זה כמובן בנוגע לכוח העיקרי, בנחתות לדוגמא לא אפרט על כל נחתת בנפרד אלא אכתוב רשימה של נחתות עם הדחק. כך גם בנוגע לספינות הקלות של הצי, אלא אם יהיה לי אנרגיה מיותרת.

Adinargasi - שיחה 19:45, 24 ביוני 2016 (IDT)

סבבה, בהצלחה. אני רק לא מבין איזו עזרה אתה צריך ממני. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:02, 24 ביוני 2016 (IDT)


לא ממש צריך, אולי רק הגהה ?

בכל מקרה סיימתי...

אזדקק לעזרתך בערך שאני עובד עליו - B47[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לשים קישורים לשפות אחרות אבל זה חוסם אותי בערך הזה https://he.wikipedia.org/wiki/B-47_%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%98%D7%94%D7%95%D7%92%27%D7%98

קישרתי. מעניין למה אתה לא הצלחת. מה היה כתוב לאחר שניסית? ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 14:49, 26 ביוני 2016 (IDT)
רק עכשיו ראיתי שהגבת לזה, מצטער.
בכל מקרה יש לי בעיה עם הערך על דייויד קמרון, נכנסתי לערך במקרה וראיתי שלא עודכן שהתפטר מראשות הממשלה בעקבות ההחלטה במשאל העם האחרון. אין אפשרות לערוך את הערך בגלל שהוא בהגנה מוגברת. צריך להוסיף שהוא התפטר.
Adinargasi - שיחה 11:22, 29 ביוני 2016 (IDT)

למה אתה מבטל את העריכה שלי על הברדלסים[עריכת קוד מקור]

מישהו יצר ערך שהוא לא מתכוון לערוך והפנה אותו אל המין. מה הקטע להשאיר ערכים כאלה? משתמשון - שיחה 23:18, 25 ביוני 2016 (IDT)

השאלה שצריכה להישאל היא האם יש צורך למחוק הפניות כאלו. האם מי שהפך את הערכים להפניות עשה טעות? האם ההפניות מזיקות?
בעיני גם לגבי הפניות יש מקום לדון ולא למחוק במחיקה מהירה כל הפניה שבעיני עורך אחד היא מיותרת. אין לי בעיה שימחקו את ההפניות הספציפיות הללו, פשוט מפריע לי עצם השימוש בתבנית מחק למחיקת הפניות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:51, 25 ביוני 2016 (IDT)
משתמש:Uziel302, מה פירוש האם ההפניות מזיקות? אם אפשר לכתוב ערך ובמקום זה יש הפניה שהיא לא 100 אחוז ישר אל הערך המיועד אז משהו בעייתי בזה, הרי יש ערכי ברדלסים על תת-מינים אז למה לדפוק עוד 2 תת-מינים ללא ערך במחשבה שיש ערך? זו הטעיה של הקוראים. חוץ מזה שלא נראה לי שתתלהב אם אני אכחיל את כל הערכים בדף של הזברה המצויה (שחבל שלא כתבו עליהם). למה פה צריך איזה דיון על השארת הערך? את הערך בנננערר2 ימחקו בלי שום דיון. משתמשון - שיחה 23:16, 26 ביוני 2016 (IDT)
מחקתי את ההפניות. באופן דומה אולי יש למחוק את אריה אפריקאי ואריה אפריקני ובטח יש עוד.
ההטעיה של הקוראים שחושבים שיש ערך רלוונטית לכל הפניה שאינה שקולה לערך אלא עוסקת בפרט בו. למשל כ-50 הפניות לאח הגדול וכ-20 הפניות למלכת היופי. אז אולי שם פחות חבל שלא כתבו עליהם אבל ההטעיה עדיין קיימת.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 10:54, 28 ביוני 2016 (IDT)
תודה על המחיקות. בד"כ זה לא מפריע לי, רק כשכל התת-מינים מקובצים בטבלה ויש ערכים על השאר. משתמשון - שיחה 21:14, 28 ביוני 2016 (IDT)

תיקון טיוטת הערך פנחס שפירא (רב)[עריכת קוד מקור]

שלום Uziel302 !

תיקנתי את הערך בהתאם להנחיותיך, הוספתי פרטים על הדמות עם מקורות, וכמו"כ גם מקורות נוספים.

מקווה שיצא משביע רצון. באם כן, אבקשך לשחזר את הדף. באם לא - אבקשך להודיעני מה טעון תיקון והשלמה עדיין.

בכבוד רב

Roni dovid

Roni dovid, ביצעתי מספר שינויים והחזרתי את הערך למרחב הראשי.
כיוון שלא ברורה לי חשיבותו האנציקלופדית של נשוא הערך, הצבתי תבנית חשיבות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:23, 26 ביוני 2016 (IDT)

Uziel היקר, ביממות האחרונות נוספו מידעים רבים וחשובים בערך, חלקם על ידי וחלקם על ידי משתמשים אחרים, וע"כ אבקשך להאריך את משך זמן ההצבעה בשבוע נוסף, על מנת שהמצביעים יוכלו להתרשם כראוי ולתת את החלטתם. בכבוד רב, Roni dovid

אני לא מכיר אפשרות של הארכת דיון חשיבות.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:18, 1 ביולי 2016 (IDT)

מסת מנוחה של אלקטרון[עריכת קוד מקור]

עוזי שלום, אולי במקרה מניסיונך אתה יודע האם נוגונג'יטה (שפתחה הערך המדובר) משפרת הערכים שלה מארגז החול שלה, זאת אומרת האם שווה לטרוח לחכות שתערוך הערך? אם אתה מעוניין אני יכל לערוך כפסקה בערך אלקטרון, לא משהו ארוך(בגלל זה לא חושב שראוי לערך), אך כן משהו קוהרנטי, ותקין(הערך כרגע בעייתי לא רק בניסוח ובבהירות אלא גם בדיוק(אולי בגלל זה עדיף שיהיה מעורפל-לא נותן תחושת הידיעה כשמדובר בסופו של דבר בדברים על סף השגויים)).213.8.204.74 19:38, 26 ביוני 2016 (IDT)

היו ערכים בעבר שננטשו בארגז החול שלה. אשמח אם תרחיב על הנושא בערך אלקטרון. אם אתה מעתיק מהטקסט שהיא כתבה, תן קרדיט בתקציר העריכה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:52, 26 ביוני 2016 (IDT)
בוודאי שאתן, ותודה שהסבת תשומת לבי. אשתדל לעשות זאת בשעות הקרובות, אם לא לכל היותר מחר. כמובן שאתה תעשה מה שאתה מבין בנוגע לערך עצמו... 213.8.204.74 19:57, 26 ביוני 2016 (IDT)

עוזיאל אתה יכלה לבדוק את עריכותי בערך אלקטרון, ולהכריע בעניין הערך של משתמש:Nognogita8, ייתכן ויש להקטין גודל גופן הנוסחאות, אך אני לא "שולט" בעריכה כזו, אז אולי תוכל לסייע להביא את הפרק להיראות קצת יותר בממדים שלו (ממדים של אלקטרון ).213.8.204.74 23:29, 26 ביוני 2016 (IDT)

אני לא מבין בתחום ולכן לא אוכל לבדוק את עריכותיך, אבל מבחינת מבנה ועיצוב לא נראה שיש בעיה, ומקובל בוויקיפדיה להשתמש בגופן גדול עבור נוסחאות. לא ראיתי בעיה במימדים של הפרק. לגבי הערך הנפרד, הוצבה בו תבנית עבודה ולכן יש להמתין לכל הפחות שבוע מהעריכה האחרונה לפני שמשנים שם משהו. אם העבודה תינטש אפשר יהיה להעביר את הערך למרחב המשתמש שלה. אם העבודה תושלם בצורה טובה הערך ישאר כערך מורחב ובערך אלקטרון תתווסף הפניה אליו, כמקובל במקרים מהסוג הזה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:42, 26 ביוני 2016 (IDT)
עוזיאל שלום, מציע להעביר הערך ממרחב הערכים, רוב המידע שבו (זה שאני יכל לערוב לו) נמצא בערך אלקטרון וחלפה התקופה שציינת.213.8.204.22 08:54, 29 ביוני 2016 (IDT)
עדכון: הסרתי תבנית העריכה על הערך, אולי מישהו ירתם לתרום לו, אתה מוזמן לקרוא ההתיחסות האחרונה שלי בדף השיחה, המסבירה מדוע הערך כפי שהוא לא ראוי להישאר במרחב הערכים ורק בשינוי מהותי ראוי שיכלל בו.213.8.204.22 11:43, 29 ביוני 2016 (IDT)

היי,[עריכת קוד מקור]

סתם דבר קטן ולא חשוב, אבל התכוונת ל"ניכוש עשבים" :) אלדדשיחה 18:13, 27 ביוני 2016 (IDT)

כמובן. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:22, 27 ביוני 2016 (IDT)

יאיר אוריאל[עריכת קוד מקור]

מה לא בשל בערך של הרב יאיר אוריאל?20:15, 27 ביוני 2016 (IDT)~

הערך צריך להיות נייטרלי ועובדתי, ולכן הביטויים "תלמידו המובהק", "מקורב מאוד", "ספר תורה מהלך" ו"סגנון מיוחד" אינם מתאימים לערך בוויקיפדיה.
לגבי היותו ממייסדי היישוב היהודי/מכון מאיר, לא ברור מה היה חלקו בייסוד, וכיוון שאינו מוזכר בערכים היישוב היהודי בחברון ומכון מאיר לא נראה שהיה המייסד העיקרי. חבר הגרעין המייסד כמופיע בהמשך זה כבר יותר טוב. פרט כזה אינו אמור להופיע בשורת הפתיחה.
לכל אורך הערך יש צורך בהגהה והקפדה על רווחים ופיסוק.
לגבי חשיבות הערך, נראה שהתפקיד העיקרי שמילא במהלך חייו היה ר"מ, ולפי ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים: "ככלל אין לכתוב ערכים על ר"מים". זה לא אומר שאסור לכתוב אבל יש סיכוי גבוה שהערך לא ישרוד דיון חשיבות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:33, 27 ביוני 2016 (IDT)

מחיקת ערך אמש[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל, קראתי לעומק כבר מזמן את כל ההדרכות של ויקי, אולם מדבריך לא הצלחתי להבין מדוע מחקת את הערך "לילך חן" שהעליתי אמש. הוא כתוב למיטב הבנתי על פי כל הכללים, נותן ערך לקוראים ומספר על אישה שהיא דמות ציבורית מעניינת ושרבים נעזרים בה, ושינו את חייהם בעזרתה. מה שכתבת לי על המחיקה היה רחב מאד ולא ספציפי ולכן לא ברור. אשמח לדעת את הסיבה המדויקת ומה עליי לתקן כדי שהערך יוכל לעלות. תודה, יאיר Yair.kachel (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

Yair.kachel, כל הכבוד לה שהיא עוזרת לרבים, אך היא אינה דמות בעלת חשיבות אנציקלופדית. ראה ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. כמו כן, אישיות בת דורנו שהסיקור התקשורתי עליה מסתכם בכתבה אחת בישראל היום, כנראה אינה בעלת חשיבות אנציקלופדית.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 15:11, 30 ביוני 2016 (IDT)

שוב פעם - לא מצליח לקשר ערך לשפות אחרות[עריכת קוד מקור]

זוכר את הבעיה מלפני כמה ימים ? היא מופיעה שוב ! http://prntscr.com/bn2aae

הנה הערך שיצרתי : https://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%AA%D7%95%D7%AA%D7%97_%D7%94%D7%A2%D7%9C_V3&oldid=18886169

אגב, בתמונה בערך, הכל בתבנית מיושר לצד ימין, גם הכיתוב וגם התמונה. כיצד אני מסדר את זה כמו בשאר הערכים ? Adinargasi - שיחה 17:27, 30 ביוני 2016 (IDT)

עכשיו שהבאת צילום מסך הבנתי את הבעיה, שמת את הלינק לוויקיאנגלית במקום את שם הערך.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:38, 30 ביוני 2016 (IDT)
לגבי היישור לימין, את התמונה אפשר לישר למרכז על ידי הוספת הפרמטר מרכז. הכיתוב מיושר לימין בגלל התבנית וכך זה כנראה בכל הערכים המכילים את התבנית. מתייג את בורה בורה אשף התבניות, אולי ידע להסביר למה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:49, 30 ביוני 2016 (IDT)
הכל סודר. בורה בורה - שיחה 19:27, 30 ביוני 2016 (IDT)
אז פשוט אני צריך לחפש קישור של הערך ? אני חושב שהבנתי. תודה. שבת שלום. Adinargasi - שיחה 19:05, 1 ביולי 2016 (IDT)

מיקי אדלשטיין[עריכת קוד מקור]

בעבר תיקנת את הערך [2] לכך שנולד ב-66, מה המקור ? ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 23:09, 2 ביולי 2016 (IDT)

לא זוכר מה היה המקור עליו הסתמכתי אז, עכשיו מצאתי את המידע פה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 02:59, 3 ביולי 2016 (IDT)
ראיתי את זה, הבעיה שנראה לי שגם המקור בערך (הארץ ואמיר אורן) וגם המקור ב-NFC הסתמכו על ויקיפדיה, כל אחד בתקופות שונות בהם היה מידע אחר בערך. מחפש מקור בלתי תלוי אחר. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 03:06, 3 ביולי 2016 (IDT)
כנראה סמכתי על המדווח בדף השיחה בעקבות בדיקה. ביצעתי את הבדיקה שוב ואכן 1966 יכול להתאים ו-1967 לא.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 03:19, 3 ביולי 2016 (IDT)

יאפטוס (מיתולוגיה)[עריכת קוד מקור]

שלום, קצת באיחור עניתי על שאלתך, והעברתי את השיחה לדף השיחה של הערך. בברכה--יום טוב - שיחה 00:52, 6 ביולי 2016 (IDT)

היי :)[עריכת קוד מקור]

האם אפשר שנדבר בטלפון 0542884310 ואיך אני מעלה את הערך שכתבתי? וכשהוא יעלה אני אשפר אותו ואעלה כל פעם מחדש חומרים איך אני מעלה את הערך? האם זה מצריך אישור לעלות או? גולן אלגרבלי - שיחה 16:30, 9 ביולי 2016 (IDT)

זה מצריך עמידה בקריטריוני החשיבות. את התיאור הבסיסי העלית כבר לדף המשתמש שלך. אתה יכול לערוך שם ולהוסיף מידע. תוכל גם לבקש עזרה בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:36, 9 ביולי 2016 (IDT)

שיא גינס[עריכת קוד מקור]

היי עוזיאל.

משתמש:The rocket breaker ניסה לפנות אליך על מנת לשאול מדוע שחזרת את עריכתו בערך ספר השיאים של גינס. אני מצטרף לשאלתו. מדוע לא להשאיר את התמונה בערך? Botend - שיחה 17:31, 9 ביולי 2016 (IDT)

אני לא מבין למה הוא מחק את התמונה של התעודה הרשמית של גינס זו התעודה החדשה עם הלוגו החדש ובנוסף זה יכול להוסיף לעמוד :) תודה מראש The rocket breaker (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
הערך עוסק בספר השיאים ולא בשיא אחד מתוך האלפים בו.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:40, 9 ביולי 2016 (IDT)
לטעמי יש לתמונה מקום בערך. יש בערך תמונה אחת של הספר עצמו, אבל עוד שלוש תמונות שרק אחת מהן קשורה באופן ישיר כל כך לערך (הדגל, שהוא עצמו השיא). לדעתי תמונה של התעודה המוענקת למחזיקי שיאים מוסיפה לערך בהחלט. Botend - שיחה 17:42, 9 ביולי 2016 (IDT)
אולי אפשר לצרף אותה בקטן בפסקה על השיאים הישראלים. העורך הנ"ל ניסה להוסיף אותה בראש הערך ולזה ודאי אין מקום.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:43, 9 ביולי 2016 (IDT)
גם אני חושב שיש לתמונה מקום בערך, אבל צריך לשנות את הרישיון מחופשי לשימוש הוגן (כי לתאגיד שהנפיק אותה עשויות להיות זכויות יוצרים על העיצוב שלה מעבר לסימן המסחרי). ‏ Amitayzl - שיחה 17:47, 9 ביולי 2016 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אני מסכים איתך שבראש הערך אודות הספר עדיף לתת תמונה של הספר עצמו. לדעתי שחזור לא הייתה פעולה נכונה במקרה הזה. עדיף היה להעביר את התמונה מטה עם הסבר בתקציר העריכה. Botend - שיחה 17:50, 9 ביולי 2016 (IDT)
כמובן שאם הייתי חושב שלתמונה תרומה לערך הייתי משנה את מיקומה. בעיני בסך הכל מדובר בניסיון קידום של מר קסל. באופן כללי אני לא מחבב תמונות של טקסט. לערך תורמות יותר תמונות המציגות זוכי שיאים.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:57, 9 ביולי 2016 (IDT)

שום קידום ושום נעלים אתה יודע מה זה בשבילי להופיע בדף של שיאי גינס בקטגוריה שיאנים ישראלים בשביל זה עשיתי את השיא בשביל לייצג את המדינה שלי ורק שתדע שלי ולשמעון פרס יש אותו מספר שיאים ושנינו מחזיקים בשני שיאי גינס אנחנו הישראלים עם הכי הרבה שיאים אז תכבד בבקשה !

הקישורים שלי[עריכת קוד מקור]

ממליץ לך להוסיף פה את השורה: * {{#חשב תנאי:{{גודל דף:ויקיפדיה:בקשות ממפעילים|R}}>680|*[[קובץ:Nuvola apps ktip.png|10px|קישור=ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות מחיקה]]|}} ואם יהיו בקשות בוק:במ תופיע נורה צהובה בתפריט "הקישורים שלי". בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 17:54, 9 ביולי 2016 (IDT)

אנסה, תודה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:58, 9 ביולי 2016 (IDT)
זה לא יעבוד עכשיו כי אין בקשות. בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 17:59, 9 ביולי 2016 (IDT)
דווקא יש בקשות באמצעות תבנית {{מחק}} כך שאני בספק לגבי האפקטיביות של זה, הוספתי את זה בנוסף לקישור הקבוע לדף.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:01, 9 ביולי 2016 (IDT)
קודם כל, זה אפקטיבי לכל בקשה שהיא לא דרך התבנית (ויש הרבה כאלו). אפשר לשנות את זה בדף שלך שבמקום 680 לשנות ל645 או 650 ואז זה יותר מדויק. אני חושב שזה כן הכרחי למפעילים בכללי ולך באופן ספציפי שראיתי שאתה נוהג לשים לב לדף בתדירות גבוה. לחיצה על הנורה תעביר אותך לדף וק:במ. מקווה שזה יעזור, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 18:09, 9 ביולי 2016 (IDT)
רואה שזה עוזר? אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 20:47, 9 ביולי 2016 (IDT)

תורת ארץ ישראל כבר לא קצרמר[עריכת קוד מקור]

בזכות מי?! שריר וקיים - שיחה 16:45, 11 ביולי 2016 (IDT)

לא הבנתי את השאלה. הערך מכיל מידע בהיקף סביר לערכים מסוג זה ואין צורך לסמנו כקצרמר.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:17, 11 ביולי 2016 (IDT)
מי זה שהרחיב? שריר וקיים - שיחה 17:19, 11 ביולי 2016 (IDT)
בסה"כ חושב שיש מישהו שמגיע לו על זה קרדיט שריר וקיים - שיחה 17:29, 11 ביולי 2016 (IDT)
הקרדיט לעורכי הערך מופיע בהיסטוריית הגרסאות, כשמסירים תבנית קצרמר אין חובה להסתכל שם.
כל הכבוד לך על תרומתך לוויקיפדיה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:56, 11 ביולי 2016 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

מדליה זו מוענקת לך על טיפולך המסור ותשומת לבך בדיווחים על טעויות מתניה סעיד - שיחה 14:32, 12 ביולי 2016 (IDT)

מדוע עריכתי נמחקה ?[עריכת קוד מקור]

שלום,

מדוע ערכתי בדף "יהדות מצרים" ועריכתי נמחקה מספר פעמים ? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני שחזרתי את המשפט הבא: "חשוב לציין שקהילת יהודי מצרים היא קהילה צפון אפריקאית לחלוטין. למרות המערערים שקמו על כך. נכון שהיה קשר חזק עם חכמי א"י אך אין הדבר סותר. ומה גם שמנהגי ארץ ישראל - אינם מנהגים קבועים ומשתנים כהירף עין. ובירושלים עצמה היו כמה וכמה מנהגים באותו זמן. עדת המצרים נכללה גם ב "עדה המערבית" בירושלים." האם לדעתך הוא מנוסח בצורה אנציקלופדית? בעיני הוא מנוסח בלשון דיבור.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 16:12, 13 ביולי 2016 (IDT)

הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום Uziel302.

רציתי להזמין אותך אישית להשתתף במיזם ויקייטנה שבאחריותי. המיזם מתאים לכל הגילאים ופועל בימים ראשון עד שישי, אבל לא תמיד חייבים להראות נוכחות.
המיזם בא במטרה לגוון בפעילויות, לרכוש ידע נוסף, וכמובן, לתרום לוויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תרצה להשתתף במיזם.
בנוסף, אם החלטת להצטרף (לא חייב להגיע לכל השעות, רק לאלה שנוח), תוסיף את שמך כאן.

בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו ותרמו לוויקיחדשות! 13:19, 18 ביולי 2016 (IDT)

ליאת קורן ליטבינוף[עריכת קוד מקור]

עוזיאל שלום וברכה, , בענין הערך 'ליאת קורן ליטבינוף' שמחקת משום מה. נבצר ממני למה ? הופעל פה שיקול שאינו אוביקטיבי כי הערך 'אינו אנציקלופדי'. שלושה עורכי ויקי מצאו לנכון שיש ענין בערך . איני מכיר מספיק ערכים בויקי העוסקים באנשים ששינו משהוא בדמותו של חבל ארץ כמו ים המלח. בוטום אפ.

הדמות אינה רצה לכנסת או לפרס ישראל ורוח הויקי צריכה כאלה בדיוק להמחיש את כוח האדם הפשוט ביצירת שינוי.

נכון, הערך צריך עוד עיבוי אבל מחיקה ? ככה ?

אשמח מקרב לב לעזרתך בהכוונת הכתיבה, אבל בכל מקום השיקול אם יש או אין ענין לציבור , אנציקלופדי או לא, אסור לו להיות מושפע מהתקשורת הרגילה שויקיפדיה הזיזה הצידה.

אנא התייחסותך בהקדם. (ומתנצל אם נדחפתי במקום לא נכון בדף. סתם מגבלת מכשיר אצלי)

בברכה דוד sambusac Sambusac - שיחה 17:55, 20 ביולי 2016 (IDT)

מיהם השלושה? אני יודע ש-Yoav Nachtailer כתב לך שהערך "חסר חשיבות אנציקלופדית". דניאלהמנצח העביר את הערך לטיוטה, ובסך הכל תמה על מחיקתו ללא דיון אך לא טען שהוא רואה בו חשיבות. ויקיפדיה לא באה להחליף את התקשורת הרגילה. עדיף שתערוך ערכים אחרים ואחרי שתכיר את המערכת מבפנים תוכל להשפיע על החזרת הערך. בינתיים אי אפשר לדעת אם באת לקדם את ויקיפדיה או את הדמות המדוברת.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:22, 20 ביולי 2016 (IDT)

עוזיאל , בכל ההערכה, לא ענית לי כלל מי בדיוק הסמיך ואיזה רוחב אופקים רלוונטי יש לתלמיד תיכון חביב כמו יואב לעשות שיקול ערכי מה אנציקלופדי ומה לא. אין בערך שום זדון, פוגענות או כפירה בערכי ויקי.. בדיוק ההיפך. הנימה החשדנית של דבריך אינה במקום כלל ואינה יכולה להחליף הנמקה ענינית.

אשת ציבור שפועלת מתחת לרדאר (עובדה לא שמעתם עליה בווינט) ומזיזה הרים בחבל ארץ שלם. זה ברקע כשלון הממשלה בחבל ארץ זה. לכל הנטען יש גיבוי גם בקישורים וגם בחיפוש עומק ונבצר מבינתי השליפה הזו למחוק בלי שום דיון את הערך.

אני איני נשוי לגברת או חבר שלה או יחצן ליגה ז'. ובעוונותי אני מנהל מכון מחקר באיזור ומכיר את העובדות ואני מבקש את הסברך כאן וגם את עזרתך בעיבוי הערך הראוי. אשמח גם אם תפנה אותי לאיסטנצית העריכה המבקרת את שיקול הדעת המוזר והשרירותי והבלתי מנומק שהופגן עד כה לצערי 😕 תודה דוד sambusac Sambusac - שיחה 18:42, 20 ביולי 2016 (IDT)

Sambusac, כמנהל מכון מחקר באזור יש לך אינטרס לקדם ערכים הקשורים לאזור.
מי הסמיך את יואב ואותי למחוק ערכים? הקהילה, כשבחרה בנו להיות מפעילי מערכת.
החזרתי את הערך לדף משתמש:Sambusac/ליאת קורן ליטבינוף שם תוכל להמשיך לערוך, ובפרט כדאי שמהפתיח יהיה ברור מדוע היא עומדת בקווים המנחים ליצירת ערכי אישים. לאחר סיום העבודה תוכל לפנות בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ולבקש שיעבירו את הערך למרחב הערכים.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:09, 20 ביולי 2016 (IDT)

בוקר טוב עוזיאל ותודה על התמיכה . אשמח אם תציץ בדף שוב ותראה אם מתאים עכשיו להעברה למרחב הערכים Sambusac - שיחה 10:29, 21 ביולי 2016 (IDT)

העברתי את הערך למרחב הראשי וכל בעל זכות הצבעה בוויקיפדיה יכול בשבוע הקרוב להבהיר את חשיבות הערך בדיון החשיבות שפתחתי. אם לא יהיה אף בעל זכות הצבעה כזה, הערך ימחק.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 11:30, 21 ביולי 2016 (IDT)

שלו ם Uziel302 . לצערי , המשתמש Lostam החליט שאין הוא מוכן לתת לערך ארבע שעות ולא שבוע כמו שהחלטת לתגובות. מביש בעיני וחבל . מאיפה השתוקקות הזו לחסימת מידע שיש לו משקל סגולי רב יותר מאלפי ערכים קלושים בויקי ?. הוא פשוט מחק ולא נימק . אין כבוד בין עורכים ?Sambusac - שיחה 21:21, 21 ביולי 2016 (IDT)

בלאו הכי אתה המשתמש היחיד שהביע בצורה מפורשת תמיכה בערך. מצא עוד תומך אחד ונדבר.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 06:42, 22 ביולי 2016 (IDT)

מיזם המקפצה[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל. תרצה להצטרף למיזם המקפצה, מיזם חדש שמטרתו לשפץ ולשפר ערכים מומלצים שהוסרו בגלל אי-עמידה בסטנדרטים כך ששוב יעמדו בסטנדרטים? תודה מראש המקיסט --- על דא ועל הא 10:33, 24 ביולי 2016 (IDT)

ג'בהת א-נוסרה[עריכת קוד מקור]

היי עוזיאל,
אני פורש לישון. בכל אופן, הצצתי עכשיו בערך, וכמה שורות בהתחלה שלו נראות כאילו מישהו שלא יודע עברית ערך אותו וכתב שם כמה שטויות. אודה לך אם תוכל לערוך את הפתיח. חבל להעלות תבנית "לערוך" על ערך בולט כל כך. תודה מראש, אלדדשיחה 00:32, 29 ביולי 2016 (IDT)

חן חן. אלדדשיחה 08:06, 29 ביולי 2016 (IDT)

נתנאל לוי[עריכת קוד מקור]

מחקת לי את הערך על נתנאל לוי. הוא דמות מפורסמת, למה היא נמחק?

הערך לא היה כתוב כערך אנציקלופדי אלא יותר קרוב לפרסומת.
לגבי חשיבות הזמר, האם הוציא דיסק כנדרש בקווים המנחים?‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 09:20, 31 ביולי 2016 (IDT)

מנוחה נכונה באר שבע והסביבה וMenuha-nechona[עריכת קוד מקור]

שלום עוזיאל. ייתכן ומדובר באותו אחד שמפעיל שני משתמשים (שניהם נוצרו היום, שניהם בעלי שמות די דומים...)? המקיסט --- על דא ועל הא 23:00, 1 באוגוסט 2016 (IDT)

מן הסתם, אז מה?
הדפים שיצר מפירים זכויות יוצרים וימחקו, אני מקווה שלא יטריד יותר את ויקיפדיה.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:17, 1 באוגוסט 2016 (IDT)

לכם השמיים ולנו הארץ[עריכת קוד מקור]

הי UZIEL302. בתאריך 24/07/2016 מחקת ערך חדש שהכנתי והוספתי כאן בשם "לכם השמיים ולנו הארץ". שאלתי בויקיפדיה מדוע נמחק וע"י מי ונעניתי שזה אתה וכי מצאת את שהכנסתי כאן במקום אחר ושזו פגיעה בזכויות יוצרים.

רציתי להדגיש ולקבוע שכול אשר הכנסתי כאן ושבכוונתי להוסיף ע"מ לשפר ולהעשיר את הדף הוא שלי, אני בעל הזכויות היחידות ואני אבי מולידם של כוווווול אשר נכתב, ייכתב וצולם. גם בבלוג שבו מצאת את שהכנסתי גם כאן (ושעל בסיס זה מחקת אותו) הוא בלוג שלי ועל שמי ואני בעל הזכויות גם שם.

אשמח ואודה ואפילו מאוד, אם תשלח לי נוסח מקובל עליכ/ם ע"מ שאחזירו אליכ/ם חתום ובו יובהר, יוצהר ויוכרז עלידי, שכך הדבר ואז כמובן שתוכל להחזיר את שמחקת.

לגבי הערך "לכם השמיים ולנו הארץ", זהו ספר ייחודי, יחיד ומיוחד שעבדתי עליו (לבד) שנתיים. הוא ייחודי, יחד ומיוחד כי מעולם (הן בארץ והן בעולם הרחב), לא נכתב ספר על הצוותים הטכניים מעל, מתחת ובתוך הקרביים של המטוס. על צוותי האוויר נכתבו ועוד ייכתבו מאות ואלפי ספרים אך כאמור על הצוותים הטכניים זהו היחיד. לכן חשוב בעיני שיהיה לו דף ערך כאן.

למען הסר מחשבות נוגות........ הספר הודפס במהדורה מצומצמת לרוכשים אותו ואין כול כוונה להדפיסו שוב (אפילו יש בכוונתי להכניסו חינם לתוך אתר כלשהו ברשת לכוווווולם).

ממתין לתשובתך המהירה תודה ויום נעים חיים זלינגר 054-6120668 haimzel-at-gmail.com


שלום חיים. אני לא עוזיאל, אך ברשותך אענה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ברשת. כאנציקלופדיה, היא מחויבת למספר קריטריונים. ביניהם - אי כתיבת מחקר מקורי. כלומר ויקיפדיה לעולם לא תהיה הראשונה לפרסם משהו. אם דבר מה לא פורסם קודם בהוצאה מוכרת וקבילה, איננו יכולים לפרסמו, מאחר שהוא פוגע באמינותנו כאנציקלופדיה.
לכן, אין אפשרות לפרסם בוויקיפדיה ספר או מאמר שכתבת, כמקום הפירסום הראשוני. אם הספר או המאמר יצא לאור בהוצאה מוכרת, ותהיה לו נוכחות ציבורית משמעותית, ניתן יהיה לשקול כתיבה עליו (ולא את פירסום הספר עצמו).
בברכה, דני. Danny-wשיחה 15:08, 9 באוגוסט 2016 (IDT)
Danny-w, דבריך טובים ונכונים אך השואל רצה מידע בנושא קצת אחר. הוא פירסם מידע בבלוג שלו ואז העתיקו לוויקיפדיה. הסרתי את תוכן הדף ובמקומו הנחתי תבנית הפרת זכויות יוצרים. השואל טוען ובצדק שאינו יכול להפר זכויות יוצרים של עצמו. התשובה היא שעל מנת לאמת את זהותו כבעל הזכויות יש להגיש פנייה במערכת ויקיפדיה:OTRS.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:58, 9 באוגוסט 2016 (IDT)
הי Danny-w. לא ברור לי כיצד הגעתי אליך כאשר בעצם כתבתי על הדף של Uziel302 ועל כך עמך הסליחה.
כיוון שענית לי בכול זאת אשאל לוודא שהבנתי נכון את דבריך. האם לא אוכל לפתוח דף כי הפקתי את הספר באופן פרטי בבית דפוס שפניתי אליו וכול זאת כי הוצאות לאור שפניתי אליהם רצו בעיקר זכויות וכסף ללא כמעט השקעה כספית מצידם.
זהו ספר ענק בן 450 עמודים, בכריכה קשה שעבר עריכה ועיצוב גראפי והתקבל ספר מהודר ועוצמתי.
כול ההפקה הייתה ללא תמיכה כספית מאף גוף ומומן ע"י האנשים שרכשו את הספר (165 עותקים) ובעלות די גבוהה.
אז שוב אשאל האם איני יכול לפתוח את הדף "לכם השמיים ולנו הארץ" כאן, כי לא יכולתי לעמוד בדרישות ההצאות המוכרות? קצת עצוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולמאווווד לא צודק.
אם תראה את הספר או את תמונת הספר ששטלתי בדף שנמחק תיווכח ששום הוצאה לאור לא הייתה יכולה להוציא משהו מהודר יותר.
אודה לך על תשובתך המהירה כי אם אכן כך הדבר אין כול טעם שאמשיך בכך וחבל.
אגב ולמען הסר מחשבות נוגות........ אין כול כוונה להדפיס ספרים נוספים ואני ארצה למצוא אתר/בלוג שבו ארצה לשתול את הספר כולו פתוח וחינם ולכוווווווול.
תודה ויום נעים
חיים זלינגר
הי Uziel302.
אכן כפי שכתבת (אני מבין שקראת את שכתבתי אליך) זה בדיוק שאני טוען, שואל ומבקש.
היות ואני חדש ועדיין לומד ובהדרגה (לפי השימוש) את הכלים של הוויקיפדיה אודה לך אם תכוון אותי צעד אחר צעד לאן להיכנס ומה לכתוב שם.
אם למשל יש לך דוגמא/תבנית אחידה שאוכל להעתיקה כלשונה ולשנות את הפרטים שתתאים לבקשתי, מאוד אודה לך.
ועדיין לא ברור לי עניין "ההוצאה לאור המוכרת" שהעלה כאן Danny-w והאם זוהי משוכה שלא אוכל לעבור ולפתוח את דף הערך "לכם השמיים ולנו הארץ"
תודה לך על תשובתך והבנתך
יום נעים
חיים זלינגר.
התבנית מופיעה בפסקה "הצהרת הסכמה לכל הבקשות" בקישור שצירפתי לעיל, ויקיפדיה:OTRS.‏ הוצאה לאור מוכרת היא לא תנאי הכרחי, מהו מחקר מקורי ומה בעל חשיבות אנציקלופדית אלו שאלות הנתונות לשיקול דעת, לאחר הסדרת אישור הזכויות יהיה ניתן לקיים דיון על חשיבות הערך ומקומו בוויקיפדיה. Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 01:33, 10 באוגוסט 2016 (IDT)

גדליה מזל[עריכת קוד מקור]

היי תעזור לי בבקשה! הועברו לי בטעות הדף שיחה משתמש Ruven.b / גדליה מזל - לערך בשם גדליה מזל, בנוסף הדף משתמש Ruven.b גדליה מזל הועבר לערך בשם- Ruגדליה מזל, בטעות גמורה כתוצאה מהמכשיר, אם תוכל להחזיר כמו שהיה Ruven.b - שיחה 00:49, 26 באוגוסט 2016 (IDT)

מספיק בעל זכות הצבעה אחד שתומך בערך בכדי להעביר אותו? כי יש כבר תמיכה Ruven.b - שיחה 11:34, 28 באוגוסט 2016 (IDT)
אכן, די בתמיכתו של משתמש:מרכז הרב1 כדי להעביר את הערך דיון חשיבות. לאור התלהטות הרוחות בדף השיחה לא אתפלא אם יועלה להצבעת מחיקה לאחר תום השבוע של דיון החשיבות.‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:18, 28 באוגוסט 2016 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

לגבי דפנה מאיר, לא מכיר אותה אישית אבל היא סמל לציבור כולו בעם ישראל, למה יש מחבלים שיש ערכים על שמם? ואין אנשים כמוה שנרצחו מול ילדיה? מסרה נפשה למען האומה הישראלית, וממש מגיע לאנשים להכיר אותה, חוץ מזה שגם מלפני כן היא הייתה אישה חשובה מאוד בקנה מידה שיהיה לה ערך בויקיפדיה, ללמד לדור ההמשך מה זה מסירות נפש. Arielmadar - שיחה 17:15, 21 בספטמבר 2016 (IDT)

לא הבנתי למה אתה פונה אלי. היה דיון. אני רק יישמתי את תוצאותיו.‏ Uziel302שיחה 21:36, 21 בספטמבר 2016 (IDT)

סיבות למחיקת דפים ממרחב טיוטה[עריכת קוד מקור]

לידיעתך הסיבות למחיקת דפים במרחב טיוטה מופיעות בויקיפדיה:קווים מנחים לדפי טיוטה#במרחב טיוטה. אין שם סיבה "קצרמר" או "קצרמר לשכתוב" זה אחד ההבדלים בין מרחב הערכים למרחב טיוטה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:31, 22 בספטמבר 2016 (IDT)

תודה. מה עושים במקרה של טיוטה המכילה שורה בודדת?‏ Uziel302שיחה 10:53, 22 בספטמבר 2016 (IDT)
תלוי. אם מדובר על שום מידע - מוחקים. אם יש שם קצת מידע אז אין שיבה למחוק, בתקווה שמישהו יתבסס על השורה וירחיב. שים לב למשל שלא שחזרתי את טיוטה:קריסטינה ארבקייטה אדמונדובה שמכיל רק את השם ותאריך הלידה לעומת זאת בטיוטה:צחי ורד יש מידע מה הוא עשה ומה הוא עושה היום. אז זה לא מתאים למרחב הערכים אולם יש שם מידע כבסיס לטיוטה אם מישהו יראה להרחיב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:34, 22 בספטמבר 2016 (IDT)